…Når det gjelder å se medlemmene, den som ser et avskåret hode og har en stilling og en torn, så er det en økning i pompen hans, og hvis det er annet enn det, får han penger og stolthet og ansiktet, og den som ser at hodet hans er fra det uten å bli truffet av nakken eller noe sånt, så forlater han sjefen, foreldrene eller lærerne, og den som ser at nakken hans er slått. Og hvis hodet hans er fra ham, hvis han er rik , mangel på pengene, eller fattige, han er indolent, eller en slave som er frigjort eller i gjeld, Gud har gjort opp gjelden eller er bekymret, så vil Gud bli løst fra sin bekymring, og hvis han er syk og hans sykdom der er ikke noe medisin for ham som indikerer hans død, og den som ser at nakken hans ble slått i sin helhet og julingen er smertefull, så det indikerer å begå synder. Hvis han ser at hodet hans er fjernet fra ham, så blir hovedstaden hans hvor hans vekst blir fjernet fra ham, og han kan barbere hodet eller dele panseret eller turbanen i krigen eller rive rommet hans eller taket på huset hans, og hvis han er en slave som solgte ham sin herre og som så at hodet hans er i hånden mens han ser på ham, for det er et mål på hans kapital og levebrød, og den som ser at han gikk med hodet, så han blir syk og pengene hans kan forsvinne, og den som ser at hodet hans blir returnert til kroppen, er på tre måter retur av tapte penger eller retur til sjefen eller velsignelse av martyrium, og den som tror at han snakker til hodet, vil ha det bra A mye fra ti dirham til tjue tusen, og den som ser folks hoder avskåret, indikerer at martyrdømmets godhet og velsignelser…

…Lås Hvis du drømte om en lås, indikerer dette forvirring . Hvis låsen fungerer i samsvar med dine bestillinger eller innsats, vil du oppdage at noen gjør deg skade . Hvis du er forelsket, vil du finne måter å hjelpe deg med å overvinne en konkurrent, og du vil også gjøre en vellykket reise . Hvis låsen motarbeider din innsats, vil du være sårbar for latterliggjøring og hån for kjærlighet, og risikable cruise vil ikke gjøre deg noe godt . Hvis du setter en lås på nakken og armen til forloveden din, forutsier dette at tilliten din til troskapen er minimal, men fremtidige hendelser vil frigjøre tankene dine fra tvil ….

…Bananer : Når det gjelder bananer, har den som søker denne verden et levebrød som han får i henhold til sin pleie, og den som søker religion i den i henhold til hans vilje, har kraft i sin tilbedelse . Treet bananene indikerer en rik mann som tror gode oppførsel, og dens plante i Dar bevis på fødselen av en sønn, Gud den allmektige sa : ~ The Talh plantains ~ , en banan, ikke skade ham, farge og syre eller for tidlig, en sum totalt . Treet hans er et av de mest sjenerøse trærne, og bladene er det beste og bredeste av papir, og tolkningen av det er bra for personen som treet hans tilskrives . Og hver søt frukt bortsett fra det som er beskrevet, som har en gulaktig farge eller er sur, ble ikke realisert på sin kjente tid, for den er forsyning, penger og godhet . Dens overlevelse er så lenge frukten forblir sammen med fruktene, og den lette tilførselen og den skyndende fremveksten og fordelene for folket, bortsett fra svarte druer og fiken, for det er uansett ikke noe godt i dem . Og den som tror at han har truffet noe fra frukten, så er det ikke noe galt med det i sin tid hvis det inneholder det som er ønskelig av den slags godhet som er beskrevet, som levebrød, religion og kunnskap . Hvis hans samvittighet er at disse fruktene er blant fruktene av paradiset, er det en vitenskap og religion som er utenfor tvil. Ellers, i henhold til det ærverdige treet har blitt beskrevet, en mann med overflod . Og den som blir plukket fra et tre mens han sitter, det er penger som rammer ham uten hardt arbeid eller tretthet . Hans ord, treet, var det han var enig i, og det som ble sagt om det var en vidunderlig sak som folk undret seg over . Det ble sagt at treet er en kvinne, hvis hun har noe som ligner på en kvinne, og at kvinnen skulle være mor til en konge, en kvinne, en datter av en konge eller en tjener av en konge ….

…Lær er en mannsjakke, og jeg forlot ham med pengene hans i hans liv og død . Og den som i en drøm ser som om huden hans er flettet som en sau, er flaget, så det indikerer hans død hvis han var syk, og hvis han var fri for sykdommer, er den fattig og den blir avslørt . Fetthet i kroppen er styrken til religion og tro . Hvis han ser kroppen sin som en slangekropp, viser han hva som skjuler fiendskap . Og huden er en beskyttelse for mennesker og andre, og en person handler om sin far og mor, hans makt og penger, sitt hjem og hans klær, hans kone og hans land, hans velvære og sykdom, hans uttrykk og hans tro . Pisking av en person kan referere til sin fiende og hans venn som sover over den, for han vil vitne mot eieren på oppstandelsens dag . Kanskje tyder huden på tålmodighet og sta i saker . Den som ser huden sin vakkert i en drøm, indikerer godhet, komfort og helbredelse fra sykdommer . Hvis han er død og huden hans blir fin, indikerer han at han er i paradisets lykke, og hvis han ser det som tykt eller svart, indikerer han at han er i pine . Og mørkere hud i en drøm indikerer at man forlater religionen . Hvem er en gave til, får en nubisk gutt et lam av kull . Og den som ser svarte kvinner føre tilsyn med ham, det gode han overvåker for å se dem, er mange hederlige, men de er av fienden . Og rødme . I tolkning, relevans og lettelse . Og det ble sagt : Hvis det var hvitt med det røde, ville eieren få ære . Og null . Farge er tilfredsstillende . Og den som er svart og ser i en drøm at han er hvit, han vil lide svakhet, ydmykelse og nød . Hvis han ser at kroppen og ansiktet er rødt, vil han være lang bekymringsløs . Skinnet til andre dyr er en arv . Og det ble sagt : Lærhus som tilhører den . Og hvis kongen flager skinn fra mennesker, undertrykker han dem og tar pengene deres . Og den som striper huden til en dikter, han stjeler håret fra ham ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…I en drøm er det menneskets streben og jakten, og storheten i de to paradisene var den beste av verdslige saker . Og det ble sagt : kvinnen er bardunen, så den som ser at han er desperat, og han er ikke i stand til å holde ham, så vil hans kone ha kontroll . Hvis han snakket med ham, fikk han store penger fra sin kone og ble forhøyet . Hvis han ser at han gifter seg med en jomfru, hilser han på sin kone, og hun takker ham ikke for det . Og det ble sagt : en barzoon er en reise, så den som ser at han går på baksiden av sin barzone, han vil reise langt og bli god av sin kone . Hvis han så at han syklet og fløy mellom himmel og jord, ville han reise med sin kone, og hans status ville bli forhøyet . Hvis han ser at barzonen hans velter seg i skitt og møkk, så øker hans kamp, ​​og pengene hans vokser og øker . Hvis han dør med lekteren sin, er det konas død . Og den som stjal forhandlingsbrikken, han ville skille seg fra en kvinne . Og den som ser at barzonen hans er tapt, detonerer sin kone . Og den som ser at hunden hopper på fuglene, så har han en magisk fiende som følger kona, og på samme måte hvis en ape hopper på ham, så er han en jødisk mann, og skuddets blonde indikerer sorgen til eieren . Det er følt at kongen av kongen Brdhuna kvinne eller en tjener . Og det ble sagt : baraton indikerer en krangel eller indikerer en fremmed mann . Og den som ser at han kjører en ydmyket, ydmyket, hastig, han vil lide godt og lykke . Og det ble sagt : Den som ser at han kjører fallskjerm og hans vane er å ri på hoppe, så faller hans vekst og verdien synker, og han kan forlate sin kone . Og den som pleide å ri på esel, så han i en drøm at han kjørte med vår tillatelse, da ville hans minne øke, hans inntjening ville øke og hans ære ville være høyere . Dette kan indikere gratis ekteskap etter nasjonen . Og baratonene ropte kvinnens umoral . Den skallede ørnen er makt, og den sorte er penger og ære . Og den som ser ut som om en ukjent baraton kom inn i en by, da blir landet inn av en utlending . Albazhon Adham har autoritet ….

…Ringen : Når det gjelder ringen, indikerer den hva han eier og er i stand til, så den som ga en ring, kjøpte den eller ga den til ham, han ville få myndighet eller konge hvis han var en av hans familie, fordi kongen av Salomo, fred være med ham, var i hans ring, og det er også fra hva kongene trykker bøkene sine og de mest hederlige skattene sine . Kongen kan ha et hus der han bor og gå inn i eller eier det, og han låser det i døren hennes, og det kan være en kvinne som gifter seg med henne og tar i bruk hennes ukrenkelighet og bryter ringen hennes eller trenger inn i magen hans i den, og krydderfeddet blir ansiktet hennes, og å ta ringen fra Gud den allmektige kan være for den asketiske og tilbedere å være trygg fra Gud den allmektige fra det onde når avslutningen på konklusjonen er og han tok den fra profeten, må Guds bønner og fred være på ham, eller fra verden et godt budskap om å få kunnskap, og alt dette er hva ringen er sølv, men hvis den er gull, er det ikke noe godt i den, og på samme måte hvis den er jern fordi den er ornamentet til folket i helvete, eller kobber for det som er i navnet på ordet dårlig, og det som er laget Inkludert en av endene på jinen, søker vi tilflukt hos Gud fra alt ondt . Det ble sagt : Ringen indikerer også faren og kvinnen, eller kjøp av en slavejente, hus, dyr, penger eller vergemål, og hvis det er av gull, er det en manns ydmykelse, og det ble sagt at den som ser at han har på seg en jernring, det indikerer et godt at han oppnår etter tretthet, og hvis den er av gull og har et fedd er det vanskelig . De hule og stille ringene er stadig gode, og de oppblåste ringene som har et fyllstoff inne indikerer attentat og bedrag, fordi det er noe skjult i dem, eller de indikerer håp om noe stort og mange fordeler fordi beinene er større enn vekten, og når det gjelder ringene til et horn eller elfenben, er de prisverdige for kvinner . Og det ble sagt at ringen er en stor sultan, og ringen er opprinnelsen til kongen, lappen er hans prestisje, forseglingen er sultanens tillatelse, hans penger og mandatet, og ringen er hans orden og dens forbud, og inskripsjonen i den er hans intensjon og hensikt . Den som tror at kongen innprentet sin karakter, oppnår raskt kongens autoritet, motsier ham ikke fordi stempelet er sterkere enn ringen . Og den som ser at han har på seg en sølvring, så utfører den hvor han vil, og det er tillatt for ham å gjøre det, da vil han få autoritet . Og den som ser at han er stemplet med kalifen, og han er fra Bani Hashem eller fra araberne, så får han et stort mandat, og hvis han er fra lojalisten eller har en far, dør faren og blir en etterfølger, og hvis han ikke har en far, vil saken hans vende seg til noe som er i strid med det han ønsker . Og hvis han så at en utenforstående hadde et ugyldig mandat . Og den som finner en ring, han har penger fra ikke-arabere, eller har en sønn født til ham eller gift, og den som ser feddet i ringen hans blir ustabil, hans autoritet over separasjonen blir forstyrret, og hvis han ser feddet sitt har falt, sønnen hans dør eller har gått med noen av pengene sine . Og den som snapper ringen hans og er guvernør, så blir han fjernet, eiendommen hans er borte, eller kona er skilt . Og at for kvinnen er hennes manns eller menneskets nærmeste død, og det er blitt sagt at hvis en person bærer den, vil noe som tilskrives ringen bli fornyet for ham, og den som ser ringen, er ødelagt og borte og lappen forblir, hans autoritet vil bli fjernet og hans navn, minne og skjønnhet forbli . Og gullringen er en kjetteri og misliker religion og forræderi i sin besittelse og svik i sin flokk, og ringen er laget av jern av en modig sultan eller en kresne handelsmann, men han er inaktiv, og ringen er av ledet av en hersker i ham, og de er, og ringen med to lober er en tilsynelatende og skjult autoritet, og hvis den ringen er av noe som tilskrives handel, er det fortjeneste. Hvis den tilskrives kunnskap, så helbreder den mennesker av religion og verden . Og tettheten av ringen indikerer komfort og vulva . Den som låner en ring, så har han noe som ikke har noen overlevelse, og den som slår en freglet ring, han har noe han aldri har eid, for eksempel et hus, et dyr, en hushjelp eller en gutt . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så selger han eiendommen til hodene på mennesker . Hvis han ser himmelen regne sel, vil han få barn det året . Ringen er for arabere en kvinne, og gullringen sies å være en kvinne hvis penger er borte . Og den som forsegler den med en ring på sin rosa, fjerner den fra henne og legger den i noe annet, så leder han mot sin kone og ber om korrupsjon, og hvis han ser at ringen hans som var på ringfingeren en gang i hans seier og en gang i midten uten å være rundt ham, sviket kona ham . Den som selger ringen sin for dirham, mel eller sesam, han forlater sin kone med gode ord eller penger . Feddet er født, og hvis feddet i ringen hans er av essens, er det en kraft med godhet, prakt, store penger, erindring og ære . Hvis feddet hans var av akvamarin, hvis han var hersker, så var han en modig, majestetisk og sterk, og hvis han var i gutten, så var han en høflig gutt som ville være en sekk, og hvis feddet hans var perler, da var han en svak og fornærmende autoritet, og hvis nelliket var safirgrønt, så ble han født for ham et barn av en troende som er en forståelsesverden, og ringen er av treet til en hyklerisk kvinne Eller en konge av hykleri, og hvis en kvinne fikk ring, ville hun gifte seg eller føde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om ringen min var ødelagt . Han sa at hvis du tror at du vil skille seg fra din kone . Det gikk bare tre dager før han skiltes fra henne . En mann kom til ham og sa : Jeg så at jeg hadde en ring i hånden som jeg kunne forsegle den i munnen på menn og kvinners livmor, så han sa: Du er en mann som kaller muezzinen om gangen annet enn tiden i måneden Ramadan, så folk er forbudt å spise og spise . Og den som ser at det er et segl for en mann på leire, så vil den som er forseglet for ham få autoritet fra eieren av ringen . Og den som ser at en konge eller en hersker ga ham sin ring, han setter den på, og han var verdig det, og han oppnådde makten, ellers ville han returnere den til et folk som så ham eller hans klan eller kalte ham blant folket eller hans motstykke i dem, og selger ringen som skiller seg fra kvinnen ….

…Den medfølende faren og den edle sjeiken forlot ikke sønnen sin på det øde, ødemarkede stedet i ørkenen Mekka , uten å lengte etter ham og huske ham , og uten å besøke ham fra tid til annen , og på et av disse besøkene , og gutten hadde vokst opp og beveget seg , tolererte han det faren gjorde i jakten og arbeidet , meningen fra Hebron – fred være med ham – at han ble befalt å slakte denne sønnen av sin sønn , og når Guds profeter sov i deres øyne og ikke sove i deres hjerter , da (den visjonen av profetene er åpenbaring ), og det er derfor Hebron fast bestemt på å gjennomføre kommando av sin Herre , og han ikke overgir ham for denne bestemmelsen , at Ismael er alene , og at han ble velsignet Sheikh stor , på åtti – seks år gammel leder av alder , og etter å ha blitt håpet for år og for år , til tross for alt dette , har Khalil Gud bestemt på å oppnå det som er gjort , er troen på trofaste , og overgivelse av muslim s til Gud alene , viser den ultimate lydighet og samsvar med rekkefølgen på Gud , er dette islam spesielt , siden islam er lydighet og etterlevelse av Gud , som er den første religion og andre , og dette har blitt beskrevet Gud – den Allmektige – dette og sa den allmektige ( dette er en plage vist ) fra Surat Avat vers 106 at Hebron, men utsikten som viser dette, er for at sønnen skal være snillere mot sitt hjerte og lettere for ham å ta ham med makt og slakte ham med makt . La oss lese disse sjenerøse versene (og han sa at jeg går til min Herre , de vil veilede meg , Herre gi meg fra de rettferdige , så vi forkynte for ham en gutt som er haleem , og da han nådde med ham sa jeg , min far sa at jeg i en drøm ser at jeg slakter deg , så se hva du ser . Han sa: Far, gjør det du er befalt , du vil finne meg, hvis Gud vil, fra pasienten. , når de ble muslim og en bakke til pannen , og Nadenah at O Abraham visjon har ratifisert Sannelig vel Ndza velgjørere , er dette en svøpe vist , og Vdenah stort mannefall , og vi forlot den i andre , fred på Abraham , så vel som belønner Vi velgjørere , han var en av våre trofaste , og vi ga Isak en rettferdig profet )….

…Det er i en drøm en tildekking og en tildekking . Og pigmenteringen i skjegget er bevis på hykleri og uærlighet . Og deprimeringen av den som er verdig ham, utgir seg for å være velsignelse og tvinge fiendene, og bevis på sikkerhet fra frykt, og for de som ikke passer ham, bevis på nød og nød, gjeld og oppgivelse av kjære . Og kjennelsen om pigmentering av kvinnens hode er den samme som regelen om pigmentering av skjegget . Og mørkningen av grått hår er styrke, brutalitet og prestisje, og hvis han ser at han farget det med henna, så er det Sunnah ifølge Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Hvis han rister på hodet uten skjegget, skjuler det sjefens penger . Hvis han forrådte dem alle, skjuler han sin fattigdom og ber om et ansikt blant folket . Hvis pigmentet før poesi blir forskjønnet med tilfredshet, blir det avslørt . Hvis han så at han var farget med henna, og før pigmenteringen, så er han en uvitende mann, men han angrer og vender seg bort fra sin feil . Og hvis en mann ser at fingrene hans er pigmentert med henna, øker han ros, og hvis han ser at håndflaten blir barbert, vil han få lykke i levebrødet, så ser han at hans høyre hånd er kastet, så dreper han en mann. Fra pengene hans, eller fra hans inntjening . Hvis han ser at hendene hans er inngravert med henna, prøver han et triks fra huset på grunn av nødvendighet eller manglende gevinst, og fienden hans blir fornærmet av det, og kanskje er han nesten kjent for å få hendene, og han oppnår ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er inngravert, lurer hun utsmykningen i en sak som er sann, og hvis graveringen er av gull, er det et høflig anskaffet triks . Og hvis inskripsjonen er av leire, er det ros til den allmektige Gud, og hvis hun ser at hun ble doused med henna, så er mannen hennes god mot det, og hvis hun ser at hun har brukt den, og hun aksepterer ikke pigment, da viser mannen hennes ikke sin kjærlighet . Hvis hun ser at hendene hennes er inngravert med hverandre, vil hun bli smittet av barna sine . Hvis en manns hånd er gravert med gull, bedrar han, og pengene hans eller hans levebrød går tapt i dem . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er støpt med gull, betaler hun pengene til mannen sin slik at han kan spise dem og motta glede, styrke og tilstand fra mannen sin . Og den som så at bena hans var barbert, og han hadde inngravert dem, da ville han slå familien sin, og hvis en kvinne så det, ville hun bli skadet av mannen sin . Piggy-hånden er et dystre liv . Og den som dør hånden i et kadaver, han vil oppnå oppvigling . Og den som ser hendene pigmenterte, har oversett ødeleggelsen av det som er i hans hånd . Og den som ser et pigment i hånden med en stram fille, han blir beseiret i krangel og er ute av stand til sin fiende . Og pigmentering er en dekorasjon og glede for kvinner og menn, med mindre de går utover det vanlige . Og depigmentering indikerer skjulende gjerninger og lydighet, skjuler fattigdom fra folks øyne, og kanskje indikerer hykleri og hykleri hvis den er farget i motsetning til muslimer . Og fjærene på hendene og føttene dekorerer huset hans, hans slaver og hans penger på en måte som ikke passer for ham å bruke silke og gull til barna, og for kvinner er det glede, gode klær og glede, fordi det er en av pyntene deres i bryllupet . Og hemoglobinet kan være plassert i hender og føtter, som kvinners handling. Han var veldig redd for pengene sine eller hans følgesvenn, så langt som hemoglobin . Og den som ser at den er farget uten henna, det han hater vil skje med ham . Svertingen av håret indikerer ulykken og korrupsjonen i virksomheten, fordi det sies : Den første som blir svart er Farao ….

…Navnene på hestene er hestene, hvorav den ene er hesten, hoppen, hesten og føllet, og blant dem er kaddish, køye og stein . Den som ser en hest med ham i en drøm, indikerer bredden av levebrødet og seieren over fiendene . Hvis han så at han kjørte på en hest, og han var egnet til å ri på hest, mottok han ære og penger, og kanskje ble han venn med en mann som en hest, og kanskje reiste han og den reisen er avledet fra perserne . Hvis en hest ble beskyttet mot fienden, og hvis det var en medgift, ble det gitt en vakker gutt, og hvis han var en barzone, levde han verken rik eller fattig, og hvis han var en stein han giftet seg med, hvis han var en enslig kone med penger og avkom, og originalen er hederlig for de ikke-rase . Kanskje indikerte perserne bolig for bygging . Og meteorene blir herliggjort og triumferer over fiendene fordi de er blant englenes hester, og de viktigste er bekymringer, og den blonde, tilslørte er kunnskap, fromhet og religion, og den som rir en død person kan drikke vin fordi den er et av navnene deres . Og den som kjører en båt til noen andre som har nådd sin status eller arbeidet sitt år, spesielt hvis han er en kjent båt og er egnet for sin rytter . Og steinen er hans kone. Eller bruk størrelsen på den andre forbindelsen . Og hvis han gikk bort da han kom ned, fremmedgjorde han henne, gikk eller visnet i tilfelle han kom ned på jorden med blod, da er han ekteskapsbrudd med henne . Steinen betegner knute av penger og avkastning, og den revne steinen er en religiøs kvinne som er rik på rykte og minne . Og møtekvinnen er kjent for skjønnhet og penger . Og den blonde med glede og aktivitet . Og meteoren har gjeld, og den som ser at han syklet uten sadel eller hodelag, gifter seg med en kvinne uten feil og paradisets skallede ørner og autoritetens hoppe . Den blonde er en krig, og den som ser en salhest uten ryttere, de er kvinner som samles til en begravelse eller et bryllup . En perser i en drøm er en mann eller et barn av en ridder, en kjøpmann eller en arbeider som har en ridder i sitt arbeid og handel . Og hoppa er en partner, så den som ser at han har en hest som døde i sitt hjem, er mannens ødeleggelse . Hvis han ser at han er en rytter på en hoppe som lokker en mujahid og går sakte på ham i klær som er egnet til å ri, slår han ære, makt, autoritet og ridderlighet blant mennesker, og fiendene når ikke ham dårlig, og hvis han er en kjøpmann, så er han en pålitelig og han er i et komfortabelt liv . Hvis han er Adham, er han den største av skjebne og ære, fordi han er penger, autoritet og forvaltning . Hvis den er død, er det mer i underholdning og bortrykkelse, og mer i kamp og blodsutgytelse . Og den som ser at han har solgt hesten sin, så vil han forlate jobben etter eget valg . Og den som ser at han slakter hesten sin og ikke vil spise kjøttet sitt, så ødelegger han levebrødet fra myndighet . Og den som ser at en ukjent hoppe kommer inn i et land eller et hus som ikke kjenner sin eier, så kommer en ærlig mann inn på det stedet, som har fare for mennesker like mye som faren for hoppa . Og den som ser at den ukjente hoppa forlater sin stilling, han etterlater en gammel mann med død eller reise . Og den som ser at kavaleriet løper rundt i runden, og også kommer inn i et land eller en leir, det vil være regn og kraftige regnvær som treffer det stedet . Og den som ser at han er en følgesvenn av en kjent mann, da vil han nå den mannen til det som kreves av en religiøs eller verdslig sak, eller at mannen vil ha en etterfølger, partner eller etterfølger etter seg . Hvis han er en ukjent mann, er han tross alt en fiende . Og den som ser at en hest har trampet eller gått på den, så er han isolert fra sin autoritet eller sitt arbeid, eller han får noe galt og ydmyket, og folk biter ham med tunga . Og den som kjører en trillebår, eide den eller kjøpte den og var en enslig kvinne, giftet seg med en hederlig, velsignet kvinne, hvis hun hadde en medgift, ville en sønn bli truffet fra henne . Hvis mannen er gift, eller noen som ikke venter på å gifte seg, slår han en landsby eller et gods som vil være til nytte for ham i hans levebrød . Og den som ser at hjulet hans er dødt, stjålet eller tapt, så er hendelsen med sin kone . Og den som ser at hans velsignelse er et resultat, han vil skaffe seg levebrød og øke pengene sine . Og den som ser at han drikker melk av vaskebjørn, sultanen vil bringe den nærmere seg selv og få godt av ham . Og den som ser hestens hår mye, hans rikdom og barna vil øke, og hvis han er hersker, vil hæren hans øke . En eunuk betegner en tjener . Og bjørnen uten sjakel er en utro kvinne, fordi hun gikk som hun ville . Og posthesten er nær de som red den i en drøm . Svakheten i hoppen kan indikere svakhet i prestisje ….

…Solen : Opprinnelig den største kongen, fordi den opplyser det som er på himmelen fra sine kolleger, med sin store fordel og disponerer alle mennesker i dets interesser, og det kan indikere kongen på stedet der synet blir sett, og over den er høyere enn den indikerer himmelen for den, og den er kongenes konge og den største myndighet, for Gud, ære være ham Den opphøyde er kongenes konge, kjempens mektige og himmelens leder. og de på den og jorden og de på den . Og solen kan indikere autoriteten til personen som har visjonen, hvis han ser det spesielt uten menigheten og rådene, som prinsessen, korporalen, læreren, faren eller mannen hvis hun er kvinne, og kanskje den hederlige kvinne som kongens kone, president, herre, datteren, moren eller serens kone eller moren eller datteren eller skjønnheten hennes . Digterne sammenligner skjønnheten til jomfruer med solen i skjønnhet og skjønnhet . Det ble sagt at i visjonen til Yusef, fred være med ham, var det et tegn på moren hans, og det ble snarere sagt om hans mors tante, farens kone, og det ble sagt at det snarere handlet om bestemoren hans , og det ble sagt at det var et tegn på faren og månen fremfor moren, alt dette er tillatt i uttrykket, og hvis solen indikerer faren, foretrakk han henne fremfor månen ved lys og solskinn, og hvis det indikerer moren, la henne være feminin og minne månen, så det som ble sett i solen av en ulykke, vendte dens tolkning tilbake til de som refererer til den fra de som vi beskrev om skjebnen til mennesker og størrelsen på visjon og dens bevis og bevis . Hvis en falt kvinne blir sett til bakken, eller en fugl svelger henne, eller hun faller i sjøen, eller blir brent av ild og øynene hennes er borte, eller svertet og fraværende på en annen måte enn hennes kurs fra himmelen, eller hun går inn i en kiste, den som tilskrives henne vil dø . Og hvis han så en formørkelse eller sky dekket den og akkumulerte støv eller røyk på den til lyset ble mindre, eller hvis du så en krusning på himmelen uten stabilitet, var det bevis på at en ulykke skjedde med den som la til den, enten fra sykdom, bekymring, sorg, nød eller bekymringsfulle nyheter, bortsett fra at den du indikerer er syk i oppvåkning, for det er hans død, og hvis han ser det svertet uten grunn for hans bedrag eller en formørkelse, er dette bevis på lagt til urettferdighet og urettferdighet, eller av hans vantro og villfarelse, selv om han tok den i håndflaten eller dens besittelse i fanget, eller den falt ned på ham i hjemmet med lys og lysstyrke. Han var i stand til å eie sin autoritet og stolthet med hans besittelse, hvis han var en av dem som passer ham, eller Herrens ankomst om denne statusen hvis han var fraværende, enten sønnen eller tjeneren eller kona hans så det, fordi han er alles autoritet og verdiene Av huset, ellers var den gravide kvinnen bor n hvis han hadde en tjenestepike eller en gutt som skiller mellom Hann og kvinne søker en økning i synet, for eksempel å ta det og dekke det under klærne, eller stikke det inn i et av karene hans, og han vil vitne om at i den av de skjulte hunnene, og den som indikerer det, er vakkert nevnt med kunnskap eller autoritet . Og hvis hun i dette tilfellet var mørk og krympet i fargen, så var kongen forrædersk i sin besittelse, eller på familien hans, hvis han møtte det, ellers ville han bli pålagt en makt, eller han ble angrepet av en arbeider, eller en fraværende fot, eller han døde blant de syke, og gravide falt av fosteret, eller fødte en sønn. Differensier disse ansiktene, og øk bevisene . Og hvis han ser det komme ut fra Maghrib eller returnere etter solnedgang, eller tilbake til stedet der det gikk opp, vil det vises et tegn og en leksjon som indikerer hva jeg har utarbeidet ved å øke beviset . Dette kan indikere at personen tilskrevet henne returnerte det han håpet på i reise, rettferdighet eller urettferdighet, i henhold til fordelene ved hennes debut og fravær, og tidene for det . Kanskje tilbakeslaget som er indikert av de syke, og fraværet etter at det var kommet for de med graviditet, kan indikere fostrets død etter utseendet . Og kanskje indikerer det at de fraværende kommer fra hans reiser og de rare pengene, og kanskje indikerer fraværet at fangen kommer tilbake til fengselet etter løslatelsen, og det kan indikere at den som omfavnet islam fra sin utroskap, eller angret fra sin ugjerning, vil komme tilbake til hans villfarelse . Og hvis noen ser at det å gjøre gode eller dårlige skjulte gjerninger, indikerer han jakken sin og skjuler forholdene, og hans dekke avsløres ikke for at solen skal forsvinne, bortsett fra at han er en som ble gitt til ham om natten som kone , eller kjøpte en hemmelighet, sa han, kona går tilbake til familien hennes, og hemmeligholdet tilhører selgeren hennes . Hennes oppgang etter solnedgangen kan også være en indikasjon for de som skilt seg fra sin kone om hennes oppstand, for de som er gravide med hennes frelse, og for de som ikke har vært i stand til å leve eller har fått henne på grunn av hennes hykleri, spesielt hvis hennes godhet er av solen, som forkortelse, vasking, melkeavgifter og lignende, og for de som er syke av hans død, på grunn av den menneskelignende skyggenes forsvinden. Med den Allmektiges ord : “ Så gjorde solen ham til en guide, så tok vi en liten knyttneve for oss. ”Og for den som var i jihad eller krig, for seier, fordi hun kom tilbake til Yushaa bin Nun, fred være med ham, i fiendens krig mot ham, til Gud viste ham for dem, og for hvem som helst som var fattig om vinteren dag, På klær og rikdom, og på sommerdagen på tristhet, sykdom, feber og konjunktivitt . Å sitte i solen om sommeren er en indikasjon på pine og sorg han er i, for å følge med linjalen, eller grunnen til at solen falt ned over ham i henhold til hans posisjon og retning . Og den som så at han ble forvandlet til en sol, han slo en konge like mektig som dens stråler . Og den som slår solen hengende ved en kjede, statens vokter og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og helbreder den, vil han motta en velsignelse fra en hersker, og den som ser at solens lys og dets stråler er fra øst til skumring, og hvis han er kongen verdig, vil han få en stor konge, ellers vil han ha et flagg som er nevnt i alle land, og den som ser at han eier solen eller er i stand til det, så han Ordtaket er akseptabelt for den største kongen . Den som så henne, Safia Munira, hadde reist seg til ham, hvis han var en hersker som fikk makten i sitt mandat, og om han var en prins som oppnådde godt av den største kongen, og hvis han var fra soknet med tillatt levebrød, og om hun var en kvinne som så hva mannen hennes hadde lyst til . Og den som ser solen stige opp i huset sitt, hvis han er kjøpmann, tjener han på sin handel, og hvis han er student av en kvinne, så vil han slå en vakker kvinne, og hvis det blir sett av en kvinne som har gift og forsyningen av mannen hennes er større . Og solens lys er kongens prestisje og hans rettferdighet, og fra hans ord mottok solen et løft fra sultanen, og den som ser solen stige opp på hodet, men ikke kroppen, han vil få en seriøs og omfattende saken . Og hvis det dukket opp på føttene uten resten av kroppen, ville han få tillatelse fra før dyrking, og hvis det dukket opp på magen under klærne hans og folk ikke visste, ville han ha spedalskhet så vel som på resten av organene hans under klærne . Og den som ser magen hans splitte og solen stiger opp i ham, så dør han, og hvis en kvinne ser at solen har kommet inn fra salen hennes mens han er krage og deretter går ut fra halen hennes, da vil hun gifte seg med en konge og bli hos henne en natt, og hvis det faller på skjeden hennes, så begår hun hor, og hvis han ser at solen har gått over alt og han er bak henne, følger han henne. Så dør han, og hvis han ser at han følger solen mens den beveger seg og ikke har gått ned, så blir han fange hos kongen . Hvis han ser solen forvandle en gammel mann, ydmyker sultanen Gud den allmektige, gjør rettferdighet og oppnår makt, og forholdene til muslimer forbedres, og hvis hun blir ung, svekker han muslimenes tilstand og vanærer sultanen . Hvis han ser en ild komme ut fra solen og brenne det som er rundt den, så går kongen til grunne noen av sine hovmenn, og hvis han ser solen rød, er han korrupt i sitt rike . Hvis han så det gulnet, var kongen syk . Hvis det blir svertet, vil det seire, og det vil bli en skum . Hvis han ser at hun er fraværende, vil han savne forespørselen ….

…Visjonen om kongen av Egypt, Gud er blitt nevnt – den allmektige – nevnte tolkningen som er den første av Josef – fred være med ham – sa han – den allmektige -: ( Og kongen sa: Jeg ser syv tykke kyr han ville spise syv magert Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O offentlige Vær så snill å gi meg beskjed i mitt syn, hvis dere syner dere passerer , sa de pipedrømmer , og vi tolker ikke drømmer i to verdener , og han sa at den som rømte fra dem og husk etter hans mor, jeg sier deg ved hans tolkning , så de vil sende : Josef , venn, vi har syv tykke kyr som spiser dem syv magre kyr og syv grønne pigger og den andre tørr, så jeg kan komme tilbake til folket for at de skulle få vite det , sa han at du vil plante syv år. Du har alltid høstet og dryss det i kornet av det, bortsett fra litt av det du spiser , så kommer det syv menn som skal spise det du har gitt dem bortsett fra litt av det du har befestet , da etter det kommer det et år der folket vil hjelpe og som de klemmer i ). Surah Yusuf vers 43-49. Og han – den allmektige – sa : ( De sa pipedrømmer ) Ibn Jarir sa : De mener at det er en blanding av en falsk visjon som ikke har noen sannhet , og at den er en samling av stress , og stress har sin opprinnelse i et bunt. av hasj som ligner blandede drømmer som ikke har noen tolkning . Al-Mawardi og Al-Qurtubi nevnte på Abu Ubaidahs autoritet at han sa : Al- Adghat er en uforklarlig visjon om synet , og Ibn Jarir forteller også om autoriteten til Qatada i ordtaket: (Vår fatwa er i syv fett kyr som spises av syv magre ). Han sa : Når det gjelder vaktel, er år av det fruktbart , og de syv magre er sterile år som ikke vokser noe , og han sa : ( Syv pigger er grønne og den andre er tørr .) Når det gjelder de grønne, de er de fruktbare årene , som for det tørre landet , de tørre er de forvandlede , og de magre er Almazel . Og sa : ( han sår syv år hardere ), verset sa : Når jeg kjenner synet å gjøre forklart for ham, sa han : syv av kyrne, vaktler og Alsnblatt greener syv år, gjødsel , og kyrene lener seg og Alsnblatt høyere lander Vsba år Magdbat det er å si 🙁 dyrke syv år hardere ). Enhver påfølgende sekvens . Al-Qurtubi sa : Dette verset er basert på gyldigheten til visningen til den vantro, og at det kommer ut i henhold til det han så . Og han sa : ~ Så kommer det et år etter det, hvor folk vil hjelpe og de vil presse seg .~ Ibn Jarir sa : Dette er en rapport fra Yusef – fred være med ham – til folket om hva som ikke var i visjonen til deres konge, men fra kunnskapen om det usett at Gud kom til å være en indikasjon på hans profet og et bevis av sin sannferdighet , så fortalte han på myndighet fra Qatada at han sa at Gud ga ham kunnskap om en sunnah som de ikke spurte ham om, så han sa : ( Så etter det kommer det et år der folk finner lettelse. og klem .) Betyr å si 🙁 det Agat-folk ) regn og Ghaith , også fortalt fra Ibn ‘ Greg sa : Ibn Abbas – Gud velsigne dem – 🙁 og kom så etter det året ), fortalte han dem at noe ikke spurte ham om Gud hadde lært ham et år der Agat-folk ble regnet . Og Al-Qurtubi nevnte på myndighet av Qatada at han sa : Gud har gitt ham en Sunnah-kunnskap som de ikke spurte ham om for å vise hans dyd , og for å informere hans kunnskapssted og hans kunnskap ….

…Han er i en drøm mannens kone og sønn, hans død og liv, hans rikdom og ære, moren og dyret og hemmeligheten. Hvis butikken hans faller sammen i en drøm, skiller han seg fra sin kone, eller sønnen hans er borte, eller han dør hvis han er syk, eller mistet pengene sine eller solgte slaven eller døde, eller hemmeligheten hans dukket opp . Og hvis han så butikken sin frisk og luktet godt, og hvis han var singel, giftet han seg med en god kvinne eller fikk en sønn, og hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og forlenge livet, og han kunne øke sin verdi og utvide sitt nærvær, ellers kjøpte han en vakker nasjon eller et luksuriøst dyr . Kanskje indikerte butikken faren og moren, fordi de var årsaken til å finne og mate ham . Det som var kjent i butikken hans, enten det var en økning eller en reduksjon, eller en nyhet eller en riving, skyldtes personen som pekte det på butikken . Og den som så at han satt i en butikk, han ville ha godt av det gode . Og den som så at butikken hans ble ødelagt og hans far, mor eller kone var i en tilstand av sykdom, da ville pasienten dø . Butikken er mannens levebrød og ekteskapet hans . Og den som vil feie butikken sin, han vil flytte fra den . Og den som ser at han bryter døren til butikken sin, han vil vende seg bort fra den . Hvis han ser dørene til butikkene stengt, vil resesjonen spre seg, og hvis han ser dørene deres åpne, vil Gud legge til rette for handelsstiene ….

…Og den som ser at han skriver med en penn mens han er min mor, det er ikke noe godt i det, og det kan indikere hans nært forestående død ….

…Speilet : Den som ser ansiktet hans i det fra ungkarene, han vil gifte seg med noen andre og kaste ansiktet, og hvis han har en graviditet som ligner ham, enten det er betrakteren eller kvinnen, og han kan indikere delingen av ektefellene , til han ser ansiktet sitt i andres land og på stedet der han er, og strukturen til betrakteren har skilt seg i det. Det er hans beskrivelse og hans håp, og hvis han ser på dem for å fikse ansiktet eller til mørk øynene, så ser han på brødrenes spørsmål, fryktelig, og speilet hans kan peke på hjertet hans, så det han så av rust var urettferdighet og skyet hans hjerte . Og den som ser i et sølvspeil, får noe ille i ansiktet . Og så i speilet til sultanen og isolerte ham fra sin autoritet og så sin kollega i stedet, og kanskje han forlot sin kone og etterfulgte hennes motpart 0 og det ble sagt at speilet er mannens kvinne og hans rang er like stor når speilet og hennes majestet, hvis han ser ansiktet i det er større, stiger hans posisjon i det, og hvis ansiktet hans er fint i det, vil hans speil bli bedre. Hvis han ser skjegget sitt svart i det med et godt ansikt, og han er forskjellig fra denne egenskapen i våkenhet, ærer han mennesker og forbedrer deres stilling i denne verdens spørsmål . På samme måte, hvis han ser skjegget sitt, et flatt, hårløst skjegg . Hvis han ser henne som hvit, vil han mangle og øke sin status og styrke sin religion . Hvis han ser hvitt hår i ansiktet der håret ikke vokser, er han borte og religionen hans styrker seg, og på samme måte ser i et sølvspeil, vil ære gå tapt . En annen sa : Speilet er en kvinne, og hvis han ser kvinnens skjede i speilet, vil han ha en vulva . Og å se i speilet fullt av bekymringer, og i det rustne speilet dårlig . Hvis han ser ut som om han ser inn i et speil, søker han lettelse fra ham i dem . Hvis han ikke er i stand til å skrubbe henne på grunn av det store antallet rust, kan han ikke finne lettelse . Og det ble sagt at hvis han så det som om han så i et speil, og hvis han var singel, giftet han seg, og hvis kona hans var fraværende, møtte han henne . Hvis han ser i speilet bak henne, begår han umoral fra sin kone, og han er isolert hvis han er hersker, og plantingen hans er borte hvis han er utmattet . Og hvis en kvinne ser i speilet og hun er gravid, føder hun en jente som ser ut som henne, eller datteren hennes føder en jente . Hvis ikke noe av det var å gifte seg med mannen sin med en annen kvinne som har en motstykke, vil hun se hennes likhet . På samme måte, hvis en gutt så at han så i et speil mens foreldrene fødte, ville han slå en bror som ham og hans motstykke . Hvis en jente så det, ville hun også slå en søster som henne, og på samme måte hvis en mann så det, og hun var gravid med en sønn som var som ham ….

…Og den som ser at han har en plantasje, og han har bosatt seg i sin tid, så indikerer det at målet hans er oppnådd og at målet hans er nådd, og hvis det ikke var i sin tid, så indikerer det at det er en overtredelse mellom dem eller en stor ulykke, og det kan indikere for søkeren den plutselige døden eller den som kjenner plantingen med den eller seeren var en av hans familie, og hvem Han så at den hadde grønne avlinger og at den tørket opp, som det indikerer en ulykke ….

…Det betegner i en drøm islam der mennesker lever og blir frelst . Det er årsaken til Guds nåde for å bære vannet som skapelsen lever i . Og kanskje indikerte skyene kunnskap og rettsvitenskap, visdom og avklaring på grunn av den visdom den inneholder . Og kanskje indikerte han soldatene for å ha med seg vann, noe som indikerer skapelsen, som ble skapt av vann . Og det kan referere til skip som går i vann på annet enn land . Og kanskje indikerte gravide . Kanskje indikerer det regn på grunn av det . Og hvis skyene var svarte, eller han hadde tordenbolter, indikerte han symptomene på sultanen, hans pine og hans ordre . Og den som så skyer i huset hans, ble muslim hvis han var en vantro, eller han fikk en velsignelse hvis han var en troende, eller hans kone ble gravid hvis han ønsket å gjøre det . Og hvis han ser seg selv ri på skyene, gifter han seg med en rettferdig kvinne hvis han er sølibat, eller han utfører Hajj hvis han håper på det, ellers er han kjent for kunnskap og visdom hvis han er student . Hvis han ser klare skyer komme påfølgende, og folk venter på vannet sitt, presenter den siden av det folket forventer og venter på . Hvis en person ser at skyer har falt på et land, er det strømmer og regn eller valper eller en katt eller en fugl, og hvis det er bevis på bekymring og hat som gift, sterk vind, ild, steiner, slanger og skorpioner , så er det et raid som kommer til dem, eller gresshopper eller en epidemi som skader plantene deres, eller læresetninger og kjetterier som sprer seg blant Vis dem . Og det ble sagt : As- Sahab er en stor konge eller en medfølende medfølende autoritet eller en lærd eller en klok mann . Hvis en person spiser skyer, har han fordel av en mann med tillatte penger eller visdom . Hvis han rir på skyene, vil hans befaling bli opphøyet og opphøyet i sin visdom . Hvis han ser at hans verden er av skyer, så bestefaren og hans forfølgelse av visdom . Og hvis skyene er svarte, er det visdom med strenghet, ridderlighet og glede . Og hvis det er en skrekk med skyer, vil den motta skrekk fra en klok og sterk mann . Og hvis han ser at han bygde et hus på skyer, oppnår han en hederlig verden med visdom og høyde . Hvis han ser at det er skyer i hånden som det regner fra, oppnår han visdom og visdom løper på tungen . Og hvis han ser en sky som stiger opp og regner gull på den, vil han lære av en klok etikette fra saken i denne verden . Hvis det ikke er regn i det, og hvis det ikke er regn i det, og han er blant dem som tilskrives staten, gjør det ikke rettferdighet eller rettferdighet, og hvis det tilskrives handel, så gjør det ikke oppfylle det han selger, og hvis han er en vitenskapsmann, er han gjerrig med sin kunnskap, og hvis han er en håndverker, mestrer han sin produksjon og gir råd, og folk trenger det . Og skyer er sultaner for dem mer enn mennesker . Og den som så at skyene kom ned fra himmelen og regnet et generelt regn, så sender imamen til det stedet en rettferdig prins, og hvis skyene var svarte, regnet det, så er guvernøren rettferdig, og hvis skyene var hvite så var det regnet, så ville han være en velsignet og rettferdig hersker . Og det ble sagt : Hvis han ser skyer på sin tid, vil han oppnå godt, velsignelse, nåde og penger, og hvis han ser skyer regne på sin tid, utvider Gud den allmektige levebrødet i den byen, og hvis de er i tørke utvider han dem og fjerner dem fra den . Hvis han ser svarte skyer uten regn, får han fordeler, og det kan være tegn på sterk kulde eller tristhet . Hvis han ser en rød sky på et annet tidspunkt, vil folket i byen lide lidelse, uenighet eller sykdom . Hvis han ser skyer stige fra bakken til himmelen, indikerer han godhet og velsignelse. Hvis visjonæren ønsker en reise, blir det gjort for ham . Og hvis han ser en mørk sky, vil han være bekymret og alle hans saker er lukket for ham . Og de hvite skyene i visjonen er bevis på arbeid . Og skyene som en person ser som stiger fra jorden til himmelen, indikerer reise . Og indikerer hvem som reiste når han kom tilbake fra reisen, og indikerer fremveksten av skjulte ting . Og de røde skyene indikerer arbeidsledighet . Og de mørke skyene indikerer en sky . Og svarte skyer indikerer alvorlig kulde eller tristhet . Kanskje de røde skyene pekte på en soldat som kom inn i landet og en tomt . Og den som ser at han har tatt noe fra skyene, han vil plage noe stort med visdom eller mye brøyting og kultivering . Og den som ser at han har kjørt skyene eller gått på den, han vil innse all visdom . Og den som ser skyene som dekker solen, vil kongen bli syk, dempet eller isolert fra sin autoritet . Jaafar Al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa : Den som ser skjorten sin fra skyene, den er dekket av Gud, en velsignelse . Og skyene indikerer at bekymring, bitter, frykt og verdighetens manifestasjon forsvinner, og det er det som vises for vergerne når det regner vann , og kanskje skyene indikerer kjennskap til det allmektige ordtaket : ( Så du ikke at Gud setter skyer og deretter komponerer dem )….

…** Jeg oppfylte hans vilje i en drøm på myndighet av Ataa al-Khorasani som sa : Jeg kom til Madinah og spurte om noen som fortalte meg om hadithen til Thabit bin Qais bin Shammas, og han guidet meg til datteren sin, og Jeg spurte henne og i det : Når Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, ble muslimene appellert til frafallets folk og al-Yamamah og løgneren Muslima, Thabit Ibn Qais gikk til den som gikk da de møtte Musaylimah og Bani Hanifa beseiret muslimer tre ganger, sa fast og Salem Mwale Abi Hudhayfah : hva Hzka vi kjempet med Allahs sendebud, fred være med ham Fjala for seg selv et hull som snublet der Vqatla til og med drepte, sa : Warri, en mann fra muslimen fikset bin Qais i drømmen sin , sa han : Jeg er det som drepte gårsdagens oppdretter fra muslimene, han tok et verdifullt skjold fra meg, og huset hans ligger i enden av militæret, og hjemme stikker en hest i sitt lengde. av penger også og så fra Rqiqi gamle og deg til å gjøre denne drømmen Vtadhaah sa : kom Khalid bin Walid sitt regiment for å skjerme Fujdha som nevnt og presentert for Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og fortalte ham Implementert Abu Bakr, må Allah vær fornøyd med ham og hans vilje etter hans død, vi vet ikke at noen lyser opp hans vilje etter hans død en No Thabit bin Qais bin Shammas, må Gud være fornøyd med ham . I romanen, Anas må Allah være fornøyd med ham at bin Qais, må Allah fikset ham kom dagen Al- Yamamah har mumifisert og publisert Okfanah sa : Å Gud, jeg helbredet deg enn ham disse og beklager enn å gjøre de drepte var hans skjold Vsergt Farah, en mann som ser sovende, sa han : DERI i Han estimerte det under kanonen på et slikt sted og ga befal til ham, så de søkte skjoldet, og de fant dem, og de leverte bud….

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….

…Hvis ting blir forvandlet fra sine vanlige normer, for eksempel kirken som har forvandlet seg til en moske eller det tørre treet som har blitt fruktbart, indikerer dette en endring i posisjonens herskere, eller de forskjellige forholdene i verden fra ond til god , og fra godt til ondt, så vel som byttedyr fra deres juveler og mennesker fra deres former, så den som ser ham, får skryt, og var ikke slik, for det er godhet i hans religion, ærbødighet for ham og en økning til hans ære . Og den som ser at han er en gutt, det er ikke noe godt i ham uansett, så håper han og handler i uvitenhet . Hvis en kvinne ser at hun er gammel eller halv, og hun ikke er sånn, så er dette bra for henne i hennes religion og denne verden . Og den som ser en eldre i en drøm, har blitt en ung mann, og hvis han er fattig, blir han uunnværlig, og hvis han er en av dem som har ordnet livet sitt, vil han komme tilbake til ham, og hvis han er syk, hans sykdom er helbredet . Og den som ser at det har blitt en vakker myk gren, den vil dø raskt . Og den som ser at han er langvarig i en drøm, hans liv vil bli forlenget, og han vil ha penger og barn, og den som ser at han forkorter huset sitt eller husdyret sitt, eller noen av fordelene han har, kan frykte døden for ham . Og den som ser en reduksjon i noe av sin skapelse, det er en reduksjon i hans verdslige liv . Og den som ser at han er i form av en kvinne og hennes utsmykning, han vil bli rammet av ydmykelse og lidelse i seg selv, med mindre han ser at han har returnert til sin tilstand . Og det ble sagt : Hvis han er i krangel, la ham forene seg med motstanderen, for argumentet er imot ham, for hans gunst er seirende av hans behov . Hvis kvinnen så at hun hadde blitt en mann, og hun hadde en fraværende sønn, kontaktet hun ham, og hvis hun var gravid, ville hun ta med en gutt, og hvis hun ikke var gravid, ville hun aldri føde et barn, og hvis hun fødte et barn, døde gutten før han nådde sin alder, og kanskje tolkningen viet hennes verdier eller eier, og han hadde en omtale i People, og ære like mye som det mannlige beinet . Og den som vender kroppen sin i en drøm til et dyrs kropp, og hvis han er syv, vil han dominere over ham uten ham med sine penger eller sin autoritet og alvorlighetsgraden av hans sorg eller hans list og bedrag . Hvis det er til et dyr som kan spises, indikerer det dets godhet eller ydmykelse . Og den som ser på seg selv som en fjær eller en vinge, det er lederskap og godhet som rammer ham . Hvis han ser at han flyr med vingen, så reiser han i autoritet så langt han er på bakken . Og den som ser at kroppen hans er laget av leire, han vil ikke bli igjen . Og den som ser at han har blitt av jern, hans liv vil være langt . Og den som ser at han har blitt en bro eller en bro som folk krysser over, så blir han en sultan, eller eier av autoriteten, eller ekvivalenten til sultanen, eller en lærd blant de lærde som folk kan nå deres saker . Og den som ser at han har snudd en pinne, det er ikke noe godt i den, for han er korrupt i sin religion og i sin verden, bortsett fra at han er sliten i denne verden . Hvis han ser at det har blitt et blonder, er det slik, bortsett fra at han ikke får tak i det han ber om integriteten til kommandoen eller forespørselen . Hvis han ser et sykt barn som har blitt en fugl, er det bevis på hans død . Og den som ser at han blir deformert eller lignet på en ape, det er forsvinningen av den allmektiges nåde . Og den som ser at han er blitt forvandlet til en kamel eller et dyr eller en syvende og lignende, det er ikke noe godt i ham i religionen, spesielt i alle fall . Hvis han ser at han har forvandlet seg til en fugl, vil han være en bil på jorden som reiser, og hans liv i denne verden vil være lik fuglens . Den som ser at han har blitt et monster, han vil forlate det muslimske samfunnet og isolere dem . Og den som ser at han har blitt til en hjort, han vil ha glede av å leve med kvinner . Og den som ser at han har blitt til en gris, hans levebrød er fruktbart og ydmyket i seg selv . Og den som ser at han er en edderkopp, da blir han en angrende tilbeder av mange synder ….

…Når det gjelder fingrene : en bror ble født, ifølge det som ble sagt at hånden er en bror . Og flette den sammen uten en stram hånd . Og engasjerte seg i husets arbeid og brødrenes sønner med en sak de fryktet for seg selv, og de lot som om de skulle betale det og dets tilstrekkelighet . Og det ble sagt at fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, tommelen er Fajr-bønnen, pekefingeren er middagsbønnen, langfingeren er ettermiddagsbønnen, ringfingeren er solnedgangsbønnen, den rosa er den mørke bønnen, og dens korthet indikerer mangler og latskap i den, og dens lengde indikerer at han bevarer bønnene, og fallet til en av dem indikerer at man forlater Den bønnen . Og den som ser en av fingrene i stedet for den andre, han vil be den bønnen på den andre . Hvis han så ut som om han biter et menneske, indikerer han den bittesmåten til den bitne personen og overdrivelsen av bittet i hans disiplin . Hvis han ser melk komme ut av tommelen og blod fra pekefingeren mens han drikker av dem, bør han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer stygge ord mellom slektningene . Hvis imamen så en økning i fingrene hans, var det en økning i hans grådighet, hans anstendighet og hans mangel på rettferdighet . Og det ble fortalt at Harun al-Rashid så dødsengelen, fred være med ham, hadde representert ham, så han sa til ham : O dødens konge, hvor lenge har jeg igjen? Han pekte på ham med fem fingre spredt ut fra håndflaten, så han så med gru, gråtende over synene, og han fortalte dem i en størrelse som er beskrevet av uttrykket. Han sa : O troende , han fortalte deg at fem ting han visste med Gud, som dette verset samler : ” Gud har timens kunnskap . ” The vers . Aaron og Farah lo . Fingrene på venstre hånd er barna til en bror og søster, og neglene er en manns evne i denne verden, og det hvite av neglene indikerer hastigheten på memorisering og forståelse, og å se neglene i mengden salat og verden . Og behandlingen av den er bevis på svindel i å samle verden, dens lengde med sin godhet, penger og klær, og forberedelse av et fiendens våpen, eller et argument eller penger, for å unngå deres onde . Og lengden, slik at den er redd for at den går i stykker, er bevis på at noen andre tar ansvar for å ødelegge noe i hånden, fordi han bruker for mye sin evne . Han betaler zakat al-fitr, og hvis han ser det som om en gammel mann har bestilt pennen sin, så hvis han finner den, beordrer han ham til å forplikte seg selv og opprettholde sin ære . Å male en manns fingre med henna er bevis på mye bevæpning, og åen kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens godhet mot henne . Hvis han så som om han hadde fått henne til å falle, aksepterte hun ikke pigmenteringen, da viste mannen hennes ikke kjærligheten hennes . Hvis mannen så håndflaten bleknet av et monster, måtte han slite i pensjonen, og hvis hans høyre hånd ble pigmentert av et monster, antydet hans visjoner at han drepte en mann . Hvis han ser at hendene hans er farget med henna, så viser han hva som er i hans eller det gode eller onde, eller av pengene hans, av hans inntjening eller sin bransje . Hvis han ser hendene gravert med henna, prøver han et triks fra huset for å bruke noen av husmøblene på hans bekostning på grunn av manglende inntjening, og fienden fornærmer ham, og han får ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hennes hånd er inngravert, lurer han hennes utsmykning i en sak som er riktig . Hvis inskripsjonen var leire, indikerte den et stort antall ros . Hvis hun så gravering av hendene blandet sammen, ville hun ha skadet barna sine . Hvis hun ser at hånden hennes er støpt med gull eller gravert med det, betaler hun pengene til mannen sin eller gir henne glede fra ham, og hvis en mann ser at han er blitt impregnert eller gravert med gull, lurer han en triks hvor pengene hans eller levebrødet hans vil gå . Armhulen hår : lengden på bevis på behovet for Neil, verset : ~ og Admm hånden til vingen din hvite ut av ikke – fattige ~ og viser religionen til eieren og sjenerøsitet . Hvis han ser mye armhulehår, så er han en mann som ber bøddelen sin om å samle inn penger i kunnskap, vergemål, handel og så videre, og han kommer ikke tilbake til kvinnen og religionen . Hvis det er mye mindre, indikerer det det store antallet barn ….

…Og den som ser at han har gitt sin ring til noen som en uopprettelig gave, så skal han trekke seg tilbake fra noe av det han eier med sin egen godhet, og hvis han har tenkt å komme tilbake, vil han komme tilbake til det ….

…Hvis han ser en kjent dommer som er urettferdig i sin avgjørelse, mister folket der stedet balansen og vekten . Hvis en mann kommer til dommeren, så gjør rettferdighet mot ham, for den som drømmer vil gjøre rettferdighet mot en motstander . Hvis han er bekymret, vil han bli løslatt fra ham, og hvis dommeren kjører i sin avgjørelse, hvis det er en tvist mellom ham og en person, vil han ikke bli behandlet med rettferdighet ….

…Det er sjelden at en mann kom til Ibn Sirin og han sa: Jeg så Al-Muhallab har hatt makten mellom hjemmet mitt og hjemmet hans, så Ibn Sirin sa: Dette er en mann som giftet seg med moren din, så hans sinne ble sterkere og han kom til moren og sa til henne at du kjenner al-Muhallab. Hun sa ja, jeg var moren hans, så kom jeg til faren din, og han undret seg over det ….

…Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

…Og den som ser at han har løftet en vegg, og hvis det er relevant, vil han løfte en person til en stilling, og hvis det er noe annet, så vil han hjelpe ham verbalt ….

Ånd Hvis du ser sjelen din forlate kroppen din i en drøm, så truer du med å ofre deg selv for mislykkede planer som vil føre til nedbrytning av din verdi og din fremmedgjøring fra dyder og dyder . Hvis en kunstner ser sjelen sin forlate kroppen sin, forutsier dette at han vil utmerke seg i sitt arbeid hvis han viet seg til sitt arbeid og vender seg bort fra følelser . Og hvis du i en drøm forestiller deg at en annen persons sjel bor i deg, indikerer dette at du vil dra nytte av en fremmed som du vil bli kjent med . Hvis en musikkjente ser en annen kvinne på scenen iført lyse klær og forestiller seg at hun er hennes sjel i en annen person, så betyr dette at hun vil møte en stor konkurranse i et stort prosjekt som hun deltar i . Hvis du drømte om at du diskuterte udødeligheten til din sjel, forutsier dette at du vil forbedre mulighetene som vil hjelpe deg å tilegne deg ønsket kunnskap og glede i å samhandle med utdannede mennesker ….

…Gropene : et tegn på bedrag, bedrag, garn, rollen til utroskap, fengsler, restriksjoner, observatorier og lignende, og opprinnelsen til det er det som graves for åger i dem for å jakte hvis de faller inn i dem, og begravet kan indikere en gravid, gravid mor, barnepiken, fordi maten til barnet i mors liv blir lagret som mat på søppelfyllingen. Det ledsages av noe etter noe, til det er tomt eller dispensert med noe annet . Kanskje det ukjente betydde bredden på maten som fant sted mens utgravningene foregikk i den, fordi den var en grop, og den som så et begravd land, kollapset eller kollapset, hvis moren hans var syk, omkom hun, og hvis han hadde en gravid kvinne, ville hun bli frelst og graven hennes ble gravlagt, fordi graviden til den gravide kvinnen er åpen, med mindre det er det som bekrefter hennes død i synet. Da ville det begrave henne . Hvis ikke noe av det, se . Hvis han hadde mat i den mens han var våken, solgte han den, og skitt og søppel som du helte i den, erstattet den, og det er prisen . Og hvis han ser sin spesielle mat som avskum eller skitt, er prisen billig og pengene hans er borte i den, og hvis han ikke har mat i den, og han ser den fylt med skitt eller skitt, så fyller han den med mat når den er tillatt . Og hvis hun var full av mat, ble kona hennes gravid hvis han var fattig eller moren . Hvis søppelfyllingen er ukjent i en moske eller en duk, eller den må ha en gruppe mennesker, og det er mat i den mens den er mangelfull, vil prisen bli redusert i området i den grad fyllingen mangler . Og hvis det renner over og flyter og folk skiller seg fra det og ikke mangler det, er prisen billig og maten er rikelig . Og hvis han så en ild som falt i maten, var det i maten som inneholdt en høy pris, eller en ulykke fra sultanen i vidstrakte omgivelser, eller gresshopper eller en stein i dekarene . Hvis han ser dadler eller sukker i maten hennes, går prisen opp og kjønnet hun har i maten er overdrevet, i henhold til mengden søthet den inneholder hos få og mange . Hvis det er som halvparten av maten hennes, så er den i halvparten, ellers for dette beløpet . Når det gjelder den som faller i en søppelfylling eller en ukjent grop, er det ifølge ovennevnte ansett at et fall i en brønn anses ….

…Hvis du vandret i en drøm i et palass eller beundret luksusen, forutsier dette å øke dine evner og gode omdømme, og du vil motta en prestisjetung posisjon . Hvis du ser og hører vakre menn og kvinner som snakker og danser i et palass, forutsier dette at du blir fortært av et nytt nyttig og lykkelig selskap . Hvis en gjennomsnittsjente drømmer om at hun deltok i en fest med folk i sin klasse i et palass, forutsier dette at hun er i ferd med å gifte seg og at slektninger vil være sjenerøse og snille mot henne . For en jente som kommer fra et ydmykt miljø, er denne drømmen forvirrende og har ikke en klar betydning, ettersom hennes useriøse, late sinn er fylt med useriøse dagdrømmer, og da hun så denne drømmen, skulle hun begynne seriøst ærlig arbeid og dempe henne villedende ambisjoner ved å ty til råd fra mor og venner . Hvis du drømmer om at du er i et palass med et rom bebodd av spøkelser, forutsier dette at de kommende dagene vil gi deg ulykke og skuffelse . Hvis du drømmer om at du er i et stort palass, forutsier dette suksess i dine kommende dager og rikdom . Hvis du drømmer om et herskapshus som du ser på avstand, forutsier dette suksesser i fremtiden din ….

Å se en halvsøster i en drøm indikerer at bekymring og angst vil være hos deg ….