…Og den som ser at en død person gir ham noe ukjent og ikke oppnår det han er, så er det uansett en fordel. På samme måte, hvis den døde gir noe ukjent, skader det ham ikke ….
Drømmer om gå gjennom en åpen dør
(136 betydninger av å drømme om gå gjennom en åpen dør)…Og den som så at han hadde gitt ham vannmelon, de forventet ikke ham ….
…Og den som ser at han har kommet ned fra barbarismen, og det skjer en ulykke i den, tolkes den som tolkningen av perserne, så vel som tillegg og reduksjon, bortsett fra at berthon tolkes av den ikke-arabiske, og baraton kan indikere tjeneren og tjeneren ….
…Og den som ser at han ga pemphigus til noen, det indikerer at fordelen vil bli oppnådd ….
…Og noen av dem sa at den som så at han var tapt ut av veien, så kunne han nærme seg, og hvis han så at noen førte ham til veien, da ville han veilede ham og sette noe forvirret om ham, for noen diktere sier : Den fremmede er som om han er i mørke … hvis han ikke blir ledet av en leder, vil han ikke konvertere…
…Og den som ser en konge som gir ham et dekret, det indikerer at han vil ha et mandat fra ham ….
…Når det gjelder forsvinningen, indikerer det at en jente er født til ham, fordi Gud den allmektige sier: ~Han vil gjemme seg for folket fra det onde han har lovet , ~ og det ble sagt at han flykter fra frykten for noen ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han fant pistasjenøtter eller noen ga det til ham, det indikerer at det er godt og nytte av en elendig mann, og hvis han er bitter eller harsk, vil han få kur fra en elendig mann .~…
…Og den som ser fiolett og gir den til sin tjener, han indikerer at den vil bli holdt ….
…Og den som ser det som om han skal til jihad, han vil få seier, gunst , god ros og høyde, for Gud den allmektige sier : ~Og Gud har gitt Mujahideen en stor belønning over de som står .~…
…Og den som ser at han har gitt sin ring til noen som en uopprettelig gave, så skal han trekke seg tilbake fra noe av det han eier med sin egen godhet, og hvis han har tenkt å komme tilbake, vil han komme tilbake til det ….
…Den som ser at en ung person med et godt ansikt blir presentert for ham, skal tolke på to ansikter som en konge og et godt budskap, siden han ikke ble båret på armene ….
…Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, da ville han ha vunnet rikdom ….
…Og den som ser at den døde gir ham mat, da vil han få levebrød fra et punkt der det ikke teller ….
…Og den som ser at han har kledd ham, gitt ham og kledd ham i ære og kjører ham montert, så vil han treffe sitt sultanat fra ham, og hvis han er kvalifisert til å påta seg en jobb, må han ta over ….
…Og den som ser en død person, han gir ham noe av klærne og klærne sine, så vil det være depresjon og alvorlig sykdom, og hvis han ikke bruker den og forlater den til den døde personen tar ham og tar på den, så er det bevis på hans reise fra denne verden før ….
…Og den som ser at han har gitt ham honning, han har penger fra byttesiden der det ikke telles ….
…Og den som så at han tynnet eller banket, og hår hadde spiret i hodet på ham, noe som tydet på en økning i pomp, storhet og godhet ….
…Kan du lære uttrykk for drømmer? Eller er den gave Gud gir den til hvem Han vil av tilbedelse , som er vanlig blant en stor sektor av grensekryssinger av drømmer , og mennesker ? Er det en vitenskap som kan tilegnes og læres og deretter utvikles i den – i henhold til dens talenter – eller fortsetter den på ett nivå i den som et resultat av dens evner , som ikke kan overgås? Er det en miraisah som eieren er avskåret med , eller er det spekulasjoner og antagelser , og antagelsen savner og rammer? Det er tydelig for de som leser denne boken , forfatteren har en tendens til å være klar over uttrykket på høyden, og utpekte Gud av noen av profetene, fred være med dem Kyousef, Abraham, Jacob og Mohammed, og utmerket seg når mange av ledsagerne ærverdige Abu Bakr, Omar og Aisha og andre, men dette er ikke vitenskap Farasa er født med eieren, ikke bare marihuanaen, og hvis krysset av visjonen er en av eierne av disse to typene, er det bedre og hans mening er mer korrekt, men dette får oss ikke til å lukke døren for å lære visjonen utover disse to typene ! Ja , det uttrykker visjonen om dørfysiognomi eller inspirasjonen til sjalusi, men jeg har et enkelt spørsmål her : Hvem er klassifisert som av disse to typene ikke- apostler av ikke forfedre, følgesvenner og tilhengere av de anerkjente? Hvem som må gi andre denne retten, er apostlene – fred være med dem . ? Kanskje blant dem var Muhammed, må Guds bønner og fred være over ham, da han vitnet om noen av sine følgesvenner om deres overlegenhet i noen vitenskaper og kunnskaper. Derfor vitnet han til Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, å utmerke seg i dette aspektet, til Omar i aspektet av inspirasjon, og til Ibn Abbas i vitenskapen om tolkning og så videre, det er mange spørsmål, men sendebudet , fred være med ham Og fred være med ham, må Gud bli herliggjort og lovprist, sa: ~ Det som blir sagt om innfall (3) at det ikke er annet enn en åpenbaring antyder (4)~. Fra dette punktet analyserer vi spørsmålet for å finne svaret gjennom vår forståelse av tekstene, og Bastaradhana-historiene mottatt for seniorkryssinger, hva finner vi? Vi finner at denne guddommelige vitenskapen gir opprinnelse, men den kan læres og læres ved å studere hvordan man kan uttrykke det når de stiller opp , av apostlene og rettferdige, eller utmerket seg i det som kom etter dem, som så ham fra folket i denne vitenskapen . Det tildeler dette synspunktet , fremveksten av mange ledsagere på denne siden og lærer ham i hendene på Allahs sendebud, fred være med ham . La oss se på ordene fra Abu Bakr, profetens fred være med ham ved en anledning når den ble kuttet av profetens syn, som er : Ibn Shihab sa : så profetens fred være over ham, et syn Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr, jeg så Kanye forhindre deg og jeg graderer Vsbaktk Bmrqatin og en halv ~ , sa han : O Allahs sendebud, må Allah Iqdk til hans barmhjertighet og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år, nevnt av Suyuti i stor grad og tilskrives Ibn Saad eiendommer ‘1’). Her finner vi at profeten fred være med ham Biskute uttrykket til Abu Bakr som om han ga ham helsesertifikat for dette uttrykket . . Vi finner i en annen posisjon en annen visjon sier, som er : fred være med ham, sa ham : ~ Jeg så om jeg kom masse forbi Vagamtha i munnen min og jeg fant kjernen Aztna Vlfeztha , så tok jeg en annen Vagamtha der kjernen Vlfeztha fant og tok deretter en tredje Vagamtha og fant kjernen til Vlfeztha ~ , sa Abu Bakr : La meg krysse den. Han sa : Han sa : ~ Kryss den .~ Han sa : Det er din hær du ble sendt for å hilse og tjene, og de vil kaste en mann, og han vil søke dem i din plikt, og han vil påkalle dem . Han sa: ~ Likeså sa kongen .~ Fortalt av Ahmad i Musnadah, la han merke til at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, da han ble spurt Menna Abu Bakr om å krysse den, ikke smigret sannheten, og hadde det ikke vært for hans kunnskap om Abu Bakrs oppfinnsomhet, han ville ikke ha takket ja til en tromme, og han la merke til her at den edle sendebudet sa dette . Tid til Abu Bakr : ~ King sa også ~ , gi ham et høyt vitnesbyrd om helsen til hans ord . Noen hvis du kanskje sier : at Abu Bakr, som inspirerte denne vitenskapen, ikke har noe rom for feil med ham, og svarer på dette synspunktet mot Abu Bakr og så ham her, syndere i et annet emne, og dette beviser at dette vitenskap lærer, kan hun lykkes med å lære har han mislykkes og kan gjøre feil . Se denne andre posisjonen . Ibn Abbas, måtte Allah være fornøyd med at det skjedde at en mann kom til Allahs sendebud fred være med ham, sa : ~ Jeg så i kveld i en drøm parasoll ‘1’ Tnnzv ` 2` ghee, honning, og jeg ser folk Atkvvon inkludert ‘3’ Valmcetkther og uavhengig, og hvis Årsak ( 4 ‘ ) Han gikk fra jorden til himmelen, og jeg så at du tok pengene, så ble en mann faktisk tatt etter deg, en annen mann ble faktisk tatt av ham, deretter ble en annen mann tatt av ham, og han avskåret ham, og da nådde han ham . Abu Bakr sa : O Guds sendebud, min far du og Gud lot meg Flaabrnha sa til ham, Allahs sendebud : ~ Oabbarha ~ , og i nye premier : ~ gjennom ~ Abu Bakr sa : Overbygget Islam er . som for den Antef av honning og ghee, den Koranen Hlaute Tntef Valmcetkther fra Koranen og fremtid . den grunnen koble fra himmelen til jorden, akkurat som du det tar ham Vialik Gud, tar deretter av en mann Viallo ham, så ta ham en annen mann Viallo ham, så ta ham en ma n skal kuttes av ham, og kobler ham deretter Viallo ham . han fortalte meg, o Allahs sendebud, min far du, jeg ble skutt eller savnet jeg ? og han sa profeten være med ham : ~ Jeg var noen og savnet noen? Abu Bakr sa : Ved Gud, Guds sendebud, fortalte du meg hva jeg gjorde galt? Han sa :~ Ikke sverge , ~ble enige om . Crown med denne moderne lang pause som er : at Abu Bakr her ble ikke skadet i noen av hans ord, og dermed reagerer på en mann som sier : at Abu Bakr, som uttrykker visjonen eller dømmekraft og inspirasjon er det ikke rom for historien av uttrykkets martyrium, har jeg lært visjonen . Han som var med ham før profetet, nevnte ikke uttrykkets visjoner fra dem . Snarere, etter mitt syn, er de utdannet fra skolen til nasjonens lærer, som pleide å spørre dem da de så dem, og han sa ofte til dem mens han gikk forbi oss : ~ Den som ser en visjon .~ Som i Sahih Muslim ‘2’ , og folket sa vitenskap : at fordelene med denne samtalen : induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, og profetens fred være med ham for å lære dem tolkningen av visjoner og dyder. , og inkluderte det fra nyhetene om det usettede, dette er som du daglig ser fra profeteleksjonene fred være med ham på ledsagernes ører , der ikke bare underviser, men lærer og dialog og forklarer og utvikler seg , og Hola som utmerket seg i uttrykk for visjoner om dem, er Kaltlamiv i hendene på læreren deres, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om tolkning, og noen av dem utmerket seg i rettsvitenskap, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om arv, og noen av dem utmerket seg i moderne vitenskap er det ikke rart at det er noen av dem som utmerket seg i vitenskapen om uttrykk . Og hvis vi aksepterer dette . Teoretisk læringsteori, så vel som kan være dyktig i vår tid, noen forskere i vitenskapen om uttrykk og kan disse for å studere denne kunsten for andre, og dette synet kan være fremmed for noen i denne vitenskapen spesielt, men kanskje Thrjhm av denne vitenskapen ligner mer på inspirasjon og fysiognomi som om det er en etterligning av apostlene og fant forlegenhet fra denne siden , og fra forfatterens synspunkt at denne oppfatningen er mindre og forplikter andre til å gjøre det som ikke er nødvendig. Dette sies til de som krenker de som prøver å spørre om visjoner og lære uttrykket. Al-Nawawi sa og kommenterte hadithen til Samarah bin Jundub : Hvis profeten ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa: ~ Så noen Har du hatt en visjon i går? ~ Dette inkluderer ønsket om å spørre om visjonen og ta initiativ til å tolke den og fremskynde den på begynnelsen av dagen, og den inkluderer tillatelsen til å snakke om kunnskap og tolkning av visjonen og lignende . Imam Ibn al- Saadi sa ( 2/442 ) , og kommenterte verset som Allah gir Yusuf-tolkningssamtaler : at der det opprinnelig var et uttrykk for et syn, vitenskapen om uttrykk vitenskapsmisjon at Gud gir det til hvem han vil av sine slaver, og at menneskelig vitenskap vil bli belønnet på instruksjon og læring . Og derfor beviste det at Umar ibn al- Khattab ba Umays jentene kalle Ktamip for Taperalraaa som Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). I følge Ibn Sa’d i klasser (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib skulle uttrykke folks visjon , og han tok den fra jenta Abu Bakr navn og tok navnene på faren og tok ham Abu Bakran Waller Sol Karim fred være med ham . Ibn Abd al – Barr som i bagasjerommet ( 1/313 ) Kommenterer intervjuet Samra også : Denne hadith indikerer at til ære for vitenskapens syn og dyder ; Fordi han, må Guds bønner og fred være over ham, bare ba om at hun skulle fortelle ham og videreføre det . Og slik at ledsagerne vet hvordan de skal snakke om dens tolkning, og sjeik Muhammad Ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans ( 5/130 ), er vitenskapen om uttrykk en sann vitenskap som Gud velsigner med hvem han testamente fra tilbedelse . Han sa også (5 \ 143 ): Åpenbaring er en sann kunnskap om Gud nevnt i Koranen, og for det ble sagt : gjenspeiler ikke bare visjonen er en av de lærde Ptooelha, fordi det er åpenbaringen av seksjonene . Har advart Shatibi barmhjertighet fra Gud i godkjennelser (2 \ 415): at det ikke er noen fordel og tilslørt gi det Alnaa fred være med ham bare som unntatt, men har fått sin nasjon modell, dette lærer Ekstrapolasjon, og at det ga åpenbaringen til ham, og hans nasjon fikk en visjon God . Ibn Hajar sa : oppfordrer visjonen om naturvitenskapelig utdanning og dens uttrykk til venstre og utelatelse av spørsmålet og forbannelsen i kraft av hva kandidaten inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til gjenstandene . E hans ord . Så hvis læreren har verktøyene for denne kunnskapen om kunnskap om Koranen, sunnahen, mestring i det arabiske språket, ordtakene og referatene til denne kunnskapen, hva hindrer ham i å lære uttrykket og deretter uttrykke det? Jeg tror at dette er en legitim rettighet, og kunnskap er bred og ikke omgitt av den, men mitt synspunkt må være en student som er god til denne kunnskapen og er flink til å eksportere den til andre som er begavet av Gud for å forenkle informasjon og legge den til rette for mottakerne. Vi må ikke åpne veien for publikum som ikke har verktøyene til denne kunsten fra de som løser for seg selv og blir fratatt Basert på en flyktig drøm . Her er bilder enkle absurde tanker fra noen av dem : Noen Palestina har gårdsplassen til den store moskeen som venter på Akhosv-hæren, som vil komme til Guds hus og rense fra Tdnashm og slippe fly og brukte resepter basert på drømmer, og så går listen på Vil jeg lure på at nasjonen vår har blitt en drømmenasjon? Selv tilbedelse inngikk drømmer fra de bredeste portene, se på Maktens natt, du finner den definert gjennom visjoner, og se på veldedighet for å finne sitt største motiv, sier de døde til disse menneskene ! Mange ser at døren til veldedighet ikke åpnes før Itsedk forklarer drømmen sin som å komme til kort i døren . Ønsker du flere eksempler og større bilder? Av Gud kaster noen av dem en kvinne med utukt på grunn av en drøm der han så en kvinne, så en leksjon for seg selv ved å lese noen bøker at hun er en ekteskapsbryter, så han skilte seg fra henne ! Det er til og med de som hevder at Allahs sendebud skal være med ham, kom til ham i en drøm og beordret ham Nhah, og da han ble klar over mennesker og begynte å jobbe som i disse visjonene ! Den nettleser, for eksempel Internet se quantum gud Il analyser og avhandlinger som bladde og funnet basert på en visjon fra her eller der, og kanskje vitser hva jeg leste bekrefter at Mahdi var pilegrimer i slik og slik, og hendelsen av å stikke en pilegrim som angivelig gjennomboret at Antikrist som bygde visjonen, så henne natten til hendelsen ! Den forfatteren lurer viktig spørsmål : når man skal våkne opp nasjonen av hennes drømmer ta den og festet til vitenskap på tidspunktet for vitenskapen? Vitenskapen har sine betingelser, verktøy og metoder, som ikke kan overvinnes. Å vite uttrykk for Ashraf-vitenskap er ikke verdt noe menneske å uttrykke visjoner må være kunnskap om Koranen og dens ord. Hvis han så en, for eksempel, noe han bør vurdere Koranen først, fant en sammenheng mellom visjon og staten vers knytte dem her og gi eksempler : det skipet, for eksempel, kan krysse for å unnslippe ord Gud Den allmektige : Den allmektige sa : ~ Vi reddet ham og skipets eiere ~ ( Spider : 15). Og tre kan passere gjennom hyklerne for ordet fra den Allmektige : ~ som om de var bakvedved ~ (Al- Munafiqun : 4). Spedbarnet kan passere fienden for ordet fra den allmektige : “ Så tok faraoene ham opp, slik at de skulle få en fiende og sorg . Og aske kan passere gjennom den allmektiges forfengelige handling : lignelsen om de som ikke trodde deres Herre sine gjerninger som aske som vinden styrket seg med ( Ibrahim : 18). Dermed la Sunnah, sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, de grunnleggende prinsippene og reglene for denne kunsten, og han pleide å fortelle ledsagerne om deres litteratur og typer og spurte dem om deres visjoner og uttrykte dem for dem . Eksempler og aspekter av det er nevnt i foldene i boken, så det er ikke behov for gjentakelse, men han må vite her at profetenes visjoner er sanne. Fra Gud, utførelsesplikten på forsiden av den, eller den reagerer på symbolbildet, og disse symbolene blir forklart av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, til hennes følgesvenner, og så ser de på dem realisert som håndgripelige materielle fakta . Dette er en av erfaringene disse følgesvennene gjennomgikk, så de hadde godt av det, og senere måtte Gud være fornøyd med dem . Det er også nødvendig å vite opprinnelsen til denne kunsten, at vårens tid er en av de beste tidene for visjoner, basert på ordtaket, fred og Guds velsignelser være over ham : “ Når tiden nærmer seg, den troendes visjon lyver nesten ikke . ” (1) Muslimske fortellerne, og jeg har antydet for ham og at dens betydning er lik. Natt og dag og denne våren blir over sjalu . . Han må også kjenne verdiene til folket som forteller sine visjoner på ham, så visjonen til enkle arbeidere er ikke visjonen til folket i stillinger og lærde, og han må vite om deres land, doktriner og tiden for visjonen . På samme måte må han vite at løver og fugler – bortsett fra det som er sjeldent – er i uttrykket menn, og at hvete, bygg, honning, ull og jern ofte er penger, og så har denne kunsten regler og det er ikke lett å oppnå. Snarere må det studeres og læres av Majid som er perfekt for det for de som ønsker å lære, og Gud jeg kjenner ….
…Og halvmåne er ikke bra for det, for tennene er slektskap, og bruddet er som en kost . Og den som gir en gave som er ønskelig av sitt slag, det er til Mahdi eller den den er gitt til ….
…Og den som så at han kalte døren til sultanen, han ville bli avslørt av en skandale, og det ble sagt at han snakker sant på sultanens side ….
…Og den som ser at han steg opp til himmelen og finner døren lukket, det er ikke noe godt i den og indikerer at hans arbeid er enten uskyldig eller mangelfull ….
…Og den som ser porten til himmelen lukket i ansiktet hans, foreldrene vil bli forbannet . Han så at han var nær himmelen, så vendte han seg tilbake fra det, ble syk og sykdommen førte til døden og kom seg ikke ….
…Hvis en kvinne ser at hun er død og er gravid under en begravelse, hvis hun ikke har en ektemann hun har giftet seg med, og hvis hun har en ektemann, blir hennes gjeld ugyldiggjort ….
…Når det gjelder sauene, den som ser at han har truffet en vær, er i stand til å dra nytte av en stor, ugjennomtrengelig mann som er kjær, og den som ser at han kjører og bruker den som han vil og væren adlyder ham, så han erobrer en stor mann og bruker ham slik han elsker, og hvis ikke væren adlyder ham, følger ikke mannen ham og den som ser at han bærer en vær på ryggen, bærer han forsyningene til en stor mann og den som ser at han kjemper mot en vær, så kjemper han mot en enorm mann, så den som beseirer dem, er vinneren, og den som ser en vær som dør eller slaktes og deler sitt kjøtt, da dør en stor mann og deler pengene sine, og den som ser at han slaktet en vær for annet enn å spise eller drepe den, så vil han få sin fiende og den som ser i huset hans en slaktet vær, så er det Noen av familien hans dør, og den som ser at han spiser værkjøtt, så spiser han av pengene til en stor mann, og den som ser at han steker en vær, så blir han syk eller plaget med th nød, og den som ser at han har truffet værer mindre enn ti eller ser henne i pengene sine, så hvis han følger noe eller om det er en kvinne med ham, bor han ikke i det arbeidet, og den kvinnen blir ikke hos ham til hun dør eller forlater henne, unntatt med antall værer han så, og hvis hun økte og økte til ti, følger han et folk og slår en stor autoritet. Og den som ser at han har brakt hodene til værer, han vil bli ført med hodene til fiendene sine, og den som ser at han har slått en moderfår, da vil han slå en hederlig skjebnekvinne som blir befruktet. Melk en moderfår, han vil få tillatte penger, og den som ser at han har slaktet en moderfår, så yen som en kvinne og den som ser at han beiter et sau med lam, så følger han folket, og hvis han ser at han har slått henne eller hennes besittelse, så vil han plage mye bytte, og den som ser at han har gitt ham sesam, så plager han et velsignet og hederlig barn, og den som ser at han slaktet lam annet enn kjøtt, så dør han for ham eller noen av familien hans og den som ser Hvis han slo en geit, hans konge eller kne, så slår det høye og status med en stor mann, og den som ser at han drepte en ukjent geit, eller slaktet den, eller gjorde noe med den, eller eide en gruppe av den, så går fortolkningen av væren og geiten forløpet for sauene, bortsett fra at sauen er mer hederlig enn geiten, og den som tror at han har truffet en alvorlig Det slår en gutt , og den som ser at han spiser bestefarens kjøtt, han vil få litt penger fra en gutt…
…Og den som ser at noen som aksepterer hans ordtak mens han er våken, informerer ham om at han aldri vil dø, da vil han bli drept for Guds sak og vil være i live etter det, fordi Gud den allmektige sa: “ Tenk ikke på de som ble drept i Guds sak å være død, men i live . ” Verset ….
…Og hvis han så at en fugl døde i hans hånd uten å drepe eller slakte den, ville de slå ham ….
…Hvis han ser at guvernøren døde mens de gråt bak begravelsen hans uten å rope, så ser de fra denne guvernøren en glede ….
…Hvis en gravid kvinne ser at hun har dødd og blitt gravid og folk gråter for henne uten ringetone eller Noah, vil hun føde en sønn og være fornøyd med ham ….
…Aspekter som må tas i betraktning når man uttrykker syner : Den følgende tegning illustrerer på en enkel måte aspekter av syn uttrykket : koranen side / hadith aspekt / arabisk side / symbol siden ved tidspunktet for synet / visjonen Hva er det? Ved å fortelle visjonen til den, ser personen som uttrykker den på forskjellige aspekter som jeg forklarte i forrige tegning og bemerker at de øvre delene er relatert til uttalen, og seksjonene nederst er relatert til personen til ordene eller person av visjonen og tiden visjonen ble sett på . La oss gi et eksempel her på hva Al-Bukhari fortalte i sin Sahih : På autoritet fra Abu Said al-Khudri sa han : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : (( Mens Jeg sov, jeg så folk som viste en t-skjorte på dem, hvorav noen nådde brystene, og noen av dem nådde brystene under det, og Umar ibn al-Khattab gikk forbi med en skjorte på seg. Han dro den )) , sa de : Hva ga du det, du Guds sendebud? Han sa : (( Religion )) Fath Al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham her, krysset skjorta med religion, og han ble bedt om å si : Hvorfor gjorde han Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, uttrykke skjorten her med religion? Hvis vi ser på Koranen, har vi fortsatt dette spørsmålet. Den allmektige sa : {Og klærne fra gudfryktighet, det er bedre. } [Al- A’raf : 26] Derfor sendte sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, her med religion, ettersom det er et forhold når det gjelder mening. Og borte fra henne alle dårlige . Så sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, her, ved å undersøke ham med et syn, tolket det fra det sterkeste aspektet av det, som er den hellige Koranen, og eksempler på dette er mange, inkludert : uttrykk for skipet som utfrielse, tre med hyklere, steiner med hjertets grusomhet, spise et manns kjøtt i hans fravær, søvnighet med sikkerhet … og andre . Han siterer andre eksempler på muligheten for å tyde visjonene gjennom den rensede Sunnah, så det å se et palme kan krysse den troende for å sammenligne sendebudet med en muslimsk mann med et palmetre, og for å snakke om Ibn Omar, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : (( Et av trærne er et tre hvis bladene ikke faller, og det ligner en muslim, så snakk med meg. Hva er det? Så falt folket i Abdullah sa : Så han falt i hodet på meg at det var palmetreet , og jeg levde . Da sa de: ~Fortell oss hva det er, Guds sendebud . ~ Han sa : Det er datoen . [ Fath al-Bari 1/145] _ Og når han ser en flaske vann gå forbi kvinnen til sendebudets ord, må Guds bønner og fred være over ham, som bevist i al-Sahih (( Medfølende, O injesha med flasker )) [ Fath al-Bari 10/538 ] , _ og ser et plagg krysse religionen som sendebudet, må Gud velsigne ham, sa Han overga klærne som han så til Omar mens han slepte den med religion . Så herfra kan jeg avklare for den edle leseren [ stadiene i visjonens uttrykk ]. I følgende form : visjonen blir vurdert og dens aspekter vurderes i form av : A – Symboler og uttrykk for visjonen Har de noe å gjøre med : Den hellige Koranen – Profetens sunnah – det arabiske språket og dens avledninger, deretter b – Den visjonære når det gjelder : hans sosiale status, kjønn og funksjon, og deretter c – visjonens tid / om det er moderne eller gammelt , sommer eller vinter . . . Og et annet eksempel er hva muslim fortalt i sin Sahih i Åpenbaringsboken : På myndighet av Anas bin Malik sa han : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : (( Jeg så en natt mens sovende så det som om vi var i huset til Uqba ibn Rafi, så vi kom til Bettab Ibn Tabab, og jeg overførte heisen til oss i denne verden og konsekvensen. Vi har i det hinsidige, og at vår religion har vært bra . ” Legg merke til at Messenger, kan Guds bønn og fred være med ham, uttrykte dette synet, og du finner den uttrykte det fra språket siden og dets avledninger uten å knytte uttrykket til aspektet av Koranen, og Sunnah for eksempel, og dette merker vi gjennom din kontemplasjon av uttrykket . Budbringeren, må Guds bønner og fred være over ham, er det første hinderet for en visjon : med et godt resultat i virkeligheten, og dette er i det hinsidige og første høytliggende i visjonen : ved høyde og seier, og dette i denne verden, og den første av al-Rutab fra Ratab Ibn Tabab : med religionens stabilitet og fullkommenhet av dens herskelser. For dette, og Gud vet best, den hellige profet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, uttrykt det til stabilitet og fullkommenhet i religionen og slutten på dens avgjørelser . Og han tok fra ordet god mening også stabilitet . Og hvis vi spør om årsaken til dens uttrykk fra Den hellige sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, fra dens språklige og etymologiske aspekt, så er svaret : Fordi han er sterkere i denne visjonen enn i andre aspekter , og uttrykker og her er Guds sendebud fra hans innsikt og kunnskap, som er fra Guds kunnskap, så han uttaler ikke de ønsker han uttrykte fra denne siden . Derfor, når de forteller visjonen til dem, ser forbipasserende etter den sterkere siden eller den gode siden av visjonen som de bytter på denne visjonen gjennom. Det er ikke klart for den edle leseren at deres predasjon for visjonen er å kjenne dens uttrykk gjennom å se og tenke på den ….