…Og den som ser at han bruker skjorten sin opp ned, så indikerer det hans hykleri, og den som ser en revet skjorte på ham, indikerer at han har røpet hemmeligheten ….
Drømmer om hodet delt opp
(90 betydninger av å drømme om hodet delt opp)…Og den som så at han slaktet en okse og delte dets kjøtt, det skal tolkes av en umoralsk arbeiders død, og hvis det var en kalv, skal det tolkes som en ung mann ….
…Solens kamp går ut mot kongen, og reduksjonen av solstrålene vil forringe kongens prestisje . Hvis han ser solen splittes i to halvdeler, så gjenstår halvparten av den og den andre er borte, så kommer den ut til kongen utenfor, og hvis den gjenværende halvdelen følger den gyldne halvdelen og blir med og vender tilbake til en sunn sol, så utenfor tar hele landet, og hvis den gående halvdelen vender tilbake til den gjenværende halvdelen og solen kommer tilbake som det pleide å være, kom hans konge tilbake til ham og han vant utsiden . Hvis hver av de to halvdelene blir sola alene, har utsiden det som er med kongen fra kongen, og blir hans motstykke, og tar halvparten av sitt rike . Hvis han ser solen falle, er det ulykke for verdiene på jorden eller for foreldrene . Hvis han så som om solen hadde stått opp i et hus og lyst opp hele huset, ville husets folk ha ære, verdighet og næring . Og den som så at han hadde svelget solen, han ville leve i et tungt liv . Hvis han så det, ville kongen dø . Og den som blir rammet av sollys, Gud vil gi ham stor skatt og penger . Og den som ser solen senke seg på sengen, han vil bli syk og betent kroppen . Hvis han ser ut som om han gjør godt mot ham, indikerer han fruktbarhet og forlot, og indikerer hos mange mennesker helsen . Og den som solen tar noe fra ham eller gir ham noe, det er ikke Mahmoud . En av indikasjonene på gode gjerninger er at en person ser solen i sin normale form og vane, og en økning eller reduksjon i den kan være skadelig . Og den som finner solvarmen og tar tilflukt i skyggen, han vil bli frelst fra sorg . Og den som finner kulde i skyggen og sitter i solen, hans fattigdom er borte, fordi kulden er fattigdom . Og den som er i stand til å se solen når den er svart og forvirret, kongen er forpliktet til ham i alle spørsmål . Og det ble fortalt at dommeren i Homs så ut som om solen og månen ble drept, og planetene skiltes, så den ble delt med solen, og den ble delt med månen . Han fortalte om sine visjoner om Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Han sa til ham : Hvem var du med? Han sa : Med månen . Umar leste : ~ Så vi slettet nattens vers og fikk oss til å se dagens vers .~ Og han avledet ham fra Homs arbeid, så han bestemte at han gikk med Muawiya til to rader, og han ble drept . Og den som ser solen, månen og stjernene samlet på ett sted og deres konge, og de har lys og stråler, så er ordtaket akseptabelt for kongen, ministeren og presidentene . Hvis det ikke er lett, er det ikke noe godt i det for de visjonære . Hvis han ser solen og månen se ned på ham, er foreldrene hans fornøyde med ham . Hvis de ikke har en stråle, er de sinte på ham . Hvis han ser sol og måne på høyre og venstre side, foran seg eller bak seg, vil han bli rammet av frykt eller ulykke og nederlag, og han blir tvunget til å flykte med den, fordi Gud den allmektige sier : “Og den solen og månen har samlet sammen, og personen skal si det som er dagen for rømning .” Og svart, sol, måne og stjerner og deres rotasjon, forandrer velsignelsene i denne verden . Og en solformørkelse skjedde med kongen . Og den som ser skyer som dekker solen til lyset er borte, kongen vil bli syk . Hvis han ser at det ikke beveger seg i skyene eller kommer ut av det, vil kongen dø, og solen kan ha vært en forsker som vet hvordan skyene evakuerte, så vil tristhet evakuere fra ham . Månen : Opprinnelig minister for den største kongen, eller en sultan uten den største kongen, og stjernene rundt ham er soldater . Og hans hjem og boliger, eller hans koner og tjenestepiker . Og kanskje indikerer han forskeren og juristen og alle bevisene som han veileder, fordi han blir ledet i mørket og skinner i offentligheten . Det indikerer gutten, mannen og mesteren, og kona og sønnen, for hans skjønnhet og lys, og ligner ham med skjønnheten til kvinner og menn, så det sies som om fullmånen var som om det var en månemåne . Da tolkes og praktiseres hans ulykker som ligner på det som tidligere ble nevnt i solen, og det kan indikere en økning eller reduksjon, fordi den øker og avtar, for eksempel penger, verk og kropper, sammen med den tidligere uttalelsen om trafikk, slik som en pasient som ser i begynnelsen av måneden har falt ned på ham eller brakt ham til ham, så vil han våkne opp fra problemet sitt. Han blir spart for sykdommen . Og hvis det er en måned kort, så er alderen borte, og fristen nærmer seg mengden igjen av måneden, det kan være dager, og det kan være en samling, måneder eller år, med bevis lagt til det i en drøm eller i våkent liv . Hvis han kommer ned i begynnelsen av måneden, eller hvis han ser ut til å være fraværende, har han forlatt plassen sin og har kommet fra reisen . Og hvis det var på slutten av måneden, etter å ha reist og forlatt hjemlandet . Og den som ser ham med ham eller i fanget eller i hånden, han skal gifte seg med en mann etter hans lys og lys, enten han er en mann eller en kvinne . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, så tre måner som falt på rommet hennes. Hun fortalte faren om sitt syn, måtte Gud være fornøyd med ham, og sa til henne : Hvis ditt syn er sant, er tre begravet i rommet ditt, de er de beste av jordens folk ….
…Sett ). Hvis mannen bruker den, vil han gifte seg, og skjorta til kvinnen er en mann som vil gifte seg med ham, fordi Gud den allmektige sier : (De er dine klær, og du er deres klær ). Hvis skjorten er gjennomboret, gir mannen bort sin kone, og hvis skjorten sprenges, forlater den henne . Og den som så at han hadde på seg en skjorte uten bakhold, det er i henhold til hans skjønnhet i hans religion . Og den som så at lommen på skjorta hans var revet, en dør til fattigdom ble åpnet for ham . Og den som ser at han har mange skjorter, han vil ha en stor belønning og mange gode gjerninger i det hinsidige . Og den hvite skjorten Dean . Og den som så at han fikk skjorte, er gode nyheter . Og den som ser at skjorten hans er ødelagt og skitten, da er han fattigdom, illusjon og alvorlighetsgrad . Hvis en kvinne ser at hun hadde på seg en ny, vid skjorte, er det bra i hennes religiøse og verdslige tilstand, eller hennes manns gode tilstand . Og den hvite grønne skjorten betegner religion, den blå roser ikke, den røde indikerer berømmelse, og den gule indikerer sykdom . Og fuktigheten i et plagg indikerer at noe hindrer ham i å reise, så hvis fuktigheten blir tørr, fjernes hindringen . Og den som så at han hadde på seg en skjorte uten lomme og ingen klær, antydet at han var død . Og den som bruker en godt merket skjorte, han kan utføre Hajj eller reise . Og den som ser at han har på seg en kort skjorte som ikke dekker hans private deler, så faller han til kort i sin religion . Og den som bruker en skjorte av tre, han skal reise i sjøen, selv om han er syk og av frykt for døden . Og den som ser et vers fra Koranen skrevet på skjorten, han vil holde seg til Koranen . Og den svarte skjorten er bekymring og tristhet . Og den som så en skjorte opp ned, hans tilstand endret seg i strid med hans vane . Kanskje skjorten var mannens hus . Hvis noen ser skjorta hans være delt i lengden, blir han løslatt, og hvis den er delt i bredde, er det det som sies om bredden . Og den som ser skjorta hans kastet bak seg, han blir beskyldt for ord som er sagt til hans ære, og han vil være uskyldig for den, og hvis den gjøres foran ham, så er talen der han blir sagt riktig for historien av Josef, fred være med ham . Og den som så skjorta hans fra skyene, han ble velsignet ….
…Hodets sjømann blir delt av bekymring, nød, strid og jakt blir delt på måter Når det gjelder jakt på hva som er tillatt for alle dyr i det hele tatt, enten det er land eller sjø, er det tillatte penger og bytte, og hva som ikke er tillatte penger er forbudt ….
…Han er i en drøm en hederlig og ugjennomtrengelig mann . Og slakte en vær for ikke å bli spist, drepe en stor og hederlig mann eller en fiende . Hvis han ser værer slaktet et sted, vil han drepe folk der i krig . Hvis han slaktet en vær, ville han seire med en stor fiende, og hvis han var syk, ville han bli kurert . Og den som ser at han kjører på en vær og drenerer den hvor han vil, han vil beseire en enorm mann . Og den som ser at han har brutt hornene til en vær eller en av dem, han skal vekke sinne til en stor mann . Og den som ser at han kjemper mot en vær, han kjemper mot en stor mann . Og den som ser en vær, døde, da er det en stor manns død . Og den som ser at en vær blir slaktet og dens kjøtt delt, da skal en gammel mann dø og pengene hans blir delt . Og hvis han slaktet en vær for å spise, hvis han var en frigjort slave, og hvis han var fanget, overlevde han, og hvis han var redd, trygghet, og hvis han var i gjeld, betalte han gjelden sin, og hvis han gjorde det ikke utføre Hajj, og hvis han var syk, ville Gud den allmektige helbrede ham . Og den som slakter og smigrer en vær, tar pengene til sin fiende, og hvis han spiser av kjøttet sitt, vil han spise av pengene sine . Hvis noen ser en slaktet vær i huset hans, vil noen av hans slektninger dø . Den som ser at han bøyer en vær, og sultanen vil lide pine eller fengsel, og væren kan være en verge . Og den som ser at han kommer med værhodene, han legger seg med hodene til sine fiender . Rams ull er penger . Og væren betegner muezzin eller gjeter . Og væren er sjef for hæren . Og den som ser en vær som jogger ham, han vil få noe fra fienden som han hater, og hvis han gir ham, vil han bli skadet . Og den som ser en sau, ble en vær, så hans kone er ikke gravid, og selv om han ikke har en kone, vil han få styrke, ære og seier over fienden . Og det svarte av værene tilskrives araberne, og det hvite til perserne ….
…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at en fungerende okse var blitt slaktet og hans kjøtt delt, det indikerer at arbeideren ble drept og pengene hans delt, og hvis oksen ikke var en arbeider, så indikerer det drapet på en hederlig mannen på det stedet og delingen av pengene sine ….
…Halskjedet er delt på ansiktene, så den som ser at han har et halskjede på halsen, antar han et vergemål eller tar på seg en tillit i henhold til størrelsen på halskjedet i sin godhet og lengde, og hvis det er besatt av alle slags juveler, er vergemålet større . Og den som tror at han har et tungt halskjede og at han er for svak til å bære det, så følger han mandatet og blir svakt fra jobb og gjør det . Og det ble sagt at visjonen om halskjedet når det gjelder setningen er etterligning av en ordre eller en tillit, og visjonen om en kvinnes halskjede tolkes over mannen hennes. Uansett hva hun ser i det fra en vare eller en glans, blir det tolket i det. Fra hennes preferanse fremfor gull, og det ble sagt, tolkes visjonen om halskjedet, sølv, av en vakker slavejente, og hvis den er av en eller annen type metall, blir den delt ut av søksmål, og hvis den er av essensen eller de åttekantede steinene, tolkes den av kunnskapen om Guds allmektige ord, og jo mer god den er, jo bedre og bedre kunnskap ….
…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han døde i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg så Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, så jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg så ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, så øynene mine overvant meg, så jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, så han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, så han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. Så ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, så utsett den, så ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, så Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, så eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….
…Når det gjelder magen, dens utvendige utseende og innsiden, er den delt med penger og gutten. Den som ser at magen har vokst opp og er god, så indikerer han en økning i det han nevnte, og hvis han ser en mangel eller noe i den, så er hans uttrykk mot ham. Den forbannede Satan, og den som ser at en sønn eller datter kom ut av magen, så vil dette komme fra ham og hans familie, og noen av dem sa at hevelse i magen er forekomsten av penger og motgang og forekomsten av ulykke…
…Og utseendet på tarmen eller noe inni den, utseendet på hans sparte penger, eller noen fra hans husstand ser ut til å seire, eller han selv . Og mannen spiste sin egen tarm, et bevis på at han spiste sine egne penger . På samme måte, hvis han ser at han spiser tarmen til noen andre, eller noe i tarmen til noen andre, så treffer han fra de sparte pengene og spiser dem . Det ble sagt at utgangen fra tarmen indikerer at datteren hans er engasjert, og den som ser at mage tarmen eller resten av magen kom ut, så vasket han magen og ble returnert til ham eller ikke, så er det hans død til glede for den allmektige Gud . Hvis noe kommer ut av magen hans, så har han en vilje for en mann og en datter for den personen som har viljen, og han skal gifte seg med henne . Og det ble sagt at det som kom ut i magen, indikerte slørets uanstendighet . Hvis han ser at han er en konge som har delt magen til flokken sin, søker de i magen, og hvis han tar det som er i magen, tar han pengene deres . Den som ser ut som om han skjærer magen og tarmene på deres kjente sted, så er det prisverdig for den som ikke har barn, og for de fattige, fordi det indikerer at den som ikke har barn, vil bli født for ham og det indikerer for de fattige at de skal være rike . Fordi barn er som tarm . Og måle innvoller i underlivet som et mål på husholdningsvarer hjemme . Og hvis en person ser ut som om noen andre avdekker tarmene og viser dem, så er det en dårlig ting, noe som indikerer at de kommer til tvister, og avdekket saker av deres saker blir avslørt . Og hos pasienten sies det at han dør ….
…Når det gjelder safe, er det delt med halal levebrød, godhet og fordel fordi det er en av kongens mat ….
…Skomakeren, som er en type : en av dem er : produsenten av kvinners sko, og hans visjon indikerer en gift kvinne . Det er en manns skomaker, som er en indikasjon på tjenere og reiser . På samme måte, produsenten av karpell og produsenten av sirup, betegner hans syn levebrød og jakt på inntekt, avkom, barn og ektemenn, og å sette noe på sin plass hvis han gjør det i en drøm, og hans syn kan indikere en som bringer godhet gjennom hendene fra religion og verden . Og den anonyme skjulet er en mann som er delt i arv og er preget av rettferdighet . I tillegg til sekken er dyreskinn arv . Og skoene til slavejenta, altså indikasjonen på slavejenta, sålen indikerer kvinnen ….
…Og månen blir delt av ministeren for sultanen eller hans fører, så vel som de fem stjernene i bilen: Venus, Mars, Merkur, Jupiter og Saturn. Den som ser hennes vennlighet og oppmøte, han vil ha ære og høyde. Han hilste, og den som så at han etterlignet dem, ble også veiledet og tolket i følge folketilsynet, og den som så henne samlet seg i solskinn, da er han god i det æresfolks tilstand og møtet med deres saker. Han spiser det, for det er baksnakking og et fall fra folket, og den som så at han tok en stjerne fra himmelen, og hvis hans kone var gravid, hadde han en sønn, og den som så stjerner, svingte på hodet eller så henne i huset hans hadde han kraft og heis, og den som så en stjerne som falt på bakken, antydet at en stor mann hadde falt fra sin stilling, selv om han hadde vært borte, tilstede på ham eller gravid…
…Når det gjelder flinten, er det i vitenskapen om uttrykk som steiner, men det er sterkere og sterkere, og det ble sagt at småstein er delt med penger og kunnskap ….
…Og den som så at minnet hans spredte seg og ble oppreist, det behovet han søkte ble oppfylt fordi hannen ikke spres bare når det er nødvendig, og den som ser at hans minne er delt i to og den ene halvdelen blir stående og den andre er løs, da det tolkes på fire måter å hindre i saker, og hvis han hadde to sønner, døde en av dem, og hvis han var på reise, blir den avskåret. Selv om kona er gravid, føder hun to sønner på veien, og en av dem dør ….
…Duellen er delt i aspekter, så den som ser at han har blitt en duellist og var konge, indikerer han styrken i sin besittelse og sin standhaftighet, og hvis den som søker er en vitenskapsmann, er han unik i kunnskap, og hvis han er en kjøpmann, han får mye penger fra virksomheten sin, og hvis han er dårlig, er levebrødet hans nok ….
…Når det gjelder platen, hvis den er i fett, så er den rikelig i nåde, og dens mykhet er bedre enn tørrheten, og de mange behovene i den er bedre når det gjelder setningen, og den eneste tabletten ble født for noen, og det er delt inn i en levegradsgruppe. Fordi det er søylen i religion og sjelenes liv, og gjennom det styrker det personen å søke sitt levebrød og adlyde Gud den allmektige, og kanskje indikerer det kunnskap og islam, og det kan være det som ikke sørger for livet til mennesket, og det er prisverdig på noen måte, spesielt for de som spiser det ….
…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….
…Al-Kirmani sa at lukkeren er delt av en kvinne, og det kan ha vært Weqaya, og skjoldet er mindre enn utstyret ….
…Daniel sa at mel er delt ut med halalpenger uten motgang, byggmel er rettferdighet i gjeld, og hirsemel er penger med motgang, og det er noen få av de gale menneskene ….
…Han er i en drøm Salah i religion . Og hvis han ser hasj spire på baksiden av håndflaten, vil den dø og hasj spire på graven hans . Hvis han ser hasj spire ut av sted, for eksempel en moske eller et hus, indikerer det samliv . Og den som dyrker hasj, vil ha fruktbarhet og godhet . Og hvis han ser hasj i folks hender, er det fruktbart det året . Planting av hasj på kroppen er en rik fordel, og hvis den vokser når den treffer planten, mislikes den, med mindre den er syk og indikerer at den er død . Hashish er en pensjon, og husdyr og husdyr er som verdens penger der hver person oppnår det hans Herre har delt og leve av . Og den som ser som om han er i hasj som han samler eller spiser og var fattig, så blir han rik, og hvis han er rik, har han økt, og hvis han er en asket i denne verden og ønsker det, så vender han tilbake til den og er fascinert av den . Tillatt ugress er et skadelig levebrød og et vondt liv . Å se Hashash i en drøm betegner lindring av bekymringer og engler, og indikerer kanskje politimannen . Se også Prairie ….
…Hashish : er sameksistens av dyr og storfe, og det er som verdens penger som hver person får det hans Herre har delt fra og lever av for ham, fordi han returnerer kjøtt, melk, smør, ghee, honning, ull , hår og lo, så det er som penger der menneskers styrke er . Kanskje refererer prærien til hvert sted som vinner verden, får fra det, blir kjent fra det og tilskrives det, for eksempel pengehuset og markedet . Spesielt Nawwir kan indikere byttemarkedet, gullsmedene og stedene av gull . Det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tolket enga med verden og dens grønt, og at han, fred være med ham, sa : Verden er en søt grønn. Sødme, alt som faller på kamelenes munn indikerer hva som er tillatt, og hver syre i den indikerer hva som er forbudt og hva som påvirker dem, svindel og bitterhet . Og det som kommer fra planten er et legemiddel som skal behandles med, det er utenfor penger og levebrød, og indikerer vitenskap, visdom og prekener, og det kan indikere rene lovlige penger . Og hvis den er sur i smaken, skyldes dens surhet nød og stridigheter når den oppnår og er utmattet . Uansett hva det var en dødelig giftig, indikerte det forbudt ulykke, å ta verden med religion, dørene til rente, innovasjon og innfall, og alt som kommer ut av munnen og kommer inn i dem fra det verste . Men hvis han så endive : og brette Kalksberh : og lignende av kvinner med bitterhet, varme, Vhmum og sorger og penger er haram . Det er blitt sagt at da Adam falt til bakken og falt i India, hang duften hans på et tre mens han var trist og gråt på seg selv . Det kan indikere hans bekymringer i det hinsidige, og belønningen er med juvelene i paradiset, som blir lagt til det uten koriander og karve og lignende . Uansett hva som er spiret fra jorden, ble nevnt i forbudet i boken eller Sunnah, eller en grunn som var klanderverdig i gamle dager, indikerer det evnen i tale og levebrød, som dumplings, tre, hvitløk, agurk, linser og løk , og hva planten har et navn som dominerer i sin avledning, noe som betyr sterkere enn sin natur. Eller, en tilhenger av dens essens ble båret på den, som mynte som nekrologen og nekrologen er hentet fra, selv om den er en belgfrukter . I tillegg til øyene, som er Alsnar i anger og ild . Uansett hva planter vokser uten frø og ikke har noen røtter på bakken, for eksempel trøfler og sopp, indikerer det blant folket en hittegrav, graviditet og avkom av utukt, og de som ikke kjenner deres slekt, og pengene indikerer frøet , donasjon, veldedighet og så videre . Den som ser det som om han er på en eng eller hasj som han kan samle eller spise, så ser jeg på situasjonen hans, og hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, har han blitt rik, og hvis han er en asketisk i denne verden som ønsker det, så vender han tilbake til det og er fascinert av det . Hvis han flyttet fra en eng til en eng, reiste han i jakten på verden og flyttet fra ett marked til et annet og fra en industri til en annen ….
…Når det gjelder kjeglen, hvis den er av metall, blir den overført til en tjener, og hvis den er av leire, blir den overført til tjeneren i den grad han så den. Og Jaber al-Maghribi sa at kjeglen er delt med penger og nåde, og hvis kjeglen er av tre, indikerer det at han samlet inn penger med lure og ikke har noen overlevelse ….
…Abu Sa`id, predikanten, sa at melking opprinnelig ble tolket av bedrag, bortsett fra å melke kamelen, for den er delt av arbeid i arabernes land ….
…Det samme gjelder skjortens murstein : hvis den var autentisk og ny med knappene, ville eieren av den derfor være en god sak . Hvis yoghurten er slitt og ødelagt, eller han tror at den har falt av skjorten hans, vil eieren av skjorten være delt mellom hans anliggender og hans ordre, for det er hans sak å lomme skjorten ….
…Når det gjelder skanjaben, hvis det er søtt og godt, tolkes det med halalpenger, og hvis det er surt, blir det også delt med penger, men det skjer med tretthet og motgang ….
…Den som tror at han har blitt rik i overkant av sin velkjente skjebne, han unnlater ikke å være fornøyd med sitt levebrød innhold med det Gud har ordnet for ham i den . I tillegg til tilfredshet er rikdom i tolkning . Hvis han ser at han er fattig utover sin kjente skjebne, så unnlater han ikke å være svak i tilfredshet med det han har delt av levebrødet, som den indignerte om levebrødet, så er han som den fattige, med sin tilfredshet, han når hjemmene til de rettferdige og hederlige i religionen, spesielt hvis med sin fattigdom som i hans visjoner er bevis på rettferdighet og fromhet . Hvis han sammen med sin fattigdom ser klær som han har skapt, er saken i hatet for ham mer alvorlig og sterkere, og det er neppe egnet i en drøm å se skapelsen av klær selv om det er slitt og intermitterende ….
…Når det gjelder tungpen, deles den med penger med mindre det er lett, og hvis det er lettere, blir det delt ut av ødeleggelse av penger ….
…Den er delt inn i mange seksjoner. Når det gjelder det som var fra trær, vind og lignende, presenteres det i kapitlene i den døde delen førti. Når det gjelder hva som er type gresskar og vannmelon og lignende, kommer den på døren, og når det gjelder resten av plantene i det som er brukt eller verdig, kommer hver av dem på sin plass, årstider og dører, og som for det som ikke er, er inkludert i det mens han er alene, så vi nevnte det vi påkalte i dette kapitlet, og av Gud er hjelperen. Når det gjelder resten, er det et argument, og det kan ha vært elendighet ….