Når det gjelder kroppshår : å plante det for en mann fødte sin kone . Den overflod av kroppshår for de plagede øker hans nød, og hans tap er ettergivelse for hans nød . Og overflod av kroppshår for de lykkelige, økningen av glede og rikdom, og hans tap rikdommene går . Øk kroppshår for de rike er penger, og de fattige har gjeld . Og den som er rik i en ovn, pengene hans brukes på å stjele . Og hvis han var fattig, skulle han bruke gjelden sin på alvor, utmattet og krevende . Hvis han ser kroppshåret sitt hvitt, så mister du pengene hans hvis han er rik, og han vil føre tilsyn med døden . Og hvis han er fattig, så er det en gjeld han kan betale seg . Når det gjelder umuligheten av kroppshår, hår fra et dyr eller syv, indikerer dette hans motgangsfall . Smal brystvillfarelse . Hvis min dhimmi så at brystet var tett, ville han lide tap av pengene sine . Det ble sagt at menneskets bryst er raushet, og hans tranghet med sin elendighet . Den overflod av hår på brystet er en gjeld han rir på, og hvis han ser brystet bli til en stein, vil han være hardhjertet . Ibn Sirin kom, en mann sa : Jeg så mye hår vokse i brystet mitt, og jeg ble knyttet . Han sa : Jeg gjorde tillit og betalte det . Og brystkapasiteten indikerer også flagget . Når det gjelder brystene, mannens kvinne og datteren, for hans skjønnhet er hennes skjønnhet, og hans korrupsjon er hennes korrupsjon . Den som så en kvinne henge ved brystet, begikk da hor og fødte et ekteskapsbarn, for profeten, fred og velsignelse være med ham, sa: “Den natten jeg var fanget, så jeg en kvinne henge ved henne bryst, så jeg sa, o Gabriel, hvem er dette? Han sa at hun var født fra hor . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde et stort bryst som hadde nådd skogen, at du begikk hor med et forbudt . Dette er fordi brystet er fra det og fra huden, og det er forbudt . Snarere er rettferdigheten i denne visjonen et forbudt ekteskap . Og det ble sagt at hvis en mann så melk i brystene, hvis han var sølibat, ville han gifte seg og føde ham, og hvis han var rettferdig, viste han til venstre for ham, og hvis han var en ung mann, indikerte han hans levetid . Når det gjelder den unge kvinnen, hvis hun ser dette, indikerer det graviditet og fødsel, og når det gjelder den gamle kvinnen, hvis hun ser det, indikerer det hennes fattigdom og tap av pengene hennes, for en jomfru hvis hun ser at det indikerer henne bryllup, og den unge kvinnen hvis hun ser det indikerer hennes død . Og lengden på mannens bryst til de traff brystet hans , er bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av den allmektige Gud, og det ble sagt at det er bevis på en barns stemme . Hvis han ikke hadde en sønn, indikerer det fattigdom og tristhet . Og lengden på kvinnens bryst er utenfor grensen, bevis på formålet med tristhet . Hvis kvinner ble rammet av sorg, ville de trekke og klø på brystene . Og den som ser det som om han ammer en kvinne, han blir syk, med mindre hans kone er gravid, da skal hun føde en sønn . Hvis den visjonære er en kvinne, vil hun føde en jente . Magen : som er synlig og fra innsiden av mannens eier og hans sønn, eller en slektning til hans klan, eller skapet hans og hans barns ly . Og det lille av få av disse, og det store antallet av disse . Og hans litenhet uten sult er mangel på penger, og hvis han ser at han er sulten, så er han forsiktig, og han treffer penger som tilsvarer mengden sult fra den . Det ble sagt at magebenet spiste renter, og å gå på magen ble vant til penger . Hvis han ser at magen er blitt liten, vil han være mye bagasje . Metthet er et vell av penger, og tørst er dårlig i hans religion, og vanning er god i hans religion ….

Og den som ser at han ber mens han er junub, da er han korrupt i sin religion og redusert i sine anliggender og gjør dem vanskelige for ham ….

Når det gjelder de seks hundre, glede og anskaffelse av Murad . Når det gjelder de syv hundre, er det vanskelig å gjøre ting, men gode ting skjer på slutten av livet hans . Når det gjelder de åtte hundre, indikerer det seier og styrke . Når det gjelder de ni hundre, indikerer det fiendens spiker . Når det gjelder tusen, er det oppnåelsen av styrke og seier og seier for den allmektige ordtaket: ~ Og hvis det er tusen blant dere, vil de beseire to tusen, hvis Gud vil .~…

…Kan en person leve uten drømmer? ! For å kunne svare på dette spørsmålet, må en viktig sak være klar for oss. Hvilket er : Bør vi her diskutere visjonen som er fra Gud, eller drømmen som er fra Satan som en realitet, ikke en metafor, eller en rørdrøm som er om en person og hans tenkning ……. ? Sannheten er at studiene jeg har sett og funnet indikerer at det finnes medisiner som brukes til å behandle noen tilfeller, for eksempel nervøs sammenbrudd eller depresjon, og disse stoffene er med på å eliminere drømmer !!!!!! Faktisk ble noen av disse tilfellene registrert når du sov uten drømmer i en periode på seks måneder !! Men det ble funnet at når denne prosedyren ble kansellert, utførte hjernen en kompensasjonsprosess. Den første natten der hjernen returnerer til sin normale stilling, drømmer den om 250 minutter, for eksempel i stedet for 100 minutter, og til slutt anerkjente studien sin manglende evne til å bestemme årsaken til fenomenet drømmer . Men saken som forvirret disse vestlige forskerne kan løses enkelt, hvis emnet for visjonen blir fjernet fra den biologiske materialformen. Fordi synet er fra Gud, relatert til sjelen, og ikke relatert til kroppen og materien, og det er utenfor grensene for menneskelig eller laboratorie sans og kontroll, og den edle sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sier i den avtalt hadith gjennom Abu Qatada : [Den rettferdige visjonen er fra Gud og drømmen er fra Satan ]. Når det gjelder drømmer, er de fra Satan en realitet og ikke en metafor, og hans fiendskap er permanent for mennesket, og han har lovet å sitte for oss og forhindre oss fra den rette vei, og hans krig er permanent, enten han våkner eller drømmer , og dette angrepet kan bli frastøtt eller reduseres i dvale ved å fortsette å følge lovlige saker, ved å bevare Guds lover, og ved ikke å vende seg bort fra minne om Allah, og du vil finne bekreftelse på at i de ordene fra Herren Den allmektige : [ og introdusere ham er et liv i vanskeligheter og Nhacrh dagen for oppstandelsen blind, Herren sa ikke Hchertna blind, jeg så, han også ( fikk du våre tegn Vnciha så vel som i dag minneverdig ]! ( Plan 124 : 126)….

…Al-Kirmani sa: ”Den som så at han ønsket å trekke sverdet og dekket hans brøt, så tolkes det at han har en gravid kvinne som føder og dør, og gutten blir utfri, og hvis han ikke har en kvinne , så er han mangelfull i sin status og hellighet, og hvis han har en stilling, er han isolert fra ham . ” Og den som ser at han har gitt mange sverd, han skal være rik . Og den som ser at han trekker sverdet fra dekselet og går ut som det skal, det skal tolke ankomsten av en rettferdig gutt . Og den som ser at sverdet hans har ødelagt dekket mens han er frisk, tolkes av faren eller morens død . Og den som ser at han slo noen med et sverd og blod, kom ut av ham, så tolkes det som en urettferdighet for den som ble slått uten skyld, og hvis de slagts klær var forurenset med de slagnes blod, da det ville bli tolket ved å skaffe ulovlige penger, og det kan være en anklage for de som ble slått med forbudte penger, og fra det er han uskyldig . Og den som ser at noen tar sverdet fra ham, han skal tolke ved å ta pengene sine fra stillingen . Og den som så at han trakk sverdet tett i midten, ville han tolke med lang levetid ….

…Torrent, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå sin fiende . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans familie . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og å leve er ond og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap . Yel, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå fienden sin . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans husstand . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og det levende er ondt og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap ….

Når det gjelder å barbere menns hår under Hajj og forkorte det, er det i tolkning sikkerhet, erobring og oppfyllelse av en gjeld og en kylling, fordi Gud den allmektige sier : “Du skal gå inn i Den hellige moske, hvis Gud vil, i sikkerhet og barbere din hodet og kommer til kort, så skal du ikke være redd . ” Og i ikke-Hajj også, bortsett fra at det i Hajj er sterkere . Dette er hvis personen med visjonen ikke er president, og hvis han er en leder og barbert av sesongen, indikerer hans visjoner at han mangler, er isolert eller bryter med dekning, så denne visjonen er for de fattige å bruke gjeld , og for at de rike skal tape penger . Og hvis visjonens person var et av rettferdighetens folk, var hans grusomhet svak, og hvis han ikke så at han ikke barberte hodet, men så at han var barbert, triumferte han over fiendene og fikk styrke og stolthet . Noen av dem sa : Barberingen er bare egnet for tolkning for de som er vant til barbering, og den er ikke egnet for de som har en vane med barbering . Og det ble sagt at barbering av hodet til en kriger krever vitnesbyrd i tolkningen ….

Når det gjelder gresshoppene, skal den tolkes av militæret hvis den er en fugl, og den kokte av den skal tolkes i dirham og dinar, og hvis den er ukjent, skal den tolkes av en ukjent konge ….

Når det gjelder hestene som løper mellom rundene, vil det strømme og regne hvis de er arabere uten sadler eller ryttere . Og den som ser en gruppe hester med saler uten knær, de er kvinner som samles ved en begravelse eller et bryllup . Den som eier et antall hester eller beiter dem, han skal ha jurisdiksjon over folk, ellers skal han seire i sitt område . Og den som kjører en hest med en sal, han skal oppnå ære, ære og autoritet, for han er fra kongenes vogner og fra Salomos vogner, fred være med ham . Og sultanen hans kan være en kone han gifter seg med eller en slavejente som han kjøper . Hvis kneet hans er uten sele, er det ikke noe godt i det i alle ansiktene, fordi hodelaget er et tegn på fromhet, religion, ufeilbarlighet og evne, så hvis hodelaget fjernes fra det, vil det bli fjernet fra hans hånd . Og den som ser dyret sitt, hans befaling er svak og hans tilstand ødelagt, og hans kone er forbudt, og hun ligger uten feil ved ham . Og den som ser en ukjent hoppe i hjemmet sitt, hvis han har en sal, kommer en kvinne inn i ham med et ekteskap eller ekstra eller gjestfrihet, og hvis det er naken, kommer en mann inn i ham med et ekteskap eller noe lignende . Ibn Sirin pleide å si : Den som bringer en hest til noen andre, gjorde ham urett med en hest eller med et vitnesbyrd, han tok det fra navnet sitt, for eksempel om han dreper ham eller blinker til ham en hersker eller en tyv eller så . Og ridning indikerer neglen og utseendet og huskningen for å ri på ryggen . En persons tur kan indikere seg selv, og hvis den er rett og i god stand, og hvis den er samlet eller er alene eller forvillet, vil den gå tapt og spilt, og kanskje dens tur indikerer tid, natt og dag . Reservatet er tilknyttet den som går videre i alt som er angitt av båten hans, eller hans etterfølger etter ham, eller hans verge og lignende ….

…Det er i en drøm ulydighet og urettferdighet . Og den som ser at han ble slaktet, skal søke tilflukt hos den allmektige Gud . Og den som ser et folk drept, dette er et godt bevis på at det som er seende er fullkommen . Og den som i søvne ser at han slaktet en annen person, eller at en annen slakter ham, dette indikerer at ting også er perfekte . Og den som ser noen bli slaktet av en slakter, så vil den slaktede motta godt fra slakteren, og hvis han blir fengslet, vil han motta absolutt, og hvis han er redd for å oppnå vår sikkerhet, og hvis han er besatt, vil han være frigjort, eller en fange blir forløst, eller en prins, så vil han bli lagt til i sin tilstand . Og den som ser at han slakter en person, så undertrykker han ham, så vel som alt som ikke er tillatt å slakte ham, for den som gjør galt, er gjenstand for det . Og den som slakter noen av hans mahramer, han forsømmer sin skjebne og avbryter den, og hvis en slave blir slaktet i en drøm, skal han bli frigjort . Og den som var bekymret og så at han var blitt slaktet, hans angst vil bli løslatt . Slakting er ekteskap, så den som slakter bevis på kvinner som duer og søyer, vil gifte seg . Og den som slakter noe fra ryggen, han vil bringe det i bakgangen . Og den som ser en slaktet person som ikke vet hvem som har slaktet ham, er en mann som oppfant ketteri eller avla falskt vitnesbyrd om halsen . Når det gjelder den som slaktet faren og moren, skulle han forhindre ham . Hvis han så det . Han slaktet en ung gutt som stekte, og grillen ble ikke tilberedt, fordi urettferdigheten er til hans far og mor . Og hvis en person ser at en sultan slakter en mann og setter ham på nakken til den som drømmer, undertrykker sultanen en person og ber ham om hva han ikke klarer å gjøre, og denne bæreren krever det kravet . Og hvis hodet til den slaktede er med ham, skal han tas med det og ikke bli bøtelagt, og boten er på den som begikk det, men det gir ham en illusorisk byrde . Og den som ser at en mann er blitt slaktet eller et folk slaktet, de er villfarelser og har luner og nyvinninger . Den som ser at han slakter seg selv, så er hans kone fra det forbudt . Hvis slaktens blod kommer ut, er det urettferdighet og ulydighet, og hvis det ikke kommer noe blod ut, er det et forhold og en verdighet ….

…Melding Hvis du drømte om at du så et innspilt brev, forutsier dette at noen økonomiske forhold vil rive sammen forhold som er etablert for lenge siden . Hvis en jente drømmer om at hun har mottatt en slik melding, forutsier dette at hun vil få nok inntekt, men det vil ikke være helt lovlig og vil ikke være basert på moralsk grunnlag . Andre kan spille en skjemmende rolle mot det . Når det gjelder kjæresten, bærer denne drømmen et tungt forslag for et avskyelig ekteskap . Og kjæresten hans vil ønske andres gaver mer enn hun ønsker hans gaver . Hvis du drømte om et anonymt brev, indikerer dette at du vil ønske deg skade fra en kilde du ikke forventer. Hvis du skriver et brev, forutsier dette at du vil være misunnelig på en konkurrent du innrømmer at du er overlegen . Hvis du drømmer om å motta meldinger med forstyrrende nyheter, indikerer dette vanskeligheter eller sykdom . Men hvis nyhetene er av lykkelig natur, vil du ha mange ting som gjør at du føler deg takknemlig . Hvis meldingen er sentimental og skrevet på grønt eller farget papir, vil den bli undervurdert i kjærlighet og arbeid . Fortvilelse vil dekke deg . Det blå blekket indikerer også stabilitet, lidenskap og lyst . Det røde blekket i meldingen inkluderer ekskludering på grunn av mistenksomhet og misunnelse, men dette kan overvinnes ved den mistenksomme manøvreringen . Hvis en jente drømmer om at hun har mottatt en melding fra kjæresten sin og legger den nær hjertet hennes, vil en vakker konkurranse føre til at hun blir veldig bekymret . Sannhet belønnes ofte med misunnelse . Hvis du ikke leser meldingen, mister du noe enten på jobben eller i et sosialt felt. Meldinger forårsaker alltid drømmer og nesten angst . Hvis noe kommer i veien for meldingen din, prøver rivaliserende fiender å miskreditere deg . Hvis du drømmer om at du prøver å skjule meldingen din for kjæresten eller kona, så indikerer dette at du er interessert i trivielt arbeid . Hvis du drømmer om en melding med en svart ramme, symboliserer dette sorg og død til en pårørende . Hvis du mottar en melding skrevet på svart papir med hvitt blekk, indikerer dette at depresjon og frustrasjon vil angripe deg, men inngripen fra en venn vil gi litt lettelse . Hvis meldingen overføres mellom mannen og kona, betyr dette separasjon på grunnlag av spennende anklager . Hvis du reiser mellom elskere, se etter krangel og selvmordstrusler . Når det gjelder forretningsmenn, indikerer denne drømmen misunnelse og begjær . Hvis du drømmer om at du skriver et brev, indikerer dette at du vil skynde deg å fordømme en person bare av mistanke, og anger vil følge . Et revet brev indikerer at håpløse feil knuser omdømmet ditt . Hvis du mottar et brev for hånd, indikerer dette at du oppfører deg på en ydmyk måte med kollegene eller kjæresten din, og at du ikke er rettferdig i din omgang . Hvis du drømmer gjentatte ganger om å motta en melding fra en venn, forutsier dette hans ankomst, eller at du vil høre noe fra ham, enten det er via brev eller annet ….

…Hans ord er landet for godt, han vant godt i denne verden og religion, og fra sitt ord landet med ord som inneholder irettesettelse, la ham frykte Gud den allmektige, fordi penger er forbudt . Hvis han ser et land brettet over folket, så er det døden, eller en kamp med folks død så mye som det har blitt brettet over, eller de lider nød, tørke eller nød . På bakken, eller hvis han kaster hånden fra skitten, blir han fattig, og hvis han var syk, døde han og ble smuss . Og den som ser at han er fraværende på jorden og ikke ser et hull der, så er det en reise i jakten på verden, han vil dø på den reisen . Og den som ser at jorden er foldet for ham, han skal dø raskt . Og den som så at han flyttet fra land til land for å gå og komme tilbake, han gikk rundt sin kone eller sin hushjelp . Og den som ser jorden, svelget den opp og løsnet den, og hvis han er ond, er det en straff for ham . Og den som ser at jorden har svelget den uten nedbrytning, han skal reise langt unna . Og den som ser at jorden ristet og treffer den i en pisk, så er det en ulykke som påvirker landet fra dets autoritet, eller at det er kaldt, varme, tørke eller stor frykt . Og den som ser at jorden har splittet seg og et kryp har kommet ut av det og folk snakker, så vil han se noe han undrer seg over, og kanskje dette indikerer at livet hans er nær, og kanskje det var et stort generelt vers som ser ut til mennesker å bli vurdert . Og jorden indikerer verden i henhold til omfanget av bredden, dens storhet, dens tranghet og dens litenhet . Det velkjente landet indikerer byen det ligger i, dets folk og dets innbyggere . Og hvis han ser ut som om jorden har splittet seg, så kommer en ung mann ut av den, en fiendtlighet dukket opp blant folket, og hvis en gammel mann kom ut, ville de være lykkelige og oppnå fruktbarhet, og hvis den splittet og ingenting kom ut av det, og ingenting kom inn i det, skjedde en ond ulykke på bakken, og hvis syv kom ut av det, indikerte det utseendet til en urettferdig hersker. Den lever og det er en konstant pine i det området. Hvis jorden deler seg med vegetasjon, vil folket få fruktbarhet. Hvis han ser at han graver jorden og spiser av den, vil han tjene penger ved bedrag, og graven er bedragersk . Og den som bretter landet med egne hender, han skal være konge . Det ble sagt : Collapse land til arven etter skade . Et smalt land, smalt opphold . Og fra sitt ord, landet med godt, oppnådde han godt i verden og religion, og fra sitt ord landet med ord som inneholder irettesettelse, la ham frykte Gud den allmektige, fordi penger er forbudt . Hvis han ser et land brettet over folket, så er det døden, eller en kamp med folks død så mye som det har blitt brettet over, eller de lider nød, tørke eller nød ….

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….

…Ekteskapsbryter og hor fra en arbeidende kvinne, en prostituert i en drøm, det er verden og studentene, studentene var kjent for rettferdighet, religion og vitenskap, og de har kalt Hassan og de rettferdige, og de så om de var uenige i en prostituert, de er uenige i kunnskapen om verden og skader ham så mye som den utro kvinne oppnådde . Og den som ser en mann med en kvinne, den mannen vil søke minimum av denne kvinnens mann . Og den som ser at han har begått hor, han skal utføre Hajj . Og den som ser at han går sammen med en ung kvinne, han skal sette pengene sine på et usett sted . Og den som så at han begikk hor, han vil bli utsatt for ondskap og fristelse . Og den som ser at han har kommet inn i utuktens sted og ikke er i stand til å komme seg ut av det, han skal dø raskt . Og den som ser at han sover med en annen kone, og hennes ektemann er med henne uten å fordømme ham, da delegerer den ektemannen ham til husstanden ….

…Solen er i en drøm den største kongen, kalifen, faren eller prinsen . Og den som ser at han forvandles til solen, han skal kastes som konge . Og hvis han treffer solen som henger av en kjede av verge og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og nærmer seg den, vil han få kongen en velsignelse og penger, og styrke og støtte, og hvis han skinner på strålene, vil han bli velsignet med et flagg som er nevnt i de to . Hvis han så henne, Safia Munira og han var en guvernør som fikk makten i sitt mandat, og hvis hun reiste seg i huset hans, giftet han seg, og hvis en kvinne så henne, giftet hun seg, og hvis han så henne, ville en kjøpmann tjene på hans handel . Og sollys er kongens stolthet og hans rettferdighet . Hvis han så solen treffe høyden til å snakke med ham kalifen, så vel som månen . Og hvis han så solen stige opp på hodet, ville han motta en alvorlig sak, og hvis den steg opp på føttene, ville han ha fått mye dyrking, og hvis han så at den hadde steget på magen, ville han ha spedalskhet, og hvis det dukket opp på brystet, ville han være syk . Og den som ser at solen har gått ned mens han er bak den, han skal dø . Og hvis han ser solen brenne ut av den, og stjernene brennes rundt den, da vil kongen drive ut sitt følge . Hvis han ser at solen er rød, er det korrupsjon i hans rike, og hvis han ser at den gulner, blir han syk, og hvis den blir svart, vil han seire . Hvis han ser at hun er fraværende, har saken som han ber om gått over . Forræderiet fra solen, det forråder kongen . Og hvis solen falt på bakken, ville faren hans dø . Og hvis han ser at solen har stått opp i huset, vil han oppnå ære, ære og ære . Og den som ser at han svelger solen, han skal dø . Hvis han ser solen endret seg fra sin tilstand, faller oppløsningen . Hvis han ser at solen stiger opp fra solnedgang, indikerer det at skjulte ting ser ut, og hvis han er syk, blir han kurert, og hvis han er på reise, vil han komme tilbake . Hvis en person ser at solen er mørk, er det et dårlig tegn for alle mennesker, noe som indikerer arbeidsledighet, sykdom eller nød . Hvis han ser solen synke ned i sengen og true ham, indikerer det alvorlig sykdom . Og den som ser at solen har kastet lys på ham, han vil følge kalifen . Og hvis solen ble varm, ble den truffet av sultanen . Hvis han ser at han flykter fra solen, så flykter han fra sin kone, fra autoritet eller fra skade . Og hvis han så skyer som dekket solen, skjedde det en ulykke med kongen . Hvis solen stiger opp på bakken, er det et tegn på tørke eller svie . Kanskje var solen en verden å veilede . Og hvis han så en formørkelse i den, eller akkumulering av støv eller røyk på den, ville det være bevis på en ulykke med sykdom, bekymring, uklarhet eller nød . Kanskje hennes fravær indikerte at fangen ble returnert i fengsel etter løslatelsen . Og den som ser sol og måne i alle retninger, han vil bli rammet av frykt eller nederlag . Og den som ser at han har dyrket solen eller månen, han begår en alvorlig synd . Kanskje indikerte solen næring, veiledning, etter sannheten og helbredende sykdommer, og kanskje indikerte det reise . Og kanskje solen indikerte navnet sitt som Shams al-Din, som fullmåne indikerer Badr al-Din . Å se sol, måne og stjerner er bevis på trengsel, fengsel eller misunnelse fra familien . Og da han så solen indikerer lampen, fordi Gud den allmektige sa : ( Og han gjorde solen til en lampe ). Solens oppgang fra solnedgangen er et tegn på frykt og angst, og sultanens autoritet over soknet, eller innkomsten av fraværende eller frafall fra religion og umoral fra de angrende . Og den som så at solen brente jordbruket eller dets varme skadet mennesker, dette indikerer sykdommer, epidemier og undertrykkelse fra de eldste . Se også månen ….

…Ibn Sirin sa at oksene skal tolkes av ikke-arabere, og hvis det er mer enn fjorten kyr, skal de tolkes i krig, og hva som er mindre enn det, skal tolkes som en krangel ….

…Solens kamp går ut mot kongen, og reduksjonen av solstrålene vil forringe kongens prestisje . Hvis han ser solen splittes i to halvdeler, så gjenstår halvparten av den og den andre er borte, så kommer den ut til kongen utenfor, og hvis den gjenværende halvdelen følger den gyldne halvdelen og blir med og vender tilbake til en sunn sol, så utenfor tar hele landet, og hvis den gående halvdelen vender tilbake til den gjenværende halvdelen og solen kommer tilbake som det pleide å være, kom hans konge tilbake til ham og han vant utsiden . Hvis hver av de to halvdelene blir sola alene, har utsiden det som er med kongen fra kongen, og blir hans motstykke, og tar halvparten av sitt rike . Hvis han ser solen falle, er det ulykke for verdiene på jorden eller for foreldrene . Hvis han så som om solen hadde stått opp i et hus og lyst opp hele huset, ville husets folk ha ære, verdighet og næring . Og den som så at han hadde svelget solen, han ville leve i et tungt liv . Hvis han så det, ville kongen dø . Og den som blir rammet av sollys, Gud vil gi ham stor skatt og penger . Og den som ser solen senke seg på sengen, han vil bli syk og betent kroppen . Hvis han ser ut som om han gjør godt mot ham, indikerer han fruktbarhet og forlot, og indikerer hos mange mennesker helsen . Og den som solen tar noe fra ham eller gir ham noe, det er ikke Mahmoud . En av indikasjonene på gode gjerninger er at en person ser solen i sin normale form og vane, og en økning eller reduksjon i den kan være skadelig . Og den som finner solvarmen og tar tilflukt i skyggen, han vil bli frelst fra sorg . Og den som finner kulde i skyggen og sitter i solen, hans fattigdom er borte, fordi kulden er fattigdom . Og den som er i stand til å se solen når den er svart og forvirret, kongen er forpliktet til ham i alle spørsmål . Og det ble fortalt at dommeren i Homs så ut som om solen og månen ble drept, og planetene skiltes, så den ble delt med solen, og den ble delt med månen . Han fortalte om sine visjoner om Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Han sa til ham : Hvem var du med? Han sa : Med månen . Umar leste : ~ Så vi slettet nattens vers og fikk oss til å se dagens vers .~ Og han avledet ham fra Homs arbeid, så han bestemte at han gikk med Muawiya til to rader, og han ble drept . Og den som ser solen, månen og stjernene samlet på ett sted og deres konge, og de har lys og stråler, så er ordtaket akseptabelt for kongen, ministeren og presidentene . Hvis det ikke er lett, er det ikke noe godt i det for de visjonære . Hvis han ser solen og månen se ned på ham, er foreldrene hans fornøyde med ham . Hvis de ikke har en stråle, er de sinte på ham . Hvis han ser sol og måne på høyre og venstre side, foran seg eller bak seg, vil han bli rammet av frykt eller ulykke og nederlag, og han blir tvunget til å flykte med den, fordi Gud den allmektige sier : “Og den solen og månen har samlet sammen, og personen skal si det som er dagen for rømning .” Og svart, sol, måne og stjerner og deres rotasjon, forandrer velsignelsene i denne verden . Og en solformørkelse skjedde med kongen . Og den som ser skyer som dekker solen til lyset er borte, kongen vil bli syk . Hvis han ser at det ikke beveger seg i skyene eller kommer ut av det, vil kongen dø, og solen kan ha vært en forsker som vet hvordan skyene evakuerte, så vil tristhet evakuere fra ham . Månen : Opprinnelig minister for den største kongen, eller en sultan uten den største kongen, og stjernene rundt ham er soldater . Og hans hjem og boliger, eller hans koner og tjenestepiker . Og kanskje indikerer han forskeren og juristen og alle bevisene som han veileder, fordi han blir ledet i mørket og skinner i offentligheten . Det indikerer gutten, mannen og mesteren, og kona og sønnen, for hans skjønnhet og lys, og ligner ham med skjønnheten til kvinner og menn, så det sies som om fullmånen var som om det var en månemåne . Da tolkes og praktiseres hans ulykker som ligner på det som tidligere ble nevnt i solen, og det kan indikere en økning eller reduksjon, fordi den øker og avtar, for eksempel penger, verk og kropper, sammen med den tidligere uttalelsen om trafikk, slik som en pasient som ser i begynnelsen av måneden har falt ned på ham eller brakt ham til ham, så vil han våkne opp fra problemet sitt. Han blir spart for sykdommen . Og hvis det er en måned kort, så er alderen borte, og fristen nærmer seg mengden igjen av måneden, det kan være dager, og det kan være en samling, måneder eller år, med bevis lagt til det i en drøm eller i våkent liv . Hvis han kommer ned i begynnelsen av måneden, eller hvis han ser ut til å være fraværende, har han forlatt plassen sin og har kommet fra reisen . Og hvis det var på slutten av måneden, etter å ha reist og forlatt hjemlandet . Og den som ser ham med ham eller i fanget eller i hånden, han skal gifte seg med en mann etter hans lys og lys, enten han er en mann eller en kvinne . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, så tre måner som falt på rommet hennes. Hun fortalte faren om sitt syn, måtte Gud være fornøyd med ham, og sa til henne : Hvis ditt syn er sant, er tre begravet i rommet ditt, de er de beste av jordens folk ….

…Noen av tolkene sa at den som så at han spilte sjakk og ikke visste hvordan han skulle spille det, tolkes på tre måter som å glemme bønn og kaste bort penger i noe som ikke er passende og uklart med ham fordi disse tre hindrer ham fra å spille i Sharia ….

…Betyr det å se de døde på kort sikt? Å se de døde generelt, eller å se noen som døde for den som søker spesielt, indikerer ikke at fristen er nært forestående, og det er ikke tillatt for noen å si dette, og heller ikke tro det, og jeg er forbauset over de som frykter mennesker, og hevder at noen visjoner er knyttet til deres tidsfrister ! Døden er en rettighet, og alle mennesker kommer inn på døren, men ingen vet om dette bortsett fra Gud, og det er ingen nær konge eller en budbringerprofet, og dette er en av de tingene som Gud påberopte seg med sin kunnskap, og det er bevist ved den Allmektiges ord : [ Gud har kunnskap om timen, og han kommer ned regnet og vet hva som er i magen og hva som er. En sjel vet hva den vil få i morgen, og ingen sjel vet i hvilket land den skal dø, for Gud vet best . ] Luqman : 34 kan sies at Omar må Allah være fornøyd med ham så tre klikk Decca klikke på den, Fbrha hans død etter tre, eller drepe ham av en utlending, og for å svare på denne romanen hvis sant, at Omar ble inspirert; Sannheten er basert på hans lepper, og Koranen var enig med ham på seks steder. Hvem blant oss, eller de som uttrykker det som Omar? Hvis visjonens konge ikke vet dødsdatoen, så tro ikke om noen kommer til deg og skremmer deg med nyheter om tidspunktet for din død, gjennom et syn du så, vær trygg og pust ….

…Og den som ser halvparten av et spyd, det skal tolkes av en fremmed mann, fra hvilket arbeid vil få interesse for det ….

…Og den som ser at en konge har et armbånd i hendene, han skal tolke utseendet på en stygg ting på hendene i en vakker omtale, og hvis armbåndene er av metall av metall eller noe fra planter, blir det tolket for hver av dem i henhold til det som dukker opp i opprinnelsen til uttrykket for det metallet, og det ble sagt at visjonen til armbåndet i form av setningen om hvilket metall det var Det dreier seg om kvinnene og mennene som tilskrives det private til det metallet og mennene med en kvinne også ….

…Det er sjelden Sufyan Al-Thawri, må Gud være fornøyd med ham, ble sett i en drøm som flyr fra tre til tre, så visjonæren sa: Hva gjorde Gud deg, så han sang : ( Jeg så på min Herre med øyne, og han sa til meg … Gratulerer, min glede fra deg, Ibn Saeed ) ( jeg var en stående person når natten hadde gått … i ord av lengsel og hjertet til en dekan ) ( Så jeg skriver du ned, så velg hvilket palass du vil … og besøk meg, så jeg vil be fra deg langt borte )…

Når det gjelder tyggegummi, tolkes det på en måte som Ibn Sirin sa, tyggegummi er fra hvilket som helst tre som ble delt ut med en mengde penger ) og den som ser at han har tyggegummi eller noen gir det til ham mens han spiser av det, så dette indikerer at hans gavmildhet kom fra pengene til noen som lagret dem ….

…Indikerer i et drømmesamleie med å blande mennesker . Det er for kongen en flott by, gleder og gleder . Å spille sjakk, terning og kaker er list, bedrag og konflikt . Og den som ser at han spiller sjakk, han har et lavt tall . Og sjakk som ikke spilles av isolerte menn, som menn av guvernører spilles med, og hvis spilleren tar en skje i søvne fra motstanderen, tar han en fot, og hvis han tar en hest tar han en ridder, og hvis han tar en elefant han tar en utenlandsk konge . Og den som ser at han spiller sjakk, søker i kamp og krangel . Og sjakk i en drøm er falsk . Hvis han ser at han spiller og overvinner, så vil han se i ham oppvåkning av det han så fra motstanderen i seieren . Sjakk er krig og fiendskap, kunnskap om hemmeligheter, bevegelse fra en stat til en annen, og et avvik i humør og reiser . Når det gjelder sjakkens sjakk, viser hans syn i en drøm kongen ….

…Abu Saeed, predikanten, sa at ballen, hvis den er fra en person, tolkes av en sjefsmann eller en vitenskapsmann, og det ble sagt at det å spille ballen er kranglete, for den som spiller med den, når han tar den, han treffer bakken ….

…Partytelt er på mange måter . Den som ser at en paviljong slo, så treffer han en hersker . Og hvis Sultan ser det, så er det bra for ham, som er hans eie . Og den som ser at paviljongen hans er brettet sammen, hans autoritet eller hans liv skal være utmattet . Og den som ser at hans paviljong er utgitt for å slå ham, han skal tolkes som å ha myndighet over ham, som en forsinkelse . Abu Saeed sa at teltpredikanten i tolkningen er sultan, og hvis han så en mann som om et telt hadde blitt slått over ham, ville han vinne en motstander med autoritet ….

…Og den som ser at han kaster sverdet og bryter det, så blir det tolket av faren eller onkelen eller den som tar deres plass, og alt han ser i det fra Zayn eller Shin, han skal også tolkes i dem og visjonen om å bryte sverd glimt skal tolkes av morens eller tantens død, så det som sees i sverdprofilene til Zain eller Shin blir tolket i dem ….

…Ekteskap er i en drøm betegner en flott posisjon . Hvert ekteskap der sæd ses i en drøm til det er nødvendig å vaske den mens den er våken, den er ugyldig, og den tolkes ikke fordi den er en våt drøm . Og den som gifter seg med sin fiende, han vil beseire ham . Og den som gifter seg med en av sine kvinnelige slektninger, han skal gå inn i helligdommen . Og den som ser at han giftet seg med moren i graven, han skal dø . Hvis du ser en fiende blant de vantro som gifter seg med en muslimsk kvinne, er det bevis på et raid . Ekteskapet indikerer eliminering av religion og lindring av bekymringer . Den som knulle en naken kvinne, flyktet fra dem . Og den som ser at han gifter seg med en utro kvinne, da vil han bli rammet av en hellig verden . Og den som ser at han gifter seg blant kvinnene i himmelen, han vil lide av religionssaker . Den som ser at han ser på en naken kvinne uten å vite det, vil gjøre en feil . Se også hemmeligheten, se samleie, og se komposisjon ….

…Å slå med pisker i en drøm er dårlige ord, og hvis det strømmer blod fra ham, er det tap av penger . Og å slå med perler er at livet er dødt . Å slå sverdet er bevis på seier over fiendene . Og banking i armhulene til deler av det mellom familien og slektningene . Juling er bra og er kjent for banket . Og hvis han ser at en engel slår ham, vil han være kledd, og hvis han slår ham på ryggen, betaler han gjelden, og hvis han slår ham på grunn av sin funksjonshemming, vil han gifte seg med ham . Slåingen forkynnes, så den som ser at han slår en mann på hodet, vil at hodet skal gå . Hvis han slår ham i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk bladene i øyelokket, ville han ha en nyvinning fra ham, så hvis han slår ham på hodeskallen, vil den som slår ham få ham . Og å slå er en bønn : Så den som ser at han slår et esel, er dets rytter, da spiser han ikke før etter at han påkaller Gud den allmektige og ber ham . Hvis han så at han slo en mann, skulle han be imot ham . Og han slo andre enn kvinnen under hånden på grunn av fordeleren som har slått dem . Og hvis han så at han ble slått, er det et godt bevis. Hvis den som ble slått ikke var noen engler eller noen av de døde, og som ble truffet av å gå, er det et dårlig bevis fordi han er av lær, og det samme er slående med en siv, og hvis han ser at han treffer noen andre, er det mer fordelaktig for ham enn om noen andre treffer ham . Og det ble sagt : Slå og pisking blir forklart som å vite at de bankede vet god oppførsel . Og slå i en drømmereise . Den som ser at han treffer bakken, han vil reise . Og den som har hatt hundre piskeslag i søvne, da har han begått hor eller er opptatt av det . Piskingen av førti vippene er av vin, og piskingen av åtti vippene er kastet av kvinnens menn . Og den som ser en død person, slår ham, og den døde er sint, for den som ble slått, har begått en synd eller har bestemt seg mot ham, og at den døde er i sannhetens bolig, han er ikke fornøyd med annet enn det Gud vil . Og slo de levende for de døde i sin religion . Og det ble sagt : Den som så en død person som hadde slått ham, ble bedre av å reise, og det ble sagt : Den som slo en død person, skal betale sin gjeld og slå et menneske uten å klø eller smertefulle klær hvis det er i vintersesongen . Å slå dyret er en disiplin for den som ikke er dyret verdig, og for den som ikke fortjener uvitenhet og aggresjon ….

…Og den som ser at han hadde på seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….