…Og den som ser at han bryter fasten på en annen tid enn tiden, da støtter han mennesker eller løgner, og indikerer kanskje sykdom eller reiser, fordi Gud den allmektige sier: “ Den som blant dere er vitne til måneden, han skal faste den, og den som er syk eller på reise ” vers ….
Drømmer om glasskål som bryter
(59 betydninger av å drømme om glasskål som bryter)…Og den som ser at han knekker tre, han er overlegen hykleriske mennesker, og det ble sagt at det å knekke treet er en seier og en seier ….
…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som så at han brøt noe av den slags underholdning, det er å reformere situasjonen og unngå synder og omvendelse fra forkastelige handlinger og alt som var bra for religionen og verden, og å bryte den er klanderverdig og alt annet enn det ble ødelagt av Mahmoud, og det ble sagt at det å bryte det kongene gjør fra nattelivet ikke er Mahmoud . ~…
…Og den som så at han bevisst brøt fasten, ville trette ut under sine reiser, og han ville få problemer ….
Og en visjon av Khart, Burt er ikke Mahmoud, fordi den er utkanten av landet og den inneholder folks lemmer ….
…Det er i en drøm betegner et løfte, og et løfte indikerer faste . Og den som ser en faste, bryter fasten, da blir han syk, eller baksnakker en muslim, og hvis han ikke faste ved glemsomhet, vil han ha et godt levebrød, og den som ser at han faste, vil få ære og omvendelse, eller sone for en ed eller Hajj, eller hvis han ser at han faste i Ramadan-måneden og var analfabeter, husket Koranen utenat. Gud den allmektige er opptatt av ham, og hvis han var syk, ville den allmektige helbrede ham, og hvis han var i en villfarelse, ville han bli veiledet, og hvis han hadde gjeld, brukte han gjelden . Og den som ser at han bevisst bryter fasten i Ramadan-måneden, så dreper han forsettlig en mann og savner en av islams lover . Og den som ser at det bryter fasten i Ramadan-måneden, han kan reise i lydighet til den allmektige Gud . Faste kan indikere pasientens død, glede og glede eller hengivenhet til den allmektige Gud . Hvis den fastende personen i en drøm er syk, indikerer det at han blir frisk, og hvis han bryter fasten, er det bevis på at det er forekommet forbudte ting . Faste Ramadan i en drøm er bevis på sikkerhet mot frykt, eller å betale gjelden og angre mennesker . Å faste de seks dagene med Shawwal er bevis på at han lapp bønn, betalte zakat eller angret på det han savnet . Faste mandager og torsdager er bevis på slektskap og frieri med dem . Å faste de hvite dagene i en drøm er en indikasjon på splittelsen av religion eller undervisningen i Koranen . Å faste den tiende av Muharram i en drøm er bevis på askese, fromhet og pilegrimsferd . Faste på dagen for Arafah er bevis for å godta almisse . Å faste de ti dagene til Dhu al-Hijjah i en drøm indikerer at han vil velsigne slutten av sitt liv med en god avslutning, eller oppfyllelsen av et lovet løfte . Å faste Ashuras dag i en drøm er bevis på å gjøre gode gjerninger og vitner om fristelse og sikkerhet fra dem, på vitner om årstidene og festene, og hvis hans kone er gravid, kommer hun til et godt barn og har tillatt rikdom . Å faste Rajab-måneden i en drøm er bevis på høytstående zoetjeneste . Fasting Shaban i en drøm indikerer at stigbøylene mottar en forespørsel om fortjeneste i butikken . Å faste på dagen for tvil i en drøm er bevis på å begå synder og synder . Å faste rettsvesenet i en drøm er bevis på å løslate fangen, omvendelse fra synderen og betaling av gjeld . Å avlegge et løfte i en drøm er bevis på å oppfylle behov, glede og lykke . Å faste for alltid i en drøm indikerer at det har vedtatt en vanskelig Sunnah, og det kan ha vært mye stillhet . Og hvis han faste en dag og bryter en dag i en drøm, kanskje en kombinasjon av en slave kvinne og en fri kvinne, eller en dhimmi og en muslimsk kvinne . Å gjøre det som ødelegger det faste i en drøm, indikerer å bryte pakt, favorisere verdens kjærlighet over det hinsidige og falle inn i det som krever bot fra en ed og andre . Og å bryte fasten etter faste er bevis på pasientens bedring . Den som så at han faste for alltid og var blant rettferdighetens og godhetens folk, indikerte at han skulle unngå synder . Den som ser at han gjør opp for Ramadan, vil bli syk, og den som faste frivillig, blir ikke syk det året . Og den som så at han faste for andre enn Gud, men for hykleri og omdømme, han vil ikke finne det han ber om ….
…Og den som vil snakke ord som strider mot sharia, så er han kjent for skandaler, og han ber Gud om tilgivelse for det ….
…Og den som ser at han knekker en mast, så blir saken til en kjøpmann som eier varer suspendert, og andre ting ble sagt om det som kommer i hans kapittel og beliggenhet når han nevner båter og deres maskiner i kapittel 39 ….
…Og den som ser at han bryter katapultsteinen, så bryter han kongens ord, og det ble sagt at visjonen om katapulten tolkes av soldatenes ankomst ….
…Når det gjelder å vri, den som ser at han vrir et tau eller en tråd eller vrir det på seg selv eller sin penis, så er det en reise, og vridningen kan indikere avslutningen på saker, fellesskap og ekteskap, og den som ser at han holder seg til Koranen og islam sies å reise på reise, og den som ser at han er festet til et tau fra himmelen, følger han autoritet i religionen. Tauet er kuttet av, den kraften blir fjernet fra ham, og gjelden vil ikke forsvinne hvis noe blir igjen i hans hånd fra tauet, og den som ser et tau i skulderen, på nakken eller ryggen eller i midt i det, så er det en pakt som finner sted i nakken hans. Når det gjelder spinning, den som ser at han snurrer en sofa eller hår og lignende av hva menn snurrer som ham, reiser han. Hvis han ser at han snurrer lintøy eller bomull eller lignende, som spinner kvinner som ham, så vil han bli plaget av ydmykelse og vanære, og han utfører et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, og hvis han ser at det bryter en spinn, bryter han troen og pakter, og hvis en kvinne ser at hun har truffet en flørt som fødte en hushjelp eller en søster…
…Og spyttet : det er en manns penger og hans evne . Den som ser at han spytter, han ærekrenker en person . Hvis det er blod med spytt, er det forbudt . Hvis han spytter på en vegg, bruker han pengene sine på jihad, eller bruker pengene sine i virksomheten . Spytter han på bakken, kjøper han en gård eller jord . Spytter han på et tre, bryter han en pakt eller bryter en ed . Hvis han spytter på en person, ejakulerer han ham . Et varmt spytt, en guide til lang levetid . Når det gjelder kulde, er det et tegn på død ….
…Spinning Hvis en kvinne i en drøm ser at hun snurrer og snurrer raskt, så kommer han fraværende . Hvis du snurrer, reiser hun eller mannen hennes reiser . Hvis hun snurrer bomull, overlater hun medgiften sin til mannen sin . Spinner hun lin, søker hun visdomens domene . Hvis spinning var tynn, så ble det gjort med dumhet og utmattelse, og hvis det var grovt, så er det en reise med seier . Og den som ser at han snurrer ull eller poesi eller lignende, da skal han reise og bli plaget av godt . Den som ser at han bryter en spinn, så bryter han pakter og pakter ….
Når det gjelder typer dyr, den som ser at han kjører på et vill esel, og han er lydig, bruker han det som han ønsker, og da kjører eieren av det ulydighet til det muslimske samfunnets kors etter hans mening og sin kjærlighet, og Hvis han ikke blir ydmyket og han er utålmodig eller bryter ham, vil han bli plaget av alvor og frykt for sin mening om dette og hans ønske, og hvis han ser at han kom inn i hjemmet sitt eller så ham i Han kommer inn i huset hans, for han går inn i en mann som bryter sharia, og hvis han jaktet på ham eller jaktet på at han skulle spise, ville det komme en bytte inn i ham, og han ville bli slått med godt, og den som så et vill esel som han eide henne, og det skjedde en ulykke i henne , hun er en kvinne uten noe godt
…Visjoner Kan du spesifisere kjønn eller navn på fødselen? Forskjellen mellom de to uttrykkene florerer i den som tror at han har en jente og er en sønn, eller omvendt , at hun er et rør som følger av å tenke , og for denne gravide kvinnen som er av denne typen, drømmer om fødsel og kjønnet til den nyfødte florerer , og bare revisor skiller det fra de to uttrykkene . Når det gjelder å velge navnet på det nyfødte basert på en visjon , er det ikke nødvendig å gjennomføre budet som blir presentert gjennom syner eller drømmer generelt , og her må vi skille mellom synene til profetene, som er åpenbaringer som er obligatoriske for implementere , og visjoner om andre , som ikke bør gjennomføres , spesielt hvis det kommer med en kommando den bryter med sharia , for eksempel , og som for det som er mottatt gjennom visjoner for noen og bærer en ordre for å nevne noe , er det ikke obligatorisk å følge den, og det er ingen synd på meg som bryter den ….
…Bygger med melk og gjørme, en mann som bringer folk sammen med halal . Og bygge med murstein og gips, og når det fyres opp under det, er det ikke noe godt i det . Og den som ser at han bygger, og hvis han har en kone, ellers vil han gifte seg og adoptere en kvinne . Tiyan er en mann som skjuler folks skandaler, så den som ser at han gjør et arbeid i leire, han gjør et godt arbeid . Al-Jassas er en hyklerisk mann som er utnevnt til hykleri, fordi den første som setter i gang med gips er farao . Og diskusjonen hvis inskripsjonen er rød, er det eieren av denne verdens utsmykning og forfengelighet . Og hvis inskripsjonen av Koranen er i stein, så er den en lærer for folk av uvitenhet . Hvis det er inngravert i noe som ikke er forstått i tre, er det mangelfullt for hykleriet, inngangene til det onde folket . Og konstruksjonen bryter paktene og bryter vilkårene . Og melkestikker, pengesamler . Hvis han ser at han har slått, tørket og samlet melk, så samler han inn penger . Hvis han går i den mens den er våt, vil han bli rammet av motgang og tristhet . Og tømreren : en høflig mot mennesker, som er rettferdige for dem i deres verdslige saker, fordi tre er mennesker med fordervelse, så han pryder fra det som pryder tre . Al-Khashab : Presiderer over håp om hykleri . Al-Hatab : Sladder og opprør ….
…Og den som ser at det bryter et garn, så bryter det troen og paktene fordi den Allmektige sier, og ikke vær som den som snurret ble brutt etter kraften i verset ancatha, og dette kan tolkes for kvinnen på en nåværende fødsels- eller nyhetsskade ….
…Skytten er i en drøm en reise og en bror, en kvinne og en gutt, og det er nær Gud den allmektige, for den allmektige sier : ( Så det var rundt hjørnet eller under ). Og den som ser en bue med et deksel, hans kone er gravid . Og den som ga sin kone en bue, og hun var gravid, fødte ham en tjenestepike . Og hvis hans kone gir ham en bue, så er graviditeten hennes et hannebarn, fordi gutten blir levert til faren sin, så han vil være med ham i butikken sin, og kvinnen oppdrar jenta og blir hos henne hjemme . Og den som ser at hans bue er brutt, og det ikke er noe våpen med ham, da dør broren, sønnen, makkeren eller vennen . Og den som ser at hans bue er brutt av hånden, han blir fjernet fra sin jurisdiksjon hvis han er guvernør, og han taper hvis han er handelsmann . En buetur . Og den som kjører en streng i en bue, så gifter han seg, og hvis oppløsningen hans er skilt, og den som ser sultanen gir ham to parenteser, oppnår han rang og fyrstedømme, for Gud den allmektige sier : ( Så han var rundt hjørne eller under ). Brakettene er angitt på øyenbrynene . Den som bryter baugen, vil reise . Kanskje bueskytingen hans var falsk eller sann . Og den som kommer inn i baugen og bryter senen, da vil han skille seg fra sin kone, og kanskje blir han fjernet fra sin tilstand . Og hvis han kaster en pil og gjør en feil, er det et misbruk av autoriteten hans, og hvis han treffer målet, vil han oppnå det han ønsker . Og den som ser en anstrengt bue i hånden, en gutt skal bli født for ham . Og den som ser at han kaster Guds vei, da får han en ære . Å kaste en bue med hasselnøtter i ørkenen er en jakt og en rov av lovlighet, og i landet er det løgn og svindel . Hvis han ser at han kastet en fugl en nøtt, lyver han for en enorm mann falskt . Kaster han en due, gjør det vondt for kona hans . Og mutterbuen for den som eier den, er en prostituert, og en manns bue er en leddsykdom, og armbuen er lang levetid, og buen til buen er bortkastet penger, og sneglens bue er en næring og fordel, så vel som lattenes bue . Se også Pil ….
…Spit indikerer styrken til en mann i en drøm, så den som ser spyttet hans har tørket opp, han vil ikke være i stand til å gjøre det han vil fra det hans kolleger gjør, og si hans ord og ord . Og den som ser at han har avgitt skum og skum fra munnen, så indikerer det falske ord som han sier eller en løgn som han gjør . Og mannens penger spytter etter hans evne, så den som ser at han spytter på en vegg, bruker pengene sine på jihad eller bruker pengene sine i handel, hvis han spytter på bakken, kjøper han en gård eller jord, og hvis han spytter på et tre bryter en ed eller bryter en ed . Hvis han spytter på en person, utløser han . Et hett spytt er et tegn på lang levetid, og et kaldt spytt er et tegn på død . Og tørr spytt i munnen er fattigdom, og sputum er fortjenesten for tale, kunnskap eller penger . Det kan indikere helse eller sykdom, og hvis en person ser at sputumet endrer seg, indikerer det dårlig humør . Spytte i en drøm kan indikere et avbrudd i komfort og glede og tap av barn . For mange i en drøm er bevis på angst og nød . Og den som ser det som om han spytter, da gir han ut dårlige ord, og hvis det er blod eller tykt slim i det, så er hans tale ikke tillatt for ham . Og den som ser at han spytter i ansiktet til en person eller et dyr, han vil gi ham ord som ikke er tillatt for ham ….
…Al-Thuraya : Han er en fast mann som ser ting i fremtiden, for hvis det bryter ut i morgen, er det forsommeren . Og hvis hodene til mennesker steg om morgenen, er det midt på sommeren, og hvis middagen bryter ut, er det begynnelsen på vinteren . Hvis det indikerer korrupsjon av religion, så er han prest . Hvis det indikerer handel, er det seer . Hvis han ser at lysekronen har falt, er det storfeens død og tapet av fruktene . Lysekronen er avledet fra regolitt, og det sies å betegne døden i sitt navn ….
…Al-Banna er en mann som bringer folk sammen med halal, fordi han bygger med melk . Og bygningens visjon indikerer dikteren og hans lange liv . Og kanskje indikert av fråts og lyst i denne verden . Hans visjon indikerer hengivenhet og kjærlighet, støtte og bygging med lønn, gips og alt som er tent under ild . Og konstruksjonen bryter paktene og bryter vilkårene ….
…Og upartiskhet : mens du jobber på jobben, bevis på at du blir pisket og spikret av sin egen vilje . Den som ser seg naken og fratatt klærne, han har fiender på stedet han så, og han overvinner dem . Hvis nakenheten ikke blir avslørt, overvinner han dem ikke . Hvis han dekker sine private deler med noe eller med hånden, blir han ledet til dem og rømmer fra dem . Hvis han bare ser en linseduk i midten, prøver han å tilbe . Hvis han ser seg upartisk søke noe, oppnår han den tingen like mye som den er upartisk. Når det gjelder nakenhet, hvis han ikke har arbeid med ham, er det en prøvelse og forsakende lydighet og et uanstendig angrep . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at en mann som sto midt i moskeen, betyr Basra-moskeen, knapt, med et sverd i hånden som slår en stein og bryter den opp, så Ibn Sirin sa til ham : Denne mannen skulle være Hassan Al Basri . Mannen sa : Han og Gud han er . Ibn Sirin sa : Jeg visste at den som er abstrahert i religion, betyr moskéens plassering, og at sverdet han brukte til å slå tungen med, som med hans ord bryter sannhetens stein i religionen ….
…Og den som ser at han knekker en stein, det bryter hjertet til en hardhjertet hykler, fordi Gud den allmektige sier: ~ De er som steiner eller strengere .~…
…Stå ved Arafah : Det kan tyde på faste, for det som kreves av det er å stå og se når solen går ned og daggry går, og blir betalt av det hvis solen går ned . Hvis daggry bryter på den og ikke står der, savner han Hajj, som den faste personen, med sin faste, han ser solens koma . Hvis han er fraværende, er det tillatt for ham å spise og drikke . Og å spise er årsaken til livet og bevegelsen som blir betalt av den som står i Arafah . Kanskje det å stå i Arafah indikerte møtet med den elskede av gravene og de tusen utlendinger . Fordi Adam, fred være med ham , møtte Eva etter separasjon med Arafah, og det ble derfor det kalt Arafah, fordi de ble kjent . Den som står med det i løpet av natten til morgenen kommer fra de som søker behov hos kongene og andre, han vil innse hva som kreves . Jeg skjønner det . Og den som kommer til det i løpet av dagen, han vil ikke motta det han håper og forbød det han ber om, spesielt siden ordet Eufrat er i navnet Arafat . Og Arafa kan indikere markedssesongen og tidspunktet for salg . Hvis han sto ved det om natten, ville han tjene på og tjene på å kjøpe og selge det . Og hvis han sto ved oppmøtet på dagtid, tapte han på det . Arafahs dag kan indikere fredag, fordi de er enige om fortjenesten, skapelsens møte og påleggsplikten . Det kan tyde på en krigsdagsdag . Kan indikere mengdenes posisjon opp ned og Gud vet best…
…Og den som ser at han kaster sverdet og bryter det, så blir det tolket av faren eller onkelen eller den som tar deres plass, og alt han ser i det fra Zayn eller Shin, han skal også tolkes i dem og visjonen om å bryte sverd glimt skal tolkes av morens eller tantens død, så det som sees i sverdprofilene til Zain eller Shin blir tolket i dem ….
…Aprikos : en sykdom, og å spise grønt av den gir deg nestekjærlighet i dinarer og er uskyldig fra sykdom, og å spise gult av det koster penger i sykdom . Hvis han ser det som om han spiser en aprikos fra et tre, så følger han med en korrupt mann med mange dinarer . Det ble sagt at å plukke aprikoser fra et tre giftet seg med en kvinne som hadde penger fra en arv . Hvis han ser ut som om noen av sultanene plukket en aprikos fra epletreet, legger han inn flokken sin usmakelige penger . Og aprikostreet er en mann med mye sykdom . Noen av dem sa, men snarere er en mann kontrakt med familien sin, flat med mennesker, modig og ikke feig . Hvis hun ble æret av graviditeten, indikerer det en mann med mange dinarer, og hvis han var en grønn aprikos, så var hun en mann med mange dirhamer . Og den som bryter en gren fra treet sitt, han fornekter eller fornekter penger fra en mann, eller etterlater bønn eller faste, eller ødelegger penger som ikke er hans . Hvis en gren blir brutt fra et annet tre enn det som er fruktbart, for å bli tatt som en pinne, vil den få glede av det . Uansett hva frukt og frukt er gule er en sykdom, og det som er surt er de og tristhet, og grønt derav er ikke en sykdom ….
…En cyste er i en drøm menneskekroppen . Så den som ser den tom, er bevis på at eieren av vesken døde . Og den som ser en pose midt i den, han har mye kunnskap som han tilegnet seg i løpet av livet, og hvis det er dirham i den, så er kunnskapen riktig . Og det ble sagt : Posen er eierens hemmelighet, for han bryter det som er i den, og hemmeligheten dukker opp . Og den som ser at vesken hans har bristet, vesken er hans kropp og penger er hans sjel, dette indikerer hans død . Og den som ser jorden i vesken sin, som er treets kretsløp, indikerer at han døde, akkurat som jinnene indikerte Salomos død, fred være med ham, da hans pinne ble kuttet ned . Kanskje pekeposen pekte på eieren Fouad . Se også Justice ….
…Han er i en drøm mannens kone og sønn, hans død og liv, hans rikdom og ære, moren og dyret og hemmeligheten. Hvis butikken hans faller sammen i en drøm, skiller han seg fra sin kone, eller sønnen hans er borte, eller han dør hvis han er syk, eller mistet pengene sine eller solgte slaven eller døde, eller hemmeligheten hans dukket opp . Og hvis han så butikken sin frisk og luktet godt, og hvis han var singel, giftet han seg med en god kvinne eller fikk en sønn, og hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og forlenge livet, og han kunne øke sin verdi og utvide sitt nærvær, ellers kjøpte han en vakker nasjon eller et luksuriøst dyr . Kanskje indikerte butikken faren og moren, fordi de var årsaken til å finne og mate ham . Det som var kjent i butikken hans, enten det var en økning eller en reduksjon, eller en nyhet eller en riving, skyldtes personen som pekte det på butikken . Og den som så at han satt i en butikk, han ville ha godt av det gode . Og den som så at butikken hans ble ødelagt og hans far, mor eller kone var i en tilstand av sykdom, da ville pasienten dø . Butikken er mannens levebrød og ekteskapet hans . Og den som vil feie butikken sin, han vil flytte fra den . Og den som ser at han bryter døren til butikken sin, han vil vende seg bort fra den . Hvis han ser dørene til butikkene stengt, vil resesjonen spre seg, og hvis han ser dørene deres åpne, vil Gud legge til rette for handelsstiene ….
…Det så kongen skrev sin feil Vohrzh da han ble tatt fra ham, det tolket fem aspekter for staten og ankomsten av Rizk og eliminere behovet Azzedine og høyde og oppnåelse av formålene som noen av kryssene sa forklart i vers : ( for staten og for Rizk … bruk layette og nå det tiltenkte ) og ble fortalt om synspunktet som skriver på et instrument det bryter inn i ….
…Abu Said-predikanten sa at rikdom er fattigdom . Og den som ser at han er rik, så mangler han, og noen av dem sa en visjon om de rike til folket med religion og rettferdighet, overbevisning, ifølge Abd al-Aziz al-Dirini : Tilfredshet fant opprinnelsen til rikdom . .. så hun klamret seg til kantene og brukte noen av smykkene sine ved å ha på seg en kjole … så hun ikke slites eller bryter…