…Og den som ser at blod kommer ut fra ham uten sår, så hvis han er i en posisjon, aksepterer han bestikkelse og tar det, så er han isolert, og hvis ikke, vil det oppstå skade, og hvis han ser blodet komme ut fra operasjoner, så lider de og er nød og tap, og den som ser at han drakk blod, det er forbudt penger og blod søles urettferdig, og den som ser det i kroppen hans Et sted hvor blod eller pus kommer ut, så det flekker hans kroppen eller plagget hans, da treffer han forbudte penger etter sitt mål, og hvis han ikke flekker noe, så kommer det ut av synd. Fra venene blir han overført med mangel på pengene i henhold til mengden blod, og hvis han er fattig, har han godt av rikdommen, og den som ser blod komme ut av penis, det indikerer at kona har falt og den som ser blod komme ut av anusen. Hvis han slo kroppen eller klærne, slo han forbudte penger, og den som så blod komme ut av tennene, ville ha slått ham fra før slektningene sine, og den som ser på et sted en elv med blod eller en flytende takrenn, så vil det skje på et sted der blod utgis, og den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, så tolkes det ved å skaffe forbudte penger, og hvis blodet var lite og ikke så svakhet da det kom ut, ble det lettet av dem og sorg og det ble sagt at neseblod er en skattehit. Hvis nesen drypper på veien, så han betaler zakat på hans penger på prosjektet, og hvis han ser at blod kommer ut av øyet hans, så han er trist Raffinert…
Drømmer om hoste opp blod
(69 betydninger av å drømme om hoste opp blod)…Det er forbudte penger i en drøm . Den som ser at han ligger i blod, snur seg med forbudte penger eller en stor synd . Hvis han ser blod på en skjorte fra et sted der han ikke kjenner kilden, lyver han til det der han ikke føler . Hvis han ser skjorten sin farget med blod fra en katt, så ligger det en tekst på den . Hvis skjorten hans er farget med blod fra syv, så ligger kraften til det gale og bedragersk til ham . Hvis skjorten hans er farget med ramsblod, vil en hederlig, rik og ugjennomtrengelig mann lyve for ham, og etter løgnen mottar han forbudte penger så mye som mengden blod og strømmen fra huden, og hvis han er fraværende , kommer han trygt tilbake fra reisen . Og den som ser at blodet kommer ut av kroppen hans, og han ser kroppens sår, det påvirker helsen i kroppen og en økning i penger, selv om han er fraværende fredelig og vil oppnå god, rettferdighet og glede . Hvis han ser at han drakk menneskeblod, er det penger og nytte, og han blir frelst fra enhver prøvelse, ulykke og nød . Og det ble sagt : Den som ser at han har falt i en blodkilde, han vil bli testet med forbudte penger . Og den som ser en bloddal i stedet, hans blod skal utgis der . Og den som ser blod som kom ut av ham uten å ha tenkt eller kuppet eller såret, penger kom like mye ut av ham som det blodet hvis han har penger, og hvis han er fattig, vil han ha fordel av det . Hvis blod blir sett i en krukke, bundet med en fille, er det menstruasjonsbindingen . Blodet indikerer livet og kraften til eieren, pengene hans, den som hjelper ham og støtter ham, enten det er en garantist eller en konge, og den som skjuler ham for klær eller noe som berømmer eller baktaler når ham . Og kanskje indikerte det sædceller, noe som svekker utgangen . Og kanskje refererte han til penger og den forbudte som spiste dem, og hvis overdreven blod kom ut av dem i en drøm, indikerer den ineffektiviteten til den som var fornøyd med ham av en far, sønn eller partner, eller mangel på pengene hans , eller solgte noe av klærne hans, eller forskjellen på en kone eller en annen elsket . En persons blod indikerer hans demon som blodstrømmen strømmer fra, mens han er i huset som en fiende . Overdreven utslipp av blod er bekymringsfullt, og utslipp av det når det er nødvendig i en drøm er hvile og deres død . Menstruasjonsblodet til en enslig kvinne er en mann, og en gravid kvinne har avbrutt menstruasjonen, og en sykdom er desperat etter menstruasjon . Og den som ser at blod flekker det, så kommer forbudte penger ut av det ….
…Det ble sagt at den som drakk menneskers blod var lei av synd og rømte fra det . Den som faller i en blodkilde, vil bli rammet av blod eller forbudte penger . Og blodstrøm fra kroppens helse og sikkerhet . Hvis han var fraværende, ville han komme tilbake trygt fra sine reiser . Og en mann fra Azad sa : En av våre store menn ba sammen med oss den neste kveldsbønnen, forsvarlig og forsvarlig, og han ble blind, så vi ba ham og fortalte ham: Hva er dette som har slått deg ned? Han sa : Jeg kom i søvne og tok, så han tok meg med til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, og hvis han satt med blod i hendene, sa han at det var du som kjempet Hussein? Jeg sa ja, så han tok disse to fingrene, det vil si peke- og langfingrene, og dyppet dem i blod, og så sa han det i øynene mine . Og han nikket med de to fingrene og sa : Jeg kan ikke se noe . En mann kom til Ibn Al-Musayyib og sa : Jeg så som om jeg hadde en dråpe blod i hendene mine, og jo mer jeg vasket dem desto lysere . Han sa : Du er en mann som er forvist fra sønnen din, så frykt Gud og gjør ham verdig . Sufyan sa, jeg så blod på kjolen min, så da jeg gikk ut til moskeen, og det var en overgang på døren hans, fortalte jeg ham om visjonen min, og han sa : Han lyver for deg . Det var som han sa ….
…Og blod er forbudte penger eller synd, og hvis han ser at de er smurt i blod, blir det til forbudte penger eller en stor synd . Hvis han ser blod på skjorten sin fra et sted han ikke kjenner, lyver han for ham fra et sted han ikke føler, ifølge historien om Josef, fred være med ham . Hvis han ser skjorten sin farget med blod, blod fra en katt, så lyver han for ham den forræderiske og urettferdige . Hvis han er farget med ramsblod, vil en hederlig, rik og ugjennomtrengelig mann lyve for ham . Likeledes blodet fra alle dyr, fordi de som tilskrives dyret lyver til dem . Hvis han ser at han drakk en persons blod, ville han tjene penger og tjene og bli frelst fra enhver prøvelse, ulykke og nød ….
…Oppkast Den som ser i en drøm at han kastet opp mens han fastet og deretter slikket om det, så har han en gjeld som han kan betale og ikke betale, så han synder i den . Hvis oppkastet smaker godt, så er det anger med godhet fra en sjel som har en dårlig smak , og hvis det er vanskelig og har en dårlig smak, skyldes hans omvendelse hans motvilje . Og oppkast er også at eieren skal returnere det han tok ulovlig, og det er anger . Og hvis han kaster opp blod, omvender han seg fra synd eller forbudt rikdom . Blir han full og kaster opp, er han en knapp mann . Og hvis han svelger perler og kaster opp honning, blir han tolket av Koranen, og hvis han kaster opp med melk, forlater han islam . Hvis han kastet opp en gul fylling i den, vil han komme tilbake for sin synd med en straff . Og hvis han kaster opp mat, gir han noe til en person, og hvis han svelger oppkastet, kommer han tilbake i sin gave . Og den som kaster opp mye, han skal dø eller nær å omkomme . Og den som så at han kastet opp mye blod, så har han penger og et barn født eller en fraværende retur . Hvis han ser at tarmen kommer ut med oppkast, indikerer det guttens død, og hos pasienten indikerer det døden . Og hvis han kaster levende og er syk, så dør han, og hvis han har helse, da en fiende . Og det ble sagt : Oppkast er bortkastet penger . Og oppkast for de fattige er et godt tegn, og det takker ikke de rike, men det er skadelig for pengene deres . Oppkast indikerer retur av innskudd til eierne, avsløring av hemmeligheter og forsvinningen av skaden i ham . Hvis han var syk, døde han ….
…Den som i en drøm så at han hadde et sår på kroppen, det ville være penger for ham . Hvis han ble skadet på høyre hånd, er det penger som gagner ham fra et mannlig slektskap som han har, og hvis han ble skadet i venstre hånd, er det penger som drar fordel av et forhold han har fra kvinner . Hvis det er et sår på venstre ben, så er pengene hans fra pløying og planting, og hvis han blir såret på hælen, er det penger som kommer til ham fra sønnen . Hvis han har et sår og det strømmer blod fra ham, har han en gjeld, og han bruker vanskeligheter på det . Og den som ser at kroppen hans har myke sår som det strømmer blod fra, da er det skadelig for eieren i penger og tale . Han ble slått i hodet og hadde penger å beholde . Og hvis han så at han var såret og ikke utgyt blod, så har han oversett en dyd som kommer til ham . Og den som blir såret og søl blod fra ham, da vil han ha penger, og effekten av ham blir tydelig . Og hvis han så sultanen som om han hadde blitt såret i hodet, ville han se jevnaldrenes død . Hvis beinet hans blir brutt, vil hæren hans bli beseiret og hans ledelse svak . Hvis han ble såret i venstre hånd, ville soldatene doblet seg . Hvis han ble skadet på høyre hånd, ville det som var på hans hånd være dobbelt . Hvis han ble såret i magen, ville pengene i safe hans doblet seg . Og hvis et sår i låret hans formerte seg, ville klanen hans formere seg, og hvis et sår i bena hans ville doble livet hans . Hvis han ble såret på føttene, ville han doble sin standhaftighet i sitt rike . Hvis en mann skader ham, kutter av organene og deler dem, har den som slår myndighet over den som er slått med høyre tunge . Hvis han ble såret og kom ut av den skadede med blod, synder den som slo ham, og den som ble slått vil bli belønnet for ham. Hvis han flekker den med blodet sitt, vil han motta synd og penger som er forbudt i den grad han flekker blodet . Og den som ser at han har såret en vantro, så har han kontroll over en fiende som har tilsynelatende fiendskap, og sier sannheten i ham, og skaffer fra ham penger like mye som blod, og at den ikke-troendes blod for den troende er tillatt . Og hvis han så en person såret ham, og det ikke kom noe blod ut av ham, så sier han i al-Majrouh med sanne ord, han vil ikke ha svar . Hvis han så at han var såret, og det kom blod ut av ham, så støtter han ham med det man tror . Og den som ser at han blir såret med en kniv eller noe jern, så kommer hans korrupsjon til syne, og det er ikke noe godt i ham . Og den som ser at noen deler av kroppen hans har kirurgi, så er uttrykket i det for organet der operasjonen skal finne sted, og hvis det er i brystet eller i hjertet, er det i ungdommen, og unge kvinner indikerer kjærlighet, og hos eldre og eldre indikerer det sorg . Og hvis det er på tommelen på høyre hånd, indikerer det en gjeld han kjører på, og et instrument å skrive på . Og den som ser at en engel av englene har såret ham med sverdet i magen, som om han hadde dødd, han vil lide sår og sår, og så vil han bli kurert av dem . Og den som så at han var såret i nakken, ville få penger på siden av hælen ….
…Oppkast : beviset for omvendelse er hyggelig . Hvis han ikke er i stand til og hater smaken, mislikes han av ham, og hvis han kaster opp mens han faste, og så hengir seg til det, har han en gjeld som han er i stand til å betale og ikke gjøre opp for det, da synder han i det . Hvis han drikker melk og kaster opp melk og honning, er det anger. Hvis han svelger perler og kaster opp honning, lærer han tolkningen av Koranen, og hvis han kaster opp melk, frafaller han fra islam . Hvis han kaster opp mat, gir han en person noe . Hvis han kommer tilbake i oppkast, kommer han tilbake i gaven sin . Hvis han drakk alkohol og ikke ble ruset og kastet, tok han forbudte penger og returnerte dem . Blir han full og kaster opp, er han en elendig mann som bruker lite på familien sin, og han angrer på å bruke det . Hvis han ser tarmene komme ut av ham, indikerer dette at hans barn døde . Og det ble sagt at hvis han så en hikke og oppkast med en hikke, indikerer dette hans død . Og det ble sagt at den som så at han kastet opp mye farget blod, indikerer at han vil få en nyfødt . Hvis blodet rant i en bolle, levde gutten . Hvis det driver på bakken, vil gutten dø raskt . Denne visjonen om de fattige har penger og mye konge, og denne visjonen er klanderverdig for alle som ønsker å lure en person, fordi hans sak blir avslørt ….
…Hoste Hvis du drømmer om at du har vedvarende hoste, indikerer dette en dårlig helsetilstand, men du vil komme deg fra den hvis du tar vare på vanene dine . Hvis du drømte om å høre andre hoste, indikerer dette et elendig miljø som du vil kaste helt fra ….
…Blod De blodfargede kappene betegner fiender som søker å rive en vellykket karriere som åpner seg foran deg . Det er viktig at drømmeren vokter seg for rare vennskap . Hvis du ser blod strømme fra et sår, indikerer dette fysisk sykdom og angst . Dårlig handling som følge av tragisk omgang med utenlandske grupper . Hvis du ser blod på hendene, indikerer dette øyeblikkelig uflaks hvis du ikke er forsiktig med din person og dine forhold ….
…Og den som ser at han kastet opp og ingenting kom ut av ham eller noe han hater kom ut av ham, så indikerer han sykdom, og hvis sputum kom ut, kom han seg raskt, og hvis han kastet opp blod, indikerer det død og hvis det er gul, så er han trygg fra svakhet, og hvis den er svart, blir han reddet fra bekymring og sorg ….
…Og den som ser at hans syn er smerte fra hoste og han produserer slim, så vil han klage over tilstanden til noen på grunn av pengene sine, og hvis han er opptatt med markedet, er klagen umulig, og hvis hosten er fuktig da klager han over husstanden sin, og hvis det er med blod, så klager han over barna sine, og hvis det er gult, så er karakteren hans smal. Hvis hosten er i nærvær av personer i embetet, er han opptatt av religion ….
…Og den som ser at blod kommer ut av årene hans, det skal tolkes med en mangel på pengene i henhold til mengden blod, og hvis han er fattig, har han godt av sin formue ….
…Al-Kirmani sa, og den som ser at han drikker blod, det er forbudte penger å komme, eller blod blir sølt urettferdig ….
…Den som ser ut som om han urinerer blod, en kvinne vil komme når hun har mensen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg pisset blod, så han sa : Du kommer til din kone når hun har menstruasjon, og han sa ja . Og det ble sagt at eieren av denne visjonen, hvis hans kone var gravid, aborterte ….
…Hvis blod kom ut av ham, er det hans synd . Hvis han blir farget med det, kommer forbudte penger ut av det, og det ble sagt at det kom blod ut av bakveien for barn ….
…Daniel sa: ~Den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, blir det tolket som en rikdom hentet fra et forbudt ansikt, og hvis blodet var lite og ikke flekket hans plagg, og han så svakhet med ham, så indikerer det fattigdom og mangel på penger, og hvis hans styrke kom tilbake etter svakhet, så var det forbudte penger, og hvis han ikke så svakhet da han kom ut. ~ Blodet er veldig lite, fordi det er lettelsen for de som er ulykkelige, fordi noen av dem sier en dråpe blod for utslipp ….
…Og den som på et sted ser en elv med blod eller en flytende takrenne, så han utgyt blod ….
…Når det gjelder bortskjemt blod : det indikerer generelt sykdom hos alle mennesker . Hvis blodet er litt som en puff, indikerer det husstanden og slektskapet og oppnåelsen av det onde, så kvitt deg . Det ble sagt at oppkast av blod er en anger fra synd eller forbudte penger, og det fører til tillit i nakken . Når det gjelder vannlating : i tolkning er det forbudte penger, så den som ser som om han har urinert et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet og kaste sædceller i henne ved å gifte seg med folket på stedet eller hans nabo, og det sies at han blir sett på som om han urinerer, så bruker han et underholdsbidrag som tilhører ham, fordi Gud den allmektige sier : “ Og det du brukte på noe, han etterfølger ham, og han er den beste i fremtiden . Hvis han så ut som om han var i en brønn, bruker han på å tjene tillatte penger . Hvis han ser ut som om han har slitt på en vare, så er han uren på den varen, og hvis han har slitt seg ut i en nisje, blir en lærd gutt født for ham ….
…Og den som ser at han har drept noen, og blodet har strømmet fra kroppen hans, er rik på mengden blod som kom ut av pengene, og hvis det ikke sølte noe blod fra ham, i motsetning til ham, og hvis han ser at kroppen hans er flekkete med blodet fra de drepte, så vil han få penger av pengene sine ….
…Den som så at han steg opp til himmelen ved fred eller på grunn av noen av årsakene, vil få fra kongens gunst og prestisje, og hvis han steg opp til himmelen uten fred og uten grunn, vil han tjene av ham frykt ….
…Den som tror at han kastet opp mens han faste, så la det i seg, og hvis han skylder en gjeld, er han i stand til å betale det og ikke gjøre opp, så synder han for det ….
…Hennes hånd tørket opp i Manan 88 – på myndighet av Hashan bin Hassan på myndighet av Wasel Mawla Abi Ayyainah, på myndighet av Musa bin Ubaidah, på autoritet fra Safiya bint Shaybah, som sa : Jeg var med Aisha – må Gud vær fornøyd med henne – og en kvinne kom til henne med hånden, og han fikk kvinner til å forbanne henne, og hun sa : Jeg kom til deg, bortsett fra min hånd. Min far var en tålmodig mann, og jeg så i en drøm menn som menstruerte med vanningskar som vannet den som kom til dem, og jeg så faren min, sa jeg : Hvor er min mor? Han sa : Se, så så jeg, og hvis moren min ikke hadde noe annet enn et stykke fille, sa han : Hun ga aldri veldedighet bortsett fra med fille og fett fra en ku de slaktet, fordi det fettet smeltet og myknet opp med det , og hun sa og tørste, hun sa : Så jeg tok et kar med vann og vannet det, og jeg kalte ovenfra : Den som ga det å drikke, Gud vil tørke sin hånd. Så min hånd ble som du ser…
…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…
…Hvis han ser at solen har stått opp spesielt fra mørket : på et spesielt sted benekter han det for henne og ikke har lyset fra sitt kjente lys, så påvirker denne ulykken ham på det stedet, som krig, ild, pest , maleren eller lignende . Hvis han ser at det dukket opp på en privat eller generell måte med sitt fulle lys og utseendet ikke har et mørke som blander seg med det, og det ikke er noe vitne om å vitne om det som ikke liker det, så er det lesingen av den største kongen, folket der stedet, med godhet og preferanse for dem og deres rettferdighet, eller hvis vannet rådet, silt og krusninger, var hans tolkning tortur . I tillegg til brannvarer for opprettelse og fordeler for dem . Hvis hun ikke er overveldende, rasende og lydig, så er hun hans tjener . Hvis den erobrer og spiser det som kom og gikk ut av lydighet, blir det tolket som krig, drap, pest, maler og pine . På samme måte, hvis vinden blåser myk og stille, hviler folket på den og pollinerer plantene for dem, og trærne vokser, og de har fordelene, så hvis den blåses og benådet, vil dens tolkning være en straff for folk der stedet . Samt lyn og torden ….
…Teltet, den som ser at han setter opp et telt eller setter opp for ham og sitter i det, og hvis han er fra tornen, vil han skaffe seg en stat og penger, og hvis han er en kjøpmann, så vil han få penger fra hans reiser, og hvis det ikke er nevnt, blir det fordelt av tristhet og sorg, og hvis det er voldsomt og avskåret, så er det skadelig og tapt, og hvis han kjenner eieren, overgår det til ham ….
…Og den som ser som om han plukker opp det som faller fra de spredte piggene i en høst : en beplantning kjenner eieren, så vil han lide av eieren av plantasjen et spredt gods som vil vare i lang tid . Hvis det som blir plukket opp, er en gruppe med ham, så treffer den en ammunisjon fra andres gevinst ….
…Og den som ser at han kaster opp perler, så vil han lide tolkningen av den store Koranen, og hvis han kaster opp melk, vil han frafalle seg fra islam ….
…Noen uttrykkere sa at visjonen om svakhet fra hoste indikerer evne og svakhet ….
…Når det gjelder halsen, den som ser det som om han hoster, vil klage over en person som er koblet til makt . Hvis han så som om han hostet mot øst, ville han dø . Og det ble sagt at hoste indikerer at han er interessert i en persons klage og ikke klager på ham, og hvis han ser ut som om det kom et hår eller en tråd ut av halsen på ham, forlenget han den og brøt ikke og brøt ikke kom helt ut, så forlenges hans krangel og krangel med sjefen sin . Hvis han var kjøpmann, ble handelen hans brukt . Hvis han så som om han kvelte, var han underlagt å påta seg tillit . Hvis han dør i difteri, er han dårlig . Hvis han ser som om han levde etter at han døde, så vil han bli rik etter fattigdom, og hvis han ser som om han kveler seg, så kaster han seg i nød og sorg ….
…Når det gjelder blod, er det en ødelagt og skjult fiende at en person ikke føler på tidspunktet for sin smerte, og den som ser noe av det, la ham beskytte mot de som tilskrives ham og drep ham med seier og spis det, han vil spise fiendens penger, og kanskje hatet han å spise dem av noen av uttrykkene, og Gud vet best ….