…Belte Hvis du drømmer om at du har et belte i en moderne stil, indikerer dette at du snart vil møte og lage assosiasjoner med en fremmed som vil ødelegge suksessen din . Hvis beltet er utdatert, vil du motta en velfortjent bash for din brutalitet . Hvis du drømmer om at du bruker et belte som presser deg, betyr dette at du vil være under påvirkning av fiendens bedrag . Hvis du ser andre iført fløyel eller piggbelter, forutsier dette at du vil kjempe for rikdom mer enn for ære . Hvis en kvinne får belte, betyr dette at en ære vil treffe henne…
Drømmer om fremmed begår selvmord
(60 betydninger av å drømme om fremmed begår selvmord)…Pærer i en drøm har penger å nå . Og den som spiste det, fikk penger og en velsignelse . Og det ble sagt : Pæren er en sykdom, og opprinnelsen til den er penger med sykdom . Den som blir rikere, vil arve akkumulerte penger . Og det ble sagt : Pæren er et godt bevis, fordi det er dager som ikke forandrer seg, og det er bedre å spise det i sine dager, og i andre dager er det forbudte penger . Pæretreet er en fremmed mann som driver sin familie for å hente ut penger fra dem . Og pæren betegner det mannlige barnet til en gravid kvinne eller mannen til en enslig kvinne . Og indikerte kanskje pasientens død og begravelsen i bakken . Og pæren på feil tid er en sykdom og en svulst . Se også Pærer ….
…Den som ser en nedgang i låret, har ikke en klan . Og den som ser smerter i låret, har fornærmet sin klan . Og den som ser et stykke kjøtt fast på låret, tilskrives et barn til ham som ikke er fra ham . Og låret viser et av hjørnene på huset og en av søylene . Låret indikerer hvilken stamme det er fra . Og den som så at låret hans var avskåret, han ville være borte fra sitt folk til han døde som en fremmed . Og den som ser at låret hans er laget av bronse, hans klan vil være modig mot synder ….
…Og Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror at han kjører på en naken elefant for å se, han vil gifte seg med en fremmed kvinne ~ med en medgift og hun vil være i stand til å gjøre det . Og den som ser noe annet, han vil være i stand til å gjøre det ….
…Dans : Det er en bekymring og ulykke, og dans for pasienten indikerer lengden på sykdommen . Det ble sagt at dansen til de fattige sangene ikke varer . Kvinnen danset og falt i en skandale . Når det gjelder dansingen til en som er eid, indikerer det at han slår . Når det gjelder fangens dans, er det bevis på frelse fra fengselet og oppløsningen fra sjaklene på grunn av løsningen og løsningen av dansekroppen . Når det gjelder guttedansen, indikerer det at gutten er døv og stum, og hvis han vil ha noe, peker han på det med hånden og er i form av en dans . Når det gjelder dansing av de som vandrer i sjøen, er det dårlig og indikerer alvorlighetsgraden av det . Og hvis en person danser til andre, vil den som danser lide en ulykke som han deler med danseren . Og den som ser som om han danset i og rundt huset sitt, menneskene i huset hans alene, det er ingen fremmed med dem, dette er bedre for alle mennesker ….
…Og hvis han ser at buksene hans er løse uten å berøre, tolkes det av utseendet til en kvinne eller en tjener for mennene og lar henne skjule og skjule for dem, og buksens syn kan indikere at han er festet til en reise til et fremmed folk fordi det er fra klærne deres, og kvinnens iført mannens bukser tolkes som ekteskap hvis hun er singel, og det kan være annerledes hvis hun hadde en mann ….
…Forkynneren Abu Sa`id sa at buksene er en slem kvinne eller en fremmed slavejente, så den som ser at han finner bukser uten kjæreste, gifter seg med en kvinne som ikke har en verge, og den nye fra ham indikerer jomfruen, og han fjernet ham fra en synd han begikk og hans avgang fra rettferdighetens og religionens folk til korrupsjon, og han bærer den hvis det fører til noe av det. Det indikerer godhet, og dets disposisjon er for en lovlig handling som ikke har noen skade ….
Og den som ser at han har en krone av gull eller essens, da vil han slå en stor autoritet, og hvis han ikke strekker seg etter det, vil han gifte seg med en vakker kvinne som er enig med ham, og hvis kvinnen ser dette, hun gifter seg med en fremmed mann som er nevnt blant folket, og hvis hun er gravid, vil hun ta med en gutt
…Og den som ser at han spiser vårt råtne kjøtt, da begår han en synd ….
…Og den som ser at han avgir avføring, så er han på to måter en frykt for autoritet og en bot, og den reisende vil kutte av veien, og den som ser at han har skapt en begivenhet et sted, han bruker pengene sine på hans ønske, og hvis stedet er ukjent, bruker han forbudte penger, og hvis han i klærne gjør at han begår umoral eller på sengen en alvorlig sykdom eller kanskje en forskjell sin kone eller et sted og dekker det med skitt, så han begrave penger, og den som ser at han spiser avføring, så treffer han forbudte penger og kan snakke uanstendige ord som han angrer på og alt som kommer ut fra magen til mennesker, dyr og arv, så er det penger. Et dyr gjør avføring, og hvis det er en av dem som er å foretrekke, så har det barn født av hester, så det som var feminint, indikerte jenta og hva som var maskulin, antydet gutten og den som så at han satt på møkka, slo deretter penger fra hans slektskap, og det kan være i form av arv…
…Predikanten Abu Sa`id sa at hetten tolkes i tre aspekter: en fjern reise, giftet seg med en kvinne eller en kvinnelig slavejente og satte henne på hodet for å oppnå hans ledelse og godhet og dra nytte av sjefen eller kraften til sin overordnede, og hvis den blir brent eller urenket, overføres den til sjefen hans med sorg, og det kan være retten til den som ser at hun begår synder ….
…Og den som ser at han strekker ut en penn fra et ukjent verktøy, han begår en umoralsk handling ….
…Og det ble sagt den som så at han var passasjer i en villa, så begår han en stor synd at han ikke engang er i stand til å kvitte seg med den fordi elefantrytteren ikke kan gå ned på ham med mindre han anstrenger seg veldig av grunnene til at led ham til det, og hvis han ikke finner årsakene, kan han ikke gå ned fra ham, og det ble sagt at elefantens syn avviker fra dem og sorg fordi det ikke er tillatt, heller ikke dets kjøtt blir spist, og det ble sagt at visjonen til den monterte elefanten er hvis det er lyn på ryggen og en trommel og den blir brakt til seeren uten å kontakte ham eller nærme seg ham, så er det en ære ….
…Det er i en drøm gode nyheter og advarsler, krig og pine, makt og fengsel, tap og synder, og den som ser ild og har gnister og har lyd og opprør, det er en prøvelse der en verden av mennesker går til grunne . Og den som ser ild i sitt hjerte, det er kjærligheten til seierherren og undertrykkelsen av dem som forlater hans elskede . Og den som ser to branner, de er militære . Jo høyere ilden er med høy røyk, desto større skrekk og pine . Den som tenner bål i en mørk natt for å lede folk til veien, vil motta et flagg som guider folk, og den som tenner det uten mørke, så er han en kjetteri . Og det ble sagt : Hvis du ser ild om dagen, er det et tegn på krig og oppvigling . Og den som ser at han tilber ild, så elsker han krig, og kanskje han adlød Satan i sin ulydighet . Og den som ser at han fyrer med ild om vinteren, han vil være rik . Og den som ser at han spiser ild, han spiser urettferdig foreldreløse penger eller spiser forbudte penger . Og den som ser at han har solgt ild og kjøpt en hage, så selger han duer og kjøper en hage, og omvendt . Og den som ser en person komme inn i ilden og bli torturert, da mister han pengene sine eller begår synder som krever ilden . Og den som ble rammet av ilden og ikke brente ham, hold tiden sin . Og den som ser ilden brenne noe av kornet, prisen er høyere . Og den brennende ilden er en ulykke av Sultan . Og den som blant guvernørene ser at han tenner ild mens den er slukket, han skal isoleres og ilden slukkes . Og den som ser en ildflamme på døren uten røyk, det indikerer Hajj . Og brannen i fingrene indikerer urettferdigheten til de skriftlærde . Og ild i håndflaten er en urettferdighet i utførelsen . Og den som ser en ild som vil spise alt som har kommet . På ham og den har en enorm stemme, fordi det er krig, pest, kopper eller død som oppstår der . Og hvis han så at den steg opp fra et sted til himmelen, så har folket der stedet kjempet mot Gud den Allmektige med synder . Den som ser ild, brenner noe av klærne eller noen av organene, og ulykken rammer ham . Og den som ser at han blir rammet av en glød av ild, han vil falle i folks tunger og fylle ut igjen . Og den nyttige, skinnende ilden er en sikkerhet for den fryktede og nærheten til sultanen . Og den som så en brann som stammer fra hjemmet hans, ville skaffe seg en stat eller handel . Og den som så at en ildstråle lyste fra øst til vest, da vil han vite at han vil bli nevnt i øst og vest . Og hvis han så en ild skinne fra hodet hans, og det hadde lys og stråler, og hans kone var gravid, fødte hun en gutt som ville seire og ha en stor hann . Og den som ser at han tenner ild på toppen av et fjell, han vil nærme seg den allmektige Gud eller oppfylle hans behov, og hvis han er fraværende, vil han komme tilbake trygt . Og den som ser i skjørtet sin en brennende ild og er gift, så blir kona gravid . Og ilden i ørkenen er krig . Og hvis han tar et kull midt i bålet, så treffer han forbudte penger fra sultanen . Og den som setter fyr på mennesker, jeg vil skape fiendskap og avsky blant dem . Og den som har en brann som skinner fra hodet, han vil være alvorlig syk . Og den som ser at han er midt i ilden og ikke finner dens frihet, da vil han oppnå sannferdighet, sikkerhet og seier over sine fiender . Og den som ser ild, slukkes, og splid bor . Hvis ilden er i et land, så er det døden til herskeren eller dens lærde, og hvis den slukkes i hagen sin, er det hans død . Og ilden kan være en indikasjon på beregningen fordi de ble skapt av giftenes ild, og kanskje indikerte det tørke og gresshopper . Og den som så ild snakke i en krukke eller i nærheten av den, han ville bli truffet av en jinn . Skadelig brann indikerer urettferdig autoritet, og hvis folk drar nytte av det, indikerer det bare autoritet . Og ilden om vinteren betegner frukten, som de sier : Ild er vinterfrukten . Å spise ild indikerer at du spiser og drikker i forbudte kar, som gull og sølv . Kanskje angav hun sin tilbeder . Samt lys og mørke ….
…Dirham betegner i en drøm gutten som er gravid . Og det ble sagt : Det indikerer minne og ros, og det kan indikere smertefullt treff . Og noen av dem ser at dirhamene for den som traff dem i en drøm, vil være som antallet deres mens de er våken . Hvis dirhamene er i en pakke eller i en pose eller pose, vil han deponere en hemmelighet som han vil beholde for eieren . Dirhamene indikerer ord, og hvis de er gode, så er de kunnskap, gode ord og oppfyllelse av et behov eller en bønn . Og antallet dirham er antallet rettferdige gjerninger . Og de brede dirhamene indikerer en bred verden . Og den som ser stramme dirham på overkroppen, det er et håndverk han tilegner seg . Og den som ser at han skylder en person dirham, så har han et sertifikat for ham, og hvis han gir det til ham på en ødelagt måte, avviker han fra sertifikatet . Og den som så at han mistet en riktig dirham, han rådet en uvitende og hørte ikke fra det fordi han savnet riktig tale . Lydene av dirham og dinarer indikerer gode ord . Dirhamene som ikke er inngravert på dem, indikerer fromme ord . Og dirhamene som bildene indikerer på kjetteri for bæreren og eieren . De nedsatte dirhamene er en rettssak som ikke utløper . Og visjonen om å ta dirham er bedre enn å betale det . Og den som ser at han har ti dirham og det blir fem, så reduseres pengene hans til det punktet, og hvis dirhamene er fem, så blir de ti, pengene hans øker i den grad . De rene dirhamene er renheten til den visjonære religionen og hans gode behandling av hver person, og dirhamene spredt i en drøm er gode ord . Og den som så en dirham i hånden, og det ble en krone, han falt i konkurs, og hvis han hadde en krone i sin besittelse, ble det en dirham som tjente fortjeneste, godhet og råd, og hvis dirham hans returnerte halvparten, da han mister halvparten av pengene i sin besittelse, og også eller returnerer en fjerdedel . Hvis dirham blir en dinar, så tjener han, og hvis dirham blir et gullstykke, så er det borte . Og eksistensen av dirhams profitt og glede . Og den prangende dirhamen er bedrag, løgner, bryter og lever i forbudte og begår store synder . Og det ble sagt : Den som får hestedyrham, blir ropt over, og hvis han betaler dirhamene til noen, vil han gråte over ham . Og den som ser at han har mistet en dirham eller stjålet fra ham, så vil han klage på sønnen hans, eller det han ikke liker ham, lider av ham . Og den som så at han ble tatt fra ham eller gått bort fra ham på en irreversibel måte, hans barn døde . Og den som stjal en dirham og ga det almisse, han ville fortelle det han ikke kunne høre . Noen av dem sa : Dirhamene i visjonen er et tegn på ondskap, og alt som er forseglet med en skinne, og en dårlig dirham er dårlige ord . Dirham er salver som helbreder sårene i hjerter, og avverger sorg, og indikerer også bekymring . Hvis det var falskt, var det et tegn på juks i tale eller handling, hykleri og hykleri på jobben . En klar dirham er en stat, en ball eller en sum penger, og indikerer fengsel og juling, eller kjøp og salg, og det er en sikkerhet mot frykt eller overflod av levebrød . Hvis dirhamene blandes med dinarer, indikerer det svaret på bønn, oppfyllelse av behov og kur av sykdommer, og svikefulle er dårlige ord, eller en tjener som ikke har noe godt, og kan indikere oppfyllelse av behov i en voldelig måte ….
…Når det gjelder gjesping, begår det en ubehagelig sak ….
…Og den som ser at de døde har gitt ham noe og var et skittent plagg, han begår umoral ….
Og den som ser at han beskjærer neglene ved vanlig beskjæring, så er det fjerning av bekymring og nød, og hvis det overstiger det vanlige, er det svakhet og manglende evne, og den som ser at han banker neglene på tenner, så begår han en ubehagelig sak
…Snorking i søvn : betegner drømmerens uaktsomhet og lurt de som lurte ham . Og når det gjelder å heve stemmen, stiger den høyt mot et folk på en anklagelig måte, basert på det Gud den allmektige sier : ~Og senk stemmen din .~ Og hvis han ser som om han hører en god, klar stemme, oppnår han mandatet . Og den som ser det som om en person hører fornærmende, hun blir skadet og erobrer den og er seirende over den, og det ble sagt at det er en rett for baktaleren som er fornærmende, akkurat som enhver baktaler må begrense ham . Og hvis fornærmelsen er eiendommen, så er den som blir fornærmet bedre enn den som blir fornærmet, fordi han er den som er blasfemisk, og den som får skylden er Mansour . Og den som ser at han roper alene, hans styrke er svak . Hvis han hever stemmen over en lærd, begår han en synd fordi Gud den allmektige sier : ~ Ikke løft stemmen din over profetens .~ Lærde er arvingene til profetene ….
…Når det gjelder korsfestelse, styrken til en person og kanskje det var en gutt. Noen av dem sa at den som så at noe kommer ut av kroppen hans, så vil han gi ham et barn. Når det gjelder ryggen, styrken til en person, ryggen og støtten, tapet, fattigdom, alderdom og ulykke. Den som ser at han bar en tung byrde på ryggen, begår da synder, og den som ser en vare på ryggen, da gjelden og bakkjeden er barn, og den som ser at han har en død på ryggen, da tar han omsorg for de dødes familie, og den som ser ryggen er hans fiende, han er trygg for sin familie. Når det gjelder ryggen til den gamle mannen, som styrer verden på hans vegne, og den som ser ryggen til sin fiende, er han trygg fra sine etterkommere. Han begikk en torn, og det ble sagt at en reise har skjedd og penger blir oppnådd, og den som ser ryggen eller ryggen er ødelagt, det er sjefens død….
…Og den som ser at han bygger en vei til han ikke vet, så begår han en villfarelse og mange synder skjer med ham, og kanskje folkets ord blir ødelagt på grunn av ham ….
…Sa Salmi stål menneskelig hardhet og styrke uansett hva han så det fra Zain eller Shin skal vende to og ryggen styrke av mennesket, tilbake Wajahat og hans herre og hans ødeleggelse, og hans bror og hans fattigdom og alderdom og ulykke og ri, det er følte at det bærer en tung byrde på ryggen, at det begår synder og syndene i verset ~ de bærer byrdene sine på ryggen .~…
…Og den som ser at huset hans er ødelagt eller delvis ødelagt, så vil en person dø i det eller dets eier lider under en stor ulykke eller en grufull ulykke, og visjonen om å rive festninger og tårn er mangel på gjeld og mangel på levebrødet , og å rive buer begår en forferdelig sak som skade vil bli forårsaket av en stolt gruppe, og det kan være korrupsjon i religion, og det ble sagt ødelegge hjem, butikk og lignende, mangel på penger og villfarelse i oppgavene til denne verdenen ….
…Og den som ser en umoralsk kvinne eller en ekteskapsbryter, hvis han er en av rettferdighetens og religionens folk, så er han god og ekstra og velsignende, og hvis han er blant korrupsjonsfolket, så mangler han gjeld og begår incest, og forekomst av ondskap og skade ….
…Og den som ser at baktaleren vår eller noen andre går ned i graven til en død mann, han begår hor ….
…Og den som ser at han har fullført bønnen og deretter søker tilgivelse fra Gud den allmektige og vender ham mot retning av qiblah, så blir hans bønn besvart, og hvis ansiktet hans ikke vender mot qiblah, begår han en synd, så han omvender seg fra det ….
…Og den som ser at han er på en silo eller et sted som ikke er passende for perserne å klatre over den, så vil han slå en hatet sultan eller umulig i religion, eller han begår en synd som er så stor som styggheten på stedet ….
…Den røde fargen er i drømmen og fremtredende, så den som ser at ansiktet hans er knallrødt, så vil han være god i denne verden . Og det ble sagt : Hvis det røde kjøttet var hvitt, ville eieren få trøst og glede . Og den som ser at ansiktet hans er farget rødt, som kvinnens ansikter er flekker, så begår han hor og avslører sin sak . Og den som ser at kroppen og ansiktet har rødnet, han vil være lang bekymringsløs etter å ha vunnet . Den røde fargen indikerer pasientens helse og den reisende kommer ….
…Tilgivelse betegner tilgivelse i en drøm om levebrødets kapasitet . Og den som søker tilgivelse uten å be dette, indikerer en økning i livet . Kanskje indikerte tilgivelsen seier og utbetaling av ulykke . Og den som ser at han ber om tilgivelse, så vil Gud tilgi ham og skaffe ham penger, barn, tjenere og paradis, som vil mislykkes . Hvis han så at han var stille om å søke om tilgivelse, er han en hykler . Hvis en kvinne ser noen som sier til henne : Be om tilgivelse, så begår hun hor . Og den som ser det som om han søker tilgivelse fra den allmektige Gud, han vil skaffe tillatte penger og et barn . Hvis han ser det som om han er ferdig med å be og deretter ber om tilgivelse fra Gud den allmektige og peker ham mot retningen til qiblah, så blir hans bønn besvart, og hvis den er i en annen retning enn qiblah, er han skyldig i en synd og omvender seg fra den ….
Hvis han ser det som om han har kommet inn i helvete, begår han umoral og store synder som krever straff, og det sies at han blir arrestert blant mennesker.