…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…Og den som ser at han ber mens han er junub, da er han korrupt i sin religion og redusert i sine anliggender og gjør dem vanskelige for ham ….

Når det gjelder hundre, seiret han over fiendene, og Murad oppnådde Allmektighetens ordtak: ~ Hundre pasienter, de vil beseire to hundre , ~ og kanskje anklagen om hor er indikert av den allmektige ordtaket, ~ Så de pisker hver og en av dem hundre vippene . ~ Og den som tror at hundre piller blir gitt til ham, slik at han får godhet, velsignelse, trøst og levebrød, fordi Gud den allmektige sier: ~ I hver spike hundre piller , ~ og det ble sagt at han skulle gis til en gruppe . Når det gjelder de to hundre, er det en manglende evne til å vinne seieren over fienden, fordi Gud den allmektige sier: ~De skal beseire to hundre .~ Når det gjelder de tre hundre, er det en tiltenkt forekomst i løpet av en lang periode med det allmektige ordtaket: ~Og de ble i hulen i tre hundre år .~ Når det gjelder de fire hundre, seiret han over fiendene fordi profeten, fred være med ham, sa : Den beste av brigadene er fire hundre, og den beste av hærene er fire tusen . Når det gjelder de fem hundre, stopper ting ….

…Ser profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, drømmen? Jeg lurte et viktig vitenskapelig spørsmål i uttrykksvitenskapen, det er det som artikkelen min har kalt til ham, og jeg sier om det : Begynnelsen på visjonen er fra Gud, og drømmen er fra djevelen, og dette er løst ved teksten til den eksplisitte Sunnah. Profeten, fred og velsignelser være over ham, sier : [ Visjonen er fra Gud og drømmen er fra Satan ] Avtalt om det . Satan er forpliktet til permanent fiendtlighet for ethvert menneske. Fdaute den som noensinne er utgitt i søvn, kommer drømmer skremmende for dem, ellers vil årvåkenhet svare skadelig, sier Gud den allmektige : [ og lever for å nevne Rahman, motsatsen til hans demon, han er hans motsatte ] som vi gi ham en djevel spark ham vantro, ~ han er tildelt ham, ~ det som ble sagt i denne verden , hindre ham muslim , og liv til Sacred , og fortelle ham lydighet , og bestiller ham til synd ; Det er meningen med Ibn Abbas å si . Så Valohlam alarmerende florerer over hvem som har flyttet bort fra den mannlige og forlatelse av lydighet og bønnegruppe, og håper Guds allmektige ord for sine arvinger : [ ikke Allahs venner er ikke redd, og de skal heller ikke sørge dem som tror og frykt dem menneskelige i dette livet og i det hinsidige …] tolket menneskesyn Det gode blir sett av den troende eller sett av ham . Drømmer er redusert eller fraværende for Guds verger, fordi deres gjerninger har gjort dem isolert fra skaden til den forbannede Satan, hvorav det viktigste er tro og fromhet . Profeten, fred være med ham og ikke se drømmen aldri, og så resten av profetene og beviset dette intervjuet : Abdullah bin Masood sa : Allahs sendebud fred være med ham : [ Hva en av dere bare har alle hans ektefelle til jinn, sa de : Vokt dere, o Allahs sendebud? Han sa : Og til meg, bortsett fra at Gud hjalp meg med ham, så han omfavnet islam, så han befaler meg ikke bortsett fra det som er bra. ] ﴾ Sahih Muslim . Den som gir denne verdigheten i det våkne livet, hindres ikke i å gi den til ham i søvn, og han vil aldri se drømmen i den juridiske betydningen som vi bestemte oss for i begynnelsen av denne artikkelen . Gud vet…

…Hvis noen ser noen som forbanner ham, er meningen en. Når det gjelder å fange, er det forekomsten av noe som ikke er i håp. Hvis det er noe han elsker, så er han imot det. Når det gjelder fiendtlighet, indikerer det hengivenhet ….

…Spørsmål : Er det mulig å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred? Hadde den som så sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, på en hvilken som helst side, sett det som i sannheten? Ja , og kanskje de viktigste eksemplene god visjon, visjonen om profeten fred være med ham ble ledet av Imam Bukhari og det muslimske ordet fra Hadeeth av Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : ~ fra Rani i en drøm har Rani, djevelen er ikke for meg ~(1). I sin roman, ~ fra Rani i en drøm Vsarani våken eller som om Rani årvåkenhet er ikke til djevelen meg . I den romanen, sa han fred være med ham :~ fra Rani var oppfatning av retten , ~ Ibn Sirin sa : Hvis Rah i hans bilde (2 ). Det faktum at forskere har avviket i betydningen av fred være med ham : fra Rani i en drøm så hun meg … ~ Ibn Albaqlani sa : betyr at hans syn er ikke riktig Bodgat eller ligner den djevelen , og støttes som sier romanen ~ ble den oppfatning av riktig ~ sukk visjon er riktig , og det var Ibn Sirin om kutt av en mann som han så profeten fred være med ham, sa : rad meg at jeg så Hvis han beskrev en egenskap han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Ibn Hajar sa og overføringskjeden hans er autentisk (3). Andre sa : men moderne fenomen betydde at han hadde sett det fanger ikke noe imot å forhindre det . Andre sa : sannsynligvis å si fred være med ham : ~ mistet Rani eller høyre så djevelen er i bildet ~ skal gjøres hvis meningene til de beskrevne kjente ham i hans liv, bak tvisten var en visjonstolkning av Araaa faktum , og det er sant at han ser et faktum, enten det var hans kjente eller annen kapasitet . Noen forskere sa : blinket Nabih Gud den allmektige at folk ser ham korrigere all oppriktighet og hindre djevelen forestille seg i laget for at ikke liggende tungen i søvn som et brudd Gud vane av profetene fred være med dem en mirakel , og som umulig at den djevelen tenkte i sitt bilde i årvåkenhet , hvis signert mistenkt sannhet med løgn og gjorde ikke Aathag hva han brakte frykt for denne oppfatningen Vhamaha Allah fra Satan og Nzgh og Osuste og resitere og Kedah (4), sa Imam Ibn Hajar : det synes for meg at det som menes med Rani i en drøm, hvilken som helst oppskrift, var Felictbhr og visste at han hadde sett åpenbaringens sannhet som er fra Gud, ikke feil som er drømmen, djevelen er ikke for meg (5) ~ Men meningen av ~ til som om Rani i årvåkenhet ~ er underlagt ordene : en av dem : at det som menes med folket i sin tid og betyr at Rah sover og ikke hadde migrert, hjelper ham Gud den Allmektige for migrasjon og så ser apostelen synlig … det andre spørsmålet : han ser th e ratifikasjon av denne visjonen i årvåkenhet i hinsidige ; fordi han ser i etterlivet hele nasjonen fra Rah i verden og ikke har sett . III : han ser i hinsidige visjon av sitt eget i nærhet av det og få Chweath og så ________________________________ (1 ) Fortalt av Bukhari Som i åpningen (12 /383 ) dør så profeten fred være med ham i en drøm , og som muslim i kjernefysisk ( 15/24 ). (2 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/383 ) så profeten fred være med ham i en drøm , og som en muslim i atomvåpenet ( 15/26 ). (3 ) Se : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) og nukleær tidligere referanse – (15/25). (5) Ibn Hajar – Tidligere referanse – (12/389). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Al-Kirmani sa: “Den som ser at han henviser en hund til en hund, så henviser han en fiende fra ham til å betale en annen fiende, og han får. Og den som ser at han matet hunden brød, dette indikerer bredden av hans levebrød . ~…

…Veggklokke Hvis du drømmer om at du ser en veggklokke, betyr dette en fare som kommer fra en fiende . Hvis du hører en klokke tikker, vil du motta urovekkende nyheter . Dette inkluderer nyheten om en venns død ….

…Noen av tolkene sa at det ikke er bra å se at en fullstendig setning, spesielt for de som har krav fra en konge, og andre sa at det er meningen med urettferdighet ….

…De syv er ingen Bmahmodh i verset ~ har syv porter, ~ sa Zain eller pilegrimsreise, og viste kanskje bekymring i den tiden det samme . Noen uttrykk sa at hvis en kvinne så at mens hun var gravid, ville hun bli frelst fordi hvis den fraskilte kvinnen føder, vil hun bli syv dager . Når det gjelder de åtte, er de ikke prisverdig fordi Gud den allmektige sier ~ syv netter og åtte dager er avgjørende. ~ Og det ble sagt at han nærmer seg en hersker eller en stor mann, og noen av uttrykkene sa at hvis tallet er på en en bestemt gruppe, og de er mistenksomme overfor dem, så er de det fordi Gud den allmektige sier ~ Syv og den åttende er deres hund .~ Når det gjelder de ni, er de ikke prisverdig for den allmektiges ordtak: “ Ni raser er ødelagte jorden. ” Det ble sagt en uttalelse og et argument mot fiendene for den Allmektige som sa: “ Ni bevisvers . ” Og noen av dem sa at hvis noen av hans religion så svakhet, kan det tyde at han har en tendens til avvisning . Når det gjelder de ti, er det velsignet og oppnåelsen av et religiøst og verdslig ønske om den allmektiges ordtak: ~Vi har gjort det trygt med ti ~ og det allmektige ordet ~ Disse er ti fullstendige. ” Det ble sagt at det er fullstendig og perfekt i saker ….

…Matlaging: Den som ser i en drøm at han har kokt med ild, kokt og kokt, så får han det han vil og faller i folks tunger . Matlaging er en spenning som vil komme ham til gode, og matlagingen er moden for næring . Og resten av maten er levebrød unntatt sopp og grøt . Og hvis matlagingen er med sauekjøtt, så er det et godt liv med ære og sjenerøsitet, og hvis det er med kjøtt sju, så er det et vergemål over et folk som er undertrykkere med frykt og hat, og hvis det er med kjøttet til en hund, så er det en foraktelig tilstand, og hvis den er med fett, tjener den på forbudte penger, og hvis den er uten fett, tjener den et middel av fattigdom og deprivasjon, og hvis den er med fuglekjøtt, en stat, handel eller fortjeneste er tillatt med et velstående, hederlig folk, og hvis det er med fugleløverkjøtt, så er det handel eller vergemål av et villmenneske med forbudte penger ….

…Og det ble fortalt at en mann så at han spiste ved et bord, så når han rakte hånden ut mot det, kom hånden til en blond hund ut fra under bordet og han spiste sammen med ham, så han fortalte hans syn et kryss og sa at hvis visjonen din er sann, vil en gutt dele med deg i familien din, så han undersøkte saken og fant den som nevnt ….

Når det gjelder den velkjente madrassen, er det en kvinne som ser at det er godhet eller korrupsjon i sengen hans eller en økning eller en reduksjon, og tolker dette i kona og den som ser at han forlater sengen og tar en annen seng, så han forlater sin kone og gifter seg med en annen, og den som ser på sengen eller sengen sin en hund eller syv eller hva som fordømmer dyret der, så er det Han motsier familien sin

…Og den som ser at noe av dyret har dødd mens han løy, hvis det var med en hund eller en klo, så indikerer det seieren til fiendene, spesielt hvis dens type er skadelig, neglen er mer uttalt, og den kan angi sikkerhet og sikkerhet ….

…Og det ble sagt at den som ser at noe av dyret gifter seg med ham, og hvis han har en hund, vil det han hater fra fienden slå ham, og hvis ikke, er det ikke noe galt med det ….

…Sjakk : null og ugyldig . I tillegg til terning, og å leke med terningen, og å leke med nøtter er en tvist og en krangel hvis den beveger seg og faller . Hvis det ikke beveger seg og ikke har lyd, er det forbudte penger . Hvis han så at han brøt den og spiste den, ville han slå penger fra en utlending . Og irettesatte fuglen og sa til å si : usannheter . Og dikterens ordtak : Hvis det ikke er noen visdom i det eller omtale av Gud den allmektige, så er det falskt, og profeten kaller dikteren for en falsk forfatter, og Gud den allmektige sier : “ Digterne blir fulgt av de bedragerske . Så du ikke at de vandret i hver dal, og at de sa det de ikke gjør? ” Poeten sa : Snarere er dikteren gal på en hund … det som kommer mest om det er en løgn…

…Nummer fem 5: Han tviler på religion, fordi Gud den allmektige sier : (Og de sier fem, den sjette av dem er deres hund, stenet av det usynlige ). Det kan indikere en splittelse mellom ektefellene, fordi Gud den allmektige sier ( og de fem er at Guds forbannelse skal være over ham selv om det er fra de to løgnene ) og det kan indikere islams søyler

…Ekorn Å se et ekorn i en drøm betegner et gledelig besøk fra gode venner, restitusjon og åpenhet når det gjelder arbeid . Hvis du drepte et ekorn i en drøm, betyr dette at du er uhøflig, arrogant og hatefull . Hvis du reiser et ekorn hjemme, betyr dette familietilfredshet . Hvis du ser en hund jage et ekorn, betyr dette krangel og problemer med venner ….