…Og den som ser et vått tre uten stamme, han skal tolke med ydmykelse av folket ….

…Og den som ser at han har på seg en skjorte uten dress eller annet enn deg, så indikerer det at livet hans er nær, og hvis mannen hans er bakfra, så blir han beskyldt for å snakke falsk fordi Gud den allmektige sa : ~Og hvis skjorten hans ble produsert, så løy du . ~…

Uansett hva som tygges uten å spise, øker talen med mengden tygging

…Og den som ser at hodet hans er fra ham uten å bli truffet av nakken og lignende, så forlater han sjefen, dørene eller lærerne ….

…Og den som ser at han ber uten vask, da blir han syk ….

…Og den som ser at han gir noen vann uten pris, da vil han gjøre tjenesten, og han kan gi et sted i en bygning ….

…Den som ser at han spiser brød uten mennesker, han blir syk alene og dør alene . Og det ble sagt : Brød som ikke er kokt, indikerer høy feber, fordi det gjenopptas å bli ført inn i bålet for å bli kokt . Og det ble sagt dialogen varmt brød, noe som indikerer gutten . Og spiser brødet ragg brød kapasitet til å leve . Det ble sagt at delikatessen til brødet forkorte levetiden . Og det ble sagt at tortillaene laget av brødet virket litt fortjeneste . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to chips i hånden for å spise en av disse og av disse . Han sa : Du er en mann som bringer de to søstrene sammen ….

…Og hvis han ser at buksene hans er løse uten å berøre, tolkes det av utseendet til en kvinne eller en tjener for mennene og lar henne skjule og skjule for dem, og buksens syn kan indikere at han er festet til en reise til et fremmed folk fordi det er fra klærne deres, og kvinnens iført mannens bukser tolkes som ekteskap hvis hun er singel, og det kan være annerledes hvis hun hadde en mann ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han deler noe uten samtykke fra eieren, så vender hans tolkning av godt og ondt til ham, og å bite på tingen har to sider, hvis det er som en forestilling om noe som ikke har noe resultat, så er det ikke Mahmood, og hvis det er et resultat, er det ikke noe galt med det . ~…

…Og den som ser at han har kjøpt en hoppe uten skyld og kjører på den, det indikerer at han er ekteskap med en kvinne med lav opprinnelse ….

…Og den som så at han ble slått uten pisk og forble etter å ha slått på ham, da vil han bli slått med godt, og hvis han ikke har noen innvirkning på ham, snakker han ….

…Og den som ser at han spiser brød uten mennesker, da vil han bli syk på egenhånd og dø på samme måte ….

…Og den som ser at han kjører på et føll uten sele eller sal, han vil gifte seg med en gutt, ellers vil de ri ham med en sal ….

…Og den som så at hånden hans var avskåret uten smerte, tolket han at han ville elske og klamre seg til sitt hjerte med kjærligheten til noen fordi Gud den allmektige sa: ~Og de kappet hendene .~…

Hvis han ser ut som om han har dødd og ikke ser de døde eller apparatet deres, så blir han ødelagt fra hjemmet av en vegg eller et hus ….

Og den som ser at han døde og ikke ser seg selv som et dødslegeme, så blir hans hus ødelagt og forlater det ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror at hodet hans har blitt som hodet til en elefant, så følger han en stor stat, hvis han er kvalifisert for det, så er han god .~…

…Den som så at hodet hans var mindre enn det var, hans ære avtok ….

…Og den som ser at han er blitt slått på hodet på en annen med noe vridd, så slår han ham med noe som skader ham, så vel som det hodet slår med, for eksempel en pisk, penis eller noe vridd og lignende ….

…Og den som ser at han snakker til hodet, han vil ha mye bra. Og noen av uttrykkene sa: Den som treffer hodet, da vil han lide av ti dirham til tjue tusen ….

Hodet til Goliat: Den som i en drøm ser at han er hodet til Goliat, han er en listig mann som kaller folk til bedrag, bedrag og bedrag . Og den som ser at han heter Ras Jaloot, og han hater det, så blir han skutt med svik eller ulykke eller bedrag, og han er uskyldig for det ….

Hodet, hans visjon indikerer den som disponerer folks kapital, for eksempel kassereren og bankmannen, og hans visjon kan indikere død eller fall i motgang . Hvis hodene er ukjente, og de er med hår, horn og blod, indikerer dette utslettelsen av lærde og høvdingene, spesielt hvis selgeren av dem er en vandrende, veldig tapper . Og hodet er eieren av hodene til mennesker og erobrer hodet etter autoritet eller næring, som et mål . Og hodet krysser med autoritet ….

…Den som så at hodet hans var større enn det var, hans ære økte ….

…Og den som ser hodebenet eller skjærer det av, han vil være i stand til de største mennesker ….

…Når det gjelder hodet : i tolkning er det hodet til personen som er under hans hånd, og hans hovedstad og bestefar…

Daniel sa at han så en svak header, han indikerer at han begår mange synder Fletb til Gud er skyldig og tilgi ham kanskje Itsedk for verset ~ Det var du syk eller skadet ham fra hans ~ vers ….

…Den som så at skjegget og hodet hans var barbert alt sammen : Det var imidlertid ord som tydet på godhet, for hvis han ble plaget, ville han frigjøre skjegget og slapp unna og betalte gjelden . Hvis det ikke er mangel på hår, er det bra hvis lengden på det mangler . Det samme gjelder skjegget, hvis det ikke faller og mangler på det, og ikke gjør det strålende . Kanskje var det å plukke godheten til noe av hans ordre . Hvis ansiktet ikke utfører det, bortsett fra at den godheten er for ham på grunn av hans motvilje ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…Al-Sammak : En slaveaktig mann, fordi fisken er en slavejente eller en kvinne, og en diabetiker er en hyggelig mann. Hvis han ser at han selger sukker og tar prisen for det i dirham, er han mild mot folk, så de svarer ham vennlig . Vaktelen er en velstående mann som lever i sin undertrykkelse av de som følger ham, og hodet er høvdingens hode. Hvis han ser det som om han kjøpte et hode fra et hode, så ber han en president om å bruke det med en tjeneste som er fordelaktig og er vennlig mot det ….

…Den som ser en begravelse : Den følges av ukjente kvinner der det ikke er noen mann, så han blir ikke fulgt av saker eller omgitt av forhold som en kvinnes kropp, og hvis de er tilslørt, er de tvetydige saker. Vurder dem når de følger begravelsen . Hvis han ser plagget hans skittent, er det skitne i plagget bærerens synder . Skitten kropp bekymrer seg for penger ….