…Og Jaber al-Maghribi sa at å inn i hulen betyr å inn i fengsel, og kanskje det betyr å inn i en vanskelig sak ….

Og den som ser at den døde gir ham mat, da vil han få levebrød fra et punkt der det ikke teller ….

…Og den som ser at han har kommet ned fra en stige eller trapp når det gjelder setningen, så hvis han har autoritet, vil han ned fra sin stilling, og hvis han hadde en hest som steg ned fra henne og gikk til fots, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun ….

Og den som ser at han har gitt ham honning, han har penger fra byttesiden der det ikke telles ….

Og den som ser at en sultana ga ham et løvehode, så indikerer han at sultanatet har delegert ham til ham hvis han er egnet til det, eller han har ansvaret for det ….

På samme måte, hvis han så at han gikk inn i en festning, ble det fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : “ Gud den allmektige sier : Det er ingen gud annet enn jeg, den høyeste, er min festning, så den som kommer inn i den, er trygg fra min straff. ”…

Og den som ser fiolett og gir den til sin tjener, han indikerer at den vil bli holdt ….

Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, da ville han ha vunnet rikdom ….

Hvis han ser at han har gitt noe til onkelen eller tanten sin, er han plaget av en arv, og visjonen til onkelen og tanten på noen måte var trygg fra sorg ….

Og den som ser at de døde har gitt ham noe og var et skittent plagg, han begår umoral ….

Og den som ser at en død person gir ham noe ukjent og ikke oppnår det han er, så er det uansett en fordel. På samme måte, hvis den døde gir noe ukjent, skader det ham ikke ….

Og den som så at han hadde gitt ham vannmelon, de forventet ikke ham ….

Og den som ser at han har kommet ned fra barbarismen, og det skjer en ulykke i den, tolkes den som tolkningen av perserne, så vel som tillegg og reduksjon, bortsett fra at berthon tolkes av den ikke-arabiske, og baraton kan indikere tjeneren og tjeneren ….

Og den som ser at han ga pemphigus til noen, det indikerer at fordelen vil bli oppnådd ….

Og den som ser at en mann gir ham en bue, det indikerer at en sønn eller en bror har skjedd ….

…En sko er i en drøm en mann som følger kvinners saker, pynter og forbereder dem, og det er at skoene behandler tøfler, og tøfler i visjonen er kvinnene, og det ble sagt : Han er slaverne Dalal ….

Tøfler Hvis du ser tøfler i en drøm, forutsier dette at du vil inn en mislykket affære eller et mislykket ekteskap . Du vil finne gleden din med gifte mennesker, og dette vil trekke deg inn i problemer og til og med skandaler . Hvis du drømmer om at tøflene dine er vakre, forutsier dette at du vil involvere deg i et rotete, skandaløst forhold som vil følge deg med forakt for andre ….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og rdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham , delif er langsom gang, det sies : han r når han r og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de r på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han r i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke r i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og r i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke r i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Indikerer hva en person r gjennom og hjelper ham . Og indikerer ekteskap mellom ungkarer slik at han blir i sitt hjem som en prins . Kanskje prinsens visjon indikerte flaks i det han handlet om . Og den som blir befalt i søvne, han skal frykte fengsel og kyskhet, og at prinsen skal komme på oppstandelsens dag med hendene bundet opp til halsen, slik at han ikke vil løslate dem bortsett fra sin rett til å bli . Og den som ser at sultanen er hans verge langt fra den muslimske arrogansen som sin representant, blir han herliggjort, hederlig og sublim nevnt så langt som avstanden til disse veiene fra sultanens posisjon . Og hvis Wal ser at hans pakt er kommet, blir han avskjediget på den tiden . På samme måte, hvis han ser på saken sin, er han isolert, og han ser snart noe som ham . Hvis han så at han hadde skilt seg fra sin kone, ville han også være isolert . Og den som bærer mat til en prins, vil bli plaget av sorg, så kommer glede til ham, og penger vil slå ham der han ikke håper . Prinsen iført hetten eller plagget eller hodeplagget eller regionen hans er en uaktsomhet i hans autoritet, og hans bruk er på grunn av hans politiske grunner . Og hvis han ser at han hadde på seg nye tøfler, er det en gevinst for pengene til folket av polyteisme og dhimmah . Og å isolere guvernøren i søvn er hans stat . Og den som i en drøm vurderer blant slaverne, blir fri eller en slave som ikke holder seg til verden og blir prinsen av seg selv ….

…Kirmani så at han hadde på seg tøfler og var blant dem som bruker den våken. De frykter å bli syk eller Kidd eller fengsel eller død i to år, og det ble sagt at de som ikke har noen vane å ha det og det vanlige så det overlever frykten og tryggheten til verset og trygt for frykt Fastdloa så frekk ikke fra Årsaken til verset ble avslørt, og det kan ha vært en beskyttelse mot ulykke, og det kan ha vært på reise på havet ….

…Jaber al-Maghribi sa: Hvis noen så at hans tøfler falt i en brønn eller lignende, ville han skille seg fra sin kone, og hvis han solgte tøflene til en fremmed som er utlending, så indikerer det at kona har dødd og hvis han stjal tøflene, indikerer han at kona hans er død ….

…Den som ser at han har truffet khufoof og ikke bruker den, så rammer han rikdommen til ikke-mahramer og vise menn, og den har ikke denne betydningen bortsett fra at den er prisverdig for reisefolket og innbyggerne i ørkenen . Og noen av tolkene sa at en visjon om hvite tøfler er mer passende enn gul ….

…Den som tror at han kjøpte mange lærtøfler, eller ga dem til ham, eller skaffet dem på hvilken side han var, dette indikerer at han har skaffet penger og nåde så god som den er, og han bærer en så velstelt tøfler ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at det er en svart kvinne i benet hans, så reiser han i godhet av sin religion, og hvis den er rød, er hans reise på grunn av glede og de ti er gule, og hvis den er gul, så vil reisen hans føre til motgang og sykdom, og hvis den er grønn, er reisen hans til fordel for etterlivet, og hvis den er farget, indikerer den nåde og penger i reisen . Og den som så at han ble hindret fra å reise på grunn av mangel på traumer, så ville han sørge for en hushjelp . Og Jaber al-Maghribi sa, merket tolkes av kvinner . Og den som ser at han har plassert talismanen sin på et høyt sted, det indikerer at Han har samleie med sin kone . Og den som så at noen tok hans hjelpeløse og gjemte henne på et sted, så indikerer han korrupsjon med sin kone og hennes avgjørelse om brenning og kutting, som nevnt i tøfler . Når det gjelder hawazen, den som ser dem plassert foran ham, så vil han motta penger, og hvis han har på seg dem, det betyr reise .) Og den som ser at han pakket en hawazin på føttene og bestemte seg for å reise mens han var i bestefaren uten ledsager og ikke mer, så indikerer dette utløpet av hans liv, og Gud vet best ….

…Khaled Al-Asfahani sa: ~Den som ser at han legger en form i skoene, så gifter han seg med en kvinne, og hvis han kjenner fargen på tøfler. ~ Uttrykket til en kvinne er fargen, og den som ser at han gjemmer seg det er tyveri av smertene hans ….

…Kritiker : En mann som velger blant alt det beste, som den rettferdige herskeren, den vitenskapelige og fromme juristen, den smarte forbipasserende, den tilbeder som er forsiktig med djevelens bedrag, og eksemplet på noen som ikke har lov til å lure . Tøfler : En mann torturerer folk for penger, og hvis han ser som om han nyser som et esel, og ikke finner ham vondt, vil han motta penger, og hvis han får smerte, vil han lide skade ….

…Når det gjelder tøfler, den som ser at han bruker khuff og ikke er fra noen som bruker den mens han er våken, da er han redd mens han blir truffet eller fengslet, eller han vil ha to kvinner, og det sies at hvis han er i en sky så er han trygg fra det han er redd og kanskje tøffelen var et paradis fra ulykken og kanskje den reiste i sjøen og den som så at noen var skjult, ble tatt fra ham og brent. Så r halvparten av pengene hans bort, og hvis den er borte, er hans rikdom borte sammen, alle pengene hans er borte, og hvis han ser at han bruker sokker, har sokken beskyttelse. Hvis sokken er ny og riktig, betaler han zakat og gjør godt med pengene sine, og hvis den er utslitt og avbrutt, holder han zakat….

…Sålen er i en drøm en kone, en gutt, et dyr og en reise . Kvinnens farge er som fargen på sålen, hvis den er grønn, så er kvinnen religiøs og god, og hvis den er svart, er hun rik, og hvis den er gul, er hun syk, og hvis den er rød , så er hun pyntet og pyntet . Den som bruker sandaler og en lapp, vil gifte seg med en kvinne som har en sønn . Og den som r med en eneste, han forlater kona . Og den som ser sin såle, faller i vannet og r seg vill, hans kone dør . Og den som ser at han tok av seg sålen, så følger han mandatet til den allmektige ordtaket : ( Ta av deg sandalene med den hellige dalen foldet ). Etter det vant han mandatet og seieren over farao og hans folk . Og den som så Ni’lin var tapt, han kan ha stjålet eselet eller geiten sin . Og hvis sålen er av sølv, så er kvinnen fri og vakker, og hvis den er av bly, så er kvinnen skrøpelig og svak, og hvis den er av ild, er kvinnen sunn, og hvis den er av tre, da er kvinnen en forræderisk hykler, og hvis det er fra okseskinn, så er hun fra ikke-arabere, og hvis det er av hesteskinn, så er hun arabisk. Og hvis det er fra løvens skinn, så er kvinnen fra sultanernes mørke . Og den som så at han gikk i sandaler, ble en av dem trukket av benet, og broren eller partneren hans gikk . Og det ble sagt : Sålen indikerer broren . Se også tøfler, se zirbol ….