…Jaafar Al-Sadiq sa at det han hadde på seg i en mann fra en zarmouza, en stamme, en zeon, en sko eller en tasuma, eller noen av uttrykkene sa at den som så at han gikk i en gul såle, så tolket han med velsignelse og glede for det som ble nevnt i hadithen, og det er riktig : Den som bærer en gul såle er fortsatt i bassenget og gleden . Han har også bevis for den allmektiges ordtak, lyse gule i fargen som gleder seerne ….

…Og den som ser at oppstandelsen har oppstått og skapelsen møtes ved Kawthar-bassenget og søker vann, så indikerer det autoriteten til en konge som likestiller mennesker ….

…** Profetens syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, at han fikk nøklene til jordens skatter . På myndighet av Uqbah bin Amer – må Gud være fornøyd med ham – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, gikk ut en dag og ba for familien til en av hans bønner over overnattingen og deretter gikk til prekestolen og sa : ( Jeg er over deg og jeg er martyr mot deg, og jeg, ved Gud, ser på bassenget mitt nå og at jeg har gitt nøklene til jordens skatter. Eller nøklene til landet, og Jeg, av Gud, frykter ikke at du vil bli med meg etter meg, men jeg er redd for at du vil konkurrere i det .) Abu Hurayrah – måtte Allah være fornøyd med ham – sa : Allahs sendebud fred være med ham ( Nusrat skrekk og gitt talets kortfattethet og mens jeg sover som Ji nøkler bakkeskap har lagt i hendene mine ), sa Abu Hurayrah – må Allah være fornøyd med ham -: Allahs sendebud har gått Allah velsigne fred være med ham, mens du løfter henne . Al-Hafiz Ibn Hajar sa i ( Fath al-Bari ): Uttrykksfolket sa : Nøkkelen er penger, ære og makt . Hvis han ser at han åpner en dør med en nøkkel, vil han få sitt behov ved hjelp av noen som er i trøbbel, og hvis han ser at han har nøkler i hånden, så treffer han en stor autoritet . Al-Khattabi ble rapportert at han sa : Det som menes med landets skattkammer er det som ble åpnet for nasjonen fra ammunisjonen fra Khosrau og Cæsar og andre, og det er mulig at mineralene på jorden inneholder gull og sølv . Andre sa : Det bæres heller generelt enn det. Al-Hafiz sa : Nøklene til statskassen som er ment er det som åpnes for ummah hans etter ham fra al-Futuh, og det ble sagt : mineraler . Jeg sa : Dette er identisk med virkeligheten i vår tid, som vil bli forklart av den allmektige Gud . Og Al-Hafiz sa i sin tale om sitt ordtak, og du trekker den ut av nesen ved nonnen og trekanten, noe som betyr at du trekker den ut, du sier : Du kutter brønnen hvis du trakk jorden ut . Ektheten av de to fortellingene til Uqba og Abu Huraira – må Gud være fornøyd med dem – dukket opp i vår tid, da brønner med olje og vann dukket opp langt i jordens dyp, og det som også dukket opp fra gullmineraler og andre skatter av jorden som folk ikke kunne nå unntatt i disse tider ….

Og den som så at han var ansvarlig, han falt i nød og pine, og den som så hans skala, favoriserte hans gode gjerninger og adlød ham, ellers, i henhold til det han så, og den som så skalaen, indikerte glatt rettferdighet og høyden på urettferdighet, og den som så at han passerte stien forsvarlig, han ble frelst fra nød, fristelse og lidelse, og hvis han falt i ilden, faller han i oppror og lidelse, og hvis han ser at han står på ham, ting er oppreist på hendene, og hvis han ser at han drakk fra bassenget, vil han dø av islam

…Når det gjelder Al-Kawthar-bassenget, ble det presentert i kapittelet i kapittel fire, og når det gjelder resten av menstruasjonen når det gjelder setningen, refererer det til fire aspekter av menn som er gunstige for mennesker, rike mennesker, en sum penger. og folk som drar nytte av folk fra arbeidet sitt ….

…Sjelden, en pålitelig mann fortalte meg at han sa at han kom inn i Jerusalem for noen år siden, og at han hadde en stor pest, så jeg møtte sjeik Abi Bakr al-Halabi, som bor i Tayluniyah, kjent i nærheten av Bab Hatta, og jeg leste hadithen for ham tidligere, så jeg leste med ham hans svar fra Koranen etter middagsbønnen, i henhold til hans vane. Da han var ferdig, kalte han disse ordene tre ganger med en gruppe studenter, jeg spurte ham om det, så han sa en anekdote fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så instruerte han noen av gruppe for å skrive det til meg, så de skrev det og korrigerte det for ham. O Gud som er full av styrke og allmakt, o Gud, o Gud, o Gud, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, din neste herlighet og din ros av ros – og det er ingen gud uten deg, o Gud, jeg søker tilflukt hos deg fra knivstikking, pest, overraskelse og dårlige vendinger i sjelen, familien og pengene, og barnet, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, antall synder til du blir tilgitt, o Gud, velsigne Muhammad, eieren av bassenget og Al-Kawthar, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, som du ba for oss vår profet Muhammad, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så gi oss livet vårt og gjør oss til våre hjem og ikke ødelegge oss med våre synder og feil og nåde oss med din barmhjertighet oh Gud er den mest barmhjertige, så Gud vil være tilstrekkelig med dem, og Han er den Hørende, Den Allvitende, og Gud er den Nådigste, og det er ingen styrke eller kraft uten i Gud, den Høyeste, den store. Så spurte jeg ham gjennom hans støtte til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred. Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred i en drøm, og en stor pest kom ned i landet til de fleste av dets folk døde. Han samlet noen av nyhetene til ham og spurte ham at hvis han så Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, på sin vane i en drøm, han ba ham om forbønn over dem, så han så profeten, fred og velsignelser være over ham, så han fylte ham med denne bønnen og ba ham om å ringe etter det og lærer folket å be om det når han løfter pesten. Han sa, så jeg sa, o Guds sendebud, jeg frykter at jeg vil glemme ham, ellers vil jeg villede noe av det. Han sa, så Guds sendebud, Guds fred og velsignelser være med ham, beordret en mann som var med ham og sa : Skriv det til ham i håndflaten . Så jeg våknet og fant den i min hånd skrevet på ordlyden, da den er germansk. Forfatteren sa, og jeg spurte hvem som fortalte meg om Sheikh Abu Bakr autoriserte deg til å fortelle dette fra ham med denne fortellingskjeden, og han sa ja ….

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Og den som ser at han er i et skip og sank og han blir hilst, da drukner han i verdslige saker, og hans konsekvenser vil være gode ….

…Svømming Hvis du drømte om å svømme, betyr dette god varsel og suksess hvis du elsker å svømme . Hvis du drømmer om at du drukner mens du svømmer, forutsier dette at du vil lide mange bekymringer og problemer . Hvis en jente drømmer om at hun svømmer med en venn som er dyktig i svømming, betyr dette at hennes gode egenskaper vil gjøre henne akseptabel, og vennene hennes vil blinde øynene for hennes kjærlighetsforhold, mens svømming under vann betyr tvister, uenighet og bekymre deg ….

…Havet : Når det gjelder havet, refererer det til alle som har myndighet over skapelsen, som konger, sultaner, samlere, herskere, lærde, mestere og ånder for sin makt og store fare, og hans å ta og gi og sine penger og hans kunnskap om vannet hans, og lede hans menn eller hans krefter eller hans argumenter og befalinger, hans fisk er hans undersåtter, hans menn er hans levebrød og hans penger eller hans saker og hans ledelse, og hans husdyr Hans assistenter og studenter, hans skip , hans soldater, hans boliger, hans kvinner, hans forvaltere, hans handel, butikker, bøker, koraner og rettsvitenskap . Og havet kan peke på verden og dens redsler at en verner og finansierer, og utarmet en annen og dreper ham, og besitter den i dag og dreper ham i morgen, forbereder den for i dag og ødelegger den etter den . Dens skip, deres markeder, årstider og nåværende reiser, beriker mennesker og utarmes andre . Og dens vind er dets levebrød, dets antall, dets ulykker, dets Touaregs, dets innbyggere, dets fisk, dets levebrød, dets dyr og dets husdyr, dets skadedyr, dets Touaregs, dets konger og tyver, og dets bekymringer og dets oppvigling . Han har makt hvis det er om sommeren og i dette havet, eller han flyter i kunnskap og blander seg med lærde, eller han utvider seg med penger og handler i den grad han roser i havet og sin makt over vannet, og hvis han synker i sin tilstand og dør ikke i drukningen, heller ikke blir han slått, eller i en tilstand av smerte, seiler mens han er i den. Og fra deres ordtak at så og så druknet i denne verden og druknet i lykke og kunnskap, og med autoritet, og hvis noe dør, drukner han, ødelegger gjelden sin og hans intensjon er feil for det som kreves, for å møte fødsel og drukning . Men hvis han kom inn eller svømte i den om vinteren og kulden, eller mens han ristet, rammet ham en ulykke fra sultanen, enten fengsel eller pine, eller sykdom, vannet og skadelige vinder, ellers ville han komme i dødelig oppvigling . Hvis han druknet den gangen, ble han drept i leiren sin eller gjelden hans ble ødelagt i en fitnah . Og den som tar fra vannet sitt, drikker det eller anskaffer det, han samler inn penger fra en makt som ham, eller han vinner fra denne verden mot ham . Og den som kommer inn i havet og slår det fra bunnen, gjørme eller gjørme, de er fra den største kongen eller fra autoriteten til dette stedet . Og den som skjærer over et hav eller en elv til den andre siden, han vil skjære av i en hvisking og redsel eller av frykt, og han vil bli utfridd fra den . Og noen av dem sa : Den som så havet treffe noe han håpet på, og den som så at han kjempet mot havet, da går han inn i kongens arbeid og er bedragersk fra det, så hvis han drikker alt vannet sitt, eier verden og forlenger livet sitt, og han treffer som kongens penger eller hans makt, eller hans motstykke er i hans eie . Hvis han drakk det til det ble fortalt fra det, mottar han penger fra kongen han finansierer med sitt lange liv og styrke, og hvis han trekker fra det, søker han fra kongen en jobb og får den like mye som han stammer fra det. Hvis han helte det i et fartøy, ville han tjene mye penger fra en konge, ellers ville Gud den allmektige gi ham en tilstand der han samler inn penger. Staten er sterkere, bredere og mer holdbar enn havet, fordi den er Guds gave . Og den som bader fra havet, hans synder skal sones opp for ham, og hans bekymring for kongen vil bli fjernet . Og den som vandrer i havet, han bor på synder . Og den som ser havet langt borte, han ser skrekk, og det ble sagt at noe vil komme nær ham som han håper . Det er bedre å se havet rolig enn å ha turbulente bølger ….

…Å se ham i en drøm indikerer veiledning etter villledning og omvendelse etter synd . Kanskje indikerte det herskeren som drukner mellom rett og galt . Kanskje det indikerer personen som ikke bærer ondskap . Sigten indikerer skadelig og distraherende fordi den deler ting og ikke samler dem . Og det ble sagt : Han er en mann som skiller mellom kjære og familie . Og det ble sagt : Det er en feier fordi det renser skitten, og det ble sagt : Han er en mann med hederlige penger som strømmer på hendene . Og indikerer hushjelpen ….

…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…

…Mandarinen sett i en drøm indikerer for den reisende i drukningens hav, for det som er i den drukner fortsatt . Og potten kan indikere verdiene til huset, eller herskeren og tilsynsmannen ….

…Og den som ser muldyret som skynder seg å gå til han drukner, det er en presserende reise ….

…Og den som ser at båten hans sank, og at noen av eiendelene hans går ut på vannet, og hvis alle eiendelene hans drukner, indikerer dette at pengene hans er ødelagt ….

…En strøm er i en drøm et fiendtlig angrep, akkurat som et fiendtlig angrep er en strøm . Den som ser en strøm av regn, han vil bli skadet, syk eller på reise . Hvis strømmen stiger opp i butikkene, er det en flom eller urettferdighet fra sultanen . Og den som ser at han forhindrer strøm fra sitt hjem, han vil behandle en fiende som hindrer ham i å skade familien eller følget hans . Strømmen er indikativ for fienden hvis de raser klosteret, ødelegger trær, dreper dyr eller drukner mennesker. Hvis folk drar nytte av det, indikerer det suksessive gode gjerninger . Og strømmen indikerer samtalen og løgnen i artikkelen . Og hvis strømmen gikk med blod og kadaver, indikerer det avsky for den allmektige Gud . Og å se floden er bevis på regn . Kanskje indikerte torrenten på et annet tidspunkt som kjetteri fra retningen som torrenten kom fra . Og den som ser at strømmen kom inn i et folks hjem og gikk med pengene og husdyrene sine, så er det en fiende som misunnelig over dem . Og strømmen om vinteren indikerer et folk som er ulydige og ikke har kunnskap . Og den som ser at han har gått ut av vannet som svømmer til landet, da vil han bli frelst fra en undertrykkende hersker, og hvis han ikke er i stand til å krysse, la ham passe på å sitte i hendene på en hersker og ikke adlyde sin hersker ….

…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, så den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans død. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, så jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, så søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens død, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han så at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han så at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, så er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han så at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, så er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, så hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han så at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han så ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, så hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, så han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, så han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….

…Og den som ser at han er i et skip, så er han i et skip, han er syk eller fengslet, eller noe som forhindrer ham i å stå opp i saken hans, og skipet kan være hans utfrielse fra det han frykter og advarer. og det kan være en kvinne. Hvis han er singel, gifter han seg og den som ser at han bygger et skip eller eier det, kjøper det eller er begavet til ham eller er i det, blir gift. En kvinne eller han kjøper en tjenestepike og den som ser at han var på et skip og går ut av henne til land, så vil han bli frelst fra nød, inneslutning, bekymring, sorg, ulykke og sykdom, og den som ser at skipet fortsetter sin gang, bekymringen er svakere og skyndte seg å forlate eieren fra ham, selv om han er fengslet så lenge han er i fengsel, eller han er syk i lang tid, eller en tur er umuliggjort for ham, eller han ba om en sak som han ikke nådde, og den som så at skipet sto i det stillestående vannet, som var vanskeligere for ham og for hans flukt, og det ble sagt at den som så at han var i et sjøskip eller i elven, så går han inn i en sultan eller en hersker, og den som ser at han stiger opp til et skip fra midten av havet etter at han er sikker på ødeleggelsen Han var skyldig, angret på sin skyld, eller en fattig pr. en velstående sønn, eller en pasient som søkte kunnskap, eller en bekymret person som fortsatt var bekymret, eller en enslig mann som giftet seg eller ble venn med en tjenestepike, og den som så at han var på et skip og sank og ga ham fred, da drukner han i en verdslig sak, og hans konsekvens er god, og den som ser at skipet hans er ødelagt av ham og deretter overgår styrene hennes, det er en ulykke hos en far eller onkel eller lignende, fra fare Han har og kan indikere eiers død, og den som ser at skipet hans flyter i luften, så er det hans død uunngåelig…

…Og noen av uttrykkene sa : En visjon om den svarte hunden som bjeffer, staver feber, fordi jeg prøvde det gjentatte ganger ….

Melken til hunden er en stor frykt

…Melk er i en drøm islams natur, og det er tillatte penger . Og ostemasse er forbudt på grunn av surhet og utgang av fett . Og den som ser at brystene gir melk fra henne, at verden fører til ham . En persons melk er inneslutning og tetthet for ammende og ammende mødre, og hvis han ser at han har kjøpt en ammende kvinne for å amme sønnen, så oppdrar han sønnen ved skapelsen . Og det ble sagt : Den som sugde melk av en kvinne, ville tjene penger og tjene penger . Og den som så at han drakk hestemelk, sultanen elsket den og fikk godt av den . Og den som drakk melken fra Rameka, han møtte en konge . Og kvegmelk er tillatte penger fra sultanen og et godt levebrød . Melk er snikende, og melking av kamel er et problem. Hvis det melker det og melken kommer ut, er det i sin makt, og hvis det melk er gift, høster det ulovlige penger . Og pollenmelk er et instinkt i religionen, så den som drikker av det, er standhaftig i den instinktive naturen, ber, faste, zakat og almisser, og for sin drikker har han tillatte penger og visdom . Og det ble sagt : Den som ser at han melker en kamel og drakk av melken hennes, da vil han gifte seg med en rettferdig kvinne, og hvis han er gift, blir en gutt født til ham . Og den som ser at han melker en ku og drakk melken og var slave, så blir han frigjort, selv om han er fattig, blir han rik . Melken til sauer og geiter er penger som skal betales fra arabere og ikke-arabere . Og den som så at han drakk sauemelk, ville ha fått godt, trøst og glede . Og løvinnens melk hadde penger til bart og triumfer over fienden sin . Og ørnenes melk er ære og seier over en sterk og sjenerøs fiende . Og tigermelk til de som drikker den viser fiendskap . Ulvens melk er en fin og alvorlig frykt og skade livsgrunnlaget til de som drikker den, og det ble sagt : Det er penger og makt, og den som ser at han drakk det, vil oppnå presidentskapet . Grisemelk vil ombestemme seg hos den som drikker og gå . Hundens melk er en stor frykt for hans drikker, og det han mottar fra en undertrykkers hånd, og det ble sagt : Den som drakk den, ville få makt og ledelse over folket i landet hans . Og det ble sagt : Albanerne fra alle monstre er i tvil om religion . Og sebramelk er en sykdom som det finnes en kur etter . Doe melk har et lite levebrød . Og melking og sviende melk er en god ting mellom ham og hans fiender . Revemelk er en mindre sykdom etter kort restitusjon og levebrød . Melken til et husdyr er en enkel sykdom, det samme er melken til en fitte . Og den som ser at melk kommer ut av jorden, det er utseendet til undertrykkelse og oppvigling der blod utgis . Sauemelk er hederlige penger, kumelk er rik og muldyrmelk er hard og forferdelig . Grisemelk er en stor pengeslag . Og morsmelk for syke hvis han drikker det er en kur mot sykdom . Melken til hunden og felinesykdommen eller frykten . Melk indikerer penger, økende liv og graviditet, fremveksten av hemmeligheter, kunnskap og monoteisme, og indikerer medisin for medisin og levebrød . Kumelk, sau, kamel og bøffel oppsummeres penger . Dyrets melk og fuglen, hvis den er funnet, er litt penger, spesielt melken fra kaninen og hoppens melk . Og melkefennikel og revs hor . Menneskemelk er en tillit som ikke skal brukes på andre enn dens Herre . Melken fra det ukjente fra dyret er den syke herlighet og aktivitet, og frelse fra fengsel, eller penger som er overvunnet ….

…Kosehund Hvis du drømmer om en laphund, forutsier dette at venner vil hjelpe deg i en overhengende trøbbel . Hvis denne hunden er avmagret og dårlig i utseende, vil triste ting skje som reduserer dine evner ….

…Fugl : dukket også opp, og indikerer at han giftet seg med en kvinne hvis han pakket ham og sov, og hvis han så at hunden hans var laget av perler, så er kona hans en religion som leser Guds allmektige bok ….

…Halsen : Vemoda sekretariat, og økningen i gjeld og øke ytelsen til sekretariatet, og ufullstendighet redusert i ytelsen til sekretariatet : sagen var i nakken nabolaget omgitt, det er ikke godkjenning hans penger, og sa den allmektige : ~ Satoukon hva Boukloa oppstandelsesdagen . ~ Hvis han ser at hunden hans har eksplodert i blod, dør han . Hvis imamen ser en ruhet i nakken, er det hans styrke i hans rettferdighet, og hans undertrykkelse av hans fiender, og herding av ryggen er en kraft over hva Gud imiterte, og god vekst indikerer fly og flukt . Håret på baksiden indikerer at han har penger og han har penger . Og barberte baksiden av sekretariatets opptreden og eliminere gjeld . Hvis han ser at han ikke har hår, indikerer han sin konkurs . Og en mann så ut som om nakken hans ikke var lang eller kort, så han fortalte visjonene sine på en kryssing, så han sa : Hvis du har dårlige oppførsler, er karakteren din god, og hvis du er modig, øker motet ditt, og hvis du er av dårlig karakter, blir du beæret ….

I en drøm er det menneskets streben og jakten, og storheten i de to paradisene var den beste av verdslige saker . Og det ble sagt : kvinnen er bardunen, så den som ser at han er desperat, og han er ikke i stand til å holde ham, så vil hans kone ha kontroll . Hvis han snakket med ham, fikk han store penger fra sin kone og ble forhøyet . Hvis han ser at han gifter seg med en jomfru, hilser han på sin kone, og hun takker ham ikke for det . Og det ble sagt : en barzoon er en reise, så den som ser at han går på baksiden av sin barzone, han vil reise langt og bli god av sin kone . Hvis han så at han syklet og fløy mellom himmel og jord, ville han reise med sin kone, og hans status ville bli forhøyet . Hvis han ser at barzonen hans velter seg i skitt og møkk, så øker hans kamp, ​​og pengene hans vokser og øker . Hvis han dør med lekteren sin, er det konas død . Og den som stjal forhandlingsbrikken, han ville skille seg fra en kvinne . Og den som ser at barzonen hans er tapt, detonerer sin kone . Og den som ser at hunden hopper på fuglene, så har han en magisk fiende som følger kona, og på samme måte hvis en ape hopper på ham, så er han en jødisk mann, og skuddets blonde indikerer sorgen til eieren . Det er følt at kongen av kongen Brdhuna kvinne eller en tjener . Og det ble sagt : baraton indikerer en krangel eller indikerer en fremmed mann . Og den som ser at han kjører en ydmyket, ydmyket, hastig, han vil lide godt og lykke . Og det ble sagt : Den som ser at han kjører fallskjerm og hans vane er å ri på hoppe, så faller hans vekst og verdien synker, og han kan forlate sin kone . Og den som pleide å ri på esel, så han i en drøm at han kjørte med vår tillatelse, da ville hans minne øke, hans inntjening ville øke og hans ære ville være høyere . Dette kan indikere gratis ekteskap etter nasjonen . Og baratonene ropte kvinnens umoral . Den skallede ørnen er makt, og den sorte er penger og ære . Og den som ser ut som om en ukjent baraton kom inn i en by, da blir landet inn av en utlending . Albazhon Adham har autoritet ….