Og den som ser at han dreper noe av naturen, han skal tolkes av reduksjonen av pengene sine og anstendigheten ….

Og den som ser at han bruker skjorten sin opp ned, så indikerer det hans hykleri, og den som ser en revet skjorte på ham, indikerer at han har røpet hemmeligheten ….

Og al-Kirmani sa at det å bære det for en person som går i krig indikerer en spiker, og hvis ikke for det, er det ikke det, og hvis fargen er grønn eller hvit, indikerer det en økning i gjeld, og hvis den er gul da det tolkes av svakhet og sykdom, og hvis det er blått, indikerer det ulykken, og hvis det er svart, indikerer det tristhet og nød, og hvis det er farget, indikerer det at dets saker er regelmessige, og hvis det er gammel og revet, indikerer det tristhet og mangel på penger ….

…Om vinteren er det finere enn sommer . Og den som så at han hadde på seg klær, og det ikke var hans vane, han ville mangle . Kledningen er en høvding . Det er for kjøpmann, jurist og imam som et håndverk, som er en sikkerhet for ham mot fattigdom og for beskyttelse mot ulykke . Og den som ser at han har på seg skitne klær, han har presentert feil levebrød og får ham til å føle seg dårlig . Og den som ser en mann iført klær om sommeren, han er vakker og arrogant, og han er bekymret fordi varmen om sommeren er deres . Kledningen er forskjellig i henhold til juveler, farger og løp . Hvis en kvinne ser en manns klær på seg, er det gyldig for henne i religion og i verden . Hvis det var i krigsklærne, var det hans tolkning av mannen sin eller verdiene hennes . Og hvis en mann så at han måtte ha på seg kvinneklær, ville han bli rammet av intens frykt, underkastelse og ydmykelse ….

…Ta av deg klærne Hvis du ser deg selv ta av deg klærne i en drøm, betyr dette at rykter og skandaler vil omgi deg fra alle kanter . Hvis en kvinne ser at presidenten i landet hennes tar av seg klærne, vil hun bli overrasket over urovekkende hendelser som utsetter den lykkelige ulykken som ventet på ham . Hun vil lide fordi hun vil vite at mennesker som er hennes kjæreste, gjør ondt for henne . Hvis du ser andre ta av seg klærne, betyr dette at du vil leve korte øyeblikk av glede og glede, hvorpå tristhet og bekymring vil hjemsøke deg ….

…Når det gjelder klærne laget av det, har det blitt uttrykt tidligere, som vi nevnte i kapittel førtifem i detalj ….

…Den som så at klærne hans var brent, en krangel og et brudd mellom ham og hans slektninger, vil falle ….

…Vask er i en drøm, det betyr omvendelse fra synder, og oppfyllelse av en forpliktelse til å hedre foreldre eller venner . Hvis han vasker med kaldt vann om vinteren, indikerer det bekymringer, plager og sykdommer, og hvis han vasker med varmt vann om vinteren, indikerer det fortjeneste, fordeler og kurere sykdommer . Og den som har badet for Eid og var sølibat, han skal gifte seg . Og hvis han badet for de to formørkelsene, kan han gjøre en stor ting eller bli fortvilet . Hvis den som ble badet i en drøm var utro, ble han muslim, og hvis han var sinnssyk, blir han kurert . Og hvis han badet i en drøm for å komme inn i ihraam eller å gå inn i Mekka, indikerer det glede og glede, møte med fraværende og betale ned gjelden, så vel som om han badet i en drøm for å kaste og omgå . Og kanskje indikerer den rituelle vasken seier over fiendene . Og vaske for omringing for å søke næring eller tjene de eldste . Og den som så at han ble badet og hadde på seg nye klær, og hvis han var syk, ville den allmektige Gud helbrede ham, og hvis han hadde gjeld, ville Gud bruke gjelden sin . Hvis han var fange, rømte han fra fengselet sitt . Og hvis han var bekymret, må Gud gi ham hans bekymring . Og hvis han utførte Hajj, bestemmelsen av Hajj, og hvis han var fattig, beriket den allmektige Gud ham, og hvis han var isolert, fornyet Gud den allmektige sitt mandat for den Allmektige og sa : ( Dette er en kaldvasket drink ) , så Job, fred være med ham, når han vasker og har på seg nye klær, restaurerte Gud den allmektige ham, hans familie og barn og alt som gikk rundt . Og hvis han bruker slitte klær, vil bekymringen hans være borte og han være dårlig . Og den som ser at han går og vasker seg i et basseng eller et sølibat og er sølibat, han vil gifte seg . Og den som så at han hadde badet i varmt vann, de fikk det . Og å drikke varmt vann roser ikke den allmektige Gud som sier : (Og drikk varmt vann, kutt tarmene deres ). Og det ble sagt : Ghusl er ekteskap . Og hvis den ukjente kvinnen bader, er han en regnbyge fra himmelen . Å vaske hendene med såpe vil eliminere gjeld og fjerne nød . Og vask av plagget indikerer Saladin . Og den som så at han vasket et gult plagg og renset det for gulhet, han vil bli frelst fra sykdommen . Og det ble sagt : Vask av klær indikerer at gjelden er oppfylt . Og å vaske de døde i en drøm indikerer at gjelden hans er oppfylt . Og den som ser at en død person ber om at en person skal vaske klærne, dette er hans mangel på bønn fra den som så ham, eller veldedighet, betaling av gjeld eller gjennomføring av testamente ….

…Det er fire typer klær : Sufi, poetisk, bomull og lin, laget av ull er penger, og hår er penger uten det, og laget av bomull er penger, og lin er penger uten det, og de beste klærne er det som er nytt og bredt og frekt, og ubleget, er bedre enn kort, og skapelsen av klær og smuss er fattigdoms illusjon og korrupsjon av religion, skitt og rusk i kroppen og hodet er de . Hvitheten av klærne er en skjønnhet i denne verdenen og religionen, og rødhet i klærne til kvinner er god, og det liker ikke menn for det er Djevelens utsmykning, med mindre det røde er i en jakke, seng, eller dyner, og når mannen ikke vises i den, så er det på den tiden lykke og glede, og det gulaktige i klærne er en sykdom . Det er blitt sagt at rødhet er de, og rødhet og gulhet i kroppen ikke skader, fordi de ikke fornekter eller tilfredsstiller menn, og grønt i klær er bra i religionen, fordi det er klærne til folket i Paradise . Svarte klær er gyldige for de som bruker dem mens de er våken, og kjenner dem, og de er høyeste, rikdom og autoritet, og de liker ikke dem ….

…Ekteskap Hvis en jente drømmer om at hun har giftet seg med en gammel mann med rynket ansikt med grått hår, så spår dette at problemer og sykdommer vil ramme henne . Hvis en jente drømte at kjæresten hennes gikk forbi henne iført en svart kjole og så på henne med irettesettende blikk under et bryllupsfest, betyr dette at hun vil synes synd på kulden i vennens følelser og endre holdningen til henne . Hvis du drømmer om å se et bryllup, indikerer dette at glede og lykke vil overvelde deg hvis publikum er lykkelig og bruker fargerike klær . Men hvis de bruker svarte og mørke klær, betyr det at tristhet og sorg venter på deg . Hvis du drømmer om at du signerer en ekteskapskontrakt, betyr det dårlige nyheter fra en fraværende person . Hvis du er til stede i et bryllup, betyr dette at du vil være lykkelig på grunn av interessen til noen du er glad i, og virksomheten din vil også blomstre sterkt . Hvis du drømte om en dårlig ulykke i et bryllup, betyr det en katastrofe, sykdom eller død i familien . Hvis en jente drømmer om at hun er en brud, men hun er ulykkelig, betyr dette skuffelse i lidenskapens hav, og dette kan bety hennes sykdom . Hun må være forsiktig i sin oppførsel og skritt hvis fiender venter på henne . Hvis du drømmer om at du er bundet av et ukjent ekteskap, indikerer dette at du vil engasjere deg på en hensynsløs måte i en ubehagelig sak . Hvis en jente drømmer om at jeg ikke er overbevist om ekteskapet hennes, forutsier dette at hennes tendenser vil oppmuntre henne til å begå åpenhjertig dumhet . Hvis en gift kvinne drømmer om hennes bryllupsdag, viser dette henne for å styrke styrken og følelsene mot skuffelse og tristhet . Du vil også bli involvert i hemmelige krangler og sjalusisituasjoner . Hvis en kvinne forestiller seg at hun er lykkelig og trygt ivaretatt i et ekteskap, lover denne drømmen godt ….

Klær : en høvding, og det ble sagt at det er et håndverk som eieren tror på fra fattigdom . Skitt i klær er en feil i å leve og etterlate rikdom . Og bruk av klær om sommeren er skadelig, og om vinteren er det bra ….

…Strippeklær Den som så at han ble fratatt klærne sine, og ikke visste om han strippet ham i rettferdighet eller i ulydighet, og om stedet hvor han strippet ham var et marked eller blant folk, og ‘awrah var fremtredende, og som om han var sjenert av det, og han har noen klær på, så blir hans deksel krenket, og ikke Det er frykt i det, og hvis nakenheten ikke er fremtredende, og han insisterer ikke på å være sjenert for det , og han har ikke klær på seg, da er han trygg mot noe han ikke liker, og hvis han er syk, vil den allmektige Gud kurere ham, og hvis han er i gjeld, vil Gud bruke gjelden sin, og hvis han er redd, Gud vil sikre ham den allmektige, hvis han ikke hadde noen klær på seg, fortvilet han av en mann som ba om ham, eller han var isolert fra autoriteten han var i, eller han ugyldiggjorde en ordre ved som han klamrer seg til, alt dette hvis nakenheten hans var synlig og han er som den som skammer seg over det, og hvis det ikke er ap foreldre så blir pengene hans til en stat Sikkerhet og helse fra å glede fienden . Og det ble sagt : upartiskhet er urettferdighet, og å strippe de døde i en drøm, indikerer at man må tvinge søkeren til å skille seg fra en kvinne, eller å reise, eller å omvende seg fra å gi opp fra synder og konvertere til islam ….

…Slime : I slam og gjørme er det ikke noe godt i alt det . Hvis han ser at en pasient hvis sykdom har vart, med mindre han ser at han er ute av ham, for han er ute av sykdommen og hans bedring, og pasienten er ikke hvis han går i den eller smelter i den, så går han inn i oppvigling, trengsel og nød, eller fengsel, og en herskeres hånd, hvis han blir frelst fra ham i søvnen eller overgir klær og kropp Fra ham i den gjørmen, var han trygg fra det som skjedde med hensyn til synd i gjeld og skade i denne verden, ellers vil det være så mye som han har lidd . Jo mer det løsner gjørme eller utvider bunnen, jo vanskeligere og vanskeligere er det i bevisene . Jo mer duften blir ødelagt og blir svart, jo mer indikerer den at den er forbudt, og jo større antall synder og dårlige intensjoner . På samme måte er det ikke noe godt i det å elte leiren og slå den med melk, fordi den er indikativ for strid og strid, til melken tørker opp eller blir til skitt, og returnerer deretter penger som han mottar fra etter motgang, villfarelse, strid og lidelse ….

Iført ull : en stor sum penger som rammer ham . Å sove på ull er en pengeskade fra kvinnesiden . Å brenne ull er korrupsjon i gjeld og penger forsvinner . Å ha på seg det for lærde er asketisk, og hvis han ser en hund iført ull, indikerer han at en ond mann finansierer med pengene til en hederlig mann ….

…Hvis han ser at han slaktet en kylling eller en hane : fra ryggen, gifter han seg med en besittelse i anusen . Hvis han slakter en okse fra ryggen, søker han en arbeider bak den, i tillegg til at kamelen på dette stedet var fra kamelens gudfar eller dens to søstre, så i henhold til essensen er det ikke en faktor . Uansett hva som tilskrives en mann eller en kvinne, kommer det til slaktet fra baksiden av mannen og fordømmes av gjerningen . På samme måte, hvis han bruker vesten eller dynen opp ned, eller hvis han sover på sengen opp ned, eller legger et omvendt teppe for ham å sove på, eller kjører eselet opp ned, så er det en forkastelig sak som kommer til ham uten hans kjente ansikt . Og hver opp ned fra det som var, er det opp ned enten fra godt til ondt, eller fra ondt til godt, bortsett fra pelsen, så iført pelsen opp ned viser hans rikdom utover det, som om han hadde til hensikt å dekke det var vakrere . Hvis de levende ser at han lånte de døde et plagg han har på seg, tar han det av seg og den døde tar det på, så blir han syk av en mindre sykdom og blir kurert . Hvis han ser at han har gitt et klær til de døde, eller at han overvinner ham, og de døde bruker det og forlater det og etterlater de levende, så er det de livs levende . Hvis plagget ikke kommer fra nabolagets eiendom, men det er halvnaken eller i avleiring, eller bevarer, lager, vasker, brettes, spres og lignende, så er det sykdom, bekymring eller sorg, og den er ikke skadet i den ….

…Synet av øynene tolkes av religionen, og den som ser at han er blind eller hvis øynene er utmattede, har mistet sinnet i ulydighet, han forplikter seg til det, og det ble sagt at han er lite kjent og ikke forstår saken . Det ble sagt at han er blind for argumentet sitt og ba om hans behov. Og den som ser at øynene hans er hvite, så indikerer det hans tristhet. Hvis han er bekymret, er hans angst og nød borte, og den som ser at han var blind og så, da blir han ledet til sannheten, og den som ser at han leder blinden, så vil han lede en fortapt person til sannhet, og den som ser at han er blind, har gått halvparten av sin religion og har truffet en alvorlig synd, og det sies at han ser en fordel fra sin bror og håper på at han skal vokse, og kanskje vil han bli kvitt nød og synd og det ble sagt at hvis han hadde en bror eller sønn som ville dø, og kanskje halvparten av pengene hans eller halvparten av livet hans ville være borte, så ville det som var igjen avgjort, og det ble sagt at han ville være fra folket i Paradiset og noen av dem sa at jeg hater det i en drøm fordi djevelen var blind, og det samme er antikrist og den som så at han ble skadet i øynene mens han var En person med letthet og rettferdighet, og han har ikke en sønn eller en bror, så faller pengene hans i øyet, og det sies at han er utsatt, og hvem som helst ser med øynene aske, så forekommer korrupsjon i hans religion og overvåker ødeleggelsen av sin religion, og den som ser at asken hans reduseres fra synet, utad eller innad, dette er en økning i hans religion i den grad den ser ut og som så at det kurerer Hans øyne er rettet mot fem aspekter, godhet i hans religion, en økning i pengene hans, og et nådes øye Ankomsten av en bror fra en reise og eksistensen av et land, og den som ser at han er iført klær med det formål å pynte, så kommer han på noe fra ham som han får utsmykning og godhet i den grad det, og det ble sagt at hvis han var gift eller fattig, hadde han godt av gode penger. Forbudt for skjede eller anus, og den som ser at han har mange øyne i kroppen, er dette en økning i gjelden. Og den som ser at han spiser fra et øye, så spiser han av pengene til en som ser levebrødet med egne øyne, så er han en kriminell og den som ser at han har et øye eller øyne i hånden, enten det er øyne til et menneske eller noen andre, så har han penger på alle forhold. Og den som ser sitt hjerte med et øye, så er han god i sin religion og en visdom han uttaler som kommer ut av hans hjerte…

Og den som ser det som om det blir sagt til ham, o jøde, iført hvite klær, og han hater det navnet, da vil han vente i nød

…Ånd Hvis du ser sjelen din forlate kroppen din i en drøm, så truer du med å ofre deg selv for mislykkede planer som vil føre til nedbrytning av din verdi og din fremmedgjøring fra dyder og dyder . Hvis en kunstner ser sjelen sin forlate kroppen sin, forutsier dette at han vil utmerke seg i sitt arbeid hvis han viet seg til sitt arbeid og vender seg bort fra følelser . Og hvis du i en drøm forestiller deg at en annen persons sjel bor i deg, indikerer dette at du vil dra nytte av en fremmed som du vil bli kjent med . Hvis en musikkjente ser en annen kvinne på scenen iført lyse klær og forestiller seg at hun er hennes sjel i en annen person, så betyr dette at hun vil møte en stor konkurranse i et stort prosjekt som hun deltar i . Hvis du drømte om at du diskuterte udødeligheten til din sjel, forutsier dette at du vil forbedre mulighetene som vil hjelpe deg å tilegne deg ønsket kunnskap og glede i å samhandle med utdannede mennesker ….

…Terminal : en kvinne . Qatana : et våpen mot fienden . Og regn : god ros og minne om mennesker og bredhet i verden, fordi det er en av de bredeste klærne, og det ble sagt at det er en samling av enhet og sikkerhet i denne verden og beskyttelse mot ulykke, og iført den alene uten ha andre klær, bevis på fattigdom og forskjønnelse med det for mennesker ved å vise rikdom ….

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….

…Et skjold i en drøm betegner beskyttelse mot fiender, og den som ser at han vever et skjold, han bygger en festning . Den som ser at han har et skjold, så er han en festning . Og den som ser at han bærer et skjold, han vil få stor makt over en befestet region, sikre sin isolasjon og redde fra enhver sorg, og hvis han er handelsmann, blir han en dyd for ham fra etablert handel, sikkerhet og bevaring, og hvis han er en venn, så er han en raus mann utnevnt som han søkte hjelp til. Ulykke og nød, og det er også for den som bærer det en velsignelse som en mann vil påføre henne, og som vil beskytte ham i gode og dårlige tider, og bli frelst fra plottets plan . Den som ser at han har et jernskjold, så er han immuniteten til sin religion . Og det ble sagt : Den som bruker skjold, får penger og eiendom . Skjoldet er et tegn på sikkerhet mot frykt, beskyttelse av kona, penger og fordeler . Og skjoldet for kvinner er en niqab eller ektemann som skjuler henne . Skjoldet Nawal Sultan er flott . Iført et skjold indikerer broren Zuhair eller Ibn Shafiq . Det ble sagt : Skjoldet er penger og konge . Og det ble sagt : At det som var dekket av våpen, for eksempel et utstyr, et egg, en gosh, et bryst og et ben, det indikerer klær, og underarmene av jern er fra hans slektninger, så den som ser at han har to underarmer, blir han styrket av en mann av sine slektninger . Og det ble sagt : Det ble ledsaget av to sterke, store menn, og tolkningen kan ha falt på hans sønn og bror . Og den som ser jernunderarmene på ham, han er et barn og styrke på en reise ….

…Åh Ahmed, ta den første navigatøren 68 – Ibn al-Jawzi fortalt på autoritet fra noen av tjenerne til al-Mu’tadid som sa : Al-Mu’tadid sov da vi sa (2) Da vi snudde seng, våknet han i panikk, så ropte han til oss, så vi kom til ham og sa : Og døm, gå til Tigris, og det første skipet du finner er tomt og synkende, så ta meg navigatøren og hold skipet . Så vi gikk raskt og fant en navigatør i Samaria (3) tom og skrånende, så kalifen brakte ham et stort rop, og navigatørens ånd gikk nesten ut, så kalifen sa til ham : Ve deg, du forbannet, tro meg om historien din med kvinnen du drepte i dag, ellers slo den deg i nakken. Han sa : Så syndet, sa han : Ja, kommandør for de trofaste, du var i dag er magi i min så og så lov, så jeg gikk til en kvinne som henne, iført luksuriøse klær og mange smykker og essenser, så jeg så på henne og okkuperte henne og strammet munnen og druknet og tok alle smykkene og kluten hun hadde på seg, og jeg var redd for at jeg skulle returnere ham til huset mitt slik at hennes nyheter skulle bli kjent, så jeg ville gå med ham til Wasit, så de møtte meg. Tjenerne tok meg . Han sa : Hvor er smykkene hennes? Han sa : I brystet på skipet under fortøyningene . Kalifen beordret da å ta med smykker, så han tok med dem, og hvis det er mange smykker som er verdt mye penger, beordret kalifen navigatøren til å drukne på stedet der kvinnen druknet, og han beordret at han måtte påkalle kvinnens familie skal komme til de mottar kvinnens penger . Så han ba om det i tre dager på markedene i Bagdad og dets smug, og de kom etter tre dager, så han betalte dem det som var fra smykker og andre ting som var for kvinnen, og ingenting gikk fra det . Hans tjenere sa til ham : O sjef for de troende, hvor visste du dette? Han sa : Jeg så i søvnen den timen en hvithåret, skjegg og kledd gammel mann som ropte : Å Ahmed, ta den første navigatøren som stiger nedover stilken og arrester ham og avgjør nyheten om kvinnen han drepte i dag og ranet henne , satte deretter grensen på ham, og det var det du så ….

…Kuppelen : uten al-Fustat, og al-Khakhba uten kuppelen . Og den som tenker på sultanen at han lar noen av disse tingene bli nevnt, indikerer at han forlater noe av sin autoritet . Hvis han mistet makten eller mistet livet . Kanskje var kuppelen en kvinne . Det står at å treffe en kuppel hvis den ble bygget med sin egen familie, og prinsippet om det er at den som var inne med familien, pleide å treffe en kuppel på den natten han kom inn i den, og alle i familien hans ble fortalt at han er sammen med familien . Sa Omar og bin Muadi Karb . Stoppet ikke det jemenitiske lynet ham … vinket som en pannelampe…

…Hvis du drømmer om at paprika biter tungen din, vil kjærligheten din til sladder og rykter føre til problemer med vennene dine . Hvis du ser kultivert rød paprika, spår dette å finne en nøysom og uavhengig person som din kone . Hvis du ser hauger med rødpeppere i en drøm, vil du bevare rettighetene dine og inntektene dine . Hvis du maler svart pepper, blir du et offer for å lure folk som avskyr deg . Hvis du ser malt pepper inne i en boks på et bord, så forutsier dette akutte problemer og krangel . Hvis en jente legger denne paprikaen på maten sin, vil vennene hennes jukse på henne ….

Og den som ser at han har slått en flaggermus eller sin konge, eller har blitt i huset hans, da er inne i ham en anstendig tilbeder som er fratatt

…Stolen : For den som sitter på den, indikerer det seier i det hinsidige, hvis han er i den, ellers vil han få hederlig autoritet og utnytte sin skjebne og lignende . Hvis han var singel, giftet han seg med en kvinne i henhold til sin verdi, skjønnhet, høyde og bestemor . Det er ikke noe godt for den syke eller den som sitter inne i den, på grunn av bevisene i hans navn om at de onde gjentar seg, spesielt hvis han er blant de som har etterlatt en ubehagelig sykdom eller fengsel, så blir frastøtt . Når det gjelder den gravide kvinnen, er hun en muezzin over seg i stolen til jordmoren som er over den ved fødselen når smerter og smerter gjentas, og hvis det er en krone over den som føder en gutt, eller et nett uten et hode eller sverdskede eller spyd uten spyd fødte en hushjelp . Det ble sagt at den som så at han slo en stol eller satt på den, ville få makt over en kvinne, og at hos kvinner ville være like vakker som stolen og dens utseende . På samme måte, hva som skjedde i stolen til mislikte eller kjære, er dette tilfellet med kvinnen som tilskrives stolen . Stolen er en kvinne eller oppvokst av sultanen . Hvis det er av tre, er det kraft i hykleri, og hvis det er av jern, er det full styrke . Og sittende på stolen og agent eller verge, eller hvis han var kvalifisert til det, eller ga familien sin som reiste til verset : ~ og på sin trone et legeme som kommer under da svinger 0~ og snu tilbake ….

…Planeten er i en drøm fra menneskets adel . Den som ser opplysende stjerner i huset sitt, vil en rekke herskere samles med ham, og hvis han ser dem i huset sitt og det ikke er noe lys for dem, vil en gruppe av de adelige samles i ulykke . Og den som så en planet, falt fra himmelen til et sted, det skjedde en katastrofe på det stedet hos en æresmann . Planetene er vanlige blant sultanene, og deres tilsyn er den sterkeste, blant de lærde de mest kunnskapsrike, og blant vanlige folk de rikeste . Og den som ser hans status som å ha mange planeter, han vil få mange avkom . Og den som ser de syv planetene, bilen, det indikerer bransjer, handel, vitenskap og sultanatet . Og den som ser en lys planet, han vil motta glede og glede, og folk blir ledet til ham . Og den som ser at planetene har gått fra himmelen, så er pengene hans borte hvis han er rik, og hvis han er fattig, vil han dø . Hvis han ser planeter på hodet, vil han bli nevnt og overgå sine kolleger . Hvis han ser at han kjører på en planet, vil han få autoritet, mandat, makt, godhet, nytte og presidentskap . Og den som ser stjernene under taket, indikerer ødeleggelsen av huset sitt slik at lyset deres vil være inne i huset, eller det indikerer at eieren av huset døde . Og den som ser at han spiser planetene, han spiser av folks penger . Og den som svelger stjernene, kan fornærme ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem . Den som absorberer planetene, han vil lære av forskere . Og den som ser stjernene spredt, er kongenes død, eller det indikerer krig . Og den som så stjernene falle til bakken fra himmelen, dette indikerte ødeleggelsen av mange mennesker . Og den som så at stjernene på himmelen hadde falt, han ble skallet og håret hans kaste . Og den som ser planetene om dagen, er bevis på skandaler og berømmelse . Morgenplaneten betyr brudens bryllup . Og de små planetene med svakt lys indikerer slaver, slaver og vanlige folk . Den som blir en planet blir rik . Og planetene som betegner vinter er bekymring og tristhet, og som indikerer sommerliv og godhet ….

…Påkledning av kappen : for den som bruker den, kjøper den eller syr den og magen, og hvis han er fattig, blir han uunnværlig fordi den skyver kulden som indikerer fattigdom, og hvis sultanen møtte ham, ville han motta den, og Han var god og hadde et fôr, og inne i det var pengene til et kontinent, som er bomull inni det, slik som skatter og penger i pengehuset. . Og hvis han var singel, giftet han seg, og ansiktet hennes var det samme, og fôret hennes var hans kone, og bomull var hennes medgift, og strengene var pakter og upåklagelig, og hvis han sydde henne og ikke hadde på seg sønnens eller datterens mann , eller en ekteskapskontrakt med andre, eller en gruppe ektefeller skilles, spesielt hvis den var gammel og brettet . Og alt dette var om vinteren i Aban for å bære det . Når det gjelder å ha på seg om sommeren, er det en tante fra en kone, religion, sykdom, fengsel, nød eller nød for kvinnenes skyld . Hvis han var fra krigsfolket, ville han bære nasjonen sin og motta sin fiende i krigens pris ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Hvis han så at han kom inn i helvete : da kom ut av dem i sin tid, eierne av dette patentet synd og synd, og derfor en forkynner for å advare ham omvendelse på grunn . Hvis han ser henne og ingen skade har rammet ham fra henne, er det fra denne verdens dysterhet og ulykke, som vil ramme ham i henhold til hva han får fra henne eller ser ham . Hvis han ser at han fremdeles er i det, vet han ikke når han kom inn i det, som fremdeles begrenser ham, spredt, kommandoen hans er skuffet og ydmyket til han kommer ut av den . Hvis han så at han spiste av henne mat eller drikke, eller han fikk varme eller skade fra tanken hennes . Fordi alt dette gjør synd fra ham . Al-Qayrawani sa : Når det gjelder den som kommer inn i helvete, hvis han er en vantro, syk, vil han dø, og hvis han er en troende troende, vil han være syk og ta tilflukt, fordi feber er fra Hellfire og fattigdom og fengsel . Og hvis han var vulgær, kom han stor, eller inne i de vantro og al-Fajra i sin tur, eller blandet dem i deres virksomhet og deres markeder . Han sa at når han går inn i paradiset for pilegrimen, vil han fullføre Hajj og nå Kaaba, Guds hus, som fører til himmelen . Hvis han var en vantro eller en synder, så han det hos noen andre, da ble han muslim fra sin utroskap og angret . Hvis han var syk, døde den troende av sin sykdom, og den vantro våknet av sykdommen sin, fordi paradiset er etterlivet for de troende, og verden er paradiset for de vantro . Hvis han er sølibat, vil han gifte seg med en kvinne, fordi paradiset er ekteskapets og ekteskapets bolig . Og hvis han er fattig, blir han rik, og han kan arve en arv . Og inngangen til den indikerer forfølgelsen av menigheten, eller kunnskapens bolig, barbering av menn, jihad og bånd og hvert sted som fører til den ….