…Og den som ser at hans kone biter ham, så forråder hans kone ham ….

…Og den som ser at han er et fjell og har blitt et godt resultat, da er eieren av dette stedet nådig mot hjorden sin og får penger og nåde for den som søker ….

…Og det ble fortalt at en mann så at han spiste ved et bord, så når han rakte hånden ut mot det, kom hånden til en blond hund ut fra under bordet og han spiste sammen med ham, så han fortalte hans syn et kryss og sa at hvis visjonen din er sann, vil en gutt dele med deg i familien din, så han undersøkte saken og fant den som nevnt ….

…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi

…For meg, hvis du drømte om å se tarmene, indikerer dette at en dødelig katastrofe er i ferd med å ramme deg og vil forsvinne, denne ulykken med en venn . Hvis du ser tarmene dine, betyr dette at tragiske situasjoner omgir deg, og at en unormal sykdom vil virke deg gjennom dine daglige kontakter med andre som truer deg . Det betyr også potensielt tap med mye sorg . Hvis du drømmer om at du legger det noe og det blir til en radiator og temperaturen begynner å stige og gjør deg veldig engstelig, så be andre om å hjelpe deg, og de nekter, dette forutsier en uventet katastrofe, og det er sannsynlig at det vil komme i form av en håpløs sykdom eller elendighet, og du vil bli beskyldt før de som tidligere var vennene dine . Du kan oppleve problemer med å fjerne deg fra en uhjelpsom problemer ….

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, autoritet fra sin far, myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). myndighet av Hisham bin Urwa myndighet fra sin far myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…Størrelse: Den som i en drøm ser at han er bein til liket hans blir større enn menneskekroppen, er bevis hans død ….

…Når det gjelder bena, er det en persons penger, hans levebrød, adopsjonen av hans oppførsel og hans kontekst. Det som sees i det som pryder eller vanæres, tilskrives dem ….

…Og noen av uttrykkene sa : En visjon om den svarte hunden som bjeffer, staver feber, fordi jeg prøvde det gjentatte ganger ….

Hvis kroppen hans ser kroppen til en vær, viser den sjenerøsitet og rettferdighet . Hvis han hadde en mekanisme som en værmekanisme, og han slikket den med tungen, så hadde han en marget sønn som han bodde fra ….

Den som ser at den Allmektige Gud formaner ham til å gjøre et verk der Gud er fornøyd med sitt ord, ~Han formaner deg, kanskje du vil huske ~….

…Og den som så at han bitt tungen, han vil angre det ….

…Og den som ser at han har bitt fingrene, det indikerer nød og nød i hans religion ….

…Og den som ser at et esel har bitt ham, det indikerer at det har vært en mangel i stoltheten hans ….

…Den som så at han hadde seg en ny, riktig og bred skjorte, som ville bli tolket med godt og ankomsten av den tiltenkte og hensikten med det som ble nevnt, og hvis han så noe annet, så er hans uttrykk mot ham, og kanskje de skitne klutene vil skille eieren, og mangedoblingen av hans bekymringer og separasjonen av hans kone ….

…Hvis han ser ut som om håret venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Og den som ser at fargen pannen hans er noe han hater sitt frø, så blir han skyldner, og hvis fargen endres etter spiring, vil han betale den gjelden ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har en død ryggen, han vil ta seg av de dødes barn .~…

…Og den som ser at han sitter et teppe, han vil få trøst og høyde ….

…Og Ibn Sirin sa i betydningen: Jeg er forbauset for den som er bakken en centimeter, hvordan han ikke reiser en arm, spesielt hvis han er noe som er bra å sitte som ham mens han er våken ….

…Hvis han ser ut som om han snurrer himmelen og deretter går ned, lærer han vitenskapen om astrologi og de mystiske vitenskapene og blir nevnt blant mennesker . Hvis han ser det som om han stolte det, vil han få ledelse og seier for sine motstandere . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så tre mennesker som jeg ikke kjenner. Han løftet den ene til himmelen, så låste han den andre mellom himmel og jord, og knelte den andre ansiktet i nedbør. Ibn Sirin sa : Når det gjelder den som ble reist til himmelen, er det tilliten som ble hevet blant folket. Den som er fanget mellom himmel og jord, det er tilliten som er avskåret, og når det gjelder den som bøyer seg, er det bønnen som ummah er den ultimate ….

…Hvis han så at han hadde seg fire sverd, et sverd av jern, et sverd av bly, et sverd av null og et sverd av tre . Han har fire sønner, så jern er en modig gutt, null er en rik gutt, bly er en effeminate, og tre er en hykler ….

…Og den som ser at han bærer et teppe ryggen, det indikerer overflod av synder og byrder, og at han bærer det skulderen, hans visjoner indikerer at han bærer et teppe, spesielt hvis det er nakken .)…

…Når det gjelder fingrene, sa Ibn Sirin, de fem fingrene høyre hånd indikerer fembønnen, så tommelen er morgenbønnen, pekefingeren, ettermiddags- og mellombønnen, ettermiddagsbønnen og ringfingeren, kveldsbønnen, og fingrene venstre hånd tolkes av barna til en bror ….

…Og den som ser at han hadde seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….

…Og den som ser at han har tråkket en kvinne, hun skal bli gravid og føde et barn ….

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….