…Og den som ser at han har dirham og har tatt fra det eller gått fra ham på en irreversibel måte, så tolkes det på to måter, enten sønnens død eller forekomsten av skade som han fører tilsyn med døden fra ….
Drømmer om hus som flyter bort i en flom
(172 betydninger av å drømme om hus som flyter bort i en flom)…Og den som ser at han ødelegger noe i det, så er dets uttrykk mot ham, fordi sjøpensjonens folk kaller godhet korrupsjon og korrupsjon som god ….
…Og den som ser at sebraen har flyktet fra den, så har han til hensikt å paradoksere islams gruppe og følger korrupsjonens vei ….
…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….
…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….
…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….
…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….
…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….
…Feieren : Det er også en tjener og en fordel, fordi den feier bort skitt og gjødsel, og alt dette er penger, og bare de som har det trenger det . Det er for celibatet og for de som håper å kjøpe en slavejente som er fornøyd med ham, og som Iqbal ikke kan forsørge ham, og som han velsigner et evangelium han kan samle for, og for de som har mat på landet som indikerer hans prestasjon . Hvordan kan det feies bort med smuss, søppel eller halm, så det er beundret i overflod, og å bli feid bort kan indikere feighet og drap, fordi det ikke bryr seg om hva det ble feid bort, og det forblir ikke . Og det kan indikere kunnskap . Og det ble sagt at hun er en sønn hvis han ikke jobber med henne, og hvis han jobber med henne, er hun en tjener ….
…Spektrum Hvis du drømmer om å se et spekter av en av foreldrene dine, betyr dette at du er i fare . Og du må være forsiktig med å danne et partnerskap med fremmede . Hvis du ser spøkelsen til en død venn, så forutsier dette at du vil gjøre en lang reise med en ulykkelig venn og lide skuffelser . Og hvis spekteret snakker til deg, vil du falle i hendene på fiendene . For en kvinne forutsier denne drømmen enke og bedrag . Hvis du ser en engel eller et spøkelse dukke opp på himmelen, betyr dette tap av klanen og ulykke . Hvis du ser et kvinnelig spøkelse på høyre side av himmelen din og et mannlig spøkelse på venstre side, som begge er i Sarahs trekk, betyr dette en økning fra uvitenhet til berømmelse, men du vil nyte æren og stillingen i kort tid hvis døden vil besøke deg og føre deg bort . Hvis du ser et kvinnelig spøkelse på høyre side av himmelen din og et mannlig spøkelse på venstre side, som begge er i Sarahs trekk, betyr dette en økning fra uvitenhet til berømmelse, men du vil nyte æren og stillingen i kort tid hvis døden vil besøke deg og føre deg bort . Hvis du ser et kvinnelig fantom i trange klær som flyter stille på himmelen, betyr dette at du vil gjøre fremskritt i vitenskapelige studier og få rikdom nesten mirakuløst, men det vil være en indre melankolsk tone i livet ditt . Hvis du drømte om at du så spekteret til en venn eller en av dine levende slektninger, betyr dette at du er utsatt for bedrag fra en venn, og denne drømmen advarer deg om å ta vare på dine saker og holde dem under ditt personlige tilsyn . Og hvis spekteret virker turbulent, kan det innvarsle en tidlig død for denne vennen ….
…Når det gjelder flebotomi : Hvis noen ser en gammel mann, så forkaster han ham, han hører et ord fra en venn . Hvis det kommer ut av blodsved, blir det belønnet . Hvis det ikke kom noe blod ut av det, så sies det at det er riktig, og separatoren kommer ut av synden . Hvis han slår ham av paradoksalt, slutter han å snakke om ham, og hvis han stopper ham lenge, øker han ordene og dobler dem, og hvis han ser ut som om han er en ung mann, så vender han ham bort i lengderetningen, så hører fra fienden sin stikke mot ham og øker pengene . Og den som ser det som om den unge mannen vender ham bort, så er det døden til noen av hans slektninger . Hvis den unge mannen knekker ham lenge og det kommer blod ut av ham, slår han ham fra sultanen og tar like mye penger fra ham som blodet som kom ut av ham . Hvis en lærer vender ham bort og det kommer mye blod ut av ham i en bolle eller tallerken, så blir han syk og pengene hans går til barna og legene, fordi tallerkenen er legen . Hvis han bryter det og ikke ser noe blod eller en ripe, hører han ord fra sine slektninger som tilskrives det organet, så mye som han led av smerte . Hvis han forakter blod som kommer ut, blir han syk og skader pengene sine, og hvis det er i hans samvittighet at flebotomi gagner ham, og blodet kommer ut av det i et kjent og avtalt beløp, så er hans religion gyldig og kroppen hans er også sunt det året ….
…Flom Hvis du drømte om en flom som ødelegger store vattpinner i landet og bærer deg på gjørmete rusk, betyr dette sykdom, tap av arbeid, elendighet og størst mulig ekteskapsforstyrrelse og ubehag ….
…Duen : Det er den rettferdige og elskede kvinnen som ikke søker en erstatning for mannen sin, og Noah, fred være med ham, kalte på henne, og indikerer de presserende nyhetene, sendebudet og boka, fordi hun videreformidler nyheten i boken, og opprinnelsen til det er at Noah sendte ravnen for å vite hva som var vann for ham, og han fant et lik som flyter på vannet, så han jobbet med det, han sendte duen og hun brakte ham et grønt papir , og han ba om det : det er for den som er i nød eller har fraværende gode nyheter hvis det faller på ham eller et fly kommer til ham, med mindre han er syk og faller på hodet, for det er dødsduen, spesielt hvis det var fra duen og vinket mot hodet hans i søvn, og kanskje var duen en jente . Og den beste grønne duen, og den som ser at han eier noe umåtelig av den, han vil ha bytte og godhet . Noen av dem er døtre og nabolag, og tårnet er en blanding av kvinner, og kyllingene er sønner eller nabolag . Og den som ser en menneskedue, så er han en bøkemann, og hvis han sår fôr til duer og kaller dem til ham, så leder han . Og duen brøler og skylder på en mann for en kvinne . Egg er religion, grønnsaker er fromhet, svarte er herrer over kvinner og menn, og ballker er eiere av blandinger, og den som er fremmedgjort for en due og ikke kommer tilbake til ham, han skiller seg fra sin kone eller dør, og den som har duer, har kvinner og slave kvinner som ikke bruker på dem . Hvis vingen på en due blir kuttet, vil han sverge til sin kone om ikke å gå ut, eller å bli født til ham av sin kone eller å bli gravid . Duen er en arabisk mann eller kvinne, og den som slakter den, vil skjemme bort en jomfru kvinne, og den som spiser kjøttet hans, skal spise kvinnens penger . Og duer med kyllingene, fangenskap med barna sine . Og den tilskrevne veiledende due, nyheter som kommer langveisfra . Og hvis kona hans var gravid, fødte hun en gutt . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en hvit due som likte meg veldig godt, som om et av øynene hennes var et av de beste øynene til en due, og det andre øyet i den hadde blitt dekket med gult . Ibn Sirin lo og sa : Du gifter deg med en vakker kvinne som du liker veldig godt, og det betyr ikke noe for deg hvem du så med øynene hennes, fordi mangelen ikke er i hennes syn, men er noe i hennes klitoris, og den er dårlig i hennes karakter og skader deg med det . Så personen i visjonen giftet seg med en kvinne og så fra henne en sterk karakter ….
…Når det gjelder testiklene, er de ansvarlige for levebrødet, jentene og vedlikehold og beskyttelse. Den som ser på dem fra Zayn eller Shein, ble tilskrevet det, og den som ser en mangel i testiklene hans, så erobrer hans fiender ham, og hvis han ser dem i en manns hånd, triumferer hans fiende , og hvis han ser ut som om de var fraværende uten smerte eller ga dem til noen, så blir han født av noen andre. Å tilskrive ham og ta dem bort er barnas død, og den som så at de ble avskåret og han hadde en pasient, da ville han dø og kan være paradoks for to koner, og den som så dem, er stor, indikerer at han holder på fra fiendens onde, og noen av dem sa at alle menneskers og dyrs eunukker er penger, og den som har noe av det og går bort fra ham, vil bli tolket med penger og den som ser at han har vokst opp Noe av det er ute av sted og er borte, fordi han får penger for ham uten ansiktet og bruker dem malplassert…
…Og den som ser at han har kommet seg bort fra stien eller avviket fra den, da er han på avveie fra sannheten og metoden for rettferdighet i sin religion eller sitt verdslige liv så mye som han gikk bort fra stien ….
…Khimar er i en drøm kvinnens mann . Det er for en kvinne å dekke henne og pynte henne . Hvis en kvinne ser at hun har en regnklær på hodet, eller hun har et regnfullt plagg på seg, vil fiendene hennes fly henne bort med forfengelighet og forfengelighet fra ektemannens side . Hvis khimar er svart og utslitt, er mannen hennes fattig og tåpelig . Ulykken med khimar er ulykken til kvinnen i mannen sin, og hvis hun ikke har en mann, er det skadelig for pengene hennes eller ulykken i verdiene til sin bror eller onkel . Hvis en mann ser at han har på seg en maske, rammer han en tjenernasjon . Hvis en kvinne ser at hun har lagt sløret av hodet i en samling mennesker, vil hun bli plaget av noe som tar bort beskjedenhet . Hvis hun ser at sløret hennes er borte, forlater mannen hennes henne, og hvis han kommer tilbake til henne, kommer mannen hennes tilbake . Khimar er den menneskelige religionen ….
…Og den som så at han mistet noe av pengene sine og kom for sent, så kastet han bort noen av pengene sine ved hånden og kastet bort resten med vanskeligheter ….
…Den som ser at han kaster bort noe fra det, så kaster han bort noe sånt for folk ….
…Hvis lydighet svarer i en drøm, indikerer dette en kraft som følger med ham i Hashim, fordi Bazzi er i stand til å overfugle . Hvis han ser at han etterlyser kamuflasje, vil han oppnå en dødelig hær fra de arabiske elitesoldatene . Al-Bazi er en mann med prestisje, maskulinitet og ære, og den som tar ham, vil få en sønn . Og hvis han var fra emiratets folk, fikk han myndighet . Hvis det fløy ut av hånden og forlot benet, ville hans besittelse forsvinne og minnet om det forble, og hvis noe av fjærene var igjen i hans hånd, ville noe av kongen forbli i hans hånd . Og bazzaen slaktet kongenes død, og kjøttet deres ble spist av sultanen . Og den som så en Bazzi på hånden og var en av kongesønnene, han oppnådde autoritet, selv om han var en vulgær, vant han presidentskapet og tenkte på ros blant folket . Hvis Al-Bazi dreper i hjemmet hans, vil han seire som en tyv . Hvis han så en kamel som landet på en lokalitet, kom tyver inn i den med nummeret sitt, og hvis han så at en musvåre kom ut av setet hans, fulgte han en mann som spiste det forbudte, eller skjulte seg hjemme . Og Al-Bazi betegner tyver som kutter åpent, og Al-Bazi betegner ære og makt, seier over fiender, oppnåelse av håp og utsmykning av barn og ektemenn, Mamelukes og medhustruene, dyrebare penger og helse, frigjøring av bekymringer , øynene, og overflod av reiser . Kanskje indikerer det døden for å få liv, og det indikerer fengsel, begrensning og elendighet i restauranten og drikken . Og den som ser at buzzi har gått bort fra ham, så går makten hans bort fra ham, og hvis det blir igjen tråden i hans hånd, eller noe av hans fjær, så er hans makt borte og pengene forblir i hans hånd så mye som det som er igjen i buzzi-hånden, og den som ser at han har kjøpt en musvåge for å jakte med den, så vil han være på jobb, og han blir sendt inn i den. Arbeidere som det gis penger til . Og det ble sagt : Buzzardens død indikerer ødeleggelsen av undertrykkerne ….
…Diaré i en drøm er å kaste bort og kaste bort penger . Og arrestasjonen og klemmen på knapphet og gjerrighet ….
…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…
…Hvis en person kom bort fra veien i en drøm, og stien var rett, indikerer det hans tilbøyelighet fra sannheten og veiledningen, og hvis det var en skjev vei, er villfarelse fra den en hindring fra rikdom til å søke rasjonalitet og integritet . Og den som ser at han har kommet bort fra stien, da går han i løgn, og hvis han finner veien til veiledning, så vil han slå bonden . Se også avbryt ….
…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….
…Hans visjoner om løgnere Musaylimah og Al-Ansi på myndighet av Nafi` bin Jubair på myndighet av Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem – han sa : Musaylimah løgneren kom på tidspunktet for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han sa at hvis Muhammad gjorde saken til meg etter ham, fulgte jeg ham og presenterte den for menneskene til mange av hans folk, så kom Guds sendebud til ham. Gud være med ham og med ham Thabit Ibn Qais bin Shammas – og i hånden til Guds sendebud et stykke papir – til han sto på Musaylimah blant sine følgesvenner og sa : ( Hvis du ba meg om dette stykket, ville jeg ikke gi det til deg, så vil du ikke gå utover Guds befaling i deg, og hvis jeg klarte å forstyrre deg, og jeg ser deg der jeg viste det som jeg så, og dette er bevist, svarer han deg på mine vegne ) Så vendte han seg bort fra ham Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem begge – og jeg spurte om ordene fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ( du ser der du viste det jeg så ) og Abu Hurairah fortalte meg at Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( mens jeg sov, så jeg i hånden min to armbånd av gull Vohemena ville Voouhy til i en drøm at Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma løgnere går ut etter meg, en blindhet og andre Musaylimah . fortalt av Bukhari Obeid bin Abdullah bin terskel, sa : Vi har hørt at Musaylimah løgner ga byen gikk ned i jenta Harith Dar var en jente bin Harith under Kraiz – og hun er mor til Abdullah bin Aamer – så Guds sendebud kom til ham for å be Gud være over ham og med ham Thabit bin Qais bin Shammas – som kalles forkynneren av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham – og i Guds Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, en bar sto over ham og han snakket til ham. Musaylama sa til ham : Hvis du vil, la oss være mellom deg og saken, så legger du det for oss etter deg, så sa profeten at Gud velsigne ham og gi ham fred ( hvis du spurte meg om denne staven, hva jeg ga du, og jeg ville se deg der jeg viste det jeg så, og denne Thabit bin Qais vil svare deg på mine vegne ) da vendte profeten seg bort fra Guds bønner og fred. Ubayd Allah Abdullah sa : Jeg spurte Abdullah bin Abbas om synet av Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham som han nevnte sa Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – fortalte meg at Allahs sendebud, fred være med ham sa ) mens jeg sover Oreet han satt i hendene mine Swaran gikk Vfezathma og Lthma ga meg tillatelse Venfajthma Aftara Voolthma løgnere gå ut, sa tjenere Gud : en – Ansi, som ble drept Fayrouz i Jemen og andre Musaylimah løgner ….
…Og noen av uttrykkene sa: ~Den som så en gal mann trekke ham bort mens han løp bort fra henne, han er en asket i denne verden, og hun kommer til ham .~…
…Og den som ser at regnet faller i begynnelsen av året eller begynnelsen av måneden, det vil være i det året eller i den måneden, velstand og velsignelse, og hvis regnet faller så kraftig som en flom, vil folket i den sted vil bli etterfulgt av et stort mørke ….
…Torrent : dens inntreden i byen indikerer en epidemi, hvis folket er i noe av det, eller hvis fargen er fargen på blod eller brunhet . Og det kan indikere at han gikk inn i en militærhær i sikkerhet eller selskap, hvis han ikke hadde rikdom og folket ikke var i frykt for ham, så hvis han revet noen av husene deres og passerte pengene og husdyrene sine, så er det en fiende som misunnelig over dem eller en makt som prøver mot dem, i den grad det øker visjonen og beviset på årvåkenhet . Noen av dem sa at fiendens angrep er voldsomt, og fiendens angrep er strømmende . Hvis strømmen stiger opp i butikkene, er det en flom eller soldater av en urettferdig hersker som angrep, og strømmen er en dominert fiende, og hvis han ser at takrennene strømmer uten regn, er det blod som blir utøst i det by eller lokalitet . Hvis han ser at det strømmet fra regn og helte ut vannet, så er disse bekymringene tydelige fra folket på det stedet, og fruktbarheten til en stat er lik takrennene, og hvis takrennene ikke er reist, er den under det . Hvis takrennen er fokusert på en person, vil han bli plaget . Hvis den voldsomme stien fører til elven, er kongen en fiende av ham, og han søker hjelp fra en mann som rømmer fra sitt onde . Og den som tror at han har drukket strømmen fra hjemmet sitt, han vil behandle en fiende og forhindre ham i å skade familien eller hans død . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så overraskelsene strømme uten regn, og jeg så folk ta fra ham, så Ibn Sirin sa : Ikke ta fra ham . Mennene sa : Jeg gjorde ikke og jeg tok ikke noe fra ham, så han sa : Du har gjort det bra, og det var bare kort tid til rettssaken mot Ibn Al-Muhallab ….
…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….
…Og al-Kirmani sa: “Den som ser en flom av mange kameler på et land eller i en landsby, det indikerer en samling av dyr, en strøm som løper eller en sykdom, og hvis kamlene er lastet med hvete eller bygg, vil det være bedre enn den strømmen og en økning i levebrødet . ”…
…En strøm er i en drøm et fiendtlig angrep, akkurat som et fiendtlig angrep er en strøm . Den som ser en strøm av regn, han vil bli skadet, syk eller på reise . Hvis strømmen stiger opp i butikkene, er det en flom eller urettferdighet fra sultanen . Og den som ser at han forhindrer strøm fra sitt hjem, han vil behandle en fiende som hindrer ham i å skade familien eller følget hans . Strømmen er indikativ for fienden hvis de raser klosteret, ødelegger trær, dreper dyr eller drukner mennesker. Hvis folk drar nytte av det, indikerer det suksessive gode gjerninger . Og strømmen indikerer samtalen og løgnen i artikkelen . Og hvis strømmen gikk med blod og kadaver, indikerer det avsky for den allmektige Gud . Og å se floden er bevis på regn . Kanskje indikerte torrenten på et annet tidspunkt som kjetteri fra retningen som torrenten kom fra . Og den som ser at strømmen kom inn i et folks hjem og gikk med pengene og husdyrene sine, så er det en fiende som misunnelig over dem . Og strømmen om vinteren indikerer et folk som er ulydige og ikke har kunnskap . Og den som ser at han har gått ut av vannet som svømmer til landet, da vil han bli frelst fra en undertrykkende hersker, og hvis han ikke er i stand til å krysse, la ham passe på å sitte i hendene på en hersker og ikke adlyde sin hersker ….