…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….
Drømmer om høsting av kassava
(35 betydninger av å drømme om høsting av kassava)…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…
…Harvest Harvest betyr enkel brukervennlighet og rask levebrød . Kanskje hans visjon indikerte ødeleggelse og preken . Og den som så høsting av avlinger, og som var i et land der det var en krig der folk omkom, så mye som de høstes i en drøm med en sigd . Og hvis det var i et land der det ikke er krig, og høsten var i den store moskeen, eller mellom butikkene eller over det spredte huset, så er det Guds allmektige sverd gjennom epidemien eller pesten . Hvis det var i et av markedene, økte fordelene med mennesker, og salget skjedde blant dem med fortjeneste . Og hvis det er i en av de gode samlingene, og folk er de som høster av seg selv, så er det lønn og gode gjerninger som alle som høster får . Hvis innhøstingen ikke er i sin tid, er det død eller kamp . Hvis høsten er i det grønne frøet, er det de unges død, og hvis det er i det hvite frøet, er det de eldres død . Den som går i høsting, han går blant rekkene til Mujahideen ….
…Felt Drømmen symboliserer felt med død mais eller felt fulle av det som er igjen fra plantingen etter høsting med dystre og dystre muligheter angående drømmerens fremtid . Å se grønne felt eller fulle av mais eller korn indikerer stor overflod og lykke for alle grupper . Å se nypløyede åkre indikerer en tidlig økning i rikdom og et fremskritt i formue til steder med stolthet . Å se nyklassifiserte felt som er klare til å plantes, indikerer at du snart vil dra nytte av dine forsøk og din lange kamp for suksess ….
…En transplantasjon er en person som i en drøm ser at han har plantet et implantat, så blir kona gravid . Og forbrenning av avlinger er sult og tørke . Og den som ser at han strever etter en grønn gård, så forfølger han rettferdighetens og asketismens gjerninger, og han vet ikke om han vil bli akseptert av ham eller ikke . Og den som ser at han er plantet i et land, så har den gifte en sønn, sølibaten har et ekteskap, eieren av avlingen har en økning i inntektene sine, og sultanen har kapasitet i sitt rike . Og grønn planting indikerer lang levetid . Og tørrtransplantasjon er en indikasjon på kort sikt . Å så rettferdighet tar det med rettferdighet eller veldedighet som dobler belønningen . Kanskje en hvetestikk indikerte motgang, akkurat som et hvetehode angav en dobling av belønningen . Og sensor bygg med godt . Og implantasjon indikerer handling . Så den som ser at han er i et land som er egnet for dyrking, han gjør en jobb som han håper på en god morgendag . Og den som sår et annet sted enn transplantasjonen, så begår han hor . Hvis han ser avlingene høstes på et annet tidspunkt, indikerer dette dødsfallet i den lokaliteten eller krigen . Og den som gikk mellom åkrene, han gikk blant rekkene til Mujahideen . Og den som ser at han har et kjent frø, så er det hans arbeid i hans religion eller verden . Gården betegner kvinnen fordi jeg pløyer, sår, føder og føder og ammer til høstingstidspunktet, og planten blir gitt bort landet, så vi vil gi henne barnet hennes eller pengene hennes . Kanskje indikerer gården markedet, dets levebrød, og gården indikerer slagmarken, og gården brukes til rekruttering og høsting med sverdet . Og kanskje ble verden og dens adel indikert av gruppen mennesker, deres unge og gamle, deres sjeik og eldre . Bonden kan ha angitt hvert sted han blir brøyt for det hinsidige, og belønningen og belønningen blir arbeidet i dem, for eksempel moskeer, bånd og dhikr-ringer ….