…En grønn eng En grønn eng i en drøm forutsier lykke som et møte med gjenforening og et løfte om å leve sammen i en velstående fremtid ….
Drømmer om grønn måne
(49 betydninger av å drømme om grønn måne)…Grønn : Den allmektige sa : (på dem klær Sondos grønnsaker og Aestbrq ) AL rettigheter 21 – betyr lykke og gode penger ( Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat ) Surah Yusuf 46. betyr velstand kom i et intervju med Abdullah bin Salam til høyre i døren til De grønne i en drøm og barnehagegrønn ( jeg så som om en stang ble plassert i en grønn eng …) – som betyr lykke, lykke og godt arbeid…
…Og den som ser natten med en måne og planeter rotere, det er ikke noe galt med ham ….
…Månen Hvis du drømte om månen og himmelens trekk var normale, forutsier dette suksess når det gjelder følelser og handling . Hvis du ser en merkelig formet måne i en drøm, forutsier dette at tiden er ugunstig for romantiske forhold og symboliserer problemer og snublesteiner i familien og arbeidsmiljøet ….
…Og det ble sagt at visjonen om grønn såing i sin tid tolkes med næring og nåde på det stedet, og hvis det var i hans eie, var velsignelsen for ham ….
…Og den som ser Sathrouana blir grønn, så han er god og en velsignelse ….
…Når det gjelder grønn vannmelon, tolkes den på måter, så søt er en fordel ….
…Og den som ser grønn vannmelon i sin tid, spiser den bedre enn gul vannmelon, og de unge av den er bedre enn de gamle, og den er ikke skadelig ….
…Og den som ser en grønn orm, han skal tolke en god kvinne ….
…Og Jaber al-Maghribi sa : Den som ser månen i hånden eller med ham, indikerer at han er forlovet med en kvinne, og hvis månen er en halvmåne, vil kvinnen være uten den i opprinnelse og avstamning, og hvis halvparten av månen er mørk så er kvinnen et av barnene til mawali, og hvis det er fullmåne, er hun høyere enn det i opprinnelse og avstamning. Og hvis en kvinne ser denne visjonen, søker Baäl henne, og avgjørelsen for det vil være i uttrykk for det ovennevnte ….
…Ismail bin Al-Ash’ath sa : Den som ser at han fanget månen eller månen kom til ham, indikerer at kona er gravid og føder en sønn som er nær en konge eller en lærd ….
…Når det gjelder den grønne piggen, befruktet den året og landet som vokser på stilken, alvorlighetsgraden av sunnah, for den allmektige sa i historien om Josef, fred være med ham, ~ Syv grønne pigger og den andre med tørt land . ~…
Hvis det er grønt, indikerer det ungdommens død eller drap ….
…Når det gjelder den grønne basilikumet, er det kjent som bilatranji hvis fargen og lukten er god, så indikerer det at gutten og roten fra grunnen gråt og trist ….
…Og den som ser sin grønne turban sammen med resten av klærne, det indikerer hans overgang fra denne verden ved vitnesbyrd ….
…Solens kamp går ut mot kongen, og reduksjonen av solstrålene vil forringe kongens prestisje . Hvis han ser solen splittes i to halvdeler, så gjenstår halvparten av den og den andre er borte, så kommer den ut til kongen utenfor, og hvis den gjenværende halvdelen følger den gyldne halvdelen og blir med og vender tilbake til en sunn sol, så utenfor tar hele landet, og hvis den gående halvdelen vender tilbake til den gjenværende halvdelen og solen kommer tilbake som det pleide å være, kom hans konge tilbake til ham og han vant utsiden . Hvis hver av de to halvdelene blir sola alene, har utsiden det som er med kongen fra kongen, og blir hans motstykke, og tar halvparten av sitt rike . Hvis han ser solen falle, er det ulykke for verdiene på jorden eller for foreldrene . Hvis han så som om solen hadde stått opp i et hus og lyst opp hele huset, ville husets folk ha ære, verdighet og næring . Og den som så at han hadde svelget solen, han ville leve i et tungt liv . Hvis han så det, ville kongen dø . Og den som blir rammet av sollys, Gud vil gi ham stor skatt og penger . Og den som ser solen senke seg på sengen, han vil bli syk og betent kroppen . Hvis han ser ut som om han gjør godt mot ham, indikerer han fruktbarhet og forlot, og indikerer hos mange mennesker helsen . Og den som solen tar noe fra ham eller gir ham noe, det er ikke Mahmoud . En av indikasjonene på gode gjerninger er at en person ser solen i sin normale form og vane, og en økning eller reduksjon i den kan være skadelig . Og den som finner solvarmen og tar tilflukt i skyggen, han vil bli frelst fra sorg . Og den som finner kulde i skyggen og sitter i solen, hans fattigdom er borte, fordi kulden er fattigdom . Og den som er i stand til å se solen når den er svart og forvirret, kongen er forpliktet til ham i alle spørsmål . Og det ble fortalt at dommeren i Homs så ut som om solen og månen ble drept, og planetene skiltes, så den ble delt med solen, og den ble delt med månen . Han fortalte om sine visjoner om Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Han sa til ham : Hvem var du med? Han sa : Med månen . Umar leste : ~ Så vi slettet nattens vers og fikk oss til å se dagens vers .~ Og han avledet ham fra Homs arbeid, så han bestemte at han gikk med Muawiya til to rader, og han ble drept . Og den som ser solen, månen og stjernene samlet på ett sted og deres konge, og de har lys og stråler, så er ordtaket akseptabelt for kongen, ministeren og presidentene . Hvis det ikke er lett, er det ikke noe godt i det for de visjonære . Hvis han ser solen og månen se ned på ham, er foreldrene hans fornøyde med ham . Hvis de ikke har en stråle, er de sinte på ham . Hvis han ser sol og måne på høyre og venstre side, foran seg eller bak seg, vil han bli rammet av frykt eller ulykke og nederlag, og han blir tvunget til å flykte med den, fordi Gud den allmektige sier : “Og den solen og månen har samlet sammen, og personen skal si det som er dagen for rømning .” Og svart, sol, måne og stjerner og deres rotasjon, forandrer velsignelsene i denne verden . Og en solformørkelse skjedde med kongen . Og den som ser skyer som dekker solen til lyset er borte, kongen vil bli syk . Hvis han ser at det ikke beveger seg i skyene eller kommer ut av det, vil kongen dø, og solen kan ha vært en forsker som vet hvordan skyene evakuerte, så vil tristhet evakuere fra ham . Månen : Opprinnelig minister for den største kongen, eller en sultan uten den største kongen, og stjernene rundt ham er soldater . Og hans hjem og boliger, eller hans koner og tjenestepiker . Og kanskje indikerer han forskeren og juristen og alle bevisene som han veileder, fordi han blir ledet i mørket og skinner i offentligheten . Det indikerer gutten, mannen og mesteren, og kona og sønnen, for hans skjønnhet og lys, og ligner ham med skjønnheten til kvinner og menn, så det sies som om fullmånen var som om det var en månemåne . Da tolkes og praktiseres hans ulykker som ligner på det som tidligere ble nevnt i solen, og det kan indikere en økning eller reduksjon, fordi den øker og avtar, for eksempel penger, verk og kropper, sammen med den tidligere uttalelsen om trafikk, slik som en pasient som ser i begynnelsen av måneden har falt ned på ham eller brakt ham til ham, så vil han våkne opp fra problemet sitt. Han blir spart for sykdommen . Og hvis det er en måned kort, så er alderen borte, og fristen nærmer seg mengden igjen av måneden, det kan være dager, og det kan være en samling, måneder eller år, med bevis lagt til det i en drøm eller i våkent liv . Hvis han kommer ned i begynnelsen av måneden, eller hvis han ser ut til å være fraværende, har han forlatt plassen sin og har kommet fra reisen . Og hvis det var på slutten av måneden, etter å ha reist og forlatt hjemlandet . Og den som ser ham med ham eller i fanget eller i hånden, han skal gifte seg med en mann etter hans lys og lys, enten han er en mann eller en kvinne . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, så tre måner som falt på rommet hennes. Hun fortalte faren om sitt syn, måtte Gud være fornøyd med ham, og sa til henne : Hvis ditt syn er sant, er tre begravet i rommet ditt, de er de beste av jordens folk ….
…Solen er i en drøm den største kongen, kalifen, faren eller prinsen . Og den som ser at han forvandles til solen, han skal kastes som konge . Og hvis han treffer solen som henger av en kjede av verge og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og nærmer seg den, vil han få kongen en velsignelse og penger, og styrke og støtte, og hvis han skinner på strålene, vil han bli velsignet med et flagg som er nevnt i de to . Hvis han så henne, Safia Munira og han var en guvernør som fikk makten i sitt mandat, og hvis hun reiste seg i huset hans, giftet han seg, og hvis en kvinne så henne, giftet hun seg, og hvis han så henne, ville en kjøpmann tjene på hans handel . Og sollys er kongens stolthet og hans rettferdighet . Hvis han så solen treffe høyden til å snakke med ham kalifen, så vel som månen . Og hvis han så solen stige opp på hodet, ville han motta en alvorlig sak, og hvis den steg opp på føttene, ville han ha fått mye dyrking, og hvis han så at den hadde steget på magen, ville han ha spedalskhet, og hvis det dukket opp på brystet, ville han være syk . Og den som ser at solen har gått ned mens han er bak den, han skal dø . Og hvis han ser solen brenne ut av den, og stjernene brennes rundt den, da vil kongen drive ut sitt følge . Hvis han ser at solen er rød, er det korrupsjon i hans rike, og hvis han ser at den gulner, blir han syk, og hvis den blir svart, vil han seire . Hvis han ser at hun er fraværende, har saken som han ber om gått over . Forræderiet fra solen, det forråder kongen . Og hvis solen falt på bakken, ville faren hans dø . Og hvis han ser at solen har stått opp i huset, vil han oppnå ære, ære og ære . Og den som ser at han svelger solen, han skal dø . Hvis han ser solen endret seg fra sin tilstand, faller oppløsningen . Hvis han ser at solen stiger opp fra solnedgang, indikerer det at skjulte ting ser ut, og hvis han er syk, blir han kurert, og hvis han er på reise, vil han komme tilbake . Hvis en person ser at solen er mørk, er det et dårlig tegn for alle mennesker, noe som indikerer arbeidsledighet, sykdom eller nød . Hvis han ser solen synke ned i sengen og true ham, indikerer det alvorlig sykdom . Og den som ser at solen har kastet lys på ham, han vil følge kalifen . Og hvis solen ble varm, ble den truffet av sultanen . Hvis han ser at han flykter fra solen, så flykter han fra sin kone, fra autoritet eller fra skade . Og hvis han så skyer som dekket solen, skjedde det en ulykke med kongen . Hvis solen stiger opp på bakken, er det et tegn på tørke eller svie . Kanskje var solen en verden å veilede . Og hvis han så en formørkelse i den, eller akkumulering av støv eller røyk på den, ville det være bevis på en ulykke med sykdom, bekymring, uklarhet eller nød . Kanskje hennes fravær indikerte at fangen ble returnert i fengsel etter løslatelsen . Og den som ser sol og måne i alle retninger, han vil bli rammet av frykt eller nederlag . Og den som ser at han har dyrket solen eller månen, han begår en alvorlig synd . Kanskje indikerte solen næring, veiledning, etter sannheten og helbredende sykdommer, og kanskje indikerte det reise . Og kanskje solen indikerte navnet sitt som Shams al-Din, som fullmåne indikerer Badr al-Din . Å se sol, måne og stjerner er bevis på trengsel, fengsel eller misunnelse fra familien . Og da han så solen indikerer lampen, fordi Gud den allmektige sa : ( Og han gjorde solen til en lampe ). Solens oppgang fra solnedgangen er et tegn på frykt og angst, og sultanens autoritet over soknet, eller innkomsten av fraværende eller frafall fra religion og umoral fra de angrende . Og den som så at solen brente jordbruket eller dets varme skadet mennesker, dette indikerer sykdommer, epidemier og undertrykkelse fra de eldste . Se også månen ….
…Visjonen om beskrivende bygd sky av profeten – fred være med ham – å gifte seg med 60 – gjentok sin historie Mohammed bin Saad i (( klasser )) og Tabarani i (( stor )) , enten Ibn Sa’d fortalt i nevnte Khyber-invasjon av antall følgesvenner – må Allah være fornøyd På deres autoritet – at Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – valgte Safiye på Khybers dag og at han så i hennes ansikt et spor av grøntområder nær henne så han sa : (( Hva er dette )) ? Og hun sa : O Guds sendebud, jeg så i en drøm en måne kom til noen som druknet til den falt i steinen min, og jeg nevnte det til mannen min Kenana, og han sa : Du vil være under denne kongen som kommer fra Medina, og han slo ansiktet mitt . Når det gjelder Al-Tabarani, ble det fortalt på autoritet fra Ibn Omar – må Gud være fornøyd med ham – som sa : Safiyyah hadde grønt i mine øyne, så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – sa til henne ( ( Hva er dette grønne med øynene dine )) ? Hun sa : Jeg sa til mannen min at jeg så da sovende så en måne som falt i fanget mitt, så han slo meg og sa : Vil du ha en konge som yapper ?…
…Eng Hvis du drømmer om at du går på en velstelt eng, indikerer dette anledninger til glede og stor suksess . Hvis du blir med i en munter gruppe mennesker på en eng, indikerer dette mange verdslige tidsfordriv og engasjementet ditt vil fortsette å fungere . Hvis en jente tar seg av en grønn eng som forberedelse for ankomsten av en venn eller kjæreste, indikerer dette at hennes mest inderlige ønsker om rikdom og ekteskap vil bli oppfylt . Hvis gresset er dødt og enga er sumpet, kan det forventes krangel og separasjon . Hvis du ser slanger rulle i gresset foran deg, vil de bli fylt med harde hint og falske handlinger av fortvilelse . Hvis du ser en eng i en drøm, forutsier dette at du vil være lykkelig, gratulere og leve en fremtid fri for nød . Hvis du ser en grønn eng dekket av gress og blomster, forutsier dette gledelige hendelser som vil bringe lykke til hjertet ditt . En ufruktbar eng spår følelsen av fortapning og sorg over tapet av en venn . Hvis du drømte at du mistet veien i en karrig eng, spår dette elendig og trist flaks ….
…Og den som ser at sengen hans er grønn og returnerer rød, så indikerer han sin kones tendens fra godhet til korrupsjon, og hvis han ser noe annet, så nekt ham . Og den som ser at sengen hans er grønn og returnerer rød, så indikerer han sin kones tendens fra godhet til korrupsjon, og hvis han ser noe annet, så nekt ham . Og den som ser den er rød og deretter blir hvit eller gul, så angrer kona hans på disse syndene og blir syk til hun overvåker døden, og den nye gode sengen blir oversett av den nye gode eller hemmelige kvinnen ….
…Jaafar Al-Sadiq sa: ~Kanskje det tolkes på fire måter: en kvinne eller en hushjelp, en jente, en velsignelse og penger.~ Han ønsket av al-Balkhash fordi det var et utenlandsk begrep og det ble overført i henhold til det han krysset. Når det gjelder safir, tolkes den i betydningen balkhash, og her mer enn det, fordi safir er delt i to deler, en rød del, en grønn del og en grønn med en forskjell i farge ….
…En transplantasjon er en person som i en drøm ser at han har plantet et implantat, så blir kona gravid . Og forbrenning av avlinger er sult og tørke . Og den som ser at han strever etter en grønn gård, så forfølger han rettferdighetens og asketismens gjerninger, og han vet ikke om han vil bli akseptert av ham eller ikke . Og den som ser at han er plantet i et land, så har den gifte en sønn, sølibaten har et ekteskap, eieren av avlingen har en økning i inntektene sine, og sultanen har kapasitet i sitt rike . Og grønn planting indikerer lang levetid . Og tørrtransplantasjon er en indikasjon på kort sikt . Å så rettferdighet tar det med rettferdighet eller veldedighet som dobler belønningen . Kanskje en hvetestikk indikerte motgang, akkurat som et hvetehode angav en dobling av belønningen . Og sensor bygg med godt . Og implantasjon indikerer handling . Så den som ser at han er i et land som er egnet for dyrking, han gjør en jobb som han håper på en god morgendag . Og den som sår et annet sted enn transplantasjonen, så begår han hor . Hvis han ser avlingene høstes på et annet tidspunkt, indikerer dette dødsfallet i den lokaliteten eller krigen . Og den som gikk mellom åkrene, han gikk blant rekkene til Mujahideen . Og den som ser at han har et kjent frø, så er det hans arbeid i hans religion eller verden . Gården betegner kvinnen fordi jeg pløyer, sår, føder og føder og ammer til høstingstidspunktet, og planten blir gitt bort landet, så vi vil gi henne barnet hennes eller pengene hennes . Kanskje indikerer gården markedet, dets levebrød, og gården indikerer slagmarken, og gården brukes til rekruttering og høsting med sverdet . Og kanskje ble verden og dens adel indikert av gruppen mennesker, deres unge og gamle, deres sjeik og eldre . Bonden kan ha angitt hvert sted han blir brøyt for det hinsidige, og belønningen og belønningen blir arbeidet i dem, for eksempel moskeer, bånd og dhikr-ringer ….
…Sirkelen av sol og måne indikerer avgangen til herskerne i et land, og deres møte i det . Det kan indikere ulykke, misnøye og problemløsning under tilsyn av mennesker ….
…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….
…Hvis han så månen være borte, har saken som han søkte fra godt eller ondt gått over og gått bort . Hvis han ser det, er saken i begynnelsen . Og den som ser fullmånen skinne på sin plass på himmelen, kongens minister vil komme folket der stedet til gode . Og den som ser på månen og ser et eksempel på ansiktet sitt i den, han skal dø . Og den som så det som om han holdt fast ved månen, han ville motta sultanen . Og den som ser som om månen er mørkere og søkeren er konge, hans flokk vil skade ham og nekte hans befaling . Og den som ser månen, blir sol, for den som søker, vil bli plaget av god, ære og penger fra sin mors eller konas side . Den som ser månen er enig med månen, og han indikerer de reisende, navigatøren og astrologen på grunn av dens fuktighet og bevegelse, og fordi astrologen vet hva månen trenger . Det ble fortalt at Ibn Abbas, må Gud være fornøyd med ham, så i en drøm som om en måne hadde steget opp fra jorden til himmelen med to tråder, så han fortalte det til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : Det er fetteren din, han betyr seg selv for ham den beste av bønn og de beste hilsener . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin mens han fikk mat og sa : Jeg så som om månen hadde kommet inn i lysekronene, og en innringer ropte på å komme Ibn Sirin, så fortell ham din visjon . Så grep han hånden sin fra maten og sa til henne : Ve deg, hvordan så du det? Så kom hun tilbake til ham, og han vendte fargen, og han reiste seg mens han tok magen, og søsteren sa Malik? Da sa han: Jeg hevdet at jeg var død i syv dager, så han døde på den syvende . Og en mann så som om han hadde sett på himmelen og sett på månen, men han så den ikke, og han så på jorden og så månen hadde falmet . Han gjentok synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis personen som hadde denne visjonen, var en mann, hadde han kjemi og gull, slik at pengene hans ville gå tapt, og hvis han var fattig, ville han falle i ruin . Og hvis en kvinne så det, ville mannen hennes bli drept . Og Ibn Sirin kom og sa : Jeg så som om månen var i huset vårt . Han sa : Sultanen stiger ned i Egypt . Og månens okkultering i sløret løper i løpet av solen . Halvmåne : betegner også kongen, den fangne, lederen, presentatøren og den nyfødte som dukker opp fra livmoren som begynner med de skrikende og de presserende nyhetene, den neste erobringen fra den siden den kom fra, og opprøreren og utsiden hvis det stiger utenfor hans sted, eller det er mørke med ham, og det regner med blod eller takrenner som strømmer uten regn . Og når de fraværende kom, og når muezzinen steg over minareten, har 262 av forfatterne redusert mennene sine, og hvis det er en brud, så er stjernene hennes koner . Den som ser to måner slåss på himmelen med hver av stjernene, det er en forskjell eller en krig mellom to konger eller to statsråder eller to store menn, og den fraværende en av dem blir beseiret, det bevises av hans side i horisonten og hans plass på himmelen, så den blir lagt til kongen til den kongen på jorden . Likeledes hvis han ser to planeter slåss med stjerner som følger hver av dem . Hvis det ikke er noen stjerner med dem, og han ser det i sin karakter eller i huset hans, og han har to koner eller partnere, er forskjellen mellom dem med tunge eller hånd . Og hvis en kvinne eller en slave ser det, eller hvis han ser dem slåss over hodet på ham eller faller, kjemper mannen eller mesteren også over dem med sin bror eller med en hederlig mann av sitt slag . Dette kan tyde på en krangel mellom tjeneren og selgeren, og det kan tyde på at en kvinne er i ferd med å skje mellom hennes to sønner eller mellom hennes to døtre eller mellom hennes far og mannen, eller mellom mannen hennes og sønnen…
…** En visjon der Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, døde . På myndighet av Al-Abbas bin Abdul-Muttalib sa han : Jeg så i en drøm som om en shmiya eller en måne på jorden ble reist til himmelen av Ashtant Shaddad, så han nevnte at til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : ( Det er din nevø ) betyr Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham selv . Og i en fortelling : Jeg så i en drøm som om jorden beveget seg mot himmelen med store lengder ….
…Hule Hvis du ser en hule i drømmene dine, indikerer dette ufullstendige og flyktige vennskap . Overgangen fra behagelig, enkel velstand vil gjøre prangende fattigdom uutholdelig . Hvis du drømte om å se en hule som åpnet seg i lyset av en merkelig måne foran deg, vil du møte forvirring, og fremdriften vil være tvilsom og mistenksom på grunn av uønskede hendelser . Arbeid og helse er truet . Hvis du er i en hule, forutsier dette en endring . Eteronen din kan avskære deg . Hvis en jente går i en hule med sin kjæreste eller kjæreste, betyr dette at hun vil bli forelsket i en skurk og vil lide av tapet av lojale venner ….
…Jaafar Al-Sadiq sa at det tolkes på fire ting, inkludert departementets tilgang til den som var dets familie hvis han så øynene hans ble til en måne, og også om han så Tigris of Bagdad og så en konge som trakk midjen eller ga ham en hånd eller så en av de fire ledsagerne ledet ….
…Visjonen om Sawda bint Zam’a om at Guds sendebud – må Guds bønner og fred være over ham – vil gifte seg med henne 58 – på autoritet fra Ibn Abbas som sa : Soudah Bint Zam’a var med den drunken bin Amr, min bror Suhail bin Amr, og hun så i en drøm som om profeten – må Guds bønner og fred være med ham – aksepterte å gå til han trappet på halsen hennes. Så du fortalte mannen sin om det, og han sa : Og faren din , hvis du trodde din visjon om døde og la Guds sendebud gifte deg – må Gud velsigne ham og gi ham fred – og hun sa : En stein og et dekke. Hisham sa : Steinen negerer det, så hun i en drøm en natt at en måne kastet på henne fra himmelen mens hun lå, så hun fortalte mannen sin, og han sa : Og hvis faren din trodde din visjon, jeg var bare en liten stund til jeg døde og giftet meg etter meg, så jeg klaget over fyll fra den dagen, og det var bare en liten stund til han døde og Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – giftet seg med henne ….
…Satellitt tre 52 – Aisha – må Allah være fornøyd – sa : Jeg så i en drøm som om tre satellitter falt i en to Vqsst min visjon til Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham – da han begravde profeten – fred være med ham – i mitt hus, sa Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham -: Dette er en av månene dine, og det er det beste (1). * ; Og i fortelling (2): Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa: Jeg så tre måner som falt i rommet mitt, så jeg spurte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – og han sa, A Aisha, hvis du tro din visjon, det beste av folket på jorden vil bli begravet i ditt hus tre. Da Guds sendebud – må Gud velsigne ham – ble arrestert Salaam – sa Zidfan Abu Bakr meg : O Aisha, dette er din beste måne, og han er en av dem . ( Da ble Abu Bakr og Omar gravlagt i huset hennes ). Umar ibn al-Khattabs visjon om at han vil dø. 53 – På myndighet fra Maadan bin Abi Tabha al-Yamari at Omar bin al-Khattab – må Gud være fornøyd med ham – sto på talerstolen på fredag og priste Gud og priste ham, da nevnte han Guds sendebud – må Guds bønner og fred være med ham – og nevnte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – da sa han : Jeg så en visjon jeg ikke ser, bortsett fra tilstedeværelsen av meg som jeg så var et par Decca Enkerna (3). Og i en fortelling sa han : Han nevnte for meg at det var en rød hane, så Ali Asma bint Umais, kona til Abu Bakr – må Gud være fornøyd med dem , fortalte henne – og hun sa : En ikke-arabisk mann vil drep deg . I romanen (4) sa : Jeg så i en drøm som om Decca Enkerna tre klikk, sa jeg : Oagami, som om fra kommandoen – må Allah være fornøyd med ham – at Assanh Abu Lu’lu’ah og døde i år 23 AH . (1) Fortalt av guvernøren i (( Mustadrak )) sa sann tilskrivning Golden Ali var enig, korrigert . (2) Denne romanen ble fortalt av Tabarani i (( stor )) , guvernøren og Bayhaqi i (( kataloger )) og tilskrevet riktig . (3) Fortalt av Ahmad med en autentisk kjede av fortellere . (4) Det er med herskeren i fremtiden ….