…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…
Drømmer om hjort angriper meg
(68 betydninger av å drømme om hjort angriper meg)…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…
Fra hit fawn : slå den pågående slaktingen av Belle fawn som løper deflower en jomfru . Og hvis det slo fra hennes hud eller hår, er det penger fra kvinnene . Hvis han ser en gaselle bli drept og dør i hånden hans, blir de plaget og sørget av kvinnene . Hvis han ser at han kastet en gasell eller en ku annet enn å jakte, kaster han også en kvinne . Hvis han kaster den for jakt, vil han fange byttet, og hvis han savner jakten, så søker han byttet og savner også ….
…Doe : Vjarih Belle Arab, det føltes som en jaktet doe, den er plottet eller Bjarah con woman Wiczugea . Hvis han så det som om han kastet en doe med en stein, indikerer det at hans kone ble skilt, at hun slo eller samleie med en hushjelp . Hvis han så ut som om han hadde pleiet henne med en pil, ville han skyte en hushjelp . Hvis en doe blir slaktet og blod søler fra henne, må han være en hushjelp . Den som gjør hjort, snubler over denne verdens glede, og den som tar en hjort, han slo en arv og mye godhet, og hvis han så en hjort, ville den hoppe på den . Hvis kona hans ble fanatisk, og den som så at han løp i sporet av en maur, økte styrken hans . Og det ble sagt at den som ble en antilope, ville øke seg selv og pengene sine . Og den som tar en hjort og fører den inn i huset sitt, han skal gifte seg med sønnen sin . Og hvis kona hans var gravid, fødte hun en gutt, og hvis han flådde en gasell, begikk han hor med makt med en kvinne . Det ble fortalt at en mann så ut som om han var en hjortekonge, og deretter fortalte han om synet ved en kryssing og sa : Du har tillatte penger, eller gift deg med en gratis, sjenerøs kvinne . Det var slik . Og spis fawn kjøtt fra en vakker kvinne . Og den som slo frykt, slo et barn . En hushjelp, Belle og monsteret, er også en kvinne . Og dyrets kalv blir født . Og skinnet til dyret og antilopen og håret deres, og fettet og magen, penger fra kvinnene . Og den som kaster en gaselle for å fange, han vil prøve å vinne den . Og det ble sagt at den som gjør hjort eller noe fra dyret, vil trekke seg fra det muslimske samfunnet ….
…Uttrykk og uttrykk bruker ordet ( uttrykk ) særlig på tolkningen av visjonen . Uttrykket er : overgangen fra tilsynelatende syn til dets indre . Dette er Raghebs mening . Det ble sagt : hensynet til tingen betraktes som noe av det til og med får en viss forståelse av dette blir fortalt av al – Azhari . Opprinnelsen av uttrykket er avledet fra : timer , som er forbikjøring fra arrangementet til arrangementet , og grupper på språk mellom vann og ikke – vann bypass, sa de : i vann overskrider en svømmer eller et skip eller et annet så- kalte : transitt . De sa : husk at leksjonen er tilfellet som når ut fra betrakteren for å vite hva som ikke er scenene . Det sa : krysset noen formildinger tolket visjonen . Og : krysset av å understreke overdrivelsen i den . I den nedlastingen : ~ Hvis dere går over til visjonen om ~ (1) som du ber til en slutt, og du vil huske penger henne . Krysset : navnet på en skuespiller fra handling gjennom , sa : gjennom visjonen og krysset alle tolket ord . Abu Bakr var må Allah være fornøyd med ham over de mest fremtredende følgesvenner, kjent tolkning av visjoner og uttrykk, og hvordan blir læreren hans Allahs sendebud, læreren av nasjonen alle , blitt beskrevet som en av ledsagerne, som i den ~ erobringen ~ (2): ~ en av de uttrykte folks syn etter Allahs sendebud på ham ~ . Det er også beryktet for sine ord, visjoner om Imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri lojalitet, født i 33 av avdøde i 110 av og tilskrevet ham en bok ( uttrykk for syn ), en trykt og nevnt av Ibn al – Nadim i indeksen , som er boken som ruller mellom folket på vegne av : ( lagprat i tolkning av drømmer ), og se flaggknappen totalt (25 \ 7 ) finne tilstrekkelig oversettelse i henhold til en mektig Zrcelli og endte der andelen ikke – gyldigheten av bøker av Ibn Sirin . En annen verden er : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, en av sufiene , og har mange publikasjoner, inkludert : ( parfymerende skapninger i uttrykk for en drøm ) inneholder ting og oppfatninger, og navnene på kvinner og kvinner kan ikke forekomme bare sjelden som det kan være umulig å se noe av etterlivet og dette og at det var sufiene. Det er sant at det sies at det har blitt oppfylt og økt på dette feltet , og mange forfattere har berømmet hans arbeid, som professor Muhammad Qutb , da Jeg sier : I denne delen vil jeg snakke om metodene til uttrykkene og de nødvendige forholdene som må gis i overfarten , og før dette påpeker jeg at det er mange moderne og gamle uttrykkere , jeg leter ikke etter dette i deres navn, men jeg vil snakke om tilnærmingen som mange av dem følger gjennom min oppfølging av dette emnet . . Jeg sier : Mabro-visjoner nylig delt inn i tre seksjoner : 1 – Seksjon I : Eierne av denne seksjonen reflekterer ikke bare litt viker unna uttrykket og lukker døren til å lære uttrykk , og at han ble fortalt et spørsmål om uttrykket og kvalitet svarte : den innsikten strekker seg med en og forhindrer læring , og destinasjonen denne saken vi har hørt fra noen gamle Mchaikhana-aktede Gud, har nåde for dem som døde , og velsigner oss i vår tid . B – Seksjon II : The Hola I motsetning til den første delen , utvide uttrykket , og retorikken i spørsmålet om visjoner i hver kommune , Palmchaffhh, transport, og selv ved å skrive til eieren eller andre , og noen av Hola funn forteller deg utfordret gjennom tolking og hvordan tolkningen av visjonen som er ansvarlig for dem . C – Seksjon III : strekningen mellom Hola og Hola kors men Palmchaffhh bare , og krever at eieren av visjonen er flytende og hindrer overføring bare smalt , og Hola , så mye uhemmet uttrykk : og fortelle deg om hvordan tolkningen noen ganger . Kanskje den ettergivenhet i uttrykket av visjoner , og åpne døren på hvert bord, og et foredrag noe ulykke i disse dager , og her er jeg ikke imot uttrykk for visjoner som en vitenskap , men mot lempning i uttrykket av visjoner , og åpne den døren på alle bord og foredrag noe ulykke i disse dager, og her er jeg ikke mot uttrykket Visions som en vitenskap, men mot ettergivenhet i uttrykket, ikke undersøker, ikke spør om tilstanden i den visjonære, og ber om visjonen, dens ordlyd, og dens tid. Dette er ting som kreves for overfarten for å muliggjøre det optimale uttrykket , og derfor finner du blant uttrykkene som tåler hørselsvisjoner som sier at graden av korrekthet i hans uttrykk ved å lese det ikke overstiger femti i Cent !! Jeg sier ikke at det bare er Almtsahlain som har skylden , men at den første delen så vel som eierne tar feil – etter min ydmyke mening – Begrepet visjoner ikke bare dømmekraft , men dømmekraft og lær og praktiser ferdighetene med å oppnå og utvikle og mestre , de skiller seg fra person til person ; Ja, det er dømmekraft når Josef, Jakobs sønn, dem fred og velsignelser fra den Allmektige sa ~ Ijetbik som din Herre og lær deg tolkningen av samtaler og nåde til deg og hele Jakob, som fullført av foreldren av Abraham og Isak som din Herre vet, klok ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas sa i sin tolkning ( og lærer deg tolkning av samtaler ) noe av visjonens uttrykk , og lærer deg så vel som å vite hva folk tolker ham snakke (3)). Ja , det er dømmekraft når Jakob , og når Abraham og Daniel og Muhammad over dem som profeter og fred , samt ledsagere når Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og Omar ibn al – Khattab og Othman bin Affan og Ali ibn Abi Talib og Abdullah bin Abbas og Abdullah ibn Amr ibn al – Aas og Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med dem alle , og andre . Men når andre ikke gjør det . . . , Er ikke alt en firaasa , men den inneholder firaasa , inspirasjon , og fradrag i Koranen, Sunnah, språk , ordtak , og andre ting som er kjent for å alle som er interessert i denne kunsten . Kom til høyre enige om å snakke om Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : Jeg hørte Allahs sendebud være med ham si : ~ ikke bare profetier igjen av misjonærene ~ , de sa : Hvilke misjonærer? Han sa : ~Det rettferdige synet ~ (4) og dette er Bukhari’s ordlyd . Den datum av Imam Ahmad fred være med ham, sa han : ~ drømmer er sett av muslimer eller se ham ~ (5). Betydning : at åpenbaringen avbrutt av hans død fred være med ham og forblir det den lærer ham hva som bare vil være den visjonen som den troende ser , så vel som inspirasjon, nyheten som den vil bli lokalisert ikke profeter fortalte også profeten fred være over ham i en alder av ordtaket har vært i De forente nasjoner før du Mahdthon – enhver visjonær og det ble sagt : har rett og Bukhari sa : å ha rett på tungene . Det var ikke i min nasjon, inkludert en av Omar bin al- Khattab var ~ enige om (6). Han fortalte mange av de hellige om Omowo fraværende , ble også fortalt denne inspirasjonen , kan vi spørre, hvilken inspirasjon og hvorfor si i dag ? Jeg sier : Imam Ibn Hajar sa i Al-Fath : Hemmeligheten var i inspirasjonssyklusen i hans tid, må Gud velsigne ham og gi ham fred og dens overflod etter ham , overvekt av åpenbaring for ham, må Guds bønner og fred være med ham, som var våken og ønsket å vise mirakler fra ham , så det var passende at ingenting skjedde med ham i hans tid , og da åpenbaringen ble avbrutt av hans død, falt inspirasjonen for hvem Gud har utpekt for sikkerhet fra forvirring i det .. og ved å benekte at dette skjedde til tross for overflod og hans berømmelse er arroganse til de som benekter det . Ibn Hajar detaljerte i al-Fath forskjellen mellom inspirasjon og visjon og nevnte at inspirasjon er : det som beveger hjertet til en vitenskap om at han blir fristet å handle på uten slutning. Abizaid Dabbousi av imamer i springen , sa at det offentlige at det er ikke tillatt å handle bare når den har alle de argumentene i døren er tillatt , og sa ordene siste Sinear . han var profeten fred være med ham noen ganger kutte visjon følgesvenner Viabbarha en det enten på hans ord , Og dette er fra saken om utdannelse fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og det som fortelles om dette er det som ble rapportert av Ibn Sh Wahab sa : så profeten fred være med ham en visjon Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr , jeg så som om jeg gikk foran deg og jeg Vsbaktk grad Bmrqotin og en halv ~ og hemostats : klasse . Abu Bakr sa : O Allahs sendebud , Allah Iqdk til hans nåde og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år . Denne hadithen ble nevnt av al-Suyuti i de viktigste kjennetegnene og tilskrev den Ibn Saad, men den er mursal (7). Dette er en firaasa fra Abu Bakr . Ibn al- Qayyim sa sin bok ( rullebaner ) (8): ~ Fysiognomien var og vil forbli statusen til hjemmene :~ Vokt dere for tilbedelse, og dere er vi ~(9), og det bare fordi det er Guds lys som kaster i hjertet av sin tjener skiller han mellom rett og galt og den nåværende arbeidsledige og oppriktig og falsk . den nåværende arbeidsledige og sier : strømmen er utsmykket og analyse, de arbeidsledige mot ham , sa : kvinner forstyrret eventuelle tomme ornamenter er arbeidsledige , og som betyr at han skiller mellom en ting og mot ham, og denne fysiognomien i henhold til troens kraft på , det var sterkere tro det er en av dømmekraft . Ibn Masood kan Allah ha sagt om ham : Avars folk tre : Aziz Yousef, hvor han sa til sin kone : ( han sa at han kjøpte fra Egypt til sin kone Akrami hvilested kan være Infna eller vår sønn ) ( Yusuf : 21 ). datteren til Shoaib da hun sa : ~ Astijrh ~ ( historier : 36). Abu Bakr i Umar, må Allah være fornøyd når Astkhalafh . det var mange følgesvenner, Gud velsigne dem Athlon dem , og vennen må Allah være fornøyd med ham i forkant av det er den største nasjonens skjønn og etter Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , det er det han sa til noe : Jeg tenker også, men han sa også , og nok i Frasth OK Te Rabbo i kjente stillinger – noe som ikke er feltet for samtalen vår (10), og som jeg også sa : dømmekammerater tror fysiognomi , og ut av denne typen fysiognomi av liv og lys, som Ahbhma Gud for hvem han vil av sine slaver , og som lever hjertet så og opplyst, knapt Frasth galt , bekrefter dette verset : ~ Jeg tror det var død Vohieddinah og fikk ham til å gå Nora inn mennesker som ham i mørket er ikke utenfor dem så vel som Zain for de vantro hva de gjorde ~( Anaam : 122 ). Dersom uttrykk for visjoner Balfrash det er mye når Aner ikke betyr at det avstår når andre , men jeg har den forskjellen i forhold til få og mange bare , kan det være i denne alderen av Gud gir ham fysiognomi , var Jah i diskusjon : « Frykt den innsikt av troende, er det sett av lys av Gud (11). i følge til den guddommelige hadith fortalt via Abu Hurayrah sa Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : at Gud sa : Det er uvanlig for meg og Lea var Aznth-krigen , og nærmere min tjener, noe jeg liker enn antatt av ham , og fremdeles nærmer Abdi seg til Balnoavl til jeg elsker ham , hvis jeg elsket deg hørt at han hører , og hans synet som han ser med , hånden som han slår med , og foten han går med , og spurte meg til Oattiynh , og mens min søker tilflukt til Oaivnh . Det jeg nølte med om noe er jeg en skuespiller som nøler med den samme troende død og jeg hater Madsth ~(12), og å være at det gjør ham dra nytte av det de hører fra vitenskap, visdom og forkynnelse av de gode opplevelsene som er nyttige, og gjør at den også ser at Guds lys er i himmelen og jorden fra statene om å stå, hans tro og hans tro . Han sa Mark Mnari i sin bok og kommenterte foredraget som gikk foran : ~ frykt innsikt fra den troende .~ fysiognomi : slutningskroppene til mennesker og former , og farger og hans ord , om hans moral og dyder , og laster , har Gud Tepe om oppriktighet, og sa : ~ hvis versene i Mtosameen ~ ( stein : 75 ), og sa : ~ du kjenner Besimhm ( Baqarah : 277 ), som er avledet av å si hoppa syv språklig moderfår , og kalte på de syv han bytter avstander i å holde , var fysiognomi underslag av Arif vurdere for eksempel personen og identifisere saken , som er av to typer : Den første : En type som oppstår for en person fra et sinn at han ikke vet årsaken – og det er en slags inspirasjon, som kalles den oppdaterte eieren, som i nyhetene : “ Hvis det er en modernist i denne nasjonen, så er det Omar. ”(13) Denne inspirasjonen kan være i en tilstand av våkne eller drømme , dette er den første typen Og sannheten er at den er : en tanke som angriper hjertet og spretter på den som et sprang Løven er på byttedyr, og denne firaasa er i samsvar med troens styrke . Seco nd : være industriutdannet , det vil si å vite hva farger, former og mellom temperament og etikk , naturlige handlinger , og visste at det var en konstant forståelse , sterk på fysiognomi (14). . . Konklusjonen Jeg kommer til det etter alt dette samtalet . . . Det er noen som krysser visjonen med inspirasjon, det er de som krysser den med inspirasjon, og det er de som krysser den med industri og utdanning, men det må påpekes her at det er bedre for en person å ikke si om seg selv at hans uttrykk kommer under overskriften fysiognomi eller inspirasjon, fordi dette er renselsen av sjelen, og Gud den allmektige sier : “ Ikke rens deg selv. du vet er avdekket ~( stjerne : 32 ). Begrepet visjoner er ikke bare basert på fysiognomi, men det er basert, og på den andre inspirasjonen, og oppfinnsomhet i det vitenskapelige baserte uttrykket på kunnskapen om Koranen og Sunna og kunnskap av opprinnelsen til denne fortolkningskunsten i betydningen eller avledningen av navnene og et eksempel på dette blir fortalt i Saheeh Muslim fra Anas ibn Malik Han sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ En natt så jeg de sovende som om jeg var i garnisonen til Uqba ibn Rafi, og vi kom til Rutab fra Rattab Ibn Tabab – en mann fra folket i Medina tilskrev ham denne typen god våthet – Han sa, må Guds bønner og fred være med ham : Så jeg vendte storhet for oss i denne verden og konsekvensen for oss i etterlivet, og at vår glede »(15) , som er oppfylt og avgjort dens bestemmelser . Budbringers fred være med ham den første hindringen : en konsekvens, Rafie : ansiennitet og lystig : religionens stabilitet og fullføring av dens bestemmelser . Noe annet enn hermeneutikk Balostakkak : tolkning som treffer ordspråk og likhet : fortalt av Bukhari i sin Saheeh fra Abdullah ibn Umar at profeten, fred være med ham, sa : ~ Jeg så som om opprørshodet, en svart kvinne kom ut av den byen – inntil Bmhaah ble sagt : Mhaah av stor vekt, som er al – Juhfa – som er navnene på stedene i byen – så jeg uttalt at byens pesten ble overført til det . “(16) Muhallab sa : Dette vision of the Department of vision expressive. Det ble rammet av idealene, og ansiktet til representasjon som er avledet av navnet på ( svart ), to ord : dårlig, og sykdommen hvis det ble installert to ord med hverandre til venstre ord til deg : svart, Valrcol hellig fred være ved ham utgang, inkludert En samling av hennes navn, og utbruddet av poesien hennes tolket også, at det som vekker ondskap kommer ut av byen . Hun bemerket her at ikke all svarthet rynket pannen i en drøm som visjonene som jeg fortalte deg : Du bør vurdere flere ting, blant annet tid på Åpenbaringen, og byen var den gang landet infisert, så bevist Aisha, måtte Allah være fornøyd, sa : ~ Vi har gjort byen til et Oba land Gud ~ (17). Profeten kalte hellig fred være med ham for å formidle Gud Abaha til den kjekke sa : ~ Å kjære for oss, byen og bevege deg beskyttet av den kjekke ~ (18), så du kan se bak synet og fargen på svart , dermed uttrykt sin avledet fra suverenitet er ikke fra dårlig , og så det som er viktig her er mangfoldet av uttrykk og dets metoder , og mangfoldet av uttrykket til sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, for visjoner og sendebudet av Gud var med sine følgesvenner som ville uttrykke visjonen og fortelle dem årsaken til hans uttrykk som det forrige eksemplet . . . Ta også dette eksemplet : På autoritet fra Abu Musa på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer, så han og jeg gikk til det punktet at det var Al-Yamamah eller Hajar. Så hvis Madinah smekker, og jeg så i synet mitt at jeg ristet et sverd, ble brystet hans kuttet av. Han ble skadet av de troende på en søndag, så en annen ristet ham, og han returnerte det beste som var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe av troende på en søndag, og hvis godhet er hva Gud har brakt med seg etter belønning av ærlighet som Gud har brakt til oss etter dagen i Badr ~ . Dette er teksten i en muslimsk (19) . Valmlahz her at profeten fred være med ham fortelle følges visjon og han sa, og denne utdanningen fra det , og som også fortalt av Ahmad i sin Musnad fortalt fra Anas at Allahs sendebud fred være med ham, sa han : ~ jeg så mens du sover se om jeg Mirdif ram var Zbh mitt sverd brutt , har vært å plassere jeg drepe eieren av bataljonen , og en mann av folket i huset mitt dreper ~ (20),. drepe Allahs sendebud fred være over ham Talha bin Abi Talha eier av vantro banneret , og drepte Hamza bin Abdul krav kan Allah være fornøyd med ham . Al- Nawawi sa i å forklare den sanne muslimen Kommenterer til hadiet til Ibn Abbas : at Allahs sendebud fikk meg til å si til sine følgesvenner : “ Den som blant dere ser en visjon, l og fortell det, gi det til ham . . . ~ Etc. (21), sa dommeren :betydningen av begrepet de ofte gjør også, som om han sa : ville . I moderne induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, sa forskerne : en bærbar datamaskin og be om at Gud velsigne ham og lære dem å tolke dyden og inkludere I henhold til hva Gud den Allmektige vil informere det usett, og det kom i den autentiske hadithen av Al- Bukhari. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : Mens jeg sov, kom jeg med en kopp melk, og jeg drakk den slik at jeg kunne se vannet . ”(22) Hadithen er allerede nevnt, og den var den første av sendebudet, må Guds bønner være over ham. Han ga melken til kunnskapen , og det er viktig for oss her når vi snakker om lovligheten av å lære visjonen og spørre om det som kom fra fortellingen om Abu Bakr bin Salem at Guds bønner og fred være over ham. Han sa til dem : “ Gi det. ” De sa , O Guds sendebud, dette er kunnskapen som Gud ga deg , så han fylte deg med nåde , så jeg foretrakk en skønhet og jeg ga den Omar Han sa :“ Du ble skadet. ” Her , må Guds bønner og fred være over ham, fra følgesvennens nyheter om å låne ut visjoner til deres avhør av dem . Han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, som Ibn Hajar sier i Al-Fath : Han var flytende i visjonens uttrykk, og han hadde en deltaker i det blant dem fordi mangfoldet av dette ordtaket ikke er gitt til dem som trente i det og stolte på en kvinne . Han kommenterte hadithen og sa : I hadithen var lærdens legitimitet til å stille spørsmål og teste sine ledsagere i deres tolkning . Han sa et annet sted : dyden til uttrykk for synet , hva det innebærer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til organismer (23). Den krysset også må være kjente lignelser i Koranen og dets betydning , og for å vurdere varslings og ordtak og avledning av språk og deres betydning og være en verden av hva som skjer på tunger av mennesker , og det trenger krysset i tillegg til å lære mye om seerens tilstand , er det ingen feil å spørre ham om sitt arbeid eller hans jobb , alder , sosiale status og alt Det han anser nødvendig er det som bevises av kunnskapen om hans problem eller hans synet , og krysset her er som en lege. Hvis pasienten holder tilbake informasjon om sykdommen sin, kan han gjøre en feil i diagnosen og foreskrive feil medisin til ham, og det er nødvendig å ikke skynde seg til spørgeren og den ansvarlige, og det ble rapportert fra Ibn Sirin, må Gud vær nådig med ham, at han var Hvis det er en mekanisme for et visjonsproblem der han holdt seg full av dagen, spør han eieren om seg selv, sin bransje og hans folk, og dette kan selvfølgelig skje med den ferdige krysset og det er ikke synd for ham å slukke en slik tid, og det er ingen tvil om at det meste av det som ble fortalt på Ibn Sirins autoritet, ikke trenger lang tid på å uttrykke det og tenke på det. Men jeg nevnte ham fordi tilstedeværelsen av dette fra ham til tross for hans knapphet og hans uttrykksdyktighet er bevis på viktigheten av fortelling, og fortelling er nyttig for å verifisere fortellerens ord og bli kjent med hans tilstand når det gjelder rettferdighet, sannferdighet, rettferdighet og visjonstid . . Og andre ting som kan være behov for ved overfarten, og ikke burde kjede seg eller sint spørsmål som krysser – spesielt – når du ikke vet noe flytende så mye faller i denne alderen som et resultat av telefonsamtaler fra mennesker – mann eller kvinne – ikke kjenner dem krysset, trenger det å stille spørsmål Hans spørsmål om dem kan bli avvist av noen av spørsmålene og tolkes ved å forstyrre hans privatliv . I tillegg til spørsmålet om en viktig religion ved krysset, og administratoren må være ærlig i svaret Vslah mann eller ondskapsfolk, med et sterkt forhold, sa kunst : å spise honning for en muslimsk tolkning søthet av Koranen og den mannlige i sin hjerte, som er den utro søtheten til verden og Gnimetha, Valray i kontrast til religion, trosbekjennelser og land må – når man overfører syn – ferdigheter overføres til krysset, og å fortelle ham om eieren, mann eller kvinne, hans sosiale alder . . . Etc., og alt det han ser som krysset er nødvendig for å uttrykke den overførte visjonen ble nevnt av Ibn Hajar interesse for ordene fra profeten fred være med ham : ~ Fra synet av Vliqsa Oabbarha ham ~ (24) vers sa : ~ Vliqsa ~ for å minne historien sin og følger brøkene til ingenting er igjen av dem. Kutt effekten hvis du følger den . Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, spurte og spurte, og han er Guds sendebud . Det kom i hadithen : En mann ved navn Muti’a ibn al-Aswad så i drømmen at han ga ham en pung med datoer , så han nevnte at for Guds profet, måtte Guds bønner og fred være over ham, og han sa : “ Har noen av døtrene dine vært gravide? ” Sa han. : Ja, med en kvinne fra sønnen min . Laith . . Hun er mor til Abdullah. Han, må Guds bønner og fred være med ham , sa : “ Hun vil føde en gutt. ”Og hun fødte en gutt , så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, kalte ham Abdullah og Hanakah med en dato og kalte ham velsignelse . . Denne hadithen ble nevnt av al-Haythami i Majma ‘al-Zawaid (25) og tilskrevet al-Tabarani , og den var ikke inkludert i en av de ni bøkene . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir og Zabadi – tolkning av Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykk for dørmisjonærer , se åpningen (12 \ 375 ) – op – fortalt av 0 Ahmad i Musnad Abu Hurayrah – en referanse tidligere . (5 )) Fortalt av muslim i bønnebokdøren er forbudt å lese Koranen i bøyning og nedbøyning som i kjernefysiske ( 4/196 ) – op -. (6 ) Fortalt av Bukhari i Book of Virtues of the Companions døren til dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i åpningen (7/42 ) – op -, og muslim i boken om dyderne til Companions door av dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i kjernefysiske ( 15/166 ) – forrige referanse -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – store egenskaper – (2 /115 ). (8 ) rullebaner mellom hjemmene pass opp for tilbedelse og din hjelp vi søker til Muhammad ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beirut , i 2, i (1393 – 1973 ) for å oppnå : Mohammed al – Feki . ( S. 115 ). (9 ) lys : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabet – fysiognomi guide til kunnskap om etikk av mennesker og deres natur som om de var en åpen bok – prestasjonen til Mustafa Ashour – publiserte Koranbiblioteket 21-22. (15 ) fortalt av Muslim i sin Sahih i Book of Revelation, som i atom (15 / trettiett ) – op -. (16 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren så at ting ut av Keh og live her sist gjenstand (12 /425 ) og i døra : svarte kvinner (12 /426 ) – op -. (17 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byporten til hat for profeten fred være med ham at byen naken erobring (99/4 ) – op – muslim i Hajj- boken og døren til byen favoriserte gulrot i en bolig by å forklare atom (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byen , i døren til hat mot profeten fred være med ham at byen ble avdekket som i erobringen – den forrige referansen . ( 4/99 ), som forklart i den kjernefysiske sanne muslimen . Forrige referanse . I boken til Hajj og døren til byen favoriserte gulrot i en boligby (150 \ 9 ). (19 ) Godkjent og uttale av Muslim See : Fath Bari , en bok i dyder av profeti snakk om tegn (627 \ 6 ) – op -. Og for å forklare kjernefysisk muslim i boken Åpenbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin i håndflaten til Anas bin Malik . (21 ) fortalt av Muslim i Book of Revelation, som i atom (30 \ 15 ) – op -. (22 ) mens jeg sov, kom jeg Bakdh melk og drakk av den til jeg ser vanning . . Tilbud utladet s. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440 437 394 \ 12) 0 (24) gir alumna, s. 65 . (25) Al -Haythami – forrige referanse – (7/184) ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…
…En ghazal er en navigatør i en drøm om kvinner eller barn . Så den som jaktet på en hjort, ble gitt til den eller kjøpte den, han fikk levebrød, eller ble forfremmet hvis han var sølibat eller et barn . Og den som så at han tok et rådyr, han vil ha en stor arv og godhet . Slaktingen av en hjort gifter seg med en slavejente . Og hvis han ser et hjort som spretter på ham, adlyder kona ham . Den som eier en gaselle, har lovlige penger, eller han gifter seg med en gratis, sjenerøs kvinne . Se også doe ….
…Den som ser at en kjent gjerningsmann gjør noe som ikke er bra, så indikerer det at han er utholden i sin ugjerning, og hvis han gjør det folket godkjenner, kommer han tilbake fra det og sa at noen av dem er imot det og sa noen av dem er imot det, og den som ser en urettferdig person, har forbedret sin oppførsel, så er han isolert fra det han befinner seg i, og hvis han så at hans ugjerninger økte og overtrådte til han nådde økningen av beløpet, da ender det til ære for å ha gått bort, og hvis han ser at han er urettferdig, blir han tolket på tre aspekter av sjelens urettferdighet, andres urettferdighet og manglende interesse for interessene og den som ser at han gjorde noe urett mot en bestemt person , så har han oppnådd seier for de undertrykte, og på samme måte hvis han ser at noen gjorde noe galt med ham, og hvis han ser at kongen er mørke, så trenger han ham i det som passer ham og fra Han så at det var urett fra ham mot en av de bemerkelsesverdige es, fordi han ville lide skade og ulykke av ham, og noen av dem sa at den som så at han gjorde noe annet enn ham, så han ville bli urett, og hvis han så at han ble urettferdig av noen som ikke var lydig mot det, og noen av dem sa at jeg i en drøm hater å se undertrykkeren kjent for undertrykkelse, selv om drømmen blir tolket Uansett hvordan den er, og den som ser en av agentene og kjenner ham om noe han hater eller innkalt av herskeren, det er ikke noe godt i det, og hvis han er syk, indikerer at fristen hans er utløpt, og hvis han bestrider en av dem og bestrider ham, er han veldig forsiktig, og hvis han ser at han har tungen på en av dem eller bestrider ham med umoral, han vil undertrykke ham i sin rekkefølge. Og den som ser en av dem som mager, så er det bedrag og bedrag, la ham være på meg. Vær våken overfor ham og den som ser at han har blitt en av agentene eller noen fra sitt hjem, så ha fordel og den som ser en angriper kjent for skade, på to sider sies at en bot eller hevn mot en fiende vil skje, og å se fangevokteren indikerer bekymring og nød, og å se bøddelen indikerer at det som ønskes raskt og den som ser en av de streikende med en pisk, så lover noen ham og han er lyver, og den som ser en vakt, han vil finne det han ber om…
…Doe er i en drøm en vakker arabisk slavejente . Den som ser at han er konge av en doe, han planlegger en slavejente, og hvis han kaster en stein på henne, går han inn . Hvis han skjøt henne med en pil, en slavejente . Hvis han så at han tok en gaselle, er han en gutt . Hvis fawn kommer inn i huset hans, vil han gifte seg med sønnen sin . Og hvis han ser et hjort som spretter på ham, adlyder kona ham ….
…Antilope Å se en antilope i en drøm forutsier at ambisjonen din vil være høy, men den kan realiseres med stor energi . Hvis en jente blir vitne til at en hjort går av foten og faller fra et høyt sted, indikerer dette at kjærligheten hun ønsker å avsløre ødeleggelsen av ….
…Og melk hjort indikerer levebrødets kapasitet ….
…Hvis ting blir forvandlet fra sine vanlige normer, for eksempel kirken som har forvandlet seg til en moske eller det tørre treet som har blitt fruktbart, indikerer dette en endring i posisjonens herskere, eller de forskjellige forholdene i verden fra ond til god , og fra godt til ondt, så vel som byttedyr fra deres juveler og mennesker fra deres former, så den som ser ham, får skryt, og var ikke slik, for det er godhet i hans religion, ærbødighet for ham og en økning til hans ære . Og den som ser at han er en gutt, det er ikke noe godt i ham uansett, så håper han og handler i uvitenhet . Hvis en kvinne ser at hun er gammel eller halv, og hun ikke er sånn, så er dette bra for henne i hennes religion og denne verden . Og den som ser en eldre i en drøm, har blitt en ung mann, og hvis han er fattig, blir han uunnværlig, og hvis han er en av dem som har ordnet livet sitt, vil han komme tilbake til ham, og hvis han er syk, hans sykdom er helbredet . Og den som ser at det har blitt en vakker myk gren, den vil dø raskt . Og den som ser at han er langvarig i en drøm, hans liv vil bli forlenget, og han vil ha penger og barn, og den som ser at han forkorter huset sitt eller husdyret sitt, eller noen av fordelene han har, kan frykte døden for ham . Og den som ser en reduksjon i noe av sin skapelse, det er en reduksjon i hans verdslige liv . Og den som ser at han er i form av en kvinne og hennes utsmykning, han vil bli rammet av ydmykelse og lidelse i seg selv, med mindre han ser at han har returnert til sin tilstand . Og det ble sagt : Hvis han er i krangel, la ham forene seg med motstanderen, for argumentet er imot ham, for hans gunst er seirende av hans behov . Hvis kvinnen så at hun hadde blitt en mann, og hun hadde en fraværende sønn, kontaktet hun ham, og hvis hun var gravid, ville hun ta med en gutt, og hvis hun ikke var gravid, ville hun aldri føde et barn, og hvis hun fødte et barn, døde gutten før han nådde sin alder, og kanskje tolkningen viet hennes verdier eller eier, og han hadde en omtale i People, og ære like mye som det mannlige beinet . Og den som vender kroppen sin i en drøm til et dyrs kropp, og hvis han er syv, vil han dominere over ham uten ham med sine penger eller sin autoritet og alvorlighetsgraden av hans sorg eller hans list og bedrag . Hvis det er til et dyr som kan spises, indikerer det dets godhet eller ydmykelse . Og den som ser på seg selv som en fjær eller en vinge, det er lederskap og godhet som rammer ham . Hvis han ser at han flyr med vingen, så reiser han i autoritet så langt han er på bakken . Og den som ser at kroppen hans er laget av leire, han vil ikke bli igjen . Og den som ser at han har blitt av jern, hans liv vil være langt . Og den som ser at han har blitt en bro eller en bro som folk krysser over, så blir han en sultan, eller eier av autoriteten, eller ekvivalenten til sultanen, eller en lærd blant de lærde som folk kan nå deres saker . Og den som ser at han har snudd en pinne, det er ikke noe godt i den, for han er korrupt i sin religion og i sin verden, bortsett fra at han er sliten i denne verden . Hvis han ser at det har blitt et blonder, er det slik, bortsett fra at han ikke får tak i det han ber om integriteten til kommandoen eller forespørselen . Hvis han ser et sykt barn som har blitt en fugl, er det bevis på hans død . Og den som ser at han blir deformert eller lignet på en ape, det er forsvinningen av den allmektiges nåde . Og den som ser at han er blitt forvandlet til en kamel eller et dyr eller en syvende og lignende, det er ikke noe godt i ham i religionen, spesielt i alle fall . Hvis han ser at han har forvandlet seg til en fugl, vil han være en bil på jorden som reiser, og hans liv i denne verden vil være lik fuglens . Den som ser at han har blitt et monster, han vil forlate det muslimske samfunnet og isolere dem . Og den som ser at han har blitt til en hjort, han vil ha glede av å leve med kvinner . Og den som ser at han har blitt til en gris, hans levebrød er fruktbart og ydmyket i seg selv . Og den som ser at han er en edderkopp, da blir han en angrende tilbeder av mange synder ….
…Abu Saeed, predikanten, sa at gasellen er en vakker arabisk slavejente, den som ser det som om han har jaktet på en hjort som planlegger hushjelpen sin eller lurer en kvinne og gifter seg med henne ….
…Og den som ser at han slaktet en villku og spiste kjøttet, så vil han slå penger fra en vakker kvinne, og den som ser at han har slaktet en doe, antas han å være tjenestepike, og den som ser at han er den konge av en gaselle eller en doe, da treffer han en gutt eller en hushjelp, og den som tror at han kastet en gaselle eller en doe for jakt og slo ham, så vil han slå bytet og hvis han ikke treffer det For hva han ønsker av det og den som ser at han drepte et hjort eller døde av sin hånd, så vil han bli plaget av dem og sorg fra kvinnene….
…En hjort En bomullshjorte og lignende fra en mann eller kvinne er i en drøm betegner en reisende, og spinning er et tegn på reise . Hvis han ser at han har blitt en fremmed, indikerer han sin overgang fra en stat til en annen ….
…Jakt i en drøm betegner byttet, så den som ser at han har jaktet på en hjort, kvige, kanin eller eseldyr, han vil motta penger og en premie . Hvis han så det . Han kaster en fugl eller ku annet enn jakt, ettersom den kaster en kvinne eller en hushjelp . Og den som ser at jakthunder går på jakt, så er det bedre for alle mennesker, og hvis han ser dem komme tilbake fra jakt, indikerer det at panikken har gått, og hvis han ser dem komme inn i byen, så indikerer det arbeidsledighet . Hvis han så at han fanget en myk og søt fisk fra havet, indikerer han den tillatte årsaken og strever etter den . Jakt på en mann indikerer svindel etter hans mening og innsats. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han er gift, vil han få en mannlig sønn . Slavens jakt er bevis på hva han tar fra herrens penger . Unges fangst er bevis på hva han bevarer fra kunnskapen eller industrien eller det han arver fra foreldrene sine . Og å fiske polyteisme i en drøm er bedrag og bedrag, og den som ser at han faller i en felle, vil falle i bedrag . Og den som setter en felle og fanger et dyr eller en fugl, han vil få næring gjennom triks og bedrag . Se også sniping ….
…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror at han bare angriper de vantro, det indikerer byttet, erobringen av fiendene og oppnåelse av lovlig levebrød .~…
…Skudd Hvis du drømte at du ble skadet av et skudd og følte at du døde, forutsier dette at du vil støte på problemer, og du vil bli skadet av misunnelse og misunnelse fra vennene dine . Men hvis du slapp unna døden og gikk bort, vil du raskt forene deg med dem senere . Hvis du drømmer om at en predikant skyter deg, forutsier dette at du vil bli opprørt av en venn som angriper deg med sine ideer og beskylder deg for løgn ….
…Al-Salmi sa at den som så at han snakket til noen andre på fire måter, enten at han er en angriper og får en bot på hendene, eller at han er en søker i interessene til noen og hans fordel, eller så er han villedende, spesielt hvis han slo og kom ikke ut av blod, eller var relatert til noe, og hans intensjon er dets produkt ….
…En hai Haien i en drøm forutsier at en skremmende fiende forfølger deg hvis en hai tar deg og angriper deg, dette forutsier at du vil lide tilbakeslag som kaster deg i sorger og bekymringer . Hvis du drømte om en hai som svømmer i klart vann, forutsier dette at du vil glede deg over og ha glede av kvinner og et behagelig liv, men du vil lide av misunnelse og sjalusi, som uunngåelig forårsaker angst, bekymring og ulykke . Hvis du drømte om å se en død hai, forutsier dette at forholdene vil bli bedre og at lykke vil komme tilbake til å følge deg i virksomheten din ….
…Giftig slange Å se en giftig slange i en drøm betyr at du er truet av ulykker og plager . Og hvis en slange innhenter deg og angriper deg, så er dens tolkning at fiendene dine ønsker å ødelegge deg, og de jobber utrettelig for å gjøre det og fjerne deg fra din posisjon ….
…Fort Hvis en jente drømmer om at hun blir holdt i et fort og ridderne står rundt henne, betyr dette at hun står overfor store vanskeligheter som hindrer hennes glede og lykke, men hun overgår henne til slutt og får lykke og glede . Hvis du drømmer om at du forsvarer en festning, betyr dette at din ære og eiendeler vil bli angrepet, og bekymringene dine vil øke over dette problemet . Hvis du drømmer om at du angriper og okkuperer en festning, betyr dette seier over dine trofaste fiender og gode gjerninger ….
…Krypende insekt Å se krypende insekter i en drøm indikerer sykdom og mange problemer . Hvis du lykkes med å unnslippe det, betyr dette at du vil lide litt suksess i virksomheten din, og hvis du ikke klarer å bli kvitt den, betyr dette døden for deg eller dine pårørende . Hvis du drømmer om at et krypende insekt angriper deg, kan du forvente alvorlige problemer de neste dagene . Hvis han dreper henne, vil hun kunne passere hindringer . Hvis du ser et dødt insekt komme tilbake til livet, indikerer dette at tvister og problemer du trodde var døde, vil komme tilbake på en sterkere og mer fiendtlig måte . Hvis du fanger et krypende insekt uten å skade deg selv, indikerer dette at vennenes bitterhet og dårlige temperament vil føre til undertrykkelse, men du vil lykkes med å føre vannet tilbake til strømmen . Hvis en jente ser forskjellige typer insekter, bør hun forvente mye uenighet og krangel . Kjæresten hennes begynner å veve nettet rundt en annen jente . Hvis et av disse insektene biter det, betyr dette at det er en rival som vil konkurrere med kjæresten sin og vil snappe ham fra henne ….
…Hva er sannheten med søvn? Al-Khattabi sa i Gharib al-Hadith : Det er en tung transe som angriper hjertet og avskjærer det fra kunnskap om ytre saker . Det ble sagt en merkelig definisjon, som er : Det er blodstrømmen til leveren og dens møte i den er ingenting annet enn . Det er bevist på profetens autoritet ( må Guds bønner og fred være over ham og hans familie ) at han sa : Søvn er dødens bror, og folket i paradiset sover ikke . Det ble autentisert av al-Albani i al-Sahih [1087], og på det nåværende tidspunkt er det [ flere teorier ] som prøvde å forklare søvn, inkludert : Den vaskulære teorien : søvn forklares av mangel på blod i hjernen . Kjemisk teori : Den sier at søvn er et resultat av effekten av kjemiske reaksjoner og metabolisme, så giftige stoffer dannes i blodet som florerer, passerer til hjernen og øker søvnen . Pavlovs teori : om årsak og opphisselse . Ray Medes teori : Han er professor i humaniora ved University of London, og han forklarte vanligvis søvn, og sier at en person er vant til å sove og derfor sover, og derfor hvis han blir vant til å la seg sove litt etter litt, gjorde han sov ikke i det hele tatt, og forble våken . Denne forstyrrelsen eller forvirringen når det gjelder søvn er hos den som ikke tror på det usynlige. Når det gjelder muslimen og den troende, tror han på det han kom fra Gud og hans sendebud, fordi han vet at dette er den sannferdige nyheten for å sikre kunnskap, sannferdighet og fullstendigheten av uttalelsen, som den allmektige sa [ gjør han ikke vet hvem som er skapt, og han er snill og ekspert ] ,,,,, Så han tror på en skissert tro på hva som er vakrere og mer detaljert i det som har blitt detaljert, og overlater kunnskap til sin verden, og hvorvidt han innser metoden, og om han vet sakens visdom eller ikke, og han adlyder Gud og hans visdom, lov og lov, er hans tilstand det englene sa : [ Ære være deg, vi har ingen kunnskap unntatt det du lærte oss at du er den vitende, den vise ]. Vær oppmerksom på at søvn i utgangspunktet er en forvirrende sak i angrepet på mennesket og hans kontroll over ham og å kutte denne persons forhold til omverdenen, uten den minste vilje fra mennesker, og noen venter i flere timer og kommer ikke til ham, og kan kom til ham på et tidspunkt da han ikke vil ha ham, og noen flykter fra sengen og fra søvn av frykt for det han pleide å være, rammer ham og kommer fra mareritt eller Jathoom ….
…Hyena Hvis du ser en hyena i drømmene dine, vil du møte stor skuffelse og uflaks i prosjektene dine, og vennene dine vil være veldig uforenlige med deg . Hvis elskere så denne drømmen, vil de involvere seg i krangel . Hvis en hyena angriper deg i en drøm, vil omdømmet ditt være et mål for nysgjerrige angrep ….
…Hvis han ser at jinnen har kommet inn i huset hans, og de jobber i huset hans, kommer tyvene inn i huset hans og skader ham, eller hans fiender angriper ham i huset hans . Det grunnleggende prinsippet i jins visjon er at de er eierne av bedrag og forfengelighet i verden ….
…Og den som så at han slaktet noe av en ku eller en okse i et annet alter enn et alter, så angriper han en mann og undertrykker ham i seg selv og pengene sine ….
…Fahd Hvis du drømte om at en leopard angriper deg, indikerer dette at mange vanskeligheter som følge av feilplassert tillit vil stå i veien for suksess, og at fremtiden tilsynelatende er god . Hvis du dreper en leopard, indikerer dette seier i dine saker . Hvis du ser en leopard i et bur, indikerer dette at fiendene vil omgi deg, men de vil ikke skade deg . Hvis du ser leoparder på sine naturlige steder prøver å flykte fra deg, betyr dette at du vil bli forvirret i arbeid eller kjærlighet, men med vedvarende innsats vil du overvinne vanskeligheter . Hvis du drømte om en leopards hud, betyr dette at en bedragersk person setter dine interesser i fare og vil vinne din takknemlighet ….
…Tiger Å se en tiger og være redd for den i en drøm indikerer muligheten for brått å kansellere ekteskap eller arbeidsbånd på grunn av påvirkningen av press knyttet til ditt omdømme . Hvis du drepte en tiger eller overveldet den, forutsier dette glede og lykke i ditt engasjement, trøst og forståelse i nærheten av venner . Hvis noen truer deg med en tiger, forutsier dette problemer i arbeidsmiljøet . Noen venner kan holde tilbake fra løftene sine og hjelpe deg . Hvis du hører lyden av en tiger og er redd for det, vil du høre urovekkende nyheter om tap på jobben, og du kan komme i trøbbel med de rundt deg . Hvis du drømte om å se en tiger som ligner en katt, er dette et dårlig varsel med mindre du drepte den . Hvis en tiger nærmer deg i en drøm, vil fiendene fange deg og forfølge deg . Hvis en tiger angriper deg, forutsier dette at svikt og skuffelse vil gi deg mange bekymringer og smerter . Hvis du lykkes med å forvise ham eller drepe ham, vil du lykkes i alle dine prosjekter og forretninger . Hvis du drømmer om en tiger som flykter fra deg, forutsier dette at du vil overvinne vanskeligheter og stige til de høyeste rekkene . Hvis du ser en tiger i et bur, forutsier dette at du vil beseire de som står i ansiktet ditt og legger hindringer i veien . Hvis du ser biter av tigerskinn, forutsier dette at du vil følge veien til rikdom, lykke og et behagelig liv ….
…Mareritt Hvis du drømmer om et mareritt som angriper deg, forutsier dette en retrett og svikt i arbeidsmiljøet . Hvis en jente drømmer om et mareritt, forutsier dette at hun vil leve gjennom vanskelige og vanskelige tider . Drømmeren bør ta hensyn til helse og mat ….
…Sverdet er i en drøm en gutt og en sultan . Den som ser at han hadde på seg sverd, han har påtatt seg et stort mandat . Hvis han ser at han har veid sverdet og dratt det på bakken, svekker han seg fra sitt mandat . Hvis han ser at klanene er blitt avskåret, så er han isolert fra sin stat, og klanene har den vakre staten hans . Og den som så at han ga sin kone et blad eller ga ham et blad, da blir han født som en mann . Og hvis han så at han ga henne et sverd i sliren, slo han en jente . Og hvis han så at han hadde på seg fire sverd, ville han få fire barn . Hvis sverdet ble trukket i en drøm da han var rusten, og kona fødte en gutt, var gutten stygg, og hvis den ble ødelagt, er det sønnens død i mors liv . Hvis sverdet er kuttet, lyst og klart, så er ordene hans søte, og det er sant, og hvis det er rustent, er det falskt . Hvis sverdet var tungt, sa han ord som han ikke orket . Hvis han ser et trukket sverd i hånden, og han er i en krangel, så har han rett . Hvis et sverd kastes mot ham, så er han en kvinne, for Luqman, fred være med ham, sa : Kvinnen er som et sverd . Og den som ser at han har to eller tre sverd, og det er avskåret, så skiller han seg fra sin kone tre . Og den som ser at han trekker et sverd, han skal spre tungen med noe som ikke er tillatt . Og den som ser at sverdbladet er ødelagt, det er hans fars eller onkels død, og det ble sagt : hans tante eller mor døde . Og den som ser at sverdet hans er brutt, han er hans tjener eller tilhenger . Og å leke med sverdet var hans raffinement . Og hvis han ser sverd med vinden, er det en pest . Og det ble sagt : Sverdet indikerer visjonærens sinne . Og den som ser at han svelger et sverd, han spiser pengene til fienden . Og den som så at sverdet ble svelget av hans brodd levende . Og sverdet er lidelse . Og sverdet på sverdet indikerer kvinnen, hvis jakken ble brutt og sverdet overgav seg, indikerer det en gravid kvinnes død og sønnens sikkerhet, og hvis sverdet ble brutt og jakken ble levert, var kvinnen leverte og gutten omkom, og hvis de alle var ødelagte, døde de sammen . Og det skarpe sverdet klarer ikke å snakke . Og den som så at han laget et sverd i dekselet og var sølibat, giftet seg . Og den som ser et sverd laget av glass i sin hånd og har en gravid kvinne, hun tar med seg et barn som ikke lever . Og den som ser et stort sverd som ikke ligner sverdet til denne verden, så er det sverdet til oppstandelse. Hvis den slir i luften eller stiger til himmelen, eller blir kastet i havet, vil fristelsen avta . Og den som ser at en angriper slår ham med sverdet og kutter av lemmer, da vil den som ble slått reise . Og den som ser at en mann har knivstukket ham med sverdet uten tvist, så deltar den knivstikkende og den knivstukkede . Og sverdet betegner levebrød, konge, kunnskap eller gal kvinne ….