…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

Og den som tror at den inneholder fersk svette og har en behagelig lukt, så er det tillatte penger, og hvis de er forskjellige fra dem, så er uttrykket mot dem ….

…Drømmer dyr? Det er kjent at Gud den allmektige har utmerket mennesket over dyr med fornuft og fornuft som det er kjent fra hva det er basert på ved igangsetting, og det er derfor Gud løftet pennen fra de sinnssyke, og hvis vi har bestemt oss for at drømmer om dem er ikke gode nyheter for eieren eller advarer ham, og dette er umulig for dyret fordi det ikke er hennes sinns nærvær; Som vi har sagt, bestemmer vi oss her for at dyret ikke har visjonene som er inneholdt i betydningen av det gode budskapet eller advarselen, men det kan ha evnen til å se noen av drømmene hvis hendelser bodde, men hvor er maskinen som får disse drømmene til å komme ut i lys av manglende evne til å snakke og dialog og forståelse? Jeg spurte mange spesialister og dyreavlere, og de bestemte seg for at dyrene deres om natten har mye uro, bevegelse, endring i bevegelse i munnen eller skriking, noe som er resultatet av drømmene til disse dyrene . Studien fant et av instituttene i USA på vegne av : (MIT News) Studien med tittelen : Dyr har komplekse drømmer MIT-forsker viser utstedt i historien 24-1-2001 og som beviste at denne studien inkluderer : at dyr drømmer , og enhver eier av dyrene kan For å se og oppdage dette faktum, og dette kan virke rart, men det er sannheten. Dyrets sinn er aktivt under søvn som det er når man arbeider, og dyrets søvn er forskjellig mellom dyp søvn og enkel søvn, og mange eksperimenter har blitt utført på mus der det er bevist at mus i søvn beveger seg fra scenen til en scenen og fra det som er kjent at drømming forekommer hos mennesker i fasen av dyp søvn, og det samme skjer med mus . Dyr har komplekse og komplekse drømmer – som studien viser – og de drømmer om spesifikke hendelser som skjer med dem i det våkne livet . Og konklusjonen som jeg kommer til er : 1_ at dyr har evnen til å sove og absorbere det . 2_ Dyr ser noen av drømmene de lever sine begivenheter i eller deres begivenheter i . 3_ Det er ingen første og andre typer dyredrømmer, og jeg mener lovende visjoner eller advarseldrømmer . 4_ Dyret har ingen evne til å fortelle drømmen på grunn av manglende evne til å snakke, men det når snarere frem til drømmene fra ansiktsuttrykkene under søvn . 5_ Årsaken til umuligheten av den første og andre typen drømmer blant dyr er fraværet av sinnet, og derfor blir det sammenlignet med den galne som ble løftet fra kommisjonen og ikke holdes ansvarlig for sine handlinger, snarere kan han ikke føle hva som omgir ham eller planlegger for ham, så det blir for eksempel lagt merke til på Eid al-Adha at dyrene som ble fengslet Natt til Eid viser henne ikke unaturlige følelser under søvnen, selv om hun om morgenen vil bli slaktet, og dette er på grunn av manglende bevissthet og bevissthet på grunn av mangel på sinn, og det samme gjelder barnet som ikke har blitt oppdaget og sinnssyke, de kan sove fullt av øynene, selv om morgen er kunngjøringen om henrettelsen !! Og Gud vet best ….

…Når det gjelder å se de døde, blande seg med dem, ta fra dem og gi dem, den som ser at en død har levd, da vil glede og lykke skje. Og den som ser at han har gjenopplivet de døde, så hilser han på en vantro og den som ser at en død har levd og spør ham om at du har dødd og han sa nei, men du levde, det indikerer hans gode tilstand i det hinsidige, og den som ser at en død person er sint, så indikerer det at han ga en vilje og ikke handlet etter hans vilje. Og den som så at en død person lo, er lykkebringende, indikerer at nestekjærlighet har kommet til ham, og det er akseptabelt, og den som ser at en død person er i god form mens han bruker klærne, så indikerer han at hans død er bra for monoteisme. Han bodde mens han var i en moske, fordi han var trygg fra straffen fra den allmektige Gud, og den som så at han omgikk de døde, reiste så langt borte, og den som så at en død lo og deretter gråt, det indikerer at han døde utenfor islams religion, og den som ser at en død person har svertet ansiktet, det indikerer at han døde som vantro. Han så at en død person fortalte ham om saken hans, for som han sa, fordi de døde i sannhetens hus ikke snakker annet enn en sannhet. Og den som ser at en død person har en krone, smykker eller ringer, eller det som pryder ham, eller han ser ham sitte på en seng, så viser han godheten til sin tur, og den som ser at en død person bruker grønne klær, det indikerer at hans død var et slags vitnesbyrd, og den som så at en død person ville bestride det mens han var motvillig til å gjøre det, eller han ville forkynne det med ordene fra G. Laze, det indikerer at han har begått en synd, så han burde omvende seg til Gud, og kanskje den døde er spesielt, og den som ser at de døde er nakne og nakenheten er utsatt, så indikerer det at han er borte fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket i rettferdighet, da lukter han av den og den som ser en død med skitne klær eller er syk, han er ansvarlig for sin religion. Det er mellom ham og Gud den allmektige, spesielt uten folket, og den som ser at en død person er opptatt med å gjøre et godt jobb, så er han god i sin rett i det hinsidige, og hvis hans arbeid er klanderverdig, mot den, og den som ser en død mann som har bodd og inntatt sin plass, så får noen som følger ham vergemål, og den som ser at en død person klager over hodet, så han Han er ansvarlig for å forsømme sitt foreldrenes anliggender, og hvis han klager over nakken, så er han ansvarlig for å kaste bort pengene sine eller vennskapen til sin kone, og hvis han klager over sin hånd, er han ansvarlig for sin bror eller partner eller for en ed han sverget med en løgner, og hvis han klaget over magen, er han ansvarlig for farens og slektningens rettigheter, og hvis han klaget over benet, er han ansvarlig for å bruke pengene sine annet enn Gud vil, og hvis han klager over låret, så er han ansvarlig for å klippe livmoren, og hvis han klager på bena, så er han ansvarlig for livet i falskhet, og den som ser at en død person ber sammen med de levende, de kommer til kort i det som er pålagt de m lydighet, og den som ser at han kom inn bak de døde i et ukjent hus, gjorde han ikke. Han kommer ut av det, han dør, og den som ser at han reiser med en død person fordi saken hans er forvirret av ham og den som så en død person som kjente ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året og indikerer sin godhet og godheten til den avdødes tilstand, og den som ser at en kjent død har dødd igjen og hans død gråter, han vil gifte seg med noen av familien sin, og han vil være en brud blant dem, ellers vil en person dø hvis han ikke har noen grunn. Døden til hans motpart eller navnet hans, og den som ser at en død stønner og hans tilstand ikke er den samme, det indikerer hans dårlige arbeid og belønning for hans stygge gjerninger. Og den som ser at en gruppe døde et sted spiser noe, den tingen er dyr og den som tror at han omfavner de døde mens de ligger på en pute, hans liv vil bli forlenget….

…Og den som tror at han kysser en mann eller har samleie med ham eller blander seg med ham, er blandet med lyst, så er hans tolkning som tolkning av ekteskapet, bortsett fra at han er dårligere enn ham i kraft, og hvis kysset ikke er av begjær, den som gjør effekten er god ….

…Grått hår i en drøm regnes som ung, og et tegn på lang levetid, svakhet og fattigdom . Og den som med skjegget ser et grått hår som ikke har vært helt hvitt, det er av den fineste styrke og verdighet . Og fra en ung mann som har en gravid kvinne, kommer en mannlig sønn . Hvis en kvinne ser grått hår på hodet, endrer mannen hennes henne til en slavejente eller kone . Og det ble sagt : Grått hår er ankomsten av en fraværende eller gjest . Og gråfarging av kroppshår for de rike indikerer tap av penger, og de fattige har en gjeld de ikke kan betale . Gråningen av den ukjente kvinnen er bevis på at implantatet har tørket opp, militæret har blitt grått, og pasienten har blitt grå i sin død . Og grå hår av frykt for sikkerhet fra en hersker eller konge . Og det ble sagt : Gråningen til en kvinne er stygge ord hun hører fra slektningene til ektemannens familie, og det kan tyde på skilsmisse . Og den som ser skjegget sitt bli grått, har mistet gjelden eller pengene er borte . Og Ibn Sirin, må den allmektige Gud nåde ham, pleide å hate gråhår for de som ikke ble gamle, og han sa : Gråing er en reduksjon i penger, spesielt hvis håret er langt . Og hvis han ser at han plukket sitt grå hår fra håret, bryter det Sunnah og respekterer ikke de eldste . Kanskje tynnet på skjegget tyder på avstand og fremmedgjøring ….

…Har visjoner noe med magi å gjøre? Og for å forklare deg temaet , kan vi utlede magien og hvem som uttrykker det? Og når? Hvor? Hva er behandlingsmetoden? Gjennom visjoner? Mange mennesker når de ble spurt om visjonen så henne , finner du etter at du kuttet visjonen forteller deg . . Å vite at jeg er trollbundet . Eller : Jeg ser Mnamat drømme og forklarte meg at jeg har sjarmen og arbeidet mitt ; Det er kjent at den fortryllede er ledsaget av noen drømmer . Eller : Jeg er et smittet øye fra lang tid , jeg fant ingen kur . Eller : Jeg fortalte at jeg Maaon eller Maaonh , og fortalte meg at folk er pålitelige ! ! Eller : å vite når jeg leste så og så varigheten av slikt og slikt , og jeg begynte å føle meg bedre . Og andre . . . . , Disse , brødre og søstre, er eksempler og eksempler på noen kommunikasjoner eller noen skriftlige meldinger som mottas fra tid til annen , og her er mine pauser . . Jeg håper du vil lese den med interesse, slik at din dom kan være riktig, hvis Gud vil . For det første : magi eksisterer , det påvirker den menneskelige innflytelsen , så vel som høyre øye og nåtid , kom retten til å si ordene fred være med ham : ~ Hvis det var noe tidligere gikk Qadr foran øyet ~ (1), og ord så vel som ~ høyre øye ~ (2). For det andre : uoppmerksomhet om å nevne Gud eksisterer og eskalerer blant folket av mange grunner og velkjent kjærlighet til verden og deres fascinasjon og spredning av synder og overbærenhet , overbærenhet med å spise muslim . For det tredje : forlatelsen av Koranen og hjørnet i hyllene i moskeene , eller husene , og har blitt mange av oss, leser ikke bare noen få ganger , og noen leser det bare i Ramadan, og noen på fredag , ikke dette faktum . . . Og hvilket faktum ! ! Noen henger til og med bare på veggene uten å lese den . Fjerde : flere foreldre til barna hans, ikke forurensende stoffer på dhikr og wird legitimitet som sies om morgenen og kvelden og ved leggetid og når de kommer inn i huset, går inn på toalettet og spiser og bruker nytt . . . Og andre . Ting som skjer med hver av oss hver dag . Femte : spre uvitenhet, si, vitenskap, og her mener jeg det legitime og mye av vitenskapen kalles vitenskap som Lifton-folk uten kunnskap og uten pensum eller offiser, og Hola finner dem gjør oppgaven med en perversjon av Ahdaah, og Ocefathm klar til å bli brukt på de som besøker dem. Noen ganger sier de : Der har du sjarm, annet : det er Du har et øye, og du må delta og blinde behandlingsøkter, og du og deg, og disse menneskene nøler ikke med å avsløre pasientens kropp, selv om det er en kvinne, og det blåser inni kroppen hennes, og jeg spør her om dette arbeidet er lovlig? La oss tenke nøye før svaret, og vi tilbyr det kategorisere Shara . Dette er det som trengs . ___________________________________ (1 ) fortalt av Imam Muslim som i atom forklart i boken om fred dør medisin, sykdom og raffinement (16 \ 171 ) 0 oppfølger talk : ~ Hvis Astgseltm Vagsilwa ~ – op – og Tirmidhi fortalt i boken av medisin døren til det som kom i Spell fra al-Ain og Bab Ma Jah ved at øyet har rett og vasker henne – forrige referanse – og det ble fortalt av Ahmad i hans Musnad i Musnad al-Qabail .. Hadithen av Asma bint Umais, må Gud være fornøyd med henne – forrige referanse -. (2 ) Avtalt fra Hadeeth fra Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham, se Fath al – Bari bok medisin dør høyre øye (203 \ 10 ) – op • Kjernefysisk og å forklare en muslim i boken medisin, sykdom og Alrqi (14 \ 170 ) – Tidligere referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Øret er mannens kone eller datteren hans, og hvis han ser ut som om han har tre ører, indikerer hun at han har en kvinne og to døtre, og hvis han har fire ører, indikerer hans visjoner ett av to trekk, enten han har fire koner, eller fire døtre som ikke har mor . Hvis han ser at øret hans har brutt fra ham, så skiller han seg fra sin kone eller datteren hans dør . Hvis han ser ut som om han har ett øre, lever ingen pårørende for ham. Hvis han ser ut som om han har et halvt øre, indikerer visjonen konens død og ekteskapet til en annen . Hvis han ser at han har en ring i øret, vil han gifte seg med datteren sin med en mann, og hun vil føde ham en sønn . Det ble sagt at religion var øret, og hvis han så som om han fylte ørene med noe, tydet hans syn på vantro . Og hvis han ser det som om han har mange ører, så vender han seg bort fra sannheten og godtar den ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Har de ører de kan høre etter? ~ Og det ble sagt at hvis de rike personen ser homogene gode ører, han hører gode, hyggelige nyheter, og hvis de ikke er velformede, hører han mange dårlige nyheter . Og den som ser som om det er to øyne i ørene hans, han er blind, og han ser det som han pleide å se med øynene og høre dem med ørene . Og det ble sagt at den som så det som om det var mange ører, det er prisverdig for de som ønsket å ha en person som ville adlyde ham, for eksempel kvinner, barn og mamelukkene . Når det gjelder de rike, indikerer det gode nyheter som de får hvis kallet til bønn er en slags . Hvis du ikke er god eller velvillig, så er det kritikkverdige nyheter . Når det gjelder mamelukkene og eierne av motstanderne, som blir anklaget for dem, indikerer de at hans trelldom fortsetter, og han hører og adlyder . Aktor indikerer at dommen binder ham . Og det ble fortalt at en person så at han hadde tolv ører og mer, så fortalte han om synet på en kryssing og sa : Hvis han er en mann fra Mamluk og Hashem, så er det et godt bevis på mye godt han oppnår, og hvis han er rik, vil han motta nyheter i henhold til antall ører fra land på grunn av pensjon, og hvis han er eid, ble han beskyldt og fortvilet, og hvis han hadde motstandere, dømte dommeren ham til mange dommer , og han hørte dårlige ord, og hvis han var i en tvist, vant han sine motstandere ….

Og den som så at han falt fra kamelens bakside, han var i fare ….

…Og den som ser at noe av det spirer ut av sted og er borte, da får han penger for seg uten ansiktet og bruker det ut av sted ….

…Og noen av uttrykkene sa at en visjon om grøftingen er at barna skal disiplinere og at de voksne tar ut penger ….

Og den som tror at han fjerner sløret eller noen fjerner det fra det, tolkes ved å skille sin kone, enten ved skilsmisse eller død ….

…Og den som så at han gikk ombord på et skip fra midten av havet etter at han ble sikker på døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd, og hvis han var fattig, ble han gitt bort og hvis han var syk, han våknet, og hvis han var en søker etter kunnskap, innså han ham, og hvis han var bekymret, forble hans bekymring, og hvis han var sølibat, var han gift eller ikke ….

…Og den som ser at en av tjenerne hans ranet og kappet tungen, så indikerer han ulykken på grunn av en kjær mann ….

…Og den som ser at den ligger ved siden av en av de to helligdommene, det indikerer at han fortsetter i tilbedelse og lydighet ….

…Havet indikerer havet i en drøm om en mektig, formidabel og uredd konge, bare Shafiq, som folk trenger, og havet er for kjøpmann sin bagasje og lønnsmannen er læreren hans . Og kanskje indikert av renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan referere til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han på sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo på synder, og kanskje havet indikerer verden og dens forhold og under . Vis renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan henvise til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han på sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo på synder, og kanskje indikerer havet verden og dens forhold og under ….

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

…Og den som ser at han spiser kokt eller grillet kjøtt, han vil få et levebrød med tretthet, og kanskje han vil lide av å spise den fryktede grillen, og det ble sagt at grilling er deres tristhet og penger er forbudt. Hans tjener er kopper, og hvis han steker en kalv, hvis han er en av den som søker gutten, vil han gi ham et godt budskap, ellers vil han være redd for sine fiender. Kjøtt kommer til huset fordi det er en sykdom som rammer det, så slipper det. Og den som ser at han spiser dødt kjøtt og etterlater godt i hendene, så kommer han forbudt og forlater familien sin, og den som ser at han spiser kjøttet fra en kamel eller en kamel, så blir han syk og den som ser at han spiser kjøttet av en vær han spiser av en gammel mann og den som ser at han spiser geitekjøtt, det blir litt syk, så blir det gjenopprettet. Og den som ser at han spiser fårekjøtt, så blir han litt god. Og den som ser at han spiser av geitekjøtt, han får litt godt av en gutt, og den som ser at han spiser kyllingkjøtt, så treffer han penger fra fangenskap og forbudt, og den som ser at han spiser kjøttet til en fugl, da det Han spiser penger til en stor mann, og den som ser at han spiser noen av vanndyrene, han vil bli truffet av en mektig mann. Det sees hos mennesker like mye som det dyret i vanndyrene, og den som ser at han spiser hodet av noe fra dyret, påvirker det det han ikke håpet på, og livet hans er forlenget. Og den som ser at han spiser fra magen, det er indre penger som plager ham, og den som ser at han spiser fra sitt eget hode, han spiser fra sin hovedstad. Han spiser fra sitt eget øye, for han spiser fra øynene til pengene sine, og den som ser at han spiser fra leveren eller fra hjertet, så er det begravede penger, han spiser av det. Og den som ser at han spiser menneskekjøtt, han vil baksnakke ham og den som ser at han spiser spedalsk kjøtt eller spedalsk, så vil han slå sultanen med penger og klær, og hvis han ser at han spiser korsfestet kjøtt, så spiser han forbudte penger fra en dominert person, og den som ser at han spiser kjøttet av seg selv, da treffer han en stor autoritet. Og den som ser at han spiser dødt kjøtt eller blod og svinekjøtt, så treffer han ulovlige penger og begår synd, og den som ser at han spiser løvekjøtt eller hund og lignende av løver, så kommer tolkningen av det inn i døren, hvis Gud vil. komme…

…Den som ser at han dreper seg selv, vil gjøre det godt og omvende seg oppriktig, for Gud den allmektige sier : “ Omvend deg til rettferdige og drep dere selv . ” Verset . Og den som ser at han blir drept, han vil forlenge livet . Og den som ser det som om han har drept en person uten å bli slaktet, de drepte vil bli velsignet med det gode . Det grunnleggende prinsippet er at slakting når det ikke er tillatt å slakte er urettferdig . Hvis han ser at han har slaktet en slakting, så døm slakteren til å gjøre feil på det slaktede i sin religion, eller begå en ulydighet mot ham . Når det gjelder den som dreper eller navngir en morder og kjenner drapsmannen, vil han motta god, sang, penger og makt . Dette kan bli påvirket av drapsmannen eller hans partner, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og den som dreper en ugjerning, har gjort oss til en hersker for sin hersker .~ Selv om det ikke er kjent morder, er det en mann Cavour som er Hamlet på evnen, enten Kafr El – Din eller Kafr nåde, verset : ~ mannen drepte Okfarh ~ og så halsen kutte ikke vet om slakt, det er mannen som har oppfunnet. en kjetteri eller imiterte nakken sin falske vitnesbyrd og regjeringen og bruke . Når det gjelder den som slakter sin far, mor eller sønn, må han forhindre ham og bryte mot ham . Når det gjelder den som slakter en kvinne, må han bytte henne . På samme måte, hvis et kvinnelig dyr blir slaktet, og han har samleie med en kvinne eller bortskjemt en førstefødt, og den som slakter et hanndyr bak det, slakter han, og hvis han ser at han slaktet et barn og grillet et barn og ikke kokte , så er uretten i faren og moren . Hvis gutten er et mørkeemne, blir han gjort urett i sin rett, og det kalles stygt, akkurat som ilden kom fra kjøttet hans og det ble ikke kokt, og hvis det var det som sies om det, ville grillen gjøres . Hvis gutten ikke er i det som blir sagt om det og blir gjort urett av det, er det for foreldrene hans, for de blir undertrykt og kaster løgn, og folk florerer i dem, og alt dette er ugyldig så lenge brann koker ikke . Hvis han ser gutten slaktet med grilling, er det da gutten når nivået på menn . Hvis familien hans spiste av hans kjøtt, ville han få dem fra hans godhet og gunst . Hvis han ser at en sultan slakter en mann og setter ham på nakken til visjonens person uten hode, undertrykker sultanen en person og ber ham om hva han ikke er i stand til å gjøre, og denne bæreren krever det kravet, og ber ham om pengene hans som er tunge av vekten av det slaktede, hvis han kjenner ham, så er han seg selv, og hvis han ikke kjenner ham, og han var en gammel mann, så tar han ham med en venn Og han kreves å betale en bot basert på vekt og letthet . Og hvis han var en ung mann, tok han en fiende og var forelsket . Hvis hodet til den slaktede er med ham, får han kall til bønn, og han blir ikke bøtelagt, og boten er på eieren, men det vil gi ham en illusorisk byrde . Hvis kongen ser at herren hans drepte ham, vil han sette ham fri . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en kvinne drept midt i huset hennes, forstyrret på sengen hennes . Ibn Sirin sa til ham : Denne kvinnen skulle hatt et ekteskap på sengen sin den kvelden . Mannen var en bror og mannen hennes var fraværende, så mannen reiste seg fra Ibn Sirin mens han var sint på søsteren med en skjult ondskap, så han kom til huset hans og fant søsterens slavejente, og hun brakte ham en gave og sa : Min herre kom i går fra reisen . Så mannen gledet seg, og han fjernet sin sinne . Og en kvinne Ibn Sirin kom og sa : Jeg så som om jeg drepte mannen min med et folk . Han sa til henne : Du bar mannen din til synd, så frykt Gud, måtte han bli herliggjort og opphøyet . Hun trodde . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om jeg hadde drept en gutt og brakt ham til live . Han sa at du ville urette denne gutten ved å kalle ham til noe forbudt, og at han ville adlyde deg ….

…Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….

…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Og essensen tolkes av en mann med religion, kunnskap, askese og tilbedelse ….

…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…

…Og den som ser en løve og rømmer fra den og løven ikke ser den eller føler den, så tolkes den med tilegning av kunnskap og visdom, og den som ser løven inn i en by, blir den tolket ved å endre sin besittelse hvis det er urettferdig, og hvis det er rett, tolkes det med vennskapet til kongen av hans motpart ….

…Noen av uttrykkene sa: Jeg hørte fra sjeik Muhammad al-Qarouni, en av sjeikene i uttrykket, at noen konger så i søvne som om han hadde spist en havfrue, så han fortalte det til ham, så han sa til ham at du skal tro på noe som vil avverge det onde fra deg. Kommando og magh tilsynelatende ….

…Hvis Koranens vers er tegn på barmhjertighet, og leseren er død, så er han prisgitt Gud den allmektige, og hvis de er vers av straff, så er han i straffen fra den allmektige Gud . Og den som ser at han resiterer et pinevers, og hvis han når et pinevers som blir vanskelig for ham å lese det, vil han bli rammet av glede . Og den som ser at han resiterer et vers med pine, og hvis han når barmhjertighet, er han ikke forberedt på at han skal lese det, så forblir han i nød ….

…Og tiltaket tolkes av en mann og en rettferdig mann hvis han ikke blir slukket ….