Og den som ser at før noen av de livløse objektene, er han tilbøyelig til en person hvis karakter er som naturen til det som gikk foran ham om det livløse objektet ….

Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

Og den som ser at han kjører på en hest mens den flyr i luften, eller at hesten har vinger mens han er en fugl, så indikerer han og sa Al-Kirmani, den som så at han kjørte på en slått hest med sin sal og hodelag på den mens han gikk sakte, så vil han slå myndighet og ære så langt han er i stand til å gjøre den hesten og etter ham ….

Og det ble sagt at en visjon om duer som flyr fra huset, skulle tolkes som en kvinnes skilsmisse ….

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller så er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, så hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, så hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, så han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, så faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit også merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, så han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, så drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører også stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, så den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . Så sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren så søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de så – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, så personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….

…Hvis en person snakker i en drøm på forskjellige språk, indikerer han at han har en stor besittelse av Salomos historie, fred være med ham . Likeledes fuglens ord til den søkende, som varsler om å oppnå en stor konge, og bevisst og presist . Og fuglens ord er alle gode og gode, og den som ser at fuglen snakket, hans status vil bli forhøyet, og den som ser at slangen talte sitt ord med milde ord, han vil være glad og god av en fiende . Og den som ser at et dyr er hans ord, da skal han dø, fordi Gud den allmektige sier : ( Og når ordene faller på dem, vil vi føre dem ut av jorden for å tale til dem ). Og den som ser at hodet eller nesen hans har talt, det som tilskrives det organet, mangler eller et kraftig slag mot det, og hans ord er et tre som indikerer at han har skaffet seg noe som folk lurer på . Og barnets ord, uansett hva han sa i en drøm, er sant . Kanskje å høre barnets ord indikerte at de falt i det forbudte . Og ordene om livløse objekter, fred eller preken . Og dyrets tale kan ha vært tortur og forbannelse . Og trærne er høye . De dødes ord er prøvelse, og byttens ord, nød fra familien og synden . Og når vi snakker om alt, hvis Guds bok eller Sunnah av Guds sendebud må Guds bønner og fred være over ham, være enige eller være rimelig, er akseptabelt og underlagt tolkning, og det er bra for eieren og må følges , og det som er i strid med Guds bok eller Sunnah av Hans sendebud, fred være med ham, er forbudt og må unngås . Og hvis noe fra medlemmene hans snakker til ham, så er det et råd som må aksepteres av hans familie og slektninger, for de er martyrene på oppstandelsens dag med Gud den allmektige mot nektelse av hans handling med dem . Murenes ord advarer om separasjon og menneskeheten med virkningene, fordi den troende føler seg engstelig for dem som noen som snakker og snakker om dem . Trærnes ord er bevis på en krangel . Orden til fienden i en drøm indikerer utløpet av deserteringsperioden, og den forrige ble innledet med ord . Og ordene fra den allmektige Gud til tjeneren i søvnen på oppstandelsens dag, spesielt, indikerer å heve status, nærhet til herskerne, rettferdige gjerninger og god oppførsel, og indikerer kongens oppmerksomhet på undersåtterne med nåde og ære . Hvis seeren er et av abstraksjonens mennesker, blir han fratatt verden og omfavnet det hinsidige ….

…Ørnen er kongen av fugler i en drøm, og den mest flygende, og lengste livet . Og den som ser en ørn som slår den, så vil Sultan være sint på ham, og han overlater ham til en urettferdig mann, for Salomo, fred være med ham, overlot ørnen til alle fuglene, og de fryktet ham . Og den som så at han hadde en ørn i lydighet, han ville slå en stor konge, ære og ære . Og den som slår et ørnekylling et barn, vil ha en sønn som er flott, og den som ser det om dagen, så blir han syk . Og den drepte ørnen indikerer at en konge døde . Hvis den gravide så ørnen, ville hun se jordmor og ammende . Ørnen tolkes av de største kongene og av profetene og de rettferdige . Og den som spiser en ørns kjøtt eller tar noe fra fjærene, da vil han ha penger fra Sultan . Og ørnen indikerer lang levetid, store penger og krig . Og kanskje hans syn tydet på kjetteri og villedning, for den allmektige sa : (Han vil ikke lure eller hindre en ørn og har villet mye av villene ). Kanskje betydde ørnen sjalusi hos barn . Og den som ser at en ørn fra himmelen har blitt forelsket i ham, hans befaling vil ikke bli oppfylt for ham, og hans autoritet og besittelse vil opphøre å eksistere ….

…Smedens ambolt Visjonen om et beskyttende jern ledsaget av flygende gnister indikerer et hyggelig arbeid, og for en bonde spår det en støtfangerhøst, for kvinner lover denne visjonen suksess . Når det gjelder de som er i myndighetsstillinger, kan det forventes liten eller kald støtte fra denne drømmen . Midlene til suksess er innen rekkevidde, men for å oppnå det, må du slite . Hvis ambolten blir ødelagt, forutsier dette at du ved å ignorere deg har avsatt muligheter og løfter som ikke kan gjenopprettes ….

…Husene til planetene, Al-Bateen, magen hans, Al-Thuraya er rikdom, Al-Dabaran er en hyllest, Al-Haqqa er en formue, Al-Hanaa er Hanaa og en forbannelse, den jemenittiske armen er Jemen, og Al -Shami er en forbannelse. Hjertet er et kupp, og kolan blir vist, og forbannelsene er nåde og nåde . Saad Al-Dhabeh er en fiende og Saad svelget et spill, og Saad Al-Saud Saud, og Saad Al-Khabaya er en utstilling . Og den som så noen av planetene, de er vitnesbyrd om husdriften, som kistedøtrene, den lille bjørnen, den store bjørnen, den flygende ørnen, Tvillingene, piggen, lammet og andre ….

…Som avslutning på denne boken og som svar på manges ønske, er dette eksempler på hva jeg uttrykte fra mine visjoner : Mange ønsker kom og ba meg om å nevne noen av de visjonene jeg uttrykte, og så ble de oppfylt, og jeg vil gjerne her for ikke å skuffe dem som har disse forespørslene, men jeg vil også avklare noe som jeg er opptatt av hemmeligheter. Derfor vil jeg ikke nevne navnene på de visjonære, og heller ikke nevne visjonene der det kan være veldig spesielle ting, for eksempel, og jeg beklager på forhånd alle som leser dette emnet og motsatte seg det blant visjonærene selv . 1 / En spørsmålsspørsmål sa at tanten hennes ser at hun har gyldne armbånd på seg, og trakasserte henne, så jeg sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, kan det være en enkel infeksjon i luftrøret, og det vil gro med Guds hjelp . Og hun sa: Ære være Gud, jeg har virkelig trakeitt, må Gud belønne deg . 2 / En innringer sa at jeg ser en mann jeg kjenner banker på døren . Så jeg sa: Hva heter han? Muhammad Al-Wahaibi sa, jeg sa at hvis Gud vil, vil han få en sønn, så han sa: Jeg har hatt Guds nåde. Jeg sa : Jeg kalte ham Muhammad? Han sa ja, så takker jeg Gud . 3 / En av spørsmålene fortalte meg at jeg ser at jeg jakter geiter eller ender, så jeg sa, hvis Gud vil, hun vil foreslå en god jente, og faren hennes vil være en muezzin. Han forteller meg senere, da jeg ønsket å delta, gikk jeg og fant en mann som ringte til bønn i nabolaget moskeen der jenta bor, så han er datterens far . 4 / En spørsmålsspørsmål sa til meg at jeg så at jeg ville betale en stol til kong Fahd – må Gud velsigne livet hans – så jeg sa at du ville bli ansatt med en jobb med slik lønn, sier hun, og fra neste dag ble hun ansatt for litt mindre, og hun trodde ikke at hun ville bli ansatt . 5 / En lege fortalte meg : Mannen min ser at han aldri kommer ut under bilen sin . Jeg sa, skal du reise? Hun sa ja . Så jeg sa, lovet være Gud, for sikkerhet, men jeg håper å sjekke bilen nedenfra, spesielt kolonnen som svinger under bilen, og jeg visste ikke navnet hennes, og hun fortalte meg senere, mannen min gikk i bilen og fant en feil på stedet du oppga for oss . 6 / En kvinne sa: Jeg ser at jeg klippet håret til en ung datter av meg, og håret hennes når hoften, så jeg sa: Er du en av dem som omskjærer jenter? Hun sa: ~Ja, så jeg sa, gjør Sunnah i omskjæring, og ikke reduser den mer enn den angitte grensen .~ 7 / En far ringte Ali og sa at sønnen hans ser at ryggmolen hans gjør vondt, så jeg sa at sønnen din lider under grusomheten fra naturfaglæreren, så kan jeg spørre ham, og han svarte ja, så jeg sa : Pris være for Gud, se læreren, og det gjorde han . 8 / En mann fortalte meg : Jeg ser at jeg går opp på taket i huset, og jeg ser en stige, og jeg går opp . Jeg fortalte ham at noen etterforsker og spør om deg, og kanskje du henvendte deg til datteren hans, og da jeg så ham etter en stund, fortalte han meg at det jeg nevnte om ham har skjedd . 9 / En kvinne sa at jeg så at jeg ammet en gutt, og mengden melk kom kraftig ut av brystene mine og traff veggen . Så jeg sa at jeg tror du har et problem med hormonet melk, og du vil bli frisk og bli gravid, hvis Gud vil . Hun sa er det du sier, takk Gud . 10 / En mann fortalte meg at jeg ser søsteren min, og jeg ser solen stige opp fra solnedgang . Jeg sa, jeg lovet henne og jeg forlot henne, så jeg vil oppfylle det jeg lovet henne . Han sa, jeg lovet henne å utføre Umrah, og jeg kunne ikke . 11 / En kvinne sa at jeg ser at jeg slakter en sau . Så jeg sa at det er et løfte du ikke oppfylte, så gjør det . Og hun sa ja . 12 / En kvinne sa at jeg ser at jeg ser på Kaaba og den blir ødelagt . Jeg sa: ‘Du er i et vestlig land, og du tenker alltid å forlate det, men det gjør du ikke . Hun sa er det du sier av Gud . 13 / En mann ringte og sa at jeg ser at jeg jakter på en gratis fugl, og jeg fikk en kjær kamel, og jeg gikk opp et fjell og fant folk som tilbød seg å kjøpe fuglen, så jeg sa at den ikke var til salgs, og han nevnte resten av visjonen . Så jeg sa at du forfølger og praktiserer jakt? Og du er broren til en av prinsene, og du har levert et landtilskudd, og saken vil komme ut til deg, og så vil noen tilby deg å kjøpe det, så tenk nøye før du selger . Han sa: “Jeg elsker å jakte, og jeg går ut til ham og følger tiden for trekk av fugler. Jeg sendte en av prinsene en forespørsel om landtilskudd og gikk ikke ut før nå . ” Så jeg sa: Gud være ! 14 / En av innringerne så en kvinne komme til henne, og hun nevnte navnet hennes . 15 / En mann ringte meg og sa at jeg så Gabriel, må Gud velsigne ham og gi ham fred, flygende . Så jeg sa: ~Jobber du i en jobb relatert til luftfart?~ Han sa, ~Ja, jeg studerer flyging,~ så jeg sa at jeg var ferdig med 600 flyvetimer, og du hadde halvparten igjen, så han nevnte et nummer veldig snart, priset være Gud . 16 / Kontinuerlig: Hun sa at jeg ser at jeg tar to hvite og svarte strenger ut av munnen min, så jeg sa til henne : Noen ganger kommer du fra Satan med en viss besettelse, og tviler på religion, så frykt Gud . Og hun sa, av Gud, at noen ganger overvåker jeg superovertalene i tillegg til de obligatoriske bønnene, men noen ganger håper jeg og lar alt stå til bønn …. så be for henne at Gud bekrefter dem om religionen 17 / En mann sa : Min avdøde far kom til meg og sa til meg : Ikke ødelegg moskefyrene, så jeg sa : Ja, jeg sa : Ikke gjør dette, det er ikke tillatt . 18 / En mann sa til meg : Jeg ser at jeg omgir og ikke er fullstendig . Jeg sa : Du har tenkt å formere deg og ikke gjøre det? Han sa : Ja . 19 / En spørsmålsspiller ringte og sa : Jeg ser at jeg beveger meg og tankene mine er ikke med meg !! Jeg sa : Du kjenner en mann som tenkte men manipulerte deg , så vær forsiktig , og hun sa : Det er det du sier , og må Gud belønne deg godt , og her er fordelen med å advare om den dårlige betydningen i noen visjoner , og dens innvirkning på eierens liv . 20 / En mann sa : Jeg ser at jeg spiser ris og det er de som stjeler !! Så jeg sa til ham : Dette er prosjektet ditt, og du forteller ideen om en uærlig mann . Han sa : Ja , det du sa skjedde . 21 / mann kontakte programmet og fortalte meg : Jeg så solen og månen i jorden, og dette var før den hellige måneden Ramadan , i 1428 av , sa jeg til ham : Dette er en forskjell mellom folk av visjon , og folket i betraktning i å bestemme oppføring av måneden , var det jeg fikk noen av krangling mellom de to partene ! 22 / En mann sa til meg : Jeg så at jeg tok skroget ut av munnen uten smerter , så jeg sa : Dette er et barn som irriterer deg , og han sa : Ja, altså . 23 / En kvinne sa : Jeg ser en slange i munnen på en rose , så jeg sa : Mannen din lover deg og lykkes , og du ber for ham? Hun sa : Ja , det er det jeg sa , så jeg advarte henne og fryktet Gud ….

…Et bad er i en drøm en ærlig budbringer, en oppriktig venn og en misunnelig elsker . Kanskje det indikerer de beskyttede konene som holder på hemmeligheter . Duer kan referere til duer, som er død . Og det indikerer en kvinne med barn, eller en mann med mange barn, som er mottakelig for folket i hans husstand . Og synet til duene indikerer skrikene . Husduen er en god arabisk kvinne, og eggene hennes er jenter eller naboer, tårnet hennes er en blanding av kvinner, og kyllingene hennes er sønner . Duens brøl beskylder en mann for en kvinne, og det hvite er en religion, det grønne er fromt, det svarte er en pute, og det hvite er en blanding . Og hvis duen hans har vendt seg bort og ikke kommer tilbake til ham, vil han skille seg fra sin kone, ellers vil hun dø . Og hvis han har flygende duer, har han kvinner og tjenestepiker som han ikke bruker på, så hvis han rydder en vinge fra hjemmet sitt . Og duen er en arabisk hushjelp, og på autoritet fra Ibn Sirin, må Gud den allmektige nåde ham, at hun er nyheter som kommer langt fra . Og duer er en elsket kvinne som er fri eller slave . Og den som så at han hadde slaktet en due, skulle gifte seg med en jomfru . Og en due er født av en hushjelp . Og den som så at han spiste av hennes kjøtt, var en overbærenhet . Og duer med kyllingene i fangenskap med barna sine . Og den som ser at han jakter duer, han vil få penger fra ærverdige menn . Og det ble sagt : Den som ser en due, han ber ikke Gud den Allmektige om annet enn Han gir den . Hvis han ser at det er en due i huset hans, og søkeren er singel, vil han gifte seg med en vakker og vennlig kvinne . Og husmoren er enig med mannen sin . Hvis han ser at han er en due og står på ham eller flyr med ham i flukt, vil han motta glede eller glede, godhet og nåde . Og det ble sagt : Den som ser at han har blitt en due som spiser pengene til sine fiender, og duen indikerer de presserende nyhetene og boka, fordi den overfører nyhetene i en bok, og det er gode nyheter for noen som er i nød eller hans fraværende hvis et fly kommer til ham, med mindre han er syk og faller på ham, for det er dødsduen, og ikke spesielt hvis det var fra duen og ropte på hodet hans . Kanskje var duen et frø . Og de beste grønne duer . Den som ser en mangel i Ain Hamama, det er en mangel på sin kones religion og moral . Og den som ser at han kaster en due, han baktaler en kvinne eller sender henne tekst med dårlige ord . Og den som ser at han har slått fra dugenes egg, det vil ramme kvinner og barn med penger . Og den som ser at han fanger en husdue, han vil fange en kvinne som er forbudt . Og den som ser at han gir en due, han snakker en kvinne og lærer henne det . Og den som ser en due eller en fugl på hodet, eller på skulderen, eller er bundet til nakken, dette indikerer hans handling mellom seg selv og sin Skaper . Hvis fuglen var svart og stygg å se på, indikerer dette aksept av hans arbeid og korrupsjon av hans religion . Hvis den hadde hvit farge, så det bra ut, noe som tydet på hans gode arbeid og hans rettferdighet . Og den som ser at han har slått fra fjærene til duer eller deres kjøtt, han vil lide mye penger og godt . Se også Lunar ….

…Straff er i en drøm en sterk mann som har autoritet og hensynsløshet, verken langt eller nært er trygt . Hvis straffen faller på en manns hjem, er han dødskongen . Den som ser at han er blitt straffet, blander han med en konge ved en feiltakelse hvis han adlyder ham og hvis han går imot ham . Og dama hans er en modig gutt som blander seg med sultanen . Og den som så at en straff han slo med kloen, ville ha forårsaket ham vanskeligheter i penger og sjel, og folket i regionen ville lide ulykke . Og den som spiser straffekjøttet, han er en ivrig mann . Og straffen er sultan tomgangshukommelse . Og den som ser straff på et tre, vil motta godt, velsignelse og velsignelse, og hvis han ser det som en flygende fugl, vil han seire med alle sine fiender . Og den som ser straff på en stein eller på et tre eller på et høyt sted, det er en god guide for noen som ønsker å begynne å gjøre noe, og en dårlig guide for noen som var redd for noe, eller var på reise . Og den som ser straff, faller på hodet på ham, han skal dø . Og den som ser at han syklet en straff, det indikerer død av en av de edleste, konger og de rike. Når det gjelder de fattige, vil de bli rike, og den som var på reise, indikerer at han er tilbake fra reisen . Og den som så at straffen truet ham, antydet at en stor mann truet ham . Og den som ser en straff som nærmer seg ham og gir ham noe eller snakker med ham, dette er bevis på godhet og fordel . Og den som ser at en kvinne fødte som straff, hun føder en sønn som blir soldat eller eldre i sitt folk . Hvis tjeneren ser en død straff, indikerer han sin herres død . Og tyver og bedragere hvis de ser straff, får de det . Og den som så at en straff ble båret og fløy med den, han ville være hederlig, ellers ville han reise langt . Straff for den som var i krigen indikerer seier og seier over fiendene fordi det var profetens banner, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Kanskje indikerte det mye penger for fjærene for piler . Og det feminine av det er syndige kvinner ….

…Den som ser henne i en drøm med en vakker håndskrift, det indikerer kunnskap, veiledning og næring med sin velsignelse, og kanskje refererer basmalah til barnet og barnebarnet å knytte seg til hverandre . Og kanskje indikerte hun en erkjennelse av hva som var tidligere for å gjenta brevene sine . Det indikerer jakten på ekteskap . Og kanskje indikerte hun veiledning etter misvisende veiledning . Hvis du skriver med en vakker håndskrift i en drøm, vil seeren få næring og flaks i sin produksjon eller kunnskap . Og hvis det er skrevet død, er det en barmhjertighet fra den allmektige Gud . Og kanskje dens skriving indikerte fortjeneste ved planting . Hvis det slettes etter skriftlig og kapret en fugl del løp ut av alderen på seeren og vakuum levende, og dette måles fra bøker om hans hender noe fra Koranen eller andre, ble det sagt at Hassan bin Ali måtte Allah være fornøyd med ham så i en drøm skrevet på pannen hans ( og morgen, og natten når det mørkner ). Så han reiste det til Saeed bin Al-Musayyib og sa : Å sønn av Guds sendebud, råd og be om tilgivelse, så han forlot verden etter en natt . Hvis han resiterer Basmalah mens han ber, og hans lære er å forlate Basmalah i bønn, så er hans basmalah i det bevis på å begå en religion som han ikke trengte, og det kan indikere en tendens til faren uten moren, og moren til faren, eller han foretrekker en sunnah framfor en fard, eller naafil framfor en sunnah, eller kjetteri. Ønskelig . Og det som ble skrevet med det i en drøm blir vurdert, hvis det ble skrevet i gull, indikerer det levebrød og interesse for lydighet eller reformen av gode tider, og det kan indikere den vakre minningen og de gode gjerningene . Og han vurderte hva pennene ble skrevet med, så linjen til svulsten er en flygende penge, linjen til etterforskeren er en undersøkelse av hva han vil, linjen for avstamningen er proporsjonal, kopieringslinjen er isolert, og linjen i naturen inkluderer noe langt, og poesilinjen indikerer uaktsomhet og tilbedelse, og linjen til al-Rayhani er hykleri, og støvlinjen er en sykdom i øyet . Og det som ble skrevet på det annet enn det, å skrive det med Ezz og Nasrs signaturhåndskrift og skrive det med al-Waraqas håndskrift, regnes som prøvelser, og hvis ingenting er klart fra skrivingen, er det bevis på fargen. i læren eller troen . Når det gjelder hva rare penner ble skrevet med, som hebraisk, syrisk, hindi og lignende, er det bevis på rare dinarer, ektemenn, slaver eller slaver, eller kjennskap til fremmede . Skrevet av en jernpenn betegnet styrke, levebrød og standhaftighet i saker . Og hvis han skrev den med en sølvpenn, og hvis den var som den vanlige pennen, indikerer det den formidlende situasjonen, spesielt hvis den ble skrevet med en penn som var vridd eller knyttet, og hvis pennen var rett og fin, indikerte det den hederlige stillingen eller kunnskapen og arbeidet til de som gjorde det i en drøm. Hvis det ble skrevet i Kagd, kan han ha gjort en god gjerning eller fulgt. Det er obligatorisk, og hvis det ble skrevet i pergament, søkte han å søke en arv, og hvis det var i rødt, gult eller hvitt vevd stoff, nådde det glede og glede, og hvis det var i grønt vevd stoff, ville det oppnå vitnesbyrd med Gud den allmektige . Og å skrive det med lys eller gull er gode nyheter . Å se poeng og form i basmalah i en drøm : Hvis Basmalah refererer til kona, så peker det på henne, formen på pengene hennes, hennes apparat, hennes barn og hennes ufeilbarlighet, og hvis det indikerer pengene, dette er hans nyttige zakat, og hvis det indikerer bønn, er det hennes Sunnah, og hvis det indikerer landet, var det hennes familie og bemerkelsesverdige fra lærde, dyder og mestere. Fra sognet og de vinnende butikkene . Og uttrykkstegnene ble betraktet og sett i en drøm : det akkusative tegnet er posisjonen, senkingstegnet er isolasjon, det hevede tegnet er høyde, død eller arbeidsplass, forbindelsestegnet er en lenke, det påståtte tegnet er påståelig betyr noe, og stresstegnet er tetthet i saker og vanskeligheter, så det som kom inn i basmalahen til disse tegnene tilskrev det serens religion eller hans verdslige liv, og på samme måte, hvis det er mangelfullt, så han Basmalah i motsatt retning orden, slik som en som gjør den mest barmhjertige til den allmektige til et sted for Bismillah eller gir Guds navn til navnet Bismillah. Kjent blant andre . Hvis noen andre skrev det og slettet det selv, indikerer dette brudd på pakten, en fraskrivelse av islam, eller at han sparer på det han har av kunnskap og penger . Og hvis søkeren gjorde det i en drøm mens han var syk, ville han bli kurert, og hvis han var en synder, ville han omvende seg, og kanskje giftet han seg og fikk gode barn, ellers fikk han av handel . Og den som ser at han resiterer i søvnen i Guds navn, den nådigste, den mest barmhjertige, så kaster Gud den allmektige velsignelsen på pengene sine ….