…Det ble fortalt at en mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om en mann hang fra himmelen med en kjede og halvparten av kroppen hans var svart, halvparten av kroppen hans hvit, og han hadde en hale som den av et esel . Ibn Sirin sa : Jeg er den mannen. Når det gjelder den hvite halvdelen av kroppen min, var det for meg om dagen, og den svarte halvdelen returnerte natten og kjedet som jeg ble hengt opp fra himmelen med, så han nevnte meg at han noen gang stiger opp til himmelen, og når det gjelder synd, det er en gjeld som møter meg, og jeg ber i den, og det var da han krysset den ….

…Å spise den ufruktbare fuglen : å navigere bakbitt og falming, og å se vin i hytta er en skattehit . Og hvis kjærlighet er i vann og den er i et hus, så er hun en rik og fylt kvinne . Og hvis kjærligheten til vann er for vanning, er han en mann med store penger og en stor kostnad for Guds skyld . Kjærlighet, hvis det er eddik i det, så er det en from mann, og hvis det er skum i den, er den full av penger, og hvis den er i den, så er den en syk mann . En mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om hurtigbufferen i huset mitt hadde brutt . Han sa : Hvis du tror at du vil skille deg fra din kone . Det var slik . Al-Raouq : En ærlig mann som forteller sannheten . Flasken er en tjener som er motvillig til å overføre penger, og ewer er en tjener, basert på hva Gud den allmektige sier : ~En mann som blir foreviget av kopper og kanner, vil sirkulere over dem .~ Den som ser det som om han drikker av en krukke, han vil få et barn fra ummah, og kannene serverer veksten på bordene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg drakk av en vorte som hadde to hull, hvorav den ene var søt og den andre salt . Han sa : Frykt Gud, for du skiller deg ut med søsteren til din kone ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en død svart mann, en mann vasker ham over seg . Han sa: Når det gjelder hans død, hans vantro, som for hans svarthet er hans penger, og når det gjelder denne stående vasker ham, lurer han ham med pengene sine ….

…Det ble sagt at den som så en mann som ga ham dinarer, var en urettmessig mann, og hvis han betalte det til noen, så er han urettferdig, og hvis en mann tar det når den blir avskåret, er det en hard krangel og tvist. mellom ham og en mann ….

…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og også din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : Så noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, så han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, så sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa også 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet så, sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Likeså sa kongen . Men det skjedde også med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. Så han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde også lærerike holdninger til faren sin, så hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, så uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….

…Spørsmål : Er det mulig å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred? Hadde den som så sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, på en hvilken som helst side, sett det som i sannheten? Ja , og kanskje de viktigste eksemplene på god visjon, visjonen om profeten fred være med ham ble ledet av Imam Bukhari og det muslimske ordet fra Hadeeth av Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : ~ fra Rani i en drøm har Rani, djevelen er ikke for meg ~(1). I sin roman, ~ fra Rani i en drøm Vsarani våken eller som om Rani årvåkenhet er ikke til djevelen meg . I den romanen, sa han fred være med ham :~ fra Rani var oppfatning av retten , ~ Ibn Sirin sa : Hvis Rah i hans bilde (2 ). Det faktum at forskere har avviket i betydningen av fred være med ham : fra Rani i en drøm så hun meg … ~ Ibn Albaqlani sa : betyr at hans syn er ikke riktig Bodgat eller ligner den djevelen , og støttes som sier romanen ~ ble den oppfatning av riktig ~ sukk visjon er riktig , og det var Ibn Sirin om kutt av en mann som han så profeten fred være med ham, sa : rad meg at jeg så Hvis han beskrev en egenskap han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Ibn Hajar sa og overføringskjeden hans er autentisk (3). Andre sa : men moderne fenomen betydde at han hadde sett det fanger ikke noe imot å forhindre det . Andre sa : sannsynligvis å si fred være med ham : ~ mistet Rani eller høyre så djevelen er i bildet ~ skal gjøres hvis meningene til de beskrevne kjente ham i hans liv, bak tvisten var en visjonstolkning av Araaa faktum , og det er sant at han ser et faktum, enten det var på hans kjente eller annen kapasitet . Noen forskere sa : blinket Nabih Gud den allmektige at folk ser ham korrigere all oppriktighet og hindre djevelen forestille seg i laget for at ikke liggende på tungen i søvn som et brudd på Gud vane av profetene fred være med dem en mirakel , og som umulig at den djevelen tenkte i sitt bilde i årvåkenhet , hvis signert mistenkt sannhet med løgn og gjorde ikke Aathag hva han brakte frykt for denne oppfatningen Vhamaha Allah fra Satan og Nzgh og Osuste og resitere og Kedah (4), sa Imam Ibn Hajar : det synes for meg at det som menes med Rani i en drøm, hvilken som helst oppskrift, var Felictbhr og visste at han hadde sett åpenbaringens sannhet som er fra Gud, ikke feil som er drømmen, djevelen er ikke for meg (5) ~ Men meningen av ~ til som om Rani i årvåkenhet ~ er underlagt ordene : en av dem : at det som menes med folket i sin tid og betyr at Rah sover og ikke hadde migrert, hjelper ham Gud den Allmektige for migrasjon og så ser apostelen synlig … det andre spørsmålet : han ser th e ratifikasjon av denne visjonen i årvåkenhet i hinsidige ; fordi han ser i etterlivet hele nasjonen fra Rah i verden og ikke har sett . III : han ser i hinsidige visjon av sitt eget i nærhet av det og få Chweath og så ________________________________ (1 ) Fortalt av Bukhari Som i åpningen (12 /383 ) dør så profeten fred være med ham i en drøm , og som muslim i kjernefysisk ( 15/24 ). (2 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/383 ) så profeten fred være med ham i en drøm , og som en muslim i atomvåpenet ( 15/26 ). (3 ) Se : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) og nukleær tidligere referanse – (15/25). (5) Ibn Hajar – Tidligere referanse – (12/389). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Spørsmål : Fikk Sunnah oss legitimiteten til å lese for syke menn og kvinner? C : Profetens fred være med ham sjarm , er han borte for å miste den fortryllende sjarmen? Er det nevnt i Sunnah-lesningen for kvinner? Sannheten – min kunnskap – året der det motsatte av det som er utbredt i dag . Sendebud fred være med ham beordret behandling og han sa at : ~ Det er bare sykdom og Allah har åpenbart for ham å helbrede ~ (1), hans kunnskap om hans kunnskap og hans uvitenhet om uvitenhet , og åpenbart for ham fra Koranen som helbreder. og barmhjertighet for de troende , ble det lest av Gabriel til Allahs sendebud Måtte Gud være over ham og gi ham fred, og det er bevist at han kuppet seg for behandling, noe som er legitimt for denne ummah, men ble det rapportert at han leste for en av de syke pasientene? Ble det rapportert at en av kvinnene under hans regjeringstid ble lest for henne av noen av ledsagerne, og svaret var : Nei ; Dette er bevis på at dette arbeidet er nytt i dag, og Sunnah indikerer at en person leser for seg selv – og en far eller mor leser for sine barn på grunn av for eksempel litenhet eller funksjonshemning, og det er bevist at sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, befalte Aisha, må Gud være fornøyd med henne, å søke beskyttelse mot øyet (2). Den fred være med ham da . Søvn leser i hendene hans og spy i dem, de to spakene og stolen, og tørker av kroppen med dem. Dette er Sunnah (3), og ingen vil være opptatt av å helbrede fra deg alene , så les selv og be Gud om å helbrede mens du er sikker på svaret (4), og det er ikke noe galt med uvitenhet om lesing av noen ‘ å spørre faren sin eller moren eller kona hans, denne lesingen er prosjektet ‘ kvinnene som ble uteksaminert, ble uteksaminert med et mahram til en fremmed mann og så kunne lese dem kan spytte på brystet, dette er ulovlig og kan forårsake straff til eieren, og alle visjonene som han ser mennesker er i denne sirkelen eller vortexen til pasienten og de rundt ham at de hører daglig medfølelse og vennlighetssetninger Kcolhm : Dårlig , fantastisk sant, gjør det samme , Mndol , hans øye . . . Osv . Disse setningene gjør gode og gode , syke . . . Og disse setningene, av Gud, bidrar til hans dårlige tilstand . Jeg sier at alle visjoner under slike omstendigheter kan være pipedrømmer , noe som betyr at han sover mens han er under kontroll av å lete etter en kur eller en eller en trollmann , og hvem er han? Snarere ber noen av dem Gud før han sover for å se øyet. !! sove, tenker de som Anah , og magien hans? og sover og ser i drømmen at folk kan ha tenkt det før sengetid , eller det kan være tvil om det , Vitohm det er derfor , det er foreskrevet i trinnene tatt fra restene av klærne eller impregnert , og ble dermed helbredelsesforespørselen basert på drømmer i en tid med vitenskap , er dette sant? Jeg gjentar her at jeg ikke er imot en , og jeg er ikke imot koranbehandlingen med sykehusinnleggelse , men jeg er med vitenskapen mot uvitenhet , som har drept oss i denne tiden spredt av dødelige sykdommer , psykologiske tilstander , sykdommer Kroniske sykdommer og med disse sykdommer – som de sier . De tvungne rir de vanskelige – og publikum kan løse for seg selv , så hvis du sier til dem : Hvorfor? Han vil bli overrasket over dem, og de vil utlede bevis ikke fra Koranen eller Sunnah, men fra ordtakene : … (Ingen føler ild, bortsett fra en mann som er dårligere enn den ) … fortell henne sukket ka NH vil at du skal støtte det på denne guiden , jeg sa til ham : dette er haram , sa han : ( landet mellom deg og Ben fyrte utglødet !) Visste de fattige at brannen Stoklh og spiste Mutawa, som Lefty og argumenterer for på Gud uten kunnskap eller veiledning eller Munir bok , ~ andre – vennlighet å gå bort fra den vei Allah i denne verden skam og Nazigah den dag dommen den pine av ild ~ ( Hajj : 9 ). Jeg ringer her for å følge den korrekte behandlingen . Inviter drømmer på dine vegne fordi det ikke er resept på sykdom, og gå til legen eller sykehuset og ta behandling , be Gud om å helbrede , og les Koranen for deg selv og be Gud om å helbrede , men enn si disse illusjonene som er spredning : ( Jeg er en forteller , jeg Maaon , jeg har det samme ). . . Etc. , og Gud vil helbrede deg, hvis Gud vil , bare stole på Gud og sette frykt, panikk og illusjon fra deg, og du vil helbrede, hvis Gud vil , prøve og du vil ikke miste noe . Sjette : Noen kryssvisjoner bidro til spredningen av dette fenomenet – jeg mener – fenomenet søken etter behandling gjennom visjoner – tolker ofte noen visjoner som Mndhirat for å få sykdommer på grunn av syndens spredning . . , Og ved å si fra noen av dem at han kan kjenne gjenstanden gjennom synet, og noen sier at han har nådd en gunstig og kurbehandling gjennom visjoner som han har prøvd og arbeidet , og så videre . . . Kjeden fortsetter , og jeg sier her Forkynn ikke emigrere , og folk fra Arvqgua , ikke bli livredd for dem , og du, når uttrykket for synet, som det var ondskapen til seeren å spørre ham hvilken Herre når mennesket så hva han hater de tingene jeg nevnte i starten av boken (5), men der bevis på noe ubehagelig for hans syn , er du, min bror, knyttet til ham og forferdelig , Ibn Hajar (438 \ 12 ) når de moderne ordene til den profeten fred være med ham til Abu Bakr : ~ jeg var litt og savnet noen ~ (6) , som med dette uttrykket, har verdens rett til å tie om uttrykk for visjonen eller noe av det når fortielse er mer sannsynlig enn minnet . Gud velsigne deg i din kunnskap, og vi står igjen når Aisha når krysset kvinnen er død av sin mann, og hun føder en gutt Vajra ved å si : ~ Meh O Aisha, hvis Abernhm for en muslimsk syn Vaabroha Ali gode, visjonen vil være på det som krysser eieren ~ , forteller fortellinger (7). Ibn al- Arabi sa i sin kommentar til haddeten til Abdullah bin Abbas, må Allah være glad for at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ Mens jeg sov, så jeg at han la i hendene på meg, at Swaran gikk til Vqtathma og Lthma, ga meg tillatelse Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban gå ut . ~ Ubaid Allah sa : En av dem var Al-Ansi, som ble drept av Fayrouz i Jemen, og den andre var Musaylimah . Fortalt av Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi sa : Allahs sendebud, fred være med ham, forventet ugyldigheten Musaylimah beordret Ansi. Den første visjonen om at de skulle lede dem og betalte for intakt, visjonen hvis den ble overstreket, og sannsynligvis vil bli inspirert, og den første sterkere (9) , og dette er mulig, som vi sa hvis uttrykket har et riktig aspekt, så vi vender oss til det, og derfor kan det være i visjonen til en av spørsmålene eller spørsmål som indikerer øye eller berøring, så det er bedre å ikke uttrykke det, og være på vakt mot det som er sagt at det vil avverge det onde med slike visjoner, og Gud vet best, med mindre du har signert det, er saken annerledes, Vijbrh å være tålmodig her og fordelen kan være en visjon som advarer Bshiy-virkeligheten for allmennheten, da den kveler forskere som sa den mannlige overvekten av hemmelighold (10). ________________ (1 ) Bukhari fortalte fra Abu Hurayrah og intonasjoner : ~ Hva Allah har avslørt sykdom bare sendt ned en kur ~ Se : Fath al – Bari (134 \ 1 0 ) – op -. (2 ) Se diskusjon i Sunan Ibn Majah, det bok av medisin fra døren Astrqy av øyet . (3 ) Fortalt av Al – Bukhari av Aisha, må Allah sies : Allahs sendebud, fred være med ham, gikk til sengs i håndflatene i belgfrukter er en Gud og Palmaoztin alt , tørk deretter ansiktet hennes og slå hendene hans fra kroppen hans . Aisha sa : Når han klaget fortalte meg at jeg gjør det av ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Se : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) til å gjenkjenne profetens behandling i detalj , og å gjenkjenne den profetiske Altaomaten som Gud vil, føre gode resultater som Ibn sa verdier ( og prøv disse kaller Alaoz hvor stor fordel de har og hvor alvorlig behovet er kjent for det som forhindrer ankomsten av virkningen av Ain og lønn etter hans ankomst, i henhold til troen på kraften i Qailha og styrken i seg selv og sin vilje og styrke til stabilitet i sitt hjerte, og oppgavene overlatt det våpen og våpen Darabh ) en . av . hans tidligere referanse . (5 ) se s. 24 et seq . (6 ) gir hans kommentarer, se s. 37. (7 ) gir hans kommentarer, se s. 39 . (8 ) avtalt, fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren fløy ting i en drøm ( 12/42 0 ) – op – , og muslim i Åpenbaringens bok ( 15/34 ) – Referanse tidligere -. (9 ) se Ibn Hajar – erobring – forrige referanse ( 12/421 ). (10) Tilpasset : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Kommentatorene sa : Hvis treet indikerer arbeidet til eieren og hans religion og seg selv, så viser papiret hans karakter, skjønnhet og klær og dets folk til hans slekt, brødre og tro . Hennes hjerte indikerer hans hemmeligheter og hva han skjuler for sine gjerninger, dens skrell indikerer hans utseende, hans hud og alt som pryder ham om hans gjerninger, og vannet indikerer hans tro, fromhet, rike og liv for hvert menneske til sin skjebne, og kanskje de ordnet det i strid med dette arrangementet, og jeg nevnte ham i havene . Den som ser seg selv over et tre eller dets besittelse i en drøm, eller dette blir sett av ham, jeg ser på hans tilstand og tilstanden til hans tre, og hvis han er død i Sannhetens hus, ser jeg på karakteristikken til treet, og hvis treet er stort, vakkert og godt, så er de døde i paradis og kanskje et tre av velsignelse og godhet. Hvis det er et stygt tre med torner, svarthet og stink, så er det i pine, og kanskje det er Zaqqum-treet som har blitt til det på grunn av sin vantro eller på grunn av hans korrupsjon, og hvis han ser pasienten, beveger han seg til en av de to sakene i henhold til hans skjebne og omfanget av treet. En ekteskapsøkende, eller en kvinne for en mann, hvorav den ene skaffet en mann i henhold til tilstanden til treet og dets utseende, hvis det var ukjent, eller på et trykk om dets karakter, slekt og essens hvis det var kjent, og hvis mannen til hver av dem i det våkne livet var syk, så jeg på tiden på den tiden. Det treet som han eide eller så seg på toppen av ved tidenes gang, vann har strømmet i det, så pasienten er i fred, helsen har kommet i kroppen og tegn på livet har dukket opp på kroppen hans, og hvis han er i sin ledelse, så går pasienten til Gud den allmektige, og han kommer til støv og ødeleggelse . Og hvis han så det i butikken sin eller i sin bolig, så er det en indikasjon på hans inntjening og levebrød, og hvis det var etterspurt av ham, hadde han godt av det . Selv om han ledet ham, tapte han og ble fattig . Og hvis han ser det i en moske, er det en indikasjon på hans religion og hans bønner . Hvis det er i tidens ledelse, så er han ikke klar over sin religion, han er ikke fra bønnene sine, og hvis det er i hans ønske, er mannen rettferdig og flittig, hans arbeidere har fullført hans lydighet . Når det gjelder den som eier mange trær, følger han en gruppe verger som er verdige ham, enten et emirat, et distrikt, en fatwa eller en leder for en mihrab, eller en leder på hans følgesvenn, en kaptein på et skip, eller en butikk i en produsent under hans hånd, og på dette og lignende . Når det gjelder den som ser gruppen hennes i et hus, er det menn eller kvinner, eller begge to møtes der for godt eller ondt, og hvis han ser fruktene på det og folk spiser av det, hvis fruktene indikerer godt og levebrød, så er det er en høytid og de spisebordene er i den, og hvis fruktene ikke liker det, indikerer det sorg, så er det en begravelse. De spiser mat i det, og på samme måte hvis det er en syk person i huset, og hvis frukten er ukjent, så jeg, og hvis det var i trærnes komme, var maten i glede, og hvis det var i ledelsen, var det en katastrofe, spesielt hvis det var ledetråder i å vekke en av de to sakene . Når det gjelder den som ser et tre som har falt, kuttet ned, brent eller ødelagt av en sterk vind, så er han en mann eller kvinne som vil gå til grunne eller bli drept, og ødeleggelsen utledes av hennes essens eller beliggenhet og av hennes årvåkenhet fra hennes bevis, og hvis hun er hjemme hos ham, er årsaken til det en mann eller kvinne som er død eller fra hans hushold og hans slektskap og brødre, eller en fange av blod, en mujahid eller en reisende, og hvis hun er i moskeen, så er han en kjent mann eller kvinne som blir drept eller dør en berømt død . Hvis det er et palme, så er han en mann med høy maskulinitet med autoritet eller kunnskap, eller en kvinne til en konge eller mor til en hersker, og hvis det er et oliventre, så en lærd, en forkynner, en forbigående, en hersker eller en lege, så på denne måten krysser han resten av trærne i henhold til omfanget av deres essens, fordel, skade, avstamning og karakter . Og den som så at han plantet et tre som var hengt, slo han en ære eller tenkte for seg selv en mann henhold til sin essens, fordi folk sier : Så hvis han plantet det, hvis han gjorde det . På samme måte, hvis han sår et frø, så henger han eller ikke, så er det de, og det å plante vingården vil få ære, og det ble sagt at noen som så om vinteren et gravid vintreet eller et tre, regnes som en kvinne eller en mann hvis pengene har gått, eller han tror de er rike ….

…Og den som mener at en mann skal gifte seg med en mann som kjenner ham, da vil den mannen som er konens mann, skaffe seg rikdom fra konas side ….

…Kamel : Når det gjelder kameler, hvis de kommer inn i en by uten en enhet, eller går på en annen måte enn en hest, er det skyer og regn . Når det gjelder den som eier en kamel, beseirer han menn som er forutbestemt . En enkelt kamel er en mann, og hvis den er fra araberne, er den arabisk, og hvis den er en formue, så er den en ikke-arabisk, og svaret på den er en reisende, en sjeik, en eunuk eller en kjent mann . Kanskje indikerte kamel Satan, da det ble rapportert at Satan var på topp . Kanskje indikerte det døden på grunn av hans høytidelighet og redningen for hans skapelse, og fordi han ber til sine kjære til fjerne steder . Og kanskje antydet han den uvitende, hykleriske mannen, for å si til Den Høyeste : ~ De er ikke annet enn sauer .~ Og det indikerer graviditeten til en pasient . Kanskje han antydet skipet, fordi kameler er skip på land . Det indikerer tristhet når profeten, fred og velsignelser er over ham, sa: ~Å ri på en kamel er sorg og berømmelse .~ Hvis pasienten så at han kjørte på en kamel for å reise, døde han, og det var hans kiste og berømmelse . Og den som rir på en kamel og er sunn, han reiser, med mindre han kjører den midt i byen eller ser ham ikke gå med den, for han vil oppleve sorg mens han hindrer ham i å komme seg opp på bakken, som inneslutning og sykdom på grunn av jordens avstand fra ham, og berømmelse : hvis han ser at opprør mot autoritet eller skapelse vil utholde over kongene, blir han tatt og omkommet, spesielt hvis det er noe som legger til hans velkjente klær, med mindre han legger den på en bærende eller en båre, for han kan søke hjelp fra en diger mann eller være i stand til det . Hvis kneet hans er en kvinne som ikke har en mann, er hun gift, og hvis mannen hennes er fraværende, vil han ta det før henne, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer ondskap og skandaler, for hun er kjent for det blant mennesker . Når det gjelder den som så en kamel som kom inn i halsen, vannet eller redskapet , så er han en jinn som kommer inn i den, eller den som indikerer at fartøyet fra familien og tjenerne hans kommer inn . Og den som ser en kamel lemlestet i et hus, da dør husets herre hvis han er syk, eller hans tjener, tjener eller overordnede dør, spesielt hvis hans kjøtt er atskilt og hans bein er atskilt, dette er hans arv . Og hvis han slaktet ham for å spise den, og det ikke er noen syk, er det et lagerhus som han åpner, eller en endring som tillater ham å få sin bounty . Men hvis kamelen er midt i byen eller blant en gruppe mennesker, er det en mann med en kjøl som blir drept eller dør . Hvis han ble slaktet, så ble han gjort urett, og hvis han ble slaktet i live, var hans autoritet borte eller fjernet fra ham, eller han tok pengene hans, og den som så en kamel spise kjøtt eller søke rollen som mennesker, da spiser han av det fra hvert hus en ukjent spiser, så er det en epidemi som er i mennesker, og hvis han jager dem, så er det en hersker eller en fiende Eller en strøm som skader mennesker, så den som bryter den, bryter et medlem av den , eller spiser det, vil han bli skadet i så mye som han har mottatt . I tillegg til elefanten, sjiraffen og strutsen i dette ansiktet . Et kameltog om vinteren er en slepeguide . Det ble sagt at det å ri på en arabisk kamel er en pilegrimsreise, og den som faller av en kamel, vil bli fattig . Og fra spydet hans en syk kamel . Og den som ble fanget på en kamel, han ble rammet av penger og sorg, og det kranglet mellom ham og en mann . Eden så ut som om han var hard mot ham, bedrøvet av en sterk fiende . Hvis han tar kamelkroken og fører den til et kjent sted, betegner det en ødeleggende mann til godhet . Og det ble sagt at kamelen drives av tøylene, et bevis på at noen høvdinger er underlagt den . Og den som pleier en gudfarskamel, vil få vergemål over araberne, og hvis det er Bakhatti over ikke-araberne, og den som ser som om han har tatt fra brønnene sine, vil han ha pengene igjen, og hvis han ser to kameler slåss , vil en krig finne sted mellom to store konger eller to menn . Og den som spiser et rått kamelhode, han vil baksnakke en stor mann . Å ri på en kamel for de som ser den, vil reise med den, og hvis han ser at han melker kameler, vil han slå forbudte penger . Og den som spiser kamelkjøtt, han blir syk . Og den som blir slått av kjøttet sitt uten å spise, får penger av den årsaken som kameler tilskrives i synet, og kamelskinn er arvestykker ….

…Og den som ser at han har gitt nøtter eller mandler, han vil slå penger i den grad det er, og granateplet er en stor, hederlig mann som er blitt befruktet, og fiken er nåværende penger som ikke lyver, og ingenting av fruktene kan endres, og oliventreet er en velsignet mann. Hvis det er søtt, eller en sum penger, eller en gutt som rammer ham, eller det er bedre for en sønn, kanskje det er en kvinne, den som ser at han eide et granateple og spiste av det, så må han være en slave pike. Hans besittelse, han mottar fra den energien like mye som han hadde av den, og det ble sagt at den som så at han hadde truffet mange epler, han traff penger i henhold til det han så fra antallet, og som så at han hadde slo et eple som han luktet, så har han en sønn som lukter det, og bananer har penger til eieren av denne verdenen og en gjeld til eieren av gjelden og mye penger og gjeld tilsvarer bananer Og hvis det er ett, to eller tre trær, de er mange barn, og vingården er en sjenerøs mann. Hvis han ser at han er en vingårdskonge, så er han med en sjenerøs mann, og det ble sagt at den som så at han plantet en vingård, ville han bli plaget av prakt og glede, og de hvite druene i hans tiden er verdens friskhet og godhet, og på annet enn sin tid vil han motta penger før den tiden han Han ba ham om det, og det kan være det. Det er ikke forbudt, rosiner til enhver tid, penger i alle fall, og spise en gul frukt i en drøm, som kvede, pærer, fersken, våt, vannmelon og lignende er en sykdom, og det som var grønt av det, er ikke en sykdom, og hver syre av fruktene er en bekymring og tristhet unntatt for sitron, epler og tindved og alle andre søte frukter enn det som er nevnt ovenfor, er næring og penger og godhet, og den som ser at et stort tre har mye å bære det med sin overflod av tenner, han vil lide kraft og en spiker, og hans liv vil bli forlenget. Den som ser at han plukker fruktene fra trærøttene, krangler med en hederlig mann og er seirende i krangel, og den som ser at han er på et høyt tre, han klamrer seg til en stor mann eller rømmer fra det han frykter og advarer. Hvis han er sølibat, gifter han seg med en kvinne og den som ser at han falt fra et tre eller falt fra det, er ingenting mellom ham fullført. Og mellom de som har tenkt å være knyttet til ham, og den som ser at han falt fra et tre og dør, så går han til grunne av en gammel mann, og hvis det blir brutt av ham, går det mennesket til grunne. Og den som ser at han eide en rekke trær, så følger han en gruppe i en tilstand av ledelse, ære, ledelse eller så videre, og den som ser et ukjent tre, naken Fra papir, vil han bli plaget av sorger og sorger, og den som ser et stort, visnet tre fordi det ikke er noe godt i huset hans, og den som ser et hus som vokser og forlenger i huset sitt, så stiger hans minne og hans rykte stiger, og hvis han ser at han har et tre som har frukt og har ikke papir, så har eieren av det religion bortsett fra god oppførsel, og hvis det har papir og ikke har frukt, så er eieren av god oppførsel og har ingen religion. Et tre blir rotfestet, hugget ned eller visnet, så blir han alvorlig syk eller dør og kan indikere at noen av familien hans døde i stedet for ham. Hvis treet er for noen andre, så faller en mann ut av levebrødet eller dreper ham, og den som ser i eller utenfor hjemmet sitt eller det lavere eller høyere der det er typer trær som vokser og hvor de to vindene er i det. huset er en ulykke der kvinner samles for å gråte og sorg, og den som ser at han spiser tyggegummi fra trær, han spiser en forbindelse av en manns penger så mye som tyggegummi…

…Og den som ser at hans kone har kommet tilbake til en gammel mann, det er ikke noe godt i ham, og hvis han ser at hans kone har økt i godhet og skjønnhet, er det en økning i hans religion og verdslige liv og oppnåelsen av det gode og nytte ….

…Den som ser en gammel mann, det er en verden som har blitt styrt, spesielt hvis det er en mangel, så er den skammelig og stygg ….

…Og den som ser at han er eieren av en gammel mann, så indikerer det hans sykdom og hans tendens til verden ….

…Sheikh er i en drøm bestefaren og lykke . Og hvis en kvinne ser en gammel mann i en drøm, så er han verdslig . Hvis en ung mann ser at han har blitt en gammel mann, vil han motta kunnskap og litteratur . Og den ukjente sjeiken indikerer ære og prestisje . Og den jødiske sjeiken betegner en fiende som ønsker å ødelegge en person . Og den kristne sjeiken er en fiende hvis fiendskap ikke blir fristet . Og den vantro Sheikh betegner en gammel fiendens fiende . Hvis en sjeik ser at han har blitt en ung mann, indikerer han sin styrke og levebredde . Og hvis en sjeik ser at moren fødte ham, hvis han er syk, indikerer han at han er død, og hvis han er fattig, er det mer sannsynlig at han blir født . Og den rettferdige sjeiken betegner ære, ære, levebrød, velsignelse og langt liv . Og Sheikh Al-Haram og de er det . Kanskje indikerte sjeikens visjon hjelpeløshet, fiasko, latskap og svakhet ….

…Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde fått fem nåler uten penetrasjon og en nål der det var brudd, så noen av Ibn Sirins følgesvenner krysset hans syn og sa de fem nåler der det ikke var noen penetrasjon av fem barn, og nålen der bruddet ble født ikke fullstendig, og han fødte barn i henhold til sitt uttrykk ….

…Det ble sagt at en mann kom til Ibn Sirin : Så han sa: Jeg så som om jeg gikk med to sandaler, så en av dem ble kuttet av, så jeg forlot den og gikk til min tilstand, og han sa at du er en fraværende bror. Han sa ja. Han sa ja, du dro ut til et land, så jeg lot ham være der og kom tilbake. Han sa ja, så Ibn Sirin tok tilbake og sa: Jeg ser ikke din bror, men han har forlatt verden og sørget ham snart . )…

…Det er sjelden han fortalte at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa at jeg så et syn, og han satt på maten, så han sa til henne: La meg spise eller la maten ligge og fortell din visjon. Hun sa spis, så sa han til henne, og hun sa: Jeg så månen komme inn i lysekronene og ringe bak meg. Gå til Ibn Sirin og Qusay ditt syn, og han uttalte hånden sin fra maten, og han sa til henne: ~Ve deg, og hvordan så du?~ Så hun kom tilbake til den og endret fargen og tok den i magen. Da sa søsteren Malik til ham, min bror. Han sa at denne kvinnen hevdet at jeg var død etter syv dager, så han ble gravlagt på den syvende dagen ….

…Og Ibn Al-Fadl var en verdig mann. Han sa at jeg så i kveld i drømmen som om jeg hadde kommet med dadler og smør, og jeg spiste det og kom inn i himmelen. Al-Abbas Ibn Al-Walid sa: “Vi fremskynder datoene og smøret for deg, og Gud er din i himmelen. Sham Fassar kom da tilbake fra veien og sa til ham hva Wardak sa, hvis jeg så solen og månen møtes og noen planeter med solen og noen av dem med månen, sa Omar med det du sa, med månen zap sa og ikke jobbe for meg i samsvar med å aldri lese { Fmhona vers natt og gjorde oss til en vers dag fotoreseptor } Da det var Siffin Day, ble mannen drept sammen med folket i Levant…

…Fadl Ibn Omar 62 – på myndighet av Anas – må Gud være fornøyd med ham – han sa : Jeg så hva sovende så som om Abdullah Ibn Omar spiste dadler, så jeg skrev til ham at jeg så at du spiste dadler, som er Guds søthet ….

…** Visjonen til Ibn Abbas for å drepe Hussein . Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – sa : Jeg så profetens fred være med ham i en drøm en halv dag med ham Ostos Ogbr-kolbe der blod sporer eller plukket noe der han sa : Jeg sa : O Guds sendebud , hva er dette ? Han sa : ( Blodet fra Hussein og hans følgesvenner, jeg har ikke fulgt ham siden i dag .) Ammar, en av hadith-fortellerne, sa : Vi husket den dagen utenat og fant ham drept den dagen ….

…Den som ser en kjent mann lage noe eller gi ham noe, da er han selv, navnet hans eller hans motstykke, og det ble sagt at den som så en kjent mann, er god og velsignende, og hvis han hadde fravær, han presenterte eller hans nyheter eller bok kom ….

…Det er sjelden han forteller om at en mann gikk inn på en kirkegård og snakket til seg selv, og han sa: Hvis han avslørte noen av dem for meg, og jeg spurte ham hvordan han møtte sin Herre, sa han, og jeg sov i drømmen min. , Så jeg en mann som sa: “Ikke la deg lure av bygging av graver ovenfra, for folket har kinnene slitt i skitten. Noen av dem venter på Guds belønning og hans paradis, og noen av dem har angret hans straff. ” Så pass på uoppmerksomhet ….

…Når det gjelder sauene, den som ser at han har truffet en vær, er i stand til å dra nytte av en stor, ugjennomtrengelig mann som er kjær, og den som ser at han kjører og bruker den som han vil og væren adlyder ham, så han erobrer en stor mann og bruker ham slik han elsker, og hvis ikke væren adlyder ham, følger ikke mannen ham og den som ser at han bærer en vær på ryggen, bærer han forsyningene til en stor mann og den som ser at han kjemper mot en vær, så kjemper han mot en enorm mann, så den som beseirer dem, er vinneren, og den som ser en vær som dør eller slaktes og deler sitt kjøtt, da dør en stor mann og deler pengene sine, og den som ser at han slaktet en vær for annet enn å spise eller drepe den, så vil han få sin fiende og den som ser i huset hans en slaktet vær, så er det Noen av familien hans dør, og den som ser at han spiser værkjøtt, så spiser han av pengene til en stor mann, og den som ser at han steker en vær, så blir han syk eller plaget med th nød, og den som ser at han har truffet værer mindre enn ti eller ser henne i pengene sine, så hvis han følger noe eller om det er en kvinne med ham, bor han ikke i det arbeidet, og den kvinnen blir ikke hos ham til hun dør eller forlater henne, unntatt med antall værer han så, og hvis hun økte og økte til ti, følger han et folk og slår en stor autoritet. Og den som ser at han har brakt hodene til værer, han vil bli ført med hodene til fiendene sine, og den som ser at han har slått en moderfår, da vil han slå en hederlig skjebnekvinne som blir befruktet. Melk en moderfår, han vil få tillatte penger, og den som ser at han har slaktet en moderfår, så yen som en kvinne og den som ser at han beiter et sau med lam, så følger han folket, og hvis han ser at han har slått henne eller hennes besittelse, så vil han plage mye bytte, og den som ser at han har gitt ham sesam, så plager han et velsignet og hederlig barn, og den som ser at han slaktet lam annet enn kjøtt, så dør han for ham eller noen av familien hans og den som ser Hvis han slo en geit, hans konge eller kne, så slår det høye og status med en stor mann, og den som ser at han drepte en ukjent geit, eller slaktet den, eller gjorde noe med den, eller eide en gruppe av den, så går fortolkningen av væren og geiten forløpet for sauene, bortsett fra at sauen er mer hederlig enn geiten, og den som tror at han har truffet en alvorlig Det slår en gutt , og den som ser at han spiser bestefarens kjøtt, han vil få litt penger fra en gutt…

…Og den som ser at han er en erstatning for en mann som er kjent av en hoppe, så skal han søke den mannens hjelp for det han ber om eller når, og det ble sagt at han blir sett på som en erstatning for en mann, så er det tolket at mannen er en avhengighet, en partner eller en etterfølger på avstand, og hvis mannen er ukjent, er han en fiende ….

…Og tiltaket tolkes av en mann og en rettferdig mann hvis han ikke blir slukket ….

…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

…Og den som ser skjorta hans være revet, skitten eller gammel, det indikerer fattigdom, nød og motgang, og det kan indikere ødeleggelsen av eieren, og det kan indikere korrupsjonen av hans skapelse i denne verden, slik at han ikke har penger, fortjeneste eller levebrød ….

…Og den som ser at han har besteget en gammel stige, vil bli belønnet med noe bedre enn handel, og hvis han konkurrerer med noen, så er han bonde og vinner med motstanderen ….