…Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han tar seg det han har seg om vinteren, og det var sommeren som betyr at han ikke oppnår det han vil, og hvis han ser imot ham, så indikerer han at han ønsker å skje ….

…Hvis han ser en dommer, setter ham ved siden av ham eller et høyt sted, så er det ære, ære og ære, og kanskje dommerens visjon indikerte et argument og en konflikt ….

…Og den som ser et hette hodet og hva han bærer som det i våkenhet, hvis det er hvitt, indikerer det godheten i hans religion, og hvis den er grønn, indikerer den godhet av lydighet, tilbedelse og gode gjerninger, og hvis den er rød, indikerer det en reduksjon i religion og tilbedelse, og hvis den er gul, indikerer det sykdom og motgang. Og hvis den er svart, mislikes den ikke med mindre han har en vane å bruke den ….

…Og den som ser at han er død og bæres menneskers nakke, da vil han slå en hersker og utføre hans befaling, og hans frafall vil være innenfor samme myndighet som de som fulgte begravelsen hans, men ødelegger hans religion og er håpet godt senere med mindre han blir begravet ….

…Og den som ser at han har satt en krone hodet en konge, han vil motta godt og ære fra ham ….

…Og den som ser at han gikk en vei og ser en pomp og kommer tilbake grunn av ham, så forplikter han det som skjer med ham som en mangel hans religion ….

…Og Al-Salmi sa: ~Den som så i fingrene sin høyre hånd Zina eller Shin, uttrykker det da i fem bønner, så vel som om han så i fingrene venstre hånd, så hans tolkning av brorens barn . ~…

…Og hvis han ser engler et sted hester, går en mektig til grunne der, og hvis han ser fugler fly og ikke kjenner deres feil, så er de engler, og det å se dem i en drøm et sted er et bevis hevn mot undertrykkere og seieren til de undertrykte ….

…Og den som ser at han er vei til Mekka grunn av handel og ikke besøker, da vil han være opptatt av å elske verden, og det ble sagt å øke hans levebrød og nåde ….

…Er uttrykk for visjoner basert brikker eller formodninger? Uttrykket av visjonene er en referanse til antagelse , og antagelsen blir feil og rammet , og en person forstyrrer ikke uttrykket, men heller å være den sikre siden, og det skyldes Guds vilje . Derfor er det bedre for overfarten å utstede en uttalelse som sier : Hvis du tror at din visjon er slik og slik , eller å avslutte hans ord med ordtaket : Av Gud (1) Derfor kan Yusef, over ham, be og fred være med ham, sa han til spørgeren da han ønsket å gå over til ham : ( Og han sa til den som trodde han hadde rømt fra dem, husk meg med din Herre …) Etc. Verset , en film som hevder at han er en av dem som Gud har stolt med uttrykk for drømmer , og det pleide å uttrykke åpenbaringen av Guds bønner og over vår profet Muhammad, hans hersker og ledsagere og fred . Gud vet…

…Og den som ser at en gruppe kvinner er et sted mens de ser ham eller en av dem, inviterer ham til henne, så er han synd, og han er uskyldig for ham, og hans hensikt kan skje med ham senere, og hans fienden vil ikke være i stand til ham ….

…Og den som så at han falt ryggen til en ku, det indikerer at Sunnah har forandret seg for ham ….

…Og den som ser at han er badet og har seg klærne, så skjer de med ham fra moren, søsteren eller en av hans mahramer ….

…Den som ser at han er død og blir båret en seng menneskers nakke, så han rammer myndighet og ødelegger sin religion, erobrer menn og legger dem halsen, og hans etterfølgere vil være i hans makt like mye som de som fulgte hans begravelse, og det er håpet at han er god i sin religion, med mindre han er begravet ….

…Havet indikerer havet i en drøm om en mektig, formidabel og uredd konge, bare Shafiq, som folk trenger, og havet er for kjøpmann sin bagasje og lønnsmannen er læreren hans . Og kanskje indikert av renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan referere til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo synder, og kanskje havet indikerer verden og dens forhold og under . Vis renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan henvise til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo synder, og kanskje indikerer havet verden og dens forhold og under ….

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir aspekter av det, oppleves som å ha seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen kledningen til den kledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har seg . Han følte at han hadde seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne seg, så indikerer det høyden saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn mannens klær: Hvis du tar deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den seg en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud løper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan løpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte ham mens han tok dem . Hvis han er reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, virker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Når det gjelder magen, dens utvendige utseende og innsiden, er den delt med penger og gutten. Den som ser at magen har vokst opp og er god, så indikerer han en økning i det han nevnte, og hvis han ser en mangel eller noe i den, så er hans uttrykk mot ham. Den forbannede Satan, og den som ser at en sønn eller datter kom ut av magen, så vil dette komme fra ham og hans familie, og noen av dem sa at hevelse i magen er forekomsten av penger og motgang og forekomsten av ulykke…

…Hvis du ser en person snakke fra magen i en drøm, betyr dette at du vil lide skade grunn av svindel og bedrag . Hvis du tror at du snakker fra magen din, vil du ikke være ærlig mot menneskene du stoler . Hvis en jente drømmer om at hun hører stemmer som snakker fra magen, vil hun bli et offer for juks og bedrag i virksomheten og prosjektene hun gjennomfører ….

…Og utseendet tarmen eller noe inni den, utseendet hans sparte penger, eller noen fra hans husstand ser ut til å seire, eller han selv . Og mannen spiste sin egen tarm, et bevis at han spiste sine egne penger . samme måte, hvis han ser at han spiser tarmen til noen andre, eller noe i tarmen til noen andre, så treffer han fra de sparte pengene og spiser dem . Det ble sagt at utgangen fra tarmen indikerer at datteren hans er engasjert, og den som ser at mage tarmen eller resten av magen kom ut, så vasket han magen og ble returnert til ham eller ikke, så er det hans død til glede for den allmektige Gud . Hvis noe kommer ut av magen hans, så har han en vilje for en mann og en datter for den personen som har viljen, og han skal gifte seg med henne . Og det ble sagt at det som kom ut i magen, indikerte slørets uanstendighet . Hvis han ser at han er en konge som har delt magen til flokken sin, søker de i magen, og hvis han tar det som er i magen, tar han pengene deres . Den som ser ut som om han skjærer magen og tarmene deres kjente sted, så er det prisverdig for den som ikke har barn, og for de fattige, fordi det indikerer at den som ikke har barn, vil bli født for ham og det indikerer for de fattige at de skal være rike . Fordi barn er som tarm . Og måle innvoller i underlivet som et mål husholdningsvarer hjemme . Og hvis en person ser ut som om noen andre avdekker tarmene og viser dem, så er det en dårlig ting, noe som indikerer at de kommer til tvister, og avdekket saker av deres saker blir avslørt . Og hos pasienten sies det at han dør ….

…Hvis han ser at han kryper på magen, så rammer han en sykdom som hindrer ham i å jobbe og får ham til å bruke pengene sine, og da blir han fattig . Hvis han ser at han ikke er i stand til å krype når huden på magen har gått fra å krype, og han ber folk bære ham, så mangler han og han ber folk . Og den som så at hans minne var smertefull : han fornærmet et folk, og de minnet ham om ondskap og ba imot ham ….

…Hvis han så at magen hans ble null, ville han ha mye bagasje . Hvis han ser et bein i magen, er han en økning i familien og styrke og styrke…

…Og den som ser at en kvinne vokser skjegg, så tolkes det syv måter. Hvis hun er gravid, vil hun føde et mannlig barn, og hvis hun ikke er gravid, har hun aldri født, og hvis hun har en sønn som dominerer hans folk, og hvis hun er enke, gifter hun seg, og hvis hun er gift så blir hun enke, og de er i nød, uanstendighet og skandale. Og det ble sagt at å tiltrekke seg et skjegg indikerer en arv ….

…Når det gjelder blomstringen av det som vokser på bakken uten en stilk, for eksempel en gren, vannmelon og lignende, tolkes det fordi søkeren ikke beviser hva som er i det av godt eller ondt ….

…Og den som ser som om magen hans er splittet og ser ild i ham, da spiser han urettferdig foreldrenes penger, og den fordelaktige ilden er lyset, og dens tolkning for den fryktede er sikkerhet og lykke fra sultanen, og dens ablusjon indikerer shag og ilden tennes ved døren til sultanen til fordel for folket ….

…Og den som ser at en sønn eller datter kom ut av magen, så kommer dette fra ham, og hans husstand vil seire ….

…Jaafar al-Sadiq sa: Magen tolkes seks måter, for eksempel tarmen. Når det gjelder navlen, for de som uttrykker det, er det behandlingen av en person og hans lykke og hans kone ….

…Og den som ser at magen er tom og hva som er i den, er mangelfull, så tolkes den for tre aspekter av tilbedelse, mangel penger og faste, og det ble sagt at magesmerter indikerer kjærligheten til slektninger og familiemedlemmer ….

…Og den som ser at han kaster opp alt som er i magen, det indikerer hans ødeleggelse ….

…Jaafar Al-Sadiq sa at synet på magen består av fire aspekter: kunnskap, skatt, levende og barn ….

…Den som ser at han går hendene eller magen, eller hånden og benet, eller noe annet enn tungen, så skal alt dette være rettferdighet eller umoral, og den som medlemmet tilskrives, skal ledes av det i det, og den som ser at han er bundet av en religion i en drøm mens han erkjenner den og ikke kjenner den i sitt våkne liv, så er dette konsekvensene av syndene som omringet ham, og handlingene fra syndige handlinger som møtte ham straffbart i denne verden, eller lidelsen eller noen av ulykkene i denne verden ….