…Ansiktet til denne drømmen er veldig gunstig hvis du ser glade, strålende ansikter, men det viser problemer hvis ansiktene er deformerte, blodige eller rynker pannen i ansiktet ditt . Hvis en ung person drømmer om et blodig ansikt, forutsier dette krangel med den elskede . Når det gjelder kjæresten, hvis han ser ansiktet til den han elsker ser gammel ut, indikerer dette separasjon og rive av lykkelige assosiasjoner . Hvis du ser et rart og rart ansikt, indikerer dette at fiender og motgang omgir deg . Hvis du drømmer om at du ser ditt eget ansikt, indikerer dette ulykke . For gifte mennesker truer denne drømmen at skilsmisse vil skje . Hvis du i en drøm ser ansiktet ditt i speilet, indikerer dette at du er opprørt over deg selv fordi du ikke klarer å gjennomføre planene dine eller forbedre deg selv . Du vil også miste respekten for vennene dine ….
Drømmer om forslått ansikt
(31 betydninger av å drømme om forslått ansikt)…Den som ser at en ung person med et godt ansikt blir presentert for ham, skal tolke på to ansikter som en konge og et godt budskap, siden han ikke ble båret på armene ….
…Et rynket ansikt : betegner en jente, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og når en av dem kom med et godt budskap til kvinnen, ville ansiktet hans forbli svart og det er urettferdig .~…
…Og den som ser en ung mann eller en eldre person med et godt ansikt, det er gode nyheter, enten det er kjent eller ukjent, og det ble sagt at hvis den unge mannen er ukjent og ikke ser bra ut, er det en fiende og unnskyldninger ….
…Og den som ser ansiktet sitt svart i det, indikerer at han følger noen som er Guds fiende, og er fornøyd med sin dårlige gjerning, og han blir ydmyket og ansiktet hans råder over folket, og hans konsekvenser blir ikke rost ….
…Og den som ser at en død person har svertet ansiktet, det indikerer at han døde som vantro ….
…Den som ser en av kalifene med et rent ansiktsslør, snakker sakte med ham, så vil verdens beste og det hinsidige skje med ham, og hvis han ser ham befale en handling i utdraget sitt, vil han slå ære, en høy minne, og en rask godhet i hans verden og det hinsidige ….
…Og den som ser at ansiktet hans er oppblåst, det er ikke noe godt i ham, og hvis hun er en kvinne, dør mannen hennes, og når det gjelder leppene, er de nyttige for den som søker, for underleppen er mer enn den øvre i alle betydninger, og det ble sagt at leppen er beslektet, da er overleppen menn og underleppen er kvinner. Det nederste indikerer konas død og kan indikere skilsmisse ….
…Eden så at ansiktet hans var svart og klærne hans var skitne, og hans visjoner tydet på at han lyver for Gud . Hvis han ser ansiktet hans som støvete svart, indikerer hans visjoner at han er død ….
Hvis han ser ham vende seg bort fra ham eller i konflikt med ham, som om han slår ham, indikerer han at han begikk en synd, og det sies at hvis han så en død person, slo han ham, så krever han gjeld ….
…Hvis den modige personen i drømmene ser at ansiktet hans er svart, indikerer dette at han blir en feiging ….
…Når det gjelder hvitheten i fargen, den som ser at ansiktet hans er hvitere enn det var, hans religion er god og rett i troen . Hvis han ser at fargen på kinnet er hvitt, vil han få ære og sjenerøsitet ….
Og den som ser at en død person ble skilt, men ikke snakket med ham eller rørte ved ham, hans visjoner indikerer at han er fornøyd med ham, fordi hans rettferdighet har nådd ham etter hans død ….
…Gul farge En person som i en drøm ser at fargen på ansiktet hans er gul, vil ha en sykdom . Og det ble sagt : Han vil være god i det hinsidige og være blant de nære . Et gult ansikt i en drøm indikerer ydmykelse og misunnelse, og et gulaktig ansikt i ansiktet kan være et tegn på hykleri . Og det ble sagt : det gule ansiktet indikerer tilbedelse og tahajjud om natten, og det gulaktige kan indikere kjærlighet og kjærlighet . Og den gule fargen indikerer ærbødighet og observasjon . Kuling er kanskje et tegn på frykt . Og den som ser ansiktet hvitt og kroppen gul, så er hans reklame bedre enn sengen, og hvis kroppen er hvit og ansiktet gul, så er sengen bedre enn hans reklame . Og gulfarging av ansiktet og kroppen tilsier sykdom . Og et gult ansikt er et tegn på tristhet som rammer den visjonære . Og gulheten i alle klær er sykdom og svakhet, bortsett fra i porselen eller silke eller brokadeplagg, da det indikerer korrupsjon i hans religion ….
…Gul farge En person som i en drøm ser at fargen på ansiktet hans er gul, vil ha en sykdom . Og det ble sagt : Han vil være god i det hinsidige og være blant de nære . Et gult ansikt i en drøm indikerer ydmykelse og misunnelse, og et gulaktig ansikt i ansiktet kan være et tegn på hykleri . Og det ble sagt : det gule ansiktet indikerer tilbedelse og tahajjud om natten, og det gulaktige kan indikere kjærlighet og kjærlighet . Og den gule fargen indikerer ærbødighet og observasjon . Kuling er kanskje et tegn på frykt . Og den som ser ansiktet hvitt og kroppen gul, så er hans reklame bedre enn sengen, og hvis kroppen er hvit og ansiktet gul, så er sengen bedre enn hans reklame . Og gulfarging av ansiktet og kroppen tilsier sykdom . Og et gult ansikt er et tegn på tristhet som rammer den visjonære . Og gulheten i alle klær er sykdom og svakhet, bortsett fra i porselen eller silke eller brokadeplagg, da det indikerer korrupsjon i hans religion ….
…Hva er de viktigste direktivene for de som ønsket å være uttrykksfulle? Jeg ser ønsket om å bli medlem av kommentatorene fra mange medlemmer og medlemmer, og dette gledet meg, og som du legger merke til, åpnet vi veien for medlemmene til å svare på dine visjoner, og de som vil bli med dem, bør skrive til meg på den private posten, slik at vi vurderer hans forespørsel, enten den blir akseptert eller avvist . Og jeg råder de som først vil lære med kunnskap og uttrykke en visjon; En vitenskap som avhenger mye av ditt inntrykk av personen av visjonen gjennom å fortære ordene hans, og vite gjennom det essensen av hans personlighet, for å nå den sanne betydningen av hans visjon, hvis Gud vil . Derfor håper jeg at du vil undersøke hans ord, bli kjent med ham gjennom symbolene for hans syn, og ikke skynde deg og spør deg selv hvordan Ibn Sirin, må Gud nåde deg, skilt mellom to menn som så ett syn, så han sa om en av dem en tyv, og sa om den andre at han skal utføre Hajj? Svaret er at han så dem, og karakteristikken til en av dem var god, så han forklarte ham at han utførte Hajj, og den andres karakteristikk var annet enn det, så han beskyldte ham for tyveri . Og du, min bror, overfarten, ser ikke denne som skriver visjonen for deg i dette forumet, så vær forsiktig med haster, og pass ikke visjonen med mindre det er klart for deg detaljene til eierne, som jeg spurte ikke vilkårlig, men heller etter lang erfaring og lidelse, med visjonene og deres eiere . Tenk på ordene, det er forskjell mellom verdens ord og andre, og det er forskjell mellom ordene til studenten og arbeidstakeren, prinsen, de rike og de fattige, og hver av dem har en mening som passer ham når du gir uttrykk, så kan du legge merke til dette og tenke på det, o Gud, ta vare på deg ! Jeg pleide å se og fremdeles ikke uttrykke de skriftlige visjonene, bortsett fra at etterspørselen etter uttrykk av denne typen er høy, og vanskeligheten med å høre noen ganger, men det er umulig for mange av spørsmålene. Han fikk meg til å trekke meg fra denne begrensningen, og uttrykke de skriftlige visjonene, selv om jeg sier og fortsatt sier at nøyaktigheten i dem er mye mindre enn visjonene som uttrykker hørsel, og dette er en høyere grad, eller ansikt til ansikt, og dette er den høyeste grad . Og å vite at tidspunktet du så visjonen er veldig viktig; Hva er vinterens visjoner, forskjellig fra visjonene om sommeren ,,,, fordi ilden i den første er prisverdig, og i den andre er den forkastelig, så ikke gi opp å vite tidspunktet for synet . Og den siste av disse retningene, for fortelleren, hans visjon, er å vite at visjonen er en masse, og den har ofte en betydning, så ikke del den, og husk en del og la deler som du kanskje tror har ingen betydning, mens det er veldig viktig for de som gir uttrykk for det. Visjonene som indikerer nåtiden er ofte deres uttrykk for ham. Det er relatert til den visjonære stede, så hvis du er forvirret om det, og betydningen av symbolene er mange, og dette skjer mye, trenger du ikke å spørre eieren om emnet som opptar ham den gangen, da det kan åpne horisonter for deg å dechiffrere visjonen, og spørgeren må være sann ved kryssingen, og hvor mange som har fortalt meg om hans omstendigheter han lever i. I uttrykket for sin visjon ble han reddet fra en økonomisk, familie- eller prosesskrise, og dette skjer mye, og denne tingen blir ikke fornærmet ved overfarten, men indikerer snarere hans ærlighet og hans iver etter å tjene spørgeren, og min bror blir lagt merke til at uttrykkene i dag er mindre enn de som uttrykker inspirasjon. Han er den som oppfyller sannheten på tungen, og eieren av den kalles inspirasjonen, som var vellykkede i å fordype seg i betydningen som opptar spørrendes sinn på den tiden, og de trengte ikke å spørre spørgeren, men hvor er vi og disse, og Gud har nåde over en person som kjente sin egen skjebne ,,,,,, Gud vet best…
…Og den som ser det som om øynene hans er trukket ut, han vil lide noe av det hans øye innrømmer, og når det gjelder blindhet, er det en vrangforestilling i religion og skader på penger fra siden til noen gjenger . Og det ble sagt hvem som så at han var blind, for hvis han var fattig, ville hun få rikdom, og blindhet indikerer at hun glemte Koranen, fordi Gud den allmektige sa : “ Herre, hvorfor gjorde du meg blind? ” Verset . Hvis han ser ut som om en person har blindet ham, villeder han ham og fjerner ham fra sin mening . Og å se en blind kafir indikerer et tap som rammer ham, bekymring eller sorg . Og hvis han ser ut som om han er blind, blind i nye klær, så dør han . Og hvis en blind mann ser at en mann har behandlet ham og ser hans syn, så leder han ham til det som har fordeler og angrer . Og kanskje å se blindhet antydet sløvheten til hannen . Hvis han ser mørkhet i øyet med hvithet, indikerer han en dysterhet og de plager ham . Det ble fortalt at en mann kom til Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde hvitt i øynene . Han sa : Du vil oppleve mangel på penger, og du savner noe du håper på . Og hvis noen av hans slektninger er fraværende fra ham, hvis den fraværende kom mens han var blind, dør visjonens person fordi hans visjoner indikerer at den blinde kommer på besøk, og det ble sagt at uskarpheten fra øynene fra den andre hvitheten enn ham indikerer stor tristhet som rammer den visjonære og er tålmodig med den på grunn av Jakobs historie om ham Fred . Og den som ser som om svart vann stammer ned fra øynene og ikke ser noe, hans visjoner indikerer hans mangel på beskjedenhet, fordi øyet er gjenstand for sjenanse . Når det gjelder problemet i ansiktet fra stygghet og sprekker, er det en indikasjon på beskjedenhet og mangel på det, akkurat som et godt ansikt er bevis på beskjedenhet i tolkningen . Og et gult ansikt, bevis på sorg som rammer visjonæren . Og fregner i ansiktet, bevis på hyppige synder . Når det gjelder nesen, den som ser at en person har stukket nesen, han snakker til ham med ord som han tvinger nesen til . Og det ble sagt at stubben i nesen har sin opprinnelse, noe som indikerer stubbenes død, og det ble sagt at dette indikerer dødsfallet til en kvinne som hadde en stubbe, hvis hun hadde graviditet, og det ble sagt at nesestubben er at den lider av tap, for hvis nesen fra den viser stygghet, og handelsmannen hvis han ser det som om nesen er en stubbe, taper han i sin handel ….
…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….
…Og den som ser at hodet hans er forslått, så er han en forsømmer av den mørke bønnen da den ble fortalt på profetens autoritet, må Gud velsigne ham og gi ham fred på en natt med fanger der han så en mann blåse hodet på en stein og sa : Hva er dette, Gabriel? Han sa denne som forsømmer den mørke bønnen ….
…Og den som ser kalifens ansikt rynke pannen, ser på den med sinne eller ser på den en mangel eller mangel, så er det en reduksjon i seerens religion, og mangelen tilhører ham ….
…Astronomi: Den som ser i sin drøm at det er den første astronomien, så vil han bli ledsaget av en urettferdig prins eller en falsk minister . Den andre sfæren er kongens forfatter . Og den som ser at han er i den tredje arken, han gifter seg . Og den som ser den fjerde arken, så følger han kalifen eller en stor konge, og hvis han ikke er kvalifisert for det, vil han gifte seg med en vakker kvinne . Og den som ser den femte arken, han ser kongens krigseier eller en from mann . Og den som så den sjette astronomien, fikk kunnskap og fortjeneste og var fast . Og den som ser den sjuende arken, han skal møte kongens eier . Og den som ser den åttende arken, han vil bli ledsaget av en stor konge . Og den som ser den niende arken, er en følgesvenn av en strålende mann . Og den som ser den tiende bane, som er den omkringliggende sfæren, han ser den største kalifen eller den største kongen . Og hvis han ser hele arken, vil han være nær den allmektige Gud og motta et ansikt eller følge de største kongene på jorden . Hvis en kvinne ser at hun er under den nedre sfæren, vil hun gifte seg med prinsens kontorist eller noen av hans ansatte ….
…Raushet og druer : Raushet er en indikasjon på kvinner fordi den er som hagen for å drikke den og bære den og gleden av smaken, spesielt siden kroppens narkotiske sukker kommer fra den, og det er som følelsesløs samleie med saften i det, og det er et tegn på ekteskap fordi det er som sædceller . Og kanskje den sjenerøse mannen indikerte den gunstige hesten på grunn av overflod av fordelene med druer, ettersom han er som herskeren, verden og hesten med penger, så den som eier en vingård slik vi beskriver den, vil gifte seg med en kvinne hvis han er sølibat, eller er han i stand til en sjenerøs mann, så ser han på konsekvensene og hva som vil skje med ham i generøsitetstid i valgdeltakelsen og ledelsen. Dette var i perioden og kvinnen var syk og omkom fra sykdommen hennes, og hvis hun var gravid, kom hun til en slavejente, og hvis han håpet på løslatelse, forbindelse eller penger fra en hersker eller i hendene av en hersker eller en hersker eller en kvinne som en mor, søster og kone, som er forbudt, og han kan ikke, selv om ekteskapskontrakten hennes ikke var, må han nå sin kone til ham, og hvis han er velstående, så han er fattig, og hvis han er etterspurt og hykleri i sitt marked og sin industri, er han unnskyldt og stillestående, og hvis det er på tide og sommer, er saken imot ham, og alt dette er gyldig . Svarte druer i sin tid er sykdom og frykt, og de kan være pisker for de som eier dem i henhold til antall kjærlighet, og det drar ikke nytte av svartfargen i fargen med skade på stoffet . Hvite druer i sin tid er verdens juice og godhet, og andre ganger vil han motta penger før den tiden han håpet på . Og den som ser at han klemmer en vingård, ta saften og la det som er igjen, det vil si at kongen skal ta kongen av juice i kraft . Likeledes sukkerrørsaft og andre ting, fordi juice og fordelene dens råder over det som er annet enn det som er med det fra det som ikke berøres av ilden, bortsett fra det som er differensiert i sin essens . Det ble sagt at den som plukket en haug med druer, fikk fra sin kone en sum penger, og det ble sagt at pengene var 1000 dirham . Og det ble sagt at svarte druer er penger som ikke blir igjen, og hvis de ser dem henge fra vintreet sitt, er det veldig kaldt og frykt . Noen av kommentatorene sa : Svarte druer mislikes ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Sukker og god mat .~ Sakarja, fred være med ham, pleide å finne ham sammen med Maria, ettersom han ikke hatet og de fleste uttrykkere hatet ham . Det ble sagt at han var ved siden av Noahs sønn da faren hans kalte på ham, og han var hvit i fargen, så når fargen endret seg, endret druene rundt ham, og opprinnelsen til det svarte er det . Og det som var frukt, er ikke avskåret i alle deler, og det har ikke tid og ikke noe stoff som ødelegger det, det er godt som dadler og rosiner, og det som ble funnet på den tiden og utført på andres tid, det er godt i løpet av sin tid, bortsett fra hva den har et hatet navn eller en stygg nyhet, og i andre enn sin tid blir den til slutt hatet . Uansett hva som har opprinnelse som indikerer avskyen, er det hans ønske og nød, og andre ganger ble han slått eller syk, som de to . Fordi Adam, fred være med ham, var redd for bladene hans og beskyldte ham for treet sitt, og han var bekymret og angret, så dette var nødvendig til enhver tid, og hans tre og papir var også påkrevd . Uansett hva som var gult i fargen, var en sykdom, som kvede, hagtorn og vannmelon, med sin skade utenfor livet, og annet enn gulfargede bekymringer og sorger . Hvis det var surt, ble det slått med piskene for å spise det, spesielt hvis det var et tall, fordi frukten av pisken til slutt . Og trærne, som er roten til frukten, er en tørr pinne . Og det som hadde et navn i sin avledning av nytte, bær tolkningen til ordlyden hvis den var sterkere enn dens betydninger, for eksempel grønn kvede til andre tider er sliten, og gult er en sykdom . Og grønne fersken : smerten av dem eller en bror, og gul sykdom . Og jujube : i sin tid blir han utnevnt av firmaet eller divisjonen, og det grønne på den andre enn sin tid er ulykke og ulykker som rammer ham, og hans tørrhet til enhver tid har en blå blomst, og treet hans er et mann med fullstendig sinn og godt ansikt, og det ble sagt en hederlig mann som er en mann med glede, stolthet og sultanat ….
…Og den som så at en flue eller noe lignende kom ut fra nesen, indikerer at en nyfødt er født for ham, og hvis han ser at noe av det kom inn i nesen hans, er det ikke med Mahmoud, og den som ser med nesen en tetthet, hans anliggender er kompliserte og ikke at det er Mahmoud, og den som ser at nesen hans er kuttet, så er det en tilbakegang i status eller en presserende død eller fallende Med sin skandale eller død av en sønn eller kone, og den som så at nesen hans hadde blitt stor, indikerer stor vekst og økning i ære, og den som så at han luktet god lukt. Hvis kona hans var gravid, ville hun komme til et barn som gikk, og det kan være en lettelse for de som er i nød, og hvis lukten er ubehagelig, så er hans uttrykk mot det og den som ser at han ikke har nese, indikerer det at slektningene hans dør med glede og glede, og den som ser at fargen på ansiktet hans er gulaktig, tolkes i tre aspekter av sykdom, isolasjon og frykt, og den som ser ham svertet, indikerer det at de er lidelse og sorg, og det ble sagt at en datter vil bli født for ham, og den som ser ansiktet hans er godt bleket, det er gode nyheter for hans tilstand og rettferdigheten i hans religion. I ansiktet hans ser han hva han hater fra ham, og hvis han rynker pannen mot andres ansikt, vil det skje noe galt fra ham…
…Den som ser på seg selv som et ihram : Hvis han er syk, vil han dø og den tiltalende svarer og den som kalte blir besvart, og har flyttet fra klærne i denne verden til klær fra det hinsidige . Og hvis han var skyldig, angret han og ble fratatt det han var som svar på Gud gjennom lydighet og gjerninger . Og hvis han hadde et løfte om faste eller bønn, tok han på seg det han skyldte . Og hvis noen som har en syk kone eller en kvinne som har en syk mann ser det, vil den syke fra henne dø, og eieren hennes forlater ham . Og det kan indikere skilsmisse hvis de møttes i en drøm i Ihram, slik at noen av dem er forbudt for andre, eller det var i å vekke noe som støtter det, med mindre hans Ihram er i silke og saflor, så blir han strippet til tjeneste for sultanen, eller han gifter seg forbudt, eller kommer til ham og skynder seg til ham . Hvis noen andre enn Gud svarte, eller i sin upartiskhet var han blind, eller i et elendig ansikt, eller i henhold til pilegrimsvandringens dumhet, ville han strippe islams nakke fra nakken i en gjerning som han hadde tenkt, eller makt til å lede den, fordi Hajj er intensjonen på språket ….
…Det ble sagt at den som så ansiktet hans ble svart, er en mann som fleiper med en løgner for den allmektiges ordtak: ” På oppstandelsens dag vil du se de som har løyet for Gud hvis ansikter er svertet . ” Og den som ser en flekk i ansiktet hans eller i ansiktet til noen andre enn ham, han går ned rundt ham, eller bekymring eller sorg. Han hater, og hvis han så at han rynket pannen mot andres ansikt, ville det skje noe galt med ham ….
…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….
…Og den som ser mange kvinner som er uenige, det er forekomsten av mirakuløse ting i verden at noen mennesker blir forvirrede, og hvis han ser dem mot det, så er hans uttrykk mot ham, og det ble sagt at kvinnens visjon når det gjelder setningen er bra, spesielt hvis hun kommer til ham eller med et ropende ansikt ….
…Dens uttrykk på ansiktene til godhet, godhet, velsignelse, seier, helbredelse, betaling av gjeld, tilrettelegging for en vanskelig sak, eliminering av behov, lysstyrke, frelse for de som er ulykkelige og seirende over fiendene, og en økning i levebrød for den allmektige ordtaket: “ Og hva zakat du har kommet fra vil du ha Guds ansikt. ” Verset, og det ble sagt at zakat skulle betales på penger og husdyr. Det er en fordel gevinst ble sagt mangel ….
…Hvis en person er forbudt i en drøm under Hajj eller Umrah, indikerer dette ekteskapets ekteskap og den gifte mannens skilsmisse . Hvis han var syk, døde han . Hvis han kommer fra ondskapens folk, søker han bare det forbudte, spesielt hvis visjonen er utenfor Hajjs tid . Eller det var med hans Ihram et svart ansikt eller tilsynelatende awrah . Og hvis han blir drept i søvne mens han er forbudt for å jakte på velsignelser, vil han bli bøtelagt som han i oppvåkning . Hvis han i en drøm drepte en struts, ville kroppen hans bli besvimt mens den var våken, og en sebra ble forelsket i en ku, og så videre . Og den som ser at han og kona har gått inn ihram, han vil skille seg ….
…Hvis du ser det godt i en drøm, indikerer det god tilstand i denne verden, god tiding og lykke . Og hvis du ser ham som svart, indikerer han en god kvinne for en kvinne til den som har en gravid kvinne, fordi Gud den allmektige sier : ( Og hvis en av dem bringer et godt budskap til kvinnen, vil ansiktet hans forbli svart og han er ekkelt ). Og det gule ansiktet indikerer ydmykelse og misunnelse, og hans gule ansikt kan være hykleri . Og det ble sagt : Hans fløyte indikerer tilbedelse, for Gud den Allmektige sier : ( Ansiktene deres er synlige fra sporene til nedstengning ). Det er ansikts gulhet . Og den som var blant etiopierne og negrene, så at ansiktet hans var hvitt, viser hans hykleri . Og hvis han så kinnkjøttet sitt borte, ville han spørre folket, og han ville bare leve etter saken . Og i Hadeeth : ( Saken forblir hos en av dere til han møter Gud, og det er ingen spredning av kjøtt i ansiktet hans .) Hvis han ser mørke eller skjevhet i ansiktet hans, indikerer han korrupsjonen av sin religion eller mangelen. av hans status . Og hvis han ser ansiktet sitt blått, så er han en kriminell, fordi Gud den allmektige sier : (Og forbryterne på den dagen vil bli fylt med blått ). Og hvis han ser ansiktet svart, indikerer det et stort antall løgner, eller en kjetteri som han førte til i sin religion . Hvis ansiktet hans er stort, indikerer det hans vekst . Kanskje det gule ansiktet indikerer kjærlighet og kjærlighet . Hvis en kvinne ser at hun har svertet ansiktet med sot, er det ektemannens død, og hvis hun ser at hun bruker parfyme, er det bra for henne og mannen . Ansikts flyt, smil og hvithet er bevis på at eieren har god tilstand, enten han er død eller levende . Og den som ser at han har to ansikter i en drøm, indikerer en dårlig slutt, for hans ord, fred være med ham : ( Gud ser ikke på de to-ansiktene ). Og den som så at han hadde ansikter, antydet at han hadde vendt seg bort fra islam, fordi Gud den allmektige sa : (Og englene slår ansiktet ). Kanskje svarte ansiktet indikerer frykt . Og ansiktssprengning indikerer mangel på beskjedenhet . Samaaja i ansiktet er en mangel og mangelen er Samajah ….