…Og den som så at han fanget en ung jente, så indikerer han at en gutt og hans kjøtt hadde fått pengene fra kvinners side, så mye som han så og sørget ham ….

…Hvis hun så at hun fødte en jente og snakket med det samme, så velsigner Gud den allmektige henne med en sønn som hersker i sitt folk ….

…Al-Kirmani sa at hvis en kvinne så at hun fødte en jente, ville mannen hennes ha nytte av det ….

…Ekteskap Hvis en jente drømmer om at hun har giftet seg med en gammel mann med rynket ansikt med grått hår, så spår dette at problemer og sykdommer vil ramme henne . Hvis en jente drømte at kjæresten hennes gikk forbi henne iført en svart kjole og så på henne med irettesettende blikk under et bryllupsfest, betyr dette at hun vil synes synd på kulden i vennens følelser og endre holdningen til henne . Hvis du drømmer om å se et bryllup, indikerer dette at glede og lykke vil overvelde deg hvis publikum er lykkelig og bruker fargerike klær . Men hvis de bruker svarte og mørke klær, betyr det at tristhet og sorg venter på deg . Hvis du drømmer om at du signerer en ekteskapskontrakt, betyr det dårlige nyheter fra en fraværende person . Hvis du er til stede i et bryllup, betyr dette at du vil være lykkelig på grunn av interessen til noen du er glad i, og virksomheten din vil også blomstre sterkt . Hvis du drømte om en dårlig ulykke i et bryllup, betyr det en katastrofe, sykdom eller død i familien . Hvis en jente drømmer om at hun er en brud, men hun er ulykkelig, betyr dette skuffelse i lidenskapens hav, og dette kan bety hennes sykdom . Hun må være forsiktig i sin oppførsel og skritt hvis fiender venter på henne . Hvis du drømmer om at du er bundet av et ukjent ekteskap, indikerer dette at du vil engasjere deg på en hensynsløs måte i en ubehagelig sak . Hvis en jente drømmer om at jeg ikke er overbevist om ekteskapet hennes, forutsier dette at hennes tendenser vil oppmuntre henne til å begå åpenhjertig dumhet . Hvis en gift kvinne drømmer om hennes bryllupsdag, viser dette henne for å styrke styrken og følelsene mot skuffelse og tristhet . Du vil også bli involvert i hemmelige krangler og sjalusisituasjoner . Hvis en kvinne forestiller seg at hun er lykkelig og trygt ivaretatt i et ekteskap, lover denne drømmen godt ….

…Og den som ser at han spiser kjøttet av seg selv, han vil ha mye penger og stor autoritet ….

…Anbefaling av en person selv : det indikerer at han har fått en synd, fordi Gud den allmektige sier : ( Ikke rens dere: Han er den mest kunnskapsrike av den som er redd ). Hvis han ser ut som om en ukjent ung mann gir ham zakat, plager han en god og vakker mann blant vanlige mennesker . Og hvis sjeiken og den unge mannen var kjent, oppnådde han ledelsen av dem på grunn av dem ….

…Den som ser at han ber for seg selv og ber Gud den allmektige om nåde og bønn, hans slutt vil være god og hans behov blir oppfylt ….

…Og den som ser at han kaller til hele skapelsen, og den som ser at han ber for seg selv spesielt, så vil den allmektige Gud gi ham en sønn på grunn av den allmektige ordtaket: “Og når Sakarja påkaller sin Herre, ikke unnskyld meg et individ, og du er den beste arvingen . ”…

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde tatt en neger, så jeg spredte sverdet over ham til jeg kom over ham selv . Han sa : Dette er en urett, så vær glad for at han vil vanære deg for sin vanære ….

…** Ikke anbefale seg selv . På myndighet fra Yahya ibn Abd al-Rahman ibn Hatib sa han : En av kvinnene til de troende samlet med Aisha, moren til de troende, må Gud være fornøyd med henne, og en av dem sa : Ved Gud, Gud aldri plager meg, men lovet lojalitet til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forutsatt at jeg ikke forbinder noe med Gud eller stjeler, driver hor, eller dreper sønnen min, og jeg kommer ikke med løgn at jeg er ulydig mellom hendene og føttene mine, og at jeg ikke er ulydig mot ham, og jeg har dødd. Han sa : Jeg gikk tilbake til huset hennes, og jeg sov i hennes søvn, og det ble fortalt til henne : Du er den som kommer til den allmektige Gud for ikke å plage deg, så vær sikker på at du sier noe som ikke angår deg og hva hindret deg i å ikke berike deg Han sa : Så hun kom tilbake til Aisha, må Gud være fornøyd med henne. Til henne : Jeg kom i drømmen min, og jeg ble fortalt slik og sånn, og at jeg ber Gud om tilgivelse og omvende seg til ham ….

…Og den som ser at han skylder på seg selv for en sak som han har savnet, så går han inn i en forvirret sak som han blir beskyldt for, og så tar Gud ham bort og er fornøyd med den fordi Gud den allmektige sier : “ Sjelen blir beundret av ondt bortsett fra det som Gud har barmhjertighet mot . ”…

…Hvis han ser at hun har oppløst seg selv, vil Gud løslate ham fra et punkt der det ikke telles, og noen av dem sa i denne poesien :…

…Den som ser en hermafroditt eller har blitt av seg selv, tolkes med fem aspekter av ikke-seksuell omgang, avkom, forsinkelse i status, styrke svakhet, medfølelse og medfølelse ….

…Og den som ser at han slaktet selv, hans kone er med ham i det forbudte ….

…Og det ble sagt at den som så at han tok en rev for seg selv, det ville slå en kvinne som øynene hans var lukket med ….

…Al-Kirmani sa at den som så at han hadde viet seg selv eller andre til en grav eller en grop, så han skulle bygge eller bo i det landet ….

…Og den som ser at en fange har dekodet seg selv, han skal streve for å lykkes med det hinsidige ….

…Og hvis han så som om han hadde talt til seg selv, falt han i synd ….

…Og den som ser at han døde og ikke ser seg selv som et dødslegeme, så blir hans hus ødelagt og forlater det ….

…Og noen av uttrykkene sa: Den som impliserer noe i seg selv og har nølt med å undersøke det og så en visjon, så kan han tolke det ved å si det pronomenet, og noen sa at han refererer til seeren for å utlede navnet ….

…Og den som ser at han har korsfestet seg selv, da er han fremfor sine slektninger og folket i dette husstanden hvis han ser dem se på ham, og hvis han ser dem vende ryggen til ham, så adlyder de ikke ham slik han befalte dem å gjøre ….

…Og den som ser at han skimter, er godheten til seg selv og klagen er sugingen av tungen ….

…Og den som ser at han søker for seg selv og ikke for andre, han skal tolke til fordel for ham .)…

…Og den som ser Ali ibn Abi Talib, må Gud ha æret ansiktet hans, da vil han være høyt i posisjon, sublim på plass, veltalende, modig og sterk i hjertet, hengiven og bekreftet, og det ble sagt at den som så ham mens han var skilt ville få kunnskap og mot, og den som så ham i live på et sted hvor folket på dette stedet ville få kunnskap, rettferdighet og rettferdighet, og lindre urettferdighet og fordommer fra dem ….

…Når det gjelder bein, er rikdommen til mannen som hans levebrød og han må stole på ham, som slaver og dyr. Uansett hva han ser i det fra en zin eller en glans, tolkes det av dem. Ibn Sirin sa: Bein er penger og levebrød. Den som slår noe, hvis han har noe å dekke det, så er det mer enn det. Oppnåelsen av pomp og styrke, og noen av dem sa at alle bein, enten de er for mennesker eller dyr, er penger, og hjernen er skjulte penger. Det som ble tilskrevet det som er spist, er tillatt, og det som ikke ble spist, er forbudt, og den som ser at han spiste fra hjernen til en død person, han spiser av pengene sine i den grad det. Han var ukjent, så han fikk i alle fall en fordel, og den som så at hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, kapitalen hans var borte…

Når det gjelder å endre navnet, den som ser at han ble kalt med et annet navn og navnet er uten navnet hans, så vil han vise ham en uanstendig feil eller sykdom, og hvis han blir kalt med et navn bedre enn navnet hans, så vil han få ære, ære og prestisje

…Og den som ser Uthman, må Gud være fornøyd med ham, det indikerer beskjedenhet, askese, fromhet og sport, og det ble sagt at det ville være bra og dydig og kan bli drept urettferdig ….

…Når det gjelder testiklene, er de ansvarlige for levebrødet, jentene og vedlikehold og beskyttelse. Den som ser på dem fra Zayn eller Shein, ble tilskrevet det, og den som ser en mangel i testiklene hans, så erobrer hans fiender ham, og hvis han ser dem i en manns hånd, triumferer hans fiende , og hvis han ser ut som om de var fraværende uten smerte eller ga dem til noen, så blir han født av noen andre. Å tilskrive ham og ta dem bort er barnas død, og den som så at de ble avskåret og han hadde en pasient, da ville han dø og kan være paradoks for to koner, og den som så dem, er stor, indikerer at han holder på fra fiendens onde, og noen av dem sa at alle menneskers og dyrs eunukker er penger, og den som har noe av det og går bort fra ham, vil bli tolket med penger og den som ser at han har vokst opp Noe av det er ute av sted og er borte, fordi han får penger for ham uten ansiktet og bruker dem malplassert…

…Den som resiterer Surat Arayat, vil vinne seier over de som er uenige og sta ….