…Grønn : Den allmektige sa : (på dem klær Sondos grønnsaker og Aestbrq ) AL rettigheter 21 – betyr lykke og gode penger ( Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat ) Surah Yusuf 46. betyr velstand kom i et intervju med Abdullah bin Salam til høyre i døren til De grønne i en drøm og barnehagegrønn ( jeg så som om en stang ble plassert i en grønn eng …) – som betyr lykke, lykke og godt arbeid…
Drømmer om grønn banan
(37 betydninger av å drømme om grønn banan)…En grønn eng En grønn eng i en drøm forutsier lykke som et møte med gjenforening og et løfte om å leve sammen i en velstående fremtid ….
…Og det ble sagt at visjonen om grønn såing i sin tid tolkes med næring og nåde på det stedet, og hvis det var i hans eie, var velsignelsen for ham ….
…Og den som ser Sathrouana blir grønn, så han er god og en velsignelse ….
…Når det gjelder grønn vannmelon, tolkes den på måter, så søt er en fordel ….
…Og den som ser grønn vannmelon i sin tid, spiser den bedre enn gul vannmelon, og de unge av den er bedre enn de gamle, og den er ikke skadelig ….
…Og den som ser en grønn orm, han skal tolke en god kvinne ….
…Og det ble sagt at den som ser at han spiser bananer på sin tid, da gifter han seg med en god, merkelig kvinne og vil få ham god og dra nytte av henne, og når det gjelder johannesbrød, er det penger med vanskeligheter, og den som ser at han høster jo jo johannesbrød, får han penger fra inntektene sine ….
…Når det gjelder banantreet, er han en ikke-arabisk mann med fromhet og verdighet, han får en fordel av ham, og han har inntjening og utførelse som han får fra som et resultat av det private og det offentlige, og mannen hans kan ha to attributter, som hver er nyttige for flere ting, og dette ble utledet på papiret hans fordi det er grønt eller tørt, og hver av dem inngår i forskjellige saker ….
…Bananer Hvis du drømmer om bananer, forutsier dette at du vil blø for en kjedelig og ikke elsket partner . Hvis du spiser bananer, forutsier dette en kjedelig risiko når det gjelder arbeid og en plikt til å ta den ut på egen hånd . Hvis du ser bananer ødelegge, vil du snart falle inn i et stygt prosjekt . Hvis du handler bananer, vil du bli stablet med ikke-produktive interesser ….
…Når det gjelder banantreet, er han en gjerrig mann, og han kan ha vært en merkelig mann ….
…Når det gjelder den grønne piggen, befruktet den året og landet som vokser på stilken, alvorlighetsgraden av sunnah, for den allmektige sa i historien om Josef, fred være med ham, ~ Syv grønne pigger og den andre med tørt land . ~…
…Og den som ser sin grønne turban sammen med resten av klærne, det indikerer hans overgang fra denne verden ved vitnesbyrd ….
Hvis det er grønt, indikerer det ungdommens død eller drap ….
…Når det gjelder den grønne basilikumet, er det kjent som bilatranji hvis fargen og lukten er god, så indikerer det at gutten og roten fra grunnen gråt og trist ….
…Eng Hvis du drømmer om at du går på en velstelt eng, indikerer dette anledninger til glede og stor suksess . Hvis du blir med i en munter gruppe mennesker på en eng, indikerer dette mange verdslige tidsfordriv og engasjementet ditt vil fortsette å fungere . Hvis en jente tar seg av en grønn eng som forberedelse for ankomsten av en venn eller kjæreste, indikerer dette at hennes mest inderlige ønsker om rikdom og ekteskap vil bli oppfylt . Hvis gresset er dødt og enga er sumpet, kan det forventes krangel og separasjon . Hvis du ser slanger rulle i gresset foran deg, vil de bli fylt med harde hint og falske handlinger av fortvilelse . Hvis du ser en eng i en drøm, forutsier dette at du vil være lykkelig, gratulere og leve en fremtid fri for nød . Hvis du ser en grønn eng dekket av gress og blomster, forutsier dette gledelige hendelser som vil bringe lykke til hjertet ditt . En ufruktbar eng spår følelsen av fortapning og sorg over tapet av en venn . Hvis du drømte at du mistet veien i en karrig eng, spår dette elendig og trist flaks ….
…En transplantasjon er en person som i en drøm ser at han har plantet et implantat, så blir kona gravid . Og forbrenning av avlinger er sult og tørke . Og den som ser at han strever etter en grønn gård, så forfølger han rettferdighetens og asketismens gjerninger, og han vet ikke om han vil bli akseptert av ham eller ikke . Og den som ser at han er plantet i et land, så har den gifte en sønn, sølibaten har et ekteskap, eieren av avlingen har en økning i inntektene sine, og sultanen har kapasitet i sitt rike . Og grønn planting indikerer lang levetid . Og tørrtransplantasjon er en indikasjon på kort sikt . Å så rettferdighet tar det med rettferdighet eller veldedighet som dobler belønningen . Kanskje en hvetestikk indikerte motgang, akkurat som et hvetehode angav en dobling av belønningen . Og sensor bygg med godt . Og implantasjon indikerer handling . Så den som ser at han er i et land som er egnet for dyrking, han gjør en jobb som han håper på en god morgendag . Og den som sår et annet sted enn transplantasjonen, så begår han hor . Hvis han ser avlingene høstes på et annet tidspunkt, indikerer dette dødsfallet i den lokaliteten eller krigen . Og den som gikk mellom åkrene, han gikk blant rekkene til Mujahideen . Og den som ser at han har et kjent frø, så er det hans arbeid i hans religion eller verden . Gården betegner kvinnen fordi jeg pløyer, sår, føder og føder og ammer til høstingstidspunktet, og planten blir gitt bort landet, så vi vil gi henne barnet hennes eller pengene hennes . Kanskje indikerer gården markedet, dets levebrød, og gården indikerer slagmarken, og gården brukes til rekruttering og høsting med sverdet . Og kanskje ble verden og dens adel indikert av gruppen mennesker, deres unge og gamle, deres sjeik og eldre . Bonden kan ha angitt hvert sted han blir brøyt for det hinsidige, og belønningen og belønningen blir arbeidet i dem, for eksempel moskeer, bånd og dhikr-ringer ….
…Og den som ser at sengen hans er grønn og returnerer rød, så indikerer han sin kones tendens fra godhet til korrupsjon, og hvis han ser noe annet, så nekt ham . Og den som ser at sengen hans er grønn og returnerer rød, så indikerer han sin kones tendens fra godhet til korrupsjon, og hvis han ser noe annet, så nekt ham . Og den som ser den er rød og deretter blir hvit eller gul, så angrer kona hans på disse syndene og blir syk til hun overvåker døden, og den nye gode sengen blir oversett av den nye gode eller hemmelige kvinnen ….
…Jaafar Al-Sadiq sa: ~Kanskje det tolkes på fire måter: en kvinne eller en hushjelp, en jente, en velsignelse og penger.~ Han ønsket av al-Balkhash fordi det var et utenlandsk begrep og det ble overført i henhold til det han krysset. Når det gjelder safir, tolkes den i betydningen balkhash, og her mer enn det, fordi safir er delt i to deler, en rød del, en grønn del og en grønn med en forskjell i farge ….
…Banan er i en drøm angir pengene, eller barnet i morkaken, eller en mann i graven eller fengslingen, eller involverer boken i nyhetene ovenfor, eller mappen som inneholder flagget fordi det er en frukt av paradiset, den allmektige sa : ( og Talh plantains ). Bananer betegner kjole, intimitet og kjærlighet, og bananer er en sjenerøs mann med god oppførsel . Og den som ser at han spiser det, han får penger fra et selskap eller fra en utlending . Og det ble sagt : Det er for eieren av gjeldsoppnåelsen i hans tilbedelse . Og bananer for selgeren er penger, og den asketiske har en gjeld og ritualisme, og å spise det for de syke er dårlig, og han frykter døden for ham, og det er på grunn av fargen og navnet, for hvis zai-punktet er et poeng det blir døden ….
…Bananer : Når det gjelder bananer, har den som søker denne verden et levebrød som han får i henhold til sin pleie, og den som søker religion i den i henhold til hans vilje, har kraft i sin tilbedelse . Treet bananene indikerer en rik mann som tror gode oppførsel, og dens plante i Dar bevis på fødselen av en sønn, Gud den allmektige sa : ~ The Talh plantains ~ , en banan, ikke skade ham, farge og syre eller for tidlig, en sum totalt . Treet hans er et av de mest sjenerøse trærne, og bladene er det beste og bredeste av papir, og tolkningen av det er bra for personen som treet hans tilskrives . Og hver søt frukt bortsett fra det som er beskrevet, som har en gulaktig farge eller er sur, ble ikke realisert på sin kjente tid, for den er forsyning, penger og godhet . Dens overlevelse er så lenge frukten forblir sammen med fruktene, og den lette tilførselen og den skyndende fremveksten og fordelene for folket, bortsett fra svarte druer og fiken, for det er uansett ikke noe godt i dem . Og den som tror at han har truffet noe fra frukten, så er det ikke noe galt med det i sin tid hvis det inneholder det som er ønskelig av den slags godhet som er beskrevet, som levebrød, religion og kunnskap . Hvis hans samvittighet er at disse fruktene er blant fruktene av paradiset, er det en vitenskap og religion som er utenfor tvil. Ellers, i henhold til det ærverdige treet har blitt beskrevet, en mann med overflod . Og den som blir plukket fra et tre mens han sitter, det er penger som rammer ham uten hardt arbeid eller tretthet . Hans ord, treet, var det han var enig i, og det som ble sagt om det var en vidunderlig sak som folk undret seg over . Det ble sagt at treet er en kvinne, hvis hun har noe som ligner på en kvinne, og at kvinnen skulle være mor til en konge, en kvinne, en datter av en konge eller en tjener av en konge ….
…Ibn Ishaq sa : Rabi’a bin Nasr, konge av Jemen, var blant kongene . Altbabah og så synet av auraen hans og Feza, det lot ikke en prest eller en tryllekunstner eller Aaiva eller en astrolog fra folket i hans rike, men reiste ham og sa til dem: Jeg så et syn Hltinay og Fezat dem, og de fortalte meg det og Ptooelha , sa de til ham : Aqssa vi la deg få vite Ptooelha , han sa : Jeg fortalte deg at det ikke beroliget Han fortalte deg om dens tolkning, fordi han bare visste dens tolkning før han fortalte ham om det , og en av sa de til ham : Hvis kongen vil ha dette, skal han sende meg en flat, og han er ikke en av dem som er mer kunnskapsrik om dem. De forteller ham om det . Han spurte om det , så han sendte til dem, og han kom til ham før han kuttet og sa til ham : Jeg så et syn som forbauset meg og ble forferdet av det, så han fortalte meg om det, for hvis jeg traff det, Jeg vil tolke det. Han sa : Det gjør jeg , jeg så en lava som kom ut av mørket , og den falt i bakken av en anklage, og alle spiste en hodeskalle av den , så kongen sa til ham : Hva har jeg savnet av det, o Satih, hva har du i tolkningen? Han sa : Jeg sverger ved Ahartin fra Hanash til Thbtun land kalkun , Vlimlkn mellom Abyan til Jerash , sa kongen til ham : og min far facet dette for oss turd objekt er sårende når vil , Avi Zamani dette eller etter? Han sa : selv etter mer enn seksti eller sytti år i Laken , Aamadan , sa : Ofedom fra deres konge eller avskåret? Han sa : Nei, men det er avskåret i noen sytti år , så blir de drept og rømt fra det . Han sa : Og hvem kommer etter den som dreper og utviser dem? Han sa : Det blir fulgt av Iram bin Dhi Yazan , som kommer ut av Aden , og han etterlater ingen av dem med ed . Han sa : Er det fra hans autoritet eller er det avskåret? Han sa : Nei, men den er avskåret . Han sa : Hvem vil kutte den? Han sa : En smart profet , hvem åpenbaring kommer fra Den Høyeste. Han sa : Hvem er denne profeten? Han sa : En mann fra sønnen til Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , kongen vil være i sitt folk til slutten av tiden . Han sa : Er det en annen tid ? Han sa : Ja , som samler Alolon og andre , er glad der Improvers , og Ishqy it Abusers , sa mer fortjent til det du forteller meg? Han sa : Ja , og skumring og skumring og brudd hvis de er konsistente . Det jeg har fortalt deg er sant . Så la han fram en spalte på ham, og han sa til ham, mens han sa til Sateh og skjulte det, det han sa for å se: Er de enige eller uenige , og han sa : Ja , jeg så en lava som kom ut av mørket og falt mellom en eng og en haug, og hver sjel spiste av den. Han sa : Da han fortalte ham det, visste han at de var enige , fordi deres ordtak bare er ett. Surface sa : Du falt på bakken av en anklage, og hvert legeme spiste av det , og han sa del : Det falt mellom en barnehage og en høyde, og hver sjel spiste, så kongen sa : Jeg gjorde en feil, o del av det, hva har du i tolkningen? Han sa : Jeg sverger ved Ahartin av mennesket , jorden Anzln Sudan , Vlegbann på hvert barn Banan , og har mellom Abyan til Najran , det sa kongen til ham : og min far slit dette til oss, og da vil turd sårende gjenstand? På tiden min eller etterpå? Han sa : Hvem er denne store saken? Han sa : En ung mann som verken er fysisk eller byer , tar dem ut av huset til noen som veier , slik at han ikke etterlater noen av dem i Jemen . Han sa : Er hans herredømme varig eller avskåret? Han sa : men avskåret avsenderen av Messenger , kommer rett og rettferdighet , mellom folk i religion og kreditt , være konge i hans folk – til – dag kapittel , sa : Hvilken dag kapitlet? Han sa : en dag da belønte guvernører , og kalte det fra himmelen, ropte , hørte om dem som lever og de døde , der folk samles til Meeqaat , det være seg for de som frykter seier og gode gjerninger , sa han : fortjener det som står ? Han sa : Ja, himmelens og jordens herre , og hva som er mellom å heve og senke , hvis det jeg har forutsagt at du vil følge det som er i det . Ibn Ishaq sa : Han falt i samme Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz sønnene sine , og fornærmet sitt hjem til Irak, inkludert fikse dem og skrev dem til kongen av kongene i Persia fortalte ham Sabor bin Khrzad Vosknhm forvirring , det er resten av den fødte Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , han er fra Jemen forholdstall og kunnskap Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Den kongen . Ibn Hisham sa : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir der han fortalte meg Khalaf al-Ahmar . Denne historien Ibn Hisham ble nevnt i biografi og Ibn Jarir i sin historie og Obongam Asbahani i tegn profeti og sønn av mange i begynnelsen og slutten, alle av dem fra sønn Isak og økte med Ibn Jarir i romanen til ham fra Ibn sa Ishaq : Da fasettbygging av Rabia Nasr sa bin så laget Rabia, hans sønn og hans familie, laget han ikke gull. Han nevnte det i araberne og de snakket om det til han nevnte det og visste det i dem . Da Abessinia kom til Jemen, skjedde saken fra prestenes befaling . Al- Ashah sa : Jeg er en bin Qais bin Tha’labah al-Bakri i noe av det han sier, og han nevner hva som skjedde fra saken til de to prestene. Flatt og stikkende så hun ut med leppene, slik hun ser virkelig ut, som sa ulven da han skrek ….
…Pinewood, det er en konge uten autoritet . Jaber al-Maghribi sa at hvis pinna er laget av bomull eller ull, eller fargen er hvit eller grønn, så indikerer det tjenesten til en god konge, og den som ser det, så er hans uttrykk mot ham ….
…Og det ble sagt at den som så at han hadde en hette på hodet, og hvis den var grønn, så er han forpliktet til Koranen, og hvis den er hvit, rammer den verden og godhet, og hvis den er svart, så returnerer han det som manglet penger, og hvis det var blandet, ville han foreslå en kvinne av et folk, og de ville ikke svare på det, og hvis det var farget og farget. Det er en svakhet i handel, og det kan tyde på bekymring på grunn av behovet for levebrød. Det som menes med hetten er hatten ….
…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og han sa i går at jeg så en grønn eng der det var dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg stige til den syvende graden og ba om det og kalte folk til bordet. Han sa, fred være med ham : Når det gjelder bordet, islam og den grønne engen er himmelen, eller prekestolen stiger til slutten av tiden. Appellen, jeg inviterer folk til islam og himmel, og det ble sagt at bordet er viet kvinner ….
…Al-Kirmani sa: “Den som ser en ukjent fille som er grønn og sitter i den, så indikerer den hans død som martyr, og hvis den er kjent eller hans besittelse, indikerer den hans religion og fromhet, og hvis den er hvit , så indikerer det penger og nytte, og hvis det er rødt, så jobber han med underholdning og lyst i verden, og hvis det er blått, indikerer det tristhet. Og ulykken, selv om den er svart, indikerer at det er liten nytte, spesielt hvis det er hans eiendom, og hvis det ikke er hans, skyldes dens tolkning eieren av godt og vondt ….
…Racing Circuit Hvis du ser en hesteveddeløpsbane i en drøm, så betyr det at du vil ha lykke og rikdom i hendene dine, men dine gode venner vil kritisere din nedadgående moralske oppførsel . Hvis du ser en grønn eng, betyr dette at det er viktige ting som tiltrekker og holder oppmerksomheten din ….
…Jaber al-Maghribi al-Tailasan sa, hvis han er ny, hvit, og hvis han er grønn, indikerer det en lærd av religion, og hvis han er rød, indikerer det en elsker av kjærlighet og ti, og hvis den er gul , så indikerer det en syk gutt, og hvis han er svart og søkeren er en forsker, vil han ha en sønn som er dommer eller taler ….
…Kvede er en sykdom i en drøm . Og den som ser at han spiser det og er syk, han vil bli kurert . Og hvis en person med velvære spiser det, blir han veiledet, og hvis han er en lønnsom handelsmann . Den som ser at han klemmer en manns ben, så reiser han i handel og tjener mye . Og kvede-treet er en fast mann . Og det ble sagt : Kvede er dårlig i en drøm på grunn av hva den forårsaker når det gjelder anfall . Og grønn kvede er bedre enn gul . Og kvede betyr stor reise, og indikerer kanskje knapphet og hemmeligheter å holde og forstå . Sirenen betyr den ærverdige vakre kvinnen . Og kvede ble hatet av de fleste kommentatorene, og de sa : Det er en sykdom på grunn av overflod av gulaktig farge, og på grunn av arrestasjonen i den . Og det indikerer en reise, og noen sa : Det er en reisevirkelighet, og noen av dem sa : Det er en reise uten noe godt . Noen av dem sa : Kvede er prisverdig i en drøm, for den han ser, han ser den uansett ….
…Karkaten tolkes av en kvinne og den som ser at han sitter i dressingen, så gifter han seg med en kvinne og blir bedre for ham fra verdens varer, spesielt hvis det er hans eiendom eller han kjenner eieren, og hvis han kjenner ikke eieren, og raken er grønn eller hvit, så indikerer det bra ….