…Og å plukke opp gule roser fra hagen hans er bevis på en rett kvinne ….

…Den gule : Den allmektige sa ( Han sa at han er en gul ku, så lys i fargen som gleder seerne ) Surat Al-Baqarah 69 – betyr skjønnhet ( det kaster gnister som palasset * som om det var gule bærere ) Surat Al -Korrespondanse 33 – betyr pine ( og da er det gledelig, så blir det gulnet og så blir det ødelagt ) Surat Al-Hadid 20 Det betyr velstand…

…Og å plukke roser er en glede ….

…Når det gjelder det gule vannmelonfrøet, er det nær betydningen, og det kan ha vært penger og kan tolkes som en datter .)…

…Når det gjelder gult, utsetter det ham for noen få sykdommer. Al-Kirmani sa en visjon om å ri på den gule hesten hvis det var et rom som ville føre til hans møte med en kvinne med sorg og smerter ….

Og å plukke de hvite rosene fra hagen hans er bevis på at du kysser en kysk kvinne ….

…En rose Hvis du drømte om å se en rose som bærer blomster og blomstrer, forutsier dette den glade anledningen som nærmer seg og at du vil elske partneren din helhjertet . Hvis en jente drømmer om at hun samler inn roser, vil hun motta et tilbud og akseptere det . Hvis du ser visne roser, forutsier dette fraværet av noen du er glad i . Hvis du ser hvite roser uten sollys eller dugg over dem, indikerer dette at du har en alvorlig sykdom som kan drepe deg . Og hvis du puster inn roseduften, vil du leve i en atmosfære av ren nytelse og lykke . Hvis en jente ser servanter fulle av roser mens hun plukker roser og legger dem i buketter, vil hun være fornøyd med et tilbud hun mottar fra en person som hun setter pris på og respekterer så mye ….

Og hvis han så dem gulne, kan han være svak ….

Det gulaktige : sykdom og svakhet i klær, unntatt i brokade, stikk og silke. Det er blitt sagt at disse tingene er gyldige for kvinner, og at menns religion er korrupt ….

De røde flaggene indikerer korn, og null indikerer forekomsten av en epidemi i militæret, og grønt indikerer god reise, hvite indikerer regn og svart indikerer tørke . Og det ble sagt at den som så et banner i en by, ble nevnt og forvirret…

…Den som ser at han roser den allmektige Gud i en drøm, er en troende . Og hvis han sier: Ære være Gud, og han er overveldet, fengslet, syk eller redd, vil Gud gi ham lettelse der den ikke telles . Hvis han glemmer å rose, blir han fengslet, ellers blir han nød . Og den som i en drøm ber om en obligatorisk bønn, så roser, roser eller takbeer, dette er bevis på å oppfylle gjelden, oppfylle forpliktelsen, oppfylle løftet og pakten og oppfylle vilkåret ….

…En rose er i en drøm en mann med ære, eller ankomsten av en fraværende . Og den som så at han hadde høstet et svar, fikk ære og kjærlighet . Den som plukker en hvit rose, godtar en from kvinne, og hvis han velger en rød rose, tar han imot en spinkel kvinne, og den som lukter en gul rose, aksepterer en syk kvinne . Mange roser ble akseptert . Og det ble sagt : En rose betegner en kvinne som forlater eller dør, eller en handel som går bort, eller en glede som ikke varer . Den som så en krans på hodet og var sølibat, vil gifte seg . Og rosene indikerer minneligheten . Rose olje indikerer intelligens, klarhet i sinnet, nærhet til mennesker og mykhet på siden . Og rosen indikerer glede og glede . Og det ble sagt : Rosene er ankomsten av en reisende eller ankomsten av en bok, og en rose hvis treet er kappet, er bekymring og tristhet . Og å plukke roser er en glede . De gule rosene kan betegne sykdom, den røde skjønnheten og utsmykningen, den hvite for dirhamene og den røde dinarene . Se også rollebesetning ….

…Hvis du ser det godt i en drøm, indikerer det god tilstand i denne verden, god tiding og lykke . Og hvis du ser ham som svart, indikerer han en god kvinne for en kvinne til den som har en gravid kvinne, fordi Gud den allmektige sier : ( Og hvis en av dem bringer et godt budskap til kvinnen, vil ansiktet hans forbli svart og han er ekkelt ). Og det gule ansiktet indikerer ydmykelse og misunnelse, og hans gule ansikt kan være hykleri . Og det ble sagt : Hans fløyte indikerer tilbedelse, for Gud den Allmektige sier : ( Ansiktene deres er synlige fra sporene til nedstengning ). Det er ansikts gulhet . Og den som var blant etiopierne og negrene, så at ansiktet hans var hvitt, viser hans hykleri . Og hvis han så kinnkjøttet sitt borte, ville han spørre folket, og han ville bare leve etter saken . Og i Hadeeth : ( Saken forblir hos en av dere til han møter Gud, og det er ingen spredning av kjøtt i ansiktet hans .) Hvis han ser mørke eller skjevhet i ansiktet hans, indikerer han korrupsjonen av sin religion eller mangelen. av hans status . Og hvis han ser ansiktet sitt blått, så er han en kriminell, fordi Gud den allmektige sier : (Og forbryterne på den dagen vil bli fylt med blått ). Og hvis han ser ansiktet svart, indikerer det et stort antall løgner, eller en kjetteri som han førte til i sin religion . Hvis ansiktet hans er stort, indikerer det hans vekst . Kanskje det gule ansiktet indikerer kjærlighet og kjærlighet . Hvis en kvinne ser at hun har svertet ansiktet med sot, er det ektemannens død, og hvis hun ser at hun bruker parfyme, er det bra for henne og mannen . Ansikts flyt, smil og hvithet er bevis på at eieren har god tilstand, enten han er død eller levende . Og den som ser at han har to ansikter i en drøm, indikerer en dårlig slutt, for hans ord, fred være med ham : ( Gud ser ikke på de to-ansiktene ). Og den som så at han hadde ansikter, antydet at han hadde vendt seg bort fra islam, fordi Gud den allmektige sa : (Og englene slår ansiktet ). Kanskje svarte ansiktet indikerer frykt . Og ansiktssprengning indikerer mangel på beskjedenhet . Samaaja i ansiktet er en mangel og mangelen er Samajah ….

…Og den som ser at han tilber Gud i en eller annen form for tilbedelse, og ved at han har gått rettferdighetens stier, da oppnår han det gode i denne verden og det hinsidige, og den som tror at han tilber i noe som ikke er tillatt i Sharia, så er hans uttrykk mot det, og den som ser i sin tilbedelse en mangel, han kommer til kort i sitt eget beste, og den som tror at han utfører i’tikaaf, skal unngås. Verdslige saker og den som ser at han roser Gud den allmektige, så løser han sin angst og avslører sin sorg og ulykke på hans vegne, og den som ser at han søker tilgivelse for den allmektige Gud, så gir han rikdom til et barn, og den som ser som om han glemte ros, han vil lide av tristhet og lang inneslutning og kan indikere forsømmelse av lydighet og den som tror at han roser den allmektige Gud, vil vinne seier og veiledning i sin religion, og den som tror at han er takknemlig mot Gud den allmektige, vil få styrke, øke og nåde, og den som ser at han er iherdig i erindring, han er trygg fra fiendenes onde og åpner dørene til gode gjerninger for ham og vinner fra ulykker og gjør hans vanskelige forhold lett for ham og den som ser at han sier der er ingen gud, men Gud vil snart bringe lettelse og bli frelst fra sorg og beseglet for ham med vitnesbyrdet, og den som ser at han sier at det ikke er styrke eller styrke, bortsett fra i Gud den allmektige, da tolkes det med å skaffe penger og nåde, og det er i beskyttelse og sikkerhet for Gud, og kan finne ammunisjon eller skatt…

…Og den som ser at han drikker rosevann, det indikerer sorg og ettertanke, men hans husstand og slektninger roser ham og roser ham ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Et teppe i en drøm er enkelt, verdig og subtilt, spesielt hvis det eies av den visjonære . Og den som ser at han er på et teppe, så kjøper han land, og hvis han er i krig, så er han trygg fra det . Teppet er dårligere enn eieren, som spredte det til ham . Han så teppet brettet og hele verden brettet fra seg . Hvis teppet er nytt, romslig og godt utformet, vil det få lang levetid og lang levetid . Og hvis han ser at et ukjent teppe er spredt for ham på et ukjent sted blant ukjente mennesker, så vil han få en verden i sitt eksil og hans avstand fra sitt land og sitt folk . Hvis teppet er tynt eller slitt, er det en verden med lite liv . Og den som ser teppet brettet på seg selv, blir det fra dets posisjon til et ukjent sted, og kommer ut av hans eie og bretter sin verden . Hvis teppet ble utvidet til ham, utvidet hans levebrød og han ble løslatt . Teppet indikerer at man sitter med herskere og høvdinger og alle som tråkker på teppet hans, så den som bretter teppet hans, vil bli suspendert, ellers er hans reise ikke mulig, eller hans verden holdes borte fra ham . Og hvis teppet hans ble snappet fra ham eller brent med ild, ville han dø, eller det var umulig å reise, og hvis teppet ble drept nær hans tidsfrist og han var avmagret eller nær døden . Og det slitte teppet er skammelig . Og teppet er mannen som roser seg selv, roser den og hever den, så den øker ikke utenom med løgn og løgn ….

…Hvis du drømmer om en bukett med roser som er rike på farger og vakre, indikerer dette arven til en velstående slektning som du ikke kjenner . Det indikerer også gledelige og gledelige møter mellom unge mennesker . Hvis du ser en visnet bukett med roser, symboliserer dette sykdom og død ….

…Baderom Hvis du ser hvite roser på baderommet og gule roser i en eske, indikerer dette at sykdom vil forstyrre glede, men langsiktige gleder vil være resultatet av denne frustrasjonen . Hvis en jente drømmer om et bad, forutsier dette at hans tendenser ofte er rettet mot billige og absurde gleder ….

…I en drøm er han en mann med bekymringer, så den som ser ham har blitt truffet av ham, de vet ikke konsekvensene . Og den som ser at han spiser vannmelon, han vil komme ut av fengselet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så send en av dere med papirene dine til Madina, så la ham se hvilken av dem som er den beste maten, så la ham gi deg en bestemmelse fra det ). Betyr vannmelon . Ibn Sirin sa : Den som så at han nådde ut til himmelen og tok vannmelon, ville søke en konge og få den raskt . Når det gjelder den indiske vannmelon, den som ser den, har gitt den til mennesker, den er tung og kald i folks øyne, eller han snakker tunge ord . Og den kokte er for menn av seg selv, og vannmelon er bra for de som vil elske en annen person, og for de som ønsker å omskjære en annen person, og for de som vil gjøre forretninger, er vannmelon dårlig for ham og indikerer arbeidsledighet . Og den som ser at vannmelon blir kastet i et hus, han vil dø av sin familie ved antall hver av den, og vannmelon i drømmen er en sykdom, og den rå grønne som den ikke har modnet fra er sunn for kropp . Og den grønne vannmelon er en by, en gutt eller en kone . Gule vannmeloner er kvinner eller menn som har god ros og godhet, og kan indikere en kvinne med vakre kvaliteter eller dårlige feil på grunn av skorpens grovhet og den gule fargen på den røde fargen indikerer typer smykker . Se buen ….

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Når det gjelder den gule vannmelon, fører det til sykdom og sykdom, spesielt for den som spiste den, sa al-Kirmani, visjonen om vannmelon, og Abu Saeed, predikanten, sa at den gule vannmelon tolkes av en mann av mange sorger, den som ser at han har slått en gul vannmelon og spiser den, så faller han i en bekymring for at han ikke kan finne frelse fra den ….

…Hagtorn er i en drøm om den er gul, noe som indikerer sykdom så mye som fargen er sterk . Og det som var grønt av det, er ikke en sykdom . På samme måte er hver gule frukt en sykdom, bortsett fra bitter, epler og torner, fordi den gule frukten ikke skader styrken i essensen ….

…Gul farge En person som i en drøm ser at fargen på ansiktet hans er gul, vil ha en sykdom . Og det ble sagt : Han vil være god i det hinsidige og være blant de nære . Et gult ansikt i en drøm indikerer ydmykelse og misunnelse, og et gulaktig ansikt i ansiktet kan være et tegn på hykleri . Og det ble sagt : det gule ansiktet indikerer tilbedelse og tahajjud om natten, og det gulaktige kan indikere kjærlighet og kjærlighet . Og den gule fargen indikerer ærbødighet og observasjon . Kuling er kanskje et tegn på frykt . Og den som ser ansiktet hvitt og kroppen gul, så er hans reklame bedre enn sengen, og hvis kroppen er hvit og ansiktet gul, så er sengen bedre enn hans reklame . Og gulfarging av ansiktet og kroppen tilsier sykdom . Og et gult ansikt er et tegn på tristhet som rammer den visjonære . Og gulheten i alle klær er sykdom og svakhet, bortsett fra i porselen eller silke eller brokadeplagg, da det indikerer korrupsjon i hans religion ….

…Gul farge En person som i en drøm ser at fargen på ansiktet hans er gul, vil ha en sykdom . Og det ble sagt : Han vil være god i det hinsidige og være blant de nære . Et gult ansikt i en drøm indikerer ydmykelse og misunnelse, og et gulaktig ansikt i ansiktet kan være et tegn på hykleri . Og det ble sagt : det gule ansiktet indikerer tilbedelse og tahajjud om natten, og det gulaktige kan indikere kjærlighet og kjærlighet . Og den gule fargen indikerer ærbødighet og observasjon . Kuling er kanskje et tegn på frykt . Og den som ser ansiktet hvitt og kroppen gul, så er hans reklame bedre enn sengen, og hvis kroppen er hvit og ansiktet gul, så er sengen bedre enn hans reklame . Og gulfarging av ansiktet og kroppen tilsier sykdom . Og et gult ansikt er et tegn på tristhet som rammer den visjonære . Og gulheten i alle klær er sykdom og svakhet, bortsett fra i porselen eller silke eller brokadeplagg, da det indikerer korrupsjon i hans religion ….

…Når det gjelder safran tolkes den med penger og god ros . Hvis noen tror at den har safran, roser folk den med sin verdi, spesielt hvis den ikke er sjekket ….

…Ibn Sirin sa at poesi ikke roser for å være falsk, og poesi i ros av sendebudet og lignende ord og visdom, for det er prisverdig ….

…Begravelsen er den som ser i en drøm at han ber på en begravelse, så frustrerer han mennesker i den allmektige Gud og det ble sagt : Begravelsen er en hyklerisk mann, dårlige mennesker omkommer ved hans hånd . Hvis han ser at den er plassert på kisten og ingen bærer den, blir han fengslet, og hvis den bæres, følger han eieren av myndigheten, får penger fra ham og drar nytte av det . Hvis han følger en begravelse, følger han en korrupt myndighet . Og den som ser at han er på en kiste, pengene hans vil øke . Og den som ser at han blir båret på menneskers skuldre, så han treffer hans høyhet og autoritet, erobrer folk og kontrollerer dem, og hvis de gråter over ham, er hans konsekvens prisverdig, og hvis de ikke gråter over ham og skylder ham, er ikke konsekvensen av hans affære prisverdig . Og hvis de ber for ham med godt og roser ham godt, blir hans straff hyllet . Hvis han ser at han er på en begravelse som går på bakken, kjører han på et skip, og hvis han ser en begravelse i luften, dør en hersker eller en lærd, eller en stor mann dør i fremmedgjøring eller på veien til Hajj eller jihad . Hvis en person ser at mange begravelser er plassert et sted, er hans familie overflod av hor og hor . Og den som så at han bar en begravelse, han ville ha ulovlige penger . Hvis en kvinne ser at hun er død og er gravid, gifter hun seg, og hvis hun har en mann, er gjelden hennes løst. Hvis han ser en begravelse i markedet, så er bagasjen der hykleri . Å bære over kisten i en drøm er basert på dens skjebne, eller å reise på land eller sjø . Og den som ser at han deltar i en begravelse, det indikerer et farvel for den reisende, eller den som søker i komforten av seg selv av den som leder den avdøde til ham, for begravelsessønnen får en karat av belønningen, og hvis han deltar på begravelsen, blir to karat telt, og bare Gud den allmektige teller ikke størrelsen på karaten og dens storhet ….

…Og den som ser at han er i en moske, en skole eller en moske, og rundt den er det spredte roser, blomster og grøntområder, han tror at han er dårlig og er uskyldig for det ….

…Hvis han ser at han blir satt i en begravelse og ingen bærer ham, blir han fengslet. Hvis han ser ut som om han ble ført til begravelsen, følger han en autoritetsperson, og han drar nytte av det med penger. Så langt som de som så begravelsen hans . Hvis han så at de gråt bak begravelsen hans . Ros konsekvensen av hans befaling, så vel som om de roser ham eller ber om gunst . Hvis han ser ut som om de beskyldte ham og ikke gråt for ham, blir ikke hans konsekvenser verdsatt. Hvis han ser at han følger en begravelse, følger han en korrupt sultan . Hvis han ser en begravelse i et marked, er det hykleriet til det markedet…