…Når det gjelder døden, den som ser at han har dødd og folk gråter for ham, eller vasket og innhyllet ham, bar ham på kisten eller begravde ham i graven, det hele indikerer korrupsjonen i hans religion, og det er håpet at denne avdøde har rett til sin religion med mindre han blir begravet. Hvis han ble begravet, møtte Gud annet enn omvendelse med mindre han så at han bodde og forlot graven Etter begravelsen, omvender han seg og den som ser at han ble fortalt at du aldri har dødd, da vil han dø martyr, og den som ser det han har dødd og det som den døde kroppen skylder, og den som ser at han har dødd og det som er på ham, er det dødes legeme, og ingen gråter over ham, ble ikke vasket og ble ikke innhyllet, han reiser. Han så at han gikk ut fra et kalt land til et fruktbart land, så flyttet han fra kjetteri til en sunnah, og hvis han så at han gikk ut fra det fruktbare landet til et kalt land, flyttet han fra Sunnah til kjetteri og hvem som helst så at han kastet hendene fra skitten, så ville han være fattig, og hvis han var syk, døde han og den som så at han var død i gravene I lang tid reiser han langt unna og følger med de uvitende og umoralsk folket , og den som ser at han døde og deretter levde, han reiser langt vekk og kommer tilbake, og den som ser at han døde og ble båret på nakken på mennesker, da treffer han en hersker og utfører sitt befal, men ødelegger hans religion og er håpet på godt senere, med mindre han blir begravet og som ser at han døde. Han så ikke en grav, en skjort, en begravelse eller gråt, for det er en trøst for den visjonære som er i den. Og den som ser at han er pakket inn når de døde er pakket inn, så er det hans død, og den som ser at en levende har dødd og t da han bodde, da frafaller han, vi søker tilflukt hos Gud fra det. Og den som ser at imamen har dødd, forekommer korrupsjon i seerens religion, og noen av dem sa at den som så at imamen døde, da går landet tilbake til korrupsjon og dreier seg med det Han ødelegger, og den som ser at en av foreldrene hans døde, så er hans verden borte og hans tilstand bortskjemt, og hvis han er en av studentene i det hinsidige, vil hans arbeid bli suspendert, og hvis han ser at broren hans døde, hvis han er syk, så er det hans død eller død av et av hans aspekter. I et av øynene og en av hendene hans, og den som ser at hans kone døde, ødelegger hun næringen sin, og det ble sagt at han ville bli rik og ha nytte av penger fra en løsning, og den som så at sønnen hans døde, han ville bli frelst fra fienden, og den som så at datteren hans døde, fortviler han av glede. Ibn Sirin sa at guttens død er sikkerhet fra en fiende, og arven og jentas død er en retur fra Håp i ham er glede, barnets død og farens død, forvirrende saker på grunn av hans levebrød og morens død. Mangelen på tilgang til formålene og oppnåelse av dem og tristhet og den som ser en av hans slektninger har dødd, det er en reduksjon i hans evne, konas død er paradis og den gravide kvinnens død er veldig god og bra for henne. Fra der han ikke håper på det, og den som ser at en gravid kvinne har dødd, vil hun føde en mannlig sønn. Han var fornøyd med ham og kanskje døden indikerte en skilsmisse, og den som så at en kjent person hadde dødd mens han sørget for ham, da skjedde en ulykke for dem begge, og den som så at han døde blant et folk, ville bli involvert i deres handlinger og det ble sagt at han ville dø som kjetteri eller han reiste på tur, han ville ikke komme tilbake fra ham og den som så at han bar en død person, ville slå forbudte penger. Og den som ser at han slepte den avdøde på bakken, får han synd, og den som ser at han har fraktet de døde til gravene, da han gjør det rette, og hvis han tok det med på markedet møtte han sitt behov og hans handel brukt, og den som ser at en vitenskapsmann har dødd, indikerer han at kunnskapen og sharia er ugyldig der, og den som ser at noen av mennesker av innovasjon har Han døde, så er han bec oming mer tyrannisk og den som ser at en håndverker har dødd, det indikerer en depresjon av hans arbeid, og den som ser at hans tjener, hans tjener eller hans tjener har dødd, så mangler han sin pomp, med mindre han har noen andre, da stopper han noen ting, og den som ser at vennen hans døde, enten seeren dør eller mister sin venn, og den som ser at dyret hans er død, det er ikke noe godt i ham, og hvis han har andre ting, så er han lettere, og den som ser at noe av dyret har dødd mens han ligger, og hvis det har en hjørnetann eller en klo, indikerer det seieren til fiendene, spesielt hvis typen er skadelig og neglen er mer og kanskje mer indikativ på sikkerhet og sikkerhet, noen av dem sa at hvis de så at en ukjent gammel mann hadde dødd, indikerer det at bestefaren hans ikke produserer noe som han hadde tenkt, fant han i ham, og den som ser at en ukjent kvinne har dødd, hans verden forstyrres…
Drømmer om hva betyr det å drømme om en sint svart hund som prøver å angripe deg
(350 betydninger av å drømme om hva betyr det å drømme om en sint svart hund som prøver å angripe deg)…Det er i en drøm gode nyheter og advarsler, krig og pine, makt og fengsel, tap og synder, og den som ser ild og har gnister og har lyd og opprør, det er en prøvelse der en verden av mennesker går til grunne . Og den som ser ild i sitt hjerte, det er kjærligheten til seierherren og undertrykkelsen av dem som forlater hans elskede . Og den som ser to branner, de er militære . Jo høyere ilden er med høy røyk, desto større skrekk og pine . Den som tenner bål i en mørk natt for å lede folk til veien, vil motta et flagg som guider folk, og den som tenner det uten mørke, så er han en kjetteri . Og det ble sagt : Hvis du ser ild om dagen, er det et tegn på krig og oppvigling . Og den som ser at han tilber ild, så elsker han krig, og kanskje han adlød Satan i sin ulydighet . Og den som ser at han fyrer med ild om vinteren, han vil være rik . Og den som ser at han spiser ild, han spiser urettferdig foreldreløse penger eller spiser forbudte penger . Og den som ser at han har solgt ild og kjøpt en hage, så selger han duer og kjøper en hage, og omvendt . Og den som ser en person komme inn i ilden og bli torturert, da mister han pengene sine eller begår synder som krever ilden . Og den som ble rammet av ilden og ikke brente ham, hold tiden sin . Og den som ser ilden brenne noe av kornet, prisen er høyere . Og den brennende ilden er en ulykke av Sultan . Og den som blant guvernørene ser at han tenner ild mens den er slukket, han skal isoleres og ilden slukkes . Og den som ser en ildflamme på døren uten røyk, det indikerer Hajj . Og brannen i fingrene indikerer urettferdigheten til de skriftlærde . Og ild i håndflaten er en urettferdighet i utførelsen . Og den som ser en ild som vil spise alt som har kommet . På ham og den har en enorm stemme, fordi det er krig, pest, kopper eller død som oppstår der . Og hvis han så at den steg opp fra et sted til himmelen, så har folket der stedet kjempet mot Gud den Allmektige med synder . Den som ser ild, brenner noe av klærne eller noen av organene, og ulykken rammer ham . Og den som ser at han blir rammet av en glød av ild, han vil falle i folks tunger og fylle ut igjen . Og den nyttige, skinnende ilden er en sikkerhet for den fryktede og nærheten til sultanen . Og den som så en brann som stammer fra hjemmet hans, ville skaffe seg en stat eller handel . Og den som så at en ildstråle lyste fra øst til vest, da vil han vite at han vil bli nevnt i øst og vest . Og hvis han så en ild skinne fra hodet hans, og det hadde lys og stråler, og hans kone var gravid, fødte hun en gutt som ville seire og ha en stor hann . Og den som ser at han tenner ild på toppen av et fjell, han vil nærme seg den allmektige Gud eller oppfylle hans behov, og hvis han er fraværende, vil han komme tilbake trygt . Og den som ser i skjørtet sin en brennende ild og er gift, så blir kona gravid . Og ilden i ørkenen er krig . Og hvis han tar et kull midt i bålet, så treffer han forbudte penger fra sultanen . Og den som setter fyr på mennesker, jeg vil skape fiendskap og avsky blant dem . Og den som har en brann som skinner fra hodet, han vil være alvorlig syk . Og den som ser at han er midt i ilden og ikke finner dens frihet, da vil han oppnå sannferdighet, sikkerhet og seier over sine fiender . Og den som ser ild, slukkes, og splid bor . Hvis ilden er i et land, så er det døden til herskeren eller dens lærde, og hvis den slukkes i hagen sin, er det hans død . Og ilden kan være en indikasjon på beregningen fordi de ble skapt av giftenes ild, og kanskje indikerte det tørke og gresshopper . Og den som så ild snakke i en krukke eller i nærheten av den, han ville bli truffet av en jinn . Skadelig brann indikerer urettferdig autoritet, og hvis folk drar nytte av det, indikerer det bare autoritet . Og ilden om vinteren betegner frukten, som de sier : Ild er vinterfrukten . Å spise ild indikerer at du spiser og drikker i forbudte kar, som gull og sølv . Kanskje angav hun sin tilbeder . Samt lys og mørke ….
…Hva er forholdet til en troende eller en muslim , med en god visjon? Visjonene er det vi har igjen av profetetsaken , og kanskje hadithen fra sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham : ” Det er ikke noe igjen av profetiet utenom evangelistene. ” De sa : Hva er det? Han sa : ~Den rettferdige visjonen blir sett av en muslim, eller en historie .~ Jeg sier at det kanskje vil hjelpe i dette aspektet, da det bekrefter den troende på fremmedgjøringstidspunktet og er en hjelper for ham, og gir ham håp om ære og styrke. Derfor tolket noen lærde allmektighetens ordtak : Guds verger frykter ikke dem. De sørger heller ikke for de som trodde og fryktet de gode nyhetene for dem i dette livet og i det hinsidige ……. etc. Verset er at det gode budskap er den gode visjonen som den troende ser i søvne, og det er en bekreftelse og et budskap fra Gud, ikke som menneskelige budskap, for det er uten mellomledd, og dette er et av tegnene Godhet for mennesket, det vil si en som ser en visjon og er bemerkelsesverdig for hans oppmerksomhet , eller retter sine feil, og Gud vet best…
…Hånden er i en drøm mannens velvilje, ryggen og støtten . Den som ser at hans hånd er lang og sterk, og at han er en hersker, da vil han seire med sine fiender og kraften til sine medhjelpere og sine hallikere . Og den som ser at hendene hans er spredt, er en sjenerøs mann som bruker alt det han har . Og den som ser at han går på hendene, da er han avhengig av noe han ber om på sin bror, sønn eller partner . Og hvis han ser at hans høyre hånd er laget av gull, vil hans inntjening og undertrykkelse være borte . Hvis han ser at hans venstre hånd er hans ord, benekter brødrene ham eller hans kone eller partner fornekter ham . Og hvis han så at hånden hans førte den under armhulen og deretter tok den ut, og den hadde et lys, og han var en student av kunnskap som vant en ledelse i sin kunnskap, selv om han var en handelsmann som vant et presidentskap og en hann . Hvis det kommer vann ut av hånden, vil han få penger . Og hendene angir rang og de to sønnene og staten, og de indikerer de gode gjerningene til den som tar og gir med hendene . Høyre hånd indikerer en sønn, far, venn eller den som tar riktig sted for deg . Og venstre hånd betegner kvinnen, moren, søsteren, datteren og slavejenta . Hvis han ser at han har mistet en av hendene, indikerer det at han har mistet noen av menneskene som denne hånden pekte på . Og den som ser hånden avskåret, indikerer at broren, vennen eller skribenten døde, eller at intimiteten mellom dem har falt . Og den som ser en lengde i hånden, han vil være for lang for folk . Med takk, nåde, raushet og raushet . Og den som ser en hersker som kutter av hender og føtter uten kontrovers, da omvender han seg . Og den som ser at han ikke har noen hånd, så er han en elsker . Og den som så fra guvernørene at hans hender og føtter var avskåret . Det er isolert . Og den som så at hendene hans var sammenbundet, antydet at han var gjerrig . Og den som så at han gikk på hendene, han brukte dem til pensjonen . Og den som ser at han skjærer hendene med en kniv, han vil undre seg over noe, for Gud allmektig sier : ( Da de så ham, fikk de ham til å vokse opp og kutte i hendene .) Og den som så at hans ed var lammet, hans levebrødet ville opphøre, ellers begikk han en alvorlig synd . Og den som ser at hånden hans blir gull, indikerer at det som er i hans hånd har gått . Og den som ser at hans hånd er blitt en profets hånd, så leder den allmektige Gud et folk på hendene og driver godhet og velsignelse til ham . Og hvis han så at han hadde skåret hånden i en skål med blod, ville han være i fare for oppvigling . Og den som ser at han spiser hånden eller deler av den, så gjør han noe han angrer på, eller det er urettferdig, fordi Gud den allmektige sier : (Og den dagen undertrykkeren biter på hendene ). Hånden gravert med henna er en ydmykelse, et behov eller en nødvendighet . Og den som ser at hans ed blir avskåret, han vil sverge en umoralsk ed, og det kan tyde på tyveri, og den som har hendene og føttene avskåret, han vil dø, og kanskje fengsel, begrensning eller alvorlig sykdom, og det kan være fattigdom eller trenger . Og den som har en hånd så lenge at den har blitt som et spyd, da er han urettferdig, han utfordrer folks ære . Og den som har fått hånden avskåret, han er fraværende i sin familie, eller han vender seg bort fra sitt arbeid, eller blir avskåret fra livmoren, og han kan stoppe incest og synd . Det rare er at hvis han så at hånden hans var avskåret og blod strømmet ut av det, traff han penger og vendte tilbake til landet sitt . Og den som ser at hendene er løftet, da er han fattig av penger eller mangel på penger fra en sønn eller bror eller kunnskap eller nyheter, og hånden indikerer bransjen som er utstedt av dem, løftet om troskap og pakt . Kanskje å miste en hånd indikerer behovet for spørsmålet . Og kanskje en god hånd indikerte seier over fiendene . Den som så at han ristet på hendene, antydet et tomrom for arbeid og boikott . Rikdommen i hånden er bevis på korrupsjon av religion . Og den som har mistet hendene og er et av folket til lydighet, hans tillit til Gud den allmektige er god . Og hvis hendene økte, indikerte han sin grådighet for verden og sin interesse i å vinne den . Og den som har hånden på syv, savner bønnen og følger ønsket . Og den som blir venstrehendt, det er fordel og levebrød, for etter vanskeligheter er det lett . Se også håndflaten ….
…Navnene på hestene er hestene, hvorav den ene er hesten, hoppen, hesten og føllet, og blant dem er kaddish, køye og stein . Den som ser en hest med ham i en drøm, indikerer bredden av levebrødet og seieren over fiendene . Hvis han så at han kjørte på en hest, og han var egnet til å ri på hest, mottok han ære og penger, og kanskje ble han venn med en mann som en hest, og kanskje reiste han og den reisen er avledet fra perserne . Hvis en hest ble beskyttet mot fienden, og hvis det var en medgift, ble det gitt en vakker gutt, og hvis han var en barzone, levde han verken rik eller fattig, og hvis han var en stein han giftet seg med, hvis han var en enslig kone med penger og avkom, og originalen er hederlig for de ikke-rase . Kanskje indikerte perserne bolig for bygging . Og meteorene blir herliggjort og triumferer over fiendene fordi de er blant englenes hester, og de viktigste er bekymringer, og den blonde, tilslørte er kunnskap, fromhet og religion, og den som rir en død person kan drikke vin fordi den er et av navnene deres . Og den som kjører en båt til noen andre som har nådd sin status eller arbeidet sitt år, spesielt hvis han er en kjent båt og er egnet for sin rytter . Og steinen er hans kone. Eller bruk størrelsen på den andre forbindelsen . Og hvis han gikk bort da han kom ned, fremmedgjorde han henne, gikk eller visnet i tilfelle han kom ned på jorden med blod, da er han ekteskapsbrudd med henne . Steinen betegner knute av penger og avkastning, og den revne steinen er en religiøs kvinne som er rik på rykte og minne . Og møtekvinnen er kjent for skjønnhet og penger . Og den blonde med glede og aktivitet . Og meteoren har gjeld, og den som ser at han syklet uten sadel eller hodelag, gifter seg med en kvinne uten feil og paradisets skallede ørner og autoritetens hoppe . Den blonde er en krig, og den som ser en salhest uten ryttere, de er kvinner som samles til en begravelse eller et bryllup . En perser i en drøm er en mann eller et barn av en ridder, en kjøpmann eller en arbeider som har en ridder i sitt arbeid og handel . Og hoppa er en partner, så den som ser at han har en hest som døde i sitt hjem, er mannens ødeleggelse . Hvis han ser at han er en rytter på en hoppe som lokker en mujahid og går sakte på ham i klær som er egnet til å ri, slår han ære, makt, autoritet og ridderlighet blant mennesker, og fiendene når ikke ham dårlig, og hvis han er en kjøpmann, så er han en pålitelig og han er i et komfortabelt liv . Hvis han er Adham, er han den største av skjebne og ære, fordi han er penger, autoritet og forvaltning . Hvis den er død, er det mer i underholdning og bortrykkelse, og mer i kamp og blodsutgytelse . Og den som ser at han har solgt hesten sin, så vil han forlate jobben etter eget valg . Og den som ser at han slakter hesten sin og ikke vil spise kjøttet sitt, så ødelegger han levebrødet fra myndighet . Og den som ser at en ukjent hoppe kommer inn i et land eller et hus som ikke kjenner sin eier, så kommer en ærlig mann inn på det stedet, som har fare for mennesker like mye som faren for hoppa . Og den som ser at den ukjente hoppa forlater sin stilling, han etterlater en gammel mann med død eller reise . Og den som ser at kavaleriet løper rundt i runden, og også kommer inn i et land eller en leir, det vil være regn og kraftige regnvær som treffer det stedet . Og den som ser at han er en følgesvenn av en kjent mann, da vil han nå den mannen til det som kreves av en religiøs eller verdslig sak, eller at mannen vil ha en etterfølger, partner eller etterfølger etter seg . Hvis han er en ukjent mann, er han tross alt en fiende . Og den som ser at en hest har trampet eller gått på den, så er han isolert fra sin autoritet eller sitt arbeid, eller han får noe galt og ydmyket, og folk biter ham med tunga . Og den som kjører en trillebår, eide den eller kjøpte den og var en enslig kvinne, giftet seg med en hederlig, velsignet kvinne, hvis hun hadde en medgift, ville en sønn bli truffet fra henne . Hvis mannen er gift, eller noen som ikke venter på å gifte seg, slår han en landsby eller et gods som vil være til nytte for ham i hans levebrød . Og den som ser at hjulet hans er dødt, stjålet eller tapt, så er hendelsen med sin kone . Og den som ser at hans velsignelse er et resultat, han vil skaffe seg levebrød og øke pengene sine . Og den som ser at han drikker melk av vaskebjørn, sultanen vil bringe den nærmere seg selv og få godt av ham . Og den som ser hestens hår mye, hans rikdom og barna vil øke, og hvis han er hersker, vil hæren hans øke . En eunuk betegner en tjener . Og bjørnen uten sjakel er en utro kvinne, fordi hun gikk som hun ville . Og posthesten er nær de som red den i en drøm . Svakheten i hoppen kan indikere svakhet i prestisje ….
…Hva er kjennelsen om å lyve om drømmer innen poesi og skuespill? Å lyve er en av de største syndene , og det er : å rapportere om noe annet enn hva det er og gjenspeile sannferdighet, det vil si : å tilpasse godhet til virkeligheten og sannferdighet er en av de største gode egenskapene , og det er en av æresverdene til moral som sharia kom til å bekrefte og befale . Det er en sublim skapelse som etterligner de dydige mennesker , og unngår de ydmykende , og derfor var det en beskrivelse som var iboende i profetene over dem og på vår profet, bønner og fred , og mot det som var forbundet med hyklere og deres likhet , som lyver, som vi sa , og Sharias tekster har kommet sammen med sannhetens fiendskap og advarsel mot løgn , inkludert følgende : Gud den allmektige sa : “ O de som har trodd, frykt Gud og vær med sannferdigheten (119). Må Gud være fornøyd med ham, på autoritet fra Ibn Masoud, på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : ” Sannhet er rettferdighet , og rettferdighet fører til paradis , og tjeneren skal søke sannhet. til han skriver at Gud er en venn , og løgn er umoral , og umoral blir ført til ilden , og tjeneren skal undersøke en løgn for å skrive en løgn . ” Fortalt av al-Bukhari (5743) og muslim (2607). Gaten var autorisert i saker der det er tillatt å lyve, så Asma bint Yazid sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham og hans familie, sa: ” O folk, det er ikke nødvendig for deg å fortsette å lyve , som å legge seg i bålet. Alt å lyve om en sønn av Adam er forbudt bortsett fra tre egenskaper : en mann som lyver om sin kone for å behage henne, en mann som ligger i krig, for krig er et bedrag, og en mann som ligger mellom muslimene for å passe mellom dem . ~ Fortalt av al- Tirmidhi, nei (1939). Snakk : hasan Sheikh Al-Albani i ~ Sahih Al-Jami ~(7723). Og på myndighet av Umm Kulthum bint Uqbah, at hun hørte Guds sendebud, må Guds bønner og fred være med ham og hans familie, si : Han er ikke en løgner som er forlikt med mennesker, så han utvikler seg godt eller sier godt . Fortalt av Al-Bukhari (2546) og muslim (2605). Løgn er ikke tillatt i alvor eller humor, men det hele er en klanderverdig skaperverk, og det er ingen gyldig løgn, som for eksempel aprilgutten, bortsett fra som vi sa, som ekskluderte eller krevde nødvendighet, som foreskrevet i hadithen, og som å lyve for redd det ufeilbarlige blodet fra en morder, eller for å styrke pengene til en usurper. Og så videre . Ibn Masoud, må Gud være fornøyd med ham, sa : ~ Å lyve er ikke egnet i spøk eller alvor .~ ( Fortalt av Al-Bukhari i Al-Adab Al-Mufrads bok, nr. 387) . Løgn er større hvis det resulterer i skade eller korrupsjon, og vanlig løgn regnes som en stor synd . Liggende i poesi, selv om noen av kritikere forvirrer det, jeg er ikke med dem. Tidløse dikt .. er udødelig for oppriktigheten av hennes følelser og oppriktigheten av hennes følelser, og oppriktigheten av uttrykkene, men jeg kan ikke finne en begrunnelse for de som ligger i håret og faller inn i en drøm han så en løgn . Når det gjelder representasjon, har den endret dens mange feil og onder, så helligheten øker hvis den brukes til latterliggjøring, eller det innebærer nakenhet, blanding eller løgn, og denne lovbruddet blir bekreftet når du elsker en historie for en person som drømmer mens den lyver, og denne brukes bare til å øke den kunstneriske handlingen når den blir reist eller sagt Eller, som kritikerne argumenterte for . Avslutningsvis er det å lyve i poesi eller i skuespill noe som er verken tillatt eller godt å gjøre fra den troendes eller muslimens side, og t dikteren og skuespilleren må søke etter tillatte tekster, og i dette er dette hans uskyld og hans skyld, fra å spre seg blant forbudte mennesker , så det er en spoiler og et rykte om korrupsjon, og tenker på min bror, til mange poeter eller skuespillere, som lagde en rettferdig linje for seg selv, presenterte ikke det han kunne angre på i morgen, og prøvde å etterligne ham i ditt felt, det er god og vakker poesi, og det er en meningsfull og ærlig representasjon ….
…Hva er sannheten med søvn? Al-Khattabi sa i Gharib al-Hadith : Det er en tung transe som angriper hjertet og avskjærer det fra kunnskap om ytre saker . Det ble sagt en merkelig definisjon, som er : Det er blodstrømmen til leveren og dens møte i den er ingenting annet enn . Det er bevist på profetens autoritet ( må Guds bønner og fred være over ham og hans familie ) at han sa : Søvn er dødens bror, og folket i paradiset sover ikke . Det ble autentisert av al-Albani i al-Sahih [1087], og på det nåværende tidspunkt er det [ flere teorier ] som prøvde å forklare søvn, inkludert : Den vaskulære teorien : søvn forklares av mangel på blod i hjernen . Kjemisk teori : Den sier at søvn er et resultat av effekten av kjemiske reaksjoner og metabolisme, så giftige stoffer dannes i blodet som florerer, passerer til hjernen og øker søvnen . Pavlovs teori : om årsak og opphisselse . Ray Medes teori : Han er professor i humaniora ved University of London, og han forklarte vanligvis søvn, og sier at en person er vant til å sove og derfor sover, og derfor hvis han blir vant til å la seg sove litt etter litt, gjorde han sov ikke i det hele tatt, og forble våken . Denne forstyrrelsen eller forvirringen når det gjelder søvn er hos den som ikke tror på det usynlige. Når det gjelder muslimen og den troende, tror han på det han kom fra Gud og hans sendebud, fordi han vet at dette er den sannferdige nyheten for å sikre kunnskap, sannferdighet og fullstendigheten av uttalelsen, som den allmektige sa [ gjør han ikke vet hvem som er skapt, og han er snill og ekspert ] ,,,,, Så han tror på en skissert tro på hva som er vakrere og mer detaljert i det som har blitt detaljert, og overlater kunnskap til sin verden, og hvorvidt han innser metoden, og om han vet sakens visdom eller ikke, og han adlyder Gud og hans visdom, lov og lov, er hans tilstand det englene sa : [ Ære være deg, vi har ingen kunnskap unntatt det du lærte oss at du er den vitende, den vise ]. Vær oppmerksom på at søvn i utgangspunktet er en forvirrende sak i angrepet på mennesket og hans kontroll over ham og å kutte denne persons forhold til omverdenen, uten den minste vilje fra mennesker, og noen venter i flere timer og kommer ikke til ham, og kan kom til ham på et tidspunkt da han ikke vil ha ham, og noen flykter fra sengen og fra søvn av frykt for det han pleide å være, rammer ham og kommer fra mareritt eller Jathoom ….
…Hjem : En manns hus er hans skjulte kone i huset hvor han bor, og fra det sies det at så og så kom inn i huset hans, hvis han gifter seg, så tar han det for henne fordi hun er i det , og døren hans er skjeden eller ansiktet hennes, og skapet og skapet er jomfru som datteren eller stedatteren fordi hun er tilslørt, og mannen ikke bor sammen med henne . Og kanskje indikerte han huset sitt også for kroppen sin, tjenestens hus hans tjener, hvetelageret hans mor, som var grunnen til at han levde med melk for vekst og utdannelse, og cenef viser tjeneren som gjorde feiing og vasking, og kanskje indikerte han at kona som er alene med henne for å dekke hans behov, fri for sønnen og resten av familien . Og å se på en person fra nisjene i huset hans indikerer at konens skjede ble overvåket eller styrt, og han vendte tilbake til det når det gjaldt mangel, dyrking, riving eller reparasjon, han vendte tilbake til det som ble tilskrevet ham, for eksempel og sa : Jeg så som om jeg bygde et nytt hus i hjemmet mitt, og hvis han var syk, ville han våkne og kroppen var frisk. På samme måte, hvis det er en pasient hjemme hos ham som indikerer hans godhet, med mindre det er hans vane, begraver han den som døde for ham i sitt hjem, så vil det være pasientenes grav i huset, oppkalt hvis det ble bygget på et umulig sted, eller det ble likevel malt med hvitt, eller det var i Huset ved den blomsten eller to vindene, eller det som er indikert av ulykker, og hvis det ikke er noen pasient, giftet han seg hvis han var singel, eller datterens mannen og tok henne inn med seg hvis hun var gammel, eller han kjøpte en hemmelighet i henhold til husets omfang og fare . Og den som ser at han ødelegger et nytt hus, han er blitt rammet av dem og det onde, og den som bygger et hus eller kjøper det, vil lide mye godt, og den som ser at han er i et nytt ukjent hus som er stukket atskilt fra husene, og med de ordene som indikerer ondskap, er det hans grav . Og den som så at han ble fengslet i et hus bundet og lukket med døren, og huset ligger midt i husene, han vil ha det bra . Og den som så at han hadde tålt et hus eller en mast, han ville ta en kvinnes forsyninger . Hvis et hus eller en mast ville bære det, ville en kvinne bære forsyningene hans . Og døren til huset var en kvinne, så vel som hun innhyllet den, og den som så at han lukket døren, giftet seg med en kvinne . Og dørene åpnes, levebrødets porter . Når det gjelder vestibylen, utfører en tjener på hendene løsningen, kontrakten og den sterke saken . Og den som ser at han kommer inn i et hus og lukker døren for seg selv, han vil avstå fra å være ulydig mot Gud den allmektige, fordi Gud den allmektige sier : ~Og dørene er lukket .~ Hvis han så at han var bundet av ham, dørene var lukket og huset var flatt, ville han være frisk og sunn . Hvis han ser at huset hans er laget av gull, treffer det en ild i huset hans, og den som ser at han forlater et smalt hus, går han ut av dem . Huset har ikke tak og solen eller månen har steget, en kvinne gifter seg der . Og den som i sitt hjem ser et romslig hus som ikke er i det, da er hun en rettferdig kvinne som vil legge til mer i huset . Hvis det er pusset eller bygget med murstein, så er det en hyklerisk og virulent kvinne . Hvis det er en sverm under huset, så er han en listig mann . Hvis den er av leire, er den svikefull i religionen . Det mørke huset er en kvinne av dårlig karakter, av dårlig karakter, og hvis kvinnen ser det, så er det også en mann . Hvis han så at han kom inn i et drysset hus, ville de slå ham fra en kvinne like mye som fuktighet og like mye gjørme, så ville det bli fjernet og fikset . Hvis han ser at huset hans er bredere enn det var, vil godheten og fruktbarheten utvide seg over ham, og han vil bli godt mottatt av en kvinne . Og den som ser at han graverer et hus eller pryder det, det vil være uenighet og opprør i huset . Et lyst hus er en god guide og god moral for kvinner . Muren : En mann, og kanskje mannens tilstand i sin verden, er hvis han ser at han står på den, og hvis han faller fra den, vil han bli fjernet fra sin stat . Hvis han så at han hadde dyttet en vegg, kastet han den ut, så kastet han en mann ut av sin rang og ødela ham . Og muren er en avholdende mann som har gjeld, penger og skjebner, like mye som muren i bredden, tettheten og høyden, og arkitekturen rundt den på grunn av den . Og den som ser vegger bygge en liste som trenger en mugge, så er han en lærd eller imam hvis tilstand har gått . Hvis han ser folk kaste dem, har han ledsagere som kaster sine saker . Og den som ser at han har falt på en vegg eller noe annet, han har begått mange synder og fremskynder sin straff . En sprekk i en vegg, et tre eller en gren er skjebnen til en av hans husstander, og to er som øreringer og to brystvorter . Og den som ser studiemurer, så er han en rettferdig imam, hans følgesvenner og hans familie gikk . Hvis han fornye det, ville de fornye seg og gå tilbake til sin første stat i landet . Hvis han ser at han er festet til en vegg, er han festet til en tynn mann, og hans styrke er så mye han kan fra veggen . Og den som ser på en vegg og ser sitt eksempel i den, han skal dø og bli skrevet på hans grav ….
…The Ram : Han er den enorme ugjennomtrengelige mannen, som sultanen, imamen, emiren, sjefen for hæren og den som befalte soldatene . Og indikerer muezzin og gjeteren . Og den dristige væren er servilen eller eunuken for ikke å bli hornet, fordi hans styrke er like mye som hornene, og den dristigste indikerer også den ensomme som blir frarøvet sin autoritet, og uaktsomheten fra armene og støttespillerne . Den som slakter en vær som ikke vet hvorfor han slaktet, er en mann som skal seire over den, eller han vil vitne om det med sannhet, hvis hans slakt er i samsvar med Sunnah og qiblah, og Gud allmektig nevnt for slakter det, og hvis ikke, drepte han en mann eller gjorde noe urett eller torturert ham . Hvis det ble slaktet for kjøtt, er dens tolkning basert på det som tidligere ble nevnt angående kameler og kyr . Og hvis han ble slaktet for askese, vil han omvende seg hvis han var skyldig, og hvis han hadde gjeld, betalte han gjelden og oppfylte løftet sitt og nærmet seg Gud i lydighet, med mindre han var redd for å bli drept, fengslet, syk eller fengslet, for han ville bli frelst fordi Gud den allmektige reddet Isak, fred være med ham, og den vakre rosen kom til ham og hans far. Og han holdt det som et år og en liturgi, og det er nær dagen for Dommer . Og den som slakter en vær og var i krig, han vil ha store fiender . Og værer slaktet et sted, folk drept . Den som kjøpte en vær, en hederlig mann ville trenge den, og han ville bli frelst fra sykdom eller ødeleggelse på grunn av den . Og den som ser en vær som han angrer på, noe han hater, vil slå ham fra fienden, og hvis han tarmes, vil han bli skadet eller fornærmet blant dem . Og værens horn ble tatt forbudt, og ullen var skaden på penger fra en hederlig mann, og han overtok sitt vergemål over noen av adelsmennene og arvet pengene hans eller giftet seg med datteren sin, for gudinnen var ute etter vær . Og å ta den i magen til en vær, tar den over skattkammeret til en hederlig mann, som den er tilskrevet . Og den som bærer en vær på ryggen, han vil motta forsyningene til en ærlig mann . Og den som så en vær som støtter en kvinnes skjede, ville ta håret på skjeden med et snipp . Og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa: « Jeg så som om jeg var en vær av en vær, så jeg bestemte meg for å drepe en ram av et folk . Jeg så som om sverdet mitt blåste, og jeg bestemte meg for at det drepte en mann fra klanen min . ” Han drepte Hamza, må Gud være fornøyd med ham . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, drepte Talha, eieren av polyteistbrigaden . Og den som striper en vær, skiller mellom en stor mann . Og den som kneler på det, han kan . Fett av værer og søyer, melk, skinn og ull er penger og det beste av dem som har slått det . Og den som blir ofret, skal treffe en velsignet sønn . Og den som ser at han kjemper mot en vær, han krangler med en enorm mann, så den som beseirer dem, vil være seierherren, for de er to forskjellige typer . Når det gjelder de to typene som er enige, for eksempel de to mennene, hvis de krangler i en drøm, så er beseiret seirende . Og den som kjører noe av lam, blir fruktbar, det samme gjør den som spiser kokt kjøtt . Og den som i sitt hus ser lamslakt, det er en person som dør, så vel som dyrets medlem, og å spise rått kjøtt er baksnakket, og oppfetning av kjøtt er bedre enn det slaktes . Og han så en mann som om han hadde blitt en vær som stiger opp i et tre med mange folkeslag og blader, så han kuttet den på et kryss og sa : Du vil få ledelse og minne i skyggen av en hederlig mann som har penger og konto, og kanskje tjente du en konge av konger . Så den troende på Gud brukte den ….
…Hva er grunnen til at så mange uttrykk oppfordrer til å vite navnene på de som svarer i visjonen? Dette er et viktig spørsmål, og det har også å gjøre med spørgeren. Fordi noen av spørsmålene kan være flau når de spør om navn, og jeg vet ikke hvorfor denne forlegenheten og saken ikke er noe mer enn en drøm? Når det gjelder årsaken, er årsaken til spørsmålet fra uttrykkene relevant for forholdet til svaret på uttrykket, ettersom navnene har et forhold og påvirker negativt eller positivt med visjonens uttrykk, og sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, likte optimisme om betydningen av noen navn i virkeligheten, men han beordret at noen navn ble endret til andre med bedre mening og betydning, og dette ble nevnt fra autentiske måter fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og når det gjelder uttrykk, rapporterte han, fred og velsignelser, om en svak fortellingskjede i Sunnah of Ibn Majah med sin overføringskjede på myndighet av Anas ibn Malik sa : Han , fred og velsignelser være på ham, sa : ((De betraktet dem ved navn, og de gjorde dem ved sin mening og visjon for den første forbigående )) Ibn Majah fortalt det i boken ~Visjonen om synet~ om hva synet hadde uttrykker og hva menes med å si : De blir betraktet av navnene deres, det vil si å få sin tolkning fra navnene nevnt i visjonen. Trøtt, så begynner han å bli sliten, eller ser han et vesten, så anser han den umoralske mannen for å navngi ham i hadithen og så videre . Hva menes med å si : (( Kanawha Pkinaha )) , som ga henne et eksempel hvis gjennom Tamoha, er avledet av ordtaket : Knyt om det og Knut ham hvis en skriver om noen andre, og denne hadith nevnte lærde Shaykh al – Albaani Den allmektige Guds nåde i en svak Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Og han symboliserte den ved å si : Svak, og Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq av Sunan Ibn Majah – etter at han ga den til Ibn Majahs overføringskjede, i Zuaid : I hans overføringskjede er Yazid ibn Aban al-Raqashi, og han er svak, og i alle fall har vi ikke hell i diskusjonen vår om eksempler på noen blant visjonene om at den hellige profet, må Gud velsign ham og gi ham fred, krysset over noen visjoner, ved å bruke angivelsen av navn i noen visjoner, som bekrefter riktigheten av tilnærmingen til noen av uttrykkene hvis de noen ganger spurte om navn, og fra den hadithen : Anas bin Malik sa : Guds sendebud, fred og velsignelse være med ham, sa : (( jeg så en natt når sovende ser ut som om jeg er i huset til Uqba ibn Rafi ). Vi savnet Ratab Ibn Tab – en mann fra Madinah – og jeg nevnte teksten til hadithen og hans eksamen i ( s. 50), og jeg forklarte at sendebudet, Guds fred og velsignelser være over ham, er det første hinderet for straffen og løftet høyden , og det er fra avledningen av navnene som det er mellom ….
…Den som i en drøm ser at han har kommet inn i en by fra Al-Madaen, er trygg fra det han frykter . Og Ibn Sirin, må den allmektige Gud være nådig med ham, elsket å komme inn i byene, og han likte ikke å forlate dem, fordi Gud den allmektige sa : ( Så han gikk ut fra dem i frykt og ventet. Han sa : Herre, frels meg fra de urettferdige menneskene ). Og det ble sagt : Byen uttrykkes av en kunnskapsmann , for han, fred være med ham, sa : ( Jeg er kunnskapens by og jeg er ved porten til den ). Og den som kommer inn i en by og finner den i ruiner, lærde har mistet den . Og det ble sagt : Byen er kongens død eller hans undertrykkelse i den . I enhver by som sees og det ikke er autoritet i den, er maten overpriset i den . Den kjente byen er verden og den ukjente er det hinsidige . Og den som så en by ødelagt, religionen til folket er borte . Menneskets by som tilskrives sin far uttrykkes av faren, så den som så at en by ble ødelagt av jordskjelv, hans far døde av drap . Og den som ser at han er i landet Øvre Egypt, hans levebrød vil være urolig og elendig, ellers vil hans tillit øke . Og den som så at i Nubia ville han få en velsignelse . Og hvem så at i Abessinia, reduserte prestisjen hans . Og den som ser at han er i Egypt, velsigner Gud sitt liv og forlenger sitt liv . Og den som ser at han er i landet El-Arish, det gode vil være rikelig . Og den som så at han tapte pengene sine i Konstantinopel . Og den som ser at han er i Jerusalem og Tur Sinai-fjellet, dette er et år foran ham . Den som ser at han er i Betlehem, hans soliditet vil øke og hans religion vil bli styrket . Og den som så at han var i landene i øst, han ville bli god . Den som så at han hadde tilsyn med Bagdad, kom til herskeren fordi Bagdad var hjemmet til imamen . Og den som ser at han er i Jordan, han vil motta en reise eller ydmykelse . Og den som ser at han er i Damaskus, Gud vil sørge for ham . Den som tror at han er i romernes land, så har han tillit til den allmektige Gud, så vel som landene til armenerne . Og den som ser at han er i Frankenes land, hans hjerte blir blind . Og den som ser at han er i de ikke-arabernes land, han lærer uhøflighet . Den som ser at han er i landet India og erobrer sine fiender og erobrer sin misunnelse . Og den som ser at han er i ruiner, han vil bli rammet av et folk som ikke har makt over dem . Og den som ser at han er i saltet eller svovelaktig land, han vil bli syk . Og landet er en ed, fordi Gud den allmektige sier : ( Jeg sverger ikke ved dette landet ). Landet er trygt fra frykt . Kanskje indikerte landet i en drøm omvendelse og tilgivelse . Regionen kan referere til hans hersker, autoritet, hersker eller lærd . Hvis en person eide et land i en drøm, oppnådde han en konge eller vergemål, og hvis han var sølibat, giftet han seg, eller en syk person ble kurert av sykdommen, eller en utro som angret, eller en tapt mann, ble han veiledet . Og å se de døde i en drøm i en by kan ha vært i himmelen, akkurat som om han ble sett i en landsby, indikerer at han er i helvete for at folket skal lide og deres elendighet . Hvis byen har et navn for Saleh, for eksempel Sana’a, som betegner fabrikasjonen, eller Dhofar fra fiendens seier, og hemmeligheten til den som ser er av glede . Og den som forlater en synder, han vil bli frelst fra en synder . Og portene til den velkjente byen er dens guvernører, herskere og vakter . Og den som ser at han er i en ukjent by, det er det rettferdige tegn . Og den som så bymuren revet, dens arbeider døde eller ble avskjediget fra sitt arbeid . Og den som så at han hadde et hakk i bymuren til en løve, strøm eller tyv kom inn i Medina, svekket islamsk kommando i den, eller blokkerte markedet for kunnskap . Se også The Village ….
…Betyr det å se de døde på kort sikt? Å se de døde generelt, eller å se noen som døde for den som søker spesielt, indikerer ikke at fristen er nært forestående, og det er ikke tillatt for noen å si dette, og heller ikke tro det, og jeg er forbauset over de som frykter mennesker, og hevder at noen visjoner er knyttet til deres tidsfrister ! Døden er en rettighet, og alle mennesker kommer inn på døren, men ingen vet om dette bortsett fra Gud, og det er ingen nær konge eller en budbringerprofet, og dette er en av de tingene som Gud påberopte seg med sin kunnskap, og det er bevist ved den Allmektiges ord : [ Gud har kunnskap om timen, og han kommer ned regnet og vet hva som er i magen og hva som er. En sjel vet hva den vil få i morgen, og ingen sjel vet i hvilket land den skal dø, for Gud vet best . ] Luqman : 34 kan sies at Omar må Allah være fornøyd med ham så tre klikk Decca klikke på den, Fbrha hans død etter tre, eller drepe ham av en utlending, og for å svare på denne romanen hvis sant, at Omar ble inspirert; Sannheten er basert på hans lepper, og Koranen var enig med ham på seks steder. Hvem blant oss, eller de som uttrykker det som Omar? Hvis visjonens konge ikke vet dødsdatoen, så tro ikke om noen kommer til deg og skremmer deg med nyheter om tidspunktet for din død, gjennom et syn du så, vær trygg og pust ….
…Ringen : Når det gjelder ringen, indikerer den hva han eier og er i stand til, så den som ga en ring, kjøpte den eller ga den til ham, han ville få myndighet eller konge hvis han var en av hans familie, fordi kongen av Salomo, fred være med ham, var i hans ring, og det er også fra hva kongene trykker bøkene sine og de mest hederlige skattene sine . Kongen kan ha et hus der han bor og gå inn i eller eier det, og han låser det i døren hennes, og det kan være en kvinne som gifter seg med henne og tar i bruk hennes ukrenkelighet og bryter ringen hennes eller trenger inn i magen hans i den, og krydderfeddet blir ansiktet hennes, og å ta ringen fra Gud den allmektige kan være for den asketiske og tilbedere å være trygg fra Gud den allmektige fra det onde når avslutningen på konklusjonen er og han tok den fra profeten, må Guds bønner og fred være på ham, eller fra verden et godt budskap om å få kunnskap, og alt dette er hva ringen er sølv, men hvis den er gull, er det ikke noe godt i den, og på samme måte hvis den er jern fordi den er ornamentet til folket i helvete, eller kobber for det som er i navnet på ordet dårlig, og det som er laget Inkludert en av endene på jinen, søker vi tilflukt hos Gud fra alt ondt . Det ble sagt : Ringen indikerer også faren og kvinnen, eller kjøp av en slavejente, hus, dyr, penger eller vergemål, og hvis det er av gull, er det en manns ydmykelse, og det ble sagt at den som ser at han har på seg en jernring, det indikerer et godt at han oppnår etter tretthet, og hvis den er av gull og har et fedd er det vanskelig . De hule og stille ringene er stadig gode, og de oppblåste ringene som har et fyllstoff inne indikerer attentat og bedrag, fordi det er noe skjult i dem, eller de indikerer håp om noe stort og mange fordeler fordi beinene er større enn vekten, og når det gjelder ringene til et horn eller elfenben, er de prisverdige for kvinner . Og det ble sagt at ringen er en stor sultan, og ringen er opprinnelsen til kongen, lappen er hans prestisje, forseglingen er sultanens tillatelse, hans penger og mandatet, og ringen er hans orden og dens forbud, og inskripsjonen i den er hans intensjon og hensikt . Den som tror at kongen innprentet sin karakter, oppnår raskt kongens autoritet, motsier ham ikke fordi stempelet er sterkere enn ringen . Og den som ser at han har på seg en sølvring, så utfører den hvor han vil, og det er tillatt for ham å gjøre det, da vil han få autoritet . Og den som ser at han er stemplet med kalifen, og han er fra Bani Hashem eller fra araberne, så får han et stort mandat, og hvis han er fra lojalisten eller har en far, dør faren og blir en etterfølger, og hvis han ikke har en far, vil saken hans vende seg til noe som er i strid med det han ønsker . Og hvis han så at en utenforstående hadde et ugyldig mandat . Og den som finner en ring, han har penger fra ikke-arabere, eller har en sønn født til ham eller gift, og den som ser feddet i ringen hans blir ustabil, hans autoritet over separasjonen blir forstyrret, og hvis han ser feddet sitt har falt, sønnen hans dør eller har gått med noen av pengene sine . Og den som snapper ringen hans og er guvernør, så blir han fjernet, eiendommen hans er borte, eller kona er skilt . Og at for kvinnen er hennes manns eller menneskets nærmeste død, og det er blitt sagt at hvis en person bærer den, vil noe som tilskrives ringen bli fornyet for ham, og den som ser ringen, er ødelagt og borte og lappen forblir, hans autoritet vil bli fjernet og hans navn, minne og skjønnhet forbli . Og gullringen er en kjetteri og misliker religion og forræderi i sin besittelse og svik i sin flokk, og ringen er laget av jern av en modig sultan eller en kresne handelsmann, men han er inaktiv, og ringen er av ledet av en hersker i ham, og de er, og ringen med to lober er en tilsynelatende og skjult autoritet, og hvis den ringen er av noe som tilskrives handel, er det fortjeneste. Hvis den tilskrives kunnskap, så helbreder den mennesker av religion og verden . Og tettheten av ringen indikerer komfort og vulva . Den som låner en ring, så har han noe som ikke har noen overlevelse, og den som slår en freglet ring, han har noe han aldri har eid, for eksempel et hus, et dyr, en hushjelp eller en gutt . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så selger han eiendommen til hodene på mennesker . Hvis han ser himmelen regne sel, vil han få barn det året . Ringen er for arabere en kvinne, og gullringen sies å være en kvinne hvis penger er borte . Og den som forsegler den med en ring på sin rosa, fjerner den fra henne og legger den i noe annet, så leder han mot sin kone og ber om korrupsjon, og hvis han ser at ringen hans som var på ringfingeren en gang i hans seier og en gang i midten uten å være rundt ham, sviket kona ham . Den som selger ringen sin for dirham, mel eller sesam, han forlater sin kone med gode ord eller penger . Feddet er født, og hvis feddet i ringen hans er av essens, er det en kraft med godhet, prakt, store penger, erindring og ære . Hvis feddet hans var av akvamarin, hvis han var hersker, så var han en modig, majestetisk og sterk, og hvis han var i gutten, så var han en høflig gutt som ville være en sekk, og hvis feddet hans var perler, da var han en svak og fornærmende autoritet, og hvis nelliket var safirgrønt, så ble han født for ham et barn av en troende som er en forståelsesverden, og ringen er av treet til en hyklerisk kvinne Eller en konge av hykleri, og hvis en kvinne fikk ring, ville hun gifte seg eller føde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om ringen min var ødelagt . Han sa at hvis du tror at du vil skille seg fra din kone . Det gikk bare tre dager før han skiltes fra henne . En mann kom til ham og sa : Jeg så at jeg hadde en ring i hånden som jeg kunne forsegle den i munnen på menn og kvinners livmor, så han sa: Du er en mann som kaller muezzinen om gangen annet enn tiden i måneden Ramadan, så folk er forbudt å spise og spise . Og den som ser at det er et segl for en mann på leire, så vil den som er forseglet for ham få autoritet fra eieren av ringen . Og den som ser at en konge eller en hersker ga ham sin ring, han setter den på, og han var verdig det, og han oppnådde makten, ellers ville han returnere den til et folk som så ham eller hans klan eller kalte ham blant folket eller hans motstykke i dem, og selger ringen som skiller seg fra kvinnen ….
…Når det gjelder å se de døde, blande seg med dem, ta fra dem og gi dem, den som ser at en død har levd, da vil glede og lykke skje. Og den som ser at han har gjenopplivet de døde, så hilser han på en vantro og den som ser at en død har levd og spør ham om at du har dødd og han sa nei, men du levde, det indikerer hans gode tilstand i det hinsidige, og den som ser at en død person er sint, så indikerer det at han ga en vilje og ikke handlet etter hans vilje. Og den som så at en død person lo, er lykkebringende, indikerer at nestekjærlighet har kommet til ham, og det er akseptabelt, og den som ser at en død person er i god form mens han bruker klærne, så indikerer han at hans død er bra for monoteisme. Han bodde mens han var i en moske, fordi han var trygg fra straffen fra den allmektige Gud, og den som så at han omgikk de døde, reiste så langt borte, og den som så at en død lo og deretter gråt, det indikerer at han døde utenfor islams religion, og den som ser at en død person har svertet ansiktet, det indikerer at han døde som vantro. Han så at en død person fortalte ham om saken hans, for som han sa, fordi de døde i sannhetens hus ikke snakker annet enn en sannhet. Og den som ser at en død person har en krone, smykker eller ringer, eller det som pryder ham, eller han ser ham sitte på en seng, så viser han godheten til sin tur, og den som ser at en død person bruker grønne klær, det indikerer at hans død var et slags vitnesbyrd, og den som så at en død person ville bestride det mens han var motvillig til å gjøre det, eller han ville forkynne det med ordene fra G. Laze, det indikerer at han har begått en synd, så han burde omvende seg til Gud, og kanskje den døde er spesielt, og den som ser at de døde er nakne og nakenheten er utsatt, så indikerer det at han er borte fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket i rettferdighet, da lukter han av den og den som ser en død med skitne klær eller er syk, han er ansvarlig for sin religion. Det er mellom ham og Gud den allmektige, spesielt uten folket, og den som ser at en død person er opptatt med å gjøre et godt jobb, så er han god i sin rett i det hinsidige, og hvis hans arbeid er klanderverdig, mot den, og den som ser en død mann som har bodd og inntatt sin plass, så får noen som følger ham vergemål, og den som ser at en død person klager over hodet, så han Han er ansvarlig for å forsømme sitt foreldrenes anliggender, og hvis han klager over nakken, så er han ansvarlig for å kaste bort pengene sine eller vennskapen til sin kone, og hvis han klager over sin hånd, er han ansvarlig for sin bror eller partner eller for en ed han sverget med en løgner, og hvis han klaget over magen, er han ansvarlig for farens og slektningens rettigheter, og hvis han klaget over benet, er han ansvarlig for å bruke pengene sine annet enn Gud vil, og hvis han klager over låret, så er han ansvarlig for å klippe livmoren, og hvis han klager på bena, så er han ansvarlig for livet i falskhet, og den som ser at en død person ber sammen med de levende, de kommer til kort i det som er pålagt de m lydighet, og den som ser at han kom inn bak de døde i et ukjent hus, gjorde han ikke. Han kommer ut av det, han dør, og den som ser at han reiser med en død person fordi saken hans er forvirret av ham og den som så en død person som kjente ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året og indikerer sin godhet og godheten til den avdødes tilstand, og den som ser at en kjent død har dødd igjen og hans død gråter, han vil gifte seg med noen av familien sin, og han vil være en brud blant dem, ellers vil en person dø hvis han ikke har noen grunn. Døden til hans motpart eller navnet hans, og den som ser at en død stønner og hans tilstand ikke er den samme, det indikerer hans dårlige arbeid og belønning for hans stygge gjerninger. Og den som ser at en gruppe døde et sted spiser noe, den tingen er dyr og den som tror at han omfavner de døde mens de ligger på en pute, hans liv vil bli forlenget….
…Kamel : Når det gjelder kameler, hvis de kommer inn i en by uten en enhet, eller går på en annen måte enn en hest, er det skyer og regn . Når det gjelder den som eier en kamel, beseirer han menn som er forutbestemt . En enkelt kamel er en mann, og hvis den er fra araberne, er den arabisk, og hvis den er en formue, så er den en ikke-arabisk, og svaret på den er en reisende, en sjeik, en eunuk eller en kjent mann . Kanskje indikerte kamel Satan, da det ble rapportert at Satan var på topp . Kanskje indikerte det døden på grunn av hans høytidelighet og redningen for hans skapelse, og fordi han ber til sine kjære til fjerne steder . Og kanskje antydet han den uvitende, hykleriske mannen, for å si til Den Høyeste : ~ De er ikke annet enn sauer .~ Og det indikerer graviditeten til en pasient . Kanskje han antydet skipet, fordi kameler er skip på land . Det indikerer tristhet når profeten, fred og velsignelser er over ham, sa: ~Å ri på en kamel er sorg og berømmelse .~ Hvis pasienten så at han kjørte på en kamel for å reise, døde han, og det var hans kiste og berømmelse . Og den som rir på en kamel og er sunn, han reiser, med mindre han kjører den midt i byen eller ser ham ikke gå med den, for han vil oppleve sorg mens han hindrer ham i å komme seg opp på bakken, som inneslutning og sykdom på grunn av jordens avstand fra ham, og berømmelse : hvis han ser at opprør mot autoritet eller skapelse vil utholde over kongene, blir han tatt og omkommet, spesielt hvis det er noe som legger til hans velkjente klær, med mindre han legger den på en bærende eller en båre, for han kan søke hjelp fra en diger mann eller være i stand til det . Hvis kneet hans er en kvinne som ikke har en mann, er hun gift, og hvis mannen hennes er fraværende, vil han ta det før henne, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer ondskap og skandaler, for hun er kjent for det blant mennesker . Når det gjelder den som så en kamel som kom inn i halsen, vannet eller redskapet , så er han en jinn som kommer inn i den, eller den som indikerer at fartøyet fra familien og tjenerne hans kommer inn . Og den som ser en kamel lemlestet i et hus, da dør husets herre hvis han er syk, eller hans tjener, tjener eller overordnede dør, spesielt hvis hans kjøtt er atskilt og hans bein er atskilt, dette er hans arv . Og hvis han slaktet ham for å spise den, og det ikke er noen syk, er det et lagerhus som han åpner, eller en endring som tillater ham å få sin bounty . Men hvis kamelen er midt i byen eller blant en gruppe mennesker, er det en mann med en kjøl som blir drept eller dør . Hvis han ble slaktet, så ble han gjort urett, og hvis han ble slaktet i live, var hans autoritet borte eller fjernet fra ham, eller han tok pengene hans, og den som så en kamel spise kjøtt eller søke rollen som mennesker, da spiser han av det fra hvert hus en ukjent spiser, så er det en epidemi som er i mennesker, og hvis han jager dem, så er det en hersker eller en fiende Eller en strøm som skader mennesker, så den som bryter den, bryter et medlem av den , eller spiser det, vil han bli skadet i så mye som han har mottatt . I tillegg til elefanten, sjiraffen og strutsen i dette ansiktet . Et kameltog om vinteren er en slepeguide . Det ble sagt at det å ri på en arabisk kamel er en pilegrimsreise, og den som faller av en kamel, vil bli fattig . Og fra spydet hans en syk kamel . Og den som ble fanget på en kamel, han ble rammet av penger og sorg, og det kranglet mellom ham og en mann . Eden så ut som om han var hard mot ham, bedrøvet av en sterk fiende . Hvis han tar kamelkroken og fører den til et kjent sted, betegner det en ødeleggende mann til godhet . Og det ble sagt at kamelen drives av tøylene, et bevis på at noen høvdinger er underlagt den . Og den som pleier en gudfarskamel, vil få vergemål over araberne, og hvis det er Bakhatti over ikke-araberne, og den som ser som om han har tatt fra brønnene sine, vil han ha pengene igjen, og hvis han ser to kameler slåss , vil en krig finne sted mellom to store konger eller to menn . Og den som spiser et rått kamelhode, han vil baksnakke en stor mann . Å ri på en kamel for de som ser den, vil reise med den, og hvis han ser at han melker kameler, vil han slå forbudte penger . Og den som spiser kamelkjøtt, han blir syk . Og den som blir slått av kjøttet sitt uten å spise, får penger av den årsaken som kameler tilskrives i synet, og kamelskinn er arvestykker ….
…Hvis ting blir forvandlet fra sine vanlige normer, for eksempel kirken som har forvandlet seg til en moske eller det tørre treet som har blitt fruktbart, indikerer dette en endring i posisjonens herskere, eller de forskjellige forholdene i verden fra ond til god , og fra godt til ondt, så vel som byttedyr fra deres juveler og mennesker fra deres former, så den som ser ham, får skryt, og var ikke slik, for det er godhet i hans religion, ærbødighet for ham og en økning til hans ære . Og den som ser at han er en gutt, det er ikke noe godt i ham uansett, så håper han og handler i uvitenhet . Hvis en kvinne ser at hun er gammel eller halv, og hun ikke er sånn, så er dette bra for henne i hennes religion og denne verden . Og den som ser en eldre i en drøm, har blitt en ung mann, og hvis han er fattig, blir han uunnværlig, og hvis han er en av dem som har ordnet livet sitt, vil han komme tilbake til ham, og hvis han er syk, hans sykdom er helbredet . Og den som ser at det har blitt en vakker myk gren, den vil dø raskt . Og den som ser at han er langvarig i en drøm, hans liv vil bli forlenget, og han vil ha penger og barn, og den som ser at han forkorter huset sitt eller husdyret sitt, eller noen av fordelene han har, kan frykte døden for ham . Og den som ser en reduksjon i noe av sin skapelse, det er en reduksjon i hans verdslige liv . Og den som ser at han er i form av en kvinne og hennes utsmykning, han vil bli rammet av ydmykelse og lidelse i seg selv, med mindre han ser at han har returnert til sin tilstand . Og det ble sagt : Hvis han er i krangel, la ham forene seg med motstanderen, for argumentet er imot ham, for hans gunst er seirende av hans behov . Hvis kvinnen så at hun hadde blitt en mann, og hun hadde en fraværende sønn, kontaktet hun ham, og hvis hun var gravid, ville hun ta med en gutt, og hvis hun ikke var gravid, ville hun aldri føde et barn, og hvis hun fødte et barn, døde gutten før han nådde sin alder, og kanskje tolkningen viet hennes verdier eller eier, og han hadde en omtale i People, og ære like mye som det mannlige beinet . Og den som vender kroppen sin i en drøm til et dyrs kropp, og hvis han er syv, vil han dominere over ham uten ham med sine penger eller sin autoritet og alvorlighetsgraden av hans sorg eller hans list og bedrag . Hvis det er til et dyr som kan spises, indikerer det dets godhet eller ydmykelse . Og den som ser på seg selv som en fjær eller en vinge, det er lederskap og godhet som rammer ham . Hvis han ser at han flyr med vingen, så reiser han i autoritet så langt han er på bakken . Og den som ser at kroppen hans er laget av leire, han vil ikke bli igjen . Og den som ser at han har blitt av jern, hans liv vil være langt . Og den som ser at han har blitt en bro eller en bro som folk krysser over, så blir han en sultan, eller eier av autoriteten, eller ekvivalenten til sultanen, eller en lærd blant de lærde som folk kan nå deres saker . Og den som ser at han har snudd en pinne, det er ikke noe godt i den, for han er korrupt i sin religion og i sin verden, bortsett fra at han er sliten i denne verden . Hvis han ser at det har blitt et blonder, er det slik, bortsett fra at han ikke får tak i det han ber om integriteten til kommandoen eller forespørselen . Hvis han ser et sykt barn som har blitt en fugl, er det bevis på hans død . Og den som ser at han blir deformert eller lignet på en ape, det er forsvinningen av den allmektiges nåde . Og den som ser at han er blitt forvandlet til en kamel eller et dyr eller en syvende og lignende, det er ikke noe godt i ham i religionen, spesielt i alle fall . Hvis han ser at han har forvandlet seg til en fugl, vil han være en bil på jorden som reiser, og hans liv i denne verden vil være lik fuglens . Den som ser at han har blitt et monster, han vil forlate det muslimske samfunnet og isolere dem . Og den som ser at han har blitt til en hjort, han vil ha glede av å leve med kvinner . Og den som ser at han har blitt til en gris, hans levebrød er fruktbart og ydmyket i seg selv . Og den som ser at han er en edderkopp, da blir han en angrende tilbeder av mange synder ….
…En løve i en drøm er en sterk, undertrykkende, brutal, autoritær hersker på grunn av hans dristighet . Og kanskje indikerte det døden fordi det handlet om å redde liv . Og synet hans kan indikere pasientens helse . Og løvinnen er en ond, grusom kvinne, kjær til gutten . Å se løven indikerer uvitenhet, forfengelighet, undring, utholdenhet, vandring og velvære . Og det ble sagt : Løven i en drøm er en dominerende fiende . Og den som ser løven der han ikke ser den, seeren vil bli frelst fra det han frykter og vil få visdom og kunnskap . Og den som ser løven nærme seg ham, de vil oppnå myndighet, og da vil han flykte fra ham . Og den som ser løven drepe den og ikke drepe den, da vil han ha konstant feber, at feberen ikke forlater ham, eller at han blir fengslet, og at feber er et fengsel for Gud den allmektige . Og den som ser at han kjemper mot en løve, er syk fordi det er en sykdom som ødelegger kjøttet, og den som kjemper mot en løve, ødelegger sitt kjøtt . Og den som så at han tok noe fra løvenes kjøtt, beinet eller håret, den skulle motta penger fra en hersker eller en fiende . Og den som kjører de syv mens han er redd for ham, vil bli utsatt for en ulykke som han ikke kan handle mot, og hvis han ikke er redd, er han en fiende som vil beseire ham . Og den som ser at han har ligget med løven mens han ikke er redd for ham, er trygg mot sykdom . Og den som ser de syv, han går inn i et hus og det er en syk person, så skal han dø . Hvis det ikke var noen pasient der, indikerte det frykt for sultanen . Og den som ser at han er redd for en løve og ikke ser den, da er han trygg fra fienden . Og den som ser at han har sett løven og ser ham med seg uten å blande seg med ham, da vil han bli skremt av sultanen, og dette vil ikke skade ham, og kanskje se det som indikerer død og nær sikt . Og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makten og et langt liv . Og den som ser løven banne noe fra ham, han vil få det fra en fiende som er så dominerende . Og den som ser at han kjempet mot en løve, han kjemper mot en dominert fiende . Og den som ser at han gifter seg med en løveinne, da vil han flykte fra mange motganger, vinne seier for sin fiende og ta kommandoen høyere og bli kjent blant folket . Og den som ser at han spiser kjøttet fra en løve, da blir han truffet av penger og rikdom fra en hersker, ellers vil han vinne seier over fienden . Og den som ser at han spiste hodet på en løve, han vil slå en stor makt og mye penger, og den som ser at han spiser noen av løvenes medlemmer, han vil slå pengene til en fiende som har makten like mye som det medlemmet . Den som ser at han har slått fra huden på en løve eller fra håret, da heller han pengene til en dominerende fiende, og det kan være en arv . Og løven betegner krigeren, tyven eller den urettferdige arbeideren, politimesteren eller studenten, og når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød eller en mektig makt eller en fiende som kommer inn i dem, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg til prekestolen, for han er en makt som undertrykker folket og får dem fra ham til en ulykke. Og skummelt . En løvevalp er født . Og det ble sagt : Den som så som om han hadde drept en løve, slapp unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og det ble sagt : løvinnen er datter av en konge ….
…En hund i en drøm er en tåpelig mann, så hvis han bjeffer, er han en tåpelig, opprørende natur . Og den som så en hund som bitt ham, ville få skade av fienden . Og den som ser en hund som river sine klær, en tosk vil baksnakke ham, og hvis han ikke hører bjeffing hans, er han en fiende . Hunden er en slem kvinne, og hundevalpen er en elsket gutt. Hvis han er hvit, så er han en troende, og hvis han er svart, så er husstanden hans fremherskende . Det ble sagt : En bastardvalp oppdratt av en tåpelig mann . En gjeterhund vil ha nytte av det . Hushunden er en urettferdig fiende . Saluki-hunden angir gyldigheten til seeren for sultanatet . Og den kinesiske hunden indikerer at seeren blander seg med utlendinger . Og den som så at han tok en hund, han ville følge en tjener . Og hvis han så at en hund bitt ham, led ulykke og skade og nød av en venn eller tjener . Hvis han ser at han jakter med hunder, vil han motta ønsket sitt . Og hvis han ser at han dreper hunder, så vil han vinne over fienden sin, og jakthunder er bra for alle mennesker, og hvis han ser dem komme tilbake fra jakt, indikerer det fravær av panikk og arbeidsledighet . Hvis han ser en bjeffende hund, indikerer det skade . Og hunden betegner feber på grunn av planeten som kalles hunden, som er Sirius, som er årsaken til feber . Og alle typer hunder indikerer ydmykede mennesker . Og lekene og chattenes hunder indikerer glede og glede . Og vannhunden betegner et arbeid som ikke er gjort og falskt håp . Og den som så at han ble forvandlet til en hund, Gud den allmektige hadde lært ham en stor kunnskap, og han ble avvist, så Gud frarøvet ham den . Hunden er en svak fiende eller en gjerrig mann . Og den som ser at en hund bjeffer på ham, han hører ord fra en person med liten virilitet som han hater . Og den som ser at han spiser hundens kjøtt, han vil vinne seieren over fienden og bli truffet med pengene sine . Og hunden indikerer vakten . Og drikker hundemelk av frykt . Hvis en hund er polstret, er hunden en venn . Hunden er tigger og kan indikere sjelens ydmykhet, ydmykelse og ydmykelse . Kanskje guidet hunden kravet til verden mens den ikke sparte . Og jakthunden, Ezz, Rifaa, og næring . En storfehund er en god nabo som er misunnelig på familien og naboen . Kanskje det å bety hunden betyr en bot . Og selskap med hunden indikerer at historien om folket i hulen forsvinner . Hunden er en konservativ kvinne for mannen sin som har mange avkom . Kanskje betegnet hunden vantro og fortvilelse fra barmhjertigheten til den allmektige Gud . Å se en hulehund indikerer frykt, fengsel eller flukt . Og hans visjon i landet er bevis på fornyelsen av mandatet ….
…Hva er grunnen for de som sier at jeg ikke drømmer ?? Jeg har ofte et møte eller en samtale med noen som forteller meg : Jeg drømmer ikke … og du ser ham irritert noen ganger ! Og du ser ham si dette sarkastisk noen ganger ! Og en statlig tunge; Jeg er ikke noen som bryr seg om majoren din ! Ved å analysere en rekke personligheter som lever i dette fenomenet, kan vi si at dette fenomenet eksisterer i begynnelsen, og det har vist seg for meg at de viktigste årsakene bak det er følgende : 1 / Glemsomhet . Mange som drømmer eller ser en visjon, kan glemme den, eller glemme den, og dette er visdommen til den Mektige og Mektige . Derfor kan det være noen som plutselig husker en drøm han så, eller en oppriktig visjon han så . 2 / Alvorlighetsgraden av å sovne for noen som lider av et slikt fenomen, og slik at den som sover for mye i søvnen ligner de døde, og denne typen lille husker hva han ser i søvnen . 3 / Den som jobber noen ganger om dagen og noen ganger om natten, og noen ganger om natten og til andre tider om dagen, og så videre, og disse menneskene husker ofte ikke drømmene eller visjonene sine, og jeg nådde denne siste kategorien nylig og etter omfattende etterforskning og undersøkelse, og jeg publiserte den her for første gang. Årsaken bak å ikke huske deres visjoner eller drømmer er at de ikke er like komfortable i søvnen som de som har et fast søvnregime om natten, og de som sover om natten, er de som får størst fordeler med søvn . 4 / Den som har personlige holdninger til denne kunnskapen på grunn av noen av kommentatorene, og om årsaken er riktig eller feil, så ser han ham fiendtlig mot denne kunnskapen på denne måten, og han sier at han ikke drømmer eller ikke ser visjonen . 5 / Han har virkelig dårlig syn . Dette er noen av årsakene til dette fenomenet, og Gud vet best ….
…Betyr det å se hunder, katter, slanger og skorpioner noe mistenkelig, sykdom eller magi? Det faktum at dette spørsmålet får mange spørsmålstegn og Alsailat. Her må vi skille mellom to ting … det ser disse tingene ofte gjentas av disse sexvisjonene, kan være en forsmak på sykdommen hans eller sjarmen eller blikket for å blande Gelads er bra, og Asthlal hva Gud er fratatt kjole og mat og skikker, for den som ser dem bare litt en eller to ganger, indikerer de ikke noe i første avsnitt, og det er en visjon som tolkes i henhold til tilstanden til eieren, så det viktige er … å ikke forstå kjønnet til disse visjonene en permanent ting, som magi og øyet, og det er kjent at visjoner er umålbare, så en person kan se en visjon som uttrykkes for ham med en gledelig sak, og en annen person ser det, og det uttrykker noe annet, hver i henhold til sin tilstand og godhet ….
…Spørsmål : Hva med mareritt , eller hva med Jathoom? Hvordan kan de bli kvitt dem , og hva gjør de som er rammet av noe av dette? Marerittet og noen kaller det Bama : Jathoom . Det er en slags gnagende drømmer Ka vokste noe som satt på brystet til drømmeren og trang seg inn . Det ble sagt i hans tolkning : det ønsket uønsket ut av drømmen i form av skapninger Haihh veier på drømmeren og forstyrret søvn . . . Marerittet er : den drømmen om bærende angst og frykt erfaring , etterfulgt av en detaljert henting alvorlig drøm om innholdet i disse drømmene oppleves av enkelte i søvne , og inkluderer en trussel mot hans liv eller hans følelse av trygghet og selvtillit – respekt . Marerittet medfører alvorlige ulemper for personen og det øker vanligvis med psykologisk press eller fysisk stress . Snakker staver Elka Boss vanligvis i perioder med søvn ledsaget av raske øyebevegelser kan skje når som helst . Øker nær slutten av søvn pluss tilstedeværelsen av aktivitet i det autonome nervesystemet , og observerer sjelden kroppsbevegelser under anfallet . Når du våkner fra marerittet, blir det raskt en person som er veiledet og våken og kan gi detaljer om drømmen, enten eller når du våkner om morgenen , kan synes det er vanskelig å sove igjen . Vi sier : Det er et problem når frekvensen av deres forekomst i tider nærmer seg . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…En okse Hvis du ser en okse jage deg i en drøm, vil et problem belaste deg på jobben av misunnelige og misunnelige konkurrenter . Hvis en jente møter en okse, vil han tilby henne til ekteskap, men hun vil forbedre formuen hvis hun nekter dette tilbudet . Hvis du ser en okse angripe en person, vil du være i nød som et resultat av din hensynsløse bruk av andres eiendom . Hvis du drømte om en hvit okse, betyr dette at du vil løfte deg selv i livet til et høyere nivå enn de som insisterer på å avgode sine materielle forhold . Den hvite oksen betegner vanligvis fortjeneste . Hvis du drømte om å se en tykk okse, betyr det at du vil bli en fremtredende skikkelse i landet ditt og bli beundret av kvinner . Hvis du drømte om en feit okse i et grønt beite, betyr dette rikdom, flaks og oppnåelse av posisjoner som du ikke drømte om, og hvis oksen var tynn, så er dens tolkning tap og fordampning av rikdom og avgang fra venner fra deg . Hvis du drømte om en feit okse bundet til dyrkingsåket, er det et godt varsel, og det betyr et lykkelig ekteskap med en velstående person, eller det betyr at kvinnen hun giftet seg med er en oppriktig og trofast person . Og hvis du ser en død okse, betyr dette at du vil være vitne til døden til en som er kjær for deg . Hvis du drømmer om okser som drikker fra et basseng med rent vann eller en vannstrøm, betyr dette at du vil bli eier av eiendom og eiendom, og det kan bety at du gifter deg med en vakker og ærlig kvinne . Og hvis en kvinne drømmer om dette, betyr dette at hun vil ha beundring og hengivenhet til sin elskede ….
…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….
…Neger Hvis du drømte om at du så en neger stå i den grønne hagen din, betyr dette at en sky av tristhet og problemer vil omslutte deg i en periode, selv om din overskuelige fremtid er full av gleder, godhet og gleder . Hvis du drømte at du så en neger med en enorm kropp, så forutsier dette at det er noen som konkurrerer med deg når det gjelder arbeid og hengivenhet . Hvis du drømmer om at du er i trøbbel med en neger, betyr dette din manglende evne til å overvinne omstendighetene rundt deg, samt din skuffelse og ulykke . Hvis en jente drømmer om en neger, betyr dette at hun blir tvunget til å jobbe for å forsørge seg selv, eller at hun vil mislykkes i sin kjærlighet . Å se negerbarn i en drøm indikerer forekomsten av noen forstyrrelser som snart vil forsvinne . Hvis en jente drømmer om at en neger holder på henne, betyr det at hun er forpliktet til å gjøre mange handlinger som hun hater, og at hun vil krangle med sin beste venn . Hvis du drømmer om å se en gammel neger, indikerer dette at du har en sykdom . Hvis du ser en naken neger, betyr dette tristhet og fortvilelse som et resultat av bedrag og svik fra andre til deg. Fiendene vil skade deg ettersom du vil motta triste nyheter fra de fraværende . Hvis du ser en god neger et sted hvor du ikke forventer å se ham, betyr dette svik av noen du stoler på . Du vil bli fornærmet av oppførselen til noen av dine tjenere og arbeidere . Hvis du drømmer om at du forkynner og preker i en svart gruppe, betyr dette å advare deg om at du bør ta hensyn til dine interesser som falske venner jobber for å skade . Hvis du i en drøm hører en neger forkynne, betyr dette at du vil bli bekymret, og du vil bekymre deg for dine økonomiske forhold, og dine arbeidere vil gi deg problemer ….
…Hvor døve drømmer ?? Hører de lyden i drømmene sine? Kommer et mareritt til dem? Skiller en person som er døv fra hverandre i drømmer, ser dem og forestiller seg lydene av det de ser, og hvem som blir døv senere? Dette er flere spørsmål som kan komme til tankene til alle interesserte, eller en spesialist i vitenskapen om drømmeuttrykk, og det trekker også oppmerksomheten til alle som elsker denne kunsten også. Hvordan kan en døve drømme? Hvordan kan drømmene hans forklares? Er hans symbolske språk tilstrekkelig for forståelse? Og når en normal person oversetter dette kinetiske språket, etter å ha mottatt det fra dem, til et talespråk; Vil dette være nok, og kan deretter deres visjoner uttrykkes? Fører oversetterens språk her til den nøyaktige betydningen den døve ønsker? I begynnelsen er det en forskjell mellom den som ble født døv og den som var i stand til å høre, men senere ble døv … og hver av disse to seksjonene har sin egen måte å drømme på … og dette er hva Jeg vil detaljere i neste artikkel … Hvem er født i stand til å høre Da ble han helt døv, så han vil mest sannsynlig se drømmen, og han vil ikke høre lyden, men når han forteller deg synet han så, etter sin døvhet, vil han fortelle deg hva han så, og han vil måle det han ser av de tingene han så, og han hørte ikke dem, i henhold til det han reduserte og holdt i minnet før han ble døv . Når det gjelder den som ble født døv, kan alle disse menneskene aldri høre stemmene, så de ser de forskjellige scenene og scenene i sine drømmer uten lyd, og han kan se flere scener, av mennesker eller livløse gjenstander, eller han kan se foreldrene hans, for eksempel, hans slektninger, hans venner osv., og ved å blande med dem og høre fra dem, fant han ut at de ofte ser de som er enige med dem med denne funksjonsnedsettelsen; Forklaringen på dette er at de er veldig nær dem følelsesmessig eller romlig, så det er ikke overraskende at de også er nær sjelene sine, hvis søvntilstanden har steget, og sjelene, som nevnt i Sahih, er rekrutterte soldater, så de er ikke nær dem, og det som blir forkastet av dem, er annerledes, så soveren møtes i søvn generelt, begge og vennen hans er et av folket i denne verden, og det måles mot disse døve menneskene, så de ser mange døve mennesker . Nå som vi vet hvordan døve mennesker ser visjoner, har vi et veldig viktig spørsmål. Hva er hvordan kan tolke deres visjoner? Vil tegnspråk – enten det er fra oversetteren eller fra døve selv – være tilstrekkelig til å forstå det symbolske språket som kommer fra dem for overfarten? Jeg sier, her er det en veldig viktig sak, for språket som uttrykk henvises til er språk for høyttaleren når døve forteller det til den som hører, om høreren er krysset og her er språket det som krysset forstår i henhold til til sin egen kultur, eller høreren er oversetter for den som vil krysse, og her vil du bli ledet av oversetterens språk og kultur Så krysset må være klar over dette og prøve å være ærlig i å formidle visjoner om slike mennesker , som den døve kanskje vil ha et ord eller en bestemt setning, og oversetteren av symbolene hans uttrykker et ord eller en annen setning …. Dette er veldig illusorisk, spesielt når ordet er erstattet, fører det til en helt annen betydning . … Når du uttrykker, og denne oppgaven må uttrykkeren ta hensyn til, for å være sikker på før uttrykket for symbolet som døve ønsket, og dette gjøres ved å spørre ham til hvem han oversatte for ham … eller ved å spørre døve selv a om det han hadde til hensikt å henvise til ham på en måte. Nøyaktig, fordi noen tegn på døvespråk betyr flere verbale konnotasjoner, slik jeg forsto det av oversetterne, og slik jeg så det på billedspråket deres, og jeg tok en visjon om en døv person i programmet mitt og i lufta live i Al-Raya-kanalen, og da oversetteren dukket opp for døve ved å oversette den, ble jeg overrasket over ordet han sa, Han ville uttrykke hvor fingeren kom ut i skoen, så han sa: Ring !! Og da jeg spurte ham om dette var det døve selv uttrykte? Han svarte benektende og at dette er fra hans ord: Han kaller denne delen av skoen en ring …. mens du finner noen som kaller denne typen, for eksempel sko på tåen, og måler mange ord med brede betydninger, for eksempel. Og han vet det eller er interessert i å skille mellom dem, bare krysset . . ….
…Den som faller i en blodkilde : eller et arr eller en blodkrukke, etter at blodet er høyt over ham . Det kan ikke skyves bort, for han er i blod som er rammet av ham . Likeledes vil hvert erobrende blod han ser på et sted med vann, i en bolle, i en bolle, i et basseng eller andre spor av rennende og stillestående vann, etter at det ofte er, med mindre han ser at blodet er svakt, at han drakk, eller farget med det, så er det forbudte penger som rammer ham, og hvis det ofte ble forbannet med blod . Og den som ser blod sprøytet på ham, han vil motta det fra den som blodet sprinkles på, som en gnist fra ild, så det er dårlige ord som rammer den som gjør det ….
…Er det å foretrekke å uttrykke visjoner eller la dem gå i oppfyllelse med tiden? For det første må det være kjent her at det ikke er sant at alle visjoner blir oppfylt, selv om den visjonære er en troende, kan den troendes visjon ikke oppfylles direkte, den kan bli forsinket, og den kan ikke oppfylles i det hele tatt. På samme måte kan den troendes visjon lyve. Måtte Gud være fornøyd med ham på Abu Hurairah, på profetens autoritet , må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Når tiden nærmer seg, vil muslimens visjon knapt lyve, og muslimens visjon er mer sannferdig for deg, og muslimens visjon er en del av de førtifem delene av profetet ] Avtalt og ordlyden for en muslim . Og den som ser det som behager ham, det er bedre for ham å presentere det for den som krysser det for ham . Når det gjelder den som ser noe som skremmer ham eller sørger ham, skal han ikke fortelle det til noen, og han må gjøre de forholdsregler som er nevnt . Noen mennesker kan si hvorfor vi ikke tillater visjoner eller drømmer å bli ivaretatt av tid eller tid, noe som er et synspunkt som respekteres, og jeg sier alltid : Min mening er feil som kan være riktig, og andre er korrekte og kan være feil, men disse menneskene skal ikke skylde på dem som leter etter uttrykk for sine visjoner eller til og med drømmene sine. Det kan være en god nyhet, eller en advarsel til eieren, og Imam Ahmad, må Gud nåde ham, sa : Visjonen gleder den troende og bedrar ham ikke . Og den visjonære kan ha nytte av det han ser i søvne. Imam Al-Dhahabi sa i Al- Sirah [1/81] i visjonen til Abd al-Rahman bin Auf, må Gud være fornøyd med ham, at han vil gå inn i paradiset de elsket, selv om han er et av folket i paradiset , og en av de ti misjonærene, sa han : Overføringskjeden er god . Han og andre er en drøm, og drømmen har en tolkning, og Ibn Auf, må Gud være fornøyd med ham, hatt nytte av det han så og det han nådde, til han ga veldedighet med store penger som ble frigitt for ham – og ros være for Gud – hans føtter, og han ble en av arvingene til paradiset, og det er ingen skade . Gud vet ,,…
…Og den som ser at en ild, en skorpion, en slange eller en stein som er nedstammet fra himmelen, indikerer at Guds pine er kommet ned på dette stedet ….
…Et lik Hvis du drømte om et lik, utgjør dette pessimisme for lykke, da denne drømmen indikerer triste nyheter om fraværet og frustrerte arbeidsprosjekter . Den unge mannen vil lide flere skuffelser, og gleden vil falme . Hvis du ser et lik plassert i en kiste, betyr dette nåværende problemer for drømmeren . Hvis du ser et lik i svart, betyr dette den voldsomme døden til en venn eller desperat forretningsforvirring . Hvis du drømte om å se en slagmark dekket av lik, indikerer dette krig og generell konflikt mellom landet og indikerer politiske funksjoner . Hvis du ser et dyrekropp, betyr dette en usunn situasjon for arbeid og helse sammen . Hvis du ser et lik for noen av din nåværende familie, betyr dette død for denne personen, eller for et av familiemedlemmene, Abu betyr alvorlig oppvigling for familieforhold, og også en brutal og uvanlig handling . For elskere er det et sikkert tegn på at de ikke holder viktige datoer . Hvis du legger penger på øynene til et lik i drømmene dine, betyr dette at du vil se usynlige fiender stjele deg når du er svak . Hvis du bare legger det på ett øye, vil du kunne returnere en tapt formue etter en desperat kamp . Denne drømmen betyr ulykke og tap for jenta på grunn av å gi henne selvtillit til listige mennesker . Hvis en jente drømmer om at tjenestemannen i butikken der du jobber har blitt et lik og at hun ser det når hun sitter med en barbert kropp, så forutsier det at hun vil være under det perfeksjonsnivået som kjæresten hennes ser i henne . Hvis hun ser hodet på et lik falle fra kroppen, advarer dette henne mot usynlige fiender som vil skade henne og nedskjære henne i øynene til arbeidsgiveren . Å se liket i et lagerhus med nyheter om at tristhet og elendighet vil påvirke alle de som er involvert i dette . Det er mennesker som ikke gjør det som er riktig og ikke lytter til deres samvittighet . Det vil være et pessimistisk syn på beroligelse og vellykket arbeid ….
…Slange Hvis du drømmer om å se en slange som biter, og en død venn som ser ut til å ligge og puste, så stiger til en sittende stilling når slangen angriper ham, og så forsvinner de to i noen nærliggende busker, dette indikerer at du vil sørge dypt over ulykken til venner og tapet som truer deg selv . Hvis du ser en jente med en slange, forutsier dette at en bedragersk person vil gjøre henne trøbbel . Hvis slangen rømmer fra den, vil den kunne forsvare sin karakter mot angrep mot den . Hvis en kvinne drømmer om at en død slange biter henne, vil hun lide av intriger fra en falsk venn . Hvis du drømte om å se slanger, kan all ondskap, elendighet og dårlige penger tolkes . Og hvis du drømmer om slanger som kjemper og faller over hverandre, er dens tolkning en bitter kamp med uflaks, tristhet og smerte . Hvis du dreper en slange i kjøtt, er dens tolkning at du vil føle at du har brukt og utnyttet alle mulige muligheter til å oppnå dine interesser eller respektere andres interesser . Du vil glede deg over seieren din over fiendene . Hvis du gikk på slanger i drømmen, så forklar det for deg at du vil leve i konstant frykt for sykdom, da egoistiske mennesker vil søke å konkurrere med deg om din posisjon i samfunnet . Hvis slangen biter deg, betyr det at du vil overgi seg til Satans tau, og fiendene vil føre til tap i handel . Hvis du drømte at en flekkete slange nærmer seg deg utenfor en grønn jungel, men du hopper bort fra den når den hoppet på deg, og etter at du har glemt hendelsen, ser du den igjen nærme seg og øke i størrelse når den nærmer seg deg og deretter vises i form av en stille slange i størrelse, hvis du etter stor innsats klarte å flykte fra den, så er den forsvunnet fra før deg, alt dette forklares med det faktum at du forestiller deg at andre forrådte deg og gjorde opprør mot deg og at ting vil gå fra ille til verre . Du vil bli stadig mer besatt av sykdom og angst, men etter å ha sluppet fri fra fryktede illusjoner og utført plikter aggressivt, vil du føle deg fornøyd og i fred . Hvis du drømmer om at en slange vikler seg rundt deg og strekker tungen til deg, er dens tolkning at du vil innta en stilling der du vil være maktesløs og leken i fiendenes hender, og du vil være syk . Hvis du i en drøm ser at håret på hodet har blitt til slanger, dets tolkning av forekomsten av ulykker som forårsaker tristhet og angst . Hvis slanger i en drøm tar unaturlige former, vil de støte på problemer og farer som vil forsvinne hvis du ikke tar hensyn til dem og konfronterer dem med vilje og selvkontroll . Hvis du drømte at du tråkket på eller så en slange som plukket blomster eller badet, er dens tolkning av å komme i trøbbel på et tidspunkt da du forventet glade hendelser . Hvis du ser slangen bite en annen person, er forklaringen hans at du vil angripe noen venner og skade dem . Hvis du ser små slanger, hans tolkning om at du vil hedre noen og forbedre ham, så fornærmer han deg bevisst, miskrediterer deg og skader deg . Hvis du ser barn leke med slanger, forklar at du ikke lenger kan skille vennene dine fra fiendene . Hvis en kvinne drømmer om at et barn har plassert en slange bak hodet og at hun hører slangens rasling og pust, er dens tolkning at hun vil bli overtalt til å gi opp noe av det hun har til hennes fordel, men hun vil senere oppdage at hun har falt i et komplott der fiendene skader henne . Og hvis du ser slanger løfte hodet over vennenes hode, er hans tolkning at du vil oppdage et komplott for å skade deg og din venn . Hvis du ser en kvinne i en drøm og slangen har sovnet, er dens tolkning at noen vil overvinne rettighetene dine, men loven og innflytelsesrike venner vil beskytte deg ….