…Bee Bien symboliserer glede og gunstige assosiasjoner . For offiseren symboliserer denne drømmen lydige underordnede og sunne sirkler . For predikanten symboliserer denne drømmen nye medlemmer og en mengde menigheter . For forretningsmenn symboliserer det en økning i handelen . For foreldre symboliserer det den store gleden til lydige barn . Hvis en bi svir deg, vil du bli såret eller fortapt fra en vennlig kilde ….

…Al-Kirmani sa: ~De som så at de teller et antall tall, fordi hvert tall har en tolkning. De sa at det ene er monoteisme og troen på Gud den allmektige, og de to er foreldre eller vitner som har rettferdiggjort troen på visjon, og de tre er et oppriktig løfte fordi Gud den allmektige sa: ~ Tre dager er et løfte som ikke er falskt. ~Og de fire bønnene blir besvart og en sum penger, og det kan være. Det er et ekteskap, de fem skal komme, og de fem kan være bønner. Hvis noe mangler, er det en reduksjon i bønnen ….

…Vask er i en drøm, det betyr omvendelse fra synder, og oppfyllelse av en forpliktelse til å hedre foreldre eller venner . Hvis han vasker med kaldt vann om vinteren, indikerer det bekymringer, plager og sykdommer, og hvis han vasker med varmt vann om vinteren, indikerer det fortjeneste, fordeler og kurere sykdommer . Og den som har badet for Eid og var sølibat, han skal gifte seg . Og hvis han badet for de to formørkelsene, kan han gjøre en stor ting eller bli fortvilet . Hvis den som ble badet i en drøm var utro, ble han muslim, og hvis han var sinnssyk, blir han kurert . Og hvis han badet i en drøm for å komme inn i ihraam eller å gå inn i Mekka, indikerer det glede og glede, møte med fraværende og betale ned gjelden, så vel som om han badet i en drøm for å kaste og omgå . Og kanskje indikerer den rituelle vasken seier over fiendene . Og vaske for omringing for å søke næring eller tjene de eldste . Og den som så at han ble badet og hadde på seg nye klær, og hvis han var syk, ville den allmektige Gud helbrede ham, og hvis han hadde gjeld, ville Gud bruke gjelden sin . Hvis han var fange, rømte han fra fengselet sitt . Og hvis han var bekymret, må Gud gi ham hans bekymring . Og hvis han utførte Hajj, bestemmelsen av Hajj, og hvis han var fattig, beriket den allmektige Gud ham, og hvis han var isolert, fornyet Gud den allmektige sitt mandat for den Allmektige og sa : ( Dette er en kaldvasket drink ) , så Job, fred være med ham, når han vasker og har på seg nye klær, restaurerte Gud den allmektige ham, hans familie og barn og alt som gikk rundt . Og hvis han bruker slitte klær, vil bekymringen hans være borte og han være dårlig . Og den som ser at han går og vasker seg i et basseng eller et sølibat og er sølibat, han vil gifte seg . Og den som så at han hadde badet i varmt vann, de fikk det . Og å drikke varmt vann roser ikke den allmektige Gud som sier : (Og drikk varmt vann, kutt tarmene deres ). Og det ble sagt : Ghusl er ekteskap . Og hvis den ukjente kvinnen bader, er han en regnbyge fra himmelen . Å vaske hendene med såpe vil eliminere gjeld og fjerne nød . Og vask av plagget indikerer Saladin . Og den som så at han vasket et gult plagg og renset det for gulhet, han vil bli frelst fra sykdommen . Og det ble sagt : Vask av klær indikerer at gjelden er oppfylt . Og å vaske de døde i en drøm indikerer at gjelden hans er oppfylt . Og den som ser at en død person ber om at en person skal vaske klærne, dette er hans mangel på bønn fra den som så ham, eller veldedighet, betaling av gjeld eller gjennomføring av testamente ….

…Helvete: Den som ser i en drøm at han har kommet inn i helvete, så begår han store synder . Hvis han kommer ut av det uten å mislikes, faller han inn i bekymringene til denne verden . Og den som ser ilden nærme seg, han vil falle i en herskeres nød og prøvelse, og han vil ikke bli spart fra den, og han vil bli rammet av et stort og grovt tap, og han er en forkynner for ham å omvende seg og kom tilbake fra det som er i ham, og hvis han kommer inn i det, så vil han få til de store syndene og umoralene som Gud den allmektige har pålagt ham grensen. Han snakker umoral og ondskap . Og hvis han ser at han kom inn i det med et smil, så er han korrupt, tyranni og adlyder ikke den allmektige Gud . Hvis han ser at han fremdeles er innelåst i helvete, så er han fortsatt i denne verden fattig og berøvet, han ber ikke eller faste og nevner ikke den allmektige Gud . Og hvis han så at han spiste fra helvetet i Zaqqum og dets bryst og pus, vil han få urett og utøse blod, og hans anliggender blir sterkere mot ham . Og den som ser at han er svart ansiktet og blåøyet i helvete, så vil han følge med fienden til den allmektige Gud, og han vil bli ydmyket og svertet ansiktet blant folk, og Gud den allmektige vil straffe ham i det hinsidige med sin ugjerning . Og den som ser helvete i søvnen personlig, la ham vokte seg for sultanen eller for den mest barmhjertiges vrede . Og den som ser ut som om han har kommet inn i helvete, da vil han være klar over enhver synd som han ikke angret fra, og hvis han ser at han har kommet ut av helvete, vil han omvende seg fra syndene, så hvis han drikker av dens drikker eller spiste av maten, begår han fremdeles synder eller søker kunnskap som blir en katastrofe for ham . Og helvete i en drøm er et tegn på at stillingen i denne verden er død, og kanskje indikerer den fattigdom etter rikdom, ensomhet etter menneskeheten, faller i motgang, permanent fengsel og skam i denne verden . Hvis hun angir kona, var hun en kone med bråkmakere, og hvis hun indikerer levebrød, er inntektene hennes forbudt, og hvis hun indikerer huset, er det ved siden av folket med umoral og uaktsomhet . Hvis det indikerer sykdom, er konsekvensen død med dårlig slutt, og hvis det indikerer tjeneste, er det med en urettferdig autoritet, og hvis det indikerer kunnskap, er det kjetteri, og hvis det indikerer arbeid, var det en uakseptabel handling, og hvis det indikerer barnet han var et hor av barn . Og helvetes inntreden kan indikere det samme spørsmålet etter rikdom, og det indikerer kjetteri og umoral, kirken, salg, brannhus, duer, garveri, slakterier og ovner som brukes til å tenne ild til fordel, og deres inntreden indikerer seier med ønsker . På samme måte kan al-Hatimah og al-Hatata være den som tenker al-Hamz, al-Malaz og al-Majmiyyah og Jhannam for de vantro og hyklerne . Og Saqr betegner å forlate sannheten, og fordype seg i det som ikke betyr, og benekte dommens dag . Og prisen på demoner og de som skaper moral . Og avgrunnen er et tegn på undervurdering i mål og balanse, eller for de hvis skalaer er lette og ikke belaster dem med gode gjerninger . Og helvete er for dem som dominerer og foretrekker livet i denne verden, og den lavere forståelse av hykleriets mestere, hvis han spiser hodet hennes eller drikker de som vasker henne, eller hennes skorpioner biter ham, eller hennes liv slår ham, eller huden hans skifter til skinnet til folket hennes, eller han blir trukket i ansiktet hans, eller blir vendt tilbake fra å stige opp på hodet, eller slått i stedet eller, kundelistene dens fordømte det, for alt dette og lignende er bevis på nyvinninger i religion, deltakelse av undertrykkere, overholdelse av de vantros lover, opprettelse av moralene til polyteistene og spotterne, motsigelsen til profetene og oppgivelsen av de fromme, frafallet av religionen, elendigheten til Guds penger fra den fortjente og ulydighet fra verdensherre, eller fornektelse av hans herredømme og hans makt og ligner ham på hans skapelse, må han bli herliggjort og opphøyet, og å se eieren av ildvakten er en indikasjon av den som flyttet inn i c dyktighet eller matet ham til noe godt med kjærlighet til Gud den allmektige og hans sendebud og til de troende og sultanen, og på avstanden fra hykleri og avkall på synder, synder og innfall etter misvisende og sjalusi i religion, hvis han så kasserer, fred være med ham, komme til ham. Han indikerer hans sikkerhet og sikkerhet mot brannen sin, og hvis han ser ham vende seg bort fra ham, eller forandre ham i ansiktet, indikerer han at han har skjedd i det som krever ilden hans . Og Helvetes skattkammer er forvaltere, forvaltere, soldater, assistenter, politiseiere, foreldre og slektninger . Og den som så at Malik tok sin side og kastet ham i ilden, så hans syn krever ydmykelse for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i helvete og gått ut av det, vil han gå inn i himmelen, hvis Gud vil, eller ellers vil han begå en synd og omvende seg fra den . Og hvis han ser kroppsdelene snakke til ham, er det bevis på irettesettelse for synder og våkenhet overfor det hinsidige ….

…Gjerde : Fssor by D til suzerainty og Oalleha, og det ukjente av det, Fidel om islam og vitenskap og Koranen og pengene og sikkerhet og fromhet og be, og alt som sperret ham fra andre fiender og alle veggene i vitenskapen, eller en kone eller en mann eller et skjold eller en herre eller far eller mot dem . Den som ser bymuren i ruiner, dens hersker vil dø, eller han blir avskjediget fra sitt arbeid, og hvis han ser den gå som et dyr går, reiser han i Sultanah til området der han gikk i en drøm . Når det gjelder den som bygde en mur på seg selv, sitt hjem eller byen, se på situasjonen hans, og om han var en hersker som beskyttet mot sin fiende og avverget de verste av sine undersåtter, og om han var en lærd som klassifisert i sin kunnskap hva han har ufeilbarlighet for andre, og hvis han var en eremitteslave, bevarte han folket med sin bønn og rømte fra oppstandelse av ham. Og hvis han er fattig, bør han ikke få noe å gjøre uten ham eller gifte seg med en kone. Hvis han var singel, ville hun beskytte ham og avverge Djevelens fristelser på hans vegne . Og hvis han ser en ukjent vegg, og han har en fur fra den til en tyv eller en løve kom inn i Medina, så svekkes saken om islam eller kunnskapen der, eller en fur fra religionens søyler er en søyle . Hvis det var i det han så som om det var hans eget, som om han var i ham alene, gikk det inn i ham i sin religion eller kunnskap eller i pengene hans eller i rustningen hans hvis det var i jihad eller i ulydighet fra en far, mor, ektemann eller herre, så kommer han til ham fra de syndene . Al-Qalaa : Slottene er fra dem til Faraj, og slottet er en konge av konger som når kongene fra godt til ondt, så den som ser som om han kom inn i slottet for næring og asketisme i sin religion, og den som ser en slott langt borte, reiser han fra sted til sted og kommandoen hans er forhøyet . Og den som ser at han har bygget en festning : Han vil beskytte sin flukt fra forbudte ting, sin rikdom og seg selv mot lidelse og ydmykelse . Hvis han ser at han har ødelagt festningen, huset eller palasset, er det korrupsjonen i hans religion og hans verdslige liv, eller hans kones død . Og den som ser at han er i et slott, en by eller en festning, han vil bli velsignet med godhet, erindring og asketisme i sin religion. Hvis han ser en person sitte i god ære, forbereder han en bror, president eller foreldre til å flykte med ham . Og det ble sagt : Fortet er en befestet mann som ingen kan takle . Den som ser det på lang avstand, det er en høyde som han nevnte, forsterker skjeden sin, og den som ser at den er festet til en festning fra innsiden eller utsiden av den, det vil også hans tilstand i hans religion . Og det ble sagt hvem som så at han var befestet i Nasr slott . Når det gjelder tegnet : Den som ser at det er på et tårn eller i det, så skal han dø, og det er ikke noe godt i det, for Gud den allmektige sier : “ Uansett hvor du er, overgår døden deg, og hvis du er i konstruerte tårn . ”…

…Og den som ser at han ble brakt til ham med en gjeng eller gjenger, blir det tolket på tre måter: enten han gifter seg eller samtykker til flere medhustruer, eller han får en gjeng fra sjefen sin, og hvis mannen bærer den, er han ikke prisverdig fordi han blir henne som går med kvinnene, og når det gjelder khimar, er det for kvinnene en mann og mennene er kvinner . Hvis kvinnen ser en ulykke i masken, inkludert å snappe, brenne eller lignende, indikerer det at mannen hennes døde eller hans skilsmisse fra henne ….

…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….

…Og den som ser at han har utvidet en arabisk bue, så reiser han til en hederlig mann for å reise i herlighet, og hvis buen er persisk, reiser han til folket i Ajam, og seneskåret er bevis på at han sitter på reisen og indikerer også skilsmisse fra kvinnen, og bryting av buen er bevis på kvinnens død, barnet, partneren eller noen pårørende, og kanskje indikerer baugen at vergemålet og dets brokenhet indikerer isolasjon og vanskeligheten med buen er bevis på den store utmattelsen til den reisende og handelsmannen over tapet, barnet over ulydighet, og kvinnen over ulydighet og hans letthet mot ham. Rundt hjørnet ….

…Og det ble sagt at den som så at han hadde på seg en ukjent turban og ikke kjenner fargen eller utseendet, da det enten er en av de døde turbanene, la ham forberede seg på det, eller hun er en kvinne som informerer henne om sine forhold og vet ikke hva hun er og hva hun gjør med ting, og han er forvirret over det, og det ble sagt at turbanen blir fjernet hvis hodet blir avdekket. Det tolkes i ti aspekter av skilsmisse og isolasjon, og deretter svekker staten, ryker med roten kongen, mangel på pomp, kjærlighet og paradoks for en høvding, forandrer en sak han er i, kutter en vei over ham og hans kones død. Han oppnådde fra det som ble nevnt fra det som ble nevnt, og med hensyn til baretten var han stolt av den, og hver kappe var i ære og prestisje i henhold til dens verdi ….

…I en drøm er hun en hushjelp eller en fri, ærlig kvinne . Hvis han syklet på den, mishandlet han en kvinne . Pergamentet er en kvinne, men hun er en utlending . Og Almmah betegner mennesker som er kjent i litteraturen . Og den som så at han installerte en trillebår, eide den eller kjøpte den og var singel, giftet seg med en hederlig, velsignet kvinne . Hvis vaskebjørn var en blodløs kvinne, så var kvinnen rik og hederlig, og hvis hun var en vakker kvinne, og hvis hun var rød, hadde hun gjeld og var ansvarlig, og hvis hun var blond, hadde hun gjeld, og hvis hun var gul, hadde hun sykdommer og smerter, og den som så at riven hans var død eller stjålet eller tapt, så er det med kona . Og den som ser at han har forlatt bakken eller forlater henne, så skal han forlate sin kone med død eller skilsmisse, eller forlate sitt hjem eller landsbyen . Og den som ser at riven hans er fruktbar, dette er bevis på at pengene øker . Og den som ser at han drikker melk av vaskebjørn, sultanen vil bringe den nær seg selv og få godt av ham ….

…Og den som tror at et kum ble tatt fra ham, og hvis han hadde en kone, så er hun ute av ham på grunn av død eller skilsmisse, og hvis han ikke hadde en kone, manglet han sin rett, og det kan ha vært en avklaring fordi kumet ble erstattet av jakken, og det ble sagt at det å fjerne sløret eller forlate det indikerer at han var syk i huset, det er hans død. Og det ble sagt at kvinnen har en mann, og mannen er en kvinne, og skjebnen og ansiktet til ham, så hva han ser i det, krysser Zayn eller Shin det ….

…Og det ble sagt at en visjon om duer som flyr fra huset, skulle tolkes som en kvinnes skilsmisse ….

…Når det gjelder arbeid, tolkes det med vanskeligheter i saker fordi det er en juvel av stein. Den som ser at han har samlet mye skilsmisse fra et sted, han samler inn penger ved motgang og ressurssterkhet i samme grad ….

…Og Jabir al-Maghribi sa: “Den som så en oppløst skilsmisse, hans kropp ville bli tildekket og komme inn i ilden slik at verken smerte eller smerte oppstod. ”…

…Og den som ser at ansiktet hans er oppblåst, det er ikke noe godt i ham, og hvis hun er en kvinne, dør mannen hennes, og når det gjelder leppene, er de nyttige for den som søker, for underleppen er mer enn den øvre i alle betydninger, og det ble sagt at leppen er beslektet, da er overleppen menn og underleppen er kvinner. Det nederste indikerer konas død og kan indikere skilsmisse ….

…Al-Kirmani sa at hvis en kvinne så at hun plukket fioler fra svetten og ga det til mannen sin, indikerer det hans skilsmisse ….

Og den som ser at underleppen hans er trukket av, er det en velsignelse forsvinner, og hvis han ser det i øvre del indikerer kona eller hennes skilsmisse, og den som ser i leppene hva han benekter som ham mens han er våken, indikerer han nød og nød, og den som ser at leppene hans er sammenføyd og ikke er i stand til å åpne dem, indikerer kompleksiteten og vanskeligheten ved ting, selv om han ser at deres rødhet har økt, så effekten av en ordre, og hvis de blir gule, kan det svekkes, og hvis de blir svarte, blir de sinte og bekymrede, og hvis han tror at andre farger er slik, er han ikke prisverdig

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Hvis en person er forbudt i en drøm under Hajj eller Umrah, indikerer dette ekteskapets ekteskap og den gifte mannens skilsmisse . Hvis han var syk, døde han . Hvis han kommer fra ondskapens folk, søker han bare det forbudte, spesielt hvis visjonen er utenfor Hajjs tid . Eller det var med hans Ihram et svart ansikt eller tilsynelatende awrah . Og hvis han blir drept i søvne mens han er forbudt for å jakte på velsignelser, vil han bli bøtelagt som han i oppvåkning . Hvis han i en drøm drepte en struts, ville kroppen hans bli besvimt mens den var våken, og en sebra ble forelsket i en ku, og så videre . Og den som ser at han og kona har gått inn ihram, han vil skille seg ….

…Å se i en drøm indikerer gleder og glede . Og hvis han var syk, ville sykdommen hans forsvinne fra ham . Kanskje dette indikerer rikdom etter fattigdom, verdighet etter ydmykelse, og posisjonen til posisjonen eller dyret med dyret . Og hvis seeren var kvalifisert til å reise, reiste han, og han fant turen i ham . Kanskje hemmelighold indikerer at folk sverger til skilsmisse og frigjøring ….

…Mars, hvis visjon i en drøm indikerer ondskap, følelser, frykt og blodsutgytelse . Hvis han så det falle, bøye seg eller brenne, var han bevis på ild, sverd, undertrykkelse, åpning av låsene, skilsmisse fra kvinner eller riving av hjem . Og Mars-eier av kongens krig og guvernøren for hæren sin ….

…Farvel er i en drøm et tegn på hans død, skilsmisse fra kona, reise og transport . Farvel indikerer at den fraskilte kvinnen kommer tilbake, handelsmannens fortjeneste, de isoleres mandat, ankomst fra reise og frafallets død . Og det kan indikere klem og kjærlighet, eller gråt og avskjed . Farvel kan indikere pasientens bedring . Se også farvel ….

…Sko Hvis du ser skoene dine skitne og slitte, forutsier dette at din unnlatelse av å svare på kritikken som er rettet mot deg, vil få fiender til å formere seg på deg . Hvis du drømte om at skoene dine var malt i svart, betyr dette en forbedring av tilstanden din og en viktig begivenhet som vil gi glede og tilfredshet i hjertet ditt . Hvis du ser nye sko i en drøm, betyr dette endringer som vil være til din fordel . Hvis skoene legger press på føttene og gir vondt, vil du være utsatt for hån mot dine irriterende venner . Hvis du ser skolissene dine løse, forutsier dette problemer, tap og helseproblemer . Hvis du mister skoene, betyr dette strid, oppgivelse og skilsmisse . Hvis du i en drøm ser at skoene dine ble stjålet om natten og du forblir med et par sokker, betyr dette at du vil lide tap, men du vil tjene penger på annen virksomhet . Hvis en jente ser at skoene ser vakre ut mens de er på beina, bør hun være forsiktig så hun ikke blir kjent med flere fremmede eller inngår relasjoner med dem ….

…Den som ser på seg selv som et ihram : Hvis han er syk, vil han dø og den tiltalende svarer og den som kalte blir besvart, og har flyttet fra klærne i denne verden til klær fra det hinsidige . Og hvis han var skyldig, angret han og ble fratatt det han var som svar på Gud gjennom lydighet og gjerninger . Og hvis han hadde et løfte om faste eller bønn, tok han på seg det han skyldte . Og hvis noen som har en syk kone eller en kvinne som har en syk mann ser det, vil den syke fra henne dø, og eieren hennes forlater ham . Og det kan indikere skilsmisse hvis de møttes i en drøm i Ihram, slik at noen av dem er forbudt for andre, eller det var i å vekke noe som støtter det, med mindre hans Ihram er i silke og saflor, så blir han strippet til tjeneste for sultanen, eller han gifter seg forbudt, eller kommer til ham og skynder seg til ham . Hvis noen andre enn Gud svarte, eller i sin upartiskhet var han blind, eller i et elendig ansikt, eller i henhold til pilegrimsvandringens dumhet, ville han strippe islams nakke fra nakken i en gjerning som han hadde tenkt, eller makt til å lede den, fordi Hajj er intensjonen på språket ….

…Og den som ser at sverdet hans er brutt, falt fra hånden, snappet fra det, undertrykt, kastet, pantsatt, stjålet, lånt eller solgt, det skal tolkes i ti aspekter av isolasjon, hans slektnings død, en seier, en bot, forekomsten av ulykke, mangel på verdighet, et barns død, en kvinnes skilsmisse, en tjeners død og evnenes svakhet ….

…Avskjed i en drøm indikerer stillingens bortgang, konens skilsmisse, pasientens død, avgang fra hjemlandet til andre eller fra ett yrke til et annet, enten søkeren er innskudd eller innskyter . Og den som ser det som om han sier farvel til kona, han vil skille seg fra henne . Og det ble sagt : Avskjed indikerer paradoks for innskyteren med døden eller andre grunner til separasjon . Bedraget indikerer avgang fra de to partnerne, oppsigelsen av guvernøren og tapet av kjøpmann . Noen av dem sa : Farvel er elsket i tolkningen, og det indikerer revisjon av den fraskilte kvinnen, forsoningen av partneren, fortjenesten til kjøpmann, tilbakelevering av vergemål til guvernøren og helbredelse av pasienten, og at farvel inkluderer i begrepet bønn og komfort . Og det ble sagt : Hvis en person ser i søvne som om han hilser på en farvel, er det dårlig for de som hørte det, og for de som sier det, fordi folk ikke sier farvel til hverandre, bortsett fra i paradoks. , når arbeidsledighet, og når du sover ….

…Å fjerne døden i en drøm er en tvist i religionen, eller tvil om den edle Koranen . Og forstyrrelsen kan indikere forberedelsen til den reisende, ekteskapet til en ungkar, bevegelsen fra hus til hus og fra en handel til en annen, og dette kan indikere oppfyllelse av gjeld, oppfyllelse av rettigheter og skilsmisse fra ektefeller . Og den som ser at han er løsrevet eller løper, da er han urettferdig overfor seg selv eller andre, sa den allmektige : (Og selv om du ser at ugjerningene er i dødens dyp )….

…Lyset : For de som så det for publikum, etter mørket, hvis de var i prøvelse eller forvirring, vil de bli ledet, og oppvigelsen vil føde dem, og hvis de har en urettferdighet som vil forsvinne fra dem, og hvis de er i pukkel, gled deg på deres vegne, drikk og gjødsle . Det indikerer den vantro mot islam, synderen til omvendelse, den fattige til de rike, den celibate over konen og den gravide kvinnen å føde en gutt, med mindre han var begrenset til teltet hennes, eller la ham i kjolen hennes, eller stakk ham i lommen, og han fødte henne en vakker, tilslørt slavejente . Når det gjelder natt og dag, er de to krefter som søker hverandre . Og natten er en vantro, og dagen er en muslim, fordi den går i mørke, og Gud den allmektige uttrykte i sin bok om vantro med mørke, og om hans religion med lys, og de kan indikere de to motstanderne og de to kohortene , og kanskje natten indikerer hvile, og dagen indikerer tretthet og svindel . Kanskje natta indikerte ekteskap, og dagen indikerte skilsmisse, og kanskje natta indikerte depresjon og høytid for håndverkere og reisende, og dagen indikerte hykleri av markeder og priser, og kanskje natt indikerte fengsel fordi det forhindrer å handle med mørket, og dagen indikerer lampen, frelse og frelse, og kanskje natt indikerer havet, og dagen indikerer rettferdighet ….

…Den som ser at dynen hans er stjålet eller brent, skal tolkes som en krangel med sin kone, skilsmisse eller hennes separasjon på noen måte ….