…Matlaging: Den som ser i en drøm at han har kokt med ild, kokt og kokt, så får han det han vil og faller i folks tunger . Matlaging er en spenning som vil komme ham til gode, og matlagingen er moden for næring . Og resten av maten er levebrød unntatt sopp og grøt . Og hvis matlagingen er med sauekjøtt, så er det et godt liv med ære og sjenerøsitet, og hvis det er med kjøtt på sju, så er det et vergemål over et folk som er undertrykkere med frykt og hat, og hvis det er med kjøttet til en hund, så er det en foraktelig tilstand, og hvis den er med fett, tjener den på forbudte penger, og hvis den er uten fett, tjener den et middel av fattigdom og deprivasjon, og hvis den er med fuglekjøtt, en stat, handel eller fortjeneste er tillatt med et velstående, hederlig folk, og hvis det er med fugleløverkjøtt, så er det handel eller vergemål av et villmenneske med forbudte penger ….

…Elefanten : Det er uenighet om det, noen av dem sa at han er en stor konge, og noen av dem sa en forbannet mann fordi han er et monster . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin, og sa : Jeg så som om jeg var en elefant . Ibn Sirin sa : Elefanten er ikke en av de muslimske båtene, jeg frykter at du er imot islam . Og det ble sagt at det er en berømt, flott ting som er ubrukelig, fordi kjøttet ikke blir spist eller melket . Noen av dem sa : Den som så en elefant og ikke syklet på den, ville se en reduksjon i seg selv og tap av pengene sine . Hvis knærne hans oppnår en enorm og knapp besittelse, og han vil seire hvis han er egnet til autoritet . Hvis han ikke var i form, møtte han en krig og vant ikke, fordi rytteren hans aldri er i en plan, så han vinner ikke, fordi Gud den allmektige sier : “ Så du ikke hvordan det han gjorde mot ledsagerne til elefanten , ” Og kanskje ble han drept i den . Hvis han kneler på en sadel mens han adlyder ham, gifter han seg med datteren til en enorm, fremmed mann . Hvis han var kjøpmann, ville handelen hans være stor . Hvis han kneler fra henne om dagen, skiller han seg fra kona og gjør ham syk på grunn av henne . Den som gjeter en bratsj, frustrerer de persiske kongene, og de blir ledet i samsvar med hans lydighet . Hvis han ser at han melker en elefant, planlegger han en stor konge og skaffer seg tillatte penger fra ham . Og elefant møkk kongens penger . Han så en elefant drept i landet sitt, for kongen i byen, eller en mann av dens høvding, dør . Og den som ser som om elefanten truer ham eller vil ha ham, så er det syk, og hvis han ser som om han har kastet det under seg og faller over ham, indikerer dette at visjonens person dør . Hvis han ikke kaster ham under seg, vil han gå i vanskeligheter og bli frelst . Det har blitt sagt at elefanten er helvetes konge . Når det gjelder kvinner, er det ikke en god guide, men de ser det . Og det ble sagt at den som så ut som om han snakket med elefanten, ville få mye godt av kongen . Hvis han så at han ble fulgt av en elefant som løp, fikk han en forberedelse fra en konge . Og den som slo elefanten med kofferten, han ville være heldig . Og det ble sagt at det å se elefanten i andre land enn India var alvorlig og livredd . Og i Nubia, en konge . Og elefantene kjemper mot to konger . Elefanten er mest indikativ for den utenlandske sultanen, og kanskje den store kvinnen og det store skipet, og indikerer også ødeleggelsen og sirkelen, når det gjaldt de som brakte elefanten til Kaaba fra fuglene i Ababil og steiner fra steinen . Og kanskje indikert av døden . Å kjøre på det indikerer ekteskapet til en enkelt person, eller ombordstigning på et skip eller en bærende person hvis han reiser . Ellers vil han få makt eller få kontroll over en konge, med mindre han er i krig, for han er opp ned og drept . Og den som ser elefanten ut av en by og dens konge er syk, han vil dø, ellers reiser han fra den, eller er isolert fra den, eller et skip reiste i den, hvis den var en sjøby, med mindre det er en epidemi eller utslettelse eller nød, så går den bort fra dem ved at elefanten forlater dem ….

…Utfører du bud fra de døde gjennom syner? Dette er et spørsmål som ofte stilles av innringere eller besøkende til nettstedet, og kanskje er det enkleste å si her; Jeg sier : Gjennomføringen av budene gjennom visjoner er bevist, basert på historien om Thabit bin Qais bin Shammas, og det var et av ledsagernes valg, må Gud være fornøyd med dem, og det er bevist at Den hellige profet , må Guds bønner og fred være over ham, sa til ham : O Thabit, godtar du ikke å leve velvillig og drepe en martyr og komme inn i himmelen? . Malik, en av hadith-fortellerne, sa : Thabit bin Qais ble drept på Yamamas dag som martyr . Og historien om Thabit bin Qais nevnt av Ibn al-Qayyim i Åndens bok, sa han : Da al-Yamamahs dag var krigen mot de frafalne, gikk Thabit ut med Khalid bin Al-Walid for å bekjempe Musaylimah, og da de møttes og ble avslørt, sa Thabit og Salim, mesteren i Abu Hudhayfah : Slik kjempet vi med Guds sendebud. Så gravde hver en grop og sto og drepte til de ble drept, og på Thabit den dagen var et skjold for ham dyrebart, og en muslimsk mann gikk forbi ham og tok henne, mens en muslimsk mann sov da han kom til ham. i søvnen – det vil si en fast – sa han til ham : Jeg vil gi deg et bud, så du skal ikke si at dette er en drøm du mister, jeg er Da jeg ble drept, gikk en muslimsk mann forbi meg og tok skjoldet mitt, og huset hans var i den ytterste enden av folket, og i skjulet var det en hingsthest – det vil si å løpe med glede og aktivitet – og han var tilstrekkelig på skjoldet med en hyssing – det vil si et tall av steiner – og over hyssingen han forlot – som ble plassert på baksiden av et dyr for å ri – så jeg kom til udødelig, så han skulle sendes til Deri og ta den, og hvis Medina kom foran etterfølgeren til Guds sendebud , som betyr Abu Bakr Al-Siddiq, så si til ham : Jeg har sånn og sånn fra religion, og så og så av min klasse er gammel . Så mannen ble udødelig, så han fortalte ham, og han sendte til skjoldet, og han tok det med seg og fant det slik han fortalte dem i synet under hyssingen, og deretter perserne som ham, og Abu Bakr godkjente resten av hans vilje . Ibn Abd al-Barr og andre eldgamle, så vel som Sheikh Muhammad bin Uthaymeen fra hadithene, må Gud nåde ham, sa : Abu Bakr autoriserte sin vilje for eksistensen av ledetråder som indikerer dens oppriktighet . Ibn Abd al- Barr sa : Vi vet ikke om noen hvis vilje ble godkjent etter hans død, ikke fast bin Qais, må Gud nåde ham . Som den adelige leseren bemerker, ble Khalid bin Al-Walid, Abu Bakr og ledsagere enige med ham om å implementere denne visjonen og implementere det som ble uttalt i den . Men Abu Bakr, den hellige profet, må Guds bønner og fred være over ham, sa om ham : Mine år og Sunnah av de rettledede kalifene burde være over deg … Etc. Hadith, og han er en av fortjenestene, statusene og kunnskapene blant følgesvennene spesielt og muslimer generelt, og hans flid i dette gjør at vi ikke erkjenner gjennomføringen av de dødes bud gjennom visjoner fra andre, spesielt de relatert til tilbedelse, og dette er en av de største dørene som mange kjetterier og myter har kommet inn i oss gjennom. Striden som har forårsaket drapet på mange uskyldige mennesker, og kanskje noen av sufiene, kanskje Gud har ledet dem, har falt i denne farlige skråningen ved å hevde at deres edle profet kom til dem og faktisk tillot ham eller velsignet ham for en gjerning. Utholdenhet, det er avvist roman . Det som gjenstår av dette problemet gjenstår for en av de døde å komme og be en av arvingene om noe som ikke har noe med religion å gjøre, men snarere et spørsmål om offentlig liv eller interesser som er relatert til det, eller en orden som er etablert i teksten til sharia. Slik som Sunnah, veldedighet, Hajj, Umrah, slektskapsbånd, utførelse av gjelden han skylder Gud eller et menneske, og andre enn disse bildene. Dette blir sett på, og etter å ha presentert visjonen for de som er klarert over hans kunnskap, bør denne avdøde utskrives, og det er ingen forlegenhet, hvis Gud vil . Og Gud vet best ….

…I en drøm er han en fremmed konge som er redd, kjedelig, bærer tungvektere og vet om krig og kamp . Så den som kjører en elefant i en drøm, eller hans konge, kontaktet Sultan og oppnådde høy status og levde lenge i ære og prestisje . Og den som kjører en elefant om dagen, skiller seg fra sin kone, og kanskje svik og svik, og returnerer sin svik og tvang mot ham, for Gud allmektig sier : ( Så du ikke hvordan din Herre gjorde mot eiere av elefanten ). Og en elefant i en drøm er en forbannet mann . Den som kjører en elefant om natten, vil overgå en enorm, blek konge og overmanne ham . Og hvis han så at han kjørte i en sadel mens han adlød ham, ville han gifte seg med datteren til en stor ikke-arabisk mann, og hvis han var kjøpmann, ville virksomheten hans være større . Hvis han ser at han melker elefanten, planlegger han en stor konge og skaffer seg tillatte penger fra ham . Og det ble sagt : Elefanten er en konge med stor nåde og raushet, raushet og tålmodighet, høflighet og mykhet . Hvis han så at han hadde slått ham med slangen, ville han bli belønnet . Og hvis han installerte den, mottok han et departement og en stat . Elefanten indikerer rettferdige mennesker, lærde og edle mennesker, og indikerer nød, elendighet og tretthet . Hvis han så at elefanten ble drept i en by, ville kongen dø eller bli drept . Og den som ser at elefanten truer ham, så indikerer dette en sykdom, og hvis han kaster den under seg og faller, vil den som drømmer dø . Hvis en kvinne ser det, er det ikke en god guide, men hun ser det . Og den som så at han snakket med elefanten, han fikk mye godt av kongen, og hvis han så at elefanten fulgte ham løpende, fikk han skade av kongen sin . Og den som ser at han syklet en elefant i krig, han skal omkomme . Og den som ser at han spiste kjøttet fra en elefant, han vil ha penger fra Sultan, og på samme måte hvis han tok fra organer, hud eller bein . Det er ikke noe bra å se elefanten for mennesker med rettferdighet og fromhet . Hvis elefanten blir sett opp fra et land som har en pest, blir den fjernet fra dem . Og den som så at han hadde drept en elefant, beseiret en fremmed mann . Og den som så folk ri på elefanter og var i krig, de ble beseiret . Ridning på en elefant indikerte kanskje urettferdighet og løgner . Og den som ser en elefant komme fra en by til en annen, han er en hersker som flytter fra en by til en annen ….

…Visjonen om Juhaim ibn al-Salt i drapet på lederne av Quraysh 57 – Ibn Ishaq nevnt at når Quraysha ned al-Juhafah, Juhaim ibn al-Lit ibn Mukhramah ibn al-Talab bin Abd Manaf så en visjon og sa : Jeg så hva sovende så, og at jeg var blant sovende og våken, mens jeg så på en mann som hadde kommet til meg til en hest. Han stod med en kamel for ham og sa : Han drepte Utbah bin Rabi’a, Shaiba bin Rabi’a, Abu Al-Hakam bin Hisham, Umayah bin Khalaf, så og så, og så og så. Mange menn som ble drept på Badr-dagen fra adelsmennene i Quraish, og da så jeg ham slått i kjernen av kamel og sendte ham deretter inn i militæret, så det som gjenstår er ingenting igjen av hærens skjulested bortsett fra hans blod perfusjon skade, sa han : å nå faren til uvitenhet, sa han : dette er også den siste profeten til barna krever vil lære i morgen fra den avdøde hvis vi møttes (1). * I romanen (2): Krisha gikk til og med på en kjekk kjekk Nzloha-middag Atruon av vann, inkludert en mann fra Bani Muttalib ibn Abd Manaf sa til ham Juhaym bin Salt bin openwork han satte Juhaym på hodet hans Vogfe og fikk panikk, sa han til ledsagere : Har du sett ridderen som sto på ovennevnte? Så de sa : Nei, du er gal, så han sa : En ridder hadde tidligere stått på meg, og sa : Abu Jahl, Utbah, Shaybah, Zumah, Abu Al-Bakhri og Umayya bin Khalaf ble drept, så han regnet adelige blant de vantro i Quraish, så hans følgesvenner sa til ham : Djevelen lekte med deg . Og hadithen til Juhaim ble reist til Abu Jahl og han sa : Du har forbannet oss. Bani al-Muttalib lyver, med løgnen til Bani Hashem. Du får se i morgen hvem som blir drept . Visjonen om Juhaim bin Salt ble oppfylt, da alle som så dem døde i en drøm ….

…Sjakk : null og ugyldig . I tillegg til terning, og å leke med terningen, og å leke med nøtter er en tvist og en krangel hvis den beveger seg og faller . Hvis det ikke beveger seg og ikke har lyd, er det forbudte penger . Hvis han så at han brøt den og spiste den, ville han slå penger fra en utlending . Og irettesatte fuglen og sa til å si : usannheter . Og dikterens ordtak : Hvis det ikke er noen visdom i det eller omtale av Gud den allmektige, så er det falskt, og profeten kaller dikteren for en falsk forfatter, og Gud den allmektige sier : “ Digterne blir fulgt av de bedragerske . Så du ikke at de vandret i hver dal, og at de sa det de ikke gjør? ” Poeten sa : Snarere er dikteren gal på en hund … det som kommer mest om det er en løgn…

…Og den som ser at noe av dyret har dødd mens han løy, hvis det var med en hund eller en klo, så indikerer det seieren til fiendene, spesielt hvis dens type er skadelig, neglen er mer uttalt, og den kan angi sikkerhet og sikkerhet ….

…Og det ble sagt at den som ser at noe av dyret gifter seg med ham, og hvis han har en hund, vil det han hater fra fienden slå ham, og hvis ikke, er det ikke noe galt med det ….

…Og det ble fortalt at en mann så at han spiste ved et bord, så når han rakte hånden ut mot det, kom hånden til en blond hund ut fra under bordet og han spiste sammen med ham, så han fortalte hans syn på et kryss og sa at hvis visjonen din er sann, vil en gutt dele med deg i familien din, så han undersøkte saken og fant den som nevnt ….

…De syv er ingen Bmahmodh i verset ~ har syv porter, ~ sa Zain eller pilegrimsreise, og viste kanskje bekymring i den tiden det samme . Noen uttrykk sa at hvis en kvinne så at mens hun var gravid, ville hun bli frelst fordi hvis den fraskilte kvinnen føder, vil hun bli syv dager . Når det gjelder de åtte, er de ikke prisverdig fordi Gud den allmektige sier ~ syv netter og åtte dager er avgjørende. ~ Og det ble sagt at han nærmer seg en hersker eller en stor mann, og noen av uttrykkene sa at hvis tallet er på en en bestemt gruppe, og de er mistenksomme overfor dem, så er de det fordi Gud den allmektige sier ~ Syv og den åttende er deres hund .~ Når det gjelder de ni, er de ikke prisverdig for den allmektiges ordtak: “ Ni raser er ødelagte på jorden. ” Det ble sagt en uttalelse og et argument mot fiendene for den Allmektige som sa: “ Ni bevisvers . ” Og noen av dem sa at hvis noen av hans religion så svakhet, kan det tyde på at han har en tendens til avvisning . Når det gjelder de ti, er det velsignet og oppnåelsen av et religiøst og verdslig ønske om den allmektiges ordtak: ~Vi har gjort det trygt med ti ~ og det allmektige ordet ~ Disse er ti fullstendige. ” Det ble sagt at det er fullstendig og perfekt i saker ….

…Profetens visjon, må Guds bønner og fred være over ham, drepe Al-Hussain Profetens visjon, må Guds bønner og fred være over ham, Ibn Abbas og Umm Salamah – må Gud være fornøyd med dem – angående drapet av Hussein bin Ali – må Gud være fornøyd med dem – når det gjelder profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, for dette er det på myndighet av Umm Salamah – må Gud være fornøyd med henne – Sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, legg deg en natt for å sove, så jeg våknet forvirret, så la meg og sovnet, så våknet jeg forvirret, uten det jeg så første gang, så la han seg og våknet opp med en rød jord i hånden, kysset den, så jeg sa : Hva er denne jorden, Guds sendebud? Han sa : ( Gabriel fortalte meg at dette dreper Iraks land til Hussein, så jeg sa til Gabriel : Vis meg jorda i landet han blir drept på, for dette er dets jord .) Og i en fortelling om myndigheten av al-Tabari at Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, la seg en dag og våknet med en følelse av rødhet og med en rød jordhånd som kysset den, så jeg sa : Hva er denne jord, sendebud av Gud? Han sa : ( Gabriel, fred være med ham, fortalte meg at dette dreper Iraks land for Hussein, så jeg sa til Gabriel : Vis meg jorda i landet han blir drept på, for dette er jorda .)…

…Når det gjelder drap, den som ser at han drepte noen og ikke kutter et organ fra ham, så er det godt og utbytte av ham for den drepte, og det ble sagt at drapsmannen gjorde urett mot den drepte, og hvis han så at han ble drept, det er et langt liv for ham og godt og utbytte for ham fra drapsmannen sin, og det ble sagt den som så at han ble drept, og han visste ikke hvem som drepte ham, da er han av lille sharia. Han så at han drepte sønnen hans, må Gud den allmektige skaffe ham tillatt levebrød, og det ble sagt at sønnen hans ble gjort urett for penger. Bedre enn ham, og den som ser at han drepte en sjel og ikke vet hva det er, da vil han seire etter ham og bli frelst fra sorg og nød. Og den som ser at han drepte seg selv, da vil han bli velsignet med anger. Og den som ser at en gruppe drepte ham, han vil få godt og utbytte for ham fra sultanen eller noen som tar hans plass i hans sted. Vis kjetteri blant dem…

…Og den som ser at noen som aksepterer hans ordtak mens han er våken, informerer ham om at han aldri vil dø, da vil han bli drept for Guds sak og vil være i live etter det, fordi Gud den allmektige sa: “ Tenk ikke på de som ble drept i Guds sak å være død, men i live . ” Verset ….

…Torrent, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå sin fiende . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans familie . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og å leve er ond og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap . Yel, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå fienden sin . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans husstand . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og det levende er ondt og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap ….

…Spørsmål : Fikk Sunnah oss legitimiteten til å lese for syke menn og kvinner? C : Profetens fred være med ham sjarm , er han borte for å miste den fortryllende sjarmen? Er det nevnt i Sunnah-lesningen for kvinner? Sannheten – min kunnskap – året der det motsatte av det som er utbredt i dag . Sendebud fred være med ham beordret behandling og han sa at : ~ Det er bare sykdom og Allah har åpenbart for ham å helbrede ~ (1), hans kunnskap om hans kunnskap og hans uvitenhet om uvitenhet , og åpenbart for ham fra Koranen som helbreder. og barmhjertighet for de troende , ble det lest av Gabriel til Allahs sendebud Måtte Gud være over ham og gi ham fred, og det er bevist at han kuppet seg for behandling, noe som er legitimt for denne ummah, men ble det rapportert at han leste for en av de syke pasientene? Ble det rapportert at en av kvinnene under hans regjeringstid ble lest for henne av noen av ledsagerne, og svaret var : Nei ; Dette er bevis på at dette arbeidet er nytt i dag, og Sunnah indikerer at en person leser for seg selv – og en far eller mor leser for sine barn på grunn av for eksempel litenhet eller funksjonshemning, og det er bevist at sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, befalte Aisha, må Gud være fornøyd med henne, å søke beskyttelse mot øyet (2). Den fred være med ham da . Søvn leser i hendene hans og spy i dem, de to spakene og stolen, og tørker av kroppen med dem. Dette er Sunnah (3), og ingen vil være opptatt av å helbrede fra deg alene , så les selv og be Gud om å helbrede mens du er sikker på svaret (4), og det er ikke noe galt med uvitenhet om lesing av noen ‘ å spørre faren sin eller moren eller kona hans, denne lesingen er prosjektet ‘ kvinnene som ble uteksaminert, ble uteksaminert med et mahram til en fremmed mann og så kunne lese dem kan spytte på brystet, dette er ulovlig og kan forårsake straff til eieren, og alle visjonene som han ser mennesker er i denne sirkelen eller vortexen til pasienten og de rundt ham at de hører daglig medfølelse og vennlighetssetninger Kcolhm : Dårlig , fantastisk sant, gjør det samme , Mndol , hans øye . . . Osv . Disse setningene gjør gode og gode , syke . . . Og disse setningene, av Gud, bidrar til hans dårlige tilstand . Jeg sier at alle visjoner under slike omstendigheter kan være pipedrømmer , noe som betyr at han sover mens han er under kontroll av å lete etter en kur eller en eller en trollmann , og hvem er han? Snarere ber noen av dem Gud før han sover for å se øyet. !! sove, tenker de som Anah , og magien hans? og sover og ser i drømmen at folk kan ha tenkt det før sengetid , eller det kan være tvil om det , Vitohm det er derfor , det er foreskrevet i trinnene tatt fra restene av klærne eller impregnert , og ble dermed helbredelsesforespørselen basert på drømmer i en tid med vitenskap , er dette sant? Jeg gjentar her at jeg ikke er imot en , og jeg er ikke imot koranbehandlingen med sykehusinnleggelse , men jeg er med vitenskapen mot uvitenhet , som har drept oss i denne tiden spredt av dødelige sykdommer , psykologiske tilstander , sykdommer Kroniske sykdommer og med disse sykdommer – som de sier . De tvungne rir de vanskelige – og publikum kan løse for seg selv , så hvis du sier til dem : Hvorfor? Han vil bli overrasket over dem, og de vil utlede bevis ikke fra Koranen eller Sunnah, men fra ordtakene : … (Ingen føler ild, bortsett fra en mann som er dårligere enn den ) … fortell henne sukket ka NH vil at du skal støtte det på denne guiden , jeg sa til ham : dette er haram , sa han : ( landet mellom deg og Ben fyrte utglødet !) Visste de fattige at brannen Stoklh og spiste Mutawa, som Lefty og argumenterer for på Gud uten kunnskap eller veiledning eller Munir bok , ~ andre – vennlighet å gå bort fra den vei Allah i denne verden skam og Nazigah den dag dommen den pine av ild ~ ( Hajj : 9 ). Jeg ringer her for å følge den korrekte behandlingen . Inviter drømmer på dine vegne fordi det ikke er resept på sykdom, og gå til legen eller sykehuset og ta behandling , be Gud om å helbrede , og les Koranen for deg selv og be Gud om å helbrede , men enn si disse illusjonene som er spredning : ( Jeg er en forteller , jeg Maaon , jeg har det samme ). . . Etc. , og Gud vil helbrede deg, hvis Gud vil , bare stole på Gud og sette frykt, panikk og illusjon fra deg, og du vil helbrede, hvis Gud vil , prøve og du vil ikke miste noe . Sjette : Noen kryssvisjoner bidro til spredningen av dette fenomenet – jeg mener – fenomenet søken etter behandling gjennom visjoner – tolker ofte noen visjoner som Mndhirat for å få sykdommer på grunn av syndens spredning . . , Og ved å si fra noen av dem at han kan kjenne gjenstanden gjennom synet, og noen sier at han har nådd en gunstig og kurbehandling gjennom visjoner som han har prøvd og arbeidet , og så videre . . . Kjeden fortsetter , og jeg sier her Forkynn ikke emigrere , og folk fra Arvqgua , ikke bli livredd for dem , og du, når uttrykket for synet, som det var ondskapen til seeren å spørre ham hvilken Herre når mennesket så hva han hater de tingene jeg nevnte i starten av boken (5), men der bevis på noe ubehagelig for hans syn , er du, min bror, knyttet til ham og forferdelig , Ibn Hajar (438 \ 12 ) når de moderne ordene til den profeten fred være med ham til Abu Bakr : ~ jeg var litt og savnet noen ~ (6) , som med dette uttrykket, har verdens rett til å tie om uttrykk for visjonen eller noe av det når fortielse er mer sannsynlig enn minnet . Gud velsigne deg i din kunnskap, og vi står igjen når Aisha når krysset kvinnen er død av sin mann, og hun føder en gutt Vajra ved å si : ~ Meh O Aisha, hvis Abernhm for en muslimsk syn Vaabroha Ali gode, visjonen vil være på det som krysser eieren ~ , forteller fortellinger (7). Ibn al- Arabi sa i sin kommentar til haddeten til Abdullah bin Abbas, må Allah være glad for at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ Mens jeg sov, så jeg at han la i hendene på meg, at Swaran gikk til Vqtathma og Lthma, ga meg tillatelse Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban gå ut . ~ Ubaid Allah sa : En av dem var Al-Ansi, som ble drept av Fayrouz i Jemen, og den andre var Musaylimah . Fortalt av Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi sa : Allahs sendebud, fred være med ham, forventet ugyldigheten Musaylimah beordret Ansi. Den første visjonen om at de skulle lede dem og betalte for intakt, visjonen hvis den ble overstreket, og sannsynligvis vil bli inspirert, og den første sterkere (9) , og dette er mulig, som vi sa hvis uttrykket har et riktig aspekt, så vi vender oss til det, og derfor kan det være i visjonen til en av spørsmålene eller spørsmål som indikerer øye eller berøring, så det er bedre å ikke uttrykke det, og være på vakt mot det som er sagt at det vil avverge det onde med slike visjoner, og Gud vet best, med mindre du har signert det, er saken annerledes, Vijbrh å være tålmodig her og fordelen kan være en visjon som advarer Bshiy-virkeligheten for allmennheten, da den kveler forskere som sa den mannlige overvekten av hemmelighold (10). ________________ (1 ) Bukhari fortalte fra Abu Hurayrah og intonasjoner : ~ Hva Allah har avslørt sykdom bare sendt ned en kur ~ Se : Fath al – Bari (134 \ 1 0 ) – op -. (2 ) Se diskusjon i Sunan Ibn Majah, det bok av medisin fra døren Astrqy av øyet . (3 ) Fortalt av Al – Bukhari av Aisha, må Allah sies : Allahs sendebud, fred være med ham, gikk til sengs i håndflatene i belgfrukter er en Gud og Palmaoztin alt , tørk deretter ansiktet hennes og slå hendene hans fra kroppen hans . Aisha sa : Når han klaget fortalte meg at jeg gjør det av ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Se : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) til å gjenkjenne profetens behandling i detalj , og å gjenkjenne den profetiske Altaomaten som Gud vil, føre gode resultater som Ibn sa verdier ( og prøv disse kaller Alaoz hvor stor fordel de har og hvor alvorlig behovet er kjent for det som forhindrer ankomsten av virkningen av Ain og lønn etter hans ankomst, i henhold til troen på kraften i Qailha og styrken i seg selv og sin vilje og styrke til stabilitet i sitt hjerte, og oppgavene overlatt det våpen og våpen Darabh ) en . av . hans tidligere referanse . (5 ) se s. 24 et seq . (6 ) gir hans kommentarer, se s. 37. (7 ) gir hans kommentarer, se s. 39 . (8 ) avtalt, fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren fløy ting i en drøm ( 12/42 0 ) – op – , og muslim i Åpenbaringens bok ( 15/34 ) – Referanse tidligere -. (9 ) se Ibn Hajar – erobring – forrige referanse ( 12/421 ). (10) Tilpasset : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Frykt Gud 103 – på autoritet fra muslimske Khayat, som sa : En mann sa til Ibn al-Musayyib : Jeg viste meg å urinere i hånden min, så han sa: ~Frykt Gud,~ hvis en kvinne som er forbudt kommer i kontakt med du, så se, og det er en kvinne mellom henne og ham som ammer . 104 – Og en annen kom til ham og sa : O Abu Muhammad, jeg ser som om jeg urinerte i en olivenlund. Han sa : Se under deg, en kvinne under deg, hvis ekteskap ikke er tillatt for ham . 105 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann – som betyr Saeed bin Al-Musayyib – sa til ham at jeg så en due som falt på fyret på moskeens fyr, og han sa : Al-Hajjaj gifter seg datteren til Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Al-Hajjaj giftet seg med Bint Abdullah bin Jaafar, så Abdul-Malik bin Marwan skrev til ham og hadde til hensikt å skille seg fra henne, så han ble skilt fra henne . 106 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann kom til Ibn Al-Musayyib og sa : Jeg ser at en geit kommer strammere folden, og han sa : Slakt den, sa han, slaktet, sa han : Ibn Umm Sala’a døde, så hva før han kom at han hadde dødd, sa Muhammad ibn Umar – betyr Allowavdy – var sønnen eller Slae, en mann av lojale mennesker i byen søker folk 107 – en mann med forståelse av Musayyib-sønnen han ser i søvn Konhh kjempe i brannen, sa han : hvis ikke Raaam ratifiseres, ikke engang ri på sjøen og dø ble drept, sa han : han red sjøen skal bli helbredet på undergang og drept En ny dag (2) med en sverd (3). 108 – fra hippocampus bin Obeid – Allah ibn Nawfal sa : spurte gutten ikke genererte meg, jeg sa til sønnen til Musayyib : Jeg kan se at han la i steinegg , sønnen til Musayyib sa : kylling Agamy spør en grunn til perserne sa Vtsrit Fuld Li ikke var Azld meg (4). 109 – På autoritet fra muslim al-Khayyat sa han : En mann sa til Ibn al-Musayyib : O Abu Muhammad, jeg så som om jeg satt i skyggen, så jeg reiste meg opp til solen , så Ibn al- Musayyib sa : Av Gud, hvis du hadde rett, ville du komme deg ut av islam, Abu Muhammad, jeg gikk ut til jeg gikk inn i solen og satte meg. Han sa : Du hater på vantroen, sa han : Så han gikk ut på tiden til Abd al-Malik bin Marawan og ble tatt til fange, og han ble tvunget til å vantro, så han kom tilbake og kom så til Medina, og han var gitt valget med dette (5). 110 – På autoritet fra Ghaleb Al-Aqili sa han : Saeed bin Al-Musayyib kom for å komme og sa : O Abu Muhammad, jeg så magi i ansiktet hans, som om Moses kjempet mot farao, så han sa til ham : Hvem er seieren ? Han sa : Moses beseiret farao. Han sa og ropte øverst på stemmen : ~Ibn Marawan og Kaaba-herren omkom – tre ganger .~ Så kjente han eieren av byen, så han gikk ut til han sto på hodet og sa : Du ønsker døden til kommandanten for de troende. Jeg håper at Gud vil drepe deg foran ham. Saeed sa : Historien din vil bli avslørt til ni dager , han sa : De ble bare ni dager til en passasjer kom med sin død og den nyfødte tok sønnen ….

…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, så pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han så en død slange, så er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han så at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, så er det frykt, så vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han så slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, så den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone dør, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, så forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, så vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, så er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, så er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, så dreper han en stor slange fra dem, så eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han så en slange stige ned fra en høyde, en høvding døde det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, så den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, så han gifter seg med henne, og hun døde i syv tusen dirham . En annen så ut som om huset hans var fullt av liv, så han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne så to hull som hvalene kom ut fra. Så reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, så Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….

…Kommentatorene sa : Hvis treet indikerer arbeidet til eieren og hans religion og seg selv, så viser papiret hans karakter, skjønnhet og klær og dets folk til hans slekt, brødre og tro . Hennes hjerte indikerer hans hemmeligheter og hva han skjuler for sine gjerninger, dens skrell indikerer hans utseende, hans hud og alt som pryder ham om hans gjerninger, og vannet indikerer hans tro, fromhet, rike og liv for hvert menneske til sin skjebne, og kanskje de ordnet det i strid med dette arrangementet, og jeg nevnte ham i havene . Den som ser seg selv over et tre eller dets besittelse i en drøm, eller dette blir sett av ham, jeg ser på hans tilstand og tilstanden til hans tre, og hvis han er død i Sannhetens hus, ser jeg på karakteristikken til treet, og hvis treet er stort, vakkert og godt, så er de døde i paradis og kanskje et tre av velsignelse og godhet. Hvis det er et stygt tre med torner, svarthet og stink, så er det i pine, og kanskje det er Zaqqum-treet som har blitt til det på grunn av sin vantro eller på grunn av hans korrupsjon, og hvis han ser pasienten, beveger han seg til en av de to sakene i henhold til hans skjebne og omfanget av treet. En ekteskapsøkende, eller en kvinne for en mann, hvorav den ene skaffet en mann i henhold til tilstanden til treet og dets utseende, hvis det var ukjent, eller på et trykk om dets karakter, slekt og essens hvis det var kjent, og hvis mannen til hver av dem i det våkne livet var syk, så jeg på tiden på den tiden. Det treet som han eide eller så seg på toppen av ved tidenes gang, vann har strømmet i det, så pasienten er i fred, helsen har kommet i kroppen og tegn på livet har dukket opp på kroppen hans, og hvis han er i sin ledelse, så går pasienten til Gud den allmektige, og han kommer til støv og ødeleggelse . Og hvis han så det i butikken sin eller i sin bolig, så er det en indikasjon på hans inntjening og levebrød, og hvis det var etterspurt av ham, hadde han godt av det . Selv om han ledet ham, tapte han og ble fattig . Og hvis han ser det i en moske, er det en indikasjon på hans religion og hans bønner . Hvis det er i tidens ledelse, så er han ikke klar over sin religion, han er ikke fra bønnene sine, og hvis det er i hans ønske, er mannen rettferdig og flittig, hans arbeidere har fullført hans lydighet . Når det gjelder den som eier mange trær, følger han en gruppe verger som er verdige ham, enten et emirat, et distrikt, en fatwa eller en leder for en mihrab, eller en leder på hans følgesvenn, en kaptein på et skip, eller en butikk i en produsent under hans hånd, og på dette og lignende . Når det gjelder den som ser gruppen hennes i et hus, er det menn eller kvinner, eller begge to møtes der for godt eller ondt, og hvis han ser fruktene på det og folk spiser av det, hvis fruktene indikerer godt og levebrød, så er det er en høytid og de spisebordene er i den, og hvis fruktene ikke liker det, indikerer det sorg, så er det en begravelse. De spiser mat i det, og på samme måte hvis det er en syk person i huset, og hvis frukten er ukjent, så jeg, og hvis det var i trærnes komme, var maten i glede, og hvis det var i ledelsen, var det en katastrofe, spesielt hvis det var ledetråder i å vekke en av de to sakene . Når det gjelder den som ser et tre som har falt, kuttet ned, brent eller ødelagt av en sterk vind, så er han en mann eller kvinne som vil gå til grunne eller bli drept, og ødeleggelsen utledes av hennes essens eller beliggenhet og av hennes årvåkenhet fra hennes bevis, og hvis hun er hjemme hos ham, er årsaken til det en mann eller kvinne som er død eller fra hans hushold og hans slektskap og brødre, eller en fange av blod, en mujahid eller en reisende, og hvis hun er i moskeen, så er han en kjent mann eller kvinne som blir drept eller dør en berømt død . Hvis det er et palme, så er han en mann med høy maskulinitet med autoritet eller kunnskap, eller en kvinne til en konge eller mor til en hersker, og hvis det er et oliventre, så en lærd, en forkynner, en forbigående, en hersker eller en lege, så på denne måten krysser han resten av trærne i henhold til omfanget av deres essens, fordel, skade, avstamning og karakter . Og den som så at han plantet et tre som var hengt, slo han en ære eller tenkte for seg selv en mann henhold til sin essens, fordi folk sier : Så hvis han plantet det, hvis han gjorde det . På samme måte, hvis han sår et frø, så henger han eller ikke, så er det de, og det å plante vingården vil få ære, og det ble sagt at noen som så om vinteren et gravid vintreet eller et tre, regnes som en kvinne eller en mann hvis pengene har gått, eller han tror de er rike ….

…Nummer fem 5: Han tviler på religion, fordi Gud den allmektige sier : (Og de sier fem, den sjette av dem er deres hund, stenet av det usynlige ). Det kan indikere en splittelse mellom ektefellene, fordi Gud den allmektige sier ( og de fem er at Guds forbannelse skal være over ham selv om det er fra de to løgnene ) og det kan indikere islams søyler…

…Ekorn Å se et ekorn i en drøm betegner et gledelig besøk fra gode venner, restitusjon og åpenhet når det gjelder arbeid . Hvis du drepte et ekorn i en drøm, betyr dette at du er uhøflig, arrogant og hatefull . Hvis du reiser et ekorn hjemme, betyr dette familietilfredshet . Hvis du ser en hund jage et ekorn, betyr dette krangel og problemer med venner ….