…Og den som ser sengen sin ved kongens dør, han vil påta seg mandatet ….

…Og den som ser at sengen hans blir spist av musen, han skal tolke korrupsjonsprosessen til sin kone med noen som tilskrives musen og er fornøyd med den korrupsjonen ….

…Hvis han ser ut som om han ligger på sengen hennes, indikerer han koneens kyskhet og rettferdighet, og hvis han ikke vet når han kom inn i henne, vil hans stolthet og nåde vare i denne verden så lenge han levde ….

…Øret er stedet for bevissthet, og i en drøm indikerer det barnet, penger og stilling, og kanskje indikerer øret kunnskap, fornuft, religion, kongen, familien og klanen som en person er forskjønnet med . Øret indikerer hørselen, så den som ser at hørselen hans har økt eller forbedret seg, eller at lyset kommer ut av den eller kommer inn i den, dette indikerer hans veiledning og lydighet mot Gud den allmektige og aksept av hans befaling . Og hvis han ser ham i en drøm som liten, eller at en dårlig lukt stammer fra ham, indikerer dette hans villfarelse fra sannheten, og stå når det som krever avsky for den allmektige Gud . Og å kutte øret er et tegn på korrupsjon . Kanskje det ekstra øret refererer til øret til personen i det han vil, og hvis det er et godt øre, så er det det han vil ha bra . Den overflod av kallet til bønn indikerer vitenskapens kunst, eller det viser seg ikke et eneste tilfelle . Kanskje øret indikerer hva som er hengt fra juvelene, og hvis øret hans ble et dyrs øre, ble hans stilling fjernet, helligheten hans redusert, og tankene hans ble sløve . Hvis han ser at han legger fingrene i ørene, indikerer dette at han døde som innovatør, og hvis søkeren er kjetteri og villfarelse, så ser han at han legger de to fingrene i ørene, dette indikerer hans død og hans vilje til å forlate det han gjør, eller at han blir en muezzin . Og kongens tillatelse er hans spion . Og det ble sagt : Øret er kvinnen til en mann eller datteren hans eller noen andre, og hvis han ser at noe har manglet fra henne, så skjedde det . Og den som tror at han har god hørsel, er bevis på hans forståelse, kunnskap, gyldighet, religion og sikkerhet . Og den som ser at han er døv, han har korrupsjon i sin religion . Og den som ser at han har et halvt øre, hans kone vil dø . Og den som ser at øret hans er avskåret, så lurer en person sin kone eller datter, og hvis øret blir returnert så gyldig som det var, så omvender de seg og deres forhold er løst . Og den som ser at han spiser av ørens smuss, han vil omgås de unge mennene . Og den som ser at han har ett øre, han vil snart dø . Hvis han ser at han har en ring som henger i ørene, vil han gifte seg med datteren sin, og hun vil føde ham en sønn, og det ble sagt : øret er religionen, så den som ser at han har fylt ørene med noe, hans visjoner indikerer vantro, og den som ser mange ører, han blir trukket fra sannheten og godtar den ikke . Og det ble sagt : Hvis en person ser at han har vakre, symmetriske ører, vil han høre gode nyheter, og hvis de ikke er vakre, vil han høre dårlige nyheter . Og den som ser at det er to øyne i ørene hans, han vil være blind . Og det ble sagt : Den som ser at han har mange kaller til bønn, dette er prisverdig for de som ønsker å ha en person til å adlyde ham, slik som kvinner, barn , og mamelukkene, og som for de rike, betyr det gode nyheter at kommer til dem hvis kallet til bønn er vakkert, ellers er det dårlige nyheter . Når det gjelder mamelukkene og tiltalte motstandere, indikerer de at hans slaveri varer, og han tillater og adlyder, og det indikerer for saksøker at dommen er bindende for ham ….

…Og den som ser at noen legger fingrene i øret hans, det indikerer hvem som baksnakker familien ….

…Den som ser at han er død og blir båret på en seng på menneskers nakke, så han rammer myndighet og ødelegger sin religion, erobrer menn og legger dem på halsen, og hans etterfølgere vil være i hans makt like mye som de som fulgte hans begravelse, og det er håpet at han er god i sin religion, med mindre han er begravet ….

…Og den som ser at han legger sand i en bolle, sparer penger for familien sin ….

…Og den som ser at han legger gryten på ilden for å lage noe, så vil han ha penger og ha nytte i mål av potten og dens litenhet, og skjebnen sies å være verdien av huset eller dets verdi , så uansett hva han ser i det av zen eller skinn, vil det overgi dem ….

Døden på en madrass fikk godt fra familien hans

Og den som ser som om han bodde ved døren til huset sitt på en seng, han skal dø

…Jaafar al-Sadiq sa at visjonen om madrassen skildrer fire aspekter: en kvinne, en tjener, en verge og et opphold i Yusr ….

Madrassen : en målløs person ….

…Og den som ser at han kaller kallet til bønn mens han sover, så undervurderer han sin kone og hans pårørende, og den som ser at han ringer til bønn på døren til sitt hjem, det indikerer at hans tid er nært forestående ….

…Og den som ser at han rister på en seng, han skal streve hardt i sine barns godhet ….

…Predikanten Abu Saeed sa: Når det gjelder madrassen, er den en fri kvinne eller en slave, og madrassen kan bli malt hvis den er ukjent ….

…Ser Koranen . Når det gjelder å se Koranen, tolkes den av kongen og dommeren, og den som stoler på den med kunnskap og visdom. Den som ser at Koranen ikke er, er blitt brent eller vasket, så dør en konge, en dommer eller en lærd. Og hvis sultanen ser at han skriver det, fremstår han som kunnskap og rettferdighet, og hvis en kjøpmann ser at han skriver det, tjener han penger, og den som ser at han leser Koranen i Koranen eller ser på det indikerer spredningen av sin kunnskap, visdom og rettferdighet i skapelsen, og han kan få en arv, og den som ser at han kjøpte en koran, vil han være enig i den i religionen og den som så den at han brente en kopi av Koranen, det indikerer korrupsjonen av hans religion og hans mangel på sinn. Og den som så at han solgte et eksemplar, ble fratatt å få kunnskap og ble foraktelig og ydmyket. Og den som så at han spiste papirene fra Koranen, da ville han bli resitert mye. Han lever bare litt, eller en dommer ser det, så blir han bestukket i sin dom, og den som ser at han river papirene sine, han vil være lat i sin bønn. Medarbeider og den som så at han åpnet Koranen, han finner ikke skrift i den, fordi det ikke er noe godt i den, og han vil kanskje at noen andre skal kopiere en kopi til ham, og kanskje noen andre vet om han er fra familien sin og som ser at han godtok en kopi av Koranen, så gjør han godt. Og hvis han ser at han lener seg på det eller legger det under hodet, hvis han er et av de gode menneskene motsetter han seg det, og hvis ikke, så forplikter han det som ikke er tillatt for ham og den som ser at Koranen hans har gått tapt, så glemmer han kunnskap og Koranen, og den som ser at han har unnfanget en Koran, så følger han et mandat eller tar på seg en tillit og er bærer av Koranen, og det ble sagt at Koranen ble reddet, sikkerhet og vedlikehold. Ondskap og ondskap, og den som ser at Mushaf faller fra hånden eller blir tatt fra ham, og hvis den har en jobb, så er han isolert fra den, og hvis den ikke er, så er det ikke noe godt i den, og den som er ser at han legger Koranen bak ryggen, så blir han en innovatør…

…Når det gjelder egg : hvis de blir sett i en bolle, er de indikert av tjenestepikene, fordi Gud den allmektige sier : ~Som om de var skapt egg .~ Hvis han ser at kyllingene hans er lagdelt, føder han en sønn . Og kokte egg, som skiller seg ut fra skallet, er en hyggelig næring . Hvis han ser det som om han spiste det rå, spiser han ulovlige penger, eller blir de truffet av dem, eller han begår en umoralsk handling . Og å spise eggeskall indikerer at han er gravgraver . Hvis han ser ut som om det kom et egg fra sin kone, og hun fødte et vantro barn, fordi Gud den allmektige sa : ~Og de døde vil komme ut av de levende .~ Hvis han ser ut som om han legger et egg under høna og det sprekker fra kyllingen, så lever han for ham en død sak og en troende sønn blir født for ham, fordi Gud den allmektige sier : “ De levende vil komme ut av de døde , ”Og kanskje tallet på hver kylling får en sønn . Og hvis han legger egg under en hane, og han tar ut kyllingene, tar han en lærer dit som lærer guttene . Hvis han knekker et egg, hviler han en førstefødt, og hvis han ikke kan knekke det, kan han ikke gjøre det . Hvis egget slår og kona er gravid, beordrer han henne til å falle . Hvis noen ser noen andre knuse et egg og returnere det til ham, vil datteren hans velge en mann . Og den som tråkker på ermet og et egg kommer ut av det, så går han inn i ummaen sin og en slavejente blir født av det . Hvis han ser mange egg med seg, har han mye penger og eiendeler som han frykter vil ødelegge . Og alt dette i rå egg . Og den som ser rene egg, han er i stand til noe som har gått for langt og er vanskelig, og ved å fikse det vil han skaffe penger og leve for ham en død sak, og hvis han spiser det med skallet, er han en åtsler . Hvis det burper, spiste han en kvinnes penger og kastet bort dem . Hvis han spiser det, vil han gifte seg med en kvinne som har penger . Tyttebæreggene er en fattig gutt . Og papegøyens egg er en from slavejente, og det ble sagt at den som så at han fikk et egg, hadde en hederlig sønn . Hvis egget brøt, ville gutten dø . Og det ble sagt : Eggene er for de dekorerte legene, og for de som har god bevis på pensjonen . Når det gjelder resten av folket . De små eggene indikerer fordelene, fordi de spises . Og de mange eggene, det indikerer bekymringer og bekymringer, og indikerer gjentatte ganger skjulte ting . De voksne ble sagt å være hvite, gutter . Barna er jenter, og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så det som om jeg spiste eggeskall, så han sa: ~Frykt Gud, du plyndrer de døde.~ Han så en enslig mann som om han hadde funnet mange egg, så han fortalte om synet på en kryssing, så han sa : Det er en kvinne for sølibatet, og den gifte mannen har barn . En mann så at han skrællet kokte egg, så han fortalte om et syn på en kryssing, og han sa : Du får penger fra noen av lojalistene . Og Mamlouk så som om han hadde tatt et rent egg fra hushjelpen sin, så han kastet det med skallet og brukte pengene sine, og hushjelpen fødte en sønn, så mamlukene tok den som ble født i Europa av ordre fra kvinnens mann, og han ble en grunn til pensjonen til den eide ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….

…Al-Kirmani sa: “Den som ser at han henviser en hund til en hund, så henviser han en fiende fra ham til å betale en annen fiende, og han får. Og den som ser at han matet hunden brød, dette indikerer bredden av hans levebrød . ~…

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte segsengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Sjakk : null og ugyldig . I tillegg til terning, og å leke med terningen, og å leke med nøtter er en tvist og en krangel hvis den beveger seg og faller . Hvis det ikke beveger seg og ikke har lyd, er det forbudte penger . Hvis han så at han brøt den og spiste den, ville han slå penger fra en utlending . Og irettesatte fuglen og sa til å si : usannheter . Og dikterens ordtak : Hvis det ikke er noen visdom i det eller omtale av Gud den allmektige, så er det falskt, og profeten kaller dikteren for en falsk forfatter, og Gud den allmektige sier : “ Digterne blir fulgt av de bedragerske . Så du ikke at de vandret i hver dal, og at de sa det de ikke gjør? ” Poeten sa : Snarere er dikteren gal på en hund … det som kommer mest om det er en løgn…

…Matlaging: Den som ser i en drøm at han har kokt med ild, kokt og kokt, så får han det han vil og faller i folks tunger . Matlaging er en spenning som vil komme ham til gode, og matlagingen er moden for næring . Og resten av maten er levebrød unntatt sopp og grøt . Og hvis matlagingen er med sauekjøtt, så er det et godt liv med ære og sjenerøsitet, og hvis det er med kjøtt på sju, så er det et vergemål over et folk som er undertrykkere med frykt og hat, og hvis det er med kjøttet til en hund, så er det en foraktelig tilstand, og hvis den er med fett, tjener den på forbudte penger, og hvis den er uten fett, tjener den et middel av fattigdom og deprivasjon, og hvis den er med fuglekjøtt, en stat, handel eller fortjeneste er tillatt med et velstående, hederlig folk, og hvis det er med fugleløverkjøtt, så er det handel eller vergemål av et villmenneske med forbudte penger ….

…Hvis eggene er på et sted eller i en bolle, indikerer det kvinner eller nabolag . Den som ser at kyllingene hans legger seg, han får en sønn . Hvis han ser at han spiste rå egg, spiser han forbudte penger, eller hor, eller de rammer ham . Hvis han ser egg i hånden, blir kona hans som de døde . Hvis han ser at kona har eggløsning, vil hun føde en ikke-troende sønn, og hvis han ser at han har ruget ut en hvit kylling, så står kyllingene fra ham, da lever en død sak for ham, det kan være vanskelig for ham, og en troende sønn vil bli født til ham . Han kan ha flere barn enn antall kyllinger . Hvis eggene treffer et slag og kona er gravid, vil han gifte seg med naboen, men han kan ikke . Hvis han ser at han har mye hvitt, så har han penger og eiendeler som han frykter vil ødelegge . Og papegøyeegg en from hushjelp . Og den som ser at han har kokt egg i hånden, så er en sak som har vært lang og vanskelig for ham, egnet for ham, og han vil skaffe penger ved å fikse dem, og en død sak vil leve for ham, og hvis han bruker pengene til en kvinne eller er ekstravagante med dem, så hvis han spiser det, vil han gifte seg med en rik kvinne . Og eggene til kraner er fattige barn . Og den som ser at han ga et egg til ham, han har en hederlig sønn, og hvis egget går i stykker, vil barnet hans dø . Og den som ser at han spiser eggeskall, så er han en mann som graver graver og frarøver de døde . Og egg er mye for enslige, gifte og gifte barn . Unge jenter er hvite, og voksne er gutter . Og egg betegner gull og sølv, for hvitheten er sølv, og eggeplommen er gull . Og egg betegner barn, ektemenn og slaver, og kan indikere graver . Eggene indikerte kanskje et møte med familie, slektninger og kjære . Kanskje indikerte det innsamling og lagring av dirham og dinarer . Og den som ser at egg blir brent et sted som møkk, blir brent, det indikerer fangenskapet til kvinnene der ….