…Solen : Opprinnelig den største kongen, fordi den opplyser det som er på himmelen fra sine kolleger, med sin store fordel og disponerer alle mennesker i dets interesser, og det kan indikere kongen på stedet der synet blir sett, og over den er høyere enn den indikerer himmelen for den, og den er kongenes konge og den største myndighet, for Gud, ære være ham Den opphøyde er kongenes konge, kjempens mektige og himmelens leder. og de på den og jorden og de på den . Og solen kan indikere autoriteten til personen som har visjonen, hvis han ser det spesielt uten menigheten og rådene, som prinsessen, korporalen, læreren, faren eller mannen hvis hun er kvinne, og kanskje den hederlige kvinne som kongens kone, president, herre, datteren, moren eller serens kone eller moren eller datteren eller skjønnheten hennes . Digterne sammenligner skjønnheten til jomfruer med solen i skjønnhet og skjønnhet . Det ble sagt at i visjonen til Yusef, fred være med ham, var det et tegn på moren hans, og det ble snarere sagt om hans mors tante, farens kone, og det ble sagt at det snarere handlet om bestemoren hans , og det ble sagt at det var et tegn på faren og månen fremfor moren, alt dette er tillatt i uttrykket, og hvis solen indikerer faren, foretrakk han henne fremfor månen ved lys og solskinn, og hvis det indikerer moren, la henne være feminin og minne månen, så det som ble sett i solen av en ulykke, vendte dens tolkning tilbake til de som refererer til den fra de som vi beskrev om skjebnen til mennesker og størrelsen på visjon og dens bevis og bevis . Hvis en falt kvinne blir sett til bakken, eller en fugl svelger henne, eller hun faller i sjøen, eller blir brent av ild og øynene hennes er borte, eller svertet og fraværende på en annen måte enn hennes kurs fra himmelen, eller hun går inn i en kiste, den som tilskrives henne vil dø . Og hvis han så en formørkelse eller sky dekket den og akkumulerte støv eller røyk på den til lyset ble mindre, eller hvis du så en krusning på himmelen uten stabilitet, var det bevis på at en ulykke skjedde med den som la til den, enten fra sykdom, bekymring, sorg, nød eller bekymringsfulle nyheter, bortsett fra at den du indikerer er syk i oppvåkning, for det er hans død, og hvis han ser det svertet uten grunn for hans bedrag eller en formørkelse, er dette bevis på lagt til urettferdighet og urettferdighet, eller av hans vantro og villfarelse, selv om han tok den i håndflaten eller dens besittelse i fanget, eller den falt ned på ham i hjemmet med lys og lysstyrke. Han var i stand til å eie sin autoritet og stolthet med hans besittelse, hvis han var en av dem som passer ham, eller Herrens ankomst om denne statusen hvis han var fraværende, enten sønnen eller tjeneren eller kona hans så det, fordi han er alles autoritet og verdiene Av huset, ellers var den gravide kvinnen bor n hvis han hadde en tjenestepike eller en gutt som skiller mellom Hann og kvinne søker en økning i synet, for eksempel å ta det og dekke det under klærne, eller stikke det inn i et av karene hans, og han vil vitne om at i den av de skjulte hunnene, og den som indikerer det, er vakkert nevnt med kunnskap eller autoritet . Og hvis hun i dette tilfellet var mørk og krympet i fargen, så var kongen forrædersk i sin besittelse, eller på familien hans, hvis han møtte det, ellers ville han bli pålagt en makt, eller han ble angrepet av en arbeider, eller en fraværende fot, eller han døde blant de syke, og gravide falt av fosteret, eller fødte en sønn. Differensier disse ansiktene, og øk bevisene . Og hvis han ser det komme ut fra Maghrib eller returnere etter solnedgang, eller tilbake til stedet der det gikk opp, vil det vises et tegn og en leksjon som indikerer hva jeg har utarbeidet ved å øke beviset . Dette kan indikere at personen tilskrevet henne returnerte det han håpet på i reise, rettferdighet eller urettferdighet, i henhold til fordelene ved hennes debut og fravær, og tidene for det . Kanskje tilbakeslaget som er indikert av de syke, og fraværet etter at det var kommet for de med graviditet, kan indikere fostrets død etter utseendet . Og kanskje indikerer det at de fraværende kommer fra hans reiser og de rare pengene, og kanskje indikerer fraværet at fangen kommer tilbake til fengselet etter løslatelsen, og det kan indikere at den som omfavnet islam fra sin utroskap, eller angret fra sin ugjerning, vil komme tilbake til hans villfarelse . Og hvis noen ser at det å gjøre gode eller dårlige skjulte gjerninger, indikerer han jakken sin og skjuler forholdene, og hans dekke avsløres ikke for at solen skal forsvinne, bortsett fra at han er en som ble gitt til ham om natten som kone , eller kjøpte en hemmelighet, sa han, kona går tilbake til familien hennes, og hemmeligholdet tilhører selgeren hennes . Hennes oppgang etter solnedgangen kan også være en indikasjon for de som skilt seg fra sin kone om hennes oppstand, for de som er gravide med hennes frelse, og for de som ikke har vært i stand til å leve eller har fått henne på grunn av hennes hykleri, spesielt hvis hennes godhet er av solen, som forkortelse, vasking, melkeavgifter og lignende, og for de som er syke av hans død, på grunn av den menneskelignende skyggenes forsvinden. Med den Allmektiges ord : “ Så gjorde solen ham til en guide, så tok vi en liten knyttneve for oss. ”Og for den som var i jihad eller krig, for seier, fordi hun kom tilbake til Yushaa bin Nun, fred være med ham, i fiendens krig mot ham, til Gud viste ham for dem, og for hvem som helst som var fattig om vinteren dag, På klær og rikdom, og på sommerdagen på tristhet, sykdom, feber og konjunktivitt . Å sitte i solen om sommeren er en indikasjon på pine og sorg han er i, for å følge med linjalen, eller grunnen til at solen falt ned over ham i henhold til hans posisjon og retning . Og den som så at han ble forvandlet til en sol, han slo en konge like mektig som dens stråler . Og den som slår solen hengende ved en kjede, statens vokter og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og helbreder den, vil han motta en velsignelse fra en hersker, og den som ser at solens lys og dets stråler er fra øst til skumring, og hvis han er kongen verdig, vil han få en stor konge, ellers vil han ha et flagg som er nevnt i alle land, og den som ser at han eier solen eller er i stand til det, så han Ordtaket er akseptabelt for den største kongen . Den som så henne, Safia Munira, hadde reist seg til ham, hvis han var en hersker som fikk makten i sitt mandat, og om han var en prins som oppnådde godt av den største kongen, og hvis han var fra soknet med tillatt levebrød, og om hun var en kvinne som så hva mannen hennes hadde lyst til . Og den som ser solen stige opp i huset sitt, hvis han er kjøpmann, tjener han på sin handel, og hvis han er student av en kvinne, så vil han slå en vakker kvinne, og hvis det blir sett av en kvinne som har gift og forsyningen av mannen hennes er større . Og solens lys er kongens prestisje og hans rettferdighet, og fra hans ord mottok solen et løft fra sultanen, og den som ser solen stige opp på hodet, men ikke kroppen, han vil få en seriøs og omfattende saken . Og hvis det dukket opp på føttene uten resten av kroppen, ville han få tillatelse fra før dyrking, og hvis det dukket opp på magen under klærne hans og folk ikke visste, ville han ha spedalskhet så vel som på resten av organene hans under klærne . Og den som ser magen hans splitte og solen stiger opp i ham, så dør han, og hvis en kvinne ser at solen har kommet inn fra salen hennes mens han er krage og deretter går ut fra halen hennes, da vil hun gifte seg med en konge og bli hos henne en natt, og hvis det faller på skjeden hennes, så begår hun hor, og hvis han ser at solen har gått over alt og han er bak henne, følger han henne. Så dør han, og hvis han ser at han følger solen mens den beveger seg og ikke har gått ned, så blir han fange hos kongen . Hvis han ser solen forvandle en gammel mann, ydmyker sultanen Gud den allmektige, gjør rettferdighet og oppnår makt, og forholdene til muslimer forbedres, og hvis hun blir ung, svekker han muslimenes tilstand og vanærer sultanen . Hvis han ser en ild komme ut fra solen og brenne det som er rundt den, så går kongen til grunne noen av sine hovmenn, og hvis han ser solen rød, er han korrupt i sitt rike . Hvis han så det gulnet, var kongen syk . Hvis det blir svertet, vil det seire, og det vil bli en skum . Hvis han ser at hun er fraværende, vil han savne forespørselen ….
Drømmer om hva betyr det når du drømmer om at nesen din blør mye
(249 betydninger av å drømme om hva betyr det når du drømmer om at nesen din blør mye)…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – På myndighet av Muhammad bin Ishaq sa han : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr og Yazid bin Roman fortalte meg på myndighet av Urwa bin al- Zubayr og andre forskere på Ibn Abays autoritet – må Gud være fornøyd med dem – hver av dem fortalte meg noen denne samtalen samlet for å snakke mens de fikk næring fra Hadeseth fra Badr, sa : til Masama Allahs sendebud – fred være med ham – Abu Sufyan kom fra Sham arr muslimer til dem og sa : dette Ir Quraish hvor pengene deres hentet frem, kan Gud Infelkmoha Vantdb folk være redd for noen av dem og vekten til noen av dem og at de ikke gjorde De tror at sendebudet til Gud – må Guds bønner og fred være over ham – kaster krig, og Abu Sufyan, da han nærmet seg fra Hijaz, var følsom overfor nyhetene og spurte de som møttes fra Rukbanen og fryktet for folks saker til han fikk en nyhet fra noen av Rukbanene som Muhammad hadde appellert til sine følgesvenner for deg og for din vanære, så han advarte om at han hyret Dhamdham bin Amr Al-Ghafari sendte ham til Mekka og beordret ham til å komme til Koraysh, og han ville slå dem av for pengene sine, og han fortalte dem at Muhammad hadde tilbudt det til sine følgesvenner, så Dhamdham bin Amr gikk raskt ut til Mekka . Ibn Ishaq sa : Så fortell meg hvem jeg ikke anklager, på myndighet av Ikrimah på autoritet fra Ibn Abbas, og Yazid bin Roman på myndighet av Urwa bin Al-Zubayr, som sa : Atika, datteren til al-Muttalib , så ankomsten av annekteringen av Mekka på tre netter, en visjon som skremte meg og fryktet at folket ditt kunne komme ut av det onde og ulykke, så han skjulte det han fortalte deg om. Han sa til henne : Hva så du? Hun sa : Jeg så en passasjer komme til en kamel for ham til han sto i skålen og sa på toppen av stemmen : Ikke fremmedgjøre deg, o familie av forræderi til bryteren din på tre ganger, så jeg ser folk samlet seg til ham, så kom han inn i moskeen og folket fulgte ham, mens de var rundt ham som ham med kamel på baksiden av Kaaba, og så ropte han slik: Ikke fremmedgjøre deg Al Treachery for din bryter i tre ganger, da representerte han kamel på hodet til Abu Qubays, så ropte han slik, så tok han en stein og sendte den, og den kom til å falle, selv om den var i bunnen av fjellet, ville den bli avvist . Al-Abbas sa : Av Gud, dette er en visjon, og du er, så skjul det og ikke nevn det for noen . Så kom Al-Abbas ut og møtte Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a, og han hadde en venn . Al-Abbas sa : Så jeg gikk rundt huset, og Abu Jahl bin Hisham i Rahat fra Quraish Qud snakket med en dyster visjon, og da Abu Jahl så meg sa han : O Abu Al-Fadl, hvis du er ferdig med din omringing, så kom til oss, så når du var ferdig, kom du og satte deg sammen med dem. Abu Jahl sa til meg : Oh Bani Abdul Muttalib Når skjedde denne profetinnen deg? Han sa : Hva er det? Han sa : Den visjonen hun så er uanstendig. Han sa : Så jeg sa : Hva så hun? O sønn av Abd al-Muttalib, aksepterte du ikke dine menn til å profetere slik at kvinnene dine skulle profetere, og Atika hevdet i sin visjon at han sa: ~Gå foran deg i tre, så vil vi vente på deg fra disse tre. Hvis du virkelig er det du sier, vil det være at hvis de tre går forbi, og det ikke er noe av det, skriver vi en bok om deg som du lyver for folket i det arabiske huset. Abbas sa : sikker på hva det var fra meg til ham en stor ting, men jeg Jehdt det og Ankkrt å bli sett noe, sa han : del oss da når jeg ikke lenger er en kvinne av sønnene til Abdul Muttalib bare kom til meg , sa hun : Oorteurtm denne irriterende ondartede som er lokalisert i dine menn og kvinner kan spise deg du hører, så har du ikke Er, noe jeg hørte, sa han : Jeg sa : Måtte Gud gjøre det jeg hadde fra meg til ham fra en stor HEM Gud Otardhan ham den returnerte Okwilkenh, sa : Vdot på den tredje dagen av synet av Atika og Onaa jern irritert Ars Jeg de savnet det er som at han fanger ham, sa han : Jeg kom inn i moskeen Jeg så ham jeg sverger Jeg går mot ham Otardh tilbake til noen av døren til moskeen intensiveres , sa han : Jeg sa til meg selv : hva med ham om Gud, spis denne forskjellen for meg at Ohatmh, sa han : Hvis han har hørt hva jeg ikke har hørt, stemmen til å bli med Bin Amr Al-Ghafari som ropte i magen i dalen, stående på kamel, hadde stubbet kamel og rundt hans reise og rev skjorta mens han sa : Å, bor Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, pengene dine med Abi Sufyan. Muhammad tilbød det til ledsagere at jeg ikke ser at du vil innse det. Lettelse er lettelse, sa han : Så han distraherte meg fra ham, og det som kom fra ordren tok fra meg (1). * Og i en fortelling : Jeg ble distrahert av det som kom fra kommandoen, og det var ingenting annet enn enheten før vi dro, og den traff Quraish med det som skjedde på Badr-dagen, ved å drepe deres adelsmenn og fange deres valg . Atika bint Abdul-Muttalib sa om det hun så, og hva Quraysh sa om det : Var ikke synet sant, og han kom til deg for å tro det, fordi et av folket er en flyktning, så du sa, og jeg gjorde ikke løgn, men den som er en løgner, forteller oss sannferdig….
…Det betegner i en drøm islam der mennesker lever og blir frelst . Og det er årsaken til Guds nåde fordi han bærer vannet som skapelsen lever i . Og kanskje indikerte skyene kunnskap og rettsvitenskap, visdom og avklaring på grunn av den visdom den inneholder . Og kanskje indikerte han soldatene for å ha med seg vann, noe som indikerer skapelsen, som ble skapt av vann . Kanskje refererer det til skip som går i vann på annet enn land . Og kanskje indikerte gravide . Kanskje indikerer det regn fordi det er årsaken . Og hvis skyene var svarte, eller han hadde tordenbolter, indikerte han symptomene på sultanen, hans pine og hans ordre . Og den som så skyer i huset hans, ble muslim hvis han var en vantro, eller han fikk en velsignelse hvis han var en troende, eller hans kone ble gravid hvis han ønsket å gjøre det . Og hvis han ser seg selv ri på skyene, gifter han seg med en rettferdig kvinne hvis han er sølibat, eller han utfører Hajj hvis han håper på det, ellers er han kjent for kunnskap og visdom hvis han er student . Hvis han ser klare påfølgende skyer komme, og folk venter på vannet sitt, presenter den siden av det folket forventer og venter på . Hvis en person ser at skyer har falt på et land, er det strømmer og regn eller valper eller en katt eller en fugl, og hvis det er bevis på bekymring og hat som gift, sterk vind, ild, steiner, slanger og skorpioner , så er det et raid som kommer til dem, eller gresshopper eller en epidemi som skader plantene deres, eller læresetninger og kjetterier som sprer seg blant Vis dem . Og det ble sagt : As- Sahab er en stor konge eller en medfølende medfølende myndighet eller en lærd eller en klok mann . Hvis en person spiser skyer, får han fordel av en mann med tillatte penger eller visdom . Hvis han rir på skyene, vil hans befaling bli opphøyet og opphøyet i hans visdom . Hvis han ser at hans verden er av skyer, så bestefaren og hans forfølgelse av visdom . Og hvis skyene er svarte, er det visdom med strenghet, ridderlighet og glede . Og hvis det er en skrekk med skyer, vil den motta skrekk fra en klok og sterk mann . Og hvis han ser at han bygde et hus på skyer, oppnår han en hederlig verden med visdom og høyde . Hvis han ser at det er skyer i hånden som det regner fra, oppnår han visdom og visdom løper på tungen . Og hvis han ser en sky som stiger og regner gull på den, så vil han lære av en klok manns etikette fra saken om denne verden . Hvis det ikke er regn i det, og hvis det ikke er regn i det, og han er blant dem som tilskrives staten, gjør det ikke rettferdighet eller rettferdighet, og hvis det tilskrives handel, så gjør det ikke oppfylle det han selger, og hvis han er en vitenskapsmann, er han gjerrig med sin kunnskap, og hvis han er en håndverker, behersker han sin produksjon og gir råd, og folk trenger det . Og skyer er sultaner for dem mer enn mennesker . Og den som så at skyene kom ned fra himmelen og regnet et generelt regn, så sender imamen til det stedet en rettferdig prins, og hvis skyene var svarte, regnet det, så er guvernøren rettferdig, og hvis skyene var hvite så var det regnet, så ville han være en velsignet og rettferdig hersker . Og det ble sagt : Hvis han ser skyer på sin tid, vil han oppnå godt, velsignelse, velsignelse og penger, og hvis han ser skyer regne på sin tid, utvider Gud den allmektige levebrødet i den byen, og hvis de er i tørke utvider han dem og tar dem ut av den . Hvis han ser svarte skyer uten regn, får han en fordel, og det kan være tegn på sterk kulde eller tristhet . Hvis han ser en rød sky på et annet tidspunkt, vil folket i byen lide lidelse, uenighet eller sykdom . Hvis han ser skyer stige fra jorden til himmelen, indikerer han godhet og velsignelse. Hvis visjonæren ønsker en reise, blir det gjort for ham . Og hvis han ser en mørk sky, vil han være bekymret og alle hans saker er lukket for ham . Og de hvite skyene i visjonen er bevis på arbeid . Og skyene som en person ser som stiger fra jorden til himmelen, indikerer reise . Og indikerer hvem som reiste når han kom tilbake fra reisen, og indikerer fremveksten av skjulte ting . Og de røde skyene indikerer arbeidsledighet . Og de mørke skyene indikerer en sky . Og svarte skyer indikerer alvorlig kulde eller tristhet . Og kanskje pekte de røde skyene på en soldat som kom inn i landet og en tomt . Og den som ser at han har tatt noe fra skyene, han vil plage noe stort med visdom eller mye brøyting og kultivering . Og den som ser at han har kjørt skyene eller gått på den, han vil innse all visdom . Og den som ser skyene som dekker solen, vil kongen bli syk, dempet eller isolert fra sin autoritet . Jaafar Al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa : Den som ser skjorten sin fra skyene, den er dekket av Gud, en velsignelse . Og skyene indikerer at bekymring, bitter, frykt og verdighetens manifestasjon forsvinner, og det er det som vises for vergerne når det regner vann , og kanskje indikerer skyene kjennskap til det allmektige ordtaket : ( Så du ikke at Gud setter skyer og deretter komponerer dem )….
…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….
…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….
…Hva er forholdet mellom drømmer og sex? Og indikerer det å ha sex med en av incestene, for eksempel samleie av en bror med søsteren, eller for en av ektefellene med en annen enn den andre, et forbudt forhold? Er denne typen drømmer oppriktige visjoner? Eller er det en pipedrøm som ikke går over og ikke tar hensyn til den? Dette spørsmålet er viktig i denne kunsten, og jeg finner mye forlegenhet for innringere eller innringere når de forteller meg denne typen visjon . Sannheten er at sjenanse her er normal. Fordi det er vanskelig å forestille seg forekomsten av slike bilder i konservative muslimske samfunn, og på grunn av den alvorlige tabuen til denne handlingen i alle himmelske lover . Men hva jeg vil si her : Situasjonen i drømmer er veldig forskjellig fra situasjonen i virkeligheten, da drømmer har sine egne konnotasjoner, som er helt forskjellige fra virkeligheten. Derfor ser jeg ingen reell rettferdiggjørelse for å skamme meg over å fortelle slike drømmer … Snarere kan noen av dem være et tegn på kjærlighet, rettferdighet, vennlighet eller ha nytte av den ene siden til den andre, og svært få av disse drømmene har en dårlig konnotasjon, men selv om dens betydning er dårlig, er det ingen tvil om at det å fortelle slike visjoner til de som stoler på hans kjærlighet, råd eller kunnskap, er tilstrekkelig til å eliminere all frykt som følger med forekomsten av slike visjoner, og det viktige er å fortelle disse visjonene i detalj, og ikke å holde tilbake informasjon som kan være til fordel for krysset av visjonen. . Kanskje fra partiet som forteller her, at en mann med arabisk nasjonalitet kalte meg sin sponsor, og fortalte meg at hans arbeider ønsket å reise til landet sitt tidligere, basert på en visjon han så og var viktig for ham, og jeg fikk ham til å tenke mye, og han ble utskrevet i sitt arbeid, og sponsoren fortalte meg at han tvilte på at han planla noe, og spurte at jeg ønsket å møte denne arbeidstakeren og høre hans visjon, på forespørsel fra arbeideren selv. Jeg dro til butikken der arbeideren jobber, og sponsoren møtte meg og introduserte meg for arbeideren, som så snart Farah så meg, og sa : Jeg har en visjon som jeg håper du kan gå over til meg . Han ga ikke legen anledning til å godta eller avvise, og fortsatte med å fortelle sin visjon som han hadde sett, og inviterte ham til å reise til landet sitt, for å hevne sin ære, disiplinere søsteren som hadde skadet hans rykte, og endret disse beskrivelser som jeg hørte fra ham om søsteren hans, og visjonen var :: at han så henne naken på et av stedene. Da hun så ham, følte hun frykt og løp fra ham, og han fulgte etter henne og tenkte at hun var en ekteskapsbryter . Til her var mannen ferdig med å klippe synet, og svetten strømmet fra ham, så jeg sa til ham : Jeg så godt og ondt nok, hvis du tror på synet ditt, vil jeg fortelle deg noe om søsteren din, og det gjør jeg ikke kjenner henne, så han sa : Gå fremover , så jeg sa til ham : Vil du tro meg og la hva du synes? Han sa : Hvis det du sier er riktig, så vil jeg tro deg, ellers vil jeg ikke tro deg . Jeg sa : Begynte ikke søsteren din å være religiøs før du kom til Saudi-Arabia? Han sa : Ja . Så jeg sa til ham : Var du ikke overrasket over hennes plutselige engasjement? Han sa : Ja, dette er sant. Jeg sa til ham : For denne søsteren din teller henne nå, og Gud er hennes venn, blant de trofaste, konservative, kyske kvinnene som har lykkes med å fjerne syndene til hennes unge og gamle. Dette er meningen med at hun blir helt fratatt klærne. Når det gjelder å kle av henne foran folk, betyr det. Alle har hørt om hennes rettferdighet, hennes asketisme i denne verden, og hennes forlatelse av mange gjerninger som reduserer hennes tro, og her begynte denne mannen å gråte og begynte å søke tilgivelse for Gud og søke tilflukt hos Gud fra den forbannede Satan, og hvor forbauset hun var da han fortalte ham at han hadde begått ondt mot henne, og at han hadde bestemt seg for å implementere ideen så snart som mulig, og jeg sier her : Lovet være til Gud som gjorde oss misjonærer og ikke gjorde oss fremmedgjorte ….
…Hva med å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, er det mulig? Hva betyr det? Er det alltid sant syn, enten sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, var en visjon som beskrevet i profetens biografi, eller var han annerledes? I å si eller beskrive; For eksempel, hvis en ung mann blir sett, eller med et hvitt skjegg, eller bruker klær som han ikke er vant til å ha på seg, eller han blir sett å bestille noen ting som strider mot den rensede sharia, som for eksempel ærbødelse av graver, avskjæring av livmor, eller drap, … og annet enn det jeg har bevist fra historiene og beretningene til de som så ham … ? Til å begynne med sier jeg at sendebudets syn, må Guds bønner og fred være over ham, er mulig, og det er et av de mest fremtredende eksemplene på den rettferdige visjonen. De to sjeikene kom ut av hadithen av Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, som sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Den som ser meg i en drøm, har sett meg, Djevelen imiterer meg ikke. . ] Og i en fortelling om ham : [ Den som ser meg i en drøm, vil se meg mens jeg er våken, eller som om han så meg mens jeg var våken, Satan vil ikke etterligne meg . ] I romanen : [ Den som ser meg så riktig ]. Men dette bør være en visjon i henhold til ett år og biografi av beskrivelser, så Imam Muhammad Ibn Sirin sa etter diskusjon før, [ fra høyre sett meg, har sett ] , : hvis han så i sitt bilde . Og denne imamen pleide å fortelle ham at han så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Beskriv meg hva du så. Hvis han beskrev et attributt han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Sa Ibn Hajar, og overføringskjeden hans er riktig . Derfor, den som ser sendebudet i strid med beskrivelsen, er ikke synet på synet, eller en sann visjon, men snarere en visjon som trenger tolkning. Denne tolkningen er relatert til betrakteren . Derfor sa noen lærde : Den som ser ham i sitt utseende og sin tilstand, er bevis på seerens godhet og fullkommenheten av hans autoritet og triumferer over dem som er imot ham, og den som ser ham i en skiftende tilstand, rynker pannen eller har en skinneben eller mangel på noe av kroppen hans, er bevis på seerens dårlige tilstand . Men det er ingen tvil om at den som ser sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, uansett hvilken kvalitet det er, la ham være glad, og han skal vite at enten betydningen er god å bli indikert, eller ondskap er forbudt, og dette bestemte imam Ibn Hajar, må Gud nåde ham….
…Hva er kjennelsen om de som ligger i visjonen? En streng advarsel til de som lyver, kom i en drøm og holdt Bukhari i sin Saheeh-dør : løy i drømmen, og et ben der nylige eksempler : Først : Hadeeth av Ibn Abbas om at profeten skal være med ham sa : (( fra drømmen om en drøm som ikke er sett tildelt å finne sted mellom Sairtin og ikke vil gjøre, og lyttet til et intervju med menneskene de har motvillig eller flyktet fra ham og strømmet inn i øret hans Alank the Day of Resurrection, and images image tortured and opdracht å blåse den og ikke Bnafaj )) Fortalt av Ahmad og kvinner fra romanen Qatada, må Allah være fornøyd med ham og kom i en annen rapport fra Abu Hurayrah : (( Hvem har løyet om sine visjoner )). Det andre : Hadithen fra Ibn Umar at Guds sendebud, fred og velsignelse være over ham, sa : ((Det er den mest uheldige av furryen at hans øyne ser det han ikke så )) , og i fortellingen : (( det han ikke så )) og betydningen : furryen er den største løgnen, og skylden The Great Lie . Og hva det betyr : Han som drømte, det vil si den som ble tildelt denne drømmen . Og du merker fra de to hadithene alvorlighetsgraden av løgnerens pine i drømmen. Årsaken til dette er forklart for oss av Imam al-Tabari, som sa : Advarselen har bare intensivert, selv om det kan være mer korrupt å lyve mens den er våken. Som det kan være vitnesbyrd om å drepe, hudud eller ta penger; Fordi liggende i en drøm løyet til Gud at jeg ser hva som har ikke sett, og lyve til Gud mer enn å ligge på skapninger av verset : { Det er mer urettferdig enn den som oppdikter løgn mot Allah de som offer til Herren og si høyt de som løy for sin Herre, ikke Guds forbannelse over undertrykkerne } [ Hood : 18] Snarere å lyve i en drøm var en løgn for Gud på grunn av hadithen (( Visjonen er en del av profetdøden )) , og hva var en del av profetdommen er fra Gud, og jeg kommer tilbake til ordet : ( ank ) ; Og nå som du er oppløst bly, helles det i øret hans fordi belønningen er den samme som arbeidet, og her har jeg ikke hellet at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, i hadith sa : ((( Den som drømmer om en drøm )) og kalte den en drøm og ikke kalt ham et syn fordi han hevdet at han så og ikke så noe, så han var en løgner og løgn. Han er fra Satan, og sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, sa: ~Gå forbi oss : ( Drømmen er fra Satan )) , og alt som er fra Satan, er ikke sant . Her er ingen flakslikhetsstrafffotograf nemlig : (( Vlakhalqgua-pille eller lag ritual …)) snakk, straff, som ligger i drømmen som er : [ skal holdes mellom Sairtin ] og betydningen av kontrakten mellom Alsairtin : å spinne til hverandre, og dette er vanligvis umulig, og likheten her mellom fotografen og løgneren i drømmen hans : at visjonen ble skapt fra skapelsen av Gud og det er et moralsk bilde, så han gikk inn i sin løgn et bilde som ikke skjedde, akkurat som fotografen introduserte et bilde som ikke er en realitet, fordi det sanne bildet er det som sjelen er i, slik at eieren av det milde bildet – drømmeren – tildelte noe hyggelig og det er forbindelsen uttrykt av kontrakten mellom de to byggene, og han tildelte eieren av det tette bildet – fotografen – en alvorlig sak, som er å fullføre det han skapte ved sitt krav ved å blåse sjelen, og han signerte og lovet hver av dem som han ville Jeg ville bli torturert til han gjorde det han var betrodd mens han ikke var en gjerning, det er en metafor for tortur av hver av dem alltid, bortsett fra at Gud har barmhjertighet mot dem, og denne vektleggingen av løgneren i hans drøm fordi han løy om kjønnet til profetet, og fotografen bestred Skaperen i sin makt…
…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…
…Hva er sjelen og hva er sannheten? Ord i sjelen ble sagt . Som å si at det er blod, et pust eller et pust . Når det gjelder påstanden om at det er blod, er det ugyldig, for ting som inkluderer at etter hans død og oppstigning av hans sjel, forblir blod i ham . Når det gjelder å si at det er sjelen [med tausheten av oppfyllelsen ], så trenger den bevis, med kunnskap om virkeligheten til sjelen han har . Som sjelen kan kalles blod, og blant dem er det Al-Awza’i sa : Det som ikke har noen sjel, er flytende . Når det gjelder å si at det er nafs [ved å åpne en oppfyllelse ], er det kjent at det er en av virkningene . Sjelen er en av de skjulte sakene som det ikke er tillatt å diskutere på sin måte, og med den rette oppfatningen at noen jøder spurte profeten [ PBUH ] om sjelen? Så ble profeten taus, så sendte Gud ned [og de spurte deg om ånden, fortell sjelen om min Herres befaling, og du har ikke fått kunnskap utenom litt ] Al-Isra : 85 .. Å innse hvordan en ting er enten er å se på, se en tilsvarende jevnaldrende eller ved å fortelle sannheten . Og hva annet er falskt . Vi har ikke sett sjelen, og vi har ikke innsett dens tilsvar, og den sanne nyheten har blitt mottatt til oss at det ikke er tillatt å søke etter essensen, for vi beviser det til tross for vår uvitenhet om hvordan det er . Mange muslimske lærde har henvist til det, og den som skrev det om Ibn al-Qayyim, skrev en egen bok som heter Ånden ….
…Hva betyr det å se havet og drukne i det ?? For noen mennesker er det et skremmende symbol ; Og det er : havet og drukning i det !!! Så hvorfor betyr dette symbolet , og er det avfyrt ???? Faktisk gjentar jeg her og bekrefter at det ikke er noe eneste tegn på et symbol , og at visjonen må høres fullt ut med alle symbolene , men så lenge vi snakker nå om dette symbolet , sier jeg : Betydningen av sjø eller å drukne i det er ikke alltid ille , det kan for eksempel indikere : For studenten , Ali Øke dybdekunnskap og spesialisering i en disiplin . Og for selgeren , kan havet være på markedet der han jobber . Og for synderen og synderen , kan det være en drukning av omvendelse og kontemplasjon av den allmektige ordtaket : ~ Selv når drukning innhentet ham , sa han , jeg trodde at det ikke er noen annen gud enn den som tror på ham ~ ( Bani Yasir : 90). Betydningen av svømming, nedsenking og drukning i havet er god når man ser havet om sommeren, og når det gjelder å se det om vinteren, kan det være et dårlig tegn, men jeg gjentar at det er nødvendig å se på resten av symbolene av visjonen, og fra det som blir sagt om noen av de dårlige konnotasjonene ved å svømme, dykke eller drukne i havet : 1 / Å begå synder og store synder, og tenk på hva Gud den Allmektige sa : [ Fra hvilke synder de druknet og brakte i ild og fant ikke sine støttespillere foruten Gud. ] Noah : 25 2 / fordypning i verden og dens gleder . Men krysset må passe på det hvis han ser en visjon eller en drøm som kan ha en dårlig mening fra den , slik at han kan distrahere fra krysset med ham , denne dårlige betydningen, hvis Gud vil ….
…Hashish : er sameksistens av dyr og storfe, og det er som verdens penger som hver person får det hans Herre har delt fra og lever av for ham, fordi han returnerer kjøtt, melk, smør, ghee, honning, ull , hår og lo, så det er som penger der menneskers styrke er . Kanskje refererer prærien til hvert sted som vinner verden, får fra det, blir kjent fra det og tilskrives det, for eksempel pengehuset og markedet . Spesielt Nawwir kan indikere byttemarkedet, gullsmedene og stedene av gull . Det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tolket enga med verden og dens grønt, og at han, fred være med ham, sa : Verden er en søt grønn. Sødme, alt som faller på kamelenes munn indikerer hva som er tillatt, og hver syre i den indikerer hva som er forbudt og hva som påvirker dem, svindel og bitterhet . Og det som kommer fra planten er et legemiddel som skal behandles med, det er utenfor penger og levebrød, og indikerer vitenskap, visdom og prekener, og det kan indikere rene lovlige penger . Og hvis den er sur i smaken, skyldes dens surhet nød og stridigheter når den oppnår og er utmattet . Uansett hva det var en dødelig giftig, indikerte det forbudt ulykke, å ta verden med religion, dørene til rente, innovasjon og innfall, og alt som kommer ut av munnen og kommer inn i dem fra det verste . Men hvis han så endive : og brette Kalksberh : og lignende av kvinner med bitterhet, varme, Vhmum og sorger og penger er haram . Det er blitt sagt at da Adam falt til bakken og falt i India, hang duften hans på et tre mens han var trist og gråt på seg selv . Det kan indikere hans bekymringer i det hinsidige, og belønningen er med juvelene i paradiset, som blir lagt til det uten koriander og karve og lignende . Uansett hva som er spiret fra jorden, ble nevnt i forbudet i boken eller Sunnah, eller en grunn som var klanderverdig i gamle dager, indikerer det evnen i tale og levebrød, som dumplings, tre, hvitløk, agurk, linser og løk , og hva planten har et navn som dominerer i sin avledning, noe som betyr sterkere enn sin natur. Eller, en tilhenger av dens essens ble båret på den, som mynte som nekrologen og nekrologen er hentet fra, selv om den er en belgfrukter . I tillegg til øyene, som er Alsnar i anger og ild . Uansett hva planter vokser uten frø og ikke har noen røtter på bakken, for eksempel trøfler og sopp, indikerer det blant folket en hittegrav, graviditet og avkom av utukt, og de som ikke kjenner deres slekt, og pengene indikerer frøet , donasjon, veldedighet og så videre . Den som ser det som om han er på en eng eller hasj som han kan samle eller spise, så ser jeg på situasjonen hans, og hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, har han blitt rik, og hvis han er en asketisk i denne verden som ønsker det, så vender han tilbake til det og er fascinert av det . Hvis han flyttet fra en eng til en eng, reiste han i jakten på verden og flyttet fra ett marked til et annet og fra en industri til en annen ….
…Hva er avgjørelsen om å tildele djevelen en drøm? Hva er kjennelsen om tilskrivning av ham bare som en metafor? Det ble rapportert, som det kom til oss, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ((Den sanne visjonen er fra Gud og drømmen er fra djevelen )) . Mange pålitelige forskere har funnet noen som drømmen tilskrives som metafor for eksempelet til Mazzari i Sharh Sahih Muslim og Ibn Hajar i Fath al-Bari mens de snakket om den rettferdige visjonen : ( Det er med hensyn til hva Djevelen ikke har noe inngang i, og når det gjelder hva som har inntekt, tilskrives det ham som en metaforisk prosentandel ). Jeg sa : Men det riktige synet er at handlingene tilskrives emnet deres. Fordi han er den som initierte det og gjorde det, og det ble tilskrevet den allmektige Gud fordi han er den som bestemte og skapte den, som den allmektige sa : { Det som har skjedd deg fra godhet er fra Gud } det vil si en handling og en begynnelse . Og den Allmektige sa : ( Alle er med Gud ), som betyr deres skapelse og forståelse . Og fra dette Djevelens handlinger, som waswasah, villedende, fristelse og å inngå en kontrakt på gruppen mennesker, som alle virkelig tilskrives Djevelen. Det er den direkte henne så mye kvittering i Koranen den allmektige sa : { Satan Sol dem dikterte til dem } , og den allmektige sa : { Satan lover deg fattigdom og befaler deg å begå umoralsk } sa også { og Kasemhma jeg er også for dem hvem Nashan } og den Allmektige sa { Jeg er en nabo du }, så vel som å indikere å si fred være med ham (( hold djevelens hode på rimet på deg ….)) Muslimsk kjerneforklaring (6/65) og sier fred være med ham : (( djevelen er sønn av Adams blodstrøm )) ble enig . Dette og hans lignende er et faktum som hun tilskrev Satan på en reell måte fordi han er den direkte aktøren av det, selv om alle av dem er etter estimering av Gud den allmektige og hans skapelse og vil den allmektige . Hvis han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, (( Drømmen er fra Satan )) , må det sies på forsiden, og drømmen er av den typen at han forfører og skremmer Adams barn. . Al-Qadi og andre sa : ( Han er i ansiktet og at Gud den Allmektige har gitt styrken og evnen til å løpe gjennom menneskets innside blodet hans strømmer )….
…Hva er forskjellen mellom drømmeuttrykk og spådom? Eller hva med folks måter å kreve kunnskap om det usett, og er tolkning av drømmer en del av å kreve kunnskap om det usett? Og hvordan reagerer du på de som sier at drømmeuttrykk er en form for formue eller astrologi ..! ? Denne samtalen overføres blant mennesker, og den eksisterer, og forfatterne av denne foredraget må først stille seg selv et spørsmål : Hva er forskjellen mellom noen som holder en krystallkule og hevder at han gjennom den ser på fremtiden, eller spør deg om morens navn? Her håner han i ekteskapet og beskylder deg for hor, som den som ble født gjennom ham til sin mor, eller han ber deg om å løfte en av hendene dine og lese linjene i hånden din og deretter fortelle deg hva som vil skje med deg, eller han går i sanden, eller han spør deg om tegnet ditt …. og andre metoder som blant eierne av horoskopene og sjarlatanene, hva er forskjellen mellom dem og mellom de som knytter visjon med versene i den edle Koranen, eller den rensede Sunnah, og si i begynnelsen av tolkningen hva som er nevnt og hva som er bevist om sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, eller det er bevist på autoriteten til hans ledsagere, som : [ Godt, jeg har sett og ondskap er tilstrekkelig. Hvis du tror på ditt syn, så skjedde det slik ) og han sier før eller etter sin tolkning : Og Gud vet best? Jeg tror forskjellen er tydelig for alle som er rettferdige og for alle som er fratatt sin lidenskap. Når det gjelder de som kjemper dette feltet av personlige årsaker, eller er fiendtlige overfor noen av tilnærmingene til uttrykkene som har tatt med i uttrykket det som ikke er noe av det, for eksempel tilbedelse, timens tegn eller spådommen om hendelser som vil inntreffe, og sikkerheten til dem, og bestemme bestemte perioder for deres forekomst. Og han tenker uvitende om vår tilnærming, og følger ikke det vi foreslår, og han har kanskje ikke sett en episode av dette programmet, men han er fortsatt rider på bølgen av motstand, tror han at vi er blant disse menneskene, jeg sier stopp … og ikke fortsett å motsette deg før du ser argumentet vårt, og hør på vårt ordtak, og vær ikke som en brannmann på natt . Jeg inviterer hver rettferdig person til å lese hva Ibn al-Qayyim, må Gud nåde ham, sa i Zad al-Maad [4/255]. Han sa da han ble utsatt for måtene til mennesker som hevdet å kjenne det usettede : Det er tilstrekkelig å vurdere en av dens grener, som er uttrykket for visjonen, for hvis tjeneren implementerte den og fullførte sin kunnskap, kom han med mirakler . Vi og andre har sett underlige forhold der krysset styres av raske og langsomme, ærlige dommer, og de som hører det sier, dette er en usett vitenskap ! Snarere er det kunnskap om hva som er fraværende fra andre av grunner som er unike for deres kunnskap og skjult for andre … til han sa : I motsetning til kunnskapen om synet, er det sant, ikke ugyldig. Fordi visjonen er basert på drømme åpenbaring, og den er en del av profetdommens deler . Derfor, jo mer seeren er sannere, mer uskyldig og mer kunnskapsrik, desto mer korrekt er hans uttrykk, i motsetning til presten, astrologen og deres streiker, som har en utvidelse av brødrene sine fra demonene, for deres fremstilling er ikke gyldig for en som er sannferdig, eller som er rettferdig, eller den som tilber loven, men de er mer som tryllekunstnere som er mer lyve og bløtere og lenger borte fra Gud. Og hans sendebud og hans religion, magi var med ham sterkere og mer innflytelsesrik, i motsetning til kunnskapen om sharia og sannheten, fordi jo mer rettferdig, sannferdig og dømmende, jo mer var hans kunnskap om ham og hans innflytelse over ham sterkere, og Gud er suksess . Ordene hans endte . Her sier jeg til de av oss som er imot uttrykket eller hevder at vi later til å være usett, hva tenker du etter denne uttalelsen…
…En tann forutsetter å se tenner i en drøm om å møte mennesker som er hatefulle eller har en sykdom som rammer deg . Hvis du ser tennene dine falle ut, varsler dette dårlige nyheter og feil i prosjekter og arbeid . Hvis legen fjerner deg en tann, vil du utvikle en alvorlig sykdom som kan drepe deg . Hvis du drømmer om at legen har tampet deg med en tann, vil du ta tilbake dine verdifulle tapte gjenstander etter en lang periode med angst og bekymring . Hvis du pusser eller pusser tennene, betyr dette at du vil gå inn i en intens kamp for å forsvare din formue og formue . Hvis du laget deg en protese, betyr dette at alvorlige motganger omgir deg, og du vil forsøke å bli kvitt dem . Hvis du mister tennene, betyr dette at du vil ha bekymringer som vil knuse din stolthet og sabotere dine interesser og virksomhet . Hvis du får et slag som banker på tennene, varsler dette en plutselig ulykke : du vil miste virksomheten din, du vil bli syk, døden vil besøke deg, eller du vil oppleve en plutselig ulykke . Hvis du sjekker alderen din, betyr dette at du blir advart om behovet for å være forsiktig og ta hensyn til dine saker, ettersom fiendene planlegger å fange deg . Hvis tennene dine er sprukket og skadet, betyr dette helse- og arbeidsproblemer . Hvis du drømte om at du spytter ut tennene, betyr dette at du eller et av familiemedlemmene dine blir syke . En forvrengt tann i en drøm er et dårlig varsel og betyr ulykker av forskjellige slag, ulykke, tap av personlig eiendom, manglende realisering og gjennomføring av prosjekter og arbeider, sykdom, dårlig helse og nervesykdommer selv for friske mennesker . Hvis en tann faller ut av munnen, betyr dette dårlige nyheter . Hvis Sinan faller, betyr dette at personens tilstand vil bli elendig på grunn av hans uaktsomhet og mangel på forsiktighet . Hvis tre tenner faller ut, forutsier dette sykdom og farlige ulykker . Hvis du ser at alle tennene dine har falt ut, varsler dette sult, død og katastrofe . Det samme gjelder hvis tennene er knytt sammen og du trekker dem ut . Hvis du drømte om at tennene dine ble blanke og rene nye etter at du hadde fjernet plaketten fra dem, betyr dette midlertidige problemer som vil forsvinne og etterlate deg mer forsiktig og klokere i din oppførsel, og du vil finne gleden av å utføre dine plikter . Hvis du beundrer tennene dine fordi de er hvite og vakre, må du vite at etter å ha oppfylt dine ønsker og drømmer, venter mange gleder, gleder og lykkelige ulykker på deg . Hvis du drømte at du hadde trukket ut eller mistet en tann, og at du flyttet tungen i munnen og lette etter den forgjeves, så gikk du til legen som ikke fant ham, og saken ble holdt hemmelig, så alt dette betyr at du er i ferd med å inngå bekymringer som ikke vil gi deg lykke, og du er fast bestemt på å ignorere dem, men du er etter det. Du vil gjøre det og bruke det til din egen fordel, selv om vennene dine tviler og tviler på hva du gjorde . Hvis du drømte om at tannlegen renset tennene for deg, men du fant dem rustne neste dag, så betyr dette at du vil tro at du vil høste fordeler og dra nytte av en person eller sentrum av drømmen din, men du vil oppdage senere at en kvinne eller en utspekulert person har konkurrert med deg i det og mengden din om det ….
…Hva menes med å sove og hva er det sant? Søvn som nevnt i ordboken : en hvileperiode for kropp og sinn, der viljen og bevisstheten delvis eller helt er fraværende, og hvor de fysiske funksjonene delvis opphører . Og det blir sagt til mange som sover : Noaman, og : Sov . Søvn kalles : søvn; Og så sies det : Han så slikt i drømmen sin, det vil si i søvne. Den Allmektige sa [ Å, sønn, jeg ser i en drøm at jeg slakter deg, så se hva du ser …] og hva jeg ser i en drøm : det vil si i søvn . Sove er en av egenskapene til mennesker, og det var derfor Gud selv lettet det ved å si : [Det tar ikke ett år og heller ikke søvn ] , og Sunnah er søvnig, og for dette sa han : Det er ingen søvn, og søvn er sterkere enn Sunnah, og den kom i Sahih på myndighet av Abu Musa Al-Ash’ari som sa : Guds sendebud reiste seg i oss, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : [ Gud sover ikke og han skal ikke sove ]. I denne forstand sier Gud den allmektige: [ Han er den som fikk natten til å gå for deg . Og søvn er søvn . Og han gjorde dagen til en nashr ] , og betydningen : at han fikk søvn til å avbryte bevegelsen; For resten av kroppen, så er natten fremdeles i bevegelse, og bevegelsene hviler og hviler, slik at sjelen og kroppen sover komfortabelt ….
…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Spørsmål : Hva med mareritt , eller hva med Jathoom? Hvordan kan de bli kvitt dem , og hva gjør de som er rammet av noe av dette? Marerittet og noen kaller det Bama : Jathoom . Det er en slags gnagende drømmer Ka vokste noe som satt på brystet til drømmeren og trang seg inn . Det ble sagt i hans tolkning : det ønsket uønsket ut av drømmen i form av skapninger Haihh veier på drømmeren og forstyrret søvn . . . Marerittet er : den drømmen om bærende angst og frykt erfaring , etterfulgt av en detaljert henting alvorlig drøm om innholdet i disse drømmene oppleves av enkelte i søvne , og inkluderer en trussel mot hans liv eller hans følelse av trygghet og selvtillit – respekt . Marerittet medfører alvorlige ulemper for personen og det øker vanligvis med psykologisk press eller fysisk stress . Snakker staver Elka Boss vanligvis i perioder med søvn ledsaget av raske øyebevegelser kan skje når som helst . Øker nær slutten av søvn pluss tilstedeværelsen av aktivitet i det autonome nervesystemet , og observerer sjelden kroppsbevegelser under anfallet . Når du våkner fra marerittet, blir det raskt en person som er veiledet og våken og kan gi detaljer om drømmen, enten eller når du våkner om morgenen , kan synes det er vanskelig å sove igjen . Vi sier : Det er et problem når frekvensen av deres forekomst i tider nærmer seg . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Hund Hvis du drømte om en villhund, betyr dette fiender og konstant ulykke . Hvis du drømmer om at en hund venter på deg, betyr dette rikelig med fortjeneste og lojale venner . Hvis du drømmer om å eie en hund med gode kvaliteter, betyr dette at du vil ha rikdom som er stabil . Hvis du drømmer om at en politihund følger deg, er det mulig at du blir utsatt for en fristelse som risikerer kollapsen din. Hvis du drømte om små hunder, betyr dette at dine grunnleggende tanker og gleder tilhører et trivielt slag . Hvis du drømmer om at hunder biter deg, forutsier dette om en plagsom følgesvenn i ekteskap eller på jobb . Magre og skitne hunder betyr svikt i virksomheten og betyr også sykdom blant barn . Hvis du drømte om en hundemesse, betyr dette at flaks vil tjene deg mange og varierte tjenester . Hvis du hører hunder bjeffe i en drøm, forutsier dette nyheter av deprimerende karakter, og det er mer enn bare muligheten for at drømmen vil bli fulgt av vanskeligheter . Hvis du ser hunder som jager rev og andre store byttedyr, betyr dette i alle tilfeller ekstraordinær aktivitet . Å se søte, bortskjemte hunder indikerer en kjærlighet til show, og at drømmeren er egoistisk og trangsynt . Når det gjelder jenter, forutsier denne drømmen om den elskedes uforskammethet . Hvis du er livredd for å se en stor vakthund, betyr dette at du vil lide vanskeligheter på grunn av forsøk på å stige over gjennomsnittet . Hvis en kvinne drømmer om dette, vil hun gifte seg med en klok og human mann . Hvis du hører hunder som brøler og brøler, betyr dette at du er prisgitt slu mennesker og vil ønske deg i et urovekkende hjemmemiljø . Hvis du hører en ensom bjeffing fra en hund, forutsier dette død eller lang separasjon fra venner . Hvis du hører hunder som brøler og sliter, forutsier dette at fiender vil overvinne deg og livet ditt vil bli fylt av fortvilelse . Hvis du ser hunder og katter etter tilsynelatende enighet, og plutselig snur hver av dem seg mot hverandre, bretter ut fangten deres, og en offentlig krangel oppstår, så vil du møte en katastrofe i kjærlighet og i verdslige gleder med mindre du lykkes med å berolige situasjonen . Hvis du drømte om en vennlig hvit hund som nærmet seg ham, forutsier dette om seirende arbeid, enten det er på karriere nivå eller i kjærlighet . For en jente varsler denne drømmen et tidlig ekteskap . Hvis du drømmer om en hund med flere hoder, vil du prøve å ha mange grener å operere på en gang . Suksess kommer alltid ved å konsentrere energier, og denne drømmen skal være en advarsel til en person som ønsker å lykkes med hva som helst . Hvis du drømte om en rabiat hund, vil ikke innsatsen gi deg resultatene som er tilstede, og en alvorlig sykdom kan bryte ut i dine vitale organer . Hvis en gal hund biter deg, er det en indikasjon på at du eller noen du er glad i galskap . En forferdelig tragedie kan oppstå . Hvis du drømmer om at du reiser alene og at en hund følger deg, forutsier dette lojale venner og vellykkede prosjekter . Hvis du drømmer om hunder som svømmer, betyr dette for deg en enkel utvidelse av lykke og flaks . Hvis du drømte om at en hund drepte en katt i ditt nærvær, indikerer dette lønnsom omgang og uventet glede . Hvis en hund dreper en slange i ditt nærvær, varsler det lykke ….
…Hva er sannheten med søvn? Al-Khattabi sa i Gharib al-Hadith : Det er en tung transe som angriper hjertet og avskjærer det fra kunnskap om ytre saker . Det ble sagt en merkelig definisjon, som er : Det er blodstrømmen til leveren og dens møte i den er ingenting annet enn . Det er bevist på profetens autoritet ( må Guds bønner og fred være over ham og hans familie ) at han sa : Søvn er dødens bror, og folket i paradiset sover ikke . Det ble autentisert av al-Albani i al-Sahih [1087], og på det nåværende tidspunkt er det [ flere teorier ] som prøvde å forklare søvn, inkludert : Den vaskulære teorien : søvn forklares av mangel på blod i hjernen . Kjemisk teori : Den sier at søvn er et resultat av effekten av kjemiske reaksjoner og metabolisme, så giftige stoffer dannes i blodet som florerer, passerer til hjernen og øker søvnen . Pavlovs teori : om årsak og opphisselse . Ray Medes teori : Han er professor i humaniora ved University of London, og han forklarte vanligvis søvn, og sier at en person er vant til å sove og derfor sover, og derfor hvis han blir vant til å la seg sove litt etter litt, gjorde han sov ikke i det hele tatt, og forble våken . Denne forstyrrelsen eller forvirringen når det gjelder søvn er hos den som ikke tror på det usynlige. Når det gjelder muslimen og den troende, tror han på det han kom fra Gud og hans sendebud, fordi han vet at dette er den sannferdige nyheten for å sikre kunnskap, sannferdighet og fullstendigheten av uttalelsen, som den allmektige sa [ gjør han ikke vet hvem som er skapt, og han er snill og ekspert ] ,,,,, Så han tror på en skissert tro på hva som er vakrere og mer detaljert i det som har blitt detaljert, og overlater kunnskap til sin verden, og hvorvidt han innser metoden, og om han vet sakens visdom eller ikke, og han adlyder Gud og hans visdom, lov og lov, er hans tilstand det englene sa : [ Ære være deg, vi har ingen kunnskap unntatt det du lærte oss at du er den vitende, den vise ]. Vær oppmerksom på at søvn i utgangspunktet er en forvirrende sak i angrepet på mennesket og hans kontroll over ham og å kutte denne persons forhold til omverdenen, uten den minste vilje fra mennesker, og noen venter i flere timer og kommer ikke til ham, og kan kom til ham på et tidspunkt da han ikke vil ha ham, og noen flykter fra sengen og fra søvn av frykt for det han pleide å være, rammer ham og kommer fra mareritt eller Jathoom ….
…Hva er din posisjon til de som spør deg om betydningen av noen symboler i drømmer eller drømmer, som om noen spør om betydningen av : ild , for eksempel , eller jinn , eller frukt , eller slanger og så videre? Har disse tingene en spesifikk betydning? Dette skjer mye fra innringere . Svaret mitt er at dette spørsmålet ikke er gyldig, og jeg er ikke sammen med noen som tolker drømmer på denne måten. Fordi visjoner ( blokker ) ikke kan deles eller skilles mellom symbolene deres, og visjonen kan ha et dårlig symbol, men det kan være av god betydning gitt faktoren for tiden visjonen ble sett på. Som brann, for eksempel, å se det er hyggelig om vinteren og ødelagt om sommeren . Betydningen av et dårlig symbol kan også bli distrahert på grunn av andre symboler som har en god mening i visjonen . Dermed ser du at spørsmålet på denne måten er feil, og et enkelt symbol kan ha mange konnotasjoner som varierer fra person til person etter kjønn, yrke, sivilstand eller bosted; bor han for eksempel i havene eller ørkenen, eller i byer eller landsbyer .. … og så videre ….
…Hva er de viktigste direktivene for de som ønsket å være uttrykksfulle? Jeg ser ønsket om å bli medlem av kommentatorene fra mange medlemmer og medlemmer, og dette gledet meg, og som du legger merke til, åpnet vi veien for medlemmene til å svare på dine visjoner, og de som vil bli med dem, bør skrive til meg på den private posten, slik at vi vurderer hans forespørsel, enten den blir akseptert eller avvist . Og jeg råder de som først vil lære med kunnskap og uttrykke en visjon; En vitenskap som avhenger mye av ditt inntrykk av personen av visjonen gjennom å fortære ordene hans, og vite gjennom det essensen av hans personlighet, for å nå den sanne betydningen av hans visjon, hvis Gud vil . Derfor håper jeg at du vil undersøke hans ord, bli kjent med ham gjennom symbolene for hans syn, og ikke skynde deg og spør deg selv hvordan Ibn Sirin, må Gud nåde deg, skilt mellom to menn som så ett syn, så han sa om en av dem en tyv, og sa om den andre at han skal utføre Hajj? Svaret er at han så dem, og karakteristikken til en av dem var god, så han forklarte ham at han utførte Hajj, og den andres karakteristikk var annet enn det, så han beskyldte ham for tyveri . Og du, min bror, overfarten, ser ikke denne som skriver visjonen for deg i dette forumet, så vær forsiktig med haster, og pass ikke visjonen med mindre det er klart for deg detaljene til eierne, som jeg spurte ikke vilkårlig, men heller etter lang erfaring og lidelse, med visjonene og deres eiere . Tenk på ordene, det er forskjell mellom verdens ord og andre, og det er forskjell mellom ordene til studenten og arbeidstakeren, prinsen, de rike og de fattige, og hver av dem har en mening som passer ham når du gir uttrykk, så kan du legge merke til dette og tenke på det, o Gud, ta vare på deg ! Jeg pleide å se og fremdeles ikke uttrykke de skriftlige visjonene, bortsett fra at etterspørselen etter uttrykk av denne typen er høy, og vanskeligheten med å høre noen ganger, men det er umulig for mange av spørsmålene. Han fikk meg til å trekke meg fra denne begrensningen, og uttrykke de skriftlige visjonene, selv om jeg sier og fortsatt sier at nøyaktigheten i dem er mye mindre enn visjonene som uttrykker hørsel, og dette er en høyere grad, eller ansikt til ansikt, og dette er den høyeste grad . Og å vite at tidspunktet du så visjonen er veldig viktig; Hva er vinterens visjoner, forskjellig fra visjonene om sommeren ,,,, fordi ilden i den første er prisverdig, og i den andre er den forkastelig, så ikke gi opp å vite tidspunktet for synet . Og den siste av disse retningene, for fortelleren, hans visjon, er å vite at visjonen er en masse, og den har ofte en betydning, så ikke del den, og husk en del og la deler som du kanskje tror har ingen betydning, mens det er veldig viktig for de som gir uttrykk for det. Visjonene som indikerer nåtiden er ofte deres uttrykk for ham. Det er relatert til den visjonære stede, så hvis du er forvirret om det, og betydningen av symbolene er mange, og dette skjer mye, trenger du ikke å spørre eieren om emnet som opptar ham den gangen, da det kan åpne horisonter for deg å dechiffrere visjonen, og spørgeren må være sann ved kryssingen, og hvor mange som har fortalt meg om hans omstendigheter han lever i. I uttrykket for sin visjon ble han reddet fra en økonomisk, familie- eller prosesskrise, og dette skjer mye, og denne tingen blir ikke fornærmet ved overfarten, men indikerer snarere hans ærlighet og hans iver etter å tjene spørgeren, og min bror blir lagt merke til at uttrykkene i dag er mindre enn de som uttrykker inspirasjon. Han er den som oppfyller sannheten på tungen, og eieren av den kalles inspirasjonen, som var vellykkede i å fordype seg i betydningen som opptar spørrendes sinn på den tiden, og de trengte ikke å spørre spørgeren, men hvor er vi og disse, og Gud har nåde over en person som kjente sin egen skjebne ,,,,,, Gud vet best…
…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….
…** Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så meg synet av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred da han fant sted i slaget ved Uhud på myndighet av Abu Musa – må Gud være fornøyd med ham – på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer. Inntil det er Al-Yahama eller Hajar, og hvis det er Madinah Yathrib, og jeg så i dette synet at jeg ristet et sverd og hugg av brystet hans. Så, det som ble truffet av de troende på søndag . Så ristet jeg den igjen, og den returnerte det beste av hva det var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe troende på en søndag, og hvis det gode er det Gud har brakt med seg etter belønningen av sannferdighet som Gud brakte oss etter Badr-dagen . På autoritet fra Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med henne – sa han : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , tømte sverdet Dhul – Fiqar på dagen for Badr, og det var han som så den visjonen i den på søndag, og han sa : jeg så i mitt sverd Dhu al-Fiqar, så sa han : jeg så i mitt sverd Dhu al-Fiqar, ikke hans første, så det er ikke i deg. I et befestet skjold vendte jeg det over til byen, og jeg så kyr bli slaktet, så ku er bra . Så han var den som sa Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og drepte sin onkel Hamza bin Abdul Muttalib og kyrne som ble slaktet, skjedde blant muslimene om drap på søndag ….
…Hva synes du om de som insisterer på at du skal tolke noen skremmende drømmer? Jeg behandler dem med det jeg lærte av Sunnah på autoritet fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred ved ikke å uttrykke slike drømmer og vokte om dem i henhold til det som er sagt . Det er et faktum at jeg er lei meg fordi mange ikke forstår dette synspunktet, men jeg vil at de skal vite at det gode for dem er å ikke uttrykke det, og de søker ikke etter noen som krysser det for dem, som han kan krysse den på en forhastet og skremmende måte, og på den tiden kan den falle, hvis Gud vil, og på den tiden kan ikke angre være til nytte ….
…Hva er grunnen for de som sier at jeg ikke drømmer ?? Jeg har ofte et møte eller en samtale med noen som forteller meg : Jeg drømmer ikke … og du ser ham irritert noen ganger ! Og du ser ham si dette sarkastisk noen ganger ! Og en statlig tunge; Jeg er ikke noen som bryr seg om majoren din ! Ved å analysere en rekke personligheter som lever i dette fenomenet, kan vi si at dette fenomenet eksisterer i begynnelsen, og det har vist seg for meg at de viktigste årsakene bak det er følgende : 1 / Glemsomhet . Mange som drømmer eller ser en visjon, kan glemme den, eller glemme den, og dette er visdommen til den Mektige og Mektige . Derfor kan det være noen som plutselig husker en drøm han så, eller en oppriktig visjon han så . 2 / Alvorlighetsgraden av å sovne for noen som lider av et slikt fenomen, og slik at den som sover for mye i søvnen ligner de døde, og denne typen lille husker hva han ser i søvnen . 3 / Den som jobber noen ganger om dagen og noen ganger om natten, og noen ganger om natten og til andre tider om dagen, og så videre, og disse menneskene husker ofte ikke drømmene eller visjonene sine, og jeg nådde denne siste kategorien nylig og etter omfattende etterforskning og undersøkelse, og jeg publiserte den her for første gang. Årsaken bak å ikke huske deres visjoner eller drømmer er at de ikke er like komfortable i søvnen som de som har et fast søvnregime om natten, og de som sover om natten, er de som får størst fordeler med søvn . 4 / Den som har personlige holdninger til denne kunnskapen på grunn av noen av kommentatorene, og om årsaken er riktig eller feil, så ser han ham fiendtlig mot denne kunnskapen på denne måten, og han sier at han ikke drømmer eller ikke ser visjonen . 5 / Han har virkelig dårlig syn . Dette er noen av årsakene til dette fenomenet, og Gud vet best ….
…En fuglesykdom er den foraktelige av fuglene, og å se den i en drøm indikerer et folk som ikke har noen skapninger og er ubrukelige i dem . Og å se denne smerten indikerer moro, lek, gleder, gleder og seier over fiendene . Å se sultanatets herskere fra fugler i en drøm er ondt, bekymret og tåpelig . Å se hva en person er komfortabel med, er bevis på ektemenn og barn, og å se det som ikke er kjærlig med et menneske, er et bevis på samleie med motsetninger og ikke-arabere . Og se Alkasir bevis på monstre og luft . Og se den forsinkede, ære og kraft, fordeler og næring . Å se hva som spises kjøtt er en enkel fordel . Og det å se fuglens mannlige er mannlig, og det kvinnelige er kvinner . Og de ukjente menneskene er fremmede, og ser hva som er godt og vondt i lettelse etter motgang, eller som er lett etter motgang . Å se hva som vises både dag og natt er bevis på dristigheten og intensiteten i forespørselen . Å se hva som vises om natten og bo på dagtid indikerer beskyttelse . Å se hva som er ondt og uten godt, indikerer fiendene . Og hva som er bra uten ondskap, indikerer hans visjon sikkerhet mot frykt og lovlig levebrød . Å se hva som dukker opp i brannen og bor om natten, indikerer pensjonering av forskjellige jobber og spionering på nyhetene . Å se hva som ikke har noen verdi i å våkne hvis det har verdi i en drøm, indikerer hykleri og forbruker penger ulovlig, og omvendt . Å se hva som ikke flyr når det fløy i en drøm, indikerer å bryte pakt og umoral og omvendt, se hva som vises på et tidspunkt uten tid, og hvis det dukket opp på et utidig tidspunkt, var det bevis på å sette ting ut av sted eller annerledes fra fiender og rare nyheter, og å fordype seg i det som ikke angår mennesker . Å se en beboer i vannet er mennesker som tjener penger på det, eller mennesker av fromhet og renhet, og dette er et generelt ordtak om fugler – et mål på det som ikke er nevnt -….
…Hva er grunnen til at så mange uttrykk oppfordrer til å vite navnene på de som svarer i visjonen? Dette er et viktig spørsmål, og det har også å gjøre med spørgeren. Fordi noen av spørsmålene kan være flau når de spør om navn, og jeg vet ikke hvorfor denne forlegenheten og saken ikke er noe mer enn en drøm? Når det gjelder årsaken, er årsaken til spørsmålet fra uttrykkene relevant for forholdet til svaret på uttrykket, ettersom navnene har et forhold og påvirker negativt eller positivt med visjonens uttrykk, og sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, likte optimisme om betydningen av noen navn i virkeligheten, men han beordret at noen navn ble endret til andre med bedre mening og betydning, og dette ble nevnt fra autentiske måter fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og når det gjelder uttrykk, rapporterte han, fred og velsignelser, om en svak fortellingskjede i Sunnah of Ibn Majah med sin overføringskjede på myndighet av Anas ibn Malik sa : Han , fred og velsignelser være på ham, sa : ((De betraktet dem ved navn, og de gjorde dem ved sin mening og visjon for den første forbigående )) Ibn Majah fortalt det i boken ~Visjonen om synet~ om hva synet hadde uttrykker og hva menes med å si : De blir betraktet av navnene deres, det vil si å få sin tolkning fra navnene nevnt i visjonen. Trøtt, så begynner han å bli sliten, eller ser han et vesten, så anser han den umoralske mannen for å navngi ham i hadithen og så videre . Hva menes med å si : (( Kanawha Pkinaha )) , som ga henne et eksempel hvis gjennom Tamoha, er avledet av ordtaket : Knyt om det og Knut ham hvis en skriver om noen andre, og denne hadith nevnte lærde Shaykh al – Albaani Den allmektige Guds nåde i en svak Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Og han symboliserte den ved å si : Svak, og Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq av Sunan Ibn Majah – etter at han ga den til Ibn Majahs overføringskjede, i Zuaid : I hans overføringskjede er Yazid ibn Aban al-Raqashi, og han er svak, og i alle fall har vi ikke hell i diskusjonen vår om eksempler på noen blant visjonene om at den hellige profet, må Gud velsign ham og gi ham fred, krysset over noen visjoner, ved å bruke angivelsen av navn i noen visjoner, som bekrefter riktigheten av tilnærmingen til noen av uttrykkene hvis de noen ganger spurte om navn, og fra den hadithen : Anas bin Malik sa : Guds sendebud, fred og velsignelse være med ham, sa : (( jeg så en natt når sovende ser ut som om jeg er i huset til Uqba ibn Rafi ). Vi savnet Ratab Ibn Tab – en mann fra Madinah – og jeg nevnte teksten til hadithen og hans eksamen i ( s. 50), og jeg forklarte at sendebudet, Guds fred og velsignelser være over ham, er det første hinderet for straffen og løftet høyden , og det er fra avledningen av navnene som det er mellom ….
…Melk Å drikke melk i en drøm indikerer en rik høst for bonden, gleder hjemme og en vellykket tur for den reisende . Når det gjelder kvinnen, er denne drømmen et godt varsel . Å se store mengder melk i en drøm indikerer rikdom og rikdom . Når det gjelder en drøm om at du er involvert i melkevirksomheten, betyr det en økning i formuen din . Hvis du drømte at du distribuerte melk gratis til andre, betyr dette at du er god og zakat for det beste av din formue . Hvis melk søles i en drøm, betyr dette at du vil lide et lite tap og midlertidige problemer i hendene på vennene dine . Men hvis du drømmer om skitten melk, betyr dette at du vil støte på enkle problemer . Hvis melken i drømmen var sur, betyr det at du er opptatt og bekymring for venners problemer . Og hvis du i en drøm forgjeves prøver å drikke melk, betyr dette at du står i fare for å miste noe verdifullt, ellers vil du miste vennskapet til en høytstående person . Hvis du drømmer om varm melk, betyr dette at du vil gå inn i en kamp, på slutten som dine ønsker og ambisjoner vil bli oppfylt . Når det gjelder bading med melk, betyr det glede og selskap med gode venner ….
…Nesen er sentrum for luktesansen, og den gir luft og lukt til kroppen . Og nesen i en drøm indikerer hva en person har å bære når det gjelder penger, far, sønn, bror, ektemann, partner eller arbeidstaker, så den som har en god nese i en drøm var bevis på den gode tilstanden til den nevnte over, og hans mørke eller alderdom indikerer tvang og undertrykkelse . Også hans inhalering av den behagelige lukten er bevis på at han er høy og snill . Og det store antallet neser i drømmen i ansiktet er bevis på trøst, barn og tilhengere . Hvis han ser at nesen hans er blitt av jern eller gull, indikerer det en plage som rammer ham på grunn av en forbrytelse han begår, fordi de som er ansvarlige for forbrytelser, kutter nesen . Og hvis seeren var en kjøpmann og så at nesen hans hadde blitt av gull eller sølv, indikerer det hans gunst og overflod av hans fortjeneste . Og kanskje nesen indikerer hva en person mottar fra nyheten på tungen til en Messenger . Nesen kan rettes mot spionen som bringer nyheter som ingen vet . Og kanskje indikerte han vulva eller anus på grunn av skitten som kommer ut av den . Det kan indikeres av belgen eller belgen som han forsørger levebrødet for, og den som ser belgen ødelagt, kan ha hatt en sykdom i nesen . Og den som var en resiter, sanger eller muezzin, og han så nesen hans hadde blitt utryddet eller at den var tilstoppet og ikke luktet noen lukt, dette indikerer at det ikke er mulig for ham å hvile seg fra sin fremstilling, fordi nesen ment å frigjøre pusten . Kanskje nesen og ørene pekte mot åsene og klippene med møll og gjørme . Nesen kan peke på vulva til pasienten . Det kan være indikert av dårskap, arroganse og dårlig ros. Den som krymper nesen i en drøm, arroganse eller skjev, indikerer sannhet og ydmykelse . Og den som ser at han har hatt nese-spedalskhet, så er dette bevis på hans død eller hans lidelse med en ulykke som er en skandale, og hvis det er en gravid kvinne, så er det hennes død eller sønnens død . Og den som så at han hadde neseblod og blod slo i plagget hans, da er det forbudte penger som skulle ramme ham, og hvis blodet var tykt, så var det et barn som ville ramme ham . Og det ble sagt : Nesen gikk tapt ved at eieren døde . Og det ble sagt : Den som ser at han har to neser, så har han to sønner, eller hans vitnesbyrd annullerer vitnesbyrdet fra to menn, eller det er en tvist mellom ham og hans familie . Og den som så at nesen hans var kuttet av, hvis han var syk, døde han, og hvis den var riktig, indikerer han at hans tilstand har endret seg og hans konkurs . Og det ble sagt : Nesen er forholdet til en person, så den som ser som om han ikke har nese, det er ingen nåde for ham, og hvis han lukter en god lukt, indikerer hans syn gleden som rammer ham . Og hvis hans kone er gravid, vil hun føde en sønn ….