…Hvis du drømte om en keiserinne, indikerer dette at du vil stige til de høyeste rekkene, men du vil la forfengelighet gjøre deg upopulær . Hvis du drømmer om en keiserinne og en keiser, så er dette ikke spesielt ille, men det fører ikke til virkelig godt ….
Drømmer om hva gjør jeg med hanuman ji i min virkelig mening
(187 betydninger av å drømme om hva gjør jeg med hanuman ji i min virkelig mening)…Skole Hvis du drømmer om at du skal på skole, forutsier dette berømmelse i litterær aktivitet . Hvis du drømte at du var ung og gikk på skolen slik du gjorde i begynnelsen av livet ditt, forutsier dette at bekymring og fiasko vil få deg til å virkelig lengte etter barndommene fulle av enkelhet og moro . Hvis du drømmer om at du lærer på en skole, forutsier dette at du vil jobbe i et rush for å oppnå utdanning, men det vil hindre deg i å møte livets krav . Hvis du ble gravid med at du besøkte skolen der du lærte i barndommen din, forutsier dette at de smertefulle hendelsene, tristheten og skuffelsen vil kaste skyggen for nåtiden din ….
…Ibn Ishaq sa : Rabi’a bin Nasr, konge av Jemen, var blant kongene . Altbabah og så synet av auraen hans og Feza, det lot ikke en prest eller en tryllekunstner eller Aaiva eller en astrolog fra folket i hans rike, men reiste ham og sa til dem: Jeg så et syn Hltinay og Fezat dem, og de fortalte meg det og Ptooelha , sa de til ham : Aqssa vi la deg få vite Ptooelha , han sa : Jeg fortalte deg at det ikke beroliget Han fortalte deg om dens tolkning, fordi han bare visste dens tolkning før han fortalte ham om det , og en av sa de til ham : Hvis kongen vil ha dette, skal han sende meg en flat, og han er ikke en av dem som er mer kunnskapsrik om dem. De forteller ham om det . Han spurte om det , så han sendte til dem, og han kom til ham før han kuttet og sa til ham : Jeg så et syn som forbauset meg og ble forferdet av det, så han fortalte meg om det, for hvis jeg traff det, Jeg vil tolke det. Han sa : Det gjør jeg , jeg så en lava som kom ut av mørket , og den falt i bakken av en anklage, og alle spiste en hodeskalle av den , så kongen sa til ham : Hva har jeg savnet av det, o Satih, hva har du i tolkningen? Han sa : Jeg sverger ved Ahartin fra Hanash til Thbtun land kalkun , Vlimlkn mellom Abyan til Jerash , sa kongen til ham : og min far facet dette for oss turd objekt er sårende når vil , Avi Zamani dette eller etter? Han sa : selv etter mer enn seksti eller sytti år i Laken , Aamadan , sa : Ofedom fra deres konge eller avskåret? Han sa : Nei, men det er avskåret i noen sytti år , så blir de drept og rømt fra det . Han sa : Og hvem kommer etter den som dreper og utviser dem? Han sa : Det blir fulgt av Iram bin Dhi Yazan , som kommer ut av Aden , og han etterlater ingen av dem med ed . Han sa : Er det fra hans autoritet eller er det avskåret? Han sa : Nei, men den er avskåret . Han sa : Hvem vil kutte den? Han sa : En smart profet , hvem åpenbaring kommer fra Den Høyeste. Han sa : Hvem er denne profeten? Han sa : En mann fra sønnen til Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , kongen vil være i sitt folk til slutten av tiden . Han sa : Er det en annen tid ? Han sa : Ja , som samler Alolon og andre , er glad der Improvers , og Ishqy it Abusers , sa mer fortjent til det du forteller meg? Han sa : Ja , og skumring og skumring og brudd hvis de er konsistente . Det jeg har fortalt deg er sant . Så la han fram en spalte på ham, og han sa til ham, mens han sa til Sateh og skjulte det, det han sa for å se: Er de enige eller uenige , og han sa : Ja , jeg så en lava som kom ut av mørket og falt mellom en eng og en haug, og hver sjel spiste av den. Han sa : Da han fortalte ham det, visste han at de var enige , fordi deres ordtak bare er ett. Surface sa : Du falt på bakken av en anklage, og hvert legeme spiste av det , og han sa del : Det falt mellom en barnehage og en høyde, og hver sjel spiste, så kongen sa : Jeg gjorde en feil, o del av det, hva har du i tolkningen? Han sa : Jeg sverger ved Ahartin av mennesket , jorden Anzln Sudan , Vlegbann på hvert barn Banan , og har mellom Abyan til Najran , det sa kongen til ham : og min far slit dette til oss, og da vil turd sårende gjenstand? På tiden min eller etterpå? Han sa : Hvem er denne store saken? Han sa : En ung mann som verken er fysisk eller byer , tar dem ut av huset til noen som veier , slik at han ikke etterlater noen av dem i Jemen . Han sa : Er hans herredømme varig eller avskåret? Han sa : men avskåret avsenderen av Messenger , kommer rett og rettferdighet , mellom folk i religion og kreditt , være konge i hans folk – til – dag kapittel , sa : Hvilken dag kapitlet? Han sa : en dag da belønte guvernører , og kalte det fra himmelen, ropte , hørte om dem som lever og de døde , der folk samles til Meeqaat , det være seg for de som frykter seier og gode gjerninger , sa han : fortjener det som står ? Han sa : Ja, himmelens og jordens herre , og hva som er mellom å heve og senke , hvis det jeg har forutsagt at du vil følge det som er i det . Ibn Ishaq sa : Han falt i samme Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz sønnene sine , og fornærmet sitt hjem til Irak, inkludert fikse dem og skrev dem til kongen av kongene i Persia fortalte ham Sabor bin Khrzad Vosknhm forvirring , det er resten av den fødte Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , han er fra Jemen forholdstall og kunnskap Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Den kongen . Ibn Hisham sa : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir der han fortalte meg Khalaf al-Ahmar . Denne historien Ibn Hisham ble nevnt i biografi og Ibn Jarir i sin historie og Obongam Asbahani i tegn profeti og sønn av mange i begynnelsen og slutten, alle av dem fra sønn Isak og økte med Ibn Jarir i romanen til ham fra Ibn sa Ishaq : Da fasettbygging av Rabia Nasr sa bin så laget Rabia, hans sønn og hans familie, laget han ikke gull. Han nevnte det i araberne og de snakket om det til han nevnte det og visste det i dem . Da Abessinia kom til Jemen, skjedde saken fra prestenes befaling . Al- Ashah sa : Jeg er en bin Qais bin Tha’labah al-Bakri i noe av det han sier, og han nevner hva som skjedde fra saken til de to prestene. Flatt og stikkende så hun ut med leppene, slik hun ser virkelig ut, som sa ulven da han skrek ….
…Det er sjelden at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som så meg, har sett meg virkelig, fortell meg hvem som er akseptabelt. Fortellingen er at en hersker så profeten, må bønner og bønner være over ham i en drøm mens han var naken, sa han, så jeg dekket ham med et teppe som var mitt. Da jeg kom til noen av uttrykkene, fortalte jeg ham synet, og han sa: Du dømmer uten sannheten er fordi Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, er sann, og hans syn er sannhet, og din dekning av det er dekning av sannheten. Han sa, og han hørte denne visjonen og dens uttrykk, dommeren for dommerne i byen, så han fjernet ham fra kjennelsen ….
…Sjelden, sa noen av uttrykkene, at jeg så mens jeg var i Alexandria som en stedfortreder i den edle konge og den tilsynelatende kongen. Det er islams fyrste at han satt på rang som den mest hederlige, så jeg gikk inn i ham og aksepterte landet foran ham. Etter en stund satt han på taket til den edle kongen, slik jeg så ham, og jeg sa at dette er tolkningen av mitt syn før, det var virkelig min Herre ….
…Og den som ser det som om han blåser en lampe, så vil han oppheve en manns sak virkelig og ikke oppheve den fordi Gud den allmektige sier at de vil slukke Guds lys med munnen, og Gud er hans lys ….
…Og den som ser en gutt som roper, det er en uskyld fra foreldrene sine fra løgner og to svik, til historien om Jesus, fred være med ham . Og adhanen på badet roser ikke en religion eller verden, og det ble sagt at han leder . Hvis øret er i det varme huset, vil det varme en falmende feber . Hvis et øre er i det kalde huset, varmer det varm feber, og den som et øre er på døren til Sultan, sier han virkelig ….
…Høy affære indikerer i en drøm skjebnenes forfall . Noen kunnskapsrike mennesker sa : Kjærligheten til overlegenhet over mennesker er årsaken til tilbakefall, og den som ser at han virkelig vil seire over et folk over dem, er arrogant, ydmyker og blir sviktet . Og hvis han så at han ikke ville ha høyden, ville han bli belønnet ….
…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og på den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og på det tidspunktet er synet en syn på tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . På autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene på Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så på ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og på ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…
…Utalighet : For to typer : benektelse av retten og utakknemlighet er ugyldig . Den som ser at det er falsk fornektelse, pålegger han det gode og forbyr det onde . Og den som tror at han virkelig fornekter, da vil han ikke tro 0 fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han fornekter ikke våre åpenbaringer unntatt de vantro .~…
…Utakknemlighet Den som ser i en drøm som han virkelig benekter, så er han forsoning . Hvis han ser at han benekter løgn, pålegger han det som er godt og forbyr det onde . Nektelse av kreditt er bevis på undertrykkelse, og benektelse av guddom er bevis på vantro ….
…En bil Hvis du drømmer om at du kjører bil i en drøm, forutsier dette at du er truet med tap på jobben eller infeksjon med sykdom . Hvis du faller fra en bil, kommer triste nyheter snart . Hvis du drømmer om å se en ødelagt bil, vil du mislykkes i viktige saker og prosjekter . Hvis du kjøpte en bil, betyr dette at du vil etablere deg i din tidligere stilling og stilling, men hvis du solgte en bil i en drøm, indikerer dette forekomsten av mislykkede endringer i dine bekymringer og saker . Hvis du drømmer om at du kjører i en bil, indikerer dette at du vil bli plaget under Sarahs situasjon og at du vil gjøre en endring i dine forhold . Og en slik drøm inneholder en stor fare for klønete oppførsel . Hvis en bil går i stykker med deg, vil gleden av glede ikke strekke seg til de høydene du forventer . Hvis du slipper å rømme oppkjørselen, indikerer dette at det er tilrådelig å unngå en konkurrent så mye du kan tillate deg å gjøre det . Hvis en jente søker etter en bil, vil hun skuffe sine mål om å forføre noen til hennes fordel . Hvis du drømmer om å se biler, betyr dette et skifte og en endring i rask rekkefølge . Hvis du kjører i bil, indikerer dette at reisen du organiserte når du mediterte, vil foregå under annen omsorg enn den du har tatt i betraktning . Hvis du mister en bil, betyr dette at du vil lykkes i noen viktige prosjekter som vil fylle deg med selvtillit . Hvis du drømmer om sovevogner, betyr dette at din kamp for å samle rikdom gjenopplives av ønsket om å tilfredsstille egoistiske og umoralske prinsipper som du må overvinne og kontrollere . Hvis du ser vogner i drømmene dine, betyr dette at noen virkelig er interessert i å forårsake problemer . Hvis du kjører bil, spår dette at konkurranse og sjalusi vil gjennomsyre din lykke . Hvis du står på fortauet mens du går, betyr dette at du vil prøve å forfølge en handling som vil være implisitt farlig, men hvis du fortsetter uten ulykker, vil du lykkes . Hvis fortauet er høyt, vil faren din bli mer uttalt, men hvis den er lav, vil du oppnå målet ditt dårlig ….
…Himmel Hvis du ser en klar himmel i en drøm, forutsier dette at du vil reise med fremtredende mennesker og få deres tjeneste og din status vil stige . Hvis himmelen er overskyet, varsler dette ubehagelige hendelser og problemer med kvinner . Hvis du drømte om at du fløy på himmelen med rare ansikter og hekser og dyr, lurte du på gjennom hele drømmen om du virkelig var i en drøm, dette indikerer at alle problemer og skarpe smerter som når til og med til sansens sløvhet kan reduseres med ett ord, som er sjalusi, så vil du lide av sjalusi i forholdet til personen du elsker, og det vil føre til sjokk i din oppriktighet . Hvis du ser himmelen i en drøm som blir rød, vil fremtiden medføre mange hendelser, omveltninger og opptøyer . Hvis du ser en stjernehimmel, betyr dette mange trengsler og anstrengelser over menneskelig nivå før du når høyden på ambisjonen din . Vokt deg for fiender i din virksomhet . Hvis du ser en opplyst himmel fylt med himmelsk folkemengder, betyr dette et stort åndelig søk, men til slutt vil du trekke deg mot naturen for støtte og trøst . Du vil sannsynligvis også bli skuffet over flaks . Hvis du ser mennesker du kjenner i himmelen, forutsier dette at de er i ferd med å begå en hensynsløs handling på din vei, og andre vil være de uskyldige lider . Denne drømmen følges vanligvis av store ulykker . Hvis du steg opp til himmelen i en drøm, vil du ikke kunne glede deg over stillingen du har kjempet for å oppnå, og moroa vil ende trist . Hvis unge menn drømmer om å stige til himmelen ved hjelp av en stige, vil de stige fra de nedre rekkene til de fremtredende rekkene, men de vil ikke oppnå tilfredshet eller glede . Hvis du drømmer om at du er i himmelen og møter Kristus og venner, vil du møte mange tap, men du vil temme deg selv for å bære dem gjennom din riktige forståelse av menneskets natur . Hvis du drømmer om den himmelske byen, betyr dette en fornøyd og from natur og at motgang vil skade deg litt ….
…Konsert Hvis du drømte om en konsert med høy musikalsk orden, betyr dette glede perioder med glede, og det betyr et litterært verk av forfatteren . Dette forutsier forretningsmenn om vellykket handel, og for en ung mann indikerer det en virkelig velsignelse og oppriktige kjærlighetsforhold . Regelmessige konserter som den som låner en ballettsanger betyr at negative følgesvenner og venner av den ugudelige slemme møter deg og arbeidet vil vise tilbakegang ….
…Graviditet Hvis en kvinne drømmer om at hun er gravid, betyr dette at hun vil være misfornøyd med mannen sin og barna hennes blir slitne . Og hvis en jente ble gravid med det, så er dens tolkning at det oppstår en skandale som etterlater nød og tristhet . Og hvis en gravid kvinne virkelig drømmer om denne drømmen, vil hun føde trygt og raskt gjenvinne kreftene ….
…Heving : Den som ser ut som om han virkelig vil seire over et folk, så er han arrogant og deretter ydmyket, fordi Gud den allmektige sier : (Dette er det heretter vi gjør det for de som ikke vil ha overlegenhet på jorden eller korrupsjon, og konsekvensen er for de rettferdige ). Og hvis han ser ut som om han ikke vil ha høyden, når han sin høyde og onde ….
…Og den som ser den utvalgte, må Guds bønner og fred være over ham, han vil få lettelse etter nød og betale sin gjeld, og hvis han er fengslet eller bundet, så redder han ham fra fengsel og lenker og er trygg fra sin frykt, og hvis han er i nød og tørke, og det er nåde og godhet på ham, men hvis han er rik, øker han, sa Abu Huraira. Måtte Gud være fornøyd med ham, jeg hørte Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, si : Den som så meg i en drøm, har sett meg virkelig, Djevelen etterligner meg ikke, og det ble sagt at hans syn , fred være med ham, indikerer straffens lykke, og det ble sagt at han ble beseiret og seiret over sine fiender, og hvis han var syk, helbredet Gud den allmektige ….
…Han er i en drøm oversetteren til eieren og lederen hans . Og tungen er gjenstand for synd . Hvis han i tungen ser en økning i lengde eller bredde, så er det hans styrke og vant sine motstandere, eller det indikerer en skitten tunge eller veltalenhet og etikette . Hvis tungen er bundet, er det også hindring av forretning og fattigdom . Og hvis det vokser svart hår på tungen, er det et presserende onde . Og hvis den er hvit, er den en fremtidig ondskap . Og tungen er Kamal og Hajjah og nevnt . Og hvis sultanen så at tungen hans var avskåret, ville oversetteren hans dø . Og den som ser konas tunge avskåret, hun er kysk og skjult . Og hvis en fattig person ser at han har avskåret tungen til en fattig, vil han beseire den . Og den som ser tungen stikke til ganen, fornekter virkelig ham og essensene han har betrodd . Og den som ser at han spiser tungen, han angrer på det han snakker, og hvis det er fra guvernørene, så spiser han folks penger med tungen . Og det ble sagt : Den som spiser tungen sin, han er mye stillhet, en sinne-undertrykkende person, en gentleman . Og den som ser sin tunge svart, så overgår han sitt folk med tungen sin, og hvis han er en skurk, så er han en løgner eller en dikter . Og den som biter tungen, vil kvele sin sinne og kan indikere at han har spist . Og den som ser tungen dele seg i to, han skal være en løgner . Og den som ser at han har mange tunger, han vil få barn . Og den som ser at folk slikker tungen, de søker hans kunnskap . Tungen kan henvise til kongen til sin stedfortreder, hans concierge, hans minister eller hans ekspeditør, og kanskje refererer han til skaffede penger, prestisje og kunnskap . Det kan henvise til politimannen eller tjenesten til fangene . Hvis kongen ser at tungen hans er avskåret, indikerer det at hans stedfortreder, portvakten, ministeren eller ekspeditøren hans er fjernet, og kanskje han har tapt mye penger . Og hvis forskeren så at tungen hans var avskåret, ville han bli beseiret i sin argumentasjon og debatt, og kanskje hans tjener, student eller sønn døde . Og kanskje tyder tapet av tungen på at fiendene til familien hans eller naboene gleder seg, eller at de han elsker, er død . Kanskje å miste tungen og kutte den fra konas skilsmisse, eller at talen hans ble avskåret fra stedet hvor han er, eller at hans levebrød ble opphevet fra ham . Og hvis han så en kuttet tunge, indikerte han at en lovgiver, en gatesveiper, en forræders straff, en mann som drar ut cacher eller en ond mann, døde . Og hvis han ser at han har en tunge med tungen, indikerer det sladder og tale blant mennesker fordi det blir sagt : Slik og så med to tunger og to ansikter. Hvis den ekstra tungen ikke forhindrer tale eller nytte, indikerer den kanskje sannferdighet og frieri, for Gud den allmektige sier : (Og gi meg en sannhetstunge i andre ). Og den som ser poesi spiret på tungen, og hans ordformulering, hans system ødelegger ham . Og kanskje peket tungen mot fangen eller slangen i fanget hennes ….
…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…
…Og den som ser det som om øynene hans er trukket ut, han vil lide noe av det hans øye innrømmer, og når det gjelder blindhet, er det en vrangforestilling i religion og skader på penger fra siden til noen gjenger . Og det ble sagt hvem som så at han var blind, for hvis han var fattig, ville hun få rikdom, og blindhet indikerer at hun glemte Koranen, fordi Gud den allmektige sa : “ Herre, hvorfor gjorde du meg blind? ” Verset . Hvis han ser ut som om en person har blindet ham, villeder han ham og fjerner ham fra sin mening . Og å se en blind kafir indikerer et tap som rammer ham, bekymring eller sorg . Og hvis han ser ut som om han er blind, blind i nye klær, så dør han . Og hvis en blind mann ser at en mann har behandlet ham og ser hans syn, så leder han ham til det som har fordeler og angrer . Og kanskje å se blindhet antydet sløvheten til hannen . Hvis han ser mørkhet i øyet med hvithet, indikerer han en dysterhet og de plager ham . Det ble fortalt at en mann kom til Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde hvitt i øynene . Han sa : Du vil oppleve mangel på penger, og du savner noe du håper på . Og hvis noen av hans slektninger er fraværende fra ham, hvis den fraværende kom mens han var blind, dør visjonens person fordi hans visjoner indikerer at den blinde kommer på besøk, og det ble sagt at uskarpheten fra øynene fra den andre hvitheten enn ham indikerer stor tristhet som rammer den visjonære og er tålmodig med den på grunn av Jakobs historie om ham Fred . Og den som ser som om svart vann stammer ned fra øynene og ikke ser noe, hans visjoner indikerer hans mangel på beskjedenhet, fordi øyet er gjenstand for sjenanse . Når det gjelder problemet i ansiktet fra stygghet og sprekker, er det en indikasjon på beskjedenhet og mangel på det, akkurat som et godt ansikt er bevis på beskjedenhet i tolkningen . Og et gult ansikt, bevis på sorg som rammer visjonæren . Og fregner i ansiktet, bevis på hyppige synder . Når det gjelder nesen, den som ser at en person har stukket nesen, han snakker til ham med ord som han tvinger nesen til . Og det ble sagt at stubben i nesen har sin opprinnelse, noe som indikerer stubbenes død, og det ble sagt at dette indikerer dødsfallet til en kvinne som hadde en stubbe, hvis hun hadde graviditet, og det ble sagt at nesestubben er at den lider av tap, for hvis nesen fra den viser stygghet, og handelsmannen hvis han ser det som om nesen er en stubbe, taper han i sin handel ….
…Maleren, hans visjon i en drøm indikerer aksept av ordet, eller forfatteren av mening, eller eieren av slektsforskning og eiendom, og deltakeren i enhver vitenskap og maleren er eieren av en ordre og forbyr, og kanskje han var ingeniør ….
…Vinden, hans syn i en drøm, indikerer autoriteten i seg selv for dens kraft og autoritet over skapningene nedenfor . Og kanskje indikerte vinden eiendommen til sultanen og hans soldater, hans ordre og hendelsene til hans soldater og hans medhjelpere . Vinden var Salomos tjener, fred være med ham . Kanskje indikerte det plager og skadedyr med sin intensitet når det ble urolig, spesielt hvis det var en veps, fordi det var vinden som omkom med den, og fordi det var en vind som ikke pollinerte . Og kanskje indikerer vinden fruktbarhet og levebrød, seier og seier, spesielt hvis det er fra vindene som er overdådige på grunn av plantens godhet, som er ungdom og arabere, og det kalles ungdomsaksept fordi det er overfor veps . Vinden kan indikere sykdom og sykdom hos mennesker, som forkjølelse og hodepine . Så den som ser en vind som bærer den og bærer den uten fromhet, frykt, mørke eller tåke, så eier han mennesker hvis han er en av dem som er i den, eller den som håper på ham . Og hvis hevet . Vinden gikk med ham, skremt, skremmende, vandret engstelig, eller det hadde mørke, støv og forstyrrelse, hvis han var i et skip som ble ødelagt, og hvis han var i trøbbel, økte den, ellers ville det ha ulykker og ulykker, eller ordrene fra sultanen eller herskeren kom ut med ham . Hvis han ser vinden pollinere treet og ødelegge muren og flyge mennesker, dyr eller mat, er det en stor plage blant mennesker, som pest, sverd, oppvigling, raid, fangenskap eller giftig vind . Og vinden med torden er urettferdig kraft med styrke . Den som bar vinden fra sted til sted, traff Sultana, eller reiste som han ikke ville komme tilbake fra . Den myke, klare vinden er god og velsignende, og den stormfulle vinden er undertrykkelsen av sultanen, og vinden med støv er bevis på krig . Og vinden er en god nyhet fra Gud den allmektige . Vinden kan være en velsignelse fra det stedet, og hvis det er en knirk i det, er det pine og alvorlighetsgrad . Hvis en sultan ser at han skal kjempe mens vinden går frem, så er han seirende . Hvis vinden møter ham, vil han bli skadet . Hvis han ser at det blåser et stormvind et sted, så får hans folk frykt og nød i henhold til vindstyrken og dens mengde. Hvis trærne blir rotet opp, vil kongen være sint på mennene i regionen og ødelegge dem . Og guttens vind er en nåde . Og hvis han ser en sterk vind som blåser, er det en ulykke, og hvis han ser en vind rive palmer opp med roten, blir mennene i dette landet drept av kongen . Vinden i sør indikerer forekomsten av ulykke, sykdom eller død på det stedet, og det ble sagt : Det er regn og næring, og hvis han ser vinden blåser stille, indikerer det godkjenning fra et dårlig folk som ikke har noe mening . Og de gode vindene, hvis de blåser fra kjent retning, er et tegn på gode nyheter og barmhjertighet . Og vinden indikerer behovet for behov . Og saba-vinden er seier og hornet-vinden sviktet . Kanskje barndom indikerte lindring av bekymringer og sorger og kur mot sykdommer . Og kanskje er vennlighet et tegn på lønnsom reise . Hvis han ser en rød vind i en drøm, indikerer han ulydighet mot foreldrene ….
…Og den som ser en død person vaskes med noe som ikke er tillatt å vaske, da er han en korrupt mann, og han forkynner noe som ikke har noen mening eller fordel, og hans sinn aksepterer ikke det ….
…Fortune teller Hvis du drømmer om at du leser formue eller lytter til formue-lesingen din, betyr dette at du snur en mening om en støtende sak, og du bør ta mye forsiktighet før du gir ditt samtykke til å oppnå det . For en jente betyr denne drømmen et valg mellom to motstandere . Du vil være ivrig etter å kjenne din posisjon i jobben eller den sosiale sfæren . Hvis hun drømmer om at hun er forlovet med en spåmann, betyr dette at hun gikk til skogen og plukket opp den perfekte pinnen . Hun må forsørge seg selv, ellers vil fattigdom følge ekteskapet hennes ….
…Og den som tror at han har gått i et fjell på noe som er karakteristisk for en flerårig fred, så er det et ønske, og hvis det er pitted, så er det en forskjell i mening ….
…Og den som ser at han går etter en hersker, han følger ham og godkjenner sin mening så langt han er rettferdig i hans fotspor ….
…Ensomhet er i en drøm personligheten til en person med utførelse eller mening, det sies : Så og så har forent livet sitt i kunsten sin . Den som er blant kongene eller herskerne, ser at han er alene, da er han isolert fra sin besittelse eller stat . Og hvis en mann fra det vanlige folket så det, ville han være fattig eller øde av sin elsker, og ensomhet er ydmykende ….
…Hvis han ser en person som skriver Koranen i leire eller skjell, så sier han i Koranen sin mening ….
…Den som ser at stolen skinner av lys, og på den er majestet og prestisje, da vil søkeren være verdig og rettferdig . Og hvis en av de lærde ser ham, vil han være bedre for ham enn andre, og nå hans mening er bedre enn bare autoritet eller arbeidslivet, og pengene hans vil øke . Og den som tenker på det, indikerer at det er mangel på lærde og forfatteres anliggender ….
…Det ble fortalt at al-Hasan al-Basri, må Gud være nådig med ham, så ut som om han skrev Koranen i et klesplagg, så han fortalte om sine syner til Ibn Sirin, så han sa Frykt Gud og tolker ikke Koranen med din mening, fordi visjonen din indikerer det . Hvis han ser som om han leser Koranen mens han er upartisk, så er han eieren av innfall ….