…Fengsel : Det indikerer hva duene indikerer, og kanskje indikerer det sykdommen som hindrer dem i å handle og reise seg, og kanskje indikerer det at sinnet reiser, og kanskje indikerer det graven, og det kan indikere helvete, fordi det er fengsel av ulydige og vantro, og fordi fengsel er bolig for straff og stedet for mennesker for kriminalitet og urettferdighet . Den som ser seg selv i fengsel, ser på hans tilstand og tilstanden i fengselet, og hvis han er syk og fengselet er ukjent, så er det hans grav, der han vil bli fengslet til oppstandelsen, og hvis fengselet er kjent, hans sykdom varer, og jeg håper at han skal reise seg og reise seg til verden som er et fengsel for noen som ham, når nyheten indikerer at det er den troendes fengsel og den vantredes paradis, og hvis pasienten var en kriminell , så fengsel er ukjent, hans grav og kjente er et tegn på lengden på oppholdet i sykdommen, og hans liv håpet ikke med mindre han angret eller hilste på ham i sykdommen . Og hvis han ser en død person i fengsel, hvis han er en vantro, er det bevis på helvete, og hvis han er muslim, blir han fengslet fra paradiset med synder og konsekvenser som blir igjen på ham. Når det gjelder det sunne nabolaget, ser han seg selv i fengsel, så se også på hva han er i. Hvis han reiser på et land eller et skip, blir han rammet av et sinn. Og hindring av regn, vind, fiende, krig eller en ordre fra en hersker . Og hvis han ikke var på reise, ville han gå inn på et sted der han ikke adlyder Gud, som kirken, tankens og kjetteriets hjem, en ekteskapsbryteres hus eller et slør, hver person i henhold til hans skjebne . Og hva er i hans våkenhet som blir avslørt når problemet, eller kjent om ham ved berømmelse eller økningen i søvnen fra hans ord og handlinger i hans drømmer . Noen av dem som så at han valgte for seg selv, fordi en kvinne ville bli fristet av ham på hans egen vegne, og Gud ville distrahere ham fra hennes plan og fortelle ham fra ham, for den allmektige sa : “ Fengslets Herre er dyrere for meg enn det de kaller meg til . ” Det ble fortalt at Sapur bin Ardashir, i løpet av sin fars liv, så ut som om han bygde fengsler, tok griser og aper fra romerne og gikk inn i dem i det, og han hadde trettien kroner på seg, så han spurte den ene som gikk over ham og sa : Hun eier trettien år, og når det gjelder å bygge fengsler, så bygger du byer og tar romerne og fanger dem . Det var slik . Som om faren hans døde, tok han kongen av romerne og bygde byen Nishapur, byen Ahvaz og Sauran ….
Drømmer om hvitt slør
(60 betydninger av å drømme om hvitt slør)…Det ble fortalt at en mann av oppleserne så i søvne som om han kuttet et stykke papir fra Koranen og la det på ilden, og flammen deres bodde . Så han reiste det til noen av kommentatorene, og han sa at det vil være en fitnah på sultanens autoritet, og det vil hvile med din lesing av Koranen, og det var slik . Og den som hører lesningen av Koranen, hans autoritet vil være sterk, og hans konsekvenser blir rost, og han vil bli spart fra gjerningsmannens knep . For den allmektige Gud sa : ~ Når du leser Koranen, har vi laget et slør mellom deg og de som ikke tror på det hinsidige .~…
…Og det ble sagt at den som så at han hadde blitt et slør, og han var mindre enn det, det er ikke noe galt med ham ….
…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…
…Qandil Hvis du ser lamper fylt med olje, indikerer dette en visning av jobbkompetanser som du vil få tilfredsstillende resultater fra . Den tomme maneten symboliserer depresjon og fortvilelse . Hvis du ser en tent lykt brenne med ren flamme, indikerer dette en verdig økning i flaks og familievelsignelse . Hvis det avgir tåke og mørk stråling, må du bekjempe sjalusi og misunnelse forbundet med mistenksomhet, og du vil være veldig fornøyd med å finne den rette personen å angripe . Hvis du slipper en tent lykt, vil planene og håpet ditt plutselig mislykkes . Hvis det eksploderer, vil tidligere venner slå seg sammen med fiendene dine for å skade interessene dine . Ødelagte maneter indikerer at venner eller slektninger dør . Hvis du bærer en lykt, forutsier dette at du vil være uavhengig og vil forsørge deg selv, og foretrekker din faste overbevisning fremfor andres overbevisning . Hvis lyset forsvinner, vil det trekke uheldige konklusjoner og muligens venners eller slektningers død . Hvis du er i stor panikk og kaster et forvirret lys fra vinduet ditt, vil fiendene få deg til å falle i et slør av tro på vennskap og omtanke for dine prestasjoner . Hvis du tok klærne dine fra en lampe, vil du pådra deg skam fra kilder du forventet oppmuntring og sympati fra, og arbeidet ditt vil ikke være forbundet med mye godt ….
…En hylle betegner i en drøm hemmelighetsinnehaveren, slør av feil og den ærverdige kone . Hvis han ser at han har en hylle toppet med noen av vitsene til verktøyene, indikerer han at han har en smart gutt som er kunnskapsrik innen ulike kunstarter, eller en beskyttet kvinne, som holder sin hemmelighet, ærlig i seg selv, og kanskje hylle indikerer sikkerhet eller en partner som jobber for det som gagner ham og eieren av fordelen ….
…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og også din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : Så noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, så han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, så sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa også 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet så, sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Likeså sa kongen . Men det skjedde også med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. Så han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde også lærerike holdninger til faren sin, så hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, så uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….
…Karmani-håndkleet er den som tror at han bruker det og skjuler det, det indikerer det ekstra slør, godhet og gode gjerninger, og hvis den visjonære er en spoiler, indikerer det hans toleranse for omvendelse ….
…Al-Kirmani sa: Hvis en kvinne ser at hun er i markeder og gater uten kjole, så er det hennes manns død, og hvis han stjal og tyven tolket for en mann, så er han en person som når mannen hennes, og hvis det tilskrives en kvinne, blir mannen hennes rammet av en tillatt kvinne, og det ble sagt at hvis kvinnen savner det hun legger på hodet, den som bærer en kjole, et slør, en maske eller noe lignende det, og hun fant ham ikke med avdekket hode og hår. Det var et dårlig rykte, eller en skilsmisse fra mannen sin, en ulykke som oppstod for ham, en dårlig forekomst for henne eller en ulykke som forstyrret henne fra siden til søsteren, moren eller onkelen og lignende, og hvis ikke hun har en mann, så det som blir gitt videre til mannen vil komme tilbake til henne, og hvis kvinnen ser at hun har på seg en manns turban, så gifter hun seg, og hvis hun ser at hun er full eller er overbevist om noe uvanlig, så vil hun erstatte mannen sin med noen andre, og det ble sagt at en visjon bærer det kvinner bærer på hodet hvis mannen bærer noe av det, så blir det utsatt på grunn av en kvinne mellom mennesker ….
…Den som ser at han er på en hoppe som håner med ham, så begår han en synd eller en redsel, rammer ham like hardt som hestens vanskeligheter, og tolkningen av perserne på den tiden kan være hans innfall, det sies det slik -og så red hans innfall og ekskluderte ham . Og hvis hoppa var gammel, ville saken bli verre og større, og det er ikke noe bra å ri, bortsett fra dyrenes sted, og det er ikke noe godt med det på en vegg eller et tak eller en silo, bortsett fra å se etter hoppa en vinge som han flyr med mellom himmel og jord, for dette er en ære i denne verden og religion med en reise . Balak er kjent, og faren deres er rikdom og styrke i reisen, og blond indikerer tristhet, og i et annet aspekt at blond er en seier fordi englenes hester var blonde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var på en hest hvis føtter var av jern . Sa han og ventet død . Det ble fortalt at Ali bin Isa al-Wazir, før han ble kronprinsen, så ut som om han var i skyggen av solen om vinteren og kjørte på en hoppe med gode klær, og tennene hans var spredt, så han tok hensyn å få panikk, så han fortalte om visjonene sine til noen av uttrykkene, så han sa : Når det gjelder hoppa er en prins og en stat, og den gode kjolen er en tilstand og orden. Og da han var i skyggen av solen, nådde han kongens tjeneste eller hans slør og levde i sin inneslutning, og når det gjaldt spredte tenner, var hans liv langt . Og det ble sagt at den som ser en hest som døde i huset hans eller hans hånd, det er ødeleggelsen av den som drømmer . Og den som rir på en hoppe som lokker en myr med alle sine instrumenter, mens han har på seg hoppens klær, vil han få autoritet, ære, god ros, god livsstil og sikkerhet fra fiendene ….
…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, jeg så hodet mitt kuttet av, som om jeg så på det med et av øynene mine . Så han smilte, må Gud velsigne ham og gi ham fred og sa : Hvem av dem så du på : Så hva Gud ville at det skulle vare? Så døde han, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og se til ham å følge Sunnah og imamens hode . Ibn Mary så seksti slavejenter komme inn i huset hans, og i hver tjenestepikes hånd en tallerken med hodet til en vasket og kammet mann på, som om han neste gang sa : “ Og intet menneske kunne snakke til ham uten ved åpenbaring eller bak et slør . ” Han fortalte om synet sitt, og han ble fortalt at kalifen pilegrimsvandret til deg, og at du ville få seksti tusen dinarer, og det var slik ….
…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….
…Esel Hvis du drømmer om at et esel biter i ansiktet ditt, indikerer dette at en korrupt og korrupt person vil fornærme deg sosialt . Hvis du hører et fjernt slagsmål som fyller rommet med tristhet og dysterhet, vil du motta rikdom og bli frigjort fra de hatefulle kjedene med en nær degs død . Hvis du ser deg selv ri på et esel, vil du besøke fremmede land og gjøre oppdagelser på vanskelige steder å krysse . Hvis du ser andre ri på esler, indikerer dette at de vil motta en liten arv, og deres liv vil være vanskelig . Og hvis du drømte om at en rekke gamle patriarker reiste på esler, indikerer dette at kristendommens innflytelse vil forhindre deg i å hensynsløs presse deg til å overskride menneskerettigheter og plikter overfor mennesket . Hvis du driver et esel, indikerer dette at du vil bruke all din energi og mot til å møte fiendens desperate forsøk på å beseire deg . Men hvis du er forelsket, vil en ond kvinne gi deg problemer . Hvis et esel sparker deg, betyr dette at du er i forbudte bønner som bekymrer deg veldig, og du vil være redd for svik . Hvis du drømte om at du trakk et esel fra kragen, betyr dette at du vil ha tøylene og forføre kvinner med din særegne måte å komplimentere . Hvis du ser barn ri på esler, indikerer dette at de vil være sunne og lydige . Hvis du faller fra et esel eller et esel møter deg på bakken, indikerer dette uflaks og skuffelse i verdslige saker, eller strid eller separasjon av kjære . Hvis du ser et dødt esel i drømmen din, indikerer dette at du tilfredsstiller dine ønsker ved å hengi deg til umoral og umoral . Hvis du drømmer om at du drikker eselmelk, indikerer dette at et merkelig ønske vil bli oppfylt selv om det går på bekostning av viktige plikter . Hvis du i drømmene dine ser et rart esel vandre mellom søylene dine eller på bygningsområdet ditt, vil du arve verdifull eiendom . Hvis du drømte om å eie et esel, en gave eller et kjøp kom til deg, vil du motta en kampanje på arbeids- eller samfunnnivå, og hvis du er singel, vil du bli assosiert med et passende ekteskap . Hvis du drømmer om et hvitt esel, indikerer dette permanent og viss rikdom, som gjør det mulig å forfølge glede eller studier som ligger hjertet ditt . Når det gjelder kvinnen, indikerer dette at hun kom inn i samfunnet hun alltid drømte om . I sin mentale formasjon har en kvinne attributtene lydighet og sta, som gjelder perfekt for eselets egenskaper, ettersom de begge vokser fra samme butikk, det vil si fra moderens natur, og følgelig opprettholder de dette forholdet . Den styggeste eselformen i drømmen hennes er ingenting annet enn en metafor for kvinnens natur å være stille når hun advarer henne, eller omvendt når lykke er helt foran henne ….
…Al-Fustat: Den som i en drøm ser at han slo et palass over seg, så rammer han en autoritet og styrker kommandoen . Eller besøk martyrgravene . Og den som ser en gryte, et telt eller et telt i en jordskål, da er han martyr . Og Fustat er kongen, så hvis hans makt brettes, vil han gå til grunne og hans liv vil gå tom . Og den som eier strendene eller noen av dem, dette indikerer en velsignelse som han er velsignet med . Og det ukjente bassenget, paviljongene og kuplene, hvis det er grønt eller hvitt, indikerer rettferdighet og vitnesbyrd, og om det når det ved tilbedelse, eller indikerer et besøk i Jerusalem . Se også partyteltet ….
…Og den som ser et hette på hodet og hva han bærer som det i våkenhet, hvis det er hvitt, indikerer det godheten i hans religion, og hvis den er grønn, indikerer den godhet av lydighet, tilbedelse og gode gjerninger, og hvis den er rød, indikerer det en reduksjon i religion og tilbedelse, og hvis den er gul, indikerer det sykdom og motgang. Og hvis den er svart, mislikes den ikke med mindre han har en vane å bruke den ….
…Mus : en korrupt kvinne, en tyv eller en dårlig seng . Og hvis det er en gruppe og fargene er forskjellige, svart og hvitt, så er det nettene og dagene, som gir liv og kropper i uaktsomhet og skjul ….
…Hvis det blir hvitt, er det en velsignelse og en gevinst er tillatt ….
…Jaafar Al-Sadiq sa visjonen om hvitt salt i fem aspekter av dirham, sjenanse, god gjerning, mye penger, en god tjener og bittert salt i fem henseender av betalt dirham, dårlig tale, tristhet, tristhet og immobilitet ….
…Og den som ser at skjegget hans har blitt grått fra tre hår til det meste, så er det en økning i hans pomp, ukrenkelighet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke, mangel på hellighet, og en reduksjon i penger ….
…Og den som ser det som om øynene hans er trukket ut, han vil lide noe av det hans øye innrømmer, og når det gjelder blindhet, er det en vrangforestilling i religion og skader på penger fra siden til noen gjenger . Og det ble sagt hvem som så at han var blind, for hvis han var fattig, ville hun få rikdom, og blindhet indikerer at hun glemte Koranen, fordi Gud den allmektige sa : “ Herre, hvorfor gjorde du meg blind? ” Verset . Hvis han ser ut som om en person har blindet ham, villeder han ham og fjerner ham fra sin mening . Og å se en blind kafir indikerer et tap som rammer ham, bekymring eller sorg . Og hvis han ser ut som om han er blind, blind i nye klær, så dør han . Og hvis en blind mann ser at en mann har behandlet ham og ser hans syn, så leder han ham til det som har fordeler og angrer . Og kanskje å se blindhet antydet sløvheten til hannen . Hvis han ser mørkhet i øyet med hvithet, indikerer han en dysterhet og de plager ham . Det ble fortalt at en mann kom til Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde hvitt i øynene . Han sa : Du vil oppleve mangel på penger, og du savner noe du håper på . Og hvis noen av hans slektninger er fraværende fra ham, hvis den fraværende kom mens han var blind, dør visjonens person fordi hans visjoner indikerer at den blinde kommer på besøk, og det ble sagt at uskarpheten fra øynene fra den andre hvitheten enn ham indikerer stor tristhet som rammer den visjonære og er tålmodig med den på grunn av Jakobs historie om ham Fred . Og den som ser som om svart vann stammer ned fra øynene og ikke ser noe, hans visjoner indikerer hans mangel på beskjedenhet, fordi øyet er gjenstand for sjenanse . Når det gjelder problemet i ansiktet fra stygghet og sprekker, er det en indikasjon på beskjedenhet og mangel på det, akkurat som et godt ansikt er bevis på beskjedenhet i tolkningen . Og et gult ansikt, bevis på sorg som rammer visjonæren . Og fregner i ansiktet, bevis på hyppige synder . Når det gjelder nesen, den som ser at en person har stukket nesen, han snakker til ham med ord som han tvinger nesen til . Og det ble sagt at stubben i nesen har sin opprinnelse, noe som indikerer stubbenes død, og det ble sagt at dette indikerer dødsfallet til en kvinne som hadde en stubbe, hvis hun hadde graviditet, og det ble sagt at nesestubben er at den lider av tap, for hvis nesen fra den viser stygghet, og handelsmannen hvis han ser det som om nesen er en stubbe, taper han i sin handel ….
…Når det gjelder tungen : oversetteren til eieren, den som leder sine anliggender, som utfører det som er i hans hjerte og lemmer, enten fra godhet eller korrupsjon, gjøres dette ved å oversette det med det han snakker . Hvis det er en økning i lengde, bredde eller bredde i tale når argumenter, så er det styrke og seier . Og hvis han så at tungen hans var lang og ikke i tilfelle krangel og tvister, indikerer dette en skitten tunge . Og tungens lengde kan være hans følgesvenn i hans veltalenhet, logikk, kunnskap, etikette og forkynnelse . Hvis han ser imamen som om tungen hans er lang, øker han våpnene og indikerer at han får penger på grunn av tolkningene . Tungen bundet i tolkning er bevis på fattigdom og pasientens guide . Hvis han ser ut som om svart hår har vokst på tungen, er det et presserende onde . Og hvis det er hvitt hår, så er det et fremtidig ondskap . Hvis han ser at han har to tunger, vil han testamentere et notat til hans kunnskap, et bevis på hans argument og seier over sine fiender . Og det ble sagt moderat mengde i høyre munn, prisverdig for alle mennesker ….
…Lær er en mannsjakke, og jeg forlot ham med pengene hans i hans liv og død . Og den som i en drøm ser som om huden hans er flettet som en sau, er flaget, så det indikerer hans død hvis han var syk, og hvis han var fri for sykdommer, er den fattig og den blir avslørt . Fetthet i kroppen er styrken til religion og tro . Hvis han ser kroppen sin som en slangekropp, viser han hva som skjuler fiendskap . Og huden er en beskyttelse for mennesker og andre, og en person handler om sin far og mor, hans makt og penger, sitt hjem og hans klær, hans kone og hans land, hans velvære og sykdom, hans uttrykk og hans tro . Pisking av en person kan referere til sin fiende og hans venn som sover over den, for han vil vitne mot eieren på oppstandelsens dag . Kanskje tyder huden på tålmodighet og sta i saker . Den som ser huden sin vakkert i en drøm, indikerer godhet, komfort og helbredelse fra sykdommer . Hvis han er død og huden hans blir fin, indikerer han at han er i paradisets lykke, og hvis han ser det som tykt eller svart, indikerer han at han er i pine . Og mørkere hud i en drøm indikerer at man forlater religionen . Hvem er en gave til, får en nubisk gutt et lam av kull . Og den som ser svarte kvinner føre tilsyn med ham, det gode han overvåker for å se dem, er mange hederlige, men de er av fienden . Og rødme . I tolkning, relevans og lettelse . Og det ble sagt : Hvis det var hvitt med det røde, ville eieren få ære . Og null . Farge er tilfredsstillende . Og den som er svart og ser i en drøm at han er hvit, han vil lide svakhet, ydmykelse og nød . Hvis han ser at kroppen og ansiktet er rødt, vil han være lang bekymringsløs . Skinnet til andre dyr er en arv . Og det ble sagt : Lærhus som tilhører den . Og hvis kongen flager skinn fra mennesker, undertrykker han dem og tar pengene deres . Og den som striper huden til en dikter, han stjeler håret fra ham ….
…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….
…Ibn Sirin sa: Den som så at han barberte hodet i løpet av Hajjs dager, så er det godhet i religion og en forsoning for synder, og hvis det er i de hellige månedene eller noen av dem, så er det oppfyllelsen av en gjeld og forsvinden av deres nød og nød, og det ble sagt at hvis han så det med en stilling, så er det ikke prisverdig, og hvis kvinnen ser det, så indikerer det døden Hennes mann eller en av hennes mahramer, og hvis hun ser at håret har blitt klippet av eller noe av det, så indikerer det en krangel med mannen sin og det ble sagt at det hadde skjedd en ulykke, og hvis hun ser at alt håret hennes har blitt hvitt, så indikerer det at mannen hennes er en umoralsk mann på en annen måte enn det ….
…Hvis du ser det godt i en drøm, indikerer det god tilstand i denne verden, god tiding og lykke . Og hvis du ser ham som svart, indikerer han en god kvinne for en kvinne til den som har en gravid kvinne, fordi Gud den allmektige sier : ( Og hvis en av dem bringer et godt budskap til kvinnen, vil ansiktet hans forbli svart og han er ekkelt ). Og det gule ansiktet indikerer ydmykelse og misunnelse, og hans gule ansikt kan være hykleri . Og det ble sagt : Hans fløyte indikerer tilbedelse, for Gud den Allmektige sier : ( Ansiktene deres er synlige fra sporene til nedstengning ). Det er ansikts gulhet . Og den som var blant etiopierne og negrene, så at ansiktet hans var hvitt, viser hans hykleri . Og hvis han så kinnkjøttet sitt borte, ville han spørre folket, og han ville bare leve etter saken . Og i Hadeeth : ( Saken forblir hos en av dere til han møter Gud, og det er ingen spredning av kjøtt i ansiktet hans .) Hvis han ser mørke eller skjevhet i ansiktet hans, indikerer han korrupsjonen av sin religion eller mangelen. av hans status . Og hvis han ser ansiktet sitt blått, så er han en kriminell, fordi Gud den allmektige sier : (Og forbryterne på den dagen vil bli fylt med blått ). Og hvis han ser ansiktet svart, indikerer det et stort antall løgner, eller en kjetteri som han førte til i sin religion . Hvis ansiktet hans er stort, indikerer det hans vekst . Kanskje det gule ansiktet indikerer kjærlighet og kjærlighet . Hvis en kvinne ser at hun har svertet ansiktet med sot, er det ektemannens død, og hvis hun ser at hun bruker parfyme, er det bra for henne og mannen . Ansikts flyt, smil og hvithet er bevis på at eieren har god tilstand, enten han er død eller levende . Og den som ser at han har to ansikter i en drøm, indikerer en dårlig slutt, for hans ord, fred være med ham : ( Gud ser ikke på de to-ansiktene ). Og den som så at han hadde ansikter, antydet at han hadde vendt seg bort fra islam, fordi Gud den allmektige sa : (Og englene slår ansiktet ). Kanskje svarte ansiktet indikerer frykt . Og ansiktssprengning indikerer mangel på beskjedenhet . Samaaja i ansiktet er en mangel og mangelen er Samajah ….
…Hjem : En manns hus er hans skjulte kone i huset hvor han bor, og fra det sies det at så og så kom inn i huset hans, hvis han gifter seg, så tar han det for henne fordi hun er i det , og døren hans er skjeden eller ansiktet hennes, og skapet og skapet er jomfru som datteren eller stedatteren fordi hun er tilslørt, og mannen ikke bor sammen med henne . Og kanskje indikerte han huset sitt også for kroppen sin, tjenestens hus hans tjener, hvetelageret hans mor, som var grunnen til at han levde med melk for vekst og utdannelse, og cenef viser tjeneren som gjorde feiing og vasking, og kanskje indikerte han at kona som er alene med henne for å dekke hans behov, fri for sønnen og resten av familien . Og å se på en person fra nisjene i huset hans indikerer at konens skjede ble overvåket eller styrt, og han vendte tilbake til det når det gjaldt mangel, dyrking, riving eller reparasjon, han vendte tilbake til det som ble tilskrevet ham, for eksempel og sa : Jeg så som om jeg bygde et nytt hus i hjemmet mitt, og hvis han var syk, ville han våkne og kroppen var frisk. På samme måte, hvis det er en pasient hjemme hos ham som indikerer hans godhet, med mindre det er hans vane, begraver han den som døde for ham i sitt hjem, så vil det være pasientenes grav i huset, oppkalt hvis det ble bygget på et umulig sted, eller det ble likevel malt med hvitt, eller det var i Huset ved den blomsten eller to vindene, eller det som er indikert av ulykker, og hvis det ikke er noen pasient, giftet han seg hvis han var singel, eller datterens mannen og tok henne inn med seg hvis hun var gammel, eller han kjøpte en hemmelighet i henhold til husets omfang og fare . Og den som ser at han ødelegger et nytt hus, han er blitt rammet av dem og det onde, og den som bygger et hus eller kjøper det, vil lide mye godt, og den som ser at han er i et nytt ukjent hus som er stukket atskilt fra husene, og med de ordene som indikerer ondskap, er det hans grav . Og den som så at han ble fengslet i et hus bundet og lukket med døren, og huset ligger midt i husene, han vil ha det bra . Og den som så at han hadde tålt et hus eller en mast, han ville ta en kvinnes forsyninger . Hvis et hus eller en mast ville bære det, ville en kvinne bære forsyningene hans . Og døren til huset var en kvinne, så vel som hun innhyllet den, og den som så at han lukket døren, giftet seg med en kvinne . Og dørene åpnes, levebrødets porter . Når det gjelder vestibylen, utfører en tjener på hendene løsningen, kontrakten og den sterke saken . Og den som ser at han kommer inn i et hus og lukker døren for seg selv, han vil avstå fra å være ulydig mot Gud den allmektige, fordi Gud den allmektige sier : ~Og dørene er lukket .~ Hvis han så at han var bundet av ham, dørene var lukket og huset var flatt, ville han være frisk og sunn . Hvis han ser at huset hans er laget av gull, treffer det en ild i huset hans, og den som ser at han forlater et smalt hus, går han ut av dem . Huset har ikke tak og solen eller månen har steget, en kvinne gifter seg der . Og den som i sitt hjem ser et romslig hus som ikke er i det, da er hun en rettferdig kvinne som vil legge til mer i huset . Hvis det er pusset eller bygget med murstein, så er det en hyklerisk og virulent kvinne . Hvis det er en sverm under huset, så er han en listig mann . Hvis den er av leire, er den svikefull i religionen . Det mørke huset er en kvinne av dårlig karakter, av dårlig karakter, og hvis kvinnen ser det, så er det også en mann . Hvis han så at han kom inn i et drysset hus, ville de slå ham fra en kvinne like mye som fuktighet og like mye gjørme, så ville det bli fjernet og fikset . Hvis han ser at huset hans er bredere enn det var, vil godheten og fruktbarheten utvide seg over ham, og han vil bli godt mottatt av en kvinne . Og den som ser at han graverer et hus eller pryder det, det vil være uenighet og opprør i huset . Et lyst hus er en god guide og god moral for kvinner . Muren : En mann, og kanskje mannens tilstand i sin verden, er hvis han ser at han står på den, og hvis han faller fra den, vil han bli fjernet fra sin stat . Hvis han så at han hadde dyttet en vegg, kastet han den ut, så kastet han en mann ut av sin rang og ødela ham . Og muren er en avholdende mann som har gjeld, penger og skjebner, like mye som muren i bredden, tettheten og høyden, og arkitekturen rundt den på grunn av den . Og den som ser vegger bygge en liste som trenger en mugge, så er han en lærd eller imam hvis tilstand har gått . Hvis han ser folk kaste dem, har han ledsagere som kaster sine saker . Og den som ser at han har falt på en vegg eller noe annet, han har begått mange synder og fremskynder sin straff . En sprekk i en vegg, et tre eller en gren er skjebnen til en av hans husstander, og to er som øreringer og to brystvorter . Og den som ser studiemurer, så er han en rettferdig imam, hans følgesvenner og hans familie gikk . Hvis han fornye det, ville de fornye seg og gå tilbake til sin første stat i landet . Hvis han ser at han er festet til en vegg, er han festet til en tynn mann, og hans styrke er så mye han kan fra veggen . Og den som ser på en vegg og ser sitt eksempel i den, han skal dø og bli skrevet på hans grav ….
…Hvitheten til personen som ser ansiktet i en drøm, er hvitere enn det var, fordi han er syk . Og den som ser at fargen på kinnet hans er blitt hvitt, han vil få ære og sjenerøsitet ….
…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…
…Hvis eggene er på et sted eller i en bolle, indikerer det kvinner eller nabolag . Den som ser at kyllingene hans legger seg, han får en sønn . Hvis han ser at han spiste rå egg, spiser han forbudte penger, eller hor, eller de rammer ham . Hvis han ser egg i hånden, blir kona hans som de døde . Hvis han ser at kona har eggløsning, vil hun føde en ikke-troende sønn, og hvis han ser at han har ruget ut en hvit kylling, så står kyllingene fra ham, da lever en død sak for ham, det kan være vanskelig for ham, og en troende sønn vil bli født til ham . Han kan ha flere barn enn antall kyllinger . Hvis eggene treffer et slag og kona er gravid, vil han gifte seg med naboen, men han kan ikke . Hvis han ser at han har mye hvitt, så har han penger og eiendeler som han frykter vil ødelegge . Og papegøyeegg en from hushjelp . Og den som ser at han har kokt egg i hånden, så er en sak som har vært lang og vanskelig for ham, egnet for ham, og han vil skaffe penger ved å fikse dem, og en død sak vil leve for ham, og hvis han bruker pengene til en kvinne eller er ekstravagante med dem, så hvis han spiser det, vil han gifte seg med en rik kvinne . Og eggene til kraner er fattige barn . Og den som ser at han ga et egg til ham, han har en hederlig sønn, og hvis egget går i stykker, vil barnet hans dø . Og den som ser at han spiser eggeskall, så er han en mann som graver graver og frarøver de døde . Og egg er mye for enslige, gifte og gifte barn . Unge jenter er hvite, og voksne er gutter . Og egg betegner gull og sølv, for hvitheten er sølv, og eggeplommen er gull . Og egg betegner barn, ektemenn og slaver, og kan indikere graver . Eggene indikerte kanskje et møte med familie, slektninger og kjære . Kanskje indikerte det innsamling og lagring av dirham og dinarer . Og den som ser at egg blir brent et sted som møkk, blir brent, det indikerer fangenskapet til kvinnene der ….
…Den røde fargen er i drømmen og fremtredende, så den som ser at ansiktet hans er knallrødt, så vil han være god i denne verden . Og det ble sagt : Hvis det røde kjøttet var hvitt, ville eieren få trøst og glede . Og den som ser at ansiktet hans er farget rødt, som kvinnens ansikter er flekker, så begår han hor og avslører sin sak . Og den som ser at kroppen og ansiktet har rødnet, han vil være lang bekymringsløs etter å ha vunnet . Den røde fargen indikerer pasientens helse og den reisende kommer ….