Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….

…Melk i en drøm er penger tjent for ham . Og bygningen ved det indikerer godt arbeid og religion . Og mursteinen tolkes av en tjener, så den som så at han kastet en murstein fra et høyt sted og den var fragmentert, en tjener døde . Og melk i bygningen er forholdet til eieren av bygningen og hans barn som er sterke med dem . Og den som ser at han lager melk et sted hvor hans menn vil øke, og den som bygger et melkhus, får presidentskapet og mandatet . Og den som ser at han lager melk, han frykter døden . Og en murstein i bygningen er en mann fra en gruppe ….

…Å se bygningen som ble opprettet på bakken, et minimum av privat eller offentlig nytte så langt han så det . Kanskje tolkningen av konstruksjonen var å bygge en mann med familien, så hvis han bygger noe, indikerer det kvinnesaken . Hvis han ser at huset hans har utvidet en kjent mengde, så er det hans verdslige kapasitet, og hvis bredden oversteg størrelsen, vil et folk gå inn i huset uten tillatelse i en katastrofe, bryllup eller panikk . Og det ble sagt : Den som ser at han bygger en bygning, han vil samle slektninger, venner og soldater . Hvis han er en hersker, er det tilbakeføringen av hans tilstand, fullstendigheten av hans lykke og høyden på hans anliggender i henhold til bygningens tykkelse og tetthet . Hvis han rykket opp og fjernet den, separerte han samlingen av slektninger, ledsagere, venner og soldater, og staten hans var borte . Hvis han ser at den fornyer en gammel struktur i en verden, er det en fornyelse av verdens liv. Hvis bygningen er for en farao eller en urettferdig person, er det en fornyelse av livet hans . Hvis han så at han hadde begynt å bygge, gravde han det fra grunnlaget og bygget det fra sin beslutning, til han bygget det, så er han på jakt etter kunnskap, stat eller håndverk, og han vil oppnå det han vil . Og den som ser at han bygger i en by eller landsby i Bunyana, så vil han gifte seg med en kvinne der, og hvis han bygger av leire, pryder han og pryder hykleri, hvis han bygger av leire, tjente han på tillatt, og hvis det er gravert så er det kunnskap eller tilstand, med renhet og glede . Hvis han ser at han bygde en bygning av gips og betalte et bilde for den, går han inn i løgn, for å bygge med stuk og lønn er hykleri, og hykleri er å bygge med stuk og lønn . Og det ble sagt : Den som gjør gipsarbeid, gjør det som ikke er tillatt for ham . Og den som ser at han bygger fremmedgjøring, da gifter han seg med en kvinne hvis navn ikke er blitt nevnt for ham, eller at han bor i fremmedgjøring og dør . Å bygge med leire er religion og sikkerhet . Og tørt gjørme er en avsky for penger . Og den som ser at det er gjørme i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så skal han utføre Hajj . Og den som ser at huset hans er gjørmete og massevis er vått, så er han god . Og den som ser at han spiser det, han spiser like mye penger som han spiste . Og den vakre konstruksjonen indikerer intimitet, kjærlighet, avkom, levebrød, ærverdige klær og førstefødte kvinner . Og kanskje den stramme konstruksjonen indikerte styrke og intensitet, eller støtte og hjelp, og kanskje visjonen om bygningen indikerte et langt liv, og kanskje indikerte bygningen sin byggmester, og hvis det var en kirke, ble det indikert av en kristen, og hvis det var en moske, det ble angitt av en muslim, og hvis det var en skole, var det. Det ble indikert av juristen, eller Ribat ble indikert av en asketisk tilbeder . Og den som i en drøm bygde en moske eller et sted nær Gud den allmektige, hvis han var en konge som etablerte sannheten og påkalte det gode og forbød det onde, og hvis han var en lærd som samlet en bok som folk hadde nytte av hans kunnskap eller fatwa , og hvis han hadde penger, betalte han zakaten av pengene sine . Hvis han var singel, giftet han seg . Hvis han var gift, ville han få en sønn, og en god mann spredte seg til ham . Og hvis han var fattig, ville han være rik, ellers ville han samle folk sammen med det gode og hjelpe dem til å adlyde Gud den allmektige, ellers vil han omvende seg til den allmektige Gud for det han begikk, eller konvertere til islam, eller dø martyr . Hvis han bygger etter det som ikke er tillatt å bygge, eller avviker fra mihrab, eller omdirigerer det til annet enn dets retning, indikerer det det motsatte av godt og ondt. Hvis han ser kupler eller bygger dem i en drøm, indikerer dette at han hever statusen hans, eller slutter seg til skjebnefolket . Og den som ser at han bygde en kuppel over skyene, han vil få autoritet og kraft for sitt styre . Og den som så at han hadde strukturer over himmelen og jorden fra grønne kupler, hans gjerninger var gode, og han døde på vitnesbyrdet . Og den som ser at han bygger et bad, han bygger det med en kvinne . Hvis han ser pasienten som om han bygde huset sitt og ikke vet når han ødela det, så har kroppen hans kommet tilbake til helse og sykdommen der han er borte fra ham . Og den som ser at faren har etablert en struktur og oppdretter sin fisk, da vil han fullføre sin fars gjerninger, som han hadde i en religion eller en verden . Og den som ser at arbeiderne jobber hjemme hos ham, han vil krangle med sin kone eller forlate en venn av ham og lignende ….

…Hopp Hvis du drømmer om å hoppe over noe, vil du lykkes i alle anstrengelser, men hvis du hopper og faller på ryggen, vil de motsatte tingene gjøre livet vanskelig . Hvis du hopper fra et gjerde, betyr dette hensynsløs spekulasjon og skuffelse i kjærlighet . Hvis en jente drømmer om at hun hopper over en barriere, indikerer dette at hun vil oppfylle sine ønsker etter en stor konflikt og motstand ….

…Hopping Den som ser i en drøm at han hopper til en mann, han vil overvinne ham og bli uføre . Og hoppskrogstyrken . Den som hopper fra jorden til himmelen, han skal reise til Mekka . Hvis han så at han hoppet fra sted til sted, forvandlet han seg fra en stat til en annen . Hvis han så at han hoppet og steg opp, var han død og begravelsen hans ble hevet ….

…I en drøm er det menneskets streben og jakten, og storheten i de to paradisene var den beste av verdslige saker . Og det ble sagt : kvinnen er bardunen, så den som ser at han er desperat, og han er ikke i stand til å holde ham, så vil hans kone ha kontroll . Hvis han snakket med ham, fikk han store penger fra sin kone og ble forhøyet . Hvis han ser at han gifter seg med en jomfru, hilser han på sin kone, og hun takker ham ikke for det . Og det ble sagt : en barzoon er en reise, så den som ser at han går på baksiden av sin barzone, han vil reise langt og bli god av sin kone . Hvis han så at han syklet og fløy mellom himmel og jord, ville han reise med sin kone, og hans status ville bli forhøyet . Hvis han ser at barzonen hans velter seg i skitt og møkk, så øker hans kamp, ​​og pengene hans vokser og øker . Hvis han dør med lekteren sin, er det konas død . Og den som stjal forhandlingsbrikken, han ville skille seg fra en kvinne . Og den som ser at barzonen hans er tapt, detonerer sin kone . Og den som ser at hunden hopper på fuglene, så har han en magisk fiende som følger kona, og på samme måte hvis en ape hopper på ham, så er han en jødisk mann, og skuddets blonde indikerer sorgen til eieren . Det er følt at kongen av kongen Brdhuna kvinne eller en tjener . Og det ble sagt : baraton indikerer en krangel eller indikerer en fremmed mann . Og den som ser at han kjører en ydmyket, ydmyket, hastig, han vil lide godt og lykke . Og det ble sagt : Den som ser at han kjører fallskjerm og hans vane er å ri på hoppe, så faller hans vekst og verdien synker, og han kan forlate sin kone . Og den som pleide å ri på esel, så han i en drøm at han kjørte med vår tillatelse, da ville hans minne øke, hans inntjening ville øke og hans ære ville være høyere . Dette kan indikere gratis ekteskap etter nasjonen . Og baratonene ropte kvinnens umoral . Den skallede ørnen er makt, og den sorte er penger og ære . Og den som ser ut som om en ukjent baraton kom inn i en by, da blir landet inn av en utlending . Albazhon Adham har autoritet ….

…Le Barzoun : Bestefar til mannen, så den som ser at Barzouna velter seg i skitt og møkk, så vil bestefaren stige og pengene hans vil vokse . Og det ble sagt at barzonen indikerer underhustruen, slaven og tjeneren, og indikerer bestefaren, flaks og levebrød, og den gjennomsnittlige stoltheten mellom en hest og et esel, og den blonde av dem, er sorg . Og den som kjører med en låve som han er vant til å ri på en hoppe, hans vekst vil bli avslørt, hans makt redusert og hans autoritet ydmyket, og han kan forlate sin kone og gifte seg med sin mor . Når det gjelder den som har for vane å ri et esel, kjører han med kondom, hvis minne øker og hans inntjening øker, og hans herlighet er høy . Dette kan indikere ekteskap med de frie etter nasjonen . Og hva som er større enn paradiset, det er bedre i verdenssaker, så den som ser at hans barbari er i konflikt med ham, han er ikke i stand til å holde ham, da vil hans kone ha kontroll over ham, og den som snakker for ham vil barzonen få store penger fra sin kone, og hans status vil bli forhøyet . Hvis han ser at han har en laer, vil han gjøre en tjeneste for sin kone og ikke bli takket for det . Å ri en peridot er også en indikasjon på reiser . Og den som ser at han går på baksiden av lekteren sin, han vil reise langt og bli god på siden av sin kone, og den som ser at han har red og fløy med ham mellom himmel og jord, han reiser med sin kone og deres status er forhøyet . Hvis han ser at kona hans biter ham, forråder kona ham . Og hans kones døds død . Og den som stjal lekteren hans, skilt seg fra sin kone . Tapet på køyene er umoralskhet til kvinnen . Og den som ser en hund som hopper på fuglene, så vil en magisk fiende følge kona . På samme måte, hvis en ape hopper på den, følger en jøde sin kone, og den skallede ørnen er ved makten, og løvene er penger og sal . Og den som så at en ukjent Birzoon kom inn i landet sitt uten verktøy, en ikke-arabisk mann kom inn i landet . Reker hunnen løper løpet av hunnhesten . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at to menn kom inn i Ali, en av dem på fortapelse, og den andre på en skallet ørn, og hos eieren av de skallede ørnene ble en penis gjennomboret. det . Ibn Sirin sa til henne : Frykt Gud og pass deg for eieren av skallet ørn. Da kvinnen reiste fra Ibn Sirin, fulgte en mann henne fra Ibn Sirin, så hun gikk inn i et hus der en kvinne ble beskyldt for å være eier av skallet ørn . Ibn Sirin sa da kvinnen forlot ham . Vet du hvem som er eieren av skallet ørn? De sa nei . Han sa : Så og det er forfatteren, ser du de skallede ørnene hvite i svart, og når det gjelder adham, så er det så og da eieren av myndigheten til Emir of Basra og ikke en hjelpeløs ….

…Hopping : Den som ser det som om han hopper, hopper i bakken av en enkelt mann, kanskje som han ikke vil kunne gå med henne, han vil bli rammet av en ulykke der halvparten av pengene hans blir brukt, og han lever sammen med resten i motgang og tretthet ….

…En elv er i en drøm en flott mann . Og den som kommer inn i det, er en blanding av en av de eldste menneskene . Og han roser ikke å drikke av elven fordi den allmektige sa : (Han sa : Gud plager deg med en elv, så den som drikker av den, er ikke fra meg, og den som ikke gir ham mat, er fra meg, bortsett fra den som svelger et rom med hånden, og de drakk av det, bortsett fra litt av dem ). Og den som ser at han hopper fra en elv til den andre siden, han vil bli frelst fra lidelse og nød og seire over fienden . Og det ble sagt : Elva indikerer reise . Og hvis vannet renner i markedet og folk utfører vask og drar nytte av vannet, er det rettferdighet fra sultanen i flokken hans, og hvis den løper over takene og går ned til rundene, så er dette en urettferdighet fra Sultan eller en fiende som overvinner folket . Og den som så en elv som kom ut av huset hans og ikke skadet noen, det er en kjent han gir folk . Og den som så at han hadde blitt en elv, døde . Og den som slo ham som gjørme fra en elv, han ble truffet av en mann som var redd . Og hvis han drikker av vannet sitt når det er klart, vil han bli velsignet med et godt liv . Og den som ser at han hopper fra elven til Shattah, da vil han bli frelst fra sultanens onde og vinne seier over fiendene . Hvis han ser en elv strømme fra huset sitt og folk drikker av det, hvis han er rik, indikerer det godt og fordeler for folket i landet, og mange mennesker vil komme til huset hans som trenger det . Og elven i en drøm er et godt arbeid eller kontinuerlig levebrød . Og den elleville elven er bevis på helvete . Og elven er en rettssak, og den ulydige kan ha ulydighet, kulde, kulde og fred, og øke levebrødet, og Tigris er veldig alvorlig . Og den som ser at han går på vannet i en elv, det indikerer hans gode tro og gyldigheten av hans sikkerhet . Se også Sakia ….

…Slottet i en drøm er for den umoralske personen, mangel på penger og mangel på prestisje . Grunnloven har heving av en ordre og eliminering av en gjeld . Hvis du ser ham på lang avstand, er han konge . Og palasset er en skjult mann med en from religion . Den som ser at han gikk inn i et palass, da vil han bli en stor hersker og forbedre sin religion . Slottet i en drøm er et godt verk for religionens folk . Den som kommer inn i et palass, han skal gifte seg . Og det ble sagt : Visjonen om palasset indikerer åtte aspekter : velsignelse, penger, vergemål, orden, regjering, sultanat, å oppnå Murad og glede . Og den som så at han var i en av paradisets palasser, vant presidentskapet og vant med fienden, eller giftet seg med en vakker hushjelp . Se også huset, og se bygningen ….

…I en drøm er det en manns verden, så den som ser at han har et nytt hjem som er solid og fullt av fasiliteter, for hvis han er fattig, har han det godt, og hvis han er bekymret, vil han bli frigjort , og hvis han er en arbeider som oppnår en tilstand som er så god som huset, og hvis han er i ulydighet, omvender han seg, og at kapasiteten til huset er kapasiteten til hans verdslige liv og hans kunnskap og hans raushet . Hun var ulykkelig over hans elendighet, og hun fant henne til å fornye sitt arbeid og å avgjøre sin religion, og hennes kjennelser skulle styre ham, og husene hennes var hans kvinner . Og jernhuset har et langt liv for eieren . Hvis han går inn i et ukjent hus og ser døde mennesker i det, er det det hinsidige, og hvis han ser at han har kommet inn i det og ikke er i stand til å dra, vil han dø. Hvis huset er solid, er det hans tilstand i det hinsidige . Hvis det var av gips og murstein, indikerer dette en dårlig tilstand i det . Hvis han går inn og forlater den, overvåker han døden, og da vil han bli frelst . Og hvis huset er alene og det ser de døde i det, vil alle i det dø . Hvis han forlater hjemmet sittende, blir han fengslet . Hvis han ser at en mann kom inn i huset hans, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er umoralsk, blir han forrådt av sin kone eller hans levebrød . For Imam al-Adel er huset en av munnene til muslimer . Den som ser at huset hans har kollapset, og hvis det var hjemmet til den rettferdige imamen, så er det et hakk i noen av munnen til muslimer . Bygningen til huset er på et ukjent eller kjent sted hvis en kvinne er sølibat . Og den som ser et hus på lang avstand, det er en fjern verden som han kan oppnå, og hvis inntekten hans er bygd av gjørme, og den ikke er atskilt fra dawr, er det en verden som rammer det som tillatt . Hvis den er laget av gips, er den en forbudt verden, og hans avgang fra disse bygningene er hans avgang fra denne verden eller fra det han besitter . Hvis han ser at han har gått inn i et moderne hus og han er rik, vil han øke i formue, og hvis han er fattig, blir han rik hvis eieren eller innbyggeren av det behersker huset . Og den som ser at han er i sitt gamle hjem, og det blir ødelagt, da vil han arve en arv fra en slektning . Og det ble sagt : Den som bygde et hus, noen av hans slektninger eller et av hans barn døde . Den som solgte huset hans, skilte seg fra sin kone . Hvis han selv ser et godt hus, er det hans rettferdige gjerning, og hvis det er smalt og stygt, indikerer det dårlige gjerninger . Kanskje huset indikerte høflighet, og kanskje svingninger med tidsalderen . Menneskets hus indikerer hans kropp, sjel og personlighet fordi han er kjent og kjent av den, og det er hans ære, hans iver og skjult familie . Og kanskje indikerte det hans rikdom, som er hans styrke . Kanskje hun antydet at plagget hans skulle gå inn i ham, hvis kroppen hans var hennes dør og ansiktet, og hvis hans kone var hennes dør, var hans private del . Og den som så at han feide huset sitt, ble plutselig rammet av penger . Og det ble sagt : Å feie huset vil være fjernelse av tristhet . Det ble sagt : Riving av huset er eierenes død . Og den som så at han rev et nytt hus, de ble rammet av dem og ondt . Den som bygger eller kjøper et hus, blir veldig god . Og den som ser at hagen til huset hans eller taket har utvidet seg utover dets kjente skjebne, så er det en kapasitet i hans verden, og han har hell i livet . Og hvis pasienten ser at han har forlatt hjemmet mens han er stille og ikke snakker, indikerer det hans død ….

…Og han sa, når det gjelder den velkjente visjonen om bygningen, hvis den er knyttet til rollen, så er det en minimal skade så god som den er, og hvis den er av melk og leire, er det tillatt, og hvis det er betong og gips, så er det forbudt, og det kan være at han fungerer dårlig, så la ham frykte Gud den allmektige, og hvis huset er pusset og det er en pasient, indikerer han at han er død, og hvis det er fra melk og leire, slo de ham ….

…Forkynneren Abu Saeed sa: Den som så bygningen til et nytt hus, antydet at en pårørende til sine slektninger døde ….

…Når det gjelder veveren, er det samleie av hardnakket i sitt arbeid, den som søker å søke eller oppfordrer til sitt arbeid, som den reisende, gladiatoren med sverdet over hesten og benet i rytterne, og kanskje veveren indikerte bygningen over veggen, komponisten av energiene ble håndtert under den i veggen som han monterte på, og veide med sin skala. Han sydde ham og slo ham med øksen . Og kanskje indikert av veven, klassifisereren og plogmannen . Teppet kan referere til hva en person har når det gjelder sykdom, bekymring, reise, strid, lesing eller skriving . Den som skjærer vevet sitt, vil fullføre bekymringen, arbeidet sitt, reisen og det han behandler, ellers vil han ha så mye av hele vevstolen sitt igjen, og det ble sagt at veving er en reise, og veving sies å være et argument ….

…Hvis han ser at han bygger en moske, når han sin barmhjertighet og bringer folk sammen . Og bygningen av moskeen indikerer seier over fiendene, fordi Gud den Allmektige sier : ~ De som har seiret over deres kommando, har sagt: La oss lage en moske over dem .~…

…Den tredje typen visjoner : som er inspirert av hele slaven , og registrerte noen lærde visjoner som sa : når du rydder opp selv , og blir kvitt hans hemmeligheter om dårlige ideer , og respekt for hans hjerte, erindringen om Allah , ikke se den eneste virkelig ærlige , og det er den sanne visjonen som ble beskrevet som en del av profetskapet (1). Den hellige profet, må Guds bønner og fred være over ham, sier i den avtalt hadithen som er med Ahmad i sin Musnad også fra fortellingen om Anas bin Malik, må Gud være fornøyd med ham : “ Visjonen til den troende er en del av de førtiseks delene av profetet ”(2). Crown når denne samtalen stopper lang fordi den involverer noen av de viktige spørsmålene : Jeg sier : Denne hadithen ble fortalt fra en gruppe ledsagere som var forskjellige muntlig , fortalt Anas denne sjeikene , og fortalt av Imam Ahmad og sjeiker som Bin stille tilbedelse , så vel som Abu Dawood og Tirmidhi , og fortalt av Imam Ahmad And the two sheikhs and Ibn Majah from the hadith of Abu Hurairah . For antall deler : flere romaner kom eller klipper begrenset til bare vitnet som det fremgår av forklaringen til Sahih Muslim – Nawawi detaljerte : det kom i Bukhari og Muslim : ~ drømmer er en del ~ av de 46 deler av profetien ~ som tidligere (3). i henhold til den muslimske ~ av førti – på fem deler ~, også som sier : ~ sytti del ~. i henhold til Tabaraani : ~ del av sytti – seks del ~ . til Ibn’Abd al-Barr ‘s roman : ~ tjue- seks del .~ når Imam Ahmad ~en del av den femti delen .~ Ifølge al- Tirmidhi : ~en del av den førti- del ~ . når Tabari : ~en del av den førtito delen ~, og har også : ~ av førti – fire .~ Han kom også fra Ibn Abbas : ~ delen førti del . ~ Vi er her i foran flere romaner og minst en del av tjue – seks og meste av seventy – seks , sa Nawawi forklare sann muslim (4): denne forskjellen viser til tilfelle av seer forskjell , det troende er god å være pastor Weah del av de 46 deler og den forkastede delen av sytti deler . Forskjellen på mennesker elsker madrasser og når jeg sa at delene var visjonen nærmere sannheten , og det ble sagt at av hvilke skjulte delen av sytti , og selvsagt del av førti – seks . Sheikh sa Muhammad bin Uthaimin, må Gud velsigne ham : det faktum at antallet er en del av førti-seks deler tilsvarer virkeligheten i forhold til åpenbaring som ble åpenbart for meg, profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fordi den første åpenbaringen var den rettferdige visjonen fra Rabi ‘al-Awwal til Ramadan, og dette er seks måneder , så åpenbarte Gud for ham etter dette i våkner resten av livet , hvis du skriver ute dette til resten av åpenbaringstiden, var det en del av 46 deler : fordi åpenbaringen var tjuetre år og seks måneder. ~(5) Det faktum at visjonen var en del av profetet har blitt problematisk selv om profetiet ble avbrutt av profetens død, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg vil nevne noe av det som ble sagt i avklaringen dette . Han sa at meningen med verset være en del av profetien : at muslimske oppriktig god, passer tilfelle hvis de profetene som ser det usynlige, i motsetning til vantro og fordervede og blandet, og spore dette til si Imam Muhammad Safaareeni ved å si : ( men lik tilfellet med profetene når det gjelder synets helse og klarhet i sinnet og berører hans sjel Hvis han sov i riket ). Dette er sant, ikke bare vet det usynlige er den Allmektige sa noen forskere : betydningen av å være en del av profetiene deler av en metafor , som det kommer til å godkjenne profetier ; Dette er fordi det er en del av profetet . Det ble sagt : mening : det er en del av hennes kunnskap, fordi det var avskåret og den profetien Flmha blir værende s . Og det ble sagt : Betydningen av å være en del av profetdommens deler ligner den i sannhet av nyheter om usett ; Nyheten om det usettede er en av profetdommens frukt . Konklusjon på dette tilbudet : at visjonen til den vantro ikke opprinnelig kommer fra deler av profetien , og etter irettesatt, som i likhet med den vantro , nevnte noen av dem at visningen om den irettesatte er en av de maksimale delene forblir en god muslimsk tro som visjon av denne typen sier majestet Suyuti Guds nåde og er bekymret for denne samtalen : ( dette snakk meg om lignende samtaler der vi tror og NCL betyr å være en forfatter fred være med ham og ikke gå inn på denne tolkningen av delen av dette tallet og visdom, spesielt varierte romaner i mengden antall gir også Gud vet Balemrad hva som menes med det ) a . E (6). Visjonen om det gode i avsnittene i Åpenbaringen , kan være årsaken til lovene i noen av bestemmelsene, og at visjonen om Abrahams fred være med ham , var Abraham et løfte om at Guds levende sønn av Sara skulle slakte et offer, så han i en drøm : at Av ditt løfte (7) , og et intervju med parasittbroren Aisha, hennes mor om å si hva Gud vil og Muhammed vil, og sendebudet ba dem da å si : Hva Gud vil alene , eller hva Gud vil og deretter Muhammad , og ikke si : Hva Gud vil og Muhammad (8), og Abdullah bin Zaids visjon i kallet til bønn og lovgivningen i kallet til bønn etter at det er bevist. Gud være med ham og gi ham fred som han sa om det : Det er en sann visjon . Abu Bakr, må Allah også (9) rundt skjoldet ranet ham etter hans død og gjenoppretting av denne visjonen og gjennomføringen av budet av og grip skjoldet til dem som er i hans hånd ut , men Abu Bakr er den første kalifen Waller Ashden, a Blant dem som husket sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, hans flid i dette og følgesvennens aksept av denne ijtihad i nærvær av Koranen som indikerer sannferdighet er akseptabel , og det er mange bevis for slik i rettsvitenskapens bøker , men i dag er det ikke tillatt å gjennomføre en testamente eller sak knyttet til loven gjennom visjoner, verken grunn eller sharia som ingen hemmelighet for noen med hjertet . Denne gode visjonen kom fra denne store følgesvenn for å forsikre oss om at det eksisterte en rettferdig mann, da forskerne erkjente denne moderne moderne bygningen på profeten fred være med ham, og han sa : ~.. Og Asedkkm visjon om en nylig Asedkkm . .. ~ Og han vil svare, hvis Gud vil . Og sa fred være med ham : ~the visjon av troende er en del av ….~ Modern , omfatter en rettferdig troende kvinne som godt , har Bukhari tittelen i sin Sahih : den dør av å se kvinner , sitert av Ibn Hajar : hva Ibn Battaal var enig i at visjonen om de rettferdige troende inkluderte i å si fred være med ham : ~ visjonen om den troende gode delen av profetien ,~ det er ingen forskjell mellom menn og kvinner når det gjelder visjoner , men det kan være en forskjell når det gjelder Altobeirh, sier Valmabron : at hvis en kvinne så hva Est sitt folk i E er, er han mannen hennes , og de sa : På samme måte har barnet sine visjoner oftest for foreldrene sine , og det vet Gud (10). Jeg går tilbake til historien om Thabit bin Qais bin Shammas, og det var et av ledsagernes valg, må Gud være fornøyd med dem , og det er bevist at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa til ham : “ O Thabit, godtar du ikke å leve en god mann og drepe en martyr og komme inn i himmelen? ” Sa Malik bin Anas, som er en av hadith-fortellerne. : fast bin Qais ble drept på due martyren (11). Faste og den historien at nevnte sønn av verdier (12) sa : På dagen for al – Yamamah, en krig mot de frafalne , festet med Khalid bin Walid kom ut for å kjempe Musaylimah da de møttes og Tkhvoa konstant, sa Salim mawla Abu Hudhayfah : Se, så vi kjempet med Allahs sendebud om ham og ga fred , så gravde hver en grop, så han sto og kjempet til de ble drept. Den dagen kom et skjold med edelstener til ham, og en muslimsk mann gikk forbi og tok henne , mens en muslimsk mann sov da han kom til ham i søvne . Eventuelt løst – han sa til ham : Jeg anbefaler deg å passe deg testamentary sier dette er en drøm Vtadhaah , jeg passerte det som drepte meg, en mann av muslimer tok Deri , Venslh i de fjerne menneskene ved telthoppa hans – Westin – som bare munter aktivitet . Skjoldens håndflate skruer en mengde steiner – og over garn til venstre – som er plassert på baksiden av et dyr for turen. ‘ Bring the eeuw er en gang å sende ut til Deri tar den , og hvis byen sørget for Khalifa Messenger av Allah, fred være med ham betyr Abu Bakr , fortell ham : Ali er av slik religion og så og så fra min gamle klasse , så mannen kommer til evigheten , og forteller ham , så han sendte til skjoldet, og han kom og fant det som han fortalte dem i synet under hyssingen, og deretter perserne som han , og Abu Bakr godkjente resten av hans vilje . Abu Omar bin Abd al- Barr sa, og andre eldre , så vel som Sheikh Mohammed Bin Saleh Al- Uthaymeen, nylig Guds nåde over dem : passerte Abu Bakr og whoop for eksistensen av bevis som viser oppriktighet, Abu Omar bin Abd al – Barr sa : Vi kjenner ingen godkjent, hans vilje etter hans død er en konstant Bin Qais, må Gud nåde ham, a . E (13). Hvis du også legger merke til : avtalt Khalid bin Walid og Abu Bakr og hans følgesvenner med ham om å jobbe i denne visjonen, og implementeringen av det som kom inn . _________________________________________________ (1 ) Mohammad HLA Wei – op – s. 5 . (2 ) utskrevet : Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/373 , 383, 404 ) – op -, og som muslim i atomkraften ( 15/22 , 23 ) – op -, og al – Tirmidhi I boken i Åpenbaringen kapittelet om at den troendes visjon er en del av 46 deler av profetet – en tidligere referanse – og i kapitlet om det som kom i profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, skalaen og pluggen fortalt av Abu Dawud i litteraturboken, kapittel av det som kom i visjonen – forrige referanse – og Ibn Majah i De er plassert i boken om visjonens uttrykk, kapitlet om den rettferdige visjonen som Muslim ser eller ser for ham, og døren til de sanneste menneskene til en visjon som har blitt tilskrevet dem nylig – en tidligere referanse – og Ahmed i resten av Musnad av de mange i Musnad i Abu Hurairah og i Musnad av Anas bin Malik – en tidligere referanse -, og Darami i visjonens bok er et kapittel i Mus lims visjon En del av den førtiseks delen av profetet – forrige referanse -. (3 ) Se ibid . (4 ) Sahih-muslimske kjernefysiske forklaring ( 15/21 ) – en referanse tidligere . (5 ) Muhammad’Uthaymeen, si nyttig bok om monoteisme ( 2/348 ) – op . (6 ) utvidelse Se : Mohammed Safaareeni – op – (1 /808 ). (7 ) opplys størrelsen på tolkningen av Ibn Abbas Abu Taher Turkis Abadi – Dar trodde – Beirut ( s. 377 ) 0 og Ibn Hajar – op ( 12/377 ). (8 ) Fortalt av Imam Ibn Majah i boka Alkavarat-døren som forbyr hva du skal si, hvis Gud vil, og du vil – op -. (9) Ibn ‘ – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) Denne hadithen ble fortalt av Ibn Hajar i al- Fath sa denne sterke referansesenderen fortalt av Ibn Saad Maan bin Isa for sin eier . Fortalt , Daaraqutni i sprø av Ismail ibn Abi Uys for eier som godt . (12 ) Ånd . Son of values ​​fatawa , Arab Book House – oppnå : d . Mr. Jumaili , i 1412 (13 ) Se : Ibn fatawa-verdier – op – s. 43 . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Og den som ser at han har kommet inn i et kjent hus, da vil han slå en verden i henhold til husets kapasitet og godhet. Hvis det er av melk og leire, er det tillatt, og hvis det er av murstein og gips, er det forbudt. Det er bolig for det hinsidige, og hvis han ser at han gikk inn i det og deretter dro, så nærmer han seg døden og slipper så unna, og den som ser at huset hans, husene til huset hans, bygningen eller takene har utvidet seg utover deres kjente skjebne, så er dette en kapasitet i hans verden, og hvis han ser at det er et øye i huset hans eller en rennestein som oser uten regn eller ser et tak, huset hans er i bevegelse, for det er gråtende øyne over døden av en person i den, og den som ser at han kom inn i et sprinklet hus, han vil bli truffet av dem i henhold til mengden vått og gjørmete, og den som ser at han er over et ukjent hus, han vil plage en kvinne så langt som huset og dets fare. En fattig person som er rik eller har blitt skadet i pengene sine, og det sies at rommet er en kvinne. Hvis han ser at han bygger et rom, så er han sammen med en kvinne, og hvis han ser at han er i et gammelt rom og han er fattig, blir han konkurs eller…

…Den blå iwan : tykkere enn melk : en landlig kvinne som har gjeld og med gips er en fornyet verden, og med en murstein er det penger som blir forbudt, og det ble sagt at han er en hyklerisk kvinne . Og den som ser at han gjør et ekteskap med en tankstein, han vil disiplinere sønnen sin . Gips og murstein er arbeidet til folket i helvete og faraoene . Kuppelen : styrke, den som ser at han bygde en kuppel på skyene, han slår autoritet og styrke med drømmen sin . Og den som ser at han har en struktur mellom himmel og jord med grønne kupler, det er bra for ham og hans død er basert på martyrium . Bygning indikerer en manns bygning med sin kone, og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning, for han ville samle slektninger og venner med glede . Og den som ser at det er leire i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så vil han utføre Hajj med penger . Og hvis melk samles opp og ikke brukes i en bygning, så er det dirham og dinarer, og den som ser at den fornyer den gamle strukturen i en verden, så fornyelsen av verdens liv . Enten bygningen var for farao eller urettferdig, vil den fornye livet hans . Og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som ser som om han bygger en bygning, han gjør en jobb . Og den som ser at han har begynt å bygge og graver den fra dens fundament og bygger den fra sin beslutning til han bygget den, så søker han kunnskap, vergemål eller et håndverk, og han vil oppfylle sitt behov som han vil . Og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning i en by eller landsby, ville gifte seg med en kvinne der . Hvis han bygger den av leire, er det en pynt og et hykleri, og hvis han bygger den av leire, er det tillatt og fortjeneste . Hvis det er inngravert, er det en stat eller et flagg med moro og glede . Og hvis han bygger den av gips og murstein på den, så dykker den i forfengelighet ….

…Jaafar Al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa : Visjonen om bassenget når det gjelder setningen er basert på fire aspekter, en mann som er gunstig for mennesker, en rik mann, en pool av penger eller en forsker som gagner mennesker med sin kunnskap, og kanskje indikerer bygningen av bassenget å gjøre gode gjerninger og rive det indikerer mot det ….

…Taket : en tynn mann, hvis den er av tre, er den en forfengelighet . Hvis han så et tak som var i ferd med å synke ned på det, var han redd for en tynn mann . Hvis smuss faller ned fra taket og treffer klærne, vil han etter frykt motta penger . Hvis en stubbe blir brutt, er det døden til eieren av huset eller et skadedyr påført det . Og hvis han så at gjenstanden hans var delt i lengderetningen og ikke falt, så kombinerte han det som tilskrives huset, og stilene og andre ting, doblingen av en og to, og treet og tømmerstokkene i bygningen , en hyklerisk mann som tåler folks saker . Og han ble ødelagt av en manns død i denne egenskapen ….

…En mann er i en drøm. Hvis mannen er kjent, er han den bestemte mannen, eller navnet hans eller hans motstykke fra folket . Og den som ser en kjent mann i drømmen sin, ber om noe fra ham eller fra sin motpart eller fra hans navn eller fra hans likhet, og hvis han tar fra seg det som er ønskelig i det vesentlige, vil han få fra ham det han vil , og hvis han tar en ny skjorte fra seg, og han er fra statens menn, så tar han fra ham et løfte om vergemål. Et tau er en pakt fordi araberne kaller en pakt en pakt . Å se Bani Adam i en drøm indikerer verdighet . Å se at hver sekt har en tolkning, å se konger som seier, se herskere som en rettssak, se herskere som frykt, se soldater som reiser, se håndverkere som indikerer deres gjerninger og levebrød, å se kvinner er en prøvelse, og å se rettferdige mennesker er tilbedelse . Og kanskje visjonen til Adams sønner indikerer hva andre har nevnt om det den allmektige Gud har nevnt, sa den allmektige : (Det er ikke noe dyr på jorden eller en fugl som flyr med vingene sine bortsett fra nasjonene som deg ) , så å se det gode blant Adams sønner kan indikere dyrenes eller fuglenes gode, som angitt av det rettferdige dyret eller Den gunstige fuglen er for mennesket som er mer enn godt, og når det er en person i Adams sønn som ligner på en fugl, et dyr og andre . Kanskje visjonen om Adams sønner tydet på høstede avlinger. Den allmektige sa : ( Og Gud fikk deg til å dyrke planter fra jorden ). Visjonen til Bani Adam betegner mistankene om gevinst på grunn av forskjellen i deres inntjening, den vidunderlige bygningen eller det behagelige utførelsen ….

…Muren: Den som ser i en drøm at han står på en vegg eller kjører på den, så er muren en ugjennomtrengelig mann som har gjeld og har penger og er i stand til å måle bredden, tettheten og høyden på vegg . Hvis en mann ser at muren hans har falt, blir den en skatt . Og den som ser at det har falt en mur på den, har begått mange synder og forhastet sin straff . Og den som ser skolemurer, han er en stor lærd og imam, så hvis han fornyer dem, vil hans følgesvenner og soldater fornyes og deres første tilstand i staten vil komme tilbake . Hvis han ser at han er festet til en vegg, er han til ære for at den fjernes så mye som han er i stand til å feste den til den, og det blir sagt : Snarere er det knyttet til en tynn mann . Hvis han reiser en mur og kaster den av, vil han frafalle en mann fra levebrødet, ellers vil han bli ødelagt eller drept, og hvis han banker på muren, vil dens eier dø i nød . Det ble sagt : Muren er en mann med dominerende autoritet . Og bymuren raser på menn, en mektig hersker eller en mektig hersker som holdt pengene sine. Hvis han spretter fra en vegg eller stoler på en pinne, blir han fra en troende mann til en hykler, eller han overlater råd fra en troende med råd fra en hykler . Og den som ser på en vegg og ser sitt eksempel i den, han skal dø . Og den som faller fra en mur, har falt ut av hans tilstand eller av håp . Og den som ser det som om han sitter på en vegg med et gullarmbånd i hånden, da vil han oppnå høyhet eller ære, rikdom og ære . Å se en vegg i en drøm indikerer kunnskap og veiledning, å se de onde, dømmekraft eller splittelse mellom venner . Og den som så veggen, falt i huset, eieren av huset ble syk . Og hvis veggen faller utenfor huset, er det hans død . Og hvis han var på reise, kom han fra reisen . Og den som ser en vegg som er fornyet på plass, det er ved inngifte . Den som bygger en gjørmevegg, vil gjøre en rettferdig gjerning, og bygningen vil ikke få skryt av lønn og gips . Hvis veggen er splittet på plass, er det en økning i fengsel der ….

…Trappene : Det indikerer årsakene til det høye, høyden og ønsket om i denne verden og det hinsidige, ifølge Maarrib som sier : graden av så og så har steget, og så og så er av høy rang . Og det indikerer dikteringen og overtalelsen fra den allmektige ordtaket : ~Vi vil trekke dem dit de ikke vet .~ Kanskje det indikerte stadiene av reisen og hjemmene til de reisende at de kommer ned på statusen til statusen og scenen på scenen . Kanskje indikert av livets dager som førte til hans mål . Det velkjente av det indikerer husets tjener og tjeneren til dets eier og dyret hans, så den som går opp en ukjent trapp, jeg vil se på saken hans, og hvis han når slutten av den og han er syk, han kommer til å dø. Hvis han kommer inn i et rom over det, har sjelen nådd himmelen, og hvis han blir fengslet uten det, vil han bli holdt tilbake fra det etter døden. En reise som han gikk ut til ansiktet og nådde levebrød hvis reisen hans var i penger, og hvis det var for annet enn det, utledet jeg hva han ledet eller møtte på tidspunktet for oppstigningen, noe som indikerer godt og ondt og oppfyllelse og mangel på behov, for eksempel om han møtte førti mann eller fant dinarer på dette nummeret, så er dette gode nyheter Nøyaktig hva han kom ut til, og hvis tallet var tretti, gjorde han ikke det, for de tretti var korte , og de førti var fullstendige, ble den fullført av den allmektige Gud for Moses med motgang, selv om han fant tre og hans avgang var i et løfte som ble gitt til ham, fordi Gud den allmektige sa i de tre : “ Dette er et løfte om at er ikke falsk . ” På samme måte, hvis han godkjente at han kom ut og dro til Hajj, ble hans Hajj fullført for ham, og hvis han ikke håpet på noe av det, og han så ikke at han i Hajj-månedene ville oppnå myndighet og høyde, enten gjennom en stat, en fatwa, oratorium, eller kallet til bønn på fyret, eller det rømmer fra den berømte høyprofilerte saken . Når det gjelder å gå ned trappene, hvis han var på reise, kom han fra en reise, og hvis han ble nevnt som en leder, ville han forlate ledelsen . Og han var isolert fra arbeidet sitt, og hvis han var en rytter, gikk han til fots, og hvis han hadde en syk kvinne, ville hun omkomme, og hvis han var pasienten hun så ut, og hvis han skulle til en brønn- kjent sted, til familien og huset, eller til mye halm eller bygg, eller til hva som er bevis på verdenspenger og dets tilbud Han kom seg etter hennes sykdom . Og hvis nedstigningen hans var fra et ukjent sted som han ikke kjenner, eller fra en villmark, eller til et dødt folk som han kjente fra de som gikk foran ham, eller om hans fall var et brudd, eller han falt ned fra det i et hull eller en brønn eller begravet, eller til en løve som fortærte den, eller til en fugl som han kidnappet, eller til et fortøyd skip som tok den av, eller til en klynge over henne, og hun gikk ham, for trappene er dagene i hans liv , og alt som ble sendt ned til ham fra dem, er hans død da den var fullført og hans dager gikk ut . Hvis han hørtes våken av sykdom, og han var en tyrann eller en vantro, så jeg på det som ble avslørt for ham, og hvis det indikerer godhet som moskeen, fruktbarhet, barnehage, ablusjon og lignende, så er han trygt og omvender seg, og han stammer ned fra det han er og forlater det og kutter ham selv om nedstigningen er mot det som indikerer stor storhet og store synder og vantro, som arroganse og skremmende stor ild, løve, slanger og store fallgruver , for det trekkes mot ham og blir ikke tatt plutselig før det som går fort i det, blir returnert til ham, og han blir straffet med ham og kan ikke flykte fra det . Bygningen av trappene ble fornyet, som bevis for godhet fremgår av korrupsjonen, hvis den var fra melk, var den god, og hvis den var fra murstein, mislikte den seg . Noen av dem sa : Graden er å gjøre gode gjerninger, den første er bønn, den andre er faste, den tredje er Zakat, den fjerde er veldedighet, den femte er Hajj, den sjette er jihad, og den syvende er Koranen ‘ en . Og alle Maraqi er gode gjerninger, fordi han, fred og velsignelse være med ham, sa : Les og mykgjør : Stigende fra det hvis det er av leire eller melk, er godt i religion og islam, og det er ikke noe godt i det hvis det er fra murstein, og hvis han ser at han er i et rom uten margarin og det ikke er fred i det, så er det perfeksjonen i hans religion og høyden hans rang hos Gud, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi løft grader av det vi ønsker . ~ Leirepottene er laget av leire . Guvernøren har høyde og stolthet med gjeld, og kjøpmenn handler med religion, selv om den er laget av steiner, for det er høyden på hjertets hardhet . Og hvis det er av tre, så er det med hykleri og hykleri . Hvis det er av gull, oppnår det tilstand, fruktbarhet og godhet . Og hvis det var av sølv, ville han skaffe hushjelpen min med antall margariner, og hvis den var av null, ville han skaffe seg verdens verdens varer . Den som går opp i Marqa, vil ha nytte av en forståelse og skarpsindighet som vil heve den . Og graden ble sagt å være en asketisk mann som tilbad, og den som var nær ham, ville oppnå høyde og asketisme, for den allmektige sa : ~ Gud opphøyer de blant dere som tror, ​​og de som har oppnådd kunnskap gradvis .~ Og hver grad for guvernøren er et år . Og stigen av tre : en tynn, hyklerisk mann og å stige opp i den er en bygning med intensjon, fordi Gud den allmektige sier : ~ Eller en stige på himmelen, og du vil påkalle dem med et tegn .~ Det ble sagt at oppstigningen innebærer hjelp fra et folk med hykleri, og det ble sagt at det er en reiseguide . Hvis han stiger opp i den for å høre ordene til en person, så treffer han autoritet når han sa : ~ Eller ha en stige de lytter i, la deres hørere komme med en klar autoritet .~ En mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg var på en trapp, så han sa : Du er en mann som lytter til folk . Fred på jorden er en sykdom, og ereksjonen er helse . Taq : Bredt er bevis på kvinnens gode oppførsel, og smalt er bevis på hennes dårlige oppførsel . Hvis en mann ser at han sitter i et smalt bånd, skiller han seg fra sin kone åpent, og hvis hans stilling på bandet er vid, blir kvinnen hemmelig løslatt fra mannen sin . Kapasiteten er en president godkjent av husstanden ….

…Og bygningen tolkes som en mann med fare, dyktighet og mange hender, med mindre han mottar et gebyr ….

…Hvis den utskårne steinen ble bygget med den i en drøm, indikerer dette stolthet og ønske, langt håp og sikkerhet mot frykt, og beskyttede ektefeller, og hva som krever kjennskap til ham som forskeren, legen og astrologen . Hvis han ser gjørmesteinen i stedet for de utskårne steinene, indikerer han ydmykelsen, stillingens bortgang, koneskiftet eller døden til eieren av bygningen . Og steinhullene i stedet for marmorhovene, ydmykelse og fattigdom . Hvis marmorgravene ble steiner i en drøm, indikerer det en endring i tilstanden til det den avdøde arresterte ham, eller en endring i tilstanden til arvene hans ….

…Torden : Det kan være en indikasjon på Sultan-festen, som truer og truer ham, og fra det sies det at den tordner og skinner . Kanskje indikerte han gode løfter og korte ordrer, fordi han befaler skyenes konge å reise seg og være raus mot hvem de ble sendt til . Torden indikerer også trommer av kryp og gjenfødelse, skyer på soldater, lyn på pilspisser og fargerike publiserte gjenstander og flagg, regn etter blodsøl og tordenbolter over døden . Den som ser torden på himmelen, det er kommandoer som kommer fra sultanen, og hvis han ser at fra hans godhet i regnet og folket har behov for ham, indikerer dette regnet eller løftene til den gode sultanen, og han kan peke på de to ansiktene og forkynne de to tingene, selv om personen med synet er noen som vil bli skadet av regnet, for eksempel den reisende, de mindreårige og vasken og bygningen og høstingen, og den som går sin gang, enten regn skader ham og gjør det og ødelegger det han har gjort, og de har godkjent det før det gikk opp, slik at de advarer om å ta gaven og forberede seg på regnet, og enten sultanens ordre, eller en forbrytelse mot det er skadelig . Hva med om regnet på den tiden var like skadelig som sommerregn ? Og hvis han ser torden med lyn, blir løftets betydning bekreftet i det han indikerer . Og hvis solen var fremtredende ved det og det ikke var regn, kom tromming og ting som kom ut fra sultanen for å åpne den til ham, og den gode nyheten ble presentert for ham, eller for å lede kontrakten til noen av hans herskere, eller å sende ham ut eller motta den fra noen av hallikene hans . Og hvis det er regn, mørke og tordenbolter, så enten plager fra himmelen, som hagl, vind, gresshopper og bjørn, eller pest og død, eller strid eller krig hvis landet er et krigsland, eller folk forventer det fra en fiende . Noen av dem sa : Torden uten frykt. Hvis han ser torden, betaler han gjeld, og hvis han er syk, er han uskyldig, og hvis han blir fengslet, vil han bli løslatt . Når det gjelder torden, lyn og regn, er det en ære for den reisende og grådighet for beboeren . Thunder var eieren av en stor politistyrke . Noen av dem sa : Torden uten lyn indikerer attentat, bedrag, løgn og løgner, fordi det forventer torden etter lyn . Det ble sagt lyden av torden indikerer krangel og kontrovers . Lyn : betegner frykt for herskeren, hans trussel og løfte, bladet og piskeslagen, og kanskje autoriteten indikerte mot det, det gode løftet, latteren, gleden, lysten og lystens grådighet og håper på grunn av det han har av pine, pine og stein, barmhjertighet og regn, Fordi fra det nyhetsfolket beskriver, skyenes konge som er betrodd pisken hennes, og stemmen hans tordner over den med ordene av Den Allmektige : ~ Lynet viser deg med frykt og grådighet .~ Det ble sagt av frykt for den reisende og grådighet overfor beboeren, bonden, på grunn av regnet som ville være hos ham . Når lyn indikerer det, er det raskt og presserende på grunn av hastigheten på avgangen og mangelen på overføring . Den som ser lyn uten mennesker, eller ser lysene hans slå ham eller snappe øynene eller komme inn i hjemmet hans, hvis han reiser, vil han være på ferie, enten ved regn eller etter kommando fra en hersker, og hvis han er en bonde hvis land har tørket opp og tørsten etter å plante det, vil han forkynne for kyskhet og barmhjertighet, og hvis hans herre, far eller autoritet er indignert med ham. , Og lo av ham . Og diktere sammenlignet latter med lyn og gråt av regn, fordi latter blant araberne viser skjulte ting og skjul, så de kalles pollen hvis de helbreder øyelokket som latter, og hvis det kommer regn med det , det indikerer styggheten til det som ser ut for ham enn det han gråter på, så er det enten lyn . Ord som gråter, eller en pisk som gråter ham, og regnet vil være hans blod eller et sverd som tar hans sjel . Og hvis han er syk, skinner synet og øynene er tårevåt, og hans familie gråt og sa sin utholdenhet og skynding på hans død raskt, og den som ser at han spiste lynet eller slo det eller dets skyer, så oppfordrer en person ham til å gjøre noe rettferdig og godt . Og lyn indikerer frykt med nytte . Og det ble sagt at lyn indikerer fordelen fra et langt sted . Og den som så lyn, brente klærne, hans kone ville dø hvis hun var syk ….

…Hopping Hvis det å hoppe med en mann i en drøm er et trekk fra sted til sted . Hvis hoppet er langt, reiser han . Og den som hopper på det ene benet på grunn av en sykdom som rammer det andre, han vil bli truffet med halvparten av pengene sine og vil leve i det andre i utmattelse . Se også hoppe, og se hoppe ….