…Det ble sagt at visjonen til palmetreet i huset indikerer hans tilhørighet til en renraset mann, og hvis den blir tørr, skiller de seg ….
Drømmer om i en tørr elv
(117 betydninger av å drømme om i en tørr elv)…Al-Bustan : refererer til kvinnen, fordi den blir vannet med vann, og den formidler og føder . Og hvis hagen var en kvinne, så var det et tre av hennes folk, hennes familie, hennes sønn og hennes rikdom, så vel som fruktene, og den ukjente hagen kan referere til den edle Koranen, fordi den er som hagen i øynene på betrakteren og i lesernes hender, fordi han alltid høster fra frukten av sin visdom, og den forblir med sin opprinnelse, med omtale av mennesker i den. Det er det gamle og moderne treet . Og hva den inneholder av løfter og advarsler som søt og sur frukt . Kanskje angav en ukjent frukthage himmelen og dens lykke, fordi araberne kaller det paradis . På samme måte kalte Gud den allmektige det ved å si : “Jeg vil at en av dere skal ha en hage med palmer og druer som strømmer fra under elver. ” Kanskje frukthagen refererte til markedet og bryllupshuset, så trærne hans er bordene, og fruktene er maten, og kanskje indikerer han hvert sted eller dyr som kan brukes og brukes i det. Som lunder, khaner, duer, molarer, mamelukker, dyr, husdyr og alle andre avlinger, for hvis frukttræret er det, er det som knuten for eieren, eller som tjenesten og forskjellige husdyr for eierne . Og frukthagen refererer kanskje til verdens bolig, herskeren og herskeren, som er den som samler mennesker, og er sammensatt blant alle andre raser, så den som ser seg selv i en hage, vil se på hans tilstand og øke sin sove. Det er ukjent, og om det var en mujahid som fikk martyrium, særlig hvis det var en kvinne i den som kalte ham til seg selv, og han drakk melk av honning fra elvene, og fruktene til den lignet ikke det han hadde kjent, og hvis ikke noe av det, og synet ikke tydet på vitnesbyrd, så jeg på hans tilstand. Han er sølibat eller som har inngått et ekteskap eller inngått sin kone og fått fra henne, og han så henne på den måten som han hadde sett i hagen til ham i en drøm om godt eller ondt, etter tid . Hvis visjonen var midt i tiden og under fall av blader fra trærne og tap av frukt, så han bort fra det han ikke likte, og han så i det hva han hater når det gjelder fattigdom, omsorg for eiendeler eller sykdom i kroppen . Og hvis det var i tidenes komme og vannstrømmen inn i pinnene, eller fremveksten av frukt og forebygging av dem, så er saken imot den første, og hvis noen som har en kone ser den som ønsker pengene hennes eller er ivrig etter skjønnheten hennes, vurderte hun det også i de to gangene og ved det som ble laget i en drøm om å si, vanne eller spise frukt eller samlet . Hvis noen ser at han har et behov med autoritet eller krangel med herskeren, så uttrykker jeg også konsekvensene av kommandoen hans, dens upassende og fratakelse av tid og tid, og av det han fikk i en drøm fra fruktene som indikere godt eller ondt, i henhold til det han ser i tolkningen av frukt . Når det gjelder de som ser en gruppe mennesker med ham som deler med ham i hans marked og industri, så er hagen folks marked, og det indikerer også dens hykleri og fordervelse i tid og to ganger . På samme måte, hvis øynene hans falt da han kom inn i det ved inngangen til badet, hotellet eller ovnen hans, tilhører indikasjonen til frukthagen det stedet, så det han så på det om godt eller ondt, vendte tilbake til ham , med mindre den som så det i den, var en ansatt eller en slave som urinerte i den eller vannet ham fra andre enn driverne, eller fra en annen brønn enn brønnen hans, for han er en mann som forråder ham i sin familie eller går imot ham til sin kone eller hans umma, hvis det er han som gjør det i hagen, og urinen er blod, eller han vannet det fra annet enn havet, og han har samleie med en kvinne hvis hagen er ukjent, ellers vil han kommer fra sin kone det som ikke er. Det er tillatt for ham hvis hagen er hagen hans, for eksempel for ham å tre inn med henne etter at han har brutt den, eller å gifte seg med henne i anus eller under menstruasjon . Og det ble sagt at hagen, vingården, hagen er å søke tilgivelse, og hagen er en manns kvinne like mye som generøsitetens skjønnhet, dens godhet, styrke og frukt, hennes penger, børster, smykker og gull . Treet hans, fortykningen av beinet, fetningen av det, dets levetid, dets kapasitet i sin verden, og hvis han ser en fruktbar vingård, er den en bred verden, og den som ser at den vanner sin frukthage, familien hans vil komme, og den som kommer inn i en ukjent hage, har spredt bladene, de blir truffet av dem, og den som ser frukthagen sin er tørr, han vil unngå at Etienne er hans kone ….
…Fortvilelse er i en drøm betegner sikkerhet mot frykt, for Gud den allmektige sier : ( Så tref dem en tørr vei i havet, ikke frykt for gendarm og frykt ikke ). Og den som tror at det er en sykdom hos den som er fortvilet, har vært ekstravagant i pengene sine uten at den allmektige har lyst, og han tok gjeld fra folket, og han var ekstravagant i dem, og han betalte dem ikke, så straffen ble overført til ham ….
…Raushet og druer : Raushet er en indikasjon på kvinner fordi den er som hagen for å drikke den og bære den og gleden av smaken, spesielt siden kroppens narkotiske sukker kommer fra den, og det er som følelsesløs samleie med saften i det, og det er et tegn på ekteskap fordi det er som sædceller . Og kanskje den sjenerøse mannen indikerte den gunstige hesten på grunn av overflod av fordelene med druer, ettersom han er som herskeren, verden og hesten med penger, så den som eier en vingård slik vi beskriver den, vil gifte seg med en kvinne hvis han er sølibat, eller er han i stand til en sjenerøs mann, så ser han på konsekvensene og hva som vil skje med ham i generøsitetstid i valgdeltakelsen og ledelsen. Dette var i perioden og kvinnen var syk og omkom fra sykdommen hennes, og hvis hun var gravid, kom hun til en slavejente, og hvis han håpet på løslatelse, forbindelse eller penger fra en hersker eller i hendene av en hersker eller en hersker eller en kvinne som en mor, søster og kone, som er forbudt, og han kan ikke, selv om ekteskapskontrakten hennes ikke var, må han nå sin kone til ham, og hvis han er velstående, så han er fattig, og hvis han er etterspurt og hykleri i sitt marked og sin industri, er han unnskyldt og stillestående, og hvis det er på tide og sommer, er saken imot ham, og alt dette er gyldig . Svarte druer i sin tid er sykdom og frykt, og de kan være pisker for de som eier dem i henhold til antall kjærlighet, og det drar ikke nytte av svartfargen i fargen med skade på stoffet . Hvite druer i sin tid er verdens juice og godhet, og andre ganger vil han motta penger før den tiden han håpet på . Og den som ser at han klemmer en vingård, ta saften og la det som er igjen, det vil si at kongen skal ta kongen av juice i kraft . Likeledes sukkerrørsaft og andre ting, fordi juice og fordelene dens råder over det som er annet enn det som er med det fra det som ikke berøres av ilden, bortsett fra det som er differensiert i sin essens . Det ble sagt at den som plukket en haug med druer, fikk fra sin kone en sum penger, og det ble sagt at pengene var 1000 dirham . Og det ble sagt at svarte druer er penger som ikke blir igjen, og hvis de ser dem henge fra vintreet sitt, er det veldig kaldt og frykt . Noen av kommentatorene sa : Svarte druer mislikes ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Sukker og god mat .~ Sakarja, fred være med ham, pleide å finne ham sammen med Maria, ettersom han ikke hatet og de fleste uttrykkere hatet ham . Det ble sagt at han var ved siden av Noahs sønn da faren hans kalte på ham, og han var hvit i fargen, så når fargen endret seg, endret druene rundt ham, og opprinnelsen til det svarte er det . Og det som var frukt, er ikke avskåret i alle deler, og det har ikke tid og ikke noe stoff som ødelegger det, det er godt som dadler og rosiner, og det som ble funnet på den tiden og utført på andres tid, det er godt i løpet av sin tid, bortsett fra hva den har et hatet navn eller en stygg nyhet, og i andre enn sin tid blir den til slutt hatet . Uansett hva som har opprinnelse som indikerer avskyen, er det hans ønske og nød, og andre ganger ble han slått eller syk, som de to . Fordi Adam, fred være med ham, var redd for bladene hans og beskyldte ham for treet sitt, og han var bekymret og angret, så dette var nødvendig til enhver tid, og hans tre og papir var også påkrevd . Uansett hva som var gult i fargen, var en sykdom, som kvede, hagtorn og vannmelon, med sin skade utenfor livet, og annet enn gulfargede bekymringer og sorger . Hvis det var surt, ble det slått med piskene for å spise det, spesielt hvis det var et tall, fordi frukten av pisken til slutt . Og trærne, som er roten til frukten, er en tørr pinne . Og det som hadde et navn i sin avledning av nytte, bær tolkningen til ordlyden hvis den var sterkere enn dens betydninger, for eksempel grønn kvede til andre tider er sliten, og gult er en sykdom . Og grønne fersken : smerten av dem eller en bror, og gul sykdom . Og jujube : i sin tid blir han utnevnt av firmaet eller divisjonen, og det grønne på den andre enn sin tid er ulykke og ulykker som rammer ham, og hans tørrhet til enhver tid har en blå blomst, og treet hans er et mann med fullstendig sinn og godt ansikt, og det ble sagt en hederlig mann som er en mann med glede, stolthet og sultanat ….
…Lupin er en grønn visjon i en drøm: knapphet og tretthet, eller kunnskap uten arbeid . Og tørr termos i en drøm de er ulykkelige . Og mel-lupinplage . Og kokt lupin presserende levebrød ….
…Spit indikerer styrken til en mann i en drøm, så den som ser spyttet hans har tørket opp, han vil ikke være i stand til å gjøre det han vil fra det hans kolleger gjør, og si hans ord og ord . Og den som ser at han har avgitt skum og skum fra munnen, så indikerer det falske ord som han sier eller en løgn som han gjør . Og mannens penger spytter etter hans evne, så den som ser at han spytter på en vegg, bruker pengene sine på jihad eller bruker pengene sine i handel, hvis han spytter på bakken, kjøper han en gård eller jord, og hvis han spytter på et tre bryter en ed eller bryter en ed . Hvis han spytter på en person, utløser han . Et hett spytt er et tegn på lang levetid, og et kaldt spytt er et tegn på død . Og tørr spytt i munnen er fattigdom, og sputum er fortjenesten for tale, kunnskap eller penger . Det kan indikere helse eller sykdom, og hvis en person ser at sputumet endrer seg, indikerer det dårlig humør . Spytte i en drøm kan indikere et avbrudd i komfort og glede og tap av barn . For mange i en drøm er bevis på angst og nød . Og den som ser det som om han spytter, da gir han ut dårlige ord, og hvis det er blod eller tykt slim i det, så er hans tale ikke tillatt for ham . Og den som ser at han spytter i ansiktet til en person eller et dyr, han vil gi ham ord som ikke er tillatt for ham ….
…Og al-Kirmani sa at tørr ost er lite penger i reise, og myk ost er mye penger i urbane områder ….
…Sjeldne sa at fortelleren også så at vakre Tguettl med hester og jeg mellom dem og kvalifiserte Mastaba, hvis jeg er sammen med folk, kom mange og med dem Drees, en kløver tørr de satte ham foran meg Kuma har plassert slik jeg så ut til at skjønnhet folk underskudd og hestefolk med krig og veldig fine to Askaran Aguettlan og oppveksten Mostabe sikkerhet og oppgradering til Stillingen ble plassert foran meg med så mye bytte som al-Drees. Da han var i Dhul-Qi’dah også i fjorten og to, skjedde en hendelse som fristet og blinket stedfortreder for Aleppo, og det var i nærheten av byen Hama og hans ledsagere var fra de tyrkiske eldre med det hederlige militæret Al -Mansour. Visjonen som den krysset ….
…Jaafar al-Sadiq al-Hilwah sa: Det er mye penger og en oppriktig gjeld, og en bit av det indikerer qiblah fra sønnen og vennen eller følgesvennen, og løsningen er et hyggelig ord og det beste søte er at fargen er hvit, og det ble sagt at visjonen om tørr søthet når det gjelder setningen er det han har fått fra kongens oppførsel til andre, og hvis den er gul, er den. Det er litt tristhet i den, og når det gjelder rotet og lignende, det er tillatt levebrød, og kanskje å kysse en kvinne og noen som er tørre er penger som er vanskelige og fuktige fra det, er forskjellige i det og noen hatet det fordi det inneholder gulhet, og det ble sagt at det indikerer sykdom, og det ble sagt at det er mye penger og en ren gjeld, og biten av det er et kyss fra et barn eller en elsker, og det ble sagt at Al-Khabeesah var en hyggelig og god snakk om saken av pensjonen, samt modellen og mye av den indikerer mye levebrød i makt og autoritet y med mindre den berøres av ild, så å berøre den indikerer et forbud, tale eller sultanat. Når det gjelder det som er plassert i søthet, indikerer det tillatelsen til Hassan Mlehat, og det ble sagt at Alt som er laget av søt, på noen måte, av noe slag, enten det er sukker, honning, melasse eller johannesbrødtsirup, det er prisverdig , næring, godt og en fordel, spesielt for de som spiser det, som for melasse, det er penger og fordeler ….
…Når det gjelder det tørre landet, den som ser det som en sykdom med tørr hud, han har ekstravagant i pengene sine uten Guds godkjennelse, og han tok gjeld fra mennesker og var ekstravagant i dem, og han betalte dem ikke, så straff ble gitt til ham . Når det gjelder fuktighet, er det et tegn på motgang og manglende evne til å jobbe . Når det gjelder galskap, er pengene som eieren hans lider like mye som han galskap, bortsett fra at han jobber med utgiftene, så mye som han ikke burde være ekstravagant med ham, med en ulykke, og det ble sagt at han var kledd med en arv, og det ble sagt at han kunne skaffe seg makt til en av familien ….
…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….
…Gjødsel er penger i en drøm for den som spiser dem eller inneholder dem, og det som er spist av fugler er forbudte penger, og gjødselen som er egnet for antennelse er en bestemmelse, spesielt hvis den er tørr . Og det store antallet mennesker som skriker, indikerer en hindring for bevegelsene . Å plette med folks avføring er sykdom eller frykt, og det er en god guide for de som har stygg handling . Kugjødsel er en bedre guide for bønder enn andre . Når det gjelder søppel, er det i en drøm en god guide for de fattige, fordi det er en samling av mange ting og avfall, og ikke blir rost til de rike . Kanskje det tydet på konas graviditet eller overflod av penger . Når det gjelder scavenger, er han i en drøm en berøvet mann, hvis syn indikerer hans tretthet i andres komfort . Kanskje hans visjon viste hastigheten på rikdom og hastigheten på fattigdom . Scavenger er en stor pengesamler ….
…Når det gjelder cowpeas, sa Ibn Sirin, den som så at han spiser cowpeas i tide eller på et annet tidspunkt, kokt eller ukokt, så er han ikke prisverdig og grønn og tørr i en forstand ….
…Fontene Hvis du drømte at du så en klar fontene gløde i sollyset, betyr dette enorme egenskaper, hyggelige gleder og hyggelige turer . Når det gjelder den skumle fontenen, betyr det svik av venner og elendighet i forretnings- og kjærlighetsforhold . En ødelagt eller tørr fontene betyr død og opphør av nytelse . Hvis en jente ser en fontene skinne i måneskinnet, forutsier dette en tankeløs nytelse som kan føre til desertering ….
…Og den som ser at munnen, magen eller huden hans er full av tørr hvete, da har livet gått tom, han skal frykte Gud ….
…Og den som ser at han spiser tørr eller kokt hvete, det er ikke noe godt i det ….
…Ørken Hvis du drømte om å vandre i en dyster og tørr ørken, betyr dette hungersnød, økningen av grov sjø og et stort tap av liv og eiendom . Hvis en jente befinner seg alene i en ørken, er helse og omdømme truet på grunn av manglende konservatisme . Hun må være mer forsiktig ….
…Og den som tror at han spiser tørr eller stekt hvete, så er det ikke noe godt i det på noen måte ….
…Hvis feighet betyr mangel på mot, så er det bevis på menneskelig kyskhet i å få det, eller stå på ordren og forbudene i krigen . Hvis osten er hentet fra melk, indikerer det å se den i en drøm en ekteskapskontrakt for den enslige, barnet for den gravide, de lønnsomme pengene og et langt liv . Å se krigernes og motstandens feighet erobre ham, og feighet fra møtet . Og det som er laget av melk som murmeldyr, indikerer velsignelse og levebrød . Ost er penger med komfort . Og våt ost er bedre enn tørr . Og det ble sagt : Den tørre osten er en reise . Og det ble sagt : En ost er en dollar med penger . Og den som ser som om han spiser brød med ost, han skal leve i fattigdom . Og det ble sagt : Den som spiser ost med brød og valnøtter, blir plutselig syk . Ost er penger uten tretthet . Hver blokk ost er tusen dirham eller hundre dirham, ifølge den visjonære personen . Kanskje var ost et tegn på ydmykelse og sedasjon . Og hard ost er et næringsmiddel i reiser, og myk ost er et levebrød i urbane områder ….
…En hest Hvis du drømte om å se eller ri på en hvit hest, indikerer dette at indikatorene er gunstige for suksess og hyggelig blanding med harmoniske venner og vakre kvinner . Hvis hesten er skitten og avmagret, blir tilliten din forrådt av en misunnelig venn eller kvinne . Hvis hesten er svart, vil du bli rik, men du vil jukse, og du vil bli funnet skyldig i urettmessige datoer . Denne drømmen betyr for en kvinne at mannen hennes ikke er lojal mot henne . Hvis du drømmer om mørke hester, indikerer dette forfriskende forhold, men med mye misnøye . Flyktige gleder følger ofte denne drømmen . Hvis du ser deg selv ri på en vakker hest i en kastanjefarge, betyr dette en økning i rikdom og oppfyllelse av følelser . For en kvinne betyr denne drømmen en lengsel etter presserende forbedringer, og hun vil glede seg over materielle forhold . Hvis du ser hester passere foran deg, betyr dette letthet og komfort . Hvis du kjører på en hest som får fart, vil dårskapen til en venn eller bruker skade prosjektene dine . Hvis du ser en hest stikke av med andre hester, betyr dette at du vil høre om venners sykdom . Hvis du ser vakre hesthingster, indikerer dette velstand og overdådig livsstil, og du vil bli dominert av en overdreven følelse . Hvis du ser et føll, betyr dette harmoni og mangel på sjalusi mellom ektepar og elskere . Hvis du rir på hest og kjører en bekk, vil du gi stor rikdom i hendene og nyte luksuriøse herligheter . Hvis bekken er turbulent eller tåkete, vil forventede gleder bli skuffet noe . Hvis du svømmer på en hest i en klar og vakker elv, vil du lett forstå din idé om følelsesmessig lykke, og det forutsier forretningsmannen en stor fortjeneste . Hvis du ser en såret hest, snakker det om problemer for venner . Hvis du drømmer om en død hest, indikerer dette forskjellige skuffelser . Hvis du drømmer om å ri en vill hest, betyr dette at det er vanskelig å oppfylle dine ønsker . Hvis du drømmer om at han kaster deg ned, vil du møte en sterk konkurrent, og virksomheten din vil lide av svakhet på grunn av konkurransen . Hvis du drømmer om at en hest har sparket deg, vil noen du elsker fremmedgjøre deg . Din dårlige helse vil forvirre formuen og formuen din . Hvis du drømmer om at du tar en hest for å temme den og bremse eller utnytte den til ridning, vil du se en stor forbedring i arbeidet på alle felt, og folk vil trives i sine yrker . Hvis du ikke klarer å ta ham, vil flaks svikte deg . Hvis du ser flekkete hester, forutsier dette at ulike prosjekter vil gi deg fortjeneste . Hvis du drømmer om at du har hestesko, så er suksessen din sikker . Denne drømmen lover kvinnen en god og lojal mann . Hvis du drømmer om at du legger en hestesko på en hest, betyr dette at du vil prøve å skaffe deg mistenkelig rikdom . Hvis du drømte om et hesteløp, betyr dette at du vil bli overveldet av et svakt liv, men denne drømmen betyr velstand for kvinner . Hvis du drømmer om at du monterer en hest i et løp, vil du lykkes i livet og ha glede av det . Hvis du drømmer om å drepe en hest, vil du skade vennene dine på grunn av din egoisme . Hvis du monterer en hest uten sal, vil du få rikdom og letthet, men gjennom hard kamp . Hvis du monterer en salhest i selskap med menn, vil du møte ærlige menn som vil hjelpe deg og din suksess vil være velfortjent . Og hvis du er i selskap med kvinner, vil dine ønsker være gratis, og din suksess vil ikke være så rikelig som den ville vært hvis kvinner ikke hadde fylt hjertet ditt . Hvis du rengjør en hest, vil du ikke forsømme arbeidsprosjekter på bekostning av å være en mann med penger eller en god bonde . Forfattere vil være veldig flittige i verkene sine, og andre vil ta godt vare på dem . Hvis du drømmer om en hest, vil du samle rikdom og nyte livet til siste dråpe . Hvis du ser hester trekke vogner, betyr dette rikdom med noe hinder, og kjærlighet vil møte hindringer . Hvis du klatrer en høyde på en hest og hesten ikke når toppen mens du lykkes, vil du få en formue selv om du vil kjempe mot fiender og sjalusi . Hvis du og hesten kom sammen til toppen, er oppstigningen din sikker, men den vil være materiell . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en svart hest, betyr dette at hun vil håndtere en klok autoritet, og noen ønsker vil gå i oppfyllelse på uventede tider . Svart farge hos hester indikerer en forsinkelse i forventningene . Hvis du ser en hoppe med svake ben, betyr dette at en uventet nød vil skyve seg inn i din lykkebringende posisjon . Hvis du prøver å fikse en ødelagt, veldig liten sko på hestelisten, vil du bli beskyldt for å gjøre falske avtaler med uvitende parter . Å gå nedoverbakke fra en hest, vil virksomheten din utvilsomt skuffe deg . Hvis en jente drømmer om at en venn kjører bak seg på en hest, betyr dette at hun vil være i fokus for mange fremtredende og vellykkede menn . Hvis hun er redd, vil det vekke følelser av sjalusi . Hvis hesten blir til en gris etter at den har forlatt den, vil den ikke være likegyldig for ærefulle ekteskapsforslag, og foretrekker frihet før den mister alle ønskede muligheter for ekteskap . Hvis hun i ettertid ser grisen gli på lynet og telefonledningene, vil hun skyve senteret fremover av bedrag . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en hvit hest som går opp eller ned en bakke og hun hele tiden ser tilbake og ser en person på en svart hest jage henne, betyr dette at hun vil møte en suksessperiode blandet med tristhet, og henne fiender vil innen denne perioden prøve å forstyrre beskrivelsen hennes med depresjon og skuffelse utrettelig eller kjedsomhet . Hvis du ser en hest med en menneskekropp som stiger ned på en hengekøye i luften, og når den nærmer seg huset ditt, blir den til en menneskelig form og nærmer seg døren din og kaster noe som ser ut som et stykke gummi på døren din, men snart blir umulig i store bier, da betyr dette skuffelse og ubrukelig innsats for å gjenopprette tapte fordeler . Å se dyr i menneskelige former indikerer en stor forbedring for drømmen, og han vil få venner ved å tilegne seg dydene til ærlig fortjeneste . Hvis denne menneskekroppen virker syk eller flekket med fregner, betyr dette feil på nøye og nøye tegnet planer ….
…Vin : Opprinnelig er forbudte penger uten motgang. Hvis noen ser at han drikker vin, vil han lide mye synd og rikdom, for den allmektige sier : “De spør deg om alkohol og tilretteleggeren, sier det er en stor synd i dem, og det er en større fordel med dem . ” Og den som ser at det å drikke det har ingen som kan bestride det, for det vil ramme forbudte penger, og de sa, snarere er penger tillatt . Hvis han drikker det og han har noen til å bestride det, vil han bestride ham med hensyn til tale og krangel like mye . Hvis han ser at han slo en elv med vin, plager han oppvigling i sin verden . Det kom inn i oppvigling like mye som han fikk fra ham . Noen av tolkene sa : Overdreven drikking av vin i synet er ikke bare dårlig, og hvis en person ser at han er blant en stor mengde som smaker vin, er det dårlig, fordi overflod av drikking blir fulgt av fyll og fyll i det er årsaken til opprør, motstand og kamp . Al-Khamr sa til de som ønsket ekteskap og ekteskap på grunn av blanding . Og det ble fortalt at en mann så ut som om han var svart i ansiktet med barbert hode som drakk vin, så fortalte han synet hans på en kryssing og sa : Når det gjelder svart i ansiktet, er du overhånd over ditt folk, og når det gjelder når du barberer hodet, forlater folket ditt deg og ordren din er borte, og når det gjelder å drikke vin, har du en kvinne . En mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som i mine hender var det to kar, hvorav den ene var vin og den andre hadde melk . Han sa : Melk er rettferdighet, og vin er isolert, og snart ble han isolert og han var guvernør . Og han drakk vin til guvernøren, som var isolert, og han delte ut daddelvin med mistenksomhet, og han drakk daddelvin . De var forskjellige i å drikke vin blandet med vann, og det ble sagt at han mottar penger, hvorav noen er tillatt og noe av det forbudt, og det ble sagt at han tar penger i selskap, og det ble sagt at han tar penger fra en kvinne og faller i oppvigling . Og sukker uten drikke er frykt og redsel . For den allmektige Gud sier : ~Og du vil se folket beruset, men de er ikke fulle .~ Og fyll av drikke er penger, ondskap og makt som den visjonære oppnår . Og sukker fra å drikke er en trygghet, fordi en full person ikke får panikk fra noe . Hvis han så at han var full og rev klærne . For han er et menneske hvis hans verden utvides, og han ikke tåler velsignelser, og han behersker ikke seg selv . Og den som drikker alkohol og blir full av det, han vil tjene forbudte penger, og han vil tjene på de pengene like mye som mengden sukker fra dem . Det ble sagt at fyll er dårlig for menn og kvinner, og det er at det indikerer mye uvitenhet, og han så en mann som om han var en verge, og han red i sitt arbeid med et folk, og når han ville forlate, fant han dem alle berusede, så han kunne ikke hjelpe noen av dem, og hver ble igjen på fylla . Han fortalte det til Ibn Sirin, så han sa : De finansierer og dispenserer med deg og svarer deg ikke og følger deg ikke ….
…Tørst er i en drøm korrupsjon i religion . Og den som ser at han er tørst og vil drikke fra en elv og ikke drikke, han skal bli frelst fra dem . Og den som ser at han vil drikke og ikke er i stand til, dette indikerer at han ikke oppnår det behovet han håper . Tørst er en indikasjon på moralene til sedisjonsfolket . Og den som tror at han er tørst, han trenger å gifte seg . Se også Tørst ….
…Og den som ser høy på vannet, så er uttrykket for det vannet, enten det er et hav med kongen eller en elv, hans syn som det tidligere ble nevnt eller annet enn det vi nevnte i kapittel åtte, så tolkningen av det er at den som tilskrives ham at vannet som er på stråets overflate, er et svikefullt utseende som strider mot hans indre når han løper blant mennesker. Det er som om du var vann under halm, og kanskje den som samlet det fra vannoverflaten ville få penger til å tilskrives det, og i setningen er det ikke noe ros og hat i det hele tatt ….
…Og den som ser at blod kommer ut fra ham uten sår, så hvis han er i en posisjon, aksepterer han bestikkelse og tar det, så er han isolert, og hvis ikke, vil det oppstå skade, og hvis han ser blodet komme ut fra operasjoner, så lider de og er nød og tap, og den som ser at han drakk blod, det er forbudt penger og blod søles urettferdig, og den som ser det i kroppen hans Et sted hvor blod eller pus kommer ut, så det flekker hans kroppen eller plagget hans, da treffer han forbudte penger etter sitt mål, og hvis han ikke flekker noe, så kommer det ut av synd. Fra venene blir han overført med mangel på pengene i henhold til mengden blod, og hvis han er fattig, har han godt av rikdommen, og den som ser blod komme ut av penis, det indikerer at kona har falt og den som ser blod komme ut av anusen. Hvis han slo kroppen eller klærne, slo han forbudte penger, og den som så blod komme ut av tennene, ville ha slått ham fra før slektningene sine, og den som ser på et sted en elv med blod eller en flytende takrenn, så vil det skje på et sted der blod utgis, og den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, så tolkes det ved å skaffe forbudte penger, og hvis blodet var lite og ikke så svakhet da det kom ut, ble det lettet av dem og sorg og det ble sagt at neseblod er en skattehit. Hvis nesen drypper på veien, så han betaler zakat på hans penger på prosjektet, og hvis han ser at blod kommer ut av øyet hans, så han er trist Raffinert…
…Det ble sagt at overfarten må spørre noen som ser et syn og glemte det da han våknet fra søvnen hvordan han fant tilstanden. Hvis han finner hånden på fingrene, vil han ha sett små trær, og hvis han finner dem på ryggen, vil han ha sett et tydelig, og hvis han finner dem på siden, vil han ha sett noen ligge , og hvis han finner dem på ribbeina, vil han ha sett. Hvis en kvinne finner det i ansiktet hans, så vil han ha sett en søppelkasse, og hvis han finner det på hodet, vil han ha sett en stor søyle eller en stort tre, og hvis han finner det på låret, vil han ha sett et høyt tre, og hvis han finner det på kneet, så vil han ha sett en elv, og hvis han finner det på tærne, vil han ha sett en liten skog ….
…Markedet : betegner moskeen, akkurat som moskeen betegner markedet, fordi de begge handler med den og tjener . Og det kan indikere en slagmark der et folk vinner og et folk taper på det. Gud den Allmektige kalte jihad en handel i sitt ordtak : “ Skal jeg lede deg til en handel som vil redde deg ”. Markedsfolket strever mot hverandre med seg selv og pengene sine . Og det kan indikere et sted der det er belønning av belønning og fortjeneste, som kunnskapens hus, obligasjoner og Hajj-sesongen . Og fra det som selges i markedet, blir ledelse til bevis . Alt dette var ikke markedet var ukjent, så kjøttmarkedet er som et krigssted med blodutgytelse og jern . Og markedet for essens og fint lin er som noe som halsen på dhikr, og kunnskapens rolle . Og byttemarkedet, noe som herskerhuset, på grunn av variasjonene i tale, vekt og balanse . Den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale eller fortjeneste i en vare, og hvis han var våken i en jihad, savnet han martyriet og var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte den, og hvis han var student av kunnskap, sluttet han å gjøre det eller savnet en avtale og ba om noe annet enn Gud, og hvis det ikke var noe av det, savnet han menighetsbønnen i moskeen . Når det gjelder den som stjeler i markedet sitt ved salg og kjøp, hvis han er en mujahid, er han en pilegrim, og hvis han er en pilegrim som er forbudt å jakte, ha samleie eller glede, og hvis han var en lærd som var urettferdig i debatten eller forrådt i fatwaene sine, ellers så han bønnen sin, eller imamen hans gikk foran den med bøyning eller nedstøtelse, eller ikke fullført. Dette er i bønnen til seg selv, fordi det er det verste tyveriet, som i rapport . Når det gjelder det velkjente markedet : den som ser det er fullt av mennesker, eller ser en ild som har falt i det, eller et rent vannhjul som løper midt i det, eller høyet er fylt i butikkene, eller en god vind blåser gjennom det, blir levebrødet til folket sitt, og de er vant til fortjeneste, og hykleri vil komme til dem . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller butikkene er stengt, eller edderkoppen har spunnet på dem eller på det som selges, så er det en depresjon, eller en ferie har falt for folket . Og hvis han ser et marked som har flyttet seg, har statusen til innvandreren flyttet til essensen av det den har flyttet til, for eksempel markedet for lin, der du ser butlerne i det, for han øker fortjenesten til fabrikatene , når varene skilles fra og blir igjen . Og hvis eierne av keramikk og knapphet ser det, vil fortjenesten reduseres og inntektene deres være svake . Og hvis eierne av gryter og panner så den, ville en prøvelse komme over den, enten fra en ild, en elv eller en riving eller lignende . Noen av dem sa : minimumsmarkedet, utvidelsen av markedet, verdens bredde . Og det ble sagt at markedet indikerer uro og opprør på grunn av menneskene som møter det . Når det gjelder den som lever fra markedet, er det et godt tegn hvis han ser det som en flott skapelse eller et arbeid, men hvis markedet er rolig, indikerer det arbeidsledigheten til markedsførerne ….
…Narcissus : Den som ser en krans av narcissus på hodet, gifter seg med en vakker kvinne eller kjøper en vakker slavejente som ikke vil vare for ham . Og hvis en kvinne også ser det på hodet . Hvis hun har en mann, skiller han seg fra henne eller dør på hennes vegne . Og den som ser en narciss vokse i en hage, den er født for å forbli . Og hvis han ser det avskåret og råttent, vil han ikke forbli . Det ble fortalt at en kvinne så på som om mannen hennes hadde gitt henne energien fra Narcissus og ga sin kone myrtenergien, og hun fortalte om synet hennes ved en kryssing, og han sa : Han vil skille deg og holde fast på din kone. , fordi ess-pakt forblir fra Narcissus-tiden . Og en mann så fire kvinner, som om fire energier av narciss plantet på bredden av en elv, og som om han kastet tre energier fra dem med tre steiner, og han bombet dem, og han kastet den fjerde, og den brøt ikke, så han fortalte om synet sitt ved en kryssing, og han sa : Du har fire koner, og du løslater tre av dem, og du løslater ikke den fjerde, så det var slik . Det ble sagt at narcissens gulhet indikerer dinaren, og dens hvithet på dirhamene oppnådd av den visjonære . Og han sang : Da vi så bort fra ham i mørket … Han ga oss narcissen en utstilling, og han indikerte at for oss … at det krevde null eller hvithet, og dikteren sa : Narcissus har ingen pakt … men pakt er mirte, og noen av dem sa : Narcissen er nytelse ….