…Og den som så at sultanen satt for å samle inn folks jobber, det er bevis på at han tar hensyn til deres interesser ….
Drømmer om hår satt fast mellom tennene
(146 betydninger av å drømme om hår satt fast mellom tennene)…Og den som ser at han satt i en butikk og var kvalifisert for staten, da inntar han en stilling, og når butikken blir reist, er det prisverdig ….
…Og den som så at han satt i en båt og båten var i høy stilling og båten var rolig på sjøen, så indikerer det at ære og hellighet på grunn av kongen og de eldste ….
…Gripende ild : søker etter en sak til det blir klart for ham, den som ser det som om han har satt fyr på å be med det, en tøffhjertet mann som har autoritet, og en sterk mann med styrke med alvorlighetsgraden av fattigdom og hans bruk av det, søkte hjelp fra dem, for hvis de møtes, etablerer de grunnlaget for sultanens herskere, og de indikerer det, fordi steinen er en grusom mann Iron er en mann med styrke, og ild er makt . Og hvis kvinnen så at hun hadde satt fyr, så brant den og lyser opp med dens eksplosjon, hun fødte en gutt, og hvis han så at han banket en stein i en stein og smalt en ild fra dem, så to tøffe menn kjemper hardt og bortfører dem i deres kamp, fordi gnisten med sverd, og noen sa at utløseren av hans slamming indikerer ekteskapet til ungkaren Brannen er suspendert, fordi kona blir gravid og barnet kommer ut mellom ektefellene, og det kan indikere ondskap mellom dem eller mellom to motstandere eller to partnere, og gnistene er ondskapens ord mellom dem, og hvis hun brenner et plagg eller kropp, skjer det onde i penger, ære eller kropp . Og hvis du brente en Koran eller et syn, var det en mangel på religionen ….
…Den som ser krig mellom konger, det indikerer en rettssak eller en epidemi ….
…Og den som ser støv mellom himmel og jord som tåke, så indikerer det at det har skjedd en forferdelig sak slik at folket på det stedet vil bli forvirret om sin frelse ….
…Krigen mellom de to sultanene indikerer en fristelse eller en epidemi som vi søker tilflukt hos Gud ….
…Og den som så at et dødt hav sto mellom ham og veien, og hvis han var på reise, ville han kutte av veien, og kanskje det ble hindret av sultanen eller som en gudinne ….
…En mann Ibn Sirin kom og sa : Jeg så en kvinne fra familien min som om det var et melkekar mellom brystene. Hver gang hun reiste den til henne for å drikke, skyndte hun seg på urinen, så hun plasserte den og gikk så, og hun ble syk . Han sa: ~Dette er en rettferdig muslimsk kvinne, og hun er naturlig, og hun ønsker menn og ser på dem, så frykt Gud og mannen hennes .~ Det var slik ….
…Og den som ser at han bytter mat mellom hendene sine med noe fra jordens plante, han vil mangle og gå til ydmykelse og beroligelse ….
…Er det et forhold mellom sannhetens sannhet og sannhetens syn? Han, må Guds bønner og fred være over ham, sier : “ Hvis tiden nærmer seg, vil neppe muslimens visjon lyve, og han vil tro deg på en moderne visjon som er mest sannferdig for deg ….) _ Hadith _ ( Al-Fath _ 12/406) Hans svar i hans ordtak : ((Og jeg tror du er en visjon som oppriktig deg )) Det er et sterkt forhold fordi den som har mye oppriktighet, hans hjerte er opplyst og hans bevissthet er sterk, så betydningen er fast etablert i ham i sannhetsfølelsen. Dette er en grunn, og den andre grunnen : at den som er mest i en tilstand av ærlighet i våkenhet, har fulgt dette i søvnen, han ser ikke annet enn sannhet, og dette er i motsetning til andre, som en løgner eller en som blander sannferdighet med å lyve, det påvirker dette å lyve til hans hjerte er ødelagt og urett, så han ser ingenting annet enn forvirring og frustrasjon, og dette kan komme til å motsette det noen ganger, selv om det er sjeldent, og den sannferdige personen ser det som ikke er sant, og løgneren ser hva som er sant, som vi forklarte fra synet til kongen og ledsageren som så hodet sitt kappet, som vi forklarte fra synet til kongen og ledsagerne Han som så hodet hans ble kuttet av og løp foran av ham, men det jeg nevnte her er det mest utbredte, og Gud vet best og derfor og Gud vet best, så han utstedte denne nasjonen bedre i tilstand og ord, og derfor løy ikke deres visjoner, da hadde de som fulgte dem mindre religion og overholdelse av dyder og t Disse er de mest sannferdige, og Gud vet best . Vi har tidligere sagt : Det som menes er nærhet til tiden, dvs. dens nærhet til oppstandelsens dag, og visdommen i forhold til den ved tidens slutt er : at den troende på den tiden vil være underlig som i hadith : (( Islam begynte underlig og vil komme tilbake merkelig )) _ Muslim rapporterte det, ( se forklaring på det muslimske kjernefysiske _2 / 176) og der minst Anis var forsikret og sikker på den tiden, Vikram-synet oppriktig ( Ibn Hajar _12 / 206) skal være hans underholdning og Anisa med overvekt av utroskap, uvitenhet og et lite antall troende ….
…Hvis krigen var mellom soknet, indikerte det de høye kostnadene for mat ….
…Hvis krigen var mellom de to sultanene og soknet, antydet visjonen billig mat ….
…Ibn Ishaq sa : Rabi’a bin Nasr, konge av Jemen, var blant kongene . Altbabah og så synet av auraen hans og Feza, det lot ikke en prest eller en tryllekunstner eller Aaiva eller en astrolog fra folket i hans rike, men reiste ham og sa til dem: Jeg så et syn Hltinay og Fezat dem, og de fortalte meg det og Ptooelha , sa de til ham : Aqssa vi la deg få vite Ptooelha , han sa : Jeg fortalte deg at det ikke beroliget Han fortalte deg om dens tolkning, fordi han bare visste dens tolkning før han fortalte ham om det , og en av sa de til ham : Hvis kongen vil ha dette, skal han sende meg en flat, og han er ikke en av dem som er mer kunnskapsrik om dem. De forteller ham om det . Han spurte om det , så han sendte til dem, og han kom til ham før han kuttet og sa til ham : Jeg så et syn som forbauset meg og ble forferdet av det, så han fortalte meg om det, for hvis jeg traff det, Jeg vil tolke det. Han sa : Det gjør jeg , jeg så en lava som kom ut av mørket , og den falt i bakken av en anklage, og alle spiste en hodeskalle av den , så kongen sa til ham : Hva har jeg savnet av det, o Satih, hva har du i tolkningen? Han sa : Jeg sverger ved Ahartin fra Hanash til Thbtun land kalkun , Vlimlkn mellom Abyan til Jerash , sa kongen til ham : og min far facet dette for oss turd objekt er sårende når vil , Avi Zamani dette eller etter? Han sa : selv etter mer enn seksti eller sytti år i Laken , Aamadan , sa : Ofedom fra deres konge eller avskåret? Han sa : Nei, men det er avskåret i noen sytti år , så blir de drept og rømt fra det . Han sa : Og hvem kommer etter den som dreper og utviser dem? Han sa : Det blir fulgt av Iram bin Dhi Yazan , som kommer ut av Aden , og han etterlater ingen av dem med ed . Han sa : Er det fra hans autoritet eller er det avskåret? Han sa : Nei, men den er avskåret . Han sa : Hvem vil kutte den? Han sa : En smart profet , hvem åpenbaring kommer fra Den Høyeste. Han sa : Hvem er denne profeten? Han sa : En mann fra sønnen til Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , kongen vil være i sitt folk til slutten av tiden . Han sa : Er det en annen tid ? Han sa : Ja , som samler Alolon og andre , er glad der Improvers , og Ishqy it Abusers , sa mer fortjent til det du forteller meg? Han sa : Ja , og skumring og skumring og brudd hvis de er konsistente . Det jeg har fortalt deg er sant . Så la han fram en spalte på ham, og han sa til ham, mens han sa til Sateh og skjulte det, det han sa for å se: Er de enige eller uenige , og han sa : Ja , jeg så en lava som kom ut av mørket og falt mellom en eng og en haug, og hver sjel spiste av den. Han sa : Da han fortalte ham det, visste han at de var enige , fordi deres ordtak bare er ett. Surface sa : Du falt på bakken av en anklage, og hvert legeme spiste av det , og han sa del : Det falt mellom en barnehage og en høyde, og hver sjel spiste, så kongen sa : Jeg gjorde en feil, o del av det, hva har du i tolkningen? Han sa : Jeg sverger ved Ahartin av mennesket , jorden Anzln Sudan , Vlegbann på hvert barn Banan , og har mellom Abyan til Najran , det sa kongen til ham : og min far slit dette til oss, og da vil turd sårende gjenstand? På tiden min eller etterpå? Han sa : Hvem er denne store saken? Han sa : En ung mann som verken er fysisk eller byer , tar dem ut av huset til noen som veier , slik at han ikke etterlater noen av dem i Jemen . Han sa : Er hans herredømme varig eller avskåret? Han sa : men avskåret avsenderen av Messenger , kommer rett og rettferdighet , mellom folk i religion og kreditt , være konge i hans folk – til – dag kapittel , sa : Hvilken dag kapitlet? Han sa : en dag da belønte guvernører , og kalte det fra himmelen, ropte , hørte om dem som lever og de døde , der folk samles til Meeqaat , det være seg for de som frykter seier og gode gjerninger , sa han : fortjener det som står ? Han sa : Ja, himmelens og jordens herre , og hva som er mellom å heve og senke , hvis det jeg har forutsagt at du vil følge det som er i det . Ibn Ishaq sa : Han falt i samme Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz sønnene sine , og fornærmet sitt hjem til Irak, inkludert fikse dem og skrev dem til kongen av kongene i Persia fortalte ham Sabor bin Khrzad Vosknhm forvirring , det er resten av den fødte Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , han er fra Jemen forholdstall og kunnskap Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Den kongen . Ibn Hisham sa : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir der han fortalte meg Khalaf al-Ahmar . Denne historien Ibn Hisham ble nevnt i biografi og Ibn Jarir i sin historie og Obongam Asbahani i tegn profeti og sønn av mange i begynnelsen og slutten, alle av dem fra sønn Isak og økte med Ibn Jarir i romanen til ham fra Ibn sa Ishaq : Da fasettbygging av Rabia Nasr sa bin så laget Rabia, hans sønn og hans familie, laget han ikke gull. Han nevnte det i araberne og de snakket om det til han nevnte det og visste det i dem . Da Abessinia kom til Jemen, skjedde saken fra prestenes befaling . Al- Ashah sa : Jeg er en bin Qais bin Tha’labah al-Bakri i noe av det han sier, og han nevner hva som skjedde fra saken til de to prestene. Flatt og stikkende så hun ut med leppene, slik hun ser virkelig ut, som sa ulven da han skrek ….
…Og den som ser at krigen er mellom kongen og hans undersåtter, da indikerer han de billige prisene ….
…Og den som ser at krigen bare er mellom flokken hans, da er han god blant dem, og det ble sagt at militærets ankomst til en by indikerer regn ….
…Hva er forholdet mellom drømmer og sex? Og indikerer det å ha sex med en av incestene, for eksempel samleie av en bror med søsteren, eller for en av ektefellene med en annen enn den andre, et forbudt forhold? Er denne typen drømmer oppriktige visjoner? Eller er det en pipedrøm som ikke går over og ikke tar hensyn til den? Dette spørsmålet er viktig i denne kunsten, og jeg finner mye forlegenhet for innringere eller innringere når de forteller meg denne typen visjon . Sannheten er at sjenanse her er normal. Fordi det er vanskelig å forestille seg forekomsten av slike bilder i konservative muslimske samfunn, og på grunn av den alvorlige tabuen til denne handlingen i alle himmelske lover . Men hva jeg vil si her : Situasjonen i drømmer er veldig forskjellig fra situasjonen i virkeligheten, da drømmer har sine egne konnotasjoner, som er helt forskjellige fra virkeligheten. Derfor ser jeg ingen reell rettferdiggjørelse for å skamme meg over å fortelle slike drømmer … Snarere kan noen av dem være et tegn på kjærlighet, rettferdighet, vennlighet eller ha nytte av den ene siden til den andre, og svært få av disse drømmene har en dårlig konnotasjon, men selv om dens betydning er dårlig, er det ingen tvil om at det å fortelle slike visjoner til de som stoler på hans kjærlighet, råd eller kunnskap, er tilstrekkelig til å eliminere all frykt som følger med forekomsten av slike visjoner, og det viktige er å fortelle disse visjonene i detalj, og ikke å holde tilbake informasjon som kan være til fordel for krysset av visjonen. . Kanskje fra partiet som forteller her, at en mann med arabisk nasjonalitet kalte meg sin sponsor, og fortalte meg at hans arbeider ønsket å reise til landet sitt tidligere, basert på en visjon han så og var viktig for ham, og jeg fikk ham til å tenke mye, og han ble utskrevet i sitt arbeid, og sponsoren fortalte meg at han tvilte på at han planla noe, og spurte at jeg ønsket å møte denne arbeidstakeren og høre hans visjon, på forespørsel fra arbeideren selv. Jeg dro til butikken der arbeideren jobber, og sponsoren møtte meg og introduserte meg for arbeideren, som så snart Farah så meg, og sa : Jeg har en visjon som jeg håper du kan gå over til meg . Han ga ikke legen anledning til å godta eller avvise, og fortsatte med å fortelle sin visjon som han hadde sett, og inviterte ham til å reise til landet sitt, for å hevne sin ære, disiplinere søsteren som hadde skadet hans rykte, og endret disse beskrivelser som jeg hørte fra ham om søsteren hans, og visjonen var :: at han så henne naken på et av stedene. Da hun så ham, følte hun frykt og løp fra ham, og han fulgte etter henne og tenkte at hun var en ekteskapsbryter . Til her var mannen ferdig med å klippe synet, og svetten strømmet fra ham, så jeg sa til ham : Jeg så godt og ondt nok, hvis du tror på synet ditt, vil jeg fortelle deg noe om søsteren din, og det gjør jeg ikke kjenner henne, så han sa : Gå fremover , så jeg sa til ham : Vil du tro meg og la hva du synes? Han sa : Hvis det du sier er riktig, så vil jeg tro deg, ellers vil jeg ikke tro deg . Jeg sa : Begynte ikke søsteren din å være religiøs før du kom til Saudi-Arabia? Han sa : Ja . Så jeg sa til ham : Var du ikke overrasket over hennes plutselige engasjement? Han sa : Ja, dette er sant. Jeg sa til ham : For denne søsteren din teller henne nå, og Gud er hennes venn, blant de trofaste, konservative, kyske kvinnene som har lykkes med å fjerne syndene til hennes unge og gamle. Dette er meningen med at hun blir helt fratatt klærne. Når det gjelder å kle av henne foran folk, betyr det. Alle har hørt om hennes rettferdighet, hennes asketisme i denne verden, og hennes forlatelse av mange gjerninger som reduserer hennes tro, og her begynte denne mannen å gråte og begynte å søke tilgivelse for Gud og søke tilflukt hos Gud fra den forbannede Satan, og hvor forbauset hun var da han fortalte ham at han hadde begått ondt mot henne, og at han hadde bestemt seg for å implementere ideen så snart som mulig, og jeg sier her : Lovet være til Gud som gjorde oss misjonærer og ikke gjorde oss fremmedgjorte ….
…Og den som tror at han faste og ikke klarer å pålegge seg selv eller naafil, da må han avlegge et løfte, fordi Gud den allmektige sier : “ Jeg lovet en faste for den mest barmhjertige, så jeg vil ikke oppfylle dagen menneskelig . ” Og stillhet kan være nødvendig, fordi opprinnelsen til faste er stillhet ….
Hvis han har en datter, og han ser ut som om hukommelsen hans blir avskåret og plassert på øret hans, så føder datteren sin en jente, ikke fra mannen hennes . Og kutte ham av til guvernøren er isolert, og krigeren har et nederlag ….
Og den som ser at han sitter på et teppe, han vil få trøst og høyde ….
Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….
Og den som ser at han sitter på møkk, han vil få penger fra slektskapet sitt, og det kan være fra et arvepunkt ….
Og den som ser at han er død og ble plassert på et høyt sted eller noe enkelt, han vil få høyde og trøst, og kanskje vil han tjene på familien sin ….
Og den som ser at han sitter med Shatherwan og hans ledsagere er søte, så vil han motta glede, glede, rikelig næring og oppnåelse av formål, og det ble sagt at visjonen til Saghroan, hvis han ikke hadde det og realiserte at det er for noen andre, så vil han endre forholdene i denne verden, og kanskje han døde i fremmedhet ….
Hvis han så at han hadde trukket seg fra vergemål uten å bli avskjediget, er det en handling han angrer på grunn av historien om Yunus da han ble sint . Hvis det blir brukt av andre, er det ydmykelse og vanære ….
Når det gjelder matter, den som ser at han har sittet på en matte, han vil komme på noe å angre og angre på ….
Og den som så at han hadde cupping cupping og var i varetekt, han ville bli skilt fordi Zaid bin Al-Muhallab var i Al-Hajjaj-forvaring, og han så det og kvittet seg med fengselet ….
Og den som ser at Bazia sitter på taket hans, det indikerer hans ledsagelse til en ny konge og å oppnå godt og nytte av ham, og hvis en kvinne ser at Bazia gjemte seg i halen, føder hun en mannlig gutt, og hvis foten hans er en tunge, så tolkes han som en jente ….
Og den som ser at han har sittet i vinden, han vil ha storhet og saken vil ta slutt ….
Og den som ser en fugl sitte på hodet, den vil oppnå fordel og nytte ….