…Og det ble sagt at den som så at en polyteist ble muslim og snakket i døden til døden, så indikerer det hans død i religionen Islam, og hvis hans ord er i strid med religionen og shariaens måte, da blir ikke muslim, og hvis han blir muslim, så er den ikke etablert i islam ….
Drømmer om hund i islam
(90 betydninger av å drømme om hund i islam)…Den vantros omvendelse til islam i en drøm indikerer hans død fordi han tror ved døden og hans tro ikke kommer ham til gode . Og hans død indikerer også hans omvendelse til islam og hans tilbakevending til det gode ….
…Og den som ser en sovende hund og legger en pute under hodet, så stoler han på en fiende uten bekymring og skade i sitt arbeid, og hundens melk er redd, livredd og krangler med en fiende ….
…Det ble sagt at hvis han så at han kjøpte en hund eller donerte den til ham, ville noen av familien hans være uenige med ham for noen utgifter og deretter returnere den til ham ….
…Og den som ser at en hund hopper på lekteren hans, så vil en magiens fiende følge sin kone ….
…Hvis han ser på hodet som hodet til en hund, er han uredelig og behandler flokken sin med dårer ….
…Og den som så at en hund rev en jakke, han ville søke hjelp av sverdet, og de svarte tunikaene er fra kongen, og det hvite og det grønne er prisverdig. Alt dette hvis omslaget er ukjent eller på et ukjent sted, og hvis det er kjent, så er det på to sider av dem som sa at det er det samme i tolkning, og noen av dem sa at det ikke tolkes Kanskje dekselet for fryktet sikkerhet ….
…En hund Hvis du drømte om at du hadde rabies, betyr dette fiender og en endring i virksomheten . Hvis du ser andre smittet med det, vil en død eller separasjon overraske deg . Hvis du drømmer om at et dyr som er smittet med rabies, har bitt deg, vil dine nære venner lure deg og en stor skandale vil oppstå ….
…Hvis han ser at hodet hans har blitt som hodet til en hund, esel, hest eller annet storfe, så blir det slit, tretthet og slaveri ….
…Hvis han ser på hodet som hodet til en hund, begynner han å behandle ham med dårskap og ondskap ….
…Og den som ser at kluten hans er kuttet av en hund, det indikerer en nedgang, og hundens kjøtt overgår fra fiendens penger, spesielt hvis han spiser av dem, så vil han vinne seier for fienden ….
…Han følte at en hund bjeffer på en det tolket en mann som snakker andre dårlige, men ikke lenger forbundet med ) det ….
…Og den som ser en hund bjeffe på ham, indikerer at han lytter til ordene uten en fiende som er dum av opprinnelse uten bekymring, slik at han vil bli hatet av det ….
…Og den som ser at en hund skyter en fugl og lignende, den skal tolke en umoralsk mann med et av sine barn eller en av hans tjenere ….
Hvis han ser kroppen sin som kroppen til en hund, så arbeider han med tull og ondskap
…Den som ser at han har konvertert fra islam til en av de falske religionene, så begår han synder, og det ble sagt ydmykelse og forakt, og den som ser at han tilber ilden, så blir han fristet med sultanen, og hvis ilden er sovende så søker han forbudte penger, og den som ser at han tilber et avgud av tre, så nærmer han seg en falsk mann til en ond mann. Sølv, det kommer til en kvinne i noe som ikke er passende, og hvis det er av gull, så nærmer han seg noe han hater, og det vil skade ham fra det, og hvis det er av kobber, jern, bly eller noe sånn, så nærmer han seg verdens forespørsel, og hvis den er av stein, nærmer han seg en hardhjertet mann. Fra keramikk og lignende nærmer det seg den som ikke har noen fordel. Og i setningen er det ikke prisverdig å se avguder…
…Den som ser at han har konvertert fra islam til en av de falske religionene, så har han begått synd og ble sagt å være ydmykelse og ydmykelse ….
…Hvis han ser en muslim i søvne som om han sier at jeg omfavnet islam, så er hans saker enkle og oppriktigheten hans er fast ….
…Og noen av uttrykkene sa : En visjon om den svarte hunden som bjeffer, staver feber, fordi jeg prøvde det gjentatte ganger ….
Hvis kroppen hans ser kroppen til en vær, viser den sjenerøsitet og rettferdighet . Hvis han hadde en mekanisme som en værmekanisme, og han slikket den med tungen, så hadde han en marget sønn som han bodde fra ….
…Professor Abu Saad, må Gud være nådig med ham, sa : Hver polyteist som så i søvne eller noen andre så ham som om han var i himmelen eller på sølvarmbånd, han blir hilst fordi Gud den allmektige sa : “ Slipp løs armbånd av sølv . ”…
…Og hvis han var i polyteismens bolig, så han i sin drøm at han hadde forvandlet seg til islams bolig, da ville han dø før, fordi islams bolig er sannhetens bolig ….
…På samme måte, hvis han så at han gikk inn i en festning, ble det fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : “ Gud den allmektige sier : Det er ingen gud annet enn jeg, den høyeste, er min festning, så den som kommer inn i den, er trygg fra min straff. ”…
…Og den som ser at en kristen har gjort noe som ikke er tillatt i islams religion, for eksempel å gå opp et fyrtårn eller prekestol eller lignende, så tolkes det som en ulykke for ham og innvielsen av den som ikke har noen religion på dette stedet som hersker ) og fremveksten av kjetteri der og hans folk som forakter islams religion ….
…Rawda : Når det gjelder barnehagen med ukjent essens, hvis plante bare kan beskrives av dens grønt, indikerer det islam for sin friskhet og gode munterhet . Det ble tolket av profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og det betegner islam for hvert sted med dyd og sted hvor Gud adlydes, slik som graven til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, dhikr-barbering og godhetens moskeer og aksept av rettferdighetens folk, for hans ordtak, fred være med ham : ~ Det som er mellom min grav og min prekestol, er en hage til Paradise Riad. ~ Og hans ordtak, fred være med ham : ~ Gravet er enten en hage fra paradisets hager eller en grop fra ildgropene .~ Al-Rawdah kan referere til Koranen, og hver bok om kunnskap og visdom, ifølge deres ordtak. , bøker er de vise og barnehagens glede . Og barnehagen kan indikere himmelen og barnehagen, så den som går ut fra en eng til en sump eller til et svart eller brent land, eller til livet og skorpionene, eller til aske eller møkk, eller til et fall i sjøen, vil jeg se på tilstanden hans, og hvis han er d ead, bytt paradis mot ild og pine. . Hvis dette blir sett på for en levende muslim, forlot han islam med utroskap eller kjetteri . Eller ut av båndene hans og oppskriftene til familien hans store og syndige . Når det gjelder den som ser seg selv i en hage som spiser av grønnsakene eller samler det som er i den, hvis det var under Hajj, eller hvis han var i den under drømmen, ville han ringe etter Hajj . Hvis han var i Mekka kvalifisert til å besøke profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, det ble gjort for ham, og han besøkte graven hans, og det han spiste eller samlet, ville være belønning og belønning for ham . Hvis dette blir sett av en vantro som omfavnet islam fra sin utroskap og kom inn i islam i brystet, og hvis han var en synder, angret han fra sin tilstand og flyttet fra sin blanding, og hvis han var en student av kunnskap og Koranen ‘ an, oppnådde han at i henhold til hva han spiste av det i en drøm eller kombinerte det, ellers ville det være belønningen for en samling han deltok på sin dag eller i morgen om natten, slik som en fredag han er vitne til, en begravelse som han ber bort, eller gravene til gode mennesker som besøker den ….
Og den som ser noen av faraoene, blir muslim eller rettferdig, så hans uttrykk er forskjellig fra det ovenstående .)…
…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….
…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….
…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….
…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….