Og den som så at han kastet en rullestein i havet, pengene gikk inn i den ….

Og den som ser at han spiser noe av det, han sparer penger til familien sin ….

Og Ibn Sirin sa, hvis antallet dinarer er fem, indikerer det å gjøre noe som er akseptabelt, og hvis han har en dinar, er et søk verken stort eller lite, så tolkes det med et lite hus med gode gjerninger. Hvis han har hundre eller tusen dinarer, tolkes det ved å innhente kunnskapen om testen, men hvis tallet er et par, er det ikke enkeltpersoner ….

Al-Kirmani sa: “Den som så at han fant en dinar, indikerer det en ulykke på grunn av gutten, og hvis dinarene er mange, vil den lide av tretthet og motgang. Når det gjelder dinarer, fører tillit til at han sier: Hvis du tror på en kantar, vil han bringe det til deg . ”…

Og Jaafar al-Sadiq sa at hvis antallet på fem dinarer indikerer fem bønner ….

…Al-Kirmani sa: ~Hvis en konge ga ham et armbånd, vil han få en sønn eller forsørge broren sin .~ Og den som ser at han har to gullarmbånd i hånden, da vil han bli sittende fast i det han har i hånden, og han er avskyet for det han eier ….

…Og noen av dem som uttrykker visjonen om gullarmbåndene, hvis de blir plassert i hendene og blir gamle på den, så mener de at de vil skje, og det ble sagt om løgnende mennesker, ifølge det som ble nevnt i Sahih al- Bukhari på Profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : « Vi sov da jeg kom med jordens skatter, og han la to gullarmbånd i hendene mine. Inntil jeg blåste dem, blåste jeg dem, og de dro, så den første av dem er de to løgnerne som jeg er eier av Sanaa og duen til ….

Gull Hvis du holder gull i drømmen din, vil du være uvanlig vellykket i alle dine prosjekter . Hvis en kvinne drømte at hun mottok gaver av gull, enten det var kontanter eller gyldne smykker, vil hun gifte seg med en rik, men grådig mann . Hvis du finner gull, betyr dette at dine sublime evner lett vil sette deg i forkant av løpet for ære og rikdom . Hvis du mister gull, vil du miste den største muligheten i livet ditt på grunn av forsømmelse . Hvis du drømte om å finne et gullløp, betyr dette at du blir pålagt et urolig privilegium . Hvis du drømmer om at du tenker på å drive en gullgruve, vil du prøve å overvinne andres rettigheter, og det er viktig at du er forsiktig med familiens skandaler ….

Og Khaled Al-Isfahani sa at dinarene er lettere enn smykkene, spesielt hvis de har Guds navn

…Kronen Kronen i en drøm betegner kunnskap, Koranen og kongen . Kanskje antydet det å ha fornyet landet, eller tvang av fienden, iført det . Hvis en kvinne ser kronen på hodet, vil hun gifte seg med en tynn, rik eller mektig mann . Og hvis hun var gravid, fødte hun en gutt . Og hvis en mann ser en krone på hodet på ham, vil han få fremmed makt, og hvis noe som fikser ham, kommer inn i fredens religion, ellers er det noe i det som ødelegger, for det å ha på seg gull liker ikke Sharia for menn . Kronen kan være en kone med høy makt, rik og velstående . Og den som så det og var en fange i Sultanens fengsel, han ville gå ut og ære sin befaling akkurat som Josefs befaling, fred være med ham, var med kongen, med mindre han hadde et fraværende barn, da ville han ikke dø før han så ham og han ville være hans krone . Kronen besatt av substans er bedre enn en forgylt krone alene . Og kronen er kongen av perserne eller sultanen . Og hvis en kvinne så at det på hodet var en krone av gull, besatt av juveler, og hvis hun noen gang hadde giftet seg med en mann som hadde verdslig og rikdom, og bare var verdig, var liten sykdom fremmed, hvis han bare var av gull han var ektemannen til en eldre sjeik, og hvis hun hadde en ektemann, ville hun føde en sønn som ville dominere folket i hans husstand . Hvis Sultan ser at han hadde på seg en gullkrone og deretter vantro eller prostituert, er synet tapt . Hvis han bærer en krone av gull og essens, vil han få utenlandsk autoritet og miste sin religion . Og det ble sagt : Den som ser at han har en krone på hodet og er kvalifisert for det, så ledelsen han oppnår over sitt folk . Hvis en kvinne ser at kronen hennes er kidnappet og mannen hennes er syk, så dør mannen hennes ….

…Det er i en drøm en tildekking og en tildekking . Og pigmenteringen i skjegget er bevis på hykleri og uærlighet . Og deprimeringen av den som er verdig ham, utgir seg for å være velsignelse og tvinge fiendene, og bevis på sikkerhet fra frykt, og for de som ikke passer ham, bevis på nød og nød, gjeld og oppgivelse av kjære . Og kjennelsen om pigmentering av kvinnens hode er den samme som regelen om pigmentering av skjegget . Og mørkningen av grått hår er styrke, brutalitet og prestisje, og hvis han ser at han farget det med henna, så er det Sunnah ifølge Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Hvis han rister på hodet uten skjegget, skjuler det sjefens penger . Hvis han forrådte dem alle, skjuler han sin fattigdom og ber om et ansikt blant folket . Hvis pigmentet før poesi blir forskjønnet med tilfredshet, blir det avslørt . Hvis han så at han var farget med henna, og før pigmenteringen, så er han en uvitende mann, men han angrer og vender seg bort fra sin feil . Og hvis en mann ser at fingrene hans er pigmentert med henna, øker han ros, og hvis han ser at håndflaten blir barbert, vil han få lykke i levebrødet, så ser han at hans høyre hånd er kastet, så dreper han en mann. Fra pengene hans, eller fra hans inntjening . Hvis han ser at hendene hans er inngravert med henna, prøver han et triks fra huset på grunn av nødvendighet eller manglende gevinst, og fienden hans blir fornærmet av det, og kanskje er han nesten kjent for å få hendene, og han oppnår ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er inngravert, lurer hun utsmykningen i en sak som er sann, og hvis graveringen er av gull, er det et høflig anskaffet triks . Og hvis inskripsjonen er av leire, er det ros til den allmektige Gud, og hvis hun ser at hun ble doused med henna, så er mannen hennes god mot det, og hvis hun ser at hun har brukt den, og hun aksepterer ikke pigment, da viser mannen hennes ikke sin kjærlighet . Hvis hun ser at hendene hennes er inngravert med hverandre, vil hun bli smittet av barna sine . Hvis en manns hånd er gravert med gull, bedrar han, og pengene hans eller hans levebrød går tapt i dem . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er støpt med gull, betaler hun pengene til mannen sin slik at han kan spise dem og motta glede, styrke og tilstand fra mannen sin . Og den som så at bena hans var barbert, og han hadde inngravert dem, da ville han slå familien sin, og hvis en kvinne så det, ville hun bli skadet av mannen sin . Piggy-hånden er et dystre liv . Og den som dør hånden i et kadaver, han vil oppnå oppvigling . Og den som ser hendene pigmenterte, har oversett ødeleggelsen av det som er i hans hånd . Og den som ser et pigment i hånden med en stram fille, han blir beseiret i krangel og er ute av stand til sin fiende . Og pigmentering er en dekorasjon og glede for kvinner og menn, med mindre de går utover det vanlige . Og depigmentering indikerer skjulende gjerninger og lydighet, skjuler fattigdom fra folks øyne, og kanskje indikerer hykleri og hykleri hvis den er farget i motsetning til muslimer . Og fjærene på hendene og føttene dekorerer huset hans, hans slaver og hans penger på en måte som ikke passer for ham å bruke silke og gull til barna, og for kvinner er det glede, gode klær og glede, fordi det er en av pyntene deres i bryllupet . Og hemoglobinet kan være plassert i hender og føtter, som kvinners handling. Han var veldig redd for pengene sine eller hans følgesvenn, så langt som hemoglobin . Og den som ser at den er farget uten henna, det han hater vil skje med ham . Svertingen av håret indikerer ulykken og korrupsjonen i virksomheten, fordi det sies : Den første som blir svart er Farao ….

…Smuss : betegner mennesker, jorden og har konsistensen av livsgrunnlaget for skaperverket, og araberne sier : Et menneske vil bli støvet hvis han er rik . Og kanskje indikert av fattigdom, død og grav, fordi det er de dødes seng . Og araberne sier : En mann blir oppdratt hvis han er fattig . Han sier : ~ eller trengende det støvete ~ det graver bakken og utvunnet jord, den var syk eller har en syk, at graven hans, selv om han var på reise, gravde sin reise, og jord tjente ham og hans penger og interesse, fordi bankingen i bakken reiser, verset : ~ og andre slår de på bakken .~ Og hvis han er en kvinne som søker ekteskap, så er landet hans kone, graving er avskoging, hannhakke og skitt er kvinnens penger eller blodet fra unnskyldningen hennes . Og hvis han er en fisker, så er hans graving hans svik for jakt, og hans jord er hans gevinst og det som gagner ham, ellers er hans graving nødvendig i hans jakt og gevinst, bedrag eller triks . Det grunnleggende prinsippet med å grave er det som graves for en syvende del av skummet for å falle i det, så det er nødvendig med svikefull graving for det . Når det gjelder den som har smusset hendene fra skitt, eller klærne fra støv eller med det på bakken, hvis han er rik, går pengene hans tapt, og han trenger ydmykelse og nød, og hvis han har gjeld eller har et depositum, returnerer han det til sin familie og fjerner alt fra hånden, og trenger etter ham, selv om det er sykt, reduserte hånden fordelene med denne verden, fjernet pengene sine og ble snappet opp . Og å slå landet med skitt, indikerer spekulasjon med fortjeneste, og å slå det med et belte eller en pinne, indikerer en fin reise, og noen av dem sa : å gå i skitten og søke penger, og hvis han samler eller spiser det, samler han penger og penger kommer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, så er pengene for noen andre. Hvis han bærer noe av smuss, vil han ha en fordel like mye som han bar, og hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, så jukser han til han tar penger fra kona, og hvis han samler det fra sin butikk, han samler penger fra levebrødet . Og den som ser at skitt dreneres, det er penger som rammer ham, fordi skitt er ditt og penger, og hvis han ser at han feide støv på taket av huset sitt og tok det ut, så er det avgangen til konas penger , og hvis himmelen regner skitt, er det bra at det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og slo ham fra dets skitt og støv, han slo penger fra arven sin, og hvis han la skitt på hodet, ville han slå penger fra vansirelse og svakhet . Og den som ser som om en person rører skitt i øynene, så bruker hetitten penger på hetitten for å ha på seg noe eller skaffe seg det som er ment . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye skitt, plager han, og den som feier butikken sin og tar ut skitten med en klut, han snur seg fra sted til sted ….

…Det er penger i drømmen fordi de er fra skitt og skittpenger . Og den som ser støv mellom himmel og jord, så er det tvetydig, og han vet ikke veien ut . Og den som ser at han kaster hendene eller klærne fra støv, da er han fattig, og det ble sagt : Han lever lenge, og den som ser at han har reist støv på ham . Hvis støvet kommer med vind, lyn og torden, er det tørrhet og alvorlighetsgrad . Og den som så at han red på hest og løp med den til støvet slo til, så tar vorten den og dykker i løgn og vekker strid ….

…Ringen : Når det gjelder ringen, indikerer den hva han eier og er i stand til, så den som ga en ring, kjøpte den eller ga den til ham, han ville få myndighet eller konge hvis han var en av hans familie, fordi kongen av Salomo, fred være med ham, var i hans ring, og det er også fra hva kongene trykker bøkene sine og de mest hederlige skattene sine . Kongen kan ha et hus der han bor og gå inn i eller eier det, og han låser det i døren hennes, og det kan være en kvinne som gifter seg med henne og tar i bruk hennes ukrenkelighet og bryter ringen hennes eller trenger inn i magen hans i den, og krydderfeddet blir ansiktet hennes, og å ta ringen fra Gud den allmektige kan være for den asketiske og tilbedere å være trygg fra Gud den allmektige fra det onde når avslutningen på konklusjonen er og han tok den fra profeten, må Guds bønner og fred være på ham, eller fra verden et godt budskap om å få kunnskap, og alt dette er hva ringen er sølv, men hvis den er gull, er det ikke noe godt i den, og på samme måte hvis den er jern fordi den er ornamentet til folket i helvete, eller kobber for det som er i navnet på ordet dårlig, og det som er laget Inkludert en av endene på jinen, søker vi tilflukt hos Gud fra alt ondt . Det ble sagt : Ringen indikerer også faren og kvinnen, eller kjøp av en slavejente, hus, dyr, penger eller vergemål, og hvis det er av gull, er det en manns ydmykelse, og det ble sagt at den som ser at han har på seg en jernring, det indikerer et godt at han oppnår etter tretthet, og hvis den er av gull og har et fedd er det vanskelig . De hule og stille ringene er stadig gode, og de oppblåste ringene som har et fyllstoff inne indikerer attentat og bedrag, fordi det er noe skjult i dem, eller de indikerer håp om noe stort og mange fordeler fordi beinene er større enn vekten, og når det gjelder ringene til et horn eller elfenben, er de prisverdige for kvinner . Og det ble sagt at ringen er en stor sultan, og ringen er opprinnelsen til kongen, lappen er hans prestisje, forseglingen er sultanens tillatelse, hans penger og mandatet, og ringen er hans orden og dens forbud, og inskripsjonen i den er hans intensjon og hensikt . Den som tror at kongen innprentet sin karakter, oppnår raskt kongens autoritet, motsier ham ikke fordi stempelet er sterkere enn ringen . Og den som ser at han har på seg en sølvring, så utfører den hvor han vil, og det er tillatt for ham å gjøre det, da vil han få autoritet . Og den som ser at han er stemplet med kalifen, og han er fra Bani Hashem eller fra araberne, så får han et stort mandat, og hvis han er fra lojalisten eller har en far, dør faren og blir en etterfølger, og hvis han ikke har en far, vil saken hans vende seg til noe som er i strid med det han ønsker . Og hvis han så at en utenforstående hadde et ugyldig mandat . Og den som finner en ring, han har penger fra ikke-arabere, eller har en sønn født til ham eller gift, og den som ser feddet i ringen hans blir ustabil, hans autoritet over separasjonen blir forstyrret, og hvis han ser feddet sitt har falt, sønnen hans dør eller har gått med noen av pengene sine . Og den som snapper ringen hans og er guvernør, så blir han fjernet, eiendommen hans er borte, eller kona er skilt . Og at for kvinnen er hennes manns eller menneskets nærmeste død, og det er blitt sagt at hvis en person bærer den, vil noe som tilskrives ringen bli fornyet for ham, og den som ser ringen, er ødelagt og borte og lappen forblir, hans autoritet vil bli fjernet og hans navn, minne og skjønnhet forbli . Og gullringen er en kjetteri og misliker religion og forræderi i sin besittelse og svik i sin flokk, og ringen er laget av jern av en modig sultan eller en kresne handelsmann, men han er inaktiv, og ringen er av ledet av en hersker i ham, og de er, og ringen med to lober er en tilsynelatende og skjult autoritet, og hvis den ringen er av noe som tilskrives handel, er det fortjeneste. Hvis den tilskrives kunnskap, så helbreder den mennesker av religion og verden . Og tettheten av ringen indikerer komfort og vulva . Den som låner en ring, så har han noe som ikke har noen overlevelse, og den som slår en freglet ring, han har noe han aldri har eid, for eksempel et hus, et dyr, en hushjelp eller en gutt . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så selger han eiendommen til hodene på mennesker . Hvis han ser himmelen regne sel, vil han få barn det året . Ringen er for arabere en kvinne, og gullringen sies å være en kvinne hvis penger er borte . Og den som forsegler den med en ring på sin rosa, fjerner den fra henne og legger den i noe annet, så leder han mot sin kone og ber om korrupsjon, og hvis han ser at ringen hans som var på ringfingeren en gang i hans seier og en gang i midten uten å være rundt ham, sviket kona ham . Den som selger ringen sin for dirham, mel eller sesam, han forlater sin kone med gode ord eller penger . Feddet er født, og hvis feddet i ringen hans er av essens, er det en kraft med godhet, prakt, store penger, erindring og ære . Hvis feddet hans var av akvamarin, hvis han var hersker, så var han en modig, majestetisk og sterk, og hvis han var i gutten, så var han en høflig gutt som ville være en sekk, og hvis feddet hans var perler, da var han en svak og fornærmende autoritet, og hvis nelliket var safirgrønt, så ble han født for ham et barn av en troende som er en forståelsesverden, og ringen er av treet til en hyklerisk kvinne Eller en konge av hykleri, og hvis en kvinne fikk ring, ville hun gifte seg eller føde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om ringen min var ødelagt . Han sa at hvis du tror at du vil skille seg fra din kone . Det gikk bare tre dager før han skiltes fra henne . En mann kom til ham og sa : Jeg så at jeg hadde en ring i hånden som jeg kunne forsegle den i munnen på menn og kvinners livmor, så han sa: Du er en mann som kaller muezzinen om gangen annet enn tiden i måneden Ramadan, så folk er forbudt å spise og spise . Og den som ser at det er et segl for en mann på leire, så vil den som er forseglet for ham få autoritet fra eieren av ringen . Og den som ser at en konge eller en hersker ga ham sin ring, han setter den på, og han var verdig det, og han oppnådde makten, ellers ville han returnere den til et folk som så ham eller hans klan eller kalte ham blant folket eller hans motstykke i dem, og selger ringen som skiller seg fra kvinnen ….

…En konge er sliten, eller han blir løslatt fra nød som kommer fra en konge, så hvis han låner en ring, har han noe som ikke har noen overlevelse . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så kjøper han eiendommen til folks hoder . Hvis han ser at himmelen regner ringer, vil han få barn det året . Hvis ungkaren ser at han har satt på seg en ring, vil han gifte seg med en rik kvinne, en jomfru . Hvis ringen er av gull, så er hun en kvinne hvis penger har gått . Hvis han forsegler den med en ring på rosa, fjerner den den og setter den i seieren, tar den av og setter den i midten, så fornærmer han kona . Hvis han ser at ringen hans på rosa er en gang i seieren og den er i midten, så forråder kona ham . Hvis han selger ringen for dirham, mel eller sesam, forlater han kona med gode ord eller penger . Og lappen ble født . Hvis feddet i ringen hans er av essens, er det kraft med prestisje, prakt, store penger og stolthet, og hvis feddet i ringen hans er av akvamarin og han er en hersker, så er det en modig og majestetisk sterk autoritet, og hvis feddet er en kraft, så er det en svak og fornærmende autoritet, og hvis feddet er en grønn safir, blir han født til ham en sønn av en troende og en forståelse av visdom . Ringen er laget av treet til en hykler kvinne, og hvis en kvinne får en ring, vil hun gifte seg eller føde . Og den som forsegler en av mennene med en gullring, herskeren vil binde den, ellers blir han plaget av frykt, nød, indignitet eller sorg . Eller en person blir sint på sønnen eller kona . Og det ble sagt : Den som mottar en ring, vil motta en vakker kvinne og mye godt, eller han hører nyheter om at han er fornøyd . Og den som bærer en ring med to lober, den ene til bunnen av håndflaten, og den andre på baksiden av håndflaten, og han bryter hver av dem, motsier ikke den andre, så følger han to tilstander, begge synlige og innover . Og den som bærer en granatring av gull, han skal fattes, og han tar ringen fra kongen et hus å bo i, eller sølv som han skaffer seg, eller en kvinne han gifter seg med . Å ta ringen fra den allmektige Gud for den asketiske og tilbederen er sikkerhet fra Gud den allmektige fra det onde . Og ta ringen fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, eller fra verden det gode budskap om å skaffe seg kunnskap, dette er hvis ringen er av sølv, og hvis den er av gull, er det ikke noe godt i den , og på samme måte hvis det er jern fordi det er ornamentet til helvetefolket, og på samme måte hvis det er kobber, på grunn av hva det inneholder av dårlige ord . Og ringen av blysultan i den og dem . Og den som så blant kongene at han hadde Salomos segl i sin hånd, fred være med ham, dette tydet på utvidelsen av hans rike, hans erobring av regioner og hans rekkevidde, og han kunne ha tatt av seg eiendommen og deretter tilbake til ham, selv om han var en av dem som levde fra elvenes evokasjon, som tjente på det en stor inntekt . Og den som ser at han sender sitt segl til sitt folk, så returnerer de ham, så forkynner han for et folk og de returnerer ham . Og den som ser at ringen hans blir stramt fra ham, da skal hans myndighet fjernes fra ham . Og den som ser at ringen hans har gått tapt, han går inn i den i sin makt eller i det han har noe som hater ham ….

…Bruk gull og sølv : Kvinner er bra uansett . Og hvis en mann ser at han har slått gull, vil han bli bøtelagt, ellers vil han ha penger så mye som han så, og likevel vil han være sint på en autoritær . Uansett hva som er laget av gull er som et kar eller smykker eller lignende, det er svakere i tolkning og lettere . Uansett hva som er en plate eller barrer, er den kraftigere og veltalende i ondskap ….

…Vinden, hans syn i en drøm, indikerer autoriteten i seg selv for dens kraft og autoritet over skapningene nedenfor . Og kanskje indikerte vinden eiendommen til sultanen og hans soldater, hans ordre og hendelsene til hans soldater og hans medhjelpere . Vinden var Salomos tjener, fred være med ham . Kanskje indikerte det plager og skadedyr med sin intensitet når det ble urolig, spesielt hvis det var en veps, fordi det var vinden som omkom med den, og fordi det var en vind som ikke pollinerte . Og kanskje indikerer vinden fruktbarhet og levebrød, seier og seier, spesielt hvis det er fra vindene som er overdådige på grunn av plantens godhet, som er ungdom og arabere, og det kalles ungdomsaksept fordi det er overfor veps . Vinden kan indikere sykdom og sykdom hos mennesker, som forkjølelse og hodepine . Så den som ser en vind som bærer den og bærer den uten fromhet, frykt, mørke eller tåke, så eier han mennesker hvis han er en av dem som er i den, eller den som håper på ham . Og hvis hevet . Vinden gikk med ham, skremt, skremmende, vandret engstelig, eller det hadde mørke, støv og forstyrrelse, hvis han var i et skip som ble ødelagt, og hvis han var i trøbbel, økte den, ellers ville det ha ulykker og ulykker, eller ordrene fra sultanen eller herskeren kom ut med ham . Hvis han ser vinden pollinere treet og ødelegge muren og flyge mennesker, dyr eller mat, er det en stor plage blant mennesker, som pest, sverd, oppvigling, raid, fangenskap eller giftig vind . Og vinden med torden er urettferdig kraft med styrke . Den som bar vinden fra sted til sted, traff Sultana, eller reiste som han ikke ville komme tilbake fra . Den myke, klare vinden er god og velsignende, og den stormfulle vinden er undertrykkelsen av sultanen, og vinden med støv er bevis på krig . Og vinden er en god nyhet fra Gud den allmektige . Vinden kan være en velsignelse fra det stedet, og hvis det er en knirk i det, er det pine og alvorlighetsgrad . Hvis en sultan ser at han skal kjempe mens vinden går frem, så er han seirende . Hvis vinden møter ham, vil han bli skadet . Hvis han ser at det blåser et stormvind et sted, så får hans folk frykt og nød i henhold til vindstyrken og dens mengde. Hvis trærne blir rotet opp, vil kongen være sint på mennene i regionen og ødelegge dem . Og guttens vind er en nåde . Og hvis han ser en sterk vind som blåser, er det en ulykke, og hvis han ser en vind rive palmer opp med roten, blir mennene i dette landet drept av kongen . Vinden i sør indikerer forekomsten av ulykke, sykdom eller død på det stedet, og det ble sagt : Det er regn og næring, og hvis han ser vinden blåser stille, indikerer det godkjenning fra et dårlig folk som ikke har noe mening . Og de gode vindene, hvis de blåser fra kjent retning, er et tegn på gode nyheter og barmhjertighet . Og vinden indikerer behovet for behov . Og saba-vinden er seier og hornet-vinden sviktet . Kanskje barndom indikerte lindring av bekymringer og sorger og kur mot sykdommer . Og kanskje er vennlighet et tegn på lønnsom reise . Hvis han ser en rød vind i en drøm, indikerer han ulydighet mot foreldrene ….

…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….

…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

…Al-Wind : betegner autoriteten i seg selv for sin makt og autoritet over skapningene uten dem, med deres fordel og skade . Kanskje det angav kongen av sultanen, hans soldater, hans ordre, hans ulykker, hans tjenere og hans assistenter, og hun var en tjener for Salomo, fred være med ham . Kanskje indikerte det plager, skadedyr og skadedyr fordi de skjedde da de raset, og de mange trærne som falt og druknet fra skip i dem, spesielt hvis det var en veps, og fordi det var vinden som gikk til grunne, kom den tilbake med den , og fordi det er en vind som ikke pollinerer . Og kanskje indikerte vinden fruktbarhet, levebrød, seier, seier og gode nyheter, fordi Gud den allmektige sender dem gjennom hendene på Hans barmhjertighet og skåner skip som kjører etter hans befaling, så hva med dem hvis de kommer fra pollenvind, når de kommer tilbake fra dem fra plantens og fruktens godhet, som er guttedag og han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa. : ~Jeg erobret ungdom og omkom . Han kom tilbake med hornet .~ Og araberne kaller aksept for guttedag fordi det tilsvarer vepsen, og hvis aksept og hornet ikke ble utledet, bortsett fra ved navn, er det tilstrekkelig . Kanskje indikerer vinden sykdommer og sykdommer og raseri hos mennesker, som forkjølelse og hodepine, og blant dem er det folk sier om at dette er en rasende vind, fordi det er en sykdom skapt av Gud den allmektige når en vind blåser og luft skiftes. eller atskilt . Den som ser en vind som bærer den og bærer den uten frykt, frykt, mørke eller tåke, så eier han mennesker hvis det er passende for ham å gjøre det, eller han går over dem og de gjør narr av hans tjeneste med ære, eller han reiser i havet intakt hvis han er fra folket i den eller som håper ham, eller hans industri blir brukt hvis den var treg . Eller under ham en vind som bærer ham og løfter ham, og gir næring hvis han er fattig, og hvis han løfter den opp og går med den, blir den dratt bort og han er redd og forferdelig angst . Eller det hadde mørke, støv, forstyrrelse og sans, og hvis det var i et skip, ble det skadet av det, og hvis det var i en sykdom, økte det av det, ellers vil det bli rammet av jordskjelv og ulykker, eller det vil gå ut i den, eller sultanens eller herskerens kommando ender i den til det han nådde i en drøm . Hvis ikke noe av det ble rammet av en støvete oppvigling med vind og forstyrrende jordskjelv . Hvis han i så fall ser vinden rive trær og ødelegge vegger, eller flyge mennesker, dyr eller mat, så er det en generell plage blant mennesker, enten en pest, et sverd, en oppstandelse, et raid, en fangenskap, en affære , en urettferdighet og lignende . Hvis den generelle vinden var stille eller fra pollenvind, så hvis folket var i urettferdighet, nød, epidemi eller beleiret av en fiende, endret forholdene deres, deres saker flyttet og deres bekymringer ble lettet . Giftvind er varme sykdommer . Og vinden med gult er en sykdom, og vinden med torden er urettferdig kraft med styrke . Og den som bar vinden fra et sted til et annet, han traff en hersker eller reiste en reise hvorfra han ikke kom tilbake, for Gud den allmektige sa : ~ Ellers vil vinden falle med den på et sted langt borte .~ Vindens fall på en by eller hær, og hvis de var i krig, omkom de, og den myke og klare vinden er god og velsignelse, og den stormfulle vinden er sultanens undertrykkelse, og vinden med støv er et tegn på krig ….

…Hvis eggene er på et sted eller i en bolle, indikerer det kvinner eller nabolag . Den som ser at kyllingene hans legger seg, han får en sønn . Hvis han ser at han spiste rå egg, spiser han forbudte penger, eller hor, eller de rammer ham . Hvis han ser egg i hånden, blir kona hans som de døde . Hvis han ser at kona har eggløsning, vil hun føde en ikke-troende sønn, og hvis han ser at han har ruget ut en hvit kylling, så står kyllingene fra ham, da lever en død sak for ham, det kan være vanskelig for ham, og en troende sønn vil bli født til ham . Han kan ha flere barn enn antall kyllinger . Hvis eggene treffer et slag og kona er gravid, vil han gifte seg med naboen, men han kan ikke . Hvis han ser at han har mye hvitt, så har han penger og eiendeler som han frykter vil ødelegge . Og papegøyeegg en from hushjelp . Og den som ser at han har kokt egg i hånden, så er en sak som har vært lang og vanskelig for ham, egnet for ham, og han vil skaffe penger ved å fikse dem, og en død sak vil leve for ham, og hvis han bruker pengene til en kvinne eller er ekstravagante med dem, så hvis han spiser det, vil han gifte seg med en rik kvinne . Og eggene til kraner er fattige barn . Og den som ser at han ga et egg til ham, han har en hederlig sønn, og hvis egget går i stykker, vil barnet hans dø . Og den som ser at han spiser eggeskall, så er han en mann som graver graver og frarøver de døde . Og egg er mye for enslige, gifte og gifte barn . Unge jenter er hvite, og voksne er gutter . Og egg betegner gull og sølv, for hvitheten er sølv, og eggeplommen er gull . Og egg betegner barn, ektemenn og slaver, og kan indikere graver . Eggene indikerte kanskje et møte med familie, slektninger og kjære . Kanskje indikerte det innsamling og lagring av dirham og dinarer . Og den som ser at egg blir brent et sted som møkk, blir brent, det indikerer fangenskapet til kvinnene der ….

…Og det ble sagt at den som så at han kastet støv fra ham, ville bruke pengene sine ….

…Bakken er i en drøm en stor farlig mann, og arkitekturen rundt ham er hans familie . Den som ser et flatt land der det er en haug eller en tilsynelatende høyde, så er den åsen en mann som har verdens kapasitet like mye som han har av det flate landet . Hvis han ser at han er basert på den bakken eller ulydige stilling og har holdt fast ved den, reiser han seg en gang, eller stoler på en mann og blir satt fri . Kanskje den haugen den ble bygget på var en struktur som eieren bygger og står på, og den som ser at han går i åsene, vil bli frelst . Og den som så at han hadde gått opp en høyde, han ville lede en religiøs mann . Og den som ser at han er over et høyt sted, han vil få høyde og autoritet, ledelse og en økning i pengene sine, og ære og ære . Og den som ser det som om han kommer ned fra et høyt sted, han vil bli plaget, sint og ydmyket . Og den som ser seg selv på en gjørmehøyde, han vil motta en konge, autoritet og fordel . Hvis jorden er et tegn på mennesker, siden det er fra det de ble skapt, så indikerer enhver misnøye, sorg og nød den som ble nevnt . Åsene og åsene indikerer de hederlige stedene, de høye rekkene og de gode båtene . Den som ser seg selv over noe av det, hvis han er syk, så er det kisten hans, spesielt hvis folket var under ham, og hvis han ikke var syk og søkte ekteskap, giftet han seg med en hederlig og høytstående kvinne, som har verdens kapasitet like mye som skitten og sandhaugen. Hvis han ser at han er forlovet med mennesker over bakken, eller kallet til bønn, hvis han var kongen verdig, oppnådde han den, eller rettsvesenet, fatwa, kall til bønn eller preken fordi det er helligdommene til edleste av mennesker . Og den som ser et flatt land der det er en høyde, han er en mann med anseelse blant folket så langt som nivået av flatt land rundt seg . Og bakken for den som en stilling sitter på, og hvis den er en søppelkasse, så er den verden den er av alt, og den kan henvise til kona eller kvinnen som er offeret . Og hvis bakken ikke var en søppelkasse, snarere var det en høyde der det ikke var noe støv, så indikerer den høyden på saken med sikkerhet mot konsekvensene ….

…Og den som tror at han er i krig, og en agag reiser seg mot dem, det er ikke noe godt i ham, for Gud allmektig sa: ~Og det er ansikter den dagen at de vil bli belastet av støv .~…

…Kommentatorene sa : Hvis treet indikerer arbeidet til eieren og hans religion og seg selv, så viser papiret hans karakter, skjønnhet og klær og dets folk til hans slekt, brødre og tro . Hennes hjerte indikerer hans hemmeligheter og hva han skjuler for sine gjerninger, dens skrell indikerer hans utseende, hans hud og alt som pryder ham om hans gjerninger, og vannet indikerer hans tro, fromhet, rike og liv for hvert menneske til sin skjebne, og kanskje de ordnet det i strid med dette arrangementet, og jeg nevnte ham i havene . Den som ser seg selv over et tre eller dets besittelse i en drøm, eller dette blir sett av ham, jeg ser på hans tilstand og tilstanden til hans tre, og hvis han er død i Sannhetens hus, ser jeg på karakteristikken til treet, og hvis treet er stort, vakkert og godt, så er de døde i paradis og kanskje et tre av velsignelse og godhet. Hvis det er et stygt tre med torner, svarthet og stink, så er det i pine, og kanskje det er Zaqqum-treet som har blitt til det på grunn av sin vantro eller på grunn av hans korrupsjon, og hvis han ser pasienten, beveger han seg til en av de to sakene i henhold til hans skjebne og omfanget av treet. En ekteskapsøkende, eller en kvinne for en mann, hvorav den ene skaffet en mann i henhold til tilstanden til treet og dets utseende, hvis det var ukjent, eller på et trykk om dets karakter, slekt og essens hvis det var kjent, og hvis mannen til hver av dem i det våkne livet var syk, så jeg på tiden på den tiden. Det treet som han eide eller så seg på toppen av ved tidenes gang, vann har strømmet i det, så pasienten er i fred, helsen har kommet i kroppen og tegn på livet har dukket opp på kroppen hans, og hvis han er i sin ledelse, så går pasienten til Gud den allmektige, og han kommer til støv og ødeleggelse . Og hvis han så det i butikken sin eller i sin bolig, så er det en indikasjon på hans inntjening og levebrød, og hvis det var etterspurt av ham, hadde han godt av det . Selv om han ledet ham, tapte han og ble fattig . Og hvis han ser det i en moske, er det en indikasjon på hans religion og hans bønner . Hvis det er i tidens ledelse, så er han ikke klar over sin religion, han er ikke fra bønnene sine, og hvis det er i hans ønske, er mannen rettferdig og flittig, hans arbeidere har fullført hans lydighet . Når det gjelder den som eier mange trær, følger han en gruppe verger som er verdige ham, enten et emirat, et distrikt, en fatwa eller en leder for en mihrab, eller en leder på hans følgesvenn, en kaptein på et skip, eller en butikk i en produsent under hans hånd, og på dette og lignende . Når det gjelder den som ser gruppen hennes i et hus, er det menn eller kvinner, eller begge to møtes der for godt eller ondt, og hvis han ser fruktene på det og folk spiser av det, hvis fruktene indikerer godt og levebrød, så er det er en høytid og de spisebordene er i den, og hvis fruktene ikke liker det, indikerer det sorg, så er det en begravelse. De spiser mat i det, og på samme måte hvis det er en syk person i huset, og hvis frukten er ukjent, så jeg, og hvis det var i trærnes komme, var maten i glede, og hvis det var i ledelsen, var det en katastrofe, spesielt hvis det var ledetråder i å vekke en av de to sakene . Når det gjelder den som ser et tre som har falt, kuttet ned, brent eller ødelagt av en sterk vind, så er han en mann eller kvinne som vil gå til grunne eller bli drept, og ødeleggelsen utledes av hennes essens eller beliggenhet og av hennes årvåkenhet fra hennes bevis, og hvis hun er hjemme hos ham, er årsaken til det en mann eller kvinne som er død eller fra hans hushold og hans slektskap og brødre, eller en fange av blod, en mujahid eller en reisende, og hvis hun er i moskeen, så er han en kjent mann eller kvinne som blir drept eller dør en berømt død . Hvis det er et palme, så er han en mann med høy maskulinitet med autoritet eller kunnskap, eller en kvinne til en konge eller mor til en hersker, og hvis det er et oliventre, så en lærd, en forkynner, en forbigående, en hersker eller en lege, så på denne måten krysser han resten av trærne i henhold til omfanget av deres essens, fordel, skade, avstamning og karakter . Og den som så at han plantet et tre som var hengt, slo han en ære eller tenkte for seg selv en mann henhold til sin essens, fordi folk sier : Så hvis han plantet det, hvis han gjorde det . På samme måte, hvis han sår et frø, så henger han eller ikke, så er det de, og det å plante vingården vil få ære, og det ble sagt at noen som så om vinteren et gravid vintreet eller et tre, regnes som en kvinne eller en mann hvis pengene har gått, eller han tror de er rike ….

…Lommetørkleet er i en drøm som indikerer vennlighet, kone eller barn, spesielt hvis det er brodert, det indikerer milde betydninger og mye dyd fordi det er beskyttet mot varme og kulde, og blir båret med det og deretter bedt om det , og det er en sikkerhet og en gest fra å ta og gi, og støv fjernes fra ansiktet og klærne . En tjener og tjener . Og den som ser at han bruker et lommetørkle fra lommetørklærne, han vil gifte seg med en utro kvinne ….

…Øde indikerer i en drøm spredning av familien og deres død . Ødeleggelsen av byen indikerer kongens død, eller hans undertrykkelse, akkurat som kongens død indikerer ødeleggelsen av byen . Og den som ser seg selv i ruiner, han vil bli rammet av oppstår som de ikke kan ha . Og den som ser at en by er ødelagt av jordskjelv eller noe annet, han skal dømmes til døden . Og den som ser en velstående landsby ødelagt, og gårdene dens blir forstyrret, så råder veiledning eller ulykke dens eiere, og hvis han ser den full av kraft, er det rettferdigheten til dets folks religion . Og den som ser verden ødelagt fra gårder og boliger, og han ser seg selv i ruiner, med en god form for klær og båter, så er han en verden som vil føre den på villspor . Og den som ser veggene i huset ødelagt av en strøm, så er det hans kones død . Og den som ser at huset hans har falt på det, og det er støv, da er det meslinger . Kanskje fallet på taket var en katastrofe . Og den som ser ødeleggelse, han vil komme tilbake til en sann bygning, for det er godhet i religionens eier, og hans retur fra feil til veiledning . Og den som ser noe fra huset sitt, palasset eller huset hans faller inn, og han er fraværende, da skal han betale det . Og hvis vinden river et hus ned, så er det døden på stedet av en urettferdig hersker . Og den som ser at han ødelegger et hus eller eldgamle strukturer, da vil ondskapen ramme ham . Og den som ser at huset hans har kollapset mot ham, og noen av dem har kollapset, så dør en person i det, eller en ulykke eller en forferdelig ulykke rammer eieren . Hvis en kvinne ser at taket på huset hennes har kollapset, er det ektemannens død . Og den som ser at sylinderen i huset hans er ødelagt eller ødelagt, så vil han eller noen av hans familie som er elsket av ham, dø, så vel som hvert brudd eller riving av et hus eller en mur er en ulykke . Og hvis Sultan så at huset hans var ødelagt, ville det fjernet ham uansett ….

…Byggruinen : den som ser denne verden som en ruin av gårder og hus, og ser seg selv i ruiner med en god form for klær og kompositt, han er i en villfarelse . Og den som ser veggene i huset kollapset fra en strøm av vann, så er det folks død . Hvis han ser ødeleggelse i leiren sin, vil døden finne sted der . Og den som ser at han spretter på huset sitt og ødelegger det, så er det konas død . Og den som ser at huset hans har falt på det og det er støv, da er det meslinger, og takets fall kan ha vært en katastrofe . Og den som ser ødeleggelse, han vil komme tilbake til en sann konstruksjon, for det er godhet i religionens eier og hans retur fra feil til veiledning . Og den som ser noe fra huset sitt, palasset eller huset hans faller inn i det indre, og han har fravær, han har kommet til det, og hvis han har noe å rette seg til ham fra en datter eller søster eller andre, og hvis vinden slår et hus ned, så er det dødsfallet av et ved at av en urettferdig hersker ….