Grønnsaker Hvis du spiser grønnsaker i en drøm, betyr dette lykke til . For en stund vil du tro at du er en veldig vellykket person, men dessverre vil du oppdage at du er blitt lurt og at andre har utnyttet deg . Når det gjelder de skadede grønnsakene, symboliserer de fullstendig ulykke og tristhet . Hvis en jente drømmer om at hun lager grønnsaker til lunsj, betyr dette at hun mister mannen hun ønsket i et øyeblikks sinne, men hun vil vinne en ærlig og velstående mann . Forlovelsene deres vil være noe uheldige ….

…Al-Salmi sa: “Den som så en ting med grønnsaker i en setning på et sted der han ble plantet og han ikke visste navnene deres, det indikerer offentlighetens godhet, og det ble sagt en visjon som indikerer at alt som var av det smaker søtt, det indikerer godhet og fordel, og det som var bittert, det indikerer ondskap og skade og selger den Mahmoud ….

…Al-Khader, fred være med ham, hans visjon i en drøm indikerer billighet etter den høye prisen, fruktbarheten og overflod av velsignelser, og sikkerheten som ligger i alvorlighetsgraden og depresjonen . Han så de grønne være med ham Vitoul og utføre Hajj ….

…Og hvis han ser daddelhåndflatene tørre og deretter grønne, indikerer det sykdommen til et av folket i husstanden og deretter kommer seg raskere, og hvis daddelpalmen blir kuttet, vil en av hans husstand bli syk ….

…Og den som ser en død person iført grønne klær, hans visjoner indikerer at hans død var et slags vitnesbyrd ….

…Al-Kirmani sa at visjonen om den grønne leiligheten tolkes med god reise, og den gule leiligheten tolkes med sykdom, og den hvite leiligheten tolkes med god og rettferdighet, og den blå og svarte leiligheten er en reise som ikke er bra ….

…Og den som ser at det er vann i det for å vanne sitt tre eller det grønne treet, så indikerer det at han er nærhet til kongen på det stedet og hans disposisjon for forholdene til hans rike hvis han er verdig det, og hvis han ikke er kvalifisert , så er han en velsignelse i alle tilfeller ….

…De grønne klærne : styrke og religion, økende tilbedelse av levende og døde, og godhet med den allmektige Gud, som er klærne til folket i paradiset . Bruk av grønt også for de levende indikerer at en arv har blitt rammet, og for de døde indikerer at han kom ut av denne verden som martyr ….

…Og den som ser at gravene er grønne, deres folk er nådig ….

…Og den som ser at han er i en lund som har et palass, grønne trær og vann, og en vakker kvinne, det tolkes at han vil dø som martyr ….

…Den grønne pillen er i en drøm en fordel fra en intens fremmed ….

Og den som ser at hagen vår har liten frukt og ikke har grønt, så er hans uttrykk mot ham ….

Og Jaafar al-Sadiq sa: ~Den som ser at han spiser det, det vil bli tolket av sykdom, konkurs og nød .~…

Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at han solgte noe av det, indikerer tristhet med det beløpet han solgte av det ….

De røde flaggene indikerer korn, og null indikerer forekomsten av en epidemi i militæret, og grønt indikerer god reise, hvite indikerer regn og svart indikerer tørke . Og det ble sagt at den som så et banner i en by, ble nevnt og forvirret…

Og den som så al-Khidr, fred være med ham, indikerte fremveksten av fruktbarhet og overflod etter manndom, og sikkerhet etter frykt, og noen av dem sa : Den som så som om noen av profetene hadde slått ham i denne verden hadde en religion og en verdslig, og som så ut som om han selv hadde forvandlet seg til en velkjent profet, motgang oppnådde ham i henhold til den profetenes rang i ulykke. Og hans siste kommando vil være neglen, og han blir en innkaller til den allmektige Gud ….

…Visjonen om kongen av Egypt, Gud er blitt nevnt – den allmektige – nevnte tolkningen som er den første av Josef – fred være med ham – sa han – den allmektige -: ( Og kongen sa: Jeg ser syv tykke kyr han ville spise syv magert Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O offentlige Vær så snill å gi meg beskjed i mitt syn, hvis dere syner dere passerer , sa de pipedrømmer , og vi tolker ikke drømmer i to verdener , og han sa at den som rømte fra dem og husk etter hans mor, jeg sier deg ved hans tolkning , så de vil sende : Josef , venn, vi har syv tykke kyr som spiser dem syv magre kyr og syv grønne pigger og den andre tørr, så jeg kan komme tilbake til folket for at de skulle få vite det , sa han at du vil plante syv år. Du har alltid høstet og dryss det i kornet av det, bortsett fra litt av det du spiser , så kommer det syv menn som skal spise det du har gitt dem bortsett fra litt av det du har befestet , da etter det kommer det et år der folket vil hjelpe og som de klemmer i ). Surah Yusuf vers 43-49. Og han – den allmektige – sa : ( De sa pipedrømmer ) Ibn Jarir sa : De mener at det er en blanding av en falsk visjon som ikke har noen sannhet , og at den er en samling av stress , og stress har sin opprinnelse i et bunt. av hasj som ligner blandede drømmer som ikke har noen tolkning . Al-Mawardi og Al-Qurtubi nevnte på Abu Ubaidahs autoritet at han sa : Al- Adghat er en uforklarlig visjon om synet , og Ibn Jarir forteller også om autoriteten til Qatada i ordtaket: (Vår fatwa er i syv fett kyr som spises av syv magre ). Han sa : Når det gjelder vaktel, er år av det fruktbart , og de syv magre er sterile år som ikke vokser noe , og han sa : ( Syv pigger er grønne og den andre er tørr .) Når det gjelder de grønne, de er de fruktbare årene , som for det tørre landet , de tørre er de forvandlede , og de magre er Almazel . Og sa : ( han sår syv år hardere ), verset sa : Når jeg kjenner synet å gjøre forklart for ham, sa han : syv av kyrne, vaktler og Alsnblatt greener syv år, gjødsel , og kyrene lener seg og Alsnblatt høyere lander Vsba år Magdbat det er å si 🙁 dyrke syv år hardere ). Enhver påfølgende sekvens . Al-Qurtubi sa : Dette verset er basert på gyldigheten til visningen til den vantro, og at det kommer ut i henhold til det han så . Og han sa : ~ Så kommer det et år etter det, hvor folk vil hjelpe og de vil presse seg .~ Ibn Jarir sa : Dette er en rapport fra Yusef – fred være med ham – til folket om hva som ikke var i visjonen til deres konge, men fra kunnskapen om det usett at Gud kom til å være en indikasjon på hans profet og et bevis av sin sannferdighet , så fortalte han på myndighet fra Qatada at han sa at Gud ga ham kunnskap om en sunnah som de ikke spurte ham om, så han sa : ( Så etter det kommer det et år der folk finner lettelse. og klem .) Betyr å si 🙁 det Agat-folk ) regn og Ghaith , også fortalt fra Ibn ‘ Greg sa : Ibn Abbas – Gud velsigne dem – 🙁 og kom så etter det året ), fortalte han dem at noe ikke spurte ham om Gud hadde lært ham et år der Agat-folk ble regnet . Og Al-Qurtubi nevnte på myndighet av Qatada at han sa : Gud har gitt ham en Sunnah-kunnskap som de ikke spurte ham om for å vise hans dyd , og for å informere hans kunnskapssted og hans kunnskap ….

…Hage Hvis du i drømmene dine ser en hage full av grønnsaker og blomster, betyr dette stor sjelefred og tilfredshet . Hvis du ser grønnsaker, betyr dette elendighet eller tap av penger og baktalelse . For kvinner forutsier denne drømmen at de vil være berømte eller lykkeligste i husholdningene . Hvis en person drømmer om at han går med sin kjære i en hage med blomstrende grener og koordinerte planter, betyr dette ekte lykke og uavhengige midler ….

…Grønn : Den allmektige sa : (på dem klær Sondos grønnsaker og Aestbrq ) AL rettigheter 21 – betyr lykke og gode penger ( Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat ) Surah Yusuf 46. betyr velstand kom i et intervju med Abdullah bin Salam til høyre i døren til De grønne i en drøm og barnehagegrønn ( jeg så som om en stang ble plassert i en grønn eng …) – som betyr lykke, lykke og godt arbeid…

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…Raushet og druer : Raushet er en indikasjon på kvinner fordi den er som hagen for å drikke den og bære den og gleden av smaken, spesielt siden kroppens narkotiske sukker kommer fra den, og det er som følelsesløs samleie med saften i det, og det er et tegn på ekteskap fordi det er som sædceller . Og kanskje den sjenerøse mannen indikerte den gunstige hesten på grunn av overflod av fordelene med druer, ettersom han er som herskeren, verden og hesten med penger, så den som eier en vingård slik vi beskriver den, vil gifte seg med en kvinne hvis han er sølibat, eller er han i stand til en sjenerøs mann, så ser han på konsekvensene og hva som vil skje med ham i generøsitetstid i valgdeltakelsen og ledelsen. Dette var i perioden og kvinnen var syk og omkom fra sykdommen hennes, og hvis hun var gravid, kom hun til en slavejente, og hvis han håpet på løslatelse, forbindelse eller penger fra en hersker eller i hendene av en hersker eller en hersker eller en kvinne som en mor, søster og kone, som er forbudt, og han kan ikke, selv om ekteskapskontrakten hennes ikke var, må han nå sin kone til ham, og hvis han er velstående, så han er fattig, og hvis han er etterspurt og hykleri i sitt marked og sin industri, er han unnskyldt og stillestående, og hvis det er på tide og sommer, er saken imot ham, og alt dette er gyldig . Svarte druer i sin tid er sykdom og frykt, og de kan være pisker for de som eier dem i henhold til antall kjærlighet, og det drar ikke nytte av svartfargen i fargen med skade på stoffet . Hvite druer i sin tid er verdens juice og godhet, og andre ganger vil han motta penger før den tiden han håpet på . Og den som ser at han klemmer en vingård, ta saften og la det som er igjen, det vil si at kongen skal ta kongen av juice i kraft . Likeledes sukkerrørsaft og andre ting, fordi juice og fordelene dens råder over det som er annet enn det som er med det fra det som ikke berøres av ilden, bortsett fra det som er differensiert i sin essens . Det ble sagt at den som plukket en haug med druer, fikk fra sin kone en sum penger, og det ble sagt at pengene var 1000 dirham . Og det ble sagt at svarte druer er penger som ikke blir igjen, og hvis de ser dem henge fra vintreet sitt, er det veldig kaldt og frykt . Noen av kommentatorene sa : Svarte druer mislikes ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Sukker og god mat .~ Sakarja, fred være med ham, pleide å finne ham sammen med Maria, ettersom han ikke hatet og de fleste uttrykkere hatet ham . Det ble sagt at han var ved siden av Noahs sønn da faren hans kalte på ham, og han var hvit i fargen, så når fargen endret seg, endret druene rundt ham, og opprinnelsen til det svarte er det . Og det som var frukt, er ikke avskåret i alle deler, og det har ikke tid og ikke noe stoff som ødelegger det, det er godt som dadler og rosiner, og det som ble funnet på den tiden og utført på andres tid, det er godt i løpet av sin tid, bortsett fra hva den har et hatet navn eller en stygg nyhet, og i andre enn sin tid blir den til slutt hatet . Uansett hva som har opprinnelse som indikerer avskyen, er det hans ønske og nød, og andre ganger ble han slått eller syk, som de to . Fordi Adam, fred være med ham, var redd for bladene hans og beskyldte ham for treet sitt, og han var bekymret og angret, så dette var nødvendig til enhver tid, og hans tre og papir var også påkrevd . Uansett hva som var gult i fargen, var en sykdom, som kvede, hagtorn og vannmelon, med sin skade utenfor livet, og annet enn gulfargede bekymringer og sorger . Hvis det var surt, ble det slått med piskene for å spise det, spesielt hvis det var et tall, fordi frukten av pisken til slutt . Og trærne, som er roten til frukten, er en tørr pinne . Og det som hadde et navn i sin avledning av nytte, bær tolkningen til ordlyden hvis den var sterkere enn dens betydninger, for eksempel grønn kvede til andre tider er sliten, og gult er en sykdom . Og grønne fersken : smerten av dem eller en bror, og gul sykdom . Og jujube : i sin tid blir han utnevnt av firmaet eller divisjonen, og det grønne på den andre enn sin tid er ulykke og ulykker som rammer ham, og hans tørrhet til enhver tid har en blå blomst, og treet hans er et mann med fullstendig sinn og godt ansikt, og det ble sagt en hederlig mann som er en mann med glede, stolthet og sultanat ….

…I en drøm er han en mann med bekymringer, så den som ser ham har blitt truffet av ham, de vet ikke konsekvensene . Og den som ser at han spiser vannmelon, han vil komme ut av fengselet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så send en av dere med papirene dine til Madina, så la ham se hvilken av dem som er den beste maten, så la ham gi deg en bestemmelse fra det ). Betyr vannmelon . Ibn Sirin sa : Den som så at han nådde ut til himmelen og tok vannmelon, ville søke en konge og få den raskt . Når det gjelder den indiske vannmelon, den som ser den, har gitt den til mennesker, den er tung og kald i folks øyne, eller han snakker tunge ord . Og den kokte er for menn av seg selv, og vannmelon er bra for de som vil elske en annen person, og for de som ønsker å omskjære en annen person, og for de som vil gjøre forretninger, er vannmelon dårlig for ham og indikerer arbeidsledighet . Og den som ser at vannmelon blir kastet i et hus, han vil dø av sin familie ved antall hver av den, og vannmelon i drømmen er en sykdom, og den rå grønne som den ikke har modnet fra er sunn for kropp . Og den grønne vannmelon er en by, en gutt eller en kone . Gule vannmeloner er kvinner eller menn som har god ros og godhet, og kan indikere en kvinne med vakre kvaliteter eller dårlige feil på grunn av skorpens grovhet og den gule fargen på den røde fargen indikerer typer smykker . Se buen ….

…Når det gjelder den grønne piggen, befruktet den året og landet som vokser på stilken, alvorlighetsgraden av sunnah, for den allmektige sa i historien om Josef, fred være med ham, ~ Syv grønne pigger og den andre med tørt land . ~…

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Flaggene på klærne vil reise til Hajj . Og den som ser at han har på seg et tynt plagg under klærne sine, så vil han ha penger å spare, og sengen hans vil være bedre enn hans åpenhet, og hvis han bærer det over klærne sine, er han mislikt og han har gjort feil i sin religion, er offentlig i utroskap, og en frekk kjole er bedre enn en tynn kjole . Hvis en kvinne ser at hun har på seg et tynt plagg, er det hennes ære, og hvis hun bruker et tykt plagg, er det hennes harde arbeid . Og klærne vevd med gull og sølv er gode i religion og verden og oppnåelse av døden . Og den som tror at han bruker myke klær av stor verdi, dette er et godt bevis for de rike og de fattige . For slaverne indikerer det syke . Bruk av nye klær for den rike vil forbedre hans levebrød, for de fattige har rikdom, og skyldneren har rett til å bruke gjeld . Og den som tar et bad og tar på seg nye klær, hans sorg er borte, og han vil ha det bra . Og den som gjør vask og ikke bruker nye klær, det han får fra Faraj, oppfyller ikke hans anliggender i henhold til det han er enig i . Hvis de nye klærne ble revet og revet, og i likhet med dem ikke kan repareres i våkenhet, indikerer de at intet barn er født av eieren, og hvis de kan repareres, blir brukeren trollbundet . Og den som bruker to klær, slitt og avbrutt, det er hans død . Og den som ser at han har på seg et slitt plagg, han blir trist og syk . Og den som ser at plagget hans blir revet ved et uhell, dets bredde skal rives og slås av dem på siden av en ond mann, og hvis det blir revet i en lengde, skal hans befaling løses fra ham . Og hvis han ser at plagget hans er revet, vil religionen hans bli revet fra hverandre, eller hans levebrød vil avta . Det stygge lappeteppet med klær indikerer tap og arbeidsledighet . Og den som ser fuktighet i klærne, han blir på reise, og han er innelåst for noe han har vært opptatt av, og det gjøres ikke for ham før etter at plagget har tørket . Og den som ser det som om han vasker klærne eller andres klær, dette indikerer byrden og skaden han ble utsatt for i pensjonen, og indikerer at skjulte ting ser ut . Og den som ser at alle klærne hans er tatt fra hans myndighet . Den som ser at han kaster bort klær, dette er et godt tegn, med mindre den som drømmer er fattig, en slave, en fange eller en skyldner . Og den som ser at han bruker kvinneklær, og han har i samvittigheten at han etterligner dem, han vil lide av streng og forferdelig autoritet . Og hvis han ser at han hadde på seg kvinneklær, og tror at han har skjede, vil tilstanden hans endre seg og bli sviktet . Og den som ser at han har ukjente klær på seg, så snur hans hjerte det slik han ønsket . Og den som ser at han spiser klærne sine, han spiser av pengene sine . Hvis han i en drøm ser en hund iført ullplagg, indikerer det sultanens rettferdighet og rettferdighet . Hvis han ser en løve iført et plagg av bomull eller lin, er han en urettferdig hersker som frarøver folk pengene . Og de blå klærne er en sky og en illusjon . Og den som så at han hadde på seg et linplagg, han ville motta hederlig levende og tillatte penger . Og fjerne skitne klær i en drøm, fjerne bekymringer, samt brenne dem . Å spise nye klær er å spise halalpenger, og å spise skitne klær er å spise forbudte penger . Og å kjøpe slitte klær liker ikke tolkningen, og slitasje er fattigdom . Og grønne klær er gode fordi de er klærne til paradisets folk . Hvis noen ser grønne klær, indikerer dette religion, styrke og økt tilbedelse i de levende og de dødes gode tilstand hos Gud den allmektige . Å ha på seg grønt for de levende indikerer en arveskade, og indikerer for den avdøde at han kom ut fra denne verden som martyr . Og tolkningen av grønt er islam, og hvis han tror at han oppnådde det i søvne, så er han en from og religiøs person . Kulde indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste svarte plaggene er blasfemiske, og det er sterkere i tolkning enn ull . Og kulde stripete i religion er bedre enn i denne verdenen, og kulde enn kløver er forbudte penger, og hvis de er av bomull, er det verdslige religiøse penger ….

…Et bad er i en drøm en ærlig budbringer, en oppriktig venn og en misunnelig elsker . Kanskje det indikerer de beskyttede konene som holder på hemmeligheter . Duer kan referere til duer, som er død . Og det indikerer en kvinne med barn, eller en mann med mange barn, som er mottakelig for folket i hans husstand . Og synet til duene indikerer skrikene . Husduen er en god arabisk kvinne, og eggene hennes er jenter eller naboer, tårnet hennes er en blanding av kvinner, og kyllingene hennes er sønner . Duens brøl beskylder en mann for en kvinne, og det hvite er en religion, det grønne er fromt, det svarte er en pute, og det hvite er en blanding . Og hvis duen hans har vendt seg bort og ikke kommer tilbake til ham, vil han skille seg fra sin kone, ellers vil hun dø . Og hvis han har flygende duer, har han kvinner og tjenestepiker som han ikke bruker på, så hvis han rydder en vinge fra hjemmet sitt . Og duen er en arabisk hushjelp, og på autoritet fra Ibn Sirin, må Gud den allmektige nåde ham, at hun er nyheter som kommer langt fra . Og duer er en elsket kvinne som er fri eller slave . Og den som så at han hadde slaktet en due, skulle gifte seg med en jomfru . Og en due er født av en hushjelp . Og den som så at han spiste av hennes kjøtt, var en overbærenhet . Og duer med kyllingene i fangenskap med barna sine . Og den som ser at han jakter duer, han vil få penger fra ærverdige menn . Og det ble sagt : Den som ser en due, han ber ikke Gud den Allmektige om annet enn Han gir den . Hvis han ser at det er en due i huset hans, og søkeren er singel, vil han gifte seg med en vakker og vennlig kvinne . Og husmoren er enig med mannen sin . Hvis han ser at han er en due og står på ham eller flyr med ham i flukt, vil han motta glede eller glede, godhet og nåde . Og det ble sagt : Den som ser at han har blitt en due som spiser pengene til sine fiender, og duen indikerer de presserende nyhetene og boka, fordi den overfører nyhetene i en bok, og det er gode nyheter for noen som er i nød eller hans fraværende hvis et fly kommer til ham, med mindre han er syk og faller på ham, for det er dødsduen, og ikke spesielt hvis det var fra duen og ropte på hodet hans . Kanskje var duen et frø . Og de beste grønne duer . Den som ser en mangel i Ain Hamama, det er en mangel på sin kones religion og moral . Og den som ser at han kaster en due, han baktaler en kvinne eller sender henne tekst med dårlige ord . Og den som ser at han har slått fra dugenes egg, det vil ramme kvinner og barn med penger . Og den som ser at han fanger en husdue, han vil fange en kvinne som er forbudt . Og den som ser at han gir en due, han snakker en kvinne og lærer henne det . Og den som ser en due eller en fugl på hodet, eller på skulderen, eller er bundet til nakken, dette indikerer hans handling mellom seg selv og sin Skaper . Hvis fuglen var svart og stygg å se på, indikerer dette aksept av hans arbeid og korrupsjon av hans religion . Hvis den hadde hvit farge, så det bra ut, noe som tydet på hans gode arbeid og hans rettferdighet . Og den som ser at han har slått fra fjærene til duer eller deres kjøtt, han vil lide mye penger og godt . Se også Lunar ….

…Og pærer : På den tiden kom eller kom et levebrød eller fraværende, og andre ganger kom en sykdom hvis den var gul, eller de kom hvis den var grønn . Hvis en pasient ser at han spiser en pære, blir han kurert . Og han hadde ikke et mislikt navn og en mislikt opprinnelse som til enhver tid ble samlet på ham, for eksempel al-Kharnoub : en ruin av navnet hans, og det som ble fortalt fra Salomo, fred være med ham, i det . Kanskje grønne fikener og hvite druer om vinteren indikerte regn, og de svarte av dem alle for kulde . Dette kan være om natten eller den første dagen på dagen, så den som er vant til det i begge eller publikum ser ham eller i markedene eller på takene, det er hans tolkning, og bekymringen i det blir ikke praktisert. , fordi regnet med sin fordel og godhet er en grunn for den reisende, og en høytid for håndverkere under luften, og slep og riving og gjørme . Den grønne frukten utenfor sin periode, som er gyldig i sin tid, hvis den blir ledsaget av et vitne som forhindrer skaden i denne verden, kan indikere forbudt levebrød og penger hvis den spises eller eies av noen som ikke har noen vei til det og som er forbudt fra det ….

…Tre Hvis du drømte om trær som har friske og grønne blader, forutsier dette en lykkelig slutt og oppfyllelse av drømmer og ambisjoner . Når det gjelder å se døde trær, forutsier det sorg og tap . Hvis du klatret på et tre, indikerer dette at du promoterer og at du raskt stiger til de høyeste posisjonene . Hvis du kutter et tre eller ryker det fra røttene, forutsier dette å kaste bort energi og penger forgjeves, for din visjon om nyklippte grønne trær indikerer at ulykkelige hendelser vil skje plutselig og ødelegge din lykke og suksess ….

…Al- Sanabel : Hvis du ser det som en plante som står på benet og vet antallet, så tolk det som år over antall pigger, for Gud allmektig sier, og grønnsaker er fruktbare år og tørre år er fruktbare år . Og hvis du ser det samlet i hånden din som du eier, eller i treskegulvet eller i kulene, så er det en sum sum av penger i forhold til dets litenhet og overflod det påvirker ….

…Typer av visjoner : allerede definert visjon og det faktum at vi i vår tid økte oppmerksomheten mot innsikten og hennes historie på de to kryssene og ofte finner spørsmål om? Er det en drøm eller en visjon , men du kan oppdage at noen av publikum har ødelagt dette området , og har blitt har et vegguttrykk av syn veldig palasset klatrer på mellom den ene gangen og den andre . Dette er bare uvitenhet i Klein og haster og dristighet mot fatwaen som uttrykk for visjoner om en fatwa til dette verset på tungen Aziz : Og kongen sa: Jeg ser syv fete kyr at han ville spise syv magre Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O public Vær så snill å gi meg råd i min visjon , hvis dere synet går over ( Yusef 43) og hans ordtak : ( Gi meg råd ) indikerer at visjonens uttrykk er en fatwa som ikke skal sies uten kunnskap . Faktisk , den mediterende i visjoner og uttalelser fra forskere finne ut hvor de er delt inn i tre typer : 1. Vision avskydd 2. Hva er den moderne selv – 3 sanne drømmer eller god ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi ….