…Al-Wadi : Penger forblir ikke med anger . Når det gjelder sæd : det er penger som er igjen pluss . Han som så ut som om han hadde bedt ham om meg, viste seg for ham . Hvis han så at han farget kona av det, skulle han gi henne noen smykker eller klær . Hvis han ser andres sæd med seg, har han andres penger . Og sædkrukken er en skatt som blir truffet av de som treffer den . Hvis han ser at han er farget med kvinnens sæd, vil han ha nytte av det . Utslipp av gult vann fra kvinnens skjede, noe som indikerer at hun føder et sykt barn . Hvis det kom rødt vann, fødte hun en kortlivet gutt . Hvis det kommer ut svart vann, vil hun føde en sønn hvis husstand troner øverst . Og hvis det kom ild ut av skjeden hennes, ville gutten ha autoritet og undertrykkelse og undertrykkelse . Hvis hun så at hun fødte en fisk mens hun var gravid, ble det sagt at han var en langlivet gutt, og det ble sagt at han var en kortvarig gutt . Hvis han ser en mann som om han har mensen . Det kommer forbudt . Det samme gjelder den unge kvinnen, hvis hun så at hun hadde gjort ghusl etter perioden, angret hun og fikk lettelse . Men hvis hun ikke har menstruasjon og har sett menstruasjon, blir han født fordi Gud den allmektige sa : ~ Hun lo, så vi forkynte for henne om Ishaq .~ Latter her er betydningen av menstruasjon, og hvis hun tror at hun menstruerer, så er hun i synd og vil bli kvitt den, så kan hun ikke ….

…Al-Ataraj : Den ene er en gutt, og mange er rosende . Og det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ~ Som en troende som resiterer Koranen er som en håndverker, lukten er god og smaken er god .~ Og sang noen diktere som hyllet noen mennesker : hvis de var trær, sitron gledelig sammen … Nora og vind og lystig lut og papir, og noen av dem hatet og gjennom fornuft, sa han : Det viser hykleriet fordi det tilsynelatende er i strid med det indre og sang : ga brødrene sine Otrjh … gråt og medlidenhet med Aaavh påbud og noen av dem synger jeg i hennes hat ved ordtaket fra den som sa : Jeg har gitt deg rettferdighet … ikke godta henne hvis de er rettferdiggjort, gjør ikke snu henne, så vil jeg ødelegge deg selv … for henne opp ned har forlatt, og noen av dem nevnte at alt naranj og sitrus er bra, og at alt hvis det er søtt indikerer pengesummen, og hvis det er surt, det indikerer en enkel sykdom og en gutt som er rammet av ham og sorg . Den grønne sitronen indikerer fruktbarheten til Sunnah og helsen til den visjonære kroppen, hvis han trekker den ut . Og gul lavendel, fruktbart året med sykdom . Og det ble sagt at Al-Aturj er en ikke-arabisk, hederlig og rik kvinne, så hvis han så ut som om han kuttet henne i to, ville han ha en sykepleier fra henne og en sykepleiers sønn . Og hvis en kvinne så i drømmen, som om hun hadde en krone av sitrustrær på hodet, ville hun gifte seg med en mann med god manndom og religion . Hvis hun så at hun var i fanget, fødte hun en velsignet sønn . Hvis en mann ser ut som om en kvinne ga ham en flaske, ville en sønn bli født av ham . Mannen kastet en annen kvinne, noe som indikerer en ekteskapsforespørsel . Og naranj er ikke sitrus i delen av Muhammed, og over det i kapitlet om hat, ifølge ordene til de som hatet det, og de fleste av dem hatet det på grunn av ildordet i dets navn . Og han sang i sin mening : Dersom vi savnet rosene for en stund, så … den hagen Naranjna har kompensert oss, han regner sine lovbrytere og det har skinte … sin rødhet i håndflaten er en brann fra himmelen, og lo tilsvarer den troende i smak, aroma, sjenerøsitet i treet og essensen . Og fløyten hans skader ikke med styrken i essensen hans, så den som treffer en, to eller tre av den, det er en gutt . Mye av det er gode penger med navnet Saleh, og grønt er bedre enn gult . Kanskje den eneste delikatessen var en stat, og hvis den ble spist søt, ble det samlet inn penger . Selv om syre er en enkel sykdom ….

…Skytten er en kvinne som er rask til å føde, eller en gutt, en bror eller en reise eller nærhet til den allmektige Gud . Og buen i lokket på en gutt i mors liv . Buen med andre våpen, Sultan og Glory . Og den som gir sin kone en bue, hun føder en jente, og hvis kvinnen gir ham en bue, vil han få en sønn . Å utvide baugen uten pil er en reiseguide . Og den som ser at han har utvidet en arabisk bue, han vil reise til en hederlig mann for å reise i Glory, og hvis buen er persisk, vil han reise til folket i Ajam . Opphør av senen er bevis på hindring av reiser, og indikerer en kvinnes skilsmisse . Og den ødelagte buen er bevis på kvinnens eller guttens og partnerens eller noen slektningers død, og kanskje indikerer buen et mandat, og dens brokenness indikerer isolasjon . Vanskeligheten med buen er en indikasjon for den reisende på for mye tretthet, for kjøpmennene å miste, hos barnet til ulydighet, og hos kvinnen til ulydighet, og hennes letthet indikerer det motsatte av det, og hvis han kaster en pil på henne og treffer formålet, når han sitt mål . Og kanskje å se buen indikerer nærhet til noen av adelen , fordi Gud den allmektige sier : ~ Så kom han ned og hengte ned ~ verset . Og den som strekker en bue uten pil, han vil reise langt og gå tilbake til god stand : Hvis strengen blir kuttet av, forblir han i den posisjonen han reiste til hvis han hadde nådd den . Og hvis hans bue ble brutt, rammet ham en ulykke i hans autoritet ved å beordre og forby . Å kaste fra nøkkelbuen er å kaste dem som kaster den . Den som tar en bue, vil slå en ung gutt og få mer autoritet . Og den som ser at han skjærer en bue og er singel og har til hensikt å gifte seg, han skal gifte seg og hans kone blir gravid når han kommer inn med henne . Og hvis han tiltrer, følger ikke soknet ham . Snarere gjorde han tolkningen av buen til en kvinne, fordi folk sier : En kvinne er som en bue , hvis hennes nivå er brutt . Buen som tilskrives gutten er et barn som har skrift og bokstaver, og hvis han strekker en bue som har en klar stemme og kaster den og utfører pilen, følger han en verdig tilstand og utfører sin befaling om rettferdighet og rettferdighet . Det ble sagt at han som så i hans hånd en ødelagt bue, giftet seg med en fri kvinne ….

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Og al-Kirmani sa, hanen skal tolkes som en gutt eller en gutt, og den som så en hane bar ham, det indikerer at noen mennesker hadde blitt sinte, og hanen kastrerte en liten gutt ….

…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, så pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han så en død slange, så er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han så at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, så er det frykt, så vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han så slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, så den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone dør, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, så forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, så vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, så er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, så er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, så dreper han en stor slange fra dem, så eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han så en slange stige ned fra en høyde, en høvding døde det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, så den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, så han gifter seg med henne, og hun døde i syv tusen dirham . En annen så ut som om huset hans var fullt av liv, så han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne så to hull som hvalene kom ut fra. Så reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, så Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….

…Og den som ser de hederlige forfatterne, han vil være glad og glad i denne verden og det hinsidige, og han vil bli velsignet med en god slutt hvis han er et av rettferdighetens folk. Ellers blir han fryktet fordi Gud den allmektige sier : ~Det er forfatterenes ære som vet hva du gjør .~…

…Fadl Abdullah bin Salam . På myndighet av Qais ibn Abbad sa han : Jeg var i Medina med mennesker inkludert noen av profetens ledsagere, må Guds bønner og fred være over ham, og en mann kom i ansiktet hans med et spor av ærbødighet. Noen av folket sa : Dette er en mann fra folket i paradiset. Dette er en mann fra paradisets folk. Han ba to rak’aher der det er tillatt. Så gikk han ut og fulgte etter ham. Da jeg ble komfortabel, sa jeg til ham : Når du gikk inn før, sa en mann slik og han sa : Ære være Gud, hva skal man si til det han ikke vet, og jeg vil snakke med deg Hvorfor så det en visjon i løpet av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så hun fortalte ham at du så meg på en eng – han nevnte dens kapasitet, gress og grønt – og i midten Barnehagen er en jernstolpe under den i bakken og over den på himmelen, over den en løkke, og det ble fortalt til meg : Jeg sa til ham : Jeg kan ikke. Så Moncef kom til meg. Ibn Aoun sa, og den rettferdige tjeneren sa : Med klærne mine bak meg beskrev han at han løftet det bak seg med hånden, så jeg ble skilt til jeg var på toppen av søylen, så jeg tok håndtaket , og det ble fortalt til meg. : Ostmk våknet og hun må i mine hender Vqsstha på Profeten fred være med ham, sa han : ( barnehagekolonnen i Islam og den islamkolonnen og det som er det mest pålitelige og du er på islam til du dør ) sa den mannen Abdullah bin Salam . Og i en fortelling : Jeg var i en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Umar gikk forbi, og Abdullah Ibn Salam gikk forbi og de sa: Dette er en mann fra folket i paradiset, så jeg reiste meg og sa til ham : De sa sånn og så, og han sa : Ære Gud de burde ikke ha sagt: Jeg har ingen kjennskap til det, men jeg så som om en søyle ble plassert i En grønn barnehage ble installert i den, med et knapphull på hode, og i bunnen av det var rettferdig – og rettferdig var Wasif – og det ble fortalt til meg : jeg ødela det, og jeg ødela det før jeg tok i håndtaket, så jeg fortalte det til Guds sendebud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred, og Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Abdullah dør mens han tar den mest pålitelige pilen ) På myndighet fra Kharsha ibn al-Hur sa han : Jeg var sitter i en sirkel i Madinah-moskeen. Han sa : Og det er en sjeik med god anseelse , Abdullah bin Salam. Han sa : Han hadde en god samtale med dem. Han sa : Da han reiste seg, sa folket : Den som er glad for å se på en mann fra folket i paradiset, la ham se på dette sa han. : Så jeg sa : Av Gud, jeg vil følge ham, så jeg vet hvor huset hans er . Han sa : Jeg fulgte ham, og han gikk til han nesten forlot Medina og kom inn i huset hans. Han sa : Så jeg ba ham om tillatelse, så han ga meg tillatelse, så han sa : Hva trenger du, sønn av min bror? Han sa : Jeg sa til ham : Jeg hørte folk fortelle deg hva du : er glad for å se en mann fra paradisets folk, la ham se til denne Vojbna å være med deg sa : Gud kjenner folket i paradiset og jeg vil Si deg at mm sa at jeg mens jeg sover, hvis du kom til meg, sa en mann til meg : så tok jeg med hånden min, og jeg la i vei med ham. Han sa: Så jeg var på en hest i nord. Han sa : Jeg tok for å ta det. Han sa til meg : Ikke ta det, for det er veien til eierne av Norden. Han sa : Hvis en hest er en sti til høyre for meg, så sa han til meg : Ta hit og gi meg et fjell, og han sa til meg : Gå opp Han sa : Så jeg gikk hvis jeg ville opp, jeg falt på Estée sa : så jeg gjorde det sa gjentatte ganger : så zapp meg så han brakte meg Amoad hodet på himmelen og under bakken i episoden ovenfor, sa han til meg : stig opp over sa dette : Jeg sa : hvordan å gå opp dette hodet på himmelen, sa : han tok hånden min Vzgel meg sa : Hvis jeg er i slekt med løkke sa : så traff kolonnen stolthet sa : forble relatert til episoden til det ble sagt : to dødsfall Profeten fred være med ham Allah være over sagt : ( Måtene jeg så til venstre er veier nordeiere sa : Måtene jeg så din høyre hånd på, det er veiene til høyrehåndene, og fjellet er det martyrenes hjem , og du vil ikke oppnå det. Han holder seg fortsatt til det mens du dør ). Hans ordtak : Hvis en hest er en metode, sa Al-Nawawi : Hesten er flertall av allé . Og tilnærmingen er den rette banen og metoden mellom å klare og si : Zajal me betyr å kaste meg ….

…Og den som ser skjegget sitt, er hvitt og har litt svart i seg, da er han på tre måter. Hvis han er fraværende, er han glad i ham, og han kan komme før ham eller en mannlig gutt vil komme til ham eller hele livet ….

…Han sa at han så Kirmani fra å spise eller Ha Bsra det kommer til ham Rizk og overskuddet håpet ikke eller iset det, men det pollenserer Mubarak Nam-penger ~ og palm Basqat har kommet opp for en baby Ndad-slaver .~…

…Arbeidskraft Hvis du drømte om fødselen av et barn, indikerer dette heldige omstendigheter og en trygg og sikker fødsel av en kjekk baby . Hvis en ugift kvinne drømmer om at hun er i fødsel, betyr dette en ulykkelig æresendring til en ond og underordnet stilling ….

…Slakteren er i en drøm dødens engel . Så den som ser ham og tar en kniv fra ham, han blir syk og blir helbredet . Og den som ser at han har slaktet sin far, da er han rettferdig og binder, så lenge han ikke ser blod . Hvis han så en konge slakte hjorden sin, ville han undertrykke dem . Og visjonen til slakterne som selger kjøtt på markedene, indikerer alvorlighetsgrad og skade, og de indikerer syke hastigheten på deres død, og de indikerer for de rike om skaden som rammer dem, og de indikerer hos eierne av frykt alvorlighetsgraden av deres frykt, og i skyldneren til å betale gjelden . Og det ble sagt : Slakteren er morderen, og det ble sagt : han er sverdens eier . Og visjonen om Al-Qassab for de berørte og fangen er en god og glad guide . Den som drepte en slakter overlevde sykdommen . Og slakteren angir eieren av skipet, og pengene deles mellom arvinger og foreldreløse barn . Se også The Butcher ….

…Sukker Hvis du drømmer om sukker, betyr dette at du vil bruke dine ønsker til forbudte gleder . Å se sukker i en drøm indikerer at du er kresen hjemme, siden du er glad i misunnelse og sjalusi i en tid da det ikke er noen grunn til det, i stedet for å leve lykkelig og tilfreds . Etter at du har sett fyll i en drøm, kan bekymringer og angst ramme deg, svekke styrken og bli fornærmet . Hvis du drømmer om at du har konsumert sukker, vil du være involvert i irriterende saker og problemer i en periode, men du vil høste en uventet fordel . Hvis du drømmer om at du siterer sukker, betyr dette at fiendene vil lure deg og begjære deg . Hvis du drømmer om at du selger sukker og får store mengder av det, betyr dette at du vil overleve et stort tap . Hvis du drømte om å se en pose sukker bli revet fra hverandre og sukker søle ut av den, betyr dette at du vil lide et lite tap . Hvis du drømmer om at en nigg synger mens du pakker ut sukkersekker, betyr dette at verdiløse verk vil gi deg stor fordel, enten det er på arbeidsnivå eller på nivå med samfunnet ….

…Hva med å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, er det mulig? Hva betyr det? Er det alltid sant syn, enten sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, var en visjon som beskrevet i profetens biografi, eller var han annerledes? I å si eller beskrive; For eksempel, hvis en ung mann blir sett, eller med et hvitt skjegg, eller bruker klær som han ikke er vant til å ha på seg, eller han blir sett å bestille noen ting som strider mot den rensede sharia, som for eksempel ærbødelse av graver, avskjæring av livmor, eller drap, … og annet enn det jeg har bevist fra historiene og beretningene til de som så ham … ? Til å begynne med sier jeg at sendebudets syn, må Guds bønner og fred være over ham, er mulig, og det er et av de mest fremtredende eksemplene på den rettferdige visjonen. De to sjeikene kom ut av hadithen av Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, som sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Den som ser meg i en drøm, har sett meg, Djevelen imiterer meg ikke. . ] Og i en fortelling om ham : [ Den som ser meg i en drøm, vil se meg mens jeg er våken, eller som om han så meg mens jeg var våken, Satan vil ikke etterligne meg . ] I romanen : [ Den som ser meg så riktig ]. Men dette bør være en visjon i henhold til ett år og biografi av beskrivelser, så Imam Muhammad Ibn Sirin sa etter diskusjon før, [ fra høyre sett meg, har sett ] , : hvis han så i sitt bilde . Og denne imamen pleide å fortelle ham at han så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Beskriv meg hva du så. Hvis han beskrev et attributt han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Sa Ibn Hajar, og overføringskjeden hans er riktig . Derfor, den som ser sendebudet i strid med beskrivelsen, er ikke synet på synet, eller en sann visjon, men snarere en visjon som trenger tolkning. Denne tolkningen er relatert til betrakteren . Derfor sa noen lærde : Den som ser ham i sitt utseende og sin tilstand, er bevis på seerens godhet og fullkommenheten av hans autoritet og triumferer over dem som er imot ham, og den som ser ham i en skiftende tilstand, rynker pannen eller har en skinneben eller mangel på noe av kroppen hans, er bevis på seerens dårlige tilstand . Men det er ingen tvil om at den som ser sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, uansett hvilken kvalitet det er, la ham være glad, og han skal vite at enten betydningen er god å bli indikert, eller ondskap er forbudt, og dette bestemte imam Ibn Hajar, må Gud nåde ham….

…Sitron Hvis du drømte om å se sitroner på morene deres mellom bladene, indikerer dette misunnelse mot noen du er glad i, men bevis vil overbevise deg om det absurde i saken . Hvis du spiser en sitron, forutsier dette skam og frustrasjoner . Og grønne sitroner indikerer sykdom og infeksjon . Hvis du ser visne sitroner, indikerer dette skilsmisse hvis du er gift, og separasjon hvis du er forelsket ….

…Kålrot Hvis du ser kålrot i feltet, vil potensialet for suksess stadig øke . Du er så glad og tapt om suksessen din . Hvis du spiser kålrot, forutsier dette lidelser og helseproblemer som rammer deg . Hvis du ryster kålrot fra bakken, forutsier dette at du vil forbedre sjansene dine for å få rikdom og suksess . Hvis du spiste grønne kålrot, forutsier dette skuffelse og tristhet . Å se raps er et tegn på suksess og velstand i fremtiden . Hvis en jente sår raps, forutsier dette at hun vil arve enorme eiendeler og jakte på en vakker brud ….

…Tordenbolter : betegner behovene og ulykkene som vår Herre rammer som han vil og spre dem som han vil . Slik som gresshopper, hagl, vind, tordenbolter, sigd, brambles, kopper, pest og feber, fordi folk er livredde for dem, og deres vibrasjoner med dem og deres gulning av deres sans, mens de ødelegger og ødelegger dem når de møter dem . Det kan indikere stor helse og en stor kommando som kommer fra kongen der det er ødeleggelse, kjærlighet eller ødeleggelse . Det kan indikere fremkomsten av en urettferdig hersker, og hans nedstigning til landet den falt i . Det kan tyde på annet enn det fra de kjente hendelsene og nevnte tuaregene, som folk søker å finne og teste tilstanden deres, for eksempel grusom død, brann, riving og tyver . Den som så en tordenbolt som falt i hans hjem, hvis han var syk, døde han, og hvis han var fraværende fra den, ga han dødsannonsen, og hvis det var mistanke og korrupsjon, ville en arbeider stige ned fra den og en politiseier voktet den , og hvis eieren streifet rundt i sultanen, gjennomførte han ordren, ellers banket en tyv på ham, eller det skjedde en brann med ham. Eller å rive, i den grad det øker visjonen, og hva den Allmektige Gud vil hjelpe ham til å passere gjennom . Og hvis han ser lynnedslag falle i rundene, så er det kanskje folk blant folket som gir i fraværet av pilegrimene eller Mujahideen, eller som er glad i at folk blir kastet mot meg . Og hvis den faller i dekar og frukthager, så er moskeene til tiere og samlinger, og det stedet dekket av urettferdighet og korrupsjon ….

…Tabla Hvis du drømte om å se en tromme, vil du være lykkelig og glad på et arrangement som finner sted etter en kort periode ….

…En hemmelig gruppe Hvis du drømte om en hemmelig gruppe, indikerer dette en følsom og spent kropp, og eieren av denne kroppen må pleie praktiske og uselviske ideer, og den kan snart få muligheten til å glede seg over ærlige gleder og ønskelige moralske overlegenheter . Det er en fantasi om egoistiske vennskap som er glad i å konspirere for å bli med i en hemmelig gruppe . Unge kvinner bør ta hensyn til deres råd eller foresatte, så de ikke faller inn i skammelige vaner etter denne drømmen . Hvis en jente møter lederen av gruppen, bør hun sterkt og moralsk oppreist motsette seg fristelsene som ble brakt briljant og fremtredende foran medfølgerne i hennes kjønn . Når det gjelder henne, hvis hun tror at moren har sluttet seg til menigheten, og at hun gjør sitt ytterste for å få moren til å skjule seg når hun viet seg til ham, så betyr dette at hun vil være full av kjærlighet til foreldrene sine, og likevel vil hun presse hjertene deres med uutholdelig smerte som et resultat av hensynsløs ulydighet . Men hvis du ser eller hører at lederen av gruppen er død, forutsier dette alvorlige spenninger, og testene vil ende på en relativt god måte ….

…Måned Hvis synet er i Muharram-måneden, er det riktig og ikke feil . Å se ham i en drøm indikerer lettelse, frelse fra fengsel og sykdom . Og hvis seeren hadde trukket seg tilbake fra sitt folk eller sitt land, ville han komme tilbake til dem i følge historien om Yunus, fred være med ham, for hans avgang i ham fra hvalens mage . Kanskje han var vitne til en stor fitnah, slik som en rettferdig imams død eller fremveksten av en lærd, fordi Gud den allmektige skapte Adam og Eva i ham, fred være med dem . Og hvis seeren er ulydig, vil han omvende seg til den allmektige Gud, for Gud den allmektige har angret i ham for Adam, fred være med ham . Og hvis seeren var en av dem som søkte status og ære, ville det skje med ham fordi Gud den allmektige reiste Idris, fred være med ham, høyt i ham . Og hvis den reisende i sjøen overlevde, han og hans følgesvenn, fordi skipet var okkupert i ham av Judi . Og hvis seeren håpet at barnet skulle få en god sønn, for det var sønnen til Ibrahim og Jesus, fred være med dem begge . Og hvis seeren var i nød, ville han bli løslatt fra ham eller rømme fra sin fiende fordi Gud den allmektige reddet Abraham, fred være med ham, fra Nimrods ild . Og kanskje seeren vil vende tilbake fra sin kjetteri og veiledning og omvende seg til den allmektige Gud og gi opp sine synder, for Gud den allmektige har angret i ham for David, fred være med ham . Og hvis seeren ble fjernet fra sitt mandat, vendte han tilbake til sin stilling fordi Gud den allmektige svarte ham til Salomo, fred være med ham, og hvis han var fattig eller syk, ble han kurert av sin sykdom og Gud den allmektige beriket ham fordi Gud den allmektige avslørte i ham skaden fra Job, fred være med ham . Kanskje sendte seeren budbringere fordi Gud den allmektige snakket om Moses, fred være med ham, og kanskje åpnet han et land for muslimer fra landene med vantro . Og hvis visjonen er i Safar-måneden, er den ikke prisverdig . Hans visjon for noen som er i nød eller nød er ikke skadelig, og hvis han er syk, indikerer hans visjoner helbredelse og helse . Og i måneden Rabi al-Awwal, hvis visjonen er i den, vil han tjene på sin handel og velsigne den og bli glad og glede seg . Kanskje han hadde en rettferdig sønn, og hvis folket var i nød, ble de fjernet fra dem, og hvis de ble undertrykt, ville de vinne, så i ham . Profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født . Kanskje erobret folket et velsignet raid der det var erobringen av Dumat al-Jandal . Og måneden Rabi al-Akhir, hvis hans visjoner indikerer godhet, vil være tregere, og hvis de indikerer ondskap, skynd deg . Og i den erobrer en person sin fiende, eller føder en kunnskapsrik sønn som Imam Ali ble født i, må Gud nåde ham . Og måneden Jumada al-Awwal, hvis visjonen er i den, er ikke ønskelig å kjøpe eller selge . Og den som så ham, mistet datteren eller kona. Fatima al-Zahra, må Gud være fornøyd med henne, døde i den . Og måneden Jumada al-Akhira, hvis hans visjoner indikerer godhet, vil være tregere . Og den som ser Rajab-måneden i en drøm, indikerer en forhøyet status der han stiger opp i profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred til himmelen . Og Sha’ban-måneden, hvis synet i den er god, vil den være gyldig, vokse, og det gode vil formere seg, og tingens herskere kan isoleres . Og i løpet av Ramadan-måneden er portene til motgang, umoral og elendighet stengt, og visjonen om godhet skynder seg og bremser ikke, og visjonen indikerer velsignelse, godhet, å pålegge det gode og forby det onde, og hvis han søker kunnskap , skjedde det med ham fordi den edle Koranen ble avslørt i den . Hvis en pasient med epilepsi våkner fra ham, blir djevlene lenket opp . Måneden Shawwal i en drøm indikerer frelse fra motgang, glede og gleder, fordi den begynner med en fest og glede, og den inkluderer å bygge Kaaba og slaget i grøften . Og måneden Dhul-Qi’dah, hvis visjonen i den indikerer reise, så burde han ikke reise, og hvis den indikerer dem, så la ham unngå det . Og måneden Dhu al-Hijjah, hvis visjonen i den indikerer reise, så burde han reise og tilbringe tid i saker, for det er en velsignet måned og den inkluderer Eid og offer, og i den var Omar bin død. Al-Khattab og Othman bin Affan, må Gud være fornøyd med dem ….

…Tordenbolten er en pine i en drøm hvis den kommer til et sted, og dødens stun, og tordenbolten indikerer sykdommene og tordenboltene til de som brente dem, og hvis de brente noe som har en fordel, indikerer det depresjon . Og tordenbolten er en advarsel til de som begikk synder, og tordenbolten er glad i fine . Tordenboltene indikerer pandemier og ulykker som vår Herre plager hvem han vil, for eksempel gresshopper, hagl, vind, sykdom, svelge, kopper, pest og feber, og kan indikere en stor sak som kommer fra kongen der det er ødeleggelse , kjærlighet eller ødeleggelse . Tordenbolten indikerer ankomsten av en urettferdig sultan, og det kan indikere noen berømte ulykker som forferdelig død, brann, riving og tyver . Den som ser et lyn som faller i huset hans og er syk, han skal dø, og hvis han er fraværende, skal han adlyde ham, og politiets eier har overhånd over ham . Og den som ser lynnedslag falle i runder, folk kan være overgripere . Og hvis lynnedslag faller i dekar og frukthager, så spredte plager og eiere av tiende og skatteinnsamlinger, og urettferdighet, korrupsjon og intens frykt spredte seg der . Og den som ser en tordenbolt som faller i en by og brenner landet sitt, så er det en makt som stiger ned i det landet, og korrupsjon og høye kostnader vil oppstå fra det ….

…Hvis du ser deg selv kvele av tolkningen hans, vil du sørge og bekymre deg for oppførselen og biografien til noen du er glad i . Etter at du har sett denne drømmen, må du være forsiktig og ta hensyn til helsen din ….

…Surat Al-Insan, den som leser den eller resiterer den til ham, som Jaafar Al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa at han er glad for familien til Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og det ble sagt : Han er velsignet med takknemlighet, tilbedelse og fromhet, og andre påvirker seg selv . Og det ble sagt : Han er mye veldedighet, har god oppførsel og velsigner mennesker med flaks og godt liv ….

…En klubb Hvis du drømmer om at du nærmer deg en person som bærer en stafettpinne, betyr dette at du vil bli målrettet av fiendene dine, men du vil overvinne dem og være uvanlig glad og vellykket . Men hvis du treffer noen med en klubb, vil du gjøre en grusom og uheldig reise ….

…Hvis du drømte om å se pyramidene, betyr dette at fremtiden vil gi deg mye forandring . Hvis du drømmer om at du klatrer på den, forutsier dette at du vil vandre mye før dine ønsker og drømmer er oppfylt . Når det gjelder jenta, betyr denne drømmen at hun vil finne en upassende mann for henne . Hvis du bærer at du studerer hemmelighetene til de gamle pyramidene, indikerer dette at du vil være glad i å avsløre hemmelighetene til universet og naturen, ettersom din kunnskap og kultur vil øke ….

…Rosett Hvis du pynter med Rosette på klærne, eller ser andre dekorere det i en drøm, indikerer dette at du kaster bort tid i den falske gleden som gjør deg flyktig glad, men det vil ikke snart føre deg tristhet og frustrasjon . ~ Rosett er en dekorativ form som ligner en rose som legges på klær .~…

…Jesus, fred være med ham, den som så ham i en drøm, for han er en velsignet mann med stor godhet, en hyppig reisende, en mann med asketisme, glad i lite og velsignet med kunnskap om forespørselen, eller at ingen skade rammer ham i det året, eller han blir en asket, en turist på jorden og rømmer fra det han frykter . Og den som så ham mye, vil bli velsignet med medisinsk kunnskap . Og den som ser ham i en by eller moske og folket er i nød eller trengsel, de vil bli frelst fra det fordi han er Guds ånd og hans barmhjertighet, og hvis moren er med ham, er det et stort tegn på at vises på det stedet . Og den som ser at han har forvandlet seg i sitt bilde eller hadde på seg et klær av klærne sine og var en høyeste autoritet, selv om han var vitenskapsmann, ble hans fordeler rikere og hans dyder dukket opp, og hvis han var lege, ville hans suksess være større . Og hvis han så ham og var redd, viser trygghet og hans visjoner ære og velsignelse hvor han bor, og hvis pasienten ser ham, vil han bli frelst og helbredet . Og hans visjoner indikerer fremveksten av noe folk undrer seg over, og oppnåelsen av rettferdighet og velstand . Og hvis en gravid kvinne så Jesus, fred være med ham, fødte han en doktorgutt . Og visjonen om Jesus, fred være med ham, indikerer tvil om religionen, for jødene sa : Vi drepte og korsfestet ham. Den Allmektige sa : ( Og hva de drepte og hva de korsfestet, men sammenlignet med dem ). Den allmektige sa : (Og de kristne sa, Messias, Guds Sønn ). Og den allmektige sa : ( Gud tok ikke fra et barn ). Kanskje ble seeren beskyldt for en tiltale mens han var uskyldig, eller kanskje løy han for ham eller moren . Kanskje hans visjon tydet på det gode budskap fordi han forkynte for oss profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Kanskje hans visjon antydet svaret på bønnen eller sinne og misnøye, og fordi de som spurte bordet og ikke trodde på det eller Jesus, ble lemlestet av griser, akkurat som de som angrep på sabbaten, var aper fra folket i Moses. , fred være med ham . Hans syn indikerer nølingen fra Egypt til Levanten og fra Levanten til Egypt, og hvis seeren var inaktiv i begynnelsen av kommandoen, indikerte han lykke til fordi han stiger ned fra himmelen ved tidens slutt og dreper antikrist og fyller jorden med rettferdighet når den er fylt med urettferdighet . Denne nedstigningen indikerer velsignelsene, de ikke-troendes ødeleggelse og de troendes seier ….

…Barmhjertighet er en person som i en drøm ser en barmhjertig som er barmhjertig og svak, fordi hans religion er sterk og sunn . Hvis han ser at han er barmhjertig, blir han tilgitt . Og den som ser at Guds barmhjertighet kommer over ham, han vil bli velsignet . Hvis han ser at han er barmhjertig og glad, så lærer han den hellige Koranen utenat ….

…Hvis han ser ut som om han er fiendtlig overfor Gabriel og Michael eller krangler med dem, så er han i en sak som tillater forbannelse fra den allmektige Gud fra time til time, og hans mening stemmer med jødene, vi søker tilflukt hos Gud . Og den som ser Mikael, fred være med ham, han vil få sine velsignelser i begge verdener hvis han er from . Hvis han ikke er from, bør han vokte seg . Hvis en by eller landsby ser det som et offentlig regn på et regnfullt sted, og prisene er billigere i det, så hvis den som drømmer snakker med ham eller gir ham noe, vil han bli velsignet og glad fordi han er kongen av nåde ….

…Bra, o kommandant for de trofaste 102 – Harun Al-Rashid så en visjon du forsto, så han rettet et brev til Al-Kirmani, og da han kom til ham og en lignelse i hendene, var han tom med det og sa : Jeg sendte deg et syn jeg så, og han sa : Hva er det? Han sa : Jeg så to hunder ble bitt av en slavejente fra nabolaget mitt. Al-Karmani sa til ham: ~Jeg har ikke sett annet enn godt, o troende.~ Al-Rashid sa til ham : Si hva du ser og hva du har? Så sa han til ham : Dette er en hushjelp som fulgte med henne for hennes samleie, og du hadde ikke noe forhold til henne, og hun var en kvinne med hår. Hun tenkte å barbere seg og fant sporet av moussen, og hun hatet å holde seg i formen, så hun tok en tette (1) Så hun barberte litt hår og la igjen. Da hun spurte henne om dette, erkjente hun det og trodde Al-Kirmani, så Al-Rasheed gikk ut til ham og sa til ham : Du var glad og fornøyd med meg, og han beordret ham til å ha en sunnisk forbindelse, pass opp for å snakke om det da du levde, sa han : Av Gud, hva skjedde med det så lenge Rashid er i live ….