…Kanunen, hvis den er i en drøm, er laget av jern, det refererer til en kvinne fra et hus med rettferdige og mektige mennesker . Og hvis det er fra null, er det fra husholdningen til eierne av verdens eiendeler og deres dekorasjoner . Og hvis det er av tre, så er det fra husholdningen til eierne av bagasje som hykleri hos . Og hvis det var laget av gips, så er det en husstand for mennesker som etterligner faraoene . Hvis det er av leire, er det en husstand for religiøse eiere . Og Canon indikerer staten . Og den som ser en ild som brenner i en kanon eller en ovn, dette indikerer visjonærens barn . Og kanonen indikerer husets verdier, så den som ser at han tenner ild i en kanon uten mat, irriterer han en mann med sladder eller krangel . Hvis skjebnen er verdien av husstanden, er kvinnen mannen hennes . Kanunen kan referere til kona og skjebnen til mannen, da hun brenner det med sine ord mens det steker og svinger under koke . Hvis kanonen er tom for ild, indikerer det bekymring og nød, og hvis det er ild i den, er det oppfyllelse av behov og næring . Og Kanun kan henvise til lampen, prekestolen og fødselsstolen, og indikere at ting er oppnådd og tilrettelegging for de vanskelige, og kanskje faren eller moren eller den gravide kvinnen, eller hjemmet for hvem som helst kommer ned . Kanskje refererer Canon til Canon måned . Den som eier en kanon eller ser at han gifter seg hvis han er sølibat, og hvis han er en vantro, blir han muslim, og hvis han er umoralsk, vil han omvende seg fordi han er stedet for ilden, og ilden er skremsel og veiledning ….

…Ved sladrer i en drøm . Og den som ser to eller tre trepinner og legger dem i ilden for å tenne det, det vil være grove ord som vokser og øker . Og alle som tenner en ild i skogen, er en persons forfølgelse av en linjal, og kanskje var vedet den som bar det i en drøm med smertefulle ord og en fornærmelse mot folks ære . Hvis han ser at han har ved, indikerer det levebrød og oppfyllelse av behov, og arv eller penger fra tomgangsbegavelsen . Hvis ved var noe som måtte brytes og spres, var det en kilde til tretthet eller ondskap, og hvis det var utstyrt, indikerte det nærhet til autoriteten og vanskelighetsgrad . Og treet kan betegne kjedets sløvhet eller elendighet , fordi det sies : Så og så er Hatabah, hvis han er gjerrig eller kjedelig . Og bunken med ved er penger av forskjellige slag . Han som var helt og så med seg en bunke tre, tjente en stor mann . Og samling av skog for pasienten, medisin og uskyld . Og hvert tre som tilskrives frukten i en drøm, indikerer korrupsjonen av frukten . Og den som tilbyr ved til ilden, viser nærhet til sin Herre, eller ofring av sin lille til en skolemester, eller en rival til en hersker, eller en syk person til en lege, og hvis treet blir tent med ild før hans offer , hans lille vil lykkes og seire over motstanderen . Hvis han spiste ved i en drøm, spiste han forbudte penger, eller ble slått med tre mens han var våken . Og den som har et skip og ser i en drøm at det ble brent, eller han har brent ved som indikerer at skipet hans senket seg . Trestubben er bevis på utholdenhet og passivitet . Og stubben for å grille, kaste, sveise og lignende dem er bevis på interesse og pensjon, hvis den er modifisert, og hvis den ikke er det, indikerer den vridningen til kvinnen eller produsenten eller suspensjonen av interesse ….

…Den som ser at han er på en hoppe som håner med ham, så begår han en synd eller en redsel, rammer ham like hardt som hestens vanskeligheter, og tolkningen av perserne på den tiden kan være hans innfall, det sies det slik -og så red hans innfall og ekskluderte ham . Og hvis hoppa var gammel, ville saken bli verre og større, og det er ikke noe bra å ri, bortsett fra dyrenes sted, og det er ikke noe godt med det på en vegg eller et tak eller en silo, bortsett fra å se etter hoppa en vinge som han flyr med mellom himmel og jord, for dette er en ære i denne verden og religion med en reise . Balak er kjent, og faren deres er rikdom og styrke i reisen, og blond indikerer tristhet, og i et annet aspekt at blond er en seier fordi englenes hester var blonde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var på en hest hvis føtter var av jern . Sa han og ventet død . Det ble fortalt at Ali bin Isa al-Wazir, før han ble kronprinsen, så ut som om han var i skyggen av solen om vinteren og kjørte på en hoppe med gode klær, og tennene hans var spredt, så han tok hensyn å få panikk, så han fortalte om visjonene sine til noen av uttrykkene, så han sa : Når det gjelder hoppa er en prins og en stat, og den gode kjolen er en tilstand og orden. Og da han var i skyggen av solen, nådde han kongens tjeneste eller hans slør og levde i sin inneslutning, og når det gjaldt spredte tenner, var hans liv langt . Og det ble sagt at den som ser en hest som døde i huset hans eller hans hånd, det er ødeleggelsen av den som drømmer . Og den som rir på en hoppe som lokker en myr med alle sine instrumenter, mens han har på seg hoppens klær, vil han få autoritet, ære, god ros, god livsstil og sikkerhet fra fiendene ….

…Og den som ser som om han brenner en ild for å brenne den, så søker han hjelp av en hardhjertet autoritet i alvorlighetsgraden av fattigdom, og hvis en kvinne ser at hun tenner ild og brenner en lys ild, så gir hun fødsel av en gutt, og møtet med gnisten og avtrekkeren indikerer et vergemål og dets regelmessighet fordi steinen er hard og jernet er brutalt og med stor styrke og ildbrenning mellom to steiner som kjemper mot to umoralske menn og slukker det Beroligende lidelse ….

…Den som så at han behandlet noe av tennene sine : inntil han trakk det ut, eller han så at det kurerte ham fra noe annet og trakk det ut, så misliker han ikke en bot for penger eller noe lignende . Hvis han ser alle tennene hans falle ut og falle i hans hånd eller i hans eie, vil han øke antallet etterkommere til folket i huset . Hvis han så at de alle falt, ville folk med tennene hans dø foran ham, ifølge Saeed bin Al-Musayyib . Saeed pleide å bruke navn til tolkning mye, og hvis han så at han hadde mistet noen av tennene, ville han fremmedgjøre de som tilskrev den tannen til ham, og Al-Qayrawani sa : Kanskje tennene indikerer tennene som har et menneske kropp, og at næring er knyttet til underlivet . Pengene kan indikere hva en person bruker for å søke og tjene penger, for eksempel husdyr, tjenere og trøst . Den som så at alle tennene hans falt ut, jeg så på hans tilstand, hans tid og hans årvåkenhet . Hvis hele hans hus var syk i en pest og lignende, omkom de, og han ble igjen etter dem . Og hvis han ikke har noen familie, og han har penger, blir pengene hans ranet og velsignelsen hans tatt bort . Hvis han var fattig, døde den som hans tenner ble tilskrevet, og forble etter dem . Når det gjelder tap av en enkelt tann, hvis den var uten behandling og du gikk fra den da den falt, døde pasienten fra husstanden, eller ble truffet av penger . Og hvis han på tidspunktet for fallet tok den i hånden eller klemte den inn i klærne sine, så se på tilstanden hans, og hvis han hadde graviditet, kom et barn til ham i henhold til verdien av tannens essens og dens plassering, ellers er det bra for en bror eller slektning som hadde kuttet ham . Og hvis det er blod, er det synden i å kutte livmoren, med mindre den skylder en gjeld, og det kreves og behandles for å eliminere det ….

…Rav er i en drøm penger og en fordel fra en mann med stor vekst, som er kunnskapsrik, og hvis de brukes, er det et godt kompliment . Kanskje indikerer ravfargen de ærverdige egenskapene, eller frukthagen frukten høstes fra, eller verdifull kunnskap fra lærde . Rav er fortjeneste eller godt fra sjøsiden . Og den som tenner ravet, han oppfinner sin religion, eller ødelegger pengene sine og verdien i korrupsjon, og setter noe på feil sted ….

…Når det gjelder lampen, hvis den er tent, tolkes den av suksess, tilbedelse, stolthet og tilstand, spesielt hvis lampen er laget av glass og lampen ikke er en komfyr, så den tolkes i motsetning til den, og Hvis han ikke har en kvinne, gifter han seg og den som ser at han tenner moskeens lampe, så kommer han til et godt barn Abed, og de mange lampene blir tolket av religion og møtt og slått av mot det ….

…Når det gjelder beising, er det tre typer beiseskjegg, tenner og fingre ….

…Mishkat Hvis du drømte om å se et problem foran deg i mørket, symboliserer dette en uventet kjærlighet . Hvis lykten plutselig forsvinner fra syne, vil suksessen din ta en upassende vending . Hvis du drømte om et problem i drømmene dine, indikerer dette at din velvillige tendens vil få deg til å få mange venner . Hvis du slår av, vil du ikke oppnå berømmelsen du ønsker . Hvis du snubler og bryter den, vil du søke å hjelpe andre, men ved å gjøre dette, vil du miste stillingen din eller bli skuffet over et foretak . Renser du ut en lykt, symboliserer dette at store muligheter vil åpne seg for deg . Hvis du mister en lampe, betyr dette depresjon på jobben og irritasjon hjemme . Hvis du kjøper en lampe, symboliserer dette heldige tilbud . Hvis en jente drømmer om at hun tenner sin elskers lampe, varsler dette henne om en verdig mann og et komfortabelt hjem . Hvis du blåser på henne og slår henne av tankene, mister hun muligheten til å gifte seg . Al- Mishkat : En glassboks der en lampe er plassert ….

…Molaren forekommer i svikens tenner av de som tennene indikerer, som foreldre, barn og ektefeller . Og kanskje introduserte han familien sin for en nød som ville nødvendiggjøre deres endring av den . Og jeksler i en drøm er eldre mennesker . Og hva som faller fra menneskelige molarer . Indikerer mangel på penger eller selvtillit . Og den som ser at molaren hans er trukket ut, han vil dø, og det ble sagt : Hvis han skylder en gjeld, vil den allmektige Gud betale den for ham, eller hvis han har tillit, så betaler han den til eieren . Og den som så at en av molarene hans var vond, han ville høre stygge ord fra sine slektninger ….

…Når det gjelder tennene i tolkning, er folket i huset og slektskapet, som for de høyere, mennene og de nedre, kvinnene, fangten er herren over folket i hans husstand eller den som passer ham, og den høyre øvre fang ble sagt å være en gutt som tar plassen til faren sin, og den venstre er under ham. Han så noe av skjønnhet og skjønnhet eller mot dem, så han ser at hos den som tilskrev tannen til ham, og den som så at han vokste opp med en side av den som lignet på ham, så har han godt av dem som tilskrives ham fra den nevnte eller den som tar hans plass, og den som ser tennene hans, så er han en mangel på husstanden, og kanskje dette indikerer en økning Al-Hassan og at tennene dine berører er bevis på et argument mellom folket i hans husstand, og avviket mellom tennene indikerer at han brukte penger på å fornekte bekymringene og hvitheten av tennene, deres lengde og perfeksjon, en økning i styrken i ansiktet hans, og den som ser at han vokser en tann mens han har vondt, er skam eller plage, og den som ser at noen trekker tennene, indikerer at han kutter livmoren eller at han bruker pengene sine på å hate ham, og den som ser at tannen hans faller på bakken og møter ham, indikerer at et barn er født til ham. Hvis han ikke fant ham, indikerer det at en av hans slektninger døde, og hvis han ser at tennene hans har avtatt, er dette ikke Mahmoud. Noen av dem sa at tennens litenhet indikerer god og at deres gamle indikerer de gode nyhetene. En lenkefeil Det er i årvåkenhet, det er i tre aspekter: de er, tristhet, konkurs, slektskapsdød eller energisvakhet, og den som ser at alle tennene hans har falt og gått, så er han på fem måter døden av alle hans slektninger og lengden på hans liv og hans penger og hans levebrød og hans religion, og han kan dø, og hvis de faller i fanget på ham eller hans hånd, eller i det som skjer for å bli bevart Ti måter å få penger på, å ha mye av avkom, møte sine slektninger et sted, rive huset hans, betale gjeld, gå penger i renter, passere tjueåtte år av livet og ha levd i en periode på trettito år og en bot på tretti dirham til tretti tusen avhengig av stedet og pengene som går på bekostning og den som tror at han renser tennene i løpet av tidsperioden, dette er ikke Mahmoud. Og den som ser at det ikke er noen tenner i munnen hans, og så har nye spiret, så på tre måter endres ting og et langt liv og hans ledelse i s av hensyn til seg selv og noen av dem sa at han som så at det ikke er noe i munnen hans, men en tann, så indikerer det et år, og hvis han ser mer enn det på mindre enn ti, så et uttrykk for det er et år. En tann på et sted der det ikke er nødvendig å dyrke den, det indikerer noe som ikke er prisverdig, og den som tror at han svelget tennene eller noen av dem, han spiser det som ikke er tillatt for ham med penger…

…Og den som ser at han går etter en hersker, han følger ham og godkjenner sin mening så langt han er rettferdig i hans fotspor ….

…Hvis han ser en person som skriver Koranen i leire eller skjell, så sier han i Koranen sin mening ….

…Og den som tror at han har gått i et fjell på noe som er karakteristisk for en flerårig fred, så er det et ønske, og hvis det er pitted, så er det en forskjell i mening ….

…Fortune teller Hvis du drømmer om at du leser formue eller lytter til formue-lesingen din, betyr dette at du snur en mening om en støtende sak, og du bør ta mye forsiktighet før du gir ditt samtykke til å oppnå det . For en jente betyr denne drømmen et valg mellom to motstandere . Du vil være ivrig etter å kjenne din posisjon i jobben eller den sosiale sfæren . Hvis hun drømmer om at hun er forlovet med en spåmann, betyr dette at hun gikk til skogen og plukket opp den perfekte pinnen . Hun må forsørge seg selv, ellers vil fattigdom følge ekteskapet hennes ….

…Og den som ser en død person vaskes med noe som ikke er tillatt å vaske, da er han en korrupt mann, og han forkynner noe som ikke har noen mening eller fordel, og hans sinn aksepterer ikke det ….

…Vinden, hans syn i en drøm, indikerer autoriteten i seg selv for dens kraft og autoritet over skapningene nedenfor . Og kanskje indikerte vinden eiendommen til sultanen og hans soldater, hans ordre og hendelsene til hans soldater og hans medhjelpere . Vinden var Salomos tjener, fred være med ham . Kanskje indikerte det plager og skadedyr med sin intensitet når det ble urolig, spesielt hvis det var en veps, fordi det var vinden som omkom med den, og fordi det var en vind som ikke pollinerte . Og kanskje indikerer vinden fruktbarhet og levebrød, seier og seier, spesielt hvis det er fra vindene som er overdådige på grunn av plantens godhet, som er ungdom og arabere, og det kalles ungdomsaksept fordi det er overfor veps . Vinden kan indikere sykdom og sykdom hos mennesker, som forkjølelse og hodepine . Så den som ser en vind som bærer den og bærer den uten fromhet, frykt, mørke eller tåke, så eier han mennesker hvis han er en av dem som er i den, eller den som håper på ham . Og hvis hevet . Vinden gikk med ham, skremt, skremmende, vandret engstelig, eller det hadde mørke, støv og forstyrrelse, hvis han var i et skip som ble ødelagt, og hvis han var i trøbbel, økte den, ellers ville det ha ulykker og ulykker, eller ordrene fra sultanen eller herskeren kom ut med ham . Hvis han ser vinden pollinere treet og ødelegge muren og flyge mennesker, dyr eller mat, er det en stor plage blant mennesker, som pest, sverd, oppvigling, raid, fangenskap eller giftig vind . Og vinden med torden er urettferdig kraft med styrke . Den som bar vinden fra sted til sted, traff Sultana, eller reiste som han ikke ville komme tilbake fra . Den myke, klare vinden er god og velsignende, og den stormfulle vinden er undertrykkelsen av sultanen, og vinden med støv er bevis på krig . Og vinden er en god nyhet fra Gud den allmektige . Vinden kan være en velsignelse fra det stedet, og hvis det er en knirk i det, er det pine og alvorlighetsgrad . Hvis en sultan ser at han skal kjempe mens vinden går frem, så er han seirende . Hvis vinden møter ham, vil han bli skadet . Hvis han ser at det blåser et stormvind et sted, så får hans folk frykt og nød i henhold til vindstyrken og dens mengde. Hvis trærne blir rotet opp, vil kongen være sint på mennene i regionen og ødelegge dem . Og guttens vind er en nåde . Og hvis han ser en sterk vind som blåser, er det en ulykke, og hvis han ser en vind rive palmer opp med roten, blir mennene i dette landet drept av kongen . Vinden i sør indikerer forekomsten av ulykke, sykdom eller død på det stedet, og det ble sagt : Det er regn og næring, og hvis han ser vinden blåser stille, indikerer det godkjenning fra et dårlig folk som ikke har noe mening . Og de gode vindene, hvis de blåser fra kjent retning, er et tegn på gode nyheter og barmhjertighet . Og vinden indikerer behovet for behov . Og saba-vinden er seier og hornet-vinden sviktet . Kanskje barndom indikerte lindring av bekymringer og sorger og kur mot sykdommer . Og kanskje er vennlighet et tegn på lønnsom reise . Hvis han ser en rød vind i en drøm, indikerer han ulydighet mot foreldrene ….

…Maleren, hans visjon i en drøm indikerer aksept av ordet, eller forfatteren av mening, eller eieren av slektsforskning og eiendom, og deltakeren i enhver vitenskap og maleren er eieren av en ordre og forbyr, og kanskje han var ingeniør ….

…Og den som ser det som om øynene hans er trukket ut, han vil lide noe av det hans øye innrømmer, og når det gjelder blindhet, er det en vrangforestilling i religion og skader på penger fra siden til noen gjenger . Og det ble sagt hvem som så at han var blind, for hvis han var fattig, ville hun få rikdom, og blindhet indikerer at hun glemte Koranen, fordi Gud den allmektige sa : “ Herre, hvorfor gjorde du meg blind? ” Verset . Hvis han ser ut som om en person har blindet ham, villeder han ham og fjerner ham fra sin mening . Og å se en blind kafir indikerer et tap som rammer ham, bekymring eller sorg . Og hvis han ser ut som om han er blind, blind i nye klær, så dør han . Og hvis en blind mann ser at en mann har behandlet ham og ser hans syn, så leder han ham til det som har fordeler og angrer . Og kanskje å se blindhet antydet sløvheten til hannen . Hvis han ser mørkhet i øyet med hvithet, indikerer han en dysterhet og de plager ham . Det ble fortalt at en mann kom til Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde hvitt i øynene . Han sa : Du vil oppleve mangel på penger, og du savner noe du håper på . Og hvis noen av hans slektninger er fraværende fra ham, hvis den fraværende kom mens han var blind, dør visjonens person fordi hans visjoner indikerer at den blinde kommer på besøk, og det ble sagt at uskarpheten fra øynene fra den andre hvitheten enn ham indikerer stor tristhet som rammer den visjonære og er tålmodig med den på grunn av Jakobs historie om ham Fred . Og den som ser som om svart vann stammer ned fra øynene og ikke ser noe, hans visjoner indikerer hans mangel på beskjedenhet, fordi øyet er gjenstand for sjenanse . Når det gjelder problemet i ansiktet fra stygghet og sprekker, er det en indikasjon på beskjedenhet og mangel på det, akkurat som et godt ansikt er bevis på beskjedenhet i tolkningen . Og et gult ansikt, bevis på sorg som rammer visjonæren . Og fregner i ansiktet, bevis på hyppige synder . Når det gjelder nesen, den som ser at en person har stukket nesen, han snakker til ham med ord som han tvinger nesen til . Og det ble sagt at stubben i nesen har sin opprinnelse, noe som indikerer stubbenes død, og det ble sagt at dette indikerer dødsfallet til en kvinne som hadde en stubbe, hvis hun hadde graviditet, og det ble sagt at nesestubben er at den lider av tap, for hvis nesen fra den viser stygghet, og handelsmannen hvis han ser det som om nesen er en stubbe, taper han i sin handel ….

…Klokken er i en drøm en mann som blir kalt av sultanen . En bjelle har god hvis den er på nakken til dyrene . Og kanskje indikerte det reise . Og den kristne klokken indikerer den lærde som blir ledet av ham i misjonene eller kranglene . Og kanskje indikert av levebrød, krig og bønn . Og klokkene til de kristne, eiere av nyheter eller eiere av råd og mening . Kanskje klokkene indikerte mestrene til bønnekallingen, eller for å forberede seg på å møte fiender . Å høre lyden av bjeller i en drøm kan indikere ankomsten av campingvogner med gode gjerninger, eller å flytte dem fra den ene siden til den andre . Kanskje indikerte klokkene kopierte bøker eller Sunnah fra de første generasjonene, eller krangel og kontrovers ….

…Den som ser at stolen skinner av lys, og på den er majestet og prestisje, da vil søkeren være verdig og rettferdig . Og hvis en av de lærde ser ham, vil han være bedre for ham enn andre, og nå hans mening er bedre enn bare autoritet eller arbeidslivet, og pengene hans vil øke . Og den som tenker på det, indikerer at det er mangel på lærde og forfatteres anliggender ….

…Begynnelsen av dagen indikerer begynnelsen på kommandoen som den personen som drømmer om, og midten av dagen indikerer midten av saken, og slutten av dagen indikerer slutten på saken . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det når daggryet eksploderte, så må han bevise overfor motstanderen hva han benekter, ifølge vitnesbyrdene fra vitnene, fordi Gud den allmektige sier : « Gryningens opplesning ble vitne til . ” Og den som ser at hele tiden er dag og ikke natt, og solen ikke setter seg, men snarere snurrer seg rundt himmelen, dette indikerer at sultanen gjør sin mening og ikke konsulterer en minister om hva han vil ha fra saken ….

…Det ble fortalt at al-Hasan al-Basri, må Gud være nådig med ham, så ut som om han skrev Koranen i et klesplagg, så han fortalte om sine syner til Ibn Sirin, så han sa Frykt Gud og tolker ikke Koranen med din mening, fordi visjonen din indikerer det . Hvis han ser som om han leser Koranen mens han er upartisk, så er han eieren av innfall ….

…Den som ser at han ser kjente stjerner, dette er rasjonalisering, veiledning og korrekthet etter min mening ….

…Aldring En drøm om alderdom betegner svikt fra noen form for virksomhet . Hvis du drømte om din egen alderdom, indikerer dette at dårskap i mening vil trekke slektninger fra deg . Hvis en jente drømte at hun ble beskyldt for å være eldre enn hun var, indikerer dette at hun vil gå gjennom dårlig selskap, og hennes benektelse av visse ting vil vekke latterliggjøring . Hvis hun ser seg selv å se gammel ut, indikerer dette mulig sykdom eller utilfredsstillende risiko, men hvis hun ser kjæresten sin gammel, risikerer hun å miste ham ….

…Juice og juice : veldig bra, så den som påtar seg det i en drøm, jeg vil se på tilstanden hans, og hvis han er fattig, vil han være rik, og hvis hans visjoner for publikum er som om de presset druer eller olje eller andre andre ting på hvert sted, og de var så fruktbare og løslatt . Hvis han ser at han er syk eller fengslet, så slipper han fra tilstanden ved å forlate presset fra fengslingen, og hvis han ser at han har avkastning eller gjeld, må han betale det og dra nytte av det . Og hvis han ser det, vil kunnskapssøkeren og Sunnah forstå ham og presse sin mening fra brystet . Og hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg, så kommer sædcellene hans ut og han gjødsler levebrødet . Hvis saften var for mye, og han hadde fiken, vin eller melk med sultan . Og den som så det som om han presset druer og laget vin, han fikk gunst hos sultanen og skaffet forbudte penger til historien om Josef, fred være med ham ….

…Ensomhet er i en drøm personligheten til en person med utførelse eller mening, det sies : Så og så har forent livet sitt i kunsten sin . Den som er blant kongene eller herskerne, ser at han er alene, da er han isolert fra sin besittelse eller stat . Og hvis en mann fra det vanlige folket så det, ville han være fattig eller øde av sin elsker, og ensomhet er ydmykende ….

…Og den som så en sti på den, han ville bli truffet av huset til slutten av sitt liv . Uansett hvilken blomst dukket opp på, fikk han favør og det gjorde Jupiter også . Og den som rir på en planet, han vil ha autoritet, jurisdiksjon, nytte og styre . Noen av dem sa : Den som ser at planetene har gått fra himmelen, pengene hans er borte, hvis han er rik, og hvis han er fattig, vil han dø . For den som ser små stjerner i sin hånd, han skal oppnå mann eller dominans blant mennesker . Og den som ser en planet på sengen sin, så blir han nevnt, så overgår han sine jevnaldrende, eller han tjener en hederlig mann . Og den som så stjernene samlet seg og lyste opp, han indikerer at han vil tjene godt når det gjelder reise . Hvis han reiser, kommer han med glede tilbake til familien . Noen av dem sa : Den som ser planetene under et tak, så er det et dårlig bevis, og det indikerer ødeleggelsen av husets eier, og det indikerer at eieren av huset døde . Og den som ser at han spiser stjernene, han spiser mennesker og tar pengene deres . Og den som svelger det uten å spise, det edle folket vil forstyrre hans anliggender og hans hemmelighet, og kanskje fornærme ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem . Og den som absorberer planetene, han vil lære av lærde . Når det gjelder fembilen, Saturn : eieren av kongens pine . Kjøperen : eieren av eiendommens penger . Og Mars : kongens krigeier . Venus : Kongens kvinne . Og Merkur : kongens skriver og Suhail : en tollenar, og det var også en freak . Al-Shari : Tilbe uten Gud, må han bli herliggjort og opphøyet, og dens tolkning er falsk . Banat Coffin : En hederlig lærd, fordi hun er en av stjernene han guider i mørket på land og sjø . Og den som ser stjernene spredt fra himmelen, det er kongenes død eller en krig der en gruppe soldater omkommer . Og den som ser at arken roterer med den eller beveger seg, så reiser han og flytter hjemmefra til hus og hans tilstand endres . Og den som forvandler en stjerne fra stjernene han blir ledet av, så trenger folk ham i deres saker, hans ledelse og hans mening ….

…Abu Saeed, predikanten, sa : Den som ser solen dreie seg rundt himmelen mens han ser på den, da vil han være en guide for kongen til å følge sin mening, og kanskje var solen en stor prins som overtok fra kalifen, og kanskje var hun en vakker kvinne eller en samling gull ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…