…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…

…Hvis han ser kroppshåret sitt så lenge som sauens hår, for håret i kroppen til eieren av denne verden er hans rikdom, og bredden i hans verdslige liv øker i det, og hans liv og lengden på kroppshår for en med bekymringer og frykt, hans tilstand er smal og hans forhold er atskilt og styrken i hans sorg i det . Hvis han ser at han barberte den med et lys eller en mousse, så hvis han barberer håret av kroppen, er bekymringene og tettheten i situasjonen skilt fra ham, og blir til bredhet og godhet . Og hvis håret blir barbert fra eieren av denne verden og dens kyskhet, så vil hans verdslige liv bli ødelagt, og han blir avskåret fra sin bekymring, og hans tilstand vil bli til ubehag og nød . Og den som ser et hår eller noe lignende i sin matbit, han vil i hans levebrød finne mangel, og klamringen er som ormer, og lus er barn ….

…Hvis en kvinne ser at håret hennes er barbert av, tar mannen det av, eller hun dør . Hvis hun så at mannen hennes barberte hodet, eller klippet håret i Haram, så tydet hennes syn på at religionen hennes ble oppfylt og at hun hadde tillit . Og hvis hun så at mannen hennes barberte hodet utenfor helligdommen, tydet hennes syn på at han låste henne inne i huset sitt, for fuglen ville forbli i reiret hvis den kuttet av vingen . Og det ble sagt at barbering av henne indikerer brudd på sløret hennes . Og hvis hun så at en person ringte henne for å klippe håret, inviterer han mannen sin til andre kvinner i hemmelighet fra henne, og mellom henne og den personen er det fiendskap og nød . Og det ble sagt at den som så coyotene til en avskåret kvinne, at hun aldri føder et barn ….

…Ibn Sirin sa: Den som så at han barberte hodet i løpet av Hajjs dager, så er det godhet i religion og en forsoning for synder, og hvis det er i de hellige månedene eller noen av dem, så er det oppfyllelsen av en gjeld og forsvinden av deres nød og nød, og det ble sagt at hvis han så det med en stilling, så er det ikke prisverdig, og hvis kvinnen ser det, så indikerer det døden Hennes mann eller en av hennes mahramer, og hvis hun ser at håret har blitt klippet av eller noe av det, så indikerer det en krangel med mannen sin og det ble sagt at det hadde skjedd en ulykke, og hvis hun ser at alt håret hennes har blitt hvitt, så indikerer det at mannen hennes er en umoralsk mann på en annen måte enn det ….

…En løve i en drøm er en sterk, undertrykkende, brutal, autoritær hersker på grunn av hans dristighet . Og kanskje indikerte det døden fordi det handlet om å redde liv . Og synet hans kan indikere pasientens helse . Og løvinnen er en ond, grusom kvinne, kjær til gutten . Å se løven indikerer uvitenhet, forfengelighet, undring, utholdenhet, vandring og velvære . Og det ble sagt : Løven i en drøm er en dominerende fiende . Og den som ser løven der han ikke ser den, seeren vil bli frelst fra det han frykter og vil få visdom og kunnskap . Og den som ser løven nærme seg ham, de vil oppnå myndighet, og da vil han flykte fra ham . Og den som ser løven drepe den og ikke drepe den, da vil han ha konstant feber, at feberen ikke forlater ham, eller at han blir fengslet, og at feber er et fengsel for Gud den allmektige . Og den som ser at han kjemper mot en løve, er syk fordi det er en sykdom som ødelegger kjøttet, og den som kjemper mot en løve, ødelegger sitt kjøtt . Og den som så at han tok noe fra løvenes kjøtt, beinet eller håret, den skulle motta penger fra en hersker eller en fiende . Og den som kjører de syv mens han er redd for ham, vil bli utsatt for en ulykke som han ikke kan handle mot, og hvis han ikke er redd, er han en fiende som vil beseire ham . Og den som ser at han har ligget med løven mens han ikke er redd for ham, er trygg mot sykdom . Og den som ser de syv, han går inn i et hus og det er en syk person, så skal han dø . Hvis det ikke var noen pasient der, indikerte det frykt for sultanen . Og den som ser at han er redd for en løve og ikke ser den, da er han trygg fra fienden . Og den som ser at han har sett løven og ser ham med seg uten å blande seg med ham, da vil han bli skremt av sultanen, og dette vil ikke skade ham, og kanskje se det som indikerer død og nær sikt . Og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makten og et langt liv . Og den som ser løven banne noe fra ham, han vil få det fra en fiende som er så dominerende . Og den som ser at han kjempet mot en løve, han kjemper mot en dominert fiende . Og den som ser at han gifter seg med en løveinne, da vil han flykte fra mange motganger, vinne seier for sin fiende og ta kommandoen høyere og bli kjent blant folket . Og den som ser at han spiser kjøttet fra en løve, da blir han truffet av penger og rikdom fra en hersker, ellers vil han vinne seier over fienden . Og den som ser at han spiste hodet på en løve, han vil slå en stor makt og mye penger, og den som ser at han spiser noen av løvenes medlemmer, han vil slå pengene til en fiende som har makten like mye som det medlemmet . Den som ser at han har slått fra huden på en løve eller fra håret, da heller han pengene til en dominerende fiende, og det kan være en arv . Og løven betegner krigeren, tyven eller den urettferdige arbeideren, politimesteren eller studenten, og når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød eller en mektig makt eller en fiende som kommer inn i dem, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg til prekestolen, for han er en makt som undertrykker folket og får dem fra ham til en ulykke. Og skummelt . En løvevalp er født . Og det ble sagt : Den som så som om han hadde drept en løve, slapp unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og det ble sagt : løvinnen er datter av en konge ….

…Frisør Hvis du besøker frisøren i drømmene dine, vil du bli assosiert med lettsindigheten til en attraktiv kvinne . Når det gjelder kvinnen, betyr denne drømmen familiær ubehag og kritikk om henne fullstendig mangelfull . Hvis en kvinne drømmer om å fargelegge håret, vil hun ikke unnslippe samfunnets forakt, med mindre det er vanskelig, da fiendene prøver å ødelegge hennes rykte . Hvis hun behandler håret hos frisøren, betyr dette at hun vil løpe etter trivielle forhold og vil bruke mange midler for å underordne folk sine ønsker ….

…Det er i en drøm for en mann å være rik og stolt . Hvis han ser at det er langvarig, vil han ha nytte av gode penger og godt levebrød . Og hvis han ser at sidene er lange og ikke ser i midten, vil han ha penger som forbereder det for andre . Og hvis den strekker seg utover skjebnen, er det en gjeld som eieren skylder, og de er syke . Og hvis det varte til det falt til bakken, ville dets eier dø . Og de sa : Den som har langt skjegg og mye hår, er mer enn hans alder og penger, og hvis det når navlen, er han en mann som ikke adlyder Gud den allmektige . Hvis knyttneve økte, er han en utlåner . Og hvis han ser at håret på skjegget blir svart, vil han være rik . Hvis det er svart eller grønt, vil det få en konge med mindre det er en tyrann og undertrykkende, og Faraos skjegg var svart og slo grønt . Og hvis han så fargen vippe til gul, ville han oppnå fattigdom og sykdom . Og hvis han så henne som en blondine, ville han bli livredd . Og hvis han ser at han har en manns skjegg i hånden mens han trekker i den, bør han tynne pengene sine og spise dem . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen . Hvis han ser skjegget sitt mangelfullt og lett, og han skylder en gjeld, bør han betale det, og hvis han blir overveldet, er sorgen borte . Og hvis han ser at halvparten av skjegget hans er gull, vil noe av hans formue eller formue gå tapt . Og hvis han ser skjegget sitt avskåret, blir han avskåret fra pengene sine . Den som klamrer seg til skjegget og klipper det som er mer enn knyttneven, så er han en mann som må betale zakaah på pengene sine . Og den som skjærer skjegget til noen andre, det er en økning i hans eller sønnens penger . Og det ble sagt : En kvinnes skjegg er et middel for at hun ikke vil føde en sønn . Hvis en kvinne ser at hun har skjegg og er gift, mister hun mannen sin, og hvis hun er enke, gifter hun seg med en mann som er enig med henne, og hvis hun ser at hun er gravid, føder hun en mann, og hvis hun har krangel, seirer hun, og hun tar plassen for menn . Og den som ser at han plukker skjegget, det er penger han ødelegger mellom hendene . Og den som så skjegget og hodet sitt barbert sammen og var syk, han ble kurert, og hvis han hadde gjeld, ville gjelden hans bli betalt, og hvis han var bekymret, var bekymringene borte . Og den som ser at skjegget hans blir så langt at han invaderer det og vever det inn i et plagg og selger det på markedet, da er han falsk . Og skjeggprestisje . Kanskje skjegget antydet butikken hans, klærne og fortjenesten . Og hvis han klipper skjegget med sin sorg, er hans smerte og nød lang . Og skjegget er et avsnitt som skal sverges, og det indikerer sannferdighet, løgn, elendighet og raushet . Kanskje skjegget refererer til kona . Det hvite håret i skjegget er en advarsel på grunn av det han forplikter seg til . Kanskje skjeggens hvithet indikerer sykdom og impotens . Og hvis skjegget var hvitt i sitt våkne liv, og han så det svertet i en drøm, indikerer det kraft, styrke, besluttsomhet og intensitet . Hvis skjegget hans vokser lenger enn vanlig, indikerer det moro og spill eller å kaste bort penger uten ansikt . Synderens skjegg har omvendelse, og hvis han er tapt, blir han guidet, spesielt hvis han ser hvitt i det . Dyrking av skjegg for en kvinne er krusete eller uhøflighet og å begå forbudte ting . Skjegget til barnet har et langt liv . Å se hva som er festet til skjegget fra halm eller noe annet er dårlig, å røre ord eller å bære kona med noe som ikke er skapt ….

…Bygger med melk og gjørme, en mann som bringer folk sammen med halal . Og bygge med murstein og gips, og når det fyres opp under det, er det ikke noe godt i det . Og den som ser at han bygger, og hvis han har en kone, ellers vil han gifte seg og adoptere en kvinne . Tiyan er en mann som skjuler folks skandaler, så den som ser at han gjør et arbeid i leire, han gjør et godt arbeid . Al-Jassas er en hyklerisk mann som er utnevnt til hykleri, fordi den første som setter i gang med gips er farao . Og diskusjonen hvis inskripsjonen er rød, er det eieren av denne verdens utsmykning og forfengelighet . Og hvis inskripsjonen av Koranen er i stein, så er den en lærer for folk av uvitenhet . Hvis det er inngravert i noe som ikke er forstått i tre, er det mangelfullt for hykleriet, inngangene til det onde folket . Og konstruksjonen bryter paktene og bryter vilkårene . Og melkestikker, pengesamler . Hvis han ser at han har slått, tørket og samlet melk, så samler han inn penger . Hvis han går i den mens den er våt, vil han bli rammet av motgang og tristhet . Og tømreren : en høflig mot mennesker, som er rettferdige for dem i deres verdslige saker, fordi tre er mennesker med fordervelse, så han pryder fra det som pryder tre . Al-Khashab : Presiderer over håp om hykleri . Al-Hatab : Sladder og opprør ….

…Og den som ser at det bryter et garn, så bryter det troen og paktene fordi den Allmektige sier, og ikke vær som den som snurret ble brutt etter kraften i verset ancatha, og dette kan tolkes for kvinnen på en nåværende fødsels- eller nyhetsskade ….

…Og upartiskhet : mens du jobber på jobben, bevis på at du blir pisket og spikret av sin egen vilje . Den som ser seg naken og fratatt klærne, han har fiender på stedet han så, og han overvinner dem . Hvis nakenheten ikke blir avslørt, overvinner han dem ikke . Hvis han dekker sine private deler med noe eller med hånden, blir han ledet til dem og rømmer fra dem . Hvis han bare ser en linseduk i midten, prøver han å tilbe . Hvis han ser seg upartisk søke noe, oppnår han den tingen like mye som den er upartisk. Når det gjelder nakenhet, hvis han ikke har arbeid med ham, er det en prøvelse og forsakende lydighet og et uanstendig angrep . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at en mann som sto midt i moskeen, betyr Basra-moskeen, knapt, med et sverd i hånden som slår en stein og bryter den opp, så Ibn Sirin sa til ham : Denne mannen skulle være Hassan Al Basri . Mannen sa : Han og Gud han er . Ibn Sirin sa : Jeg visste at den som er abstrahert i religion, betyr moskéens plassering, og at sverdet han brukte til å slå tungen med, som med hans ord bryter sannhetens stein i religionen ….

…Al-Banna er en mann som bringer folk sammen med halal, fordi han bygger med melk . Og bygningens visjon indikerer dikteren og hans lange liv . Og kanskje indikert av fråts og lyst i denne verden . Hans visjon indikerer hengivenhet og kjærlighet, støtte og bygging med lønn, gips og alt som er tent under ild . Og konstruksjonen bryter paktene og bryter vilkårene ….

…Al-Thuraya : Han er en fast mann som ser ting i fremtiden, for hvis det bryter ut i morgen, er det forsommeren . Og hvis hodene til mennesker steg om morgenen, er det midt på sommeren, og hvis middagen bryter ut, er det begynnelsen på vinteren . Hvis det indikerer korrupsjon av religion, så er han prest . Hvis det indikerer handel, er det seer . Hvis han ser at lysekronen har falt, er det storfeens død og tapet av fruktene . Lysekronen er avledet fra regolitt, og det sies å betegne døden i sitt navn ….

…Spit indikerer styrken til en mann i en drøm, så den som ser spyttet hans har tørket opp, han vil ikke være i stand til å gjøre det han vil fra det hans kolleger gjør, og si hans ord og ord . Og den som ser at han har avgitt skum og skum fra munnen, så indikerer det falske ord som han sier eller en løgn som han gjør . Og mannens penger spytter etter hans evne, så den som ser at han spytter på en vegg, bruker pengene sine på jihad eller bruker pengene sine i handel, hvis han spytter på bakken, kjøper han en gård eller jord, og hvis han spytter på et tre bryter en ed eller bryter en ed . Hvis han spytter på en person, utløser han . Et hett spytt er et tegn på lang levetid, og et kaldt spytt er et tegn på død . Og tørr spytt i munnen er fattigdom, og sputum er fortjenesten for tale, kunnskap eller penger . Det kan indikere helse eller sykdom, og hvis en person ser at sputumet endrer seg, indikerer det dårlig humør . Spytte i en drøm kan indikere et avbrudd i komfort og glede og tap av barn . For mange i en drøm er bevis på angst og nød . Og den som ser det som om han spytter, da gir han ut dårlige ord, og hvis det er blod eller tykt slim i det, så er hans tale ikke tillatt for ham . Og den som ser at han spytter i ansiktet til en person eller et dyr, han vil gi ham ord som ikke er tillatt for ham ….

…Skytten er i en drøm en reise og en bror, en kvinne og en gutt, og det er nær Gud den allmektige, for den allmektige sier : ( Så det var rundt hjørnet eller under ). Og den som ser en bue med et deksel, hans kone er gravid . Og den som ga sin kone en bue, og hun var gravid, fødte ham en tjenestepike . Og hvis hans kone gir ham en bue, så er graviditeten hennes et hannebarn, fordi gutten blir levert til faren sin, så han vil være med ham i butikken sin, og kvinnen oppdrar jenta og blir hos henne hjemme . Og den som ser at hans bue er brutt, og det ikke er noe våpen med ham, da dør broren, sønnen, makkeren eller vennen . Og den som ser at hans bue er brutt av hånden, han blir fjernet fra sin jurisdiksjon hvis han er guvernør, og han taper hvis han er handelsmann . En buetur . Og den som kjører en streng i en bue, så gifter han seg, og hvis oppløsningen hans er skilt, og den som ser sultanen gir ham to parenteser, oppnår han rang og fyrstedømme, for Gud den allmektige sier : ( Så han var rundt hjørne eller under ). Brakettene er angitt på øyenbrynene . Den som bryter baugen, vil reise . Kanskje bueskytingen hans var falsk eller sann . Og den som kommer inn i baugen og bryter senen, da vil han skille seg fra sin kone, og kanskje blir han fjernet fra sin tilstand . Og hvis han kaster en pil og gjør en feil, er det et misbruk av autoriteten hans, og hvis han treffer målet, vil han oppnå det han ønsker . Og den som ser en anstrengt bue i hånden, en gutt skal bli født for ham . Og den som ser at han kaster Guds vei, da får han en ære . Å kaste en bue med hasselnøtter i ørkenen er en jakt og en rov av lovlighet, og i landet er det løgn og svindel . Hvis han ser at han kastet en fugl en nøtt, lyver han for en enorm mann falskt . Kaster han en due, gjør det vondt for kona hans . Og mutterbuen for den som eier den, er en prostituert, og en manns bue er en leddsykdom, og armbuen er lang levetid, og buen til buen er bortkastet penger, og sneglens bue er en næring og fordel, så vel som lattenes bue . Se også Pil ….

…Kamel : Når det gjelder kameler, hvis de kommer inn i en by uten en enhet, eller går på en annen måte enn en hest, er det skyer og regn . Når det gjelder den som eier en kamel, beseirer han menn som er forutbestemt . En enkelt kamel er en mann, og hvis den er fra araberne, er den arabisk, og hvis den er en formue, så er den en ikke-arabisk, og svaret på den er en reisende, en sjeik, en eunuk eller en kjent mann . Kanskje indikerte kamel Satan, da det ble rapportert at Satan var på topp . Kanskje indikerte det døden på grunn av hans høytidelighet og redningen for hans skapelse, og fordi han ber til sine kjære til fjerne steder . Og kanskje antydet han den uvitende, hykleriske mannen, for å si til Den Høyeste : ~ De er ikke annet enn sauer .~ Og det indikerer graviditeten til en pasient . Kanskje han antydet skipet, fordi kameler er skip på land . Det indikerer tristhet når profeten, fred og velsignelser er over ham, sa: ~Å ri på en kamel er sorg og berømmelse .~ Hvis pasienten så at han kjørte på en kamel for å reise, døde han, og det var hans kiste og berømmelse . Og den som rir på en kamel og er sunn, han reiser, med mindre han kjører den midt i byen eller ser ham ikke gå med den, for han vil oppleve sorg mens han hindrer ham i å komme seg opp på bakken, som inneslutning og sykdom på grunn av jordens avstand fra ham, og berømmelse : hvis han ser at opprør mot autoritet eller skapelse vil utholde over kongene, blir han tatt og omkommet, spesielt hvis det er noe som legger til hans velkjente klær, med mindre han legger den på en bærende eller en båre, for han kan søke hjelp fra en diger mann eller være i stand til det . Hvis kneet hans er en kvinne som ikke har en mann, er hun gift, og hvis mannen hennes er fraværende, vil han ta det før henne, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer ondskap og skandaler, for hun er kjent for det blant mennesker . Når det gjelder den som så en kamel som kom inn i halsen, vannet eller redskapet , så er han en jinn som kommer inn i den, eller den som indikerer at fartøyet fra familien og tjenerne hans kommer inn . Og den som ser en kamel lemlestet i et hus, da dør husets herre hvis han er syk, eller hans tjener, tjener eller overordnede dør, spesielt hvis hans kjøtt er atskilt og hans bein er atskilt, dette er hans arv . Og hvis han slaktet ham for å spise den, og det ikke er noen syk, er det et lagerhus som han åpner, eller en endring som tillater ham å få sin bounty . Men hvis kamelen er midt i byen eller blant en gruppe mennesker, er det en mann med en kjøl som blir drept eller dør . Hvis han ble slaktet, så ble han gjort urett, og hvis han ble slaktet i live, var hans autoritet borte eller fjernet fra ham, eller han tok pengene hans, og den som så en kamel spise kjøtt eller søke rollen som mennesker, da spiser han av det fra hvert hus en ukjent spiser, så er det en epidemi som er i mennesker, og hvis han jager dem, så er det en hersker eller en fiende Eller en strøm som skader mennesker, så den som bryter den, bryter et medlem av den , eller spiser det, vil han bli skadet i så mye som han har mottatt . I tillegg til elefanten, sjiraffen og strutsen i dette ansiktet . Et kameltog om vinteren er en slepeguide . Det ble sagt at det å ri på en arabisk kamel er en pilegrimsreise, og den som faller av en kamel, vil bli fattig . Og fra spydet hans en syk kamel . Og den som ble fanget på en kamel, han ble rammet av penger og sorg, og det kranglet mellom ham og en mann . Eden så ut som om han var hard mot ham, bedrøvet av en sterk fiende . Hvis han tar kamelkroken og fører den til et kjent sted, betegner det en ødeleggende mann til godhet . Og det ble sagt at kamelen drives av tøylene, et bevis på at noen høvdinger er underlagt den . Og den som pleier en gudfarskamel, vil få vergemål over araberne, og hvis det er Bakhatti over ikke-araberne, og den som ser som om han har tatt fra brønnene sine, vil han ha pengene igjen, og hvis han ser to kameler slåss , vil en krig finne sted mellom to store konger eller to menn . Og den som spiser et rått kamelhode, han vil baksnakke en stor mann . Å ri på en kamel for de som ser den, vil reise med den, og hvis han ser at han melker kameler, vil han slå forbudte penger . Og den som spiser kamelkjøtt, han blir syk . Og den som blir slått av kjøttet sitt uten å spise, får penger av den årsaken som kameler tilskrives i synet, og kamelskinn er arvestykker ….

…Visjoner Kan du spesifisere kjønn eller navn på fødselen? Forskjellen mellom de to uttrykkene florerer i den som tror at han har en jente og er en sønn, eller omvendt , at hun er et rør som følger av å tenke , og for denne gravide kvinnen som er av denne typen, drømmer om fødsel og kjønnet til den nyfødte florerer , og bare revisor skiller det fra de to uttrykkene . Når det gjelder å velge navnet på det nyfødte basert på en visjon , er det ikke nødvendig å gjennomføre budet som blir presentert gjennom syner eller drømmer generelt , og her må vi skille mellom synene til profetene, som er åpenbaringer som er obligatoriske for implementere , og visjoner om andre , som ikke bør gjennomføres , spesielt hvis det kommer med en kommando den bryter med sharia , for eksempel , og som for det som er mottatt gjennom visjoner for noen og bærer en ordre for å nevne noe , er det ikke obligatorisk å følge den, og det er ingen synd på meg som bryter den ….

Når det gjelder typer dyr, den som ser at han kjører på et vill esel, og han er lydig, bruker han det som han ønsker, og da kjører eieren av det ulydighet til det muslimske samfunnets kors etter hans mening og sin kjærlighet, og Hvis han ikke blir ydmyket og han er utålmodig eller bryter ham, vil han bli plaget av alvor og frykt for sin mening om dette og hans ønske, og hvis han ser at han kom inn i hjemmet sitt eller så ham i Han kommer inn i huset hans, for han går inn i en mann som bryter sharia, og hvis han jaktet på ham eller jaktet på at han skulle spise, ville det komme en bytte inn i ham, og han ville bli slått med godt, og den som så et vill esel som han eide henne, og det skjedde en ulykke i henne , hun er en kvinne uten noe godt

…Spinning Hvis en kvinne i en drøm ser at hun snurrer og snurrer raskt, så kommer han fraværende . Hvis du snurrer, reiser hun eller mannen hennes reiser . Hvis hun snurrer bomull, overlater hun medgiften sin til mannen sin . Spinner hun lin, søker hun visdomens domene . Hvis spinning var tynn, så ble det gjort med dumhet og utmattelse, og hvis det var grovt, så er det en reise med seier . Og den som ser at han snurrer ull eller poesi eller lignende, da skal han reise og bli plaget av godt . Den som ser at han bryter en spinn, så bryter han pakter og pakter ….

…Og spyttet : det er en manns penger og hans evne . Den som ser at han spytter, han ærekrenker en person . Hvis det er blod med spytt, er det forbudt . Hvis han spytter på en vegg, bruker han pengene sine på jihad, eller bruker pengene sine i virksomheten . Spytter han på bakken, kjøper han en gård eller jord . Spytter han på et tre, bryter han en pakt eller bryter en ed . Hvis han spytter på en person, ejakulerer han ham . Et varmt spytt, en guide til lang levetid . Når det gjelder kulde, er det et tegn på død ….

…Når det gjelder å vri, den som ser at han vrir et tau eller en tråd eller vrir det på seg selv eller sin penis, så er det en reise, og vridningen kan indikere avslutningen på saker, fellesskap og ekteskap, og den som ser at han holder seg til Koranen og islam sies å reise på reise, og den som ser at han er festet til et tau fra himmelen, følger han autoritet i religionen. Tauet er kuttet av, den kraften blir fjernet fra ham, og gjelden vil ikke forsvinne hvis noe blir igjen i hans hånd fra tauet, og den som ser et tau i skulderen, på nakken eller ryggen eller i midt i det, så er det en pakt som finner sted i nakken hans. Når det gjelder spinning, den som ser at han snurrer en sofa eller hår og lignende av hva menn snurrer som ham, reiser han. Hvis han ser at han snurrer lintøy eller bomull eller lignende, som spinner kvinner som ham, så vil han bli plaget av ydmykelse og vanære, og han utfører et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, og hvis han ser at det bryter en spinn, bryter han troen og pakter, og hvis en kvinne ser at hun har truffet en flørt som fødte en hushjelp eller en søster…

…Og den som ser at han bryter katapultsteinen, så bryter han kongens ord, og det ble sagt at visjonen om katapulten tolkes av soldatenes ankomst ….

…Det så kongen skrev sin feil Vohrzh da han ble tatt fra ham, det tolket fem aspekter for staten og ankomsten av Rizk og eliminere behovet Azzedine og høyde og oppnåelse av formålene som noen av kryssene sa forklart i vers : ( for staten og for Rizk … bruk layette og nå det tiltenkte ) og ble fortalt om synspunktet som skriver på et instrument det bryter inn i ….

…Og den som ser at han knekker en stein, det bryter hjertet til en hardhjertet hykler, fordi Gud den allmektige sier: ~ De er som steiner eller strengere .~…

…Stå ved Arafah : Det kan tyde på faste, for det som kreves av det er å stå og se når solen går ned og daggry går, og blir betalt av det hvis solen går ned . Hvis daggry bryter på den og ikke står der, savner han Hajj, som den faste personen, med sin faste, han ser solens koma . Hvis han er fraværende, er det tillatt for ham å spise og drikke . Og å spise er årsaken til livet og bevegelsen som blir betalt av den som står i Arafah . Kanskje det å stå i Arafah indikerte møtet med den elskede av gravene og de tusen utlendinger . Fordi Adam, fred være med ham , møtte Eva etter separasjon med Arafah, og det ble derfor det kalt Arafah, fordi de ble kjent . Den som står med det i løpet av natten til morgenen kommer fra de som søker behov hos kongene og andre, han vil innse hva som kreves . Jeg skjønner det . Og den som kommer til det i løpet av dagen, han vil ikke motta det han håper og forbød det han ber om, spesielt siden ordet Eufrat er i navnet Arafat . Og Arafa kan indikere markedssesongen og tidspunktet for salg . Hvis han sto ved det om natten, ville han tjene på og tjene på å kjøpe og selge det . Og hvis han sto ved oppmøtet på dagtid, tapte han på det . Arafahs dag kan indikere fredag, fordi de er enige om fortjenesten, skapelsens møte og påleggsplikten . Det kan tyde på en krigsdagsdag . Kan indikere mengdenes posisjon opp ned og Gud vet best…

…Og den som ser at han kaster sverdet og bryter det, så blir det tolket av faren eller onkelen eller den som tar deres plass, og alt han ser i det fra Zayn eller Shin, han skal også tolkes i dem og visjonen om å bryte sverd glimt skal tolkes av morens eller tantens død, så det som sees i sverdprofilene til Zain eller Shin blir tolket i dem ….

…Aprikos : en sykdom, og å spise grønt av den gir deg nestekjærlighet i dinarer og er uskyldig fra sykdom, og å spise gult av det koster penger i sykdom . Hvis han ser det som om han spiser en aprikos fra et tre, så følger han med en korrupt mann med mange dinarer . Det ble sagt at å plukke aprikoser fra et tre giftet seg med en kvinne som hadde penger fra en arv . Hvis han ser ut som om noen av sultanene plukket en aprikos fra epletreet, legger han inn flokken sin usmakelige penger . Og aprikostreet er en mann med mye sykdom . Noen av dem sa, men snarere er en mann kontrakt med familien sin, flat med mennesker, modig og ikke feig . Hvis hun ble æret av graviditeten, indikerer det en mann med mange dinarer, og hvis han var en grønn aprikos, så var hun en mann med mange dirhamer . Og den som bryter en gren fra treet sitt, han fornekter eller fornekter penger fra en mann, eller etterlater bønn eller faste, eller ødelegger penger som ikke er hans . Hvis en gren blir brutt fra et annet tre enn det som er fruktbart, for å bli tatt som en pinne, vil den få glede av det . Uansett hva frukt og frukt er gule er en sykdom, og det som er surt er de og tristhet, og grønt derav er ikke en sykdom ….

…En cyste er i en drøm menneskekroppen . Så den som ser den tom, er bevis på at eieren av vesken døde . Og den som ser en pose midt i den, han har mye kunnskap som han tilegnet seg i løpet av livet, og hvis det er dirham i den, så er kunnskapen riktig . Og det ble sagt : Posen er eierens hemmelighet, for han bryter det som er i den, og hemmeligheten dukker opp . Og den som ser at vesken hans har bristet, vesken er hans kropp og penger er hans sjel, dette indikerer hans død . Og den som ser jorden i vesken sin, som er treets kretsløp, indikerer at han døde, akkurat som jinnene indikerte Salomos død, fred være med ham, da hans pinne ble kuttet ned . Kanskje pekeposen pekte på eieren Fouad . Se også Justice ….

…Han er i en drøm mannens kone og sønn, hans død og liv, hans rikdom og ære, moren og dyret og hemmeligheten. Hvis butikken hans faller sammen i en drøm, skiller han seg fra sin kone, eller sønnen hans er borte, eller han dør hvis han er syk, eller mistet pengene sine eller solgte slaven eller døde, eller hemmeligheten hans dukket opp . Og hvis han så butikken sin frisk og luktet godt, og hvis han var singel, giftet han seg med en god kvinne eller fikk en sønn, og hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og forlenge livet, og han kunne øke sin verdi og utvide sitt nærvær, ellers kjøpte han en vakker nasjon eller et luksuriøst dyr . Kanskje indikerte butikken faren og moren, fordi de var årsaken til å finne og mate ham . Det som var kjent i butikken hans, enten det var en økning eller en reduksjon, eller en nyhet eller en riving, skyldtes personen som pekte det på butikken . Og den som så at han satt i en butikk, han ville ha godt av det gode . Og den som så at butikken hans ble ødelagt og hans far, mor eller kone var i en tilstand av sykdom, da ville pasienten dø . Butikken er mannens levebrød og ekteskapet hans . Og den som vil feie butikken sin, han vil flytte fra den . Og den som ser at han bryter døren til butikken sin, han vil vende seg bort fra den . Hvis han ser dørene til butikkene stengt, vil resesjonen spre seg, og hvis han ser dørene deres åpne, vil Gud legge til rette for handelsstiene ….

…Abu Said-predikanten sa at rikdom er fattigdom . Og den som ser at han er rik, så mangler han, og noen av dem sa en visjon om de rike til folket med religion og rettferdighet, overbevisning, ifølge Abd al-Aziz al-Dirini : Tilfredshet fant opprinnelsen til rikdom . .. så hun klamret seg til kantene og brukte noen av smykkene sine ved å ha på seg en kjole … så hun ikke slites eller bryter