Og den som ser at han spiser hirsebrød, tolkes det som tilsvarer Khashkar ….

Og den som ser at han spiser med kalifen i en bolle eller gir ham noe, så vil han lide sorg like mye som han spiste ….

Og den som ser at han spiser brød uten mennesker, da vil han bli syk på egenhånd og dø på samme måte ….

Og den som ser at han spiser byggbrød, da er han uselvisk og fornøyd ….

Og den som ser at han spiser treaktig brød, han er smal i livet og rettferdig i gjeld ….

Og den som ser at han spiser linsebrød eller fava-bønner, det indikerer tristhet og fattigdom ….

Og den som ser at han spiser veldig varmt brød, da får han nød ….

Og den som ser en død person le av håp, han indikerer at nestekjærlighet har nådd ham og at det er akseptabelt ….

Og den som ser at djevelen er lykkelig, han vil engasjere seg i ønsker ….

Og den som tror at han er fornøyd med en enslig kvinne noe, det indikerer hans forlovelse og hans ønske om å gifte seg med henne fordi Gud den allmektige sier: ~ Men ikke dater dem i det skjulte ~, verset ….

…Noen av uttrykkene sa en visjon om å kysse den som en person elsker, som oversettes til fire glede og hengivenhet, og oppnåelsen av Herren og neglen ….

…Latter Hvis du drømte at du lo og følte deg munter, betyr dette suksess i dine forpliktelser og sosialt strålende venner . Å le uten moderasjon over et underlig tema, indikerer frustrasjon og tap av harmoni i omgivelsene dine . Hvis du hører glade barn ler, betyr dette glede og helse for deg . Hvis du ler av andres skuffelse, indikerer dette at du med vilje vil skade vennene dine for å tilfredsstille dine egne egoistiske ønsker . Når det gjelder å høre latterliggjort latter, indikerer det sykdom og skuffelser ….

…** Visjonen om profeten, må Guds bønner og fred være over ham, for inntrengerne av havet .. En av visjonen som er oppfylt, er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, av havinntrengerne som invaderte Kypros på Uthmans tid – må Gud være fornøyd med ham – og de som invaderte romerne på tidspunktet for Mu’awiyah – må Gud være fornøyd med ham -. På autoritet fra Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha på myndighet av Anas bin Malik – må Gud være fornøyd med ham – sa han : Når Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, dro til Quba, ville han komme inn Umm Haram bint Melhan og ga ham mat, og Umm Haram var under tilbedelse av Ibn al-Samit, så Guds sendebud, må Guds bønner, kom inn i henne. En dag matet hun ham og satt med hodet og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sov og våknet så av latter . Hun sa : Så jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød sine erobrere for Guds skyld på å kjøre på denne havkongens skyv på familien, eller han sa : Som konger på familien ) Isak tvilte, så jeg sa : O Guds sendebud, Be til Gud om å gjøre meg til en av dem, han ropte på henne, la deretter hodet ned og han sov, så våknet jeg av latter, og jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød meg raiders for Guds skyld som konger over familien eller som konger over familien. ) Som han sa i den første, sa hun : Jeg sa : O Guds sendebud, be til Gud å gjøre meg til dem. Han sa : ( Du er en av de første ) Han sa : Jeg red på sjøen på tidspunktet for Mu’awiyah. Hun falt av sykkelen da hun kom ut av havet og omkom . Fordel :::: Umm Haram bint Milhan er søsteren til Umm Salim og hun er tanten til Anas bin Malik . Al-Bukhari oversatte denne hadithen ved å si : ( Kapittel av dagens visjon ) Han sa : Ibn Aoun sa på myndighet fra Ibn Sirin : Dagens syn er som nattens syn. Al-Hafiz Ibn Hajar nevnte på myndighet av Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani at han sa : Det er ingen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom visjonen om dagen og natten og visjonen om kvinner og menn . Og på myndighet av Zaid bin Aslam, på autoritet fra Ataa bin Yasar, at en kvinne som snakket med ham sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sovnet, og så våknet jeg av latter og sa : ler du av meg, Guds sendebud? Han sa : ( Nei, men fra noen av nasjonen min som bringer ut raiders i sjøen som konger på familien. ) Hun sa : Så sovnet han og våknet så av latter, så jeg sa : O Guds sendebud, ler du på meg? Han sa : “ Nei, men fra folk i min nasjon som fører ut inntrengere i havet, og de returnerer noen få som byttet er tilgitt. ” Jeg sa : Jeg ber Gud om å gjøre meg fra dem, så han ba om henne. Han sa : Ata bin Yassar fortalte meg, han sa : Jeg så henne blant inntrengerne som al-Mundhir ibn al-Zubayr invaderte til landet Rum, og hun var med oss, og hun døde på et land Rum ….

…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….

Og den som ser vår profet Muhammad og var bekymret, han vil bli løslatt, eller en fange blir løslatt fra fengselet sitt, og hvis han er i høye priser, så vil han bli løslatt, selv om han ble urett, seier, eller han er redd for sikkerhet . Og hans visjon er et gledelig budskap for den som søker det gode resultatet i hans religion og verden . Hvis han ser ham komme til ham, eller overlate ham til ham i sin bønn, gi ham noe godt eller kle ham på en anstendig måte, og hvis han er en lærd som har gjort det han vet, og hvis han er en tilbeder som har nådd hjemmene til verdige mennesker, og hvis han er en synd, omvender han seg, og hvis han er en vantro, blir han veiledet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så tro på Gud og hans sendebud. Den analfabeter profeten ). Profetens visjon indikerer å vise argumenter, artighetens sannhet og oppfylle løftet, og kanskje fiendskap, misunnelse og hat skjedde fra hans familie og slektninger, og kanskje hans familie skiltes og flyttet fra hjemlandet til andre, og kanskje den foreldreløse fra foreldrene hans fanget ham . Hans syn kan indikere visning av verdigheter, fordi fawnen hilste på ham, og kamel kysset føttene hans, og han tok ham til himmelen, og armen snakket til ham, og trærne gikk til ham . Hvis seeren var en av kolinene som behandler øynene, nådde han et stort beløp i sin fremstilling, for på ham være fred, svaret fra Qatadas øye . Og hvis folk er utmattet av tørst, indikerer dette nedstigningen av regn fordi Gud velsigner ham og gir ham fred kilden med vann mellom fingrene . Og hvis en kvinne så ham som hadde oppnådd stor rang, god berømmelse, kyskhet og ærlighet, og kanskje hun var rammet av ulykker og fødte gode avkom, selv om hun hadde penger hun brukte på å adlyde Gud den allmektige . Å se ham fred være med ham indikerer tålmodighet mot å skade . Kanskje hans visjon antydet de troendes seier og de vantroes ødeleggelse, og hvis en skyldner så ham, ble gjelden hans brukt, og hvis han så ham, ble en pasient helbredet av den allmektige Gud. Han pleier å være kjetteri, og hvis han besøkte graven hans, slo han mye penger, og hvis han så at han var sønn av sendebudet, fred være med ham, indikerte han at hans tro var ryddet og sikker . Og den som så at han ble forvandlet til sitt bilde, fred være med ham og var en student av kongen, han skaffet ham og landet var knyttet til ham, og hvis han var i ydmykhet av Gud den allmektige, og hvis han søkte kunnskap, han oppnådde den, og hvis han var fattig, eller celibat, giftet han seg eller var på et sted hvor han ble slått, så lever han med sin velsignelse, og den som så ham, fred være med ham. og hans menn . Hvis hun ser ham gravid eller mannen hennes ser ham, er sannheten ord . Og den som ser ham godt, er en økning i søkerens religion, og den som ser sitt svarte skjegg, vil få glede og fruktbarhet . Og hvis han ser nakken tykkere, så er Imam Hafez for tilliten til muslimene, og den som ser ham, fred være med ham, i en militærleir med våpen på seg mens han ler, så skal den muslimske hæren bli beseiret . Hvis han ser at han, fred være med ham, kammer hodet og skjegget, indikerer han at de er borte . Og den som ser ham lage et brorskap blant ledsagerne, han vil motta kunnskap og rettsvitenskap . Og den som så graven hans, fred være med ham, og han var en handelsmann som hadde fortjeneste i sin handel . Hvis han ser at han er profetens far om fred, så er hans religion ødelagt og hans sikkerhet svekket . Hvis han ser en av konene til profeten, fred være med ham, som er hans mor, øker hans tro . Hvis han ser at han går etter profeten, fred være med ham, så følger han Sunnah . Og den som ser at han spiser alene, den som søker, forbyr væsken og gir ikke almisse . Og hvis han ser profeten, fred være med ham uten sko, så forsømmer han bønnen med menigheten, og den som ser ham ha på seg usynligheten, han befaler ham å streve for Guds allmektiges skyld . Og den som ser blodet sitt blandet med profetens blod, fred være med ham, han vil gifte seg med ære . Hvis profeten ga ham noe som er ønskelig, som vått og kjære, så ville han huske Koranen utenat og få kunnskap like mye som han ga den . Og den som ser profeten, fred være med ham, i bildet av en høy ung mann, det vil være strid og drap blant mennesker. Hvis han ser ham mens han er en gammel sjeik, så er folket sunt, og hvis han ser ham som hvit, omvender han seg til den allmektige Gud og forbedrer hans gjerninger . Og den som ser ham formane ham eller krangle med ham, dette er en kjetteri som han har ført til i religionen ….

…Fadl Abdullah bin Salam . På myndighet av Qais ibn Abbad sa han : Jeg var i Medina med mennesker inkludert noen av profetens ledsagere, må Guds bønner og fred være over ham, og en mann kom i ansiktet hans med et spor av ærbødighet. Noen av folket sa : Dette er en mann fra folket i paradiset. Dette er en mann fra paradisets folk. Han ba to rak’aher der det er tillatt. Så gikk han ut og fulgte etter ham. Da jeg ble komfortabel, sa jeg til ham : Når du gikk inn før, sa en mann slik og han sa : Ære være Gud, hva skal man si til det han ikke vet, og jeg vil snakke med deg Hvorfor så det en visjon i løpet av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så hun fortalte ham at du så meg på en eng – han nevnte dens kapasitet, gress og grønt – og i midten Barnehagen er en jernstolpe under den i bakken og over den på himmelen, over den en løkke, og det ble fortalt til meg : Jeg sa til ham : Jeg kan ikke. Så Moncef kom til meg. Ibn Aoun sa, og den rettferdige tjeneren sa : Med klærne mine bak meg beskrev han at han løftet det bak seg med hånden, så jeg ble skilt til jeg var på toppen av søylen, så jeg tok håndtaket , og det ble fortalt til meg. : Ostmk våknet og hun må i mine hender Vqsstha på Profeten fred være med ham, sa han : ( barnehagekolonnen i Islam og den islamkolonnen og det som er det mest pålitelige og du er på islam til du dør ) sa den mannen Abdullah bin Salam . Og i en fortelling : Jeg var i en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Umar gikk forbi, og Abdullah Ibn Salam gikk forbi og de sa: Dette er en mann fra folket i paradiset, så jeg reiste meg og sa til ham : De sa sånn og så, og han sa : Ære Gud de burde ikke ha sagt: Jeg har ingen kjennskap til det, men jeg så som om en søyle ble plassert i En grønn barnehage ble installert i den, med et knapphull på hode, og i bunnen av det var rettferdig – og rettferdig var Wasif – og det ble fortalt til meg : jeg ødela det, og jeg ødela det før jeg tok i håndtaket, så jeg fortalte det til Guds sendebud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred, og Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Abdullah dør mens han tar den mest pålitelige pilen ) På myndighet fra Kharsha ibn al-Hur sa han : Jeg var sitter i en sirkel i Madinah-moskeen. Han sa : Og det er en sjeik med god anseelse , Abdullah bin Salam. Han sa : Han hadde en god samtale med dem. Han sa : Da han reiste seg, sa folket : Den som er glad for å se på en mann fra folket i paradiset, la ham se på dette sa han. : Så jeg sa : Av Gud, jeg vil følge ham, så jeg vet hvor huset hans er . Han sa : Jeg fulgte ham, og han gikk til han nesten forlot Medina og kom inn i huset hans. Han sa : Så jeg ba ham om tillatelse, så han ga meg tillatelse, så han sa : Hva trenger du, sønn av min bror? Han sa : Jeg sa til ham : Jeg hørte folk fortelle deg hva du : er glad for å se en mann fra paradisets folk, la ham se til denne Vojbna å være med deg sa : Gud kjenner folket i paradiset og jeg vil Si deg at mm sa at jeg mens jeg sover, hvis du kom til meg, sa en mann til meg : så tok jeg med hånden min, og jeg la i vei med ham. Han sa: Så jeg var på en hest i nord. Han sa : Jeg tok for å ta det. Han sa til meg : Ikke ta det, for det er veien til eierne av Norden. Han sa : Hvis en hest er en sti til høyre for meg, så sa han til meg : Ta hit og gi meg et fjell, og han sa til meg : Gå opp Han sa : Så jeg gikk hvis jeg ville opp, jeg falt på Estée sa : så jeg gjorde det sa gjentatte ganger : så zapp meg så han brakte meg Amoad hodet på himmelen og under bakken i episoden ovenfor, sa han til meg : stig opp over sa dette : Jeg sa : hvordan å gå opp dette hodet på himmelen, sa : han tok hånden min Vzgel meg sa : Hvis jeg er i slekt med løkke sa : så traff kolonnen stolthet sa : forble relatert til episoden til det ble sagt : to dødsfall Profeten fred være med ham Allah være over sagt : ( Måtene jeg så til venstre er veier nordeiere sa : Måtene jeg så din høyre hånd på, det er veiene til høyrehåndene, og fjellet er det martyrenes hjem , og du vil ikke oppnå det. Han holder seg fortsatt til det mens du dør ). Hans ordtak : Hvis en hest er en metode, sa Al-Nawawi : Hesten er flertall av allé . Og tilnærmingen er den rette banen og metoden mellom å klare og si : Zajal me betyr å kaste meg ….

Og den som ser de hederlige forfatterne, han vil være glad og glad i denne verden og det hinsidige, og han vil bli velsignet med en god slutt hvis han er et av rettferdighetens folk. Ellers blir han fryktet fordi Gud den allmektige sier : ~Det er forfatterenes ære som vet hva du gjør .~…

…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, så pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han så en død slange, så er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han så at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, så er det frykt, så vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han så slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, så den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone dør, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, så forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, så vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, så er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, så er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, så dreper han en stor slange fra dem, så eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han så en slange stige ned fra en høyde, en høvding døde det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, så den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, så han gifter seg med henne, og hun døde i syv tusen dirham . En annen så ut som om huset hans var fullt av liv, så han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne så to hull som hvalene kom ut fra. Så reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, så Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….

…Kålrot Hvis du ser kålrot i feltet, vil potensialet for suksess stadig øke . Du er så glad og tapt om suksessen din . Hvis du spiser kålrot, forutsier dette lidelser og helseproblemer som rammer deg . Hvis du ryster kålrot fra bakken, forutsier dette at du vil forbedre sjansene dine for å få rikdom og suksess . Hvis du spiste grønne kålrot, forutsier dette skuffelse og tristhet . Å se raps er et tegn på suksess og velstand i fremtiden . Hvis en jente sår raps, forutsier dette at hun vil arve enorme eiendeler og jakte på en vakker brud ….

…Sitron Hvis du drømte om å se sitroner på morene deres mellom bladene, indikerer dette misunnelse mot noen du er glad i, men bevis vil overbevise deg om det absurde i saken . Hvis du spiser en sitron, forutsier dette skam og frustrasjoner . Og grønne sitroner indikerer sykdom og infeksjon . Hvis du ser visne sitroner, indikerer dette skilsmisse hvis du er gift, og separasjon hvis du er forelsket ….

…Al-Qabja : en vakker kvinne, mange tusen, og ekteskapet hennes tok henne . Og det ble sagt at kjøttet fra qabaj var en dressing, og den som fanget mye qabaj ville få mye penger fra sultanens eiere . Det ble sagt at mange mennesker ble skadet, ledsaget av folk i god moral, ler . Og det ble sagt at mange kvinner . Og Al-Yaqoub : Melk til en hvis kone var gravid, og det ble sagt at han var en mann med krig ….

…Påfugl : Hannen er en ikke-arabisk konge, en Haseeb, og kvinnen er en ikke-arabisk kvinne, som er vakker og har penger og skjønnhet . Og samleren mellom påfuglen og duen, en mann av hallik over kvinner og menn . Og påfuglen ble sagt å henvise til morgenfolket som ler . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om min kone hadde gitt meg en påfugl, og hun sa til ham : Hvis du tror på din visjon, vil du kjøpe en slavejente, og han vil komme tilbake til deg prisen på den slavejenta i syttiseks dirham i gjeld, og det vil være med din kone . Mannen sa : Må Gud nåde deg. I går var det samme som det du krysset, og de tilbakebetalt gjelden så mye som du sa, det samme. Det ble sagt til Ibn Sirin : Hvor visste du det? Han sa : De nåværende Tawoos, og Tawoos fra gjeld med Nabataeans ord, og antall dirhams fra Tawas bokstaver ble tatt fra setningenes beretning : Taa er ni, tusen, Waw seks, og det ses seksti ….

…Latter i en drøm indikerer glede og lykke hvis det ikke er med å fnise eller ligge på ryggsmerter, og hvis det er det, så indikerer det gråt . Hvis latteren var fra spøk, indikerer det mangelen på sjenerøsitet mens den er våken . I tillegg til latter fra simulering, er det bevis på å falle inn i det forbudte . Og det ble sagt : Den som ser at han ler, han vil gi gode nyheter til en gutt . Og den som ser latteren sin som et smil, det er bra . Og den som ser jorden le, fruktbarhet vil være der . Hvis du ser de døde le, så er han myk i det hinsidige . Og latter . Letthet og hensynsløshet, spesielt av skjebnen, da det indikerer deres isolasjon ….

Og den som ser at han utfører den obligatoriske bønnen og hans bønn er fullført og kysset hans blir rettet, så blir hans behov oppfylt og han når det han håpet på. Og hvis han ser at han ber Fajr, så har han opptjent tillatt eller et løfte som er bra eller dårlig, og hvis han ser at han ber Dhuhr-bønnen, vil han seire over alt det han ber om i denne verdens spørsmål. og det hinsidige. Hvis han ser at han ber fredag, vil han fullføre det han vil og nå det han håper, og hvis han ser at han ber Asr, så er det et ønske, men etter motgang, og hvis han ser at han ber Maghrib, så har saken han ba om når det gjelder godt eller ondt gått, og hvis han ser at han ber middag, så behandler han sine slektninger og får ham glede og det ble sagt at bedrag og gråt skjer med ham, og en betingelse i det han nevnte er at han utfører hver bønn helt i tide, og hvis det er en reduksjon eller en økning i den, så er det i strid med det som ble nevnt, og den som ser at han ber en bønn som er savnet av disse bønnene , så indikerer han oppfyllelsen av sin religion og den som ser at han ber kort i bønnen, så reiser han og fra Han så at han ber en overflødig natt eller dag, så han gjør en rettferdig gjerning. Og den som ser at han ber mens han ler av det, så har han mye distraksjon fra det. Og den som ser at han ber mens han er junub eller på et sted der bønn ikke er tillatt, så har han ødelagt religionen, og den som ser at han ber uten vask, så blir han syk. Han ber øst eller vest, ettersom han avvek fra islam og kanskje har bedt om sin kone d Det sies at folket i moskeen ber til andre enn en qiblah, og den som ser en lærd som ber uten en qiblah eller handler i strid med Sunnah , eller at han ber over Kaabaen har brutt sharia og fulgt lunene og den som ser at han ber I ørkenen er det enten å reise eller Hajj, og den som ser at han ber i en av de tre moskeene, det er bevis på dobling av lønnen og godta hans gjerninger. Og den som ser at han ber på et dyr, det er deres forekomst, og den som ser at bønnen savnet sin tid og ikke finner et sted å be det i vanskeligheter…

…En fugl er i en drøm en mann med moro og historier, folk ler av ham, og det indikerer en mannlig gutt . Og den som ser at han har slaktet en fugl, han vil ha en svak sønn som han er redd for døden . Og det ble sagt : Fuglen betegner en kranglete mann, som har mye penger, og som har ledelsen av en svindler i saker . Og fuglen betegner en vakker kvinne . Og fuglenes lyder indikerer gode ord eller en vitenskapelig studie . Og de mange fuglene er penger uten tretthet for de som elsker dem i en drøm . Og fuglen er en stor mann, så den som ser at han har truffet en fugl eller hans konge, så vil han være i stand til å gjøre en stor mann, og den som ser at han slaktet den, han vil få det han ønsket av den mannen . Hvis han ser at han har plukket fra fjærene eller spist av kjøttet, vil han bli truffet med pengene sine . Og den som ser at det er en fugl i hånden eller i buret hans, så flyr den og kommer ikke tilbake til den, så dør barnet hans . Og den som ser at han syr øynene til fugler, han bedrar guttene og lurer dem . Og den som ser at en fugl kommer inn i en ring, og hvis han har et barn, så faller det i en brønn . Og den som så at han var kongen av mange fugler, han ville finansiere og følge et mandat over et folk med farer . Og fugler indikerer møte, kjennskap og kjærlighet med familie og slektninger i gleder eller synder, nederlag og separasjon . Se også fuglen ….

…Guds minne, hvis noen så det i en samling som å lese Koranen, bønn, diktet om asketisme og tilbedelse, så indikerer det at det stedet vil bygge en tett bygning i henhold til lesingens omfang og dens gyldighet . Og den som ser at han husker Gud allmektig mye, han skal seire over sine fiender . Når det gjelder å minne folk på, er den mannlige mannen i en drøm en rådgiver som redder mennesker fra sine synder, selv om han er en kjøpmann som redder dem fra tap . Og den som ser at han husker og ikke er verdig det, da er han i bekymring og sykdom, og han påkaller Gud for lettelse, og hvis han snakker ord av rettferdighet og visdom og er oppriktig i hans minne, så kommer lettelse til ham og blir kurert av sykdommen sin, og han går ut fra vanskeligheter til kapasitet, og løser en gjeld han skylder, ellers erobrer han en urettferdig. Ordene hans er dårlige, så det blir vanskelig for ham, og han snakker noe han håner og ler av ….

…For lærde og rettferdige mennesker indikerer munterhet et ønske om å adlyde Gud, den høyeste og hans sendebud . Og munterheten til andre som ler, håner eller ødelegger, er bevis på uaktsomhet, en tendens til forbudte ting og samliv med mennesker av nyskapning ….

…Nakenhet betegner i en drøm integriteten til det indre, eller det som er involvert i anger . Og den som så at han tok av seg klærne, viste seg for ham en fiende som ikke åpent uttrykte fiendskap, men viste vennlighet og råd . Hvis han ser at han er naken i et forum, vil han bli utsatt . Og den som ser at han er naken og ikke oppfatter sine private deler og ikke skammer seg over folket, overdriver han saken og blir sliten . Og den som ser at han er naken og skammer seg over mennesker og ber om dekning, hvis han mister og blir fattig . Hvis han ser folk se på nakenheten hans, vil han bli avslørt . Kanskje indikerte nakenheten konas skilsmisse eller hennes død . Og den som strippet klærne og var en isolert wali, og hvis pasienten så at han ble fratatt et gult plagg, indikerte han at han ble frisk, så vel som den røde og svarte kjolen . Og det ble sagt : Nakenhet indikerer at han er uskyldig for beskyldningen, og hvis slaven ser at han er blitt fratatt løslatelsen, og den døde personen hvis han blir sett naken, blir han dekket av sine private deler mens han ler, indikerer at han er fornøyd . Og den som ser at han er naken mens han er bekymret, han vil bli løslatt . Og nakenhet for tilbedelsesfolk for å øke deres religion og godhet . En manns nakenhet er en pilegrimsreise hvis det er et godt vitne i visjonen . Nakenhet betegner bruk av nye klær, så pasientens nakenhet av plagget hans og de tok det fra ham på grunn av motvilje mot det, så dør han . Kvinnenes nakenhet skiller seg fra hjemmet hennes ….

…Sukker Hvis du drømmer om sukker, betyr dette at du vil bruke dine ønsker til forbudte gleder . Å se sukker i en drøm indikerer at du er kresen hjemme, siden du er glad i misunnelse og sjalusi i en tid da det ikke er noen grunn til det, i stedet for å leve lykkelig og tilfreds . Etter at du har sett fyll i en drøm, kan bekymringer og angst ramme deg, svekke styrken og bli fornærmet . Hvis du drømmer om at du har konsumert sukker, vil du være involvert i irriterende saker og problemer i en periode, men du vil høste en uventet fordel . Hvis du drømmer om at du siterer sukker, betyr dette at fiendene vil lure deg og begjære deg . Hvis du drømmer om at du selger sukker og får store mengder av det, betyr dette at du vil overleve et stort tap . Hvis du drømte om å se en pose sukker bli revet fra hverandre og sukker søle ut av den, betyr dette at du vil lide et lite tap . Hvis du drømmer om at en nigg synger mens du pakker ut sukkersekker, betyr dette at verdiløse verk vil gi deg stor fordel, enten det er på arbeidsnivå eller på nivå med samfunnet ….