…Og den som ser at han beskytter en ovn, han vil nærme seg en hersker ….

…Og den som ser at hunden løper fra ham, hans fiende vil flykte, og enhver advarsel advarer ham ….

…Al-Kirmani sa: “Den som ser at han henviser en hund til en hund, så henviser han en fiende fra ham til å betale en annen fiende, og han får. Og den som ser at han matet hunden brød, dette indikerer bredden av hans levebrød . ~…

…Jaafar Al-Sadiq sa at visjonen om hunden tolkes på fire måter som en ond fiende, en grådig konge eller en dårlig tjener og en uvitende mann ….

…For meg, hvis du drømte om å se tarmene, indikerer dette at en dødelig katastrofe er i ferd med å ramme deg og vil forsvinne, denne ulykken med en venn . Hvis du ser tarmene dine, betyr dette at tragiske situasjoner omgir deg, og at en unormal sykdom vil påvirke deg gjennom dine daglige kontakter med andre som truer deg . Det betyr også potensielt tap med mye sorg . Hvis du drømmer om at du legger det på noe og det blir til en radiator og temperaturen begynner å stige og gjør deg veldig engstelig, så be andre om å hjelpe deg, og de nekter, dette forutsier en uventet katastrofe, og det er sannsynlig at det vil komme i form av en håpløs sykdom eller elendighet, og du vil bli beskyldt før de som tidligere var vennene dine . Du kan oppleve problemer med å fjerne deg fra en uhjelpsom problemer ….

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Ismail bin Al-Ash’ath sa at jakthunden, hvis man ser at den jakter med den, tolkes ved å oppnå fordeler fra en verden som hevder å være fiendtlighet, og kjøttet fra jakthunden skal tolkes av arv ….

Og den som ser at kluten hans er forurenset av spytten i munnen, det indikerer hva han hørte fra fiendene, og det gjør vondt og vondt for ham ….

…Og den som tror at han er den fjerneste jakthunden, så driver han bort en fiende som får nytte av ham ….

…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Å bruke alle våpen er et paradis fra fiendene . Skjoldet er immunitet mot religion . Det er en velsignelse for publikum og en beskyttelse mot ulykker og intriger . Gud den allmektige sa : “ Sarabels beskytter deg mot varmen, og Sarabil beskytter deg til din ære. På samme måte vil han fullføre sin velsignelse over deg . ” Og den allmektige sa : ~Og vi lærte ham å lage klær til deg for å beskytte deg mot din makt .~…

…Hound forutsier å se en hund . I en drøm om at du skal ta vare på lykke til de fattige, uskyldige og trengende, og herfra vil du føle deg lykkelig når den forutsier veksten av mange vennskap med mange mennesker . Hvis hunden var i en drøm ved god helse og vel, så vil formue og rikdom følge deg, og omvendt, dvs. hvis hunden var mager og stygg, vil ulykke følge deg . Hvis du drømte om jakthunder på en jakttur, betyr dette kommende gleder og hyggelige endringer . Hvis en kvinne drømmer om jakthunder, vil hun bli forelsket i en mann av lavere klasse . Hvis du drømmer om at hundene følger henne, vil du ha mange fans, men ingen vil føle ekte kjærlighet til henne ….

…Al-Madina-moskeen : Så han indikerte overfor folket, dets høvdinger over det, dets felles bunn, dets mestere, folket i minnet og utførelsen av fordeler i autoritet, kunnskap, tilbedelse og asketisme, og dets mihrab foran mennesker, og prekestolen til deres autoritet eller forloveden, og hans mestere av kunnskap, godhet, jihad og vergemål i ribaten. Til ham og be i den, og når det gjelder hans minaret, er han dommeren i byen eller dens lærde som han innkaller folket til, og er fornøyd med sine ord og krever hans veiledning og blir fulgt av hans ordrer, og han svarer på hans kall og tror på hans bønn, og når det gjelder portene hans er arbeidere, forvaltere og eiere av forhold, og alle som betaler på vegne av mennesker, beskytter dem og beskytter dem . Uansett hva som skjedde med noen av disse tingene, eller så godhet eller korrupsjon i den, blir dens tolkning returnert til de som refererer til den privat eller generelt ….

…Vaktmesteren hans visjon i en drøm indikerer sikkerhet og sikkerhet, og den skjulte bønnen og nestekjærligheten til en person fra Satan og hans parti . Kanskje han pekte hunden mot hunden fordi han beskyttet familien sin og beskyttet dem mot de som fulgte med dem ….

…Hvorfor ser noen skremmende drømmer? Spørsmål / Hvorfor ser noen skremmende drømmer, ikke glade og lovende, og har dette en vitenskapelig forklaring? I mine hender dette spørsmålet, finner jeg at jeg trenger å gjøre oppmerksom på noen viktige punkter : 1) At drømmen om Satan er en realitet og ikke en metafor, og denne oppfatningen ble uttalt av mer enn en imam og erklærte den, inkludert imam Muhammad al-Saffarini i å forklare trilogien til Imam Ahmads fortellingskjede, som er en handling fra Satan, som er hans handlinger Den andre, slik som : waswasah, forførelse, holder fast i sovende rim, gråter ved utbruddet av Adams sønn, flyktet når kallet til bønn, og ikke glem her at Djevelen driver blodstrømmen fra en person, og se for å forsikre deg om dette til ansiktet av sinne, hvordan det endrer seg og blir rødt !!! 2) Det ble rapportert i Sahih på autoritet fra Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Satan strikker på rimet på et av dere? , hvis han sov tre knop, slo han stedet for hver knute på deg en lang natt, og han sovnet . Hvis han våkner, vil Guds minne oppløse en knute, og hvis han utfører vask, vil en knute løsnes. Hvis han ber, løsnes en knute . Al-Bukhari, må Gud være nådig med ham, hadde rett ved å si : Kapittel om å holde Satan på hodets rim hvis han ikke ba om natten, og det som menes med det er kveldsbønnen, som Ibn Hajar sa i hans kommentar til Al-Fath . Så se, o Gud, ta vare på deg, til bønn, hvordan du beskytter eieren, og det er den første forsvarslinjen – som betyr middag – mot den forbannede Satan og hans mistillit og bedrag, så mediter med meg den Allmektige : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem, og din Herre er tilstrekkelig som forvalter ] Al-Isra : 65. Og den allmektige sa : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem bortsett fra de som følger deg blant fristerne ] Al – Hijr : 42. Den som forlater disse minnene, bønnene og wirds, har falt sine festninger ved sitt eget valg, og er fornøyd med invasjonen av sin fiende, og derfor må du resitere wirds, den viktigste av dem er det hellige vers; Det er bevist at den bevarer leseren til den blir, og du må følge lydighet, slik at du er trygg fra den forbannede Satan i oppvåkning og i søvn, og Gud vet best ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Og den som ser fjellet og ikke klatrer til det, han vil bli truffet av dem eller håpe på det som ikke vil skje med ham, for Gud den allmektige sa: ~Jeg vil gå til et fjell som beskytter meg mot vann .~…

…Hvor sjelden var noen sjiamuslimer da han i nærheten av ham anbefalte å bli begravd ved foten av Musa bin Jaafar-tilfredshet, og anbefalte å skrive på graven og hunden deres strakte armene, så Balusid ham, noen av hans følgesvenner i en drøm og spurte ham om saken Voncd poesi : ( spoilt bad sectarian … in sects of good doctrinal ) ( ikke min herre anbefaler … til ledsagere av profeten )…

…Halsen : Vemoda sekretariat, og økningen i gjeld og øke ytelsen til sekretariatet, og ufullstendighet redusert i ytelsen til sekretariatet : sagen var i nakken nabolaget omgitt, det er ikke godkjenning hans penger, og sa den allmektige : ~ Satoukon hva Boukloa oppstandelsesdagen . ~ Hvis han ser at hunden hans har eksplodert i blod, dør han . Hvis imamen ser en ruhet i nakken, er det hans styrke i hans rettferdighet, og hans undertrykkelse av hans fiender, og herding av ryggen er en kraft over hva Gud imiterte, og god vekst indikerer fly og flukt . Håret på baksiden indikerer at han har penger og han har penger . Og barberte baksiden av sekretariatets opptreden og eliminere gjeld . Hvis han ser at han ikke har hår, indikerer han sin konkurs . Og en mann så ut som om nakken hans ikke var lang eller kort, så han fortalte visjonene sine på en kryssing, så han sa : Hvis du har dårlige oppførsler, er karakteren din god, og hvis du er modig, øker motet ditt, og hvis du er av dårlig karakter, blir du beæret ….

…Fugl : dukket også opp, og indikerer at han giftet seg med en kvinne hvis han pakket ham og sov, og hvis han så at hunden hans var laget av perler, så er kona hans en religion som leser Guds allmektige bok ….

…Kosehund Hvis du drømmer om en laphund, forutsier dette at venner vil hjelpe deg i en overhengende trøbbel . Hvis denne hunden er avmagret og dårlig i utseende, vil triste ting skje som reduserer dine evner ….

…Når det gjelder hunden, er den en svak og sordid fiende, og den som ser at en hund bjeffer på ham, han hører fra en liten person hva han hater av kjærlighet, og den som ser at en hund river sine klær, så river han utstillingen eller drukner pengene sine eller blir noe hatet i henhold til mengden makulering og den som ser at en hund spiste eller biter dem, vil han få av det ovenfor, og hvis han ser at han dreper en hund, så er han seirende etter ham, og hvis han ser at han kjøpte en hund eller ga den til ham, motsier noen av hans familie ham for noe av hans regning, og så returnerer han den, og den som ser en hund eller et annet dyr på sengen eller på bordet sitt eller urinerer knærne eller et sted han benekter, så en ond mann Han motsier med familien sin, og den som ser en hund som river en del av den eller noe lignende, så er han en umoralsk mann som misbruker sønnen, datteren eller gutten…

…Melk er i en drøm islams natur, og det er tillatte penger . Og ostemasse er forbudt på grunn av surhet og utgang av fett . Og den som ser at brystene gir melk fra henne, at verden fører til ham . En persons melk er inneslutning og tetthet for ammende og ammende mødre, og hvis han ser at han har kjøpt en ammende kvinne for å amme sønnen, så oppdrar han sønnen ved skapelsen . Og det ble sagt : Den som sugde melk av en kvinne, ville tjene penger og tjene penger . Og den som så at han drakk hestemelk, sultanen elsket den og fikk godt av den . Og den som drakk melken fra Rameka, han møtte en konge . Og kvegmelk er tillatte penger fra sultanen og et godt levebrød . Melk er snikende, og melking av kamel er et problem. Hvis det melker det og melken kommer ut, er det i sin makt, og hvis det melk er gift, høster det ulovlige penger . Og pollenmelk er et instinkt i religionen, så den som drikker av det, er standhaftig i den instinktive naturen, ber, faste, zakat og almisser, og for sin drikker har han tillatte penger og visdom . Og det ble sagt : Den som ser at han melker en kamel og drakk av melken hennes, da vil han gifte seg med en rettferdig kvinne, og hvis han er gift, blir en gutt født til ham . Og den som ser at han melker en ku og drakk melken og var slave, så blir han frigjort, selv om han er fattig, blir han rik . Melken til sauer og geiter er penger som skal betales fra arabere og ikke-arabere . Og den som så at han drakk sauemelk, ville ha fått godt, trøst og glede . Og løvinnens melk hadde penger til bart og triumfer over fienden sin . Og ørnenes melk er ære og seier over en sterk og sjenerøs fiende . Og tigermelk til de som drikker den viser fiendskap . Ulvens melk er en fin og alvorlig frykt og skade livsgrunnlaget til de som drikker den, og det ble sagt : Det er penger og makt, og den som ser at han drakk det, vil oppnå presidentskapet . Grisemelk vil ombestemme seg hos den som drikker og gå . Hundens melk er en stor frykt for hans drikker, og det han mottar fra en undertrykkers hånd, og det ble sagt : Den som drakk den, ville få makt og ledelse over folket i landet hans . Og det ble sagt : Albanerne fra alle monstre er i tvil om religion . Og sebramelk er en sykdom som det finnes en kur etter . Doe melk har et lite levebrød . Og melking og sviende melk er en god ting mellom ham og hans fiender . Revemelk er en mindre sykdom etter kort restitusjon og levebrød . Melken til et husdyr er en enkel sykdom, det samme er melken til en fitte . Og den som ser at melk kommer ut av jorden, det er utseendet til undertrykkelse og oppvigling der blod utgis . Sauemelk er hederlige penger, kumelk er rik og muldyrmelk er hard og forferdelig . Grisemelk er en stor pengeslag . Og morsmelk for syke hvis han drikker det er en kur mot sykdom . Melken til hunden og felinesykdommen eller frykten . Melk indikerer penger, økende liv og graviditet, fremveksten av hemmeligheter, kunnskap og monoteisme, og indikerer medisin for medisin og levebrød . Kumelk, sau, kamel og bøffel oppsummeres penger . Dyrets melk og fuglen, hvis den er funnet, er litt penger, spesielt melken fra kaninen og hoppens melk . Og melkefennikel og revs hor . Menneskemelk er en tillit som ikke skal brukes på andre enn dens Herre . Melken fra det ukjente fra dyret er den syke herlighet og aktivitet, og frelse fra fengsel, eller penger som er overvunnet ….

Melken til hunden er en stor frykt

…I en drøm er det menneskets streben og jakten, og storheten i de to paradisene var den beste av verdslige saker . Og det ble sagt : kvinnen er bardunen, så den som ser at han er desperat, og han er ikke i stand til å holde ham, så vil hans kone ha kontroll . Hvis han snakket med ham, fikk han store penger fra sin kone og ble forhøyet . Hvis han ser at han gifter seg med en jomfru, hilser han på sin kone, og hun takker ham ikke for det . Og det ble sagt : en barzoon er en reise, så den som ser at han går på baksiden av sin barzone, han vil reise langt og bli god av sin kone . Hvis han så at han syklet og fløy mellom himmel og jord, ville han reise med sin kone, og hans status ville bli forhøyet . Hvis han ser at barzonen hans velter seg i skitt og møkk, så øker hans kamp, ​​og pengene hans vokser og øker . Hvis han dør med lekteren sin, er det konas død . Og den som stjal forhandlingsbrikken, han ville skille seg fra en kvinne . Og den som ser at barzonen hans er tapt, detonerer sin kone . Og den som ser at hunden hopper på fuglene, så har han en magisk fiende som følger kona, og på samme måte hvis en ape hopper på ham, så er han en jødisk mann, og skuddets blonde indikerer sorgen til eieren . Det er følt at kongen av kongen Brdhuna kvinne eller en tjener . Og det ble sagt : baraton indikerer en krangel eller indikerer en fremmed mann . Og den som ser at han kjører en ydmyket, ydmyket, hastig, han vil lide godt og lykke . Og det ble sagt : Den som ser at han kjører fallskjerm og hans vane er å ri på hoppe, så faller hans vekst og verdien synker, og han kan forlate sin kone . Og den som pleide å ri på esel, så han i en drøm at han kjørte med vår tillatelse, da ville hans minne øke, hans inntjening ville øke og hans ære ville være høyere . Dette kan indikere gratis ekteskap etter nasjonen . Og baratonene ropte kvinnens umoral . Den skallede ørnen er makt, og den sorte er penger og ære . Og den som ser ut som om en ukjent baraton kom inn i en by, da blir landet inn av en utlending . Albazhon Adham har autoritet ….

…Muren til bymuren i en drøm er Mujahideen menn, eller en sterk hersker, eller høvdingen Hafeez, og kanskje indikerer muren den tilbedende av landet eller dets lærde, eller loven som skiller sannhet fra løgn, og kanskje indikerer glede . Hvis muren indikerer penger, er balkongene og severdighetene hans utstyr, hans våpen og ammunisjon, og hvis muren indikerer kongen, er balkongene og målene hans vakter . Og den som ser at han er i en mur, så er han trygg fra fiendene sine, eller han er bevoktet mot det han frykter, selv om han er sølibat, gifter han seg . Han så bymuren eller isolatet Mahdoma behandlet døde av sitt arbeid . Og den som ser at et hakk i veggen har blitt et hakk før en løve kom inn i Medina eller en strøm av islam, er svak i det, og markedet for kunnskap blir utmattet . Den ukjente suraen indikerer islam, kunnskap, Koranen, penger, sikkerhet, fromhet og bønn, og alt det den beskytter mot alle andre fiender og alt det verste ….

…Og noen av uttrykkene sa : En visjon om den svarte hunden som bjeffer, staver feber, fordi jeg prøvde det gjentatte ganger ….

…Gnagende : Det er veiledende for mannen, fordi han reiser seg til sengen og beskytter ham mot forurensning . Det kan indikere pengene hans som kvinnen og sønnen har med deg . Kanskje det indikerer hemmeligholdet som er kjøpt, og den gratis som påvirker den . Det kan referere til tjeneren fordi tjeneren til sengen betaler skitten på ham ….