…Den som ser at han graver et hull for å møte noen eller en brønn, så bedrar han og vender seg mot ham når han går blant folket fra ordtaket: Som gravde for sin troende bror en brønn som Gud har kastet i den ….

…** Jeg oppfylte hans vilje i en drøm på myndighet av Ataa al-Khorasani som sa : Jeg kom til Madinah og spurte om noen som fortalte meg om hadithen til Thabit bin Qais bin Shammas, og han guidet meg til datteren sin, og Jeg spurte henne og i det : Når Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, ble muslimene appellert til frafallets folk og al-Yamamah og løgneren Muslima, Thabit Ibn Qais gikk til den som gikk da de møtte Musaylimah og Bani Hanifa beseiret muslimer tre ganger, sa fast og Salem Mwale Abi Hudhayfah : hva Hzka vi kjempet med Allahs sendebud, fred være med ham Fjala for seg selv et hull som snublet der Vqatla til og med drepte, sa : Warri, en mann fra muslimen fikset bin Qais i drømmen sin , sa han : Jeg er det som drepte gårsdagens oppdretter fra muslimene, han tok et verdifullt skjold fra meg, og huset hans ligger i enden av militæret, og hjemme stikker en hest i sitt lengde. av penger også og så fra Rqiqi gamle og deg til å gjøre denne drømmen Vtadhaah sa : kom Khalid bin Walid sitt regiment for å skjerme Fujdha som nevnt og presentert for Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og fortalte ham Implementert Abu Bakr, må Allah vær fornøyd med ham og hans vilje etter hans død, vi vet ikke at noen lyser opp hans vilje etter hans død en No Thabit bin Qais bin Shammas, må Gud være fornøyd med ham . I romanen, Anas må Allah være fornøyd med ham at bin Qais, må Allah fikset ham kom dagen Al- Yamamah har mumifisert og publisert Okfanah sa : Å Gud, jeg helbredet deg enn ham disse og beklager enn å gjøre de drepte var hans skjold Vsergt Farah, en mann som ser sovende, sa han : DERI i Han estimerte det under kanonen på et slikt sted og ga befal til ham, så de søkte skjoldet, og de fant dem, og de leverte bud….

…Og den som ser det som om han kommer inn i en moske med et folk og graver et hull, han skal gifte seg ….

…Den som ser et stykke brød i hånden : Han spiser det på en vei eller et marked, ettersom han har lite liv igjen . Hvis kasrah er tynn, er saken mer presserende . Og hvis det er på et bord eller et fat, er det et levebrød . Hvis han ser at han spiser ved et bord med tykt brød, er han lenge etter at han ikke har sett bordet hevet fra mellom hendene . Hvis oppvokst etter arbeidet sitt . Han gikk tom for levebrød fra det stedet eller det landet ….

…Og den som så at hånden hans var avskåret uten smerte, tolket han at han ville elske og klamre seg til sitt hjerte med kjærligheten til noen fordi Gud den allmektige sa: ~Og de kappet hendene .~…

…Og den som ser hodet i hånden mens han ser på det, det er et mål på hans kapital og levebrød ….

…Og den som ser at han tok solen i hånden, men verken fra himmelen eller dens lys eller strålen, og at den ikke var mørk, han ville få lettelse fra skyene, selv om det var mørkt, og han var ikke på et sted der sultanen trengte synet i en sak ….

…Al-Salmi sa: ~Den som ser at han har et trukket sverd i hånden som har gjort ham kjent og ikke har til hensikt å kjempe med det, den vil få makt, eller den som ser at han slo en person med det, så utvider han tungen på ham så mye som han slår, og hvis han ser at det ikke kommer noe blod ut av ham, så er ordene hans rette og gode, og det skjer noe med ham i det. ~ Hvis det kom blod ut av ham, og han ikke flekket de voldsramte og voldsramte, så er det et ord som ikke skjer som et resultat av skade og pengebøter, og de voldsramte kan ha mottatt fra de bankede noe forbudte penger som forblir ikke for ham ….

…Og den som ser at han knekker hånden med en kniv, han vil se noe forbløffet over ham .)…

…Og den som ser at pemfigen har falt fra hånden og sprer hva som er i den, så indikerer det at det har skjedd skade ….

…Og den som ser at noen tar hånden hans, han er hans motstykke ….

…Og den som tror at den ene hånden er hvitere enn den andre, da vil han flykte fra det onde og vinne seier for de som motsier ham for den allmektige ordtaket: “Jeg går din hånd i lommen din, og den vil komme ut hvit uten ondskap . ” Verset ….

…Og den som ser at han har kjøtt i hånden, enten det er i en slaktekylling eller noe annet mens det stekes, så deles det med de forbudte pengene, og kanskje er det sorg og kjøttet fra væren hvis det blir stekt vil være spredt av sykdom og sauekjøttet er sykdommen til kona eller moren eller som tar plass, og kjøttet fra lammet eller ungen hvis det blir stekt vil bli tolket på to måter, enten barnas svakhet eller svakhet hos slaver ….

…Den som ser at han er bundet av hånden, indikerer at han har fått synder, og kan indikere sorg og nød ….

…Og den som ser at han tok en saks i hånden, eller noen ga det til ham, eller kjøpte en saks, hvis han hadde en sønn, ville han også ha en sønn som han, og hvis han hadde en datter, han ville ha en datter som henne, og hvis han ikke hadde en kvinne eller en sønn, ville Gud den allmektige gi ham en annen bror ….

…Og den som ser at noe har spiret på hånden mens han er våken, så er det ikke prisverdig ….

…Den som ser i hånden flere penner er uansett bra ….

…Og den som ser en dommer med en balanse i hånden, han skal dømme mellom skapelse og sannhet ….

…Den som ser at han går på hendene eller magen, eller hånden og benet, eller noe annet enn tungen, så skal alt dette være rettferdighet eller umoral, og den som medlemmet tilskrives, skal ledes av det i det, og den som ser at han er bundet av en religion i en drøm mens han erkjenner den og ikke kjenner den i sitt våkne liv, så er dette konsekvensene av syndene som omringet ham, og handlingene fra syndige handlinger som møtte ham straffbart i denne verden, eller lidelsen eller noen av ulykkene i denne verden ….

…Jaafar Al-Sadiq sa at visjonen om hånden tolkes på tolv ansikter: bror, søster, partner, barn, følgesvenn, makt, rikdom, stat, penger, argument, industrialisering og arbeid, og når det gjelder håndflaten, tolkes det i to ansikter ….

…Og den som ser Nasina med hånden, tolket han overføringen av barnet sitt fra verden, og hvis han ikke hadde barn, indikerer det delingen av kona og vennen ….

…Hennes hånd tørket opp i Manan 88 – på myndighet av Hashan bin Hassan på myndighet av Wasel Mawla Abi Ayyainah, på myndighet av Musa bin Ubaidah, på autoritet fra Safiya bint Shaybah, som sa : Jeg var med Aisha – må Gud vær fornøyd med henne – og en kvinne kom til henne med hånden, og han fikk kvinner til å forbanne henne, og hun sa : Jeg kom til deg, bortsett fra min hånd. Min far var en tålmodig mann, og jeg så i en drøm menn som menstruerte med vanningskar som vannet den som kom til dem, og jeg så faren min, sa jeg : Hvor er min mor? Han sa : Se, så så jeg, og hvis moren min ikke hadde noe annet enn et stykke fille, sa han : Hun ga aldri veldedighet bortsett fra med fille og fett fra en ku de slaktet, fordi det fettet smeltet og myknet opp med det , og hun sa og tørste, hun sa : Så jeg tok et kar med vann og vannet det, og jeg kalte ovenfra : Den som ga det å drikke, Gud vil tørke sin hånd. Så min hånd ble som du ser…

…Hvis han så ut som om han hadde tatt hånden hans, ville penger falle i hans hånd fra et håpløst ansikt ….

…Og den som ser at englene har tatt hånden sin til himmelen, han vil omvende seg til Gud i jakten og snart reise fra verden ….

…Og den som ser at han står på en brønn med en bøtte i hånden og vil lage det, så er det en reise, og han kan få penger og godt ….

…Og den som ser at han maler med hånden, han vil lide mye godt og bruke penger på håndens arbeid, og dette kan indikere ekteskap eller forsoning ….

…Og den som ser at han har et hode i hånden, da faller han først på tre aspekter ved å skaffe penger og utvider mandatet eller noe han benekter, og kan bli overrasket over det ….

…Og den som ser at han har kommet ut fra en grop eller en elv, og hvis han er syk, vil den allmektige Gud helbrede ham, og hvis han blir fengslet, skal han bli frelst ….

…Og den som ser at han har et stort land med mange groper, slik at rullatoren ikke kan passere gjennom det, da vender han seg til en kvinne som har mange korrupsjon, bedrag og bedrag, og har mange feil, la søkeren vokte seg for det ….

Og den som ser at han har skåret magen på en fisk og en ring fremgår av den, så skal han tolke æren og staten ….