…Og den som ser at nesen hans har blitt større og så liten og hakket, så er han fattigdom og forakt, og hvis hans kone er gravid, så faller hun ut, og den som ser at nesen hans faller i bakken, han kan få en datter og hans hellighet vil bli fjernet ….
Drømmer om hva betyr det når du drømmer om at nesen din blør mye
(249 betydninger av å drømme om hva betyr det når du drømmer om at nesen din blør mye)…Og den som ser at nesen hans er et brudd og har noe som trekkes nedover, så indikerer det hans ydmykhet eller en fordel fra en kvinne, og noen av dem sa at dette ikke er med Mahmoud hvis det i en visjon er noe som indikerer ondskap , og den som ser at nesen hans er dårlig, hans saker blir kompliserte, og det er ikke Mahmoud ….
…Og den som ser at han snakker fra nesen, det er bortgangen til en velsignelse og en stat, og den som ser at huden på nesen er revet eller borte, så er han ikke Mahmoud ….
…Hvis han ser mye mat i munnen, og det er kapasitet til å brette den, er hans forhold forvirret, og hans visjoner indikerer at mengden av maten han er i har gått fra livet hans, og det gjenstår like mye av hans livet som det er i munnen hans ….
…Og den som tror at han husker Gud mye, så indikerer han suksessen til det allmektige ordtaket: ~ Husk Gud så mye at du kan lykkes .~…
…Han følte at mye rav fant det viser for staten og å være like mye ambisjon ….
…Lus Hvis du ser lus løpe i kroppen i en drøm, forutsier dette elendige forhold, elendige omgivelser og syk helse . Dette kan føre til sykdom raskt . Hvis du drepte en lus på kroppen din, forutsier dette at de misunnelige og lure fiendene vil gi deg bekymring og angst . Hvis du ser store lus stå på storfe i drømmen din, forutsier dette at fiendene vil kunne gripe eiendommen din på vridd og tåpelig måte . Hvis du drømte om en lus, forutsier dette at engstelige følelser vil ha deg angående helsen din, og en fiende vil forårsake irritasjoner som fremkaller misnøye . Drømmer om lus inkluderer mye angst og depresjon i det våkne livet og inkluderer ofte ubehagelige sykdommer . Hvis lus er på husdyr, forutsier de hjelpeløshet og tap . Hvis det er lus på kroppen din, indikerer dette at du vil oppføre deg ubehagelig med dine bekjente . Hvis du drømte om at du var en lus, forutsier dette om en sykdom og at du vil forbedre din følsomhet for sykdom ….
…Fører søket etter drømmetolkning til det som kalles forventningsangst, og fører deretter til vrangforestillinger, vrangforestillinger og pessimistisk tenkning? Dette er et synspunkt, og jeg hører det mye fra noen av yrkene for psykiatri, og sannheten er at dette kan være sant for en gruppe pasienter, og de er få, men mange av dem som har gjentatte visjoner kan har sin betydning som indikerer gode nyheter eller gode nyheter, og gjentatte drømmer kan være en synd som har skjedd Med den drømmeren, og da er uttrykket for denne drømmen en grunn for eieren av denne drømmen å gi fra seg synd, og det kan være en stor synd . Oppsummert : Denne hypotesen har noen terapeuter, psykologer tror ikke på det hele og bør ikke generaliseres for noen med gjentatte visjoner eller drømmer . Denne antagelsen kan være årsaken til fiendskapen til en stor gruppe av dem til uttrykk for visjoner, men her må det skilles mellom visjoner, drømmer og drømmer, og mange av psykiaternes ord gjelder for de såkalte pipedrømmene. , som er forskjellige fra synet fra Gud og ikke drømmen fra Satan, så la ham få vite det . Avslutningsvis : Jeg bemerker her at aspektene ved visjonen ikke er separate og ikke har noe forhold mellom dem, men er innbyrdes forbundet i den forstand at den som uttrykker ikke skal utelate en av dem, så å se datoer og spise dem, for eksempel er ikke prisverdig med mindre det støttes av det språklige og tidsmessige aspektet, og det å se ild er ikke alltid forkastelig hvis det er vinter. Det ble støttet av den avledede siden av visjonen, og vi kan si at følgende figur viser oss aspektene ved visjon overlappende : Denne sirkelen kretser i sinnet til personen som uttrykker visjonen når han hører synet, og på veldig kort tid; Han prøver å knytte visjonen til et av aspektene for å nå fredelig på frelsens strand, som er dens uttrykk, og det er derfor tolkningen ble kalt et uttrykk, her gir jeg noen veiledning til de som ønsket å uttrykke : 1_ Bevæpning med juridisk kunnskapens våpen fra Den Hellige Koranen, Profetens Sunnah og det arabiske språket og deres synonymer og ordlyd, og visste tidspunktet for visjonen og undersøkte eieren . 2_ ta hensyn til den legitime litteraturen når uttrykket, og å følge den fine manerer og fred være med ham . 3_ Ikke å skremme folk og å terrorisere dem med resultatene oppnådd – tenkt – av visjonene . 4_ For ikke å være sikker på uttrykket til de som uttrykker eller sverger til uttrykket, så uttrykk for visjoner skyldes gjetninger når det blir klart for oss . 5_ For ikke å øke denne typen kunnskap i hver økt eller forelesning; Fordi dette fører til lindring i uttrykket ved ikke å observere begrensningene jeg nevnte i aspektene av visjonens uttrykk, akkurat som den som er mer innen kunst, har blitt brent i den, og dette er kjent . 6_ å krysse seg selv for ikke å si at de som gir uttrykk for hvilken innsikt eller inspirasjon i denne anbefalingen om meg selv, har beordret oss til ikke å rose oss selv . 7_ At den som uttrykte – det han var i stand til – skulle prøve å avlede visjoner til det gode, og hvis han ikke kunne finne en måte for det, skulle han ikke uttrykke dem og vokte seg for dem . 8_ Ikke å stole på drømmer og illusjoner, så hvor mange mennesker som jobber med denne vitenskapen i denne tidsalderen, og de mange som kommer inn i den og spørre om den, bortsett fra at ett tegn, om enn trist, indikerer at vi har blitt en drømmenasjon, rømmer fra dens bitre og triste virkelighet, av drømmer, og deretter bygging av palasser, og realisering av seirene, bønnen i Jerusalem og hærenes nederlag og suvereniteten over nasjonene, ikke ved handling, men ved å drømme, og dette er vår bitre virkelighet , og det må anerkjennes først for å rette det og behandle det, og så blir vi kvitt denne svakheten og utukt . 9_ Den som uttrykker seg, bør bevare hemmelighetene til menneskene som spør ham om deres visjoner, og ikke avsløre dem med stolthet eller hån . Ja, vi må gå inn i rekkene til de avanserte landene når det gjelder vitenskap, makt og økonomi, en realitet og ikke en drøm, med mindre de oppnådde Gud, vitner ….
…Er det tillatt i dag å bevise en lovlig avgjørelse gjennom visjoner og drømmer, for eksempel noen som ser sendebudet, kan Guds bønner og fred være over ham, beordre ham eller forby ham noe? Svaret vårt på dette spørsmålet er at visjonene og drømmene ikke blir forklart av personen selv, og at deres betydning kanskje ikke er på overflaten . Så sier jeg : Nå er det ikke tillatt å bevise en legitim avgjørelse annet enn sharia og hva som er brukt i den. Fordi hvilemodus er ikke en tilstand av kontroll og oppnå det han hører fortelleren – som er her denne drømmer – har avtalt forskere sår og endring, og forskerne i romanen at vilkårene for aksept av romanen av person : å være en offiser, vedlikeholdt, og sovende er ikke i denne egenskapen . Men hvis noen ser en visjon der kommandoen er å gjøre en av sunnahene eller forby noe galt, eller forbudt, og sendebudet, Guds fred og velsignelser være over ham, kan ha sett ham befale det jeg nevnte ovenfor, er tillatt å handle i henhold til det? Svaret er ja det er tillatt å jobbe, og hvis du sier : Hva er grunnen? Jeg sier årsaken : At dette ikke bare er en vurdering av visjonen ! Snarere med det som ligger til grunn for loven . Imam Shatby bestemte seg for den allmektige Guds nåde : at arbeidskravet under visjonen, ikke perforerte lovbestemmelser, og være samtykke til lovens tilsynelatende betydning , og mens det som kom fra visjoner, og brudd på loven, eller en rettsstat, det er : enten fantasi eller illusjon, eller det er en drøm fra Shaytaan, og dette kan ikke betraktes, fordi han motarbeider det som er etablert og legitimt . Al-Baghawi sa i Sharh al-Sunnah [12/211]: Ikke alt som en person ser i søvne er riktig og kan komme til uttrykk. Snarere er den riktige det den allmektige Gud bringer deg av visjonens konge fra en kopi av bokens mor, og alt annet er en pipedrøm som ikke har noen tolkning ….
…Gift Hvis du ble forgiftet i en drøm, betyr dette forekomsten av triste hendelser på kort sikt . Hvis du prøver å forgifte andre, indikerer dette at du har aggressive onde tanker og vil krangle med de rundt deg . Hvis en jente drømmer om at hun ved hjelp av gift kan kvitte seg med fiender og rivaler, vil hun komme i mange problemer for å sikre mannen sin . Hvis du kastet gift i denne drømmen, betyr dette at du med makt kan kontrollere de dårlige forholdene rundt deg . Hvis du bruker giftet eller ser andre bruke det, betyr dette at bekymringer og problemer vil omgi deg . Hvis barna eller slektningene dine blir forgiftet, vil plutselige hendelser skje som vil skade deg og nød . Hvis en fiende eller konkurrent blir forgiftet for deg, betyr dette at du seier over hindringene og problemene foran deg, og hvis du kommer deg fra effekten av giften, vil du ha hell og suksess etter svikt og angst . Hvis du tar et giftig stoff under tilsyn og råd fra en lege, betyr dette at du vil være involvert i ansvar og risikabel virksomhet ….
…Når det gjelder kroppshår : å plante det for en mann fødte sin kone . Den overflod av kroppshår for de plagede øker hans nød, og hans tap er ettergivelse for hans nød . Og overflod av kroppshår for de lykkelige, økningen av glede og rikdom, og hans tap rikdommene går . Øk kroppshår for de rike er penger, og de fattige har gjeld . Og den som er rik i en ovn, pengene hans brukes på å stjele . Og hvis han var fattig, skulle han bruke gjelden sin på alvor, utmattet og krevende . Hvis han ser kroppshåret sitt hvitt, så mister du pengene hans hvis han er rik, og han vil føre tilsyn med døden . Og hvis han er fattig, så er det en gjeld han kan betale seg . Når det gjelder umuligheten av kroppshår, hår fra et dyr eller syv, indikerer dette hans motgangsfall . Smal brystvillfarelse . Hvis min dhimmi så at brystet var tett, ville han lide tap av pengene sine . Det ble sagt at menneskets bryst er raushet, og hans tranghet med sin elendighet . Den overflod av hår på brystet er en gjeld han rir på, og hvis han ser brystet bli til en stein, vil han være hardhjertet . Ibn Sirin kom, en mann sa : Jeg så mye hår vokse i brystet mitt, og jeg ble knyttet . Han sa : Jeg gjorde tillit og betalte det . Og brystkapasiteten indikerer også flagget . Når det gjelder brystene, mannens kvinne og datteren, for hans skjønnhet er hennes skjønnhet, og hans korrupsjon er hennes korrupsjon . Den som så en kvinne henge ved brystet, begikk da hor og fødte et ekteskapsbarn, for profeten, fred og velsignelse være med ham, sa: “Den natten jeg var fanget, så jeg en kvinne henge ved henne bryst, så jeg sa, o Gabriel, hvem er dette? Han sa at hun var født fra hor . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde et stort bryst som hadde nådd skogen, at du begikk hor med et forbudt . Dette er fordi brystet er fra det og fra huden, og det er forbudt . Snarere er rettferdigheten i denne visjonen et forbudt ekteskap . Og det ble sagt at hvis en mann så melk i brystene, hvis han var sølibat, ville han gifte seg og føde ham, og hvis han var rettferdig, viste han til venstre for ham, og hvis han var en ung mann, indikerte han hans levetid . Når det gjelder den unge kvinnen, hvis hun ser dette, indikerer det graviditet og fødsel, og når det gjelder den gamle kvinnen, hvis hun ser det, indikerer det hennes fattigdom og tap av pengene hennes, for en jomfru hvis hun ser at det indikerer henne bryllup, og den unge kvinnen hvis hun ser det indikerer hennes død . Og lengden på mannens bryst til de traff brystet hans , er bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av den allmektige Gud, og det ble sagt at det er bevis på en barns stemme . Hvis han ikke hadde en sønn, indikerer det fattigdom og tristhet . Og lengden på kvinnens bryst er utenfor grensen, bevis på formålet med tristhet . Hvis kvinner ble rammet av sorg, ville de trekke og klø på brystene . Og den som ser det som om han ammer en kvinne, han blir syk, med mindre hans kone er gravid, da skal hun føde en sønn . Hvis den visjonære er en kvinne, vil hun føde en jente . Magen : som er synlig og fra innsiden av mannens eier og hans sønn, eller en slektning til hans klan, eller skapet hans og hans barns ly . Og det lille av få av disse, og det store antallet av disse . Og hans litenhet uten sult er mangel på penger, og hvis han ser at han er sulten, så er han forsiktig, og han treffer penger som tilsvarer mengden sult fra den . Det ble sagt at magebenet spiste renter, og å gå på magen ble vant til penger . Hvis han ser at magen er blitt liten, vil han være mye bagasje . Metthet er et vell av penger, og tørst er dårlig i hans religion, og vanning er god i hans religion ….
…Når det gjelder de tjue, er det en økning i styrke og seier over fiendene, og Murads oppnåelse av Allmektighetens ordtak: ~ Hvis det er tjue som er tålmodige blant dere, vil de overvinne to hundre .~ Når det gjelder de tretti, indikerer det at hvis han hadde krangel med noen, ville han raskt skille seg og vinne over fienden, fordi Gud den allmektige sa: ~Og hans graviditet og hans separasjon er tretti måneder .~ Når det gjelder de førti, er det tolkningen av en sak og forvirring og vandring, fordi Gud den allmektige sier: ~ De er forbudt i førti år .~ Når det gjelder de femti, er det ikke Mahmoud, og det ble sagt at den visjonæres liv er fullstendig . Når det gjelder sekstitallet, er det ikke Mahmud, fordi det er påkrevd for det allmektige ordtaket ~ eller å mate seksti fattige personer ~, og det ble sagt at en reise skyldes det allmektige ordtaket ~Det har blitt en måned og dens sjel er en måned . ~ Når det gjelder de sytti, er det behov for å utsette og oppstå frykt fra sultanens side . Og hvis tallet er en unnskyldning, er det ikke prisverdig fordi den Allmektige sa: ” Så er det sytti alen i våpenkjeden. ” Det ble sagt å søke tilgivelse og smigre den som ikke har noe godt, og Gud vil tilgi ham for å si: “ Hvis du søker tilgivelse for dem sytti ganger, vil ikke Gud tilgi dem . ” Siktelsen åttende redd Bzna ham for hans hud til verset ~ Vagelteke åtti vipper ~ og sa til et møte og et basseng . Når det gjelder nitti, indikerer det at en eldre kvinne forlater ham og han får nytte av dem, og hvis han er fra folket i staten, vil dette skje med ham fordi Gud den allmektige sa: ~ Nitti-ni søyer ~ og det var sa at det er nød og motgang ….
…Og den som ser at nesen hans er avskåret, tolkes i seks aspekter som omskjæring for ham eller sønnen, forringelse av status, presserende død og ulykke som vil innebære skandale og død til en sønn eller kone ….
…Og den som ser det som om øynene hans er trukket ut, han vil lide noe av det hans øye innrømmer, og når det gjelder blindhet, er det en vrangforestilling i religion og skader på penger fra siden til noen gjenger . Og det ble sagt hvem som så at han var blind, for hvis han var fattig, ville hun få rikdom, og blindhet indikerer at hun glemte Koranen, fordi Gud den allmektige sa : “ Herre, hvorfor gjorde du meg blind? ” Verset . Hvis han ser ut som om en person har blindet ham, villeder han ham og fjerner ham fra sin mening . Og å se en blind kafir indikerer et tap som rammer ham, bekymring eller sorg . Og hvis han ser ut som om han er blind, blind i nye klær, så dør han . Og hvis en blind mann ser at en mann har behandlet ham og ser hans syn, så leder han ham til det som har fordeler og angrer . Og kanskje å se blindhet antydet sløvheten til hannen . Hvis han ser mørkhet i øyet med hvithet, indikerer han en dysterhet og de plager ham . Det ble fortalt at en mann kom til Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde hvitt i øynene . Han sa : Du vil oppleve mangel på penger, og du savner noe du håper på . Og hvis noen av hans slektninger er fraværende fra ham, hvis den fraværende kom mens han var blind, dør visjonens person fordi hans visjoner indikerer at den blinde kommer på besøk, og det ble sagt at uskarpheten fra øynene fra den andre hvitheten enn ham indikerer stor tristhet som rammer den visjonære og er tålmodig med den på grunn av Jakobs historie om ham Fred . Og den som ser som om svart vann stammer ned fra øynene og ikke ser noe, hans visjoner indikerer hans mangel på beskjedenhet, fordi øyet er gjenstand for sjenanse . Når det gjelder problemet i ansiktet fra stygghet og sprekker, er det en indikasjon på beskjedenhet og mangel på det, akkurat som et godt ansikt er bevis på beskjedenhet i tolkningen . Og et gult ansikt, bevis på sorg som rammer visjonæren . Og fregner i ansiktet, bevis på hyppige synder . Når det gjelder nesen, den som ser at en person har stukket nesen, han snakker til ham med ord som han tvinger nesen til . Og det ble sagt at stubben i nesen har sin opprinnelse, noe som indikerer stubbenes død, og det ble sagt at dette indikerer dødsfallet til en kvinne som hadde en stubbe, hvis hun hadde graviditet, og det ble sagt at nesestubben er at den lider av tap, for hvis nesen fra den viser stygghet, og handelsmannen hvis han ser det som om nesen er en stubbe, taper han i sin handel ….
…Når det gjelder nesen, sa Daniel at det er status, status og alder, og den som ser en økning eller en reduksjon i den, han vil komme tilbake til det ….
…Og den som ser at et dyr eller en fugl kom ut av nesen hans, det indikerer at han hadde en bjørn som fødte ….
…Og den som ser at han sier til en krysning som kommer fra nesen min, så er det forekomsten av penger, og hvis han sier at de kom ut, vil pengene gå. Det har blitt presentert i indeksen at den som mener et uttrykk tar hensyn til uttrykket i det han mener så vel som krysset ….
…Og den som ser at nesen er sydd, hans visjoner indikerer at kona er gravid ….
…Og den som så at nesen rykket, og han trodde at han skulle komme ham til gode, han mottok penger og godhet fra sjefen sin, og hvis han trodde at han ville skade ham, mottok han penger fra sjefen sin som han ikke ville ha og plaget med ham etter det det han hater ….
…Daniel sa: ~Den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, blir det tolket som en rikdom hentet fra et forbudt ansikt, og hvis blodet var lite og ikke flekket hans plagg, og han så svakhet med ham, så indikerer det fattigdom og mangel på penger, og hvis hans styrke kom tilbake etter svakhet, så var det forbudte penger, og hvis han ikke så svakhet da han kom ut. ~ Blodet er veldig lite, fordi det er lettelsen for de som er ulykkelige, fordi noen av dem sier en dråpe blod for utslipp ….
…Og den som ser at en flue har kommet inn i nesen, øynene eller munnen, det indikerer velvilligheten til en person som ydmykt strever ….
…Den som ser en mygg i nesen og ikke kommer ut, indikerer en stor ulykke og nød og motgang som faller inn i den . Og noen av uttrykkene sa at den som så en mygg mens han tenkte på skapelsen av den, og hva Gud den Allmektige laget for den, så tolket han med omvendelse og tilgivelse slik Al-Zamakhshari sa i en poesi : ( O han som ser myggene strekke vingene sine … i mørket om natten, den alliske villheten ) (Og han ser venene som de spaltes i ved å slakte dem … og hjernen i disse beinene er bier ) ( Tilgi en tjener som angret på sine unnskyldninger .. … hva var av ham første gang )…
…Og den som ser at nesen hans gjør vondt eller har noe han ikke roser som han mens han er våken, da vil han være skadelig ….
…Ibn Sirin sa: Den som tror at det kommer slim ut av nesen hans, det indikerer at det er en fordel med stor skjebne ….
…Hvis han ser at han urinerer i nesen, så kommer han forbudt ….
…Ismail bin Al-Ash’ath sa: ~Den som tror at nesen hans har blitt stor, indikerer statusens storhet og økningen av æren .~…
…Ibn Sirin sa: ~Den som så hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, hans hovedstad ville ha gått .~…
…Når det gjelder gjerningsmannen : En venn, partner eller ansatt ansatt, og skulderen hans er en kvinne, og skuldrene er hans utsmykning, skjønnhet og hensynsløshet, så det han så i dem om en tilstand eller hendelse, er han med disse . Og det ble sagt at hvis ventetiden var tykk og god i kjøtt, tydet det på mandighet og styrke i virksomheten, og angav i fangene hvor lang tid i fengsel, slik at de kunne bære vekten av sine lenker . Hvis han ser noe galt med ham, indikerer det brødrenes sykdom eller død, for de som er bundet er brødre . Og en mann så ut som om han ville se en av skuldrene og ikke var i stand til det, så han foreslo at han var blind, det er en plikt, fordi han ikke kunne se skulderen på siden av det ene øyet . Når det gjelder høyre hånd, er det en grunn til mannens pensjon, penger og veldedighet, og lengden på hånden i fortolkningen av guvernøren er seirende, handelsmannen har fortjeneste, og markedsføreren er kunnskapsrik . Det ble sagt at lengden og styrken på Imams hender indikerer styrken til hans assistenter og økningen i hans liv, og hans syn på deres bein er en økning i pengene hans . Hvis han så ut som om de hadde blitt marmor, forlenget han lykkelig livet . Det ble sagt at de to hendene er korrekte i tolkning og deres godhet indikerer god mottakelse og å gi, og det ble sagt at høyre hånd indikerer pårørende til menn, og venstre hånd ydmyker kvinnene til dem, og hvis han ser ut som om han mistet en av hendene, dette indikerer tapet av noen av hans slektninger gjennom fravær eller død . Hvis han så ut som om han hadde lagt hånden under armhulen og ført den ut med et lys, ville han få kunnskap om han var fra familien, eller fortjeneste hvis han var handelsmann . Og hvis hun går ut og har bål . Fordi han oppnår makt, stolthet og stolthet i saken hans, som han tar, og hvis han tar den og har vann, er det penger . Når det gjelder den ekstra hånden : med de to hendene er det en økning i staten og makten, og indikerer et barn eller ankomsten av en fravær, eller en bror født av ham . Hvis han ser at han er venstrehendt, så er han vanskeligere . Hvis han så at han jobbet med venstre hånd for egen innsats, fikk han endelig sitt behov . Forlengelsen av hendene indikerer raushet, og hvis han ser som om han går på hendene, er han avhengig av saken sin på noen av sine slektninger, og hvis han ser som om han ser med hendene som han gjør med øynene , så berører han mye med de som er forbudt for ham . Og den som ser på at hans høyre hånd er ordet hans, hans liv vil bli bedre . Hvis han så som om Nord snakket godt med ham, takket han slektningene sine, og hvis de snakket til ham eller en av dem med en irettesettelse, indikerer det hans dårlige handling . Hvis han så at hans høyre hånd var laget av gull, døde partneren eller kona . Og hver den hånden han ønsker, hans autoritets hånd vil bli forvandlet, fordi han vil få autoritet, og det som skjedde på hans hender av denne autoriteten, når det gjelder rettferdighet eller urettferdighet . Hvis han så at han hadde to vinger, ble det født to sønner for ham ….
…Og upartiskhet : mens du jobber på jobben, bevis på at du blir pisket og spikret av sin egen vilje . Den som ser seg naken og fratatt klærne, han har fiender på stedet han så, og han overvinner dem . Hvis nakenheten ikke blir avslørt, overvinner han dem ikke . Hvis han dekker sine private deler med noe eller med hånden, blir han ledet til dem og rømmer fra dem . Hvis han bare ser en linseduk i midten, prøver han å tilbe . Hvis han ser seg upartisk søke noe, oppnår han den tingen like mye som den er upartisk. Når det gjelder nakenhet, hvis han ikke har arbeid med ham, er det en prøvelse og forsakende lydighet og et uanstendig angrep . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at en mann som sto midt i moskeen, betyr Basra-moskeen, knapt, med et sverd i hånden som slår en stein og bryter den opp, så Ibn Sirin sa til ham : Denne mannen skulle være Hassan Al Basri . Mannen sa : Han og Gud han er . Ibn Sirin sa : Jeg visste at den som er abstrahert i religion, betyr moskéens plassering, og at sverdet han brukte til å slå tungen med, som med hans ord bryter sannhetens stein i religionen ….
…** Hans visjoner om Islam Ikrimah på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ”Jeg ble vist i en drøm som om Abu Jahl kom til meg, så troskap til meg. Da Khaled bin Al-Walid ble muslim, ble det sagt til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at Gud har trodd din visjon, Guds sendebud, dette var Islam Khaled sa å være en annen enn ham til Ikrimah bin Abi Jahl omfavnet islam, og det var troen på hans visjoner ….