…Noen samlere av tolkningsbøker sa her jujube og granatepletreet er mandatet og håndhevelsen av en ordre, og det kan tolkes av en hederlig mann ….

Og den som ser som om han har druknet og får ham til å dykke en gang og sveve en annen og bevege hendene, han vil oppnå status og tilstand ….

…Hvis kvinnen ser at hun leser prekenen og snakker med kunnskap og visdom, blir hun tydelig ….

Og den som ser at han er død og ble satt på kisten og bar sin begravelse og folk søker og går i begravelsen, det indikerer hans ære og høyhet, men det er en mangel og korrupsjon i religionen hans fordi døden er avholdenheten av gode og andre gode ting, og rettferdighet i hans religion kan gjøres etter det, spesielt hvis han vet at han ikke ble begravet i graven ….

Og noen av uttrykkene sa: Den som så at han selv var i en festning og hun er en velgjører, og hans gruppe er med ham og hans økning, da er han trygg fra sine fiender og har vunnet det som kreves, er rettferdighet i sin religion, og er håndhevbar i sin sak, og i alle fall ser en person seg selv i et slott på en hvilken som helst måte, så er det prisverdig hvis han ikke har det som er forkastelig i kunnskapen Uttrykk ….

…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at noen slo ham og ikke visste hva som var grunnen til å slå ham, da vil han tjene penger og penger og ha på seg noe nytt. Hvis han er redd for å stenke julingen, er han trygg fra det han frykter . ”…

…Det ble sagt om synspunktet at det er autorisert og vurderer bønnen og folket er forent, ikke kommer til bønn, det krever rett til et folk Viobon, og de er urettferdige mot verset ~ Han ga dem en muezzin som Guds forbannelse over de undertrykkerne .~…

Og den som ser en forsker og folk jobber med det og drar nytte av det, det er et mineral som folk har til hensikt og får utbytte av det ….

Og den som ser at han blir plassert i graven, og en fornekter og en fornekter, de spør ham, for det indikerer at kongen sender agenter til ham i orden og krav, og hvis han ser at han svarer dem med et riktig svar, da er han trygg fra sin side, og hvis svaret er feil, avviser han det ….

Og den som ser en død person, kjenner ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året, og det indikerer hans godhet og de dødes godhet ….

Og sverdet ble født som mann og sultan . Og hans natur ble født . Og hans såle ble født ….

Og den som ser at han legger forsyningene i medgiften med en penn, så indikerer han at barna har fått utukt, og hvis ringen er av gull og den er ødelagt, indikerer han at han tenker og om den er av sølv , så gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp, og hvis den er av null, indikerer det fordelen, og hvis den er av jern, er den Det indikerer hans styrke i saker, og hvis den er av kobber, indikerer det at det er lite bra, og hvis det er av tre, så indikerer det strid ….

Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa: O Guds sendebud, i kveld så jeg min sjel og mitt sinn samlet i menneskets bilde, så han kom til meg og drakk vin med meg som vi pleide å gjøre i Jahiliyyah, så han sa, fred være med ham : Sinnet tolkes ved å dele verden, og sjelen tolkes ved å dele etterlivet ….

Og den som ser at han rømmer og går inn i et hus og lukker døren, og huset er koblet til hus, det indikerer frelse fra bekymring og nød, og hvis han er syk, vel ….

…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) klær, da det indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste klærne er kule og forvirrede, og de er sterkere i hermeneutikk enn ull . Og kaldstripet i religion er bedre enn i denne verden . Og kulde fra Albrism er forbudte penger . De to skapningene er overskyggede plagg, så den som ser som om han hadde på seg to skapelsesplagg klippet hver på hverandre, indikerer hans død . Kjolen ble revet tilfeldig, bredden ble revet av . Og en revet kjolelengde er bevis på vulva, som overlevelse og ekteskap . Hvis en kvinne ser skjorten sin med korte klær, er hun innesluttet og sløret hennes blir brutt . Og den som river sin skjorte på seg selv, han krangler med familien sin og gjør ugyldig sitt levebrød, hvis han bruker skjorter som er revet oppå hverandre, så er dette hans fattigdom og sønnens fattigdom . Hvis du ser skapelsen over den vantro, så er det hans dårlige tilstand i hans verden og i det hinsidige . Og de stygge lappeteppene ble sagt å indikere tap og arbeidsledighet . Skitt er om det er i klærne, kroppen eller håret . Og skitt i klær uten fett indikerer korrupsjon av religion og overflod av synder, og hvis det er med fett, så er det verdens korrupsjon. Å vaske det fra skitt er anger, å vaske det fra sæd er anger fra hor, vaske det fra blod er omvendelse fra drap, og vasking av jomfruelighet er omvendelse fra ulovlig vinning . Og fjern de skitne klærne, fjerning av bekymringer, samt å brenne dem . Når det gjelder å bli våt i et plagg, er det en hindring å reise, eller fra deres befaling til det, og det er ikke ferdig før plagget tørker opp . Og den som så at han hadde nye kluter, ville ha ødelagt penger ….

…Khazir-klær : mye penger, og ull også . Det er ingen type klær som er finere enn ull, unntatt kulde enn bomull, hvis det ikke er silke i den, for de samler verdens beste, religion og det fineste blekk . Og forkjølelsen av ebrismen er forbudte penger og korrupsjon i religionen, og klær av fint lin, silke, silke og brokade er sultan, men det liker ikke religion, bortsett fra i krig, er det bra ….

…Belte og tørk : de indikerer et barn hvis de har på seg nye klær, og deres avbrudd er guttens død . Hvis de er under klær, indikerer dette hykleri i religionen, og hvis de er med dårlige klær, indikerer dette korrupsjon av religion og verden . Og det ble sagt at den som så at han var jøde, arvet onkelen sin . Og den som ser seg selv som kristen, arver sin onkel eller tante fra moren . Hvis han ser ut som om han slår på bjellen, sprer han falske nyheter blant folk . Hvis han ser at han leser Torah og Bibelen og ikke kjenner betydningen deres, så er læren hans korrupt, og hans mening er i samsvar med oppfatningen fra jødene og de kristne . Gud den allmektige sa : “Når du resiterer Koranen, må du ikke resonnere ”….

…Bruk hvite klær : Det gjelder for en god religion og for de som kommer tilbake for å ha dem mens de er våken . Når det gjelder fagfolk og håndverkere, er det en ferie for dem hvis de ikke bruker hvite klær når de jobber ….

…Når det gjelder plaggene som er laget av det, har uttrykket tidligere blitt uttrykt på sin plass i seksjonen om klær og klær. Når det gjelder hva som brukes av bagasjen, har uttrykket blitt forut i stedet for i kapittel 48 ….

Og den som ser at det er en rekke trær inne eller på utsiden av huset hans, og han ser noen av vindene med det, så indikerer det at en ulykke har skjedd det stedet der kvinner samles for å gråte og sørge ….

Og den som ser at det er en begivenhet inne i huset eller i dørene, så har det skjedd noe med kvinner ….

…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og på den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og på det tidspunktet er synet en syn på tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . På autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene på Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så på ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og på ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…

…Å gå inn i et hus og andre mennesker som i en drøm så at han kom inn i en manns hus, fordi han blir overvunnet av sitt verdslige liv . Og den som ser at han har kommet inn i Imams hus og bosatt seg i det og er beroliget, han vil komme inn i egenskapene til hans befaling . Og innføringen av Imam al-Adl til et sted indikerer nedstigningen av velsignelse og rettferdighet i det . Og hvis han er en urettferdig imam, er hans inntreden korrupsjon og ulykker, og hvis han pleide å gå inn på det stedet, skader det ham ikke . Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, da vil han gå inn i den, den allmektige vilje, og det er et godt budskap for ham om hva han gjorde for seg selv eller hva han tilbyr . Og den som ser at han har gått inn i helvete og deretter forlatt det, dette sees av eiere av synder og store synder, og det er en advarsel til ham om å omvende seg og komme tilbake . Og det ble sagt : Den som kommer inn i helvete, enten han er en vantro eller en troende, vil bli rammet av feber, fattigdom og fengsel, og hvis han er en vulgær, kommer han stor eller inne i de vantro og ugudelige, og det ble sagt : Å gå inn i paradiset for pilegrimen er bevis på at han utfører Hajj og når Kaaba, og hvis han er en vantro, er han muslim, og hvis han er En syk troende helbredes for sin sykdom, og hvis han er en vantro, blir han kvitt sin utroskap, og hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han er fattig, blir han rik, og han kan arve en arv . Og den som kommer inn i et hus hvis konstruksjon, jord, beliggenhet og familie er ukjent, og det er atskilt fra rollen, spesielt hvis han ser i det døde mennesker som kjenner dem, og det er etterlivet, så dør han, og hvis han kommer inn og forlater den, vil han føre tilsyn med døden og deretter bli frelst . Og den som ser seg selv i det hinsidige og var syk, fører til det fredelig, fri for fristelsene og ondskapene i denne verden, og hvis han ikke er syk, er det et godt budskap i henhold til omfanget av hans arbeid, for eksempel pilegrimsreise , jihad, askese, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, forbindelse eller tålmodighet for en ulykke . Og den som ser at han kommer inn i det hinsidige og ser hva som er i den, for visjonen til en som var god og effektiv, gjør det med kunnskap og evne, og indikerer arbeidsledighet og skade, og den som var redd, bekymret eller overveldet, sin frykt , villfarelse og nød er borte, og den som ser at han har kommet tilbake fra det hinsidige etter å ha kommet inn i den, så vender han tilbake fra fremmedgjøring til sitt land . Og hvis etter tid antydet at han ville forbli i fremmedgjøring . Og når han kommer inn i Makkah i en drøm, har den ulydige omvendelse, den vantro har islam, og singelen har en kone, selv om seeren er en krangel, indikerer hans seier i krangelen, og hans inntreden i Mekka indikerer sikkerhet av frykt . Og den som går inn i helligdommen til Abraham, må velsignelser og fred være med ham, og var redd for sikkerhet, og kanskje å komme inn i helligdommen indikerer antagelsen om at den ærverdige stillingen som konge, eller konfronterer fordelen med kunnskap, eller arver fra sin far mor . Og å gå inn i huset og den store moskeen er bevis på at man kommer inn i huset med en brud . Og å komme inn i den store moskeen indikerer sikkerhet mot frykt og oppriktighet . Og å komme inn på markedet er flid i å søke livsgrunnlag . Å komme inn i hjemmet indikerer intensjonen om ekteskap . Og inn i moskeen resignasjon fra synder . Og å komme inn i kirken korrupsjon av religion ….

…Abu Said sa at predikanten mens han hadde på seg sokkene er en reisebutikk, og Daiqama viser en smal religion og deres forsyninger, og Daiqama viser etter skjeden, enten som angitt av bekymringen, hva som var den klokeste han er langt fra skjeden, men det er håpet nærhet fordi det er hvis du begrenser konsekvensene vulva og det nye av beskyttelsespenger for mokkasiner. Hvis iført tøfler er akkurat som klærne til de med høye posisjoner, så er det komplett i prestisje og kapasitet i livet ….

Og den som ser at han ikke har andre klær enn spesielle shorts, indikerer det fattigdom, og å ha den opp ned begår en umoralsk handling fra hans familie ….

…Uansett klær som indikerer avsky, er det lettere å lage det på toppen . Og alt som er nytt er bra, dets oppførsel er dårlig ….

…Det gulaktige : sykdom og svakhet i klær, unntatt i brokade, stikk og silke. Det er blitt sagt at disse tingene er gyldige for kvinner, og at menns religion er korrupt ….

…Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, da ville han ha vunnet rikdom ….

Og den som tror at han er knyttet til den i utseende eller i dens indre, da vil han være eier av en figurativ religion, ikke en ekte ….

Og den som ser som om hans omtale har kommet inn i magen, dette indikerer at han skjuler vitnesbyrd . Og den som ser som om han godtar urinrøret, hvis han ikke har en sønn, så vil han ha en sønn, og hvis han har barn som er reisende, så vender de tilbake til ham og han aksepterer dem . En kvinne så at håret lå på sønnens urinrør, så hun klippet det på et kryss, så han sa til henne : Hans liv har gått . Han ble til han døde . En annen så ut som om det var mye hår på urinrøret hans til slutt, så han klippet synet på en kryssing og sa : Det indikerer din umoral . Og din opptatthet av korrupsjon . En annen oppfatning var som om han hadde matet urinrøret med mat, så det ble foreslått for ham at han døde en dårlig død, fordi maten skulle føres til munnen, som om han ikke hadde ansikt eller munn ….