…Rawda : Når det gjelder barnehagen med ukjent essens, hvis plante bare kan beskrives av dens grønt, indikerer det islam for sin friskhet og gode munterhet . Det ble tolket av profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og det betegner islam for hvert sted med dyd og sted hvor Gud adlydes, slik som graven til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, dhikr-barbering og godhetens moskeer og aksept av rettferdighetens folk, for hans ordtak, fred være med ham : ~ Det som er mellom min grav og min prekestol, er en hage til Paradise Riad. ~ Og hans ordtak, fred være med ham : ~ Gravet er enten en hage fra paradisets hager eller en grop fra ildgropene .~ Al-Rawdah kan referere til Koranen, og hver bok om kunnskap og visdom, ifølge deres ordtak. , bøker er de vise og barnehagens glede . Og barnehagen kan indikere himmelen og barnehagen, den som går ut fra en eng til en sump eller til et svart eller brent land, eller til livet og skorpionene, eller til aske eller møkk, eller til et fall i sjøen, vil jeg se på tilstanden hans, og hvis han er d ead, bytt paradis mot ild og pine. . Hvis dette blir sett på for en levende muslim, forlot han islam med utroskap eller kjetteri . Eller ut av båndene hans og oppskriftene til familien hans store og syndige . Når det gjelder den som ser seg selv i en hage som spiser av grønnsakene eller samler det som er i den, hvis det var under Hajj, eller hvis han var i den under drømmen, ville han ringe etter Hajj . Hvis han var i Mekka kvalifisert til å besøke profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, det ble gjort for ham, og han besøkte graven hans, og det han spiste eller samlet, ville være belønning og belønning for ham . Hvis dette blir sett av en vantro som omfavnet islam fra sin utroskap og kom inn i islam i brystet, og hvis han var en synder, angret han fra sin tilstand og flyttet fra sin blanding, og hvis han var en student av kunnskap og Koranen ‘ an, oppnådde han at i henhold til hva han spiste av det i en drøm eller kombinerte det, ellers ville det være belønningen for en samling han deltok på sin dag eller i morgen om natten, slik som en fredag ​​han er vitne til, en begravelse som han ber bort, eller gravene til gode mennesker som besøker den ….

…Og den som ser at en kristen har gjort noe som ikke er tillatt i islams religion, for eksempel å gå opp et fyrtårn eller prekestol eller lignende, tolkes det som en ulykke for ham og innvielsen av den som ikke har noen religion på dette stedet som hersker ) og fremveksten av kjetteri der og hans folk som forakter islams religion ….

…Og den som ser noen av faraoene, blir muslim eller rettferdig, hans uttrykk er forskjellig fra det ovenstående .)…

…Professor Abu Saad, må Gud være nådig med ham, sa : Hver polyteist som så i søvne eller noen andre ham som om han var i himmelen eller på sølvarmbånd, han blir hilst fordi Gud den allmektige sa : “ Slipp løs armbånd av sølv . ”…

…Og den som at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Fersken Hvis du drømte om å se grønne fersken under trærne, betyr dette personlige problemer med slektninger . Men hvis fersken er moden, betyr dette at du vil leve lykkelige, lykkelige, men korte øyeblikk . Og hvis du spiser fersken, betyr dette at du vil unne deg sensuelle gleder og galskap . Hvis du plukket fersken i en drøm, betyr dette å oppfylle dine ønsker, men de vil ikke vare slik du drømte . Og hvis du drømte at du samlet plommer fra bakken og du fant råtten frukt blant de gode, betyr dette at du innrømmer at forventningene dine var hule fiktive, og at livet ikke bare er basert på glede og glede ….

Det er sjelden han fortalte at en mann kjøpte land og nevøen sin gå på den og tråkke på hodene på slanger, kom han over og fortalte visjonene til ham og sa at hvis din visjon er sann, vil du ikke plante noe i det landet, men det vil være i live ….

…Hvis du ser rare og falmede lys i drømmene dine, vil du støte på skuffelse og svikt i hvert trinn . Og de lysende ansiktene indikerer en ustabil virksomhet, enten det er personlig eller offisielt . Hvis du ser himmelen skinne med månen i all sin underlighet, unaturlige stjerner og solen rød eller gylden, kan du søke etter sorg i sin verste form . Død, familieproblemer eller nasjonale opprør vil forekomme . Hvis du ser barn på den lyse himmelen, varsler dette at du vil ta kontroll over følelsene dine , som en utilgivelig feil du kan begå i et anfall av følelser som følge av forsømmelse fra dine nærmeste . Hvis du ser menneskeskikkelser eller dyr opplyst på himmelen, betyr dette svikt og problemer . De svarte skyene varsler flaks . Hvis du ser disse figurene synke ned mot bakken og menn skyter dem med riflene sine, vil mange problemer og hindringer forsvinne foran energiene og viljen til å stige . Hvis du ser slanger eller andre krypdyr som er opplyst, vil fiender omgi deg og bruke infernale midler for å velte deg ….

…Fikentreet er en rik, stor og sunn mann hvis fiender henvender seg til, fordi fikentreet er et ly for slanger, og det kan indikere tristhet, og oliventreet er velsignet, og kanskje indikerer det kunnskap og velsignelse, og kanskje til fordel for slektninger, og kanskje gir oliventreet en velsignelse for dem som har godhet på grunn av den allmektige ordtaket: “ Og oliven og palmer ”….

…Eng Hvis du drømmer om at du går på en velstelt eng, indikerer dette anledninger til glede og stor suksess . Hvis du blir med i en munter gruppe mennesker på en eng, indikerer dette mange verdslige tidsfordriv og engasjementet ditt vil fortsette å fungere . Hvis en jente tar seg av en grønn eng som forberedelse for ankomsten av en venn eller kjæreste, indikerer dette at hennes mest inderlige ønsker om rikdom og ekteskap vil bli oppfylt . Hvis gresset er dødt og enga er sumpet, kan det forventes krangel og separasjon . Hvis du ser slanger rulle i gresset foran deg, vil de bli fylt med harde hint og falske handlinger av fortvilelse . Hvis du ser en eng i en drøm, forutsier dette at du vil være lykkelig, gratulere og leve en fremtid fri for nød . Hvis du ser en grønn eng dekket av gress og blomster, forutsier dette gledelige hendelser som vil bringe lykke til hjertet ditt . En ufruktbar eng spår følelsen av fortapning og sorg over tapet av en venn . Hvis du drømte at du mistet veien i en karrig eng, spår dette elendig og trist flaks ….

…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og han sa i går at jeg så en grønn eng der det var dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg stige til den syvende graden og ba om det og kalte folk til bordet. Han sa, fred være med ham : Når det gjelder bordet, islam og den grønne engen er himmelen, eller prekestolen stiger til slutten av tiden. Appellen, jeg inviterer folk til islam og himmel, og det ble sagt at bordet er viet kvinner ….

…Sløyfen betegner religion i en drøm, den som klamrer seg til den, har holdt seg til religionen fordi Gud den allmektige sier : ( Og den som tror på Gud, har holdt fast i den midterste sløyfen, og den er uoppløselig ). Og den som klamret seg fast på et håndtak og la hånden i det og var en vantro, omfavnet islam og holdt fast i midtløkken, og hvis han våknet med hånden i den, døde han i islam . Knapphullet og knappen refererer til kona og mannen, den som ser at han har på seg et knapphull, vil gifte seg hvis han er sølibat, eller komponere noe som kan skille seg . Se og knapp ….

…Al-Rawdah er noen som Riyadh al-Khidr i en drøm hvis essens ikke er kjent, for det er islam og religion . Det er og all grønnhet på jorden . Det ble sagt at noen som en barnehage plutselig ble skadet . Og hvis han ser de døde i en god hage, er han i himmelen . Barnehagen indikerer verden og dens utsmykning og kona som har mange penger . Og den ukjente hagen kan indikere ethvert sted med dyd som Gud den Allmektige blir fulgt i, for eksempel profetens grav, fred være med ham, erindringsringene, godhetens moskeer og de rettferdiges graver og barnehagen kan henvise til Koranen og boken med kunnskap og visdom, og det kan indikere paradis, den som går ut av det til et sumpete land eller går fra et år til en kjetteri Eller til en syndshandling . Og den som ser seg selv på en eng mens han spiser av den, og han er på tidspunktet for Hajj, eller i den ringer han til bønn, gjør han Hajj, og hvis den vantro ser at han omfavner islam, eller lovbryteren ser ham at han angrer, ellers er det en god gjerning at han liker å delta på fredagsbønnen eller begravelsen ….

…Kaaba : Kanskje indikerer det bønn fordi det er tilbedernes qiblah, og det indikerer moskeen og moskeen fordi det er Guds hus, og det indikerer den som følger ham og blir ledet av hans veiledning og returnert til sin befaler og motsier ikke andre, slik som islam, koranen, sunnah, koranen, sultanen, herskeren, lærde, faren, mesteren, mannen, moren og kona, og det kan indikere himmelen. Fordi det er Guds hus . Paradiset er hans hjem, og han kan nå det . Og det kan indikere hva moskeer og moskeer indikerer når det gjelder årstider, grupper, markeder og rehabilitering . Den som ser Kaaba, hans hjem vil bli søkt av folk og overfylt på døren hans på grunn av en sultan som kan oppnå ham eller en kunnskap som han lærer, eller en hederlig, høytstående, sultan eller eremitt som gifter seg . Og hvis han var en slave, da frigjorde hans herre ham, fordi Gud den allmektige frigjorde huset hans fra de mektiges hender . Men hvis han er rundt henne eller utfører en av ritualene, tjener han en sultan, en lærd, en tilbeder eller sin far eller mor, eller en kone eller en mester med råd, rettferdighet, arbeid og tretthet . Og hvis han at han kom inn i henne, ville han gifte seg hvis han var singel, og konverterte til islam hvis han var en vantro, og han vendte tilbake til bønn og rettferdighet hvis han ikke var klar over det, og til å adlyde foreldrene sine hvis han var ulydig . Ellers går han inn i huset til en sultan, en hersker eller en jurist for en sak som det fremgår av å øke søvnen og forholdene i våkenhet, med mindre han er redd mens han er våken, for han er trygg fra hvem han vil . Og hvis han er syk, er det hans død og seier, spesielt hvis han i en drøm ble båret til henne i et stille skjegg uten å snakke eller ha på seg klædte klær, vil han forlate verden og svare på kallet fra den allmektige Gud og led, hvis Gud vil, til himmelen . Men hvis han henne i et land eller en lokalitet, hvis synet var spesifikt for den som så det, og han ikke en gruppe mennesker med seg da han så det, se på tilstanden hans, og om han var venter på at kona skulle ha inngått ekteskapet og han måtte vente på henne, nærmet hennes sak seg og var nær at hun kom, spesielt hvis han henne i hennes lokalitet eller i sin lokalitet, Og hvis han kommer inn i det mens han er sammen med ham, den ble gitt til ham, og hvis han kommer inn i den, vil han komme inn i henne i huset hennes raskere, på grunn av Kaaba-nærheten til den fra etter den og vanskeligheten med dens avstand, og hvis han ser det i det han var ikke oppmerksom på sin religion eller forsømte å be, er det en advarsel og en advarsel mot at han forlater det han må gjøre for å lede den til den i hans sted, og på samme måte, hvis han er en som er forpliktet til å utføre Hajj og har oversett ham, har han mistet hukommelsen i seg selv og nødvendiggjort ham til å komme til det, og hvis ikke noe av det og visjonen om det vanlige folket var deres samling rundt det i en drøm og deres støy i henne i drømmer, kommer enten en rettferdig hersker foran dem, eller en hersker eller en lærd mann eller en mannlig imam som kommer til pilegrimsreisen til mennesker eller reiser langt unna , eller forlater hjemmet sitt etter en ulykke som skjer med ham eller en forpliktelse som forplikter ham eller en død person dør for ham, følger folk ham og sirkulerer rundt ham og ber for ham og velsigner ham og videre ….

…Jabir al-Maghribi sa: Den som ser at en polyteist har kommet inn i paradiset eller ber i retning av qiblah eller takket Gud den allmektige, eller går inn i en festning, eller hvis hjerte har blitt bredt, så indikerer det hans konvertering til islam ved å si den allmektige . Den som vil at Gud skal veilede ham, vil forklare islam for brystet ….

…Gjerde : Fssor by D til suzerainty og Oalleha, og det ukjente av det, Fidel om islam og vitenskap og Koranen og pengene og sikkerhet og fromhet og be, og alt som sperret ham fra andre fiender og alle veggene i vitenskapen, eller en kone eller en mann eller et skjold eller en herre eller far eller mot dem . Den som ser bymuren i ruiner, dens hersker vil dø, eller han blir avskjediget fra sitt arbeid, og hvis han ser den gå som et dyr går, reiser han i Sultanah til området der han gikk i en drøm . Når det gjelder den som bygde en mur på seg selv, sitt hjem eller byen, se på situasjonen hans, og om han var en hersker som beskyttet mot sin fiende og avverget de verste av sine undersåtter, og om han var en lærd som klassifisert i sin kunnskap hva han har ufeilbarlighet for andre, og hvis han var en eremitteslave, bevarte han folket med sin bønn og rømte fra oppstandelse av ham. Og hvis han er fattig, bør han ikke få noe å gjøre uten ham eller gifte seg med en kone. Hvis han var singel, ville hun beskytte ham og avverge Djevelens fristelser på hans vegne . Og hvis han ser en ukjent vegg, og han har en fur fra den til en tyv eller en løve kom inn i Medina, svekkes saken om islam eller kunnskapen der, eller en fur fra religionens søyler er en søyle . Hvis det var i det han som om det var hans eget, som om han var i ham alene, gikk det inn i ham i sin religion eller kunnskap eller i pengene hans eller i rustningen hans hvis det var i jihad eller i ulydighet fra en far, mor, ektemann eller herre, kommer han til ham fra de syndene . Al-Qalaa : Slottene er fra dem til Faraj, og slottet er en konge av konger som når kongene fra godt til ondt, den som ser som om han kom inn i slottet for næring og asketisme i sin religion, og den som ser en slott langt borte, reiser han fra sted til sted og kommandoen hans er forhøyet . Og den som ser at han har bygget en festning : Han vil beskytte sin flukt fra forbudte ting, sin rikdom og seg selv mot lidelse og ydmykelse . Hvis han ser at han har ødelagt festningen, huset eller palasset, er det korrupsjonen i hans religion og hans verdslige liv, eller hans kones død . Og den som ser at han er i et slott, en by eller en festning, han vil bli velsignet med godhet, erindring og asketisme i sin religion. Hvis han ser en person sitte i god ære, forbereder han en bror, president eller foreldre til å flykte med ham . Og det ble sagt : Fortet er en befestet mann som ingen kan takle . Den som ser det på lang avstand, det er en høyde som han nevnte, forsterker skjeden sin, og den som ser at den er festet til en festning fra innsiden eller utsiden av den, det vil og hans tilstand i hans religion . Og det ble sagt hvem som at han var befestet i Nasr slott . Når det gjelder tegnet : Den som ser at det er på et tårn eller i det, skal han dø, og det er ikke noe godt i det, for Gud den allmektige sier : “ Uansett hvor du er, overgår døden deg, og hvis du er i konstruerte tårn . ”…

…Eselet : personen finner det slik han ser det fett eller avmagret, og hvis eselet er stort reiste det det, og hvis det er godt vandret, er det verdens fordel, og hvis det er vakkert, er det skjønnhet for eieren, og hvis den er hvit, er den religionens eier og dens prakt, og hvis den er liten, er den eierens fattigdom . Og fett er eiers eiendom, og hvis det er svart, er det sypress og suverenitet, og det er konge, ære, prestisje og makt . Og grønt er troende og religion . Ibn Sirin foretrakk esel fremfor andre dyr, og valgte løver fra dem . Og eselsadelen ble født i herligheten . Og lengden på hans skyld, overlevelsen av hans stat i hans hindring . Og et esels død indikerer at eieren døde . Og eselet gravde ut grunnlaget for pengene sine, og det ble sagt at den som dør eselet, pengene hans vil være borte, ellers blir forbindelsen hans avbrutt, eller rytterne faller, eller han dro, eller hans tjener som serverte ham døde, eller hans far eller bestefar som serverte ham døde, ellers døde, solgte ham eller reiste hans herre som var under ham . Hvis det var en kvinne, skilt mannen hennes seg fra henne, døde på hennes vegne eller reiste fra hennes sted . Når det gjelder eselet som ikke kjenner sin Herre, hvis det ikke lenger er på hodet, er det en uvitende mann eller en vantro, for hans stemme, fordi Gud den allmektige sier : ~Han fornekter lydene .~ Og det indikerer og jøden, for den allmektige sa : ~ Som et esel bærer bøker .~ Hvis han boblet over moskeen eller på minareten, kalte han en vantro til sin vantro og innoverte til sin kjetteri . Og hvis kallet til bønn for islam, omfavnet en ikke-troende islam og ba om sannheten, og det var et tegn og en leksjon i den . Og den som ser at han har esler, vil han følge et uvitende folk, for den allmektige sier : ~Som om de var rødlige .~ Og den som rir på et esel eller går med det, går med god enighet, bestefaren er enig, er god . Og den som spiser eselkjøtt, han vil få penger og bestemor . Hvis han ser at eselet hans ikke går bortsett fra ved å bli slått, blir han fratatt og blir ikke matet bortsett fra ved bønn . Og hvis eselet hans kommer æret inn i huset hans, er han bestefaren, og han vil vende seg til ham med godhet over essensen av det den bærer . Og den som ser eselet forvandlet til et muldyr, da skal hans næring være av myndighet . Hvis han fyller sju år, er bestefaren og levebrødet hans fra en urettferdig hersker. Hvis han blir til en vær, er bestefaren fra ære eller diskriminering . Og den som ser at han bar sitt esel, er det en kraft som Gud den allmektige skjenker sin bestefar slik at han kan undre seg over ham . Og den som hører hovene til dyr som faller i løpet av runden uten å se dem, det er regn og strøm . Eselet for den reisende er bedre med treghet, og reiseforholdene hans vil være like mye som eselet hans . Og fra å samle eseløkk vil pengene hans øke . Den som kjempet med et esel, noen av dets slektninger døde . Den som gifter seg med et sterkt esel mot sin bestefar . Og den som ser på at et esel har sex med ham, han har skaffet seg rikdom og skjønnhet som ikke kan beskrives på grunn av dets overflod . Det lydige eselet vil vekke eieren for godt, penger og flytting . Og den som eier et esel eller bundet det og førte det inn i huset sitt, Gud vil føre til alt godt og overlevere det til dem som er, og hvis det blir æret, er det bedre . Og den som slakter eselet sitt, er fattig, og hvis eselet er for noen andre, blir han avskåret fra det, det blir avskåret mellom det og dets eier, dets navn eller dets motstykke . Og den som kjøper et esel og betaler dirham for det, han vil ha bedre ord . Hvis han ser at han har bind for øynene, har han penger som han ikke vet hvor det er . Og ingenting hates av eselet, bortsett fra stemmen, og det er opprinnelsen til mannens bestefar og lykken ….

…Og den som ser de vantro komme inn i ham i huset hans, blir de tolket av fiender av indignert ulykke, og deres mengde av det er like mye som de blir i huset hans, og den som ser en av de vantro fanger ham, han vil bli hardt rammet av dem og den som ser at han er et gissel hos dem eller pantsetter seg selv, har han skaffet seg mange synder mens han er en pant, og den som ser at han er en vantro, da gikk han inn i islam, fordi det mandat, på to måter, hans anerkjennelse av velsignelsen etter dens utroskap og tidenes nærhet, og den blir sannheten. Det ble sagt at den som at han hadde blitt en vantro, indikerer sin tendens til vantro, og den som at en polyteist kom inn i paradiset eller ba mot qiblah eller takket Gud eller gikk inn i en festning, det indikerer hans islam og den som en kristen, da han er seirende over motstanderen hvis han har krangel med noen, og den som ser en kristen muslim, konverterer han raskt eller dør raskere, og den som ser som om han har blitt kristen, vil han arve sin onkel eller sin mors tante hvis han er fra rettferdighetens folk, og hvis han er blant det korrupte folket, skal han bli bedt om å ikke tro på den allmektiges velsignelser og den som ser at han har blitt en munk, for han er en innovatør som er overdreven i sin kjetteri, og noen av dem sa at den som at han hadde blitt en munk og var blant de prostituerte, tolket han med rikelig ærbødighet og frykt for den allmektige Gud, og det ble sagt at munkens syn tolkes av en utspekulert mann som er en forræderisk innovatør og den som ser at han har blitt en jøde, følger deretter kjetteriets vei og den som ser en gruppe jøder han omvender seg til den allmektige Gud og den som ser en eneste jøde. Dette tolkes av veiledning, og det ble sagt at den som at han hadde blitt jøde, skulle arve sin onkel eller sin tante, og den som Magi, tolket han ved å komplisere saken og stramme dem….

…Og den som ser at englene hilser på ham, Gud vil gi ham innsikt i sitt liv og forsegle ham med det gode . Det ble fortalt at Shmuel, jøden, en kjøpmann, så i søvne og var på reise, som om engler ba på ham, han spurte en forbipasserende og sa at du går inn i Guds religion og loven om Hans sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, fordi Gud den allmektige sa : ~ Han er den som ber på deg og hans engler for å føre deg ut av mørket .~ han omfavnet islam, og Gud ledet ham, og årsaken til at han konverterte til islam var at han en fattig mann skyldt en fiende han søkte ….

…Den medfølende faren og den edle sjeiken forlot ikke sønnen sin på det øde, ødemarkede stedet i ørkenen Mekka , uten å lengte etter ham og huske ham , og uten å besøke ham fra tid til annen , og på et av disse besøkene , og gutten hadde vokst opp og beveget seg , tolererte han det faren gjorde i jakten og arbeidet , meningen fra Hebron – fred være med ham – at han ble befalt å slakte denne sønnen av sin sønn , og når Guds profeter sov i deres øyne og ikke sove i deres hjerter , da (den visjonen av profetene er åpenbaring ), og det er derfor Hebron fast bestemt på å gjennomføre kommando av sin Herre , og han ikke overgir ham for denne bestemmelsen , at Ismael er alene , og at han ble velsignet Sheikh stor , på åtti – seks år gammel leder av alder , og etter å ha blitt håpet for år og for år , til tross for alt dette , har Khalil Gud bestemt på å oppnå det som er gjort , er troen på trofaste , og overgivelse av muslim s til Gud alene , viser den ultimate lydighet og samsvar med rekkefølgen på Gud , er dette islam spesielt , siden islam er lydighet og etterlevelse av Gud , som er den første religion og andre , og dette har blitt beskrevet Gud – den Allmektige – dette og sa den allmektige ( dette er en plage vist ) fra Surat Avat vers 106 at Hebron, men utsikten som viser dette, er for at sønnen skal være snillere mot sitt hjerte og lettere for ham å ta ham med makt og slakte ham med makt . La oss lese disse sjenerøse versene (og han sa at jeg går til min Herre , de vil veilede meg , Herre gi meg fra de rettferdige , vi forkynte for ham en gutt som er haleem , og da han nådde med ham sa jeg , min far sa at jeg i en drøm ser at jeg slakter deg , se hva du ser . Han sa: Far, gjør det du er befalt , du vil finne meg, hvis Gud vil, fra pasienten. , når de ble muslim og en bakke til pannen , og Nadenah at O Abraham visjon har ratifisert Sannelig vel Ndza velgjørere , er dette en svøpe vist , og Vdenah stort mannefall , og vi forlot den i andre , fred på Abraham , vel som belønner Vi velgjørere , han var en av våre trofaste , og vi ga Isak en rettferdig profet )….

…Når det gjelder al-Ma’idah : Det ble fortalt at noen av dem som om det ble hørt en telefon som hørte hans stemme og ikke hans person resitere dette verset : ” O Gud, vår Herre, før ned et bord over oss fra himmelen . ” Han fortalte om synet hans på krysset, og han sa : Du er i vanskeligheter og ber til Gud den Allmektige for lettelse og letthet, og han vil svare deg . Det var som han sa . Uttrykkene var forskjellige i tolkningen av tabellen. Noen av dem sa at bordet var en hederlig og sjenerøs mann, og å sitte på det var hans selskap, og å spise av det ville ha nytte av det . Hvis det er menn med ham ved bordet, frustrerer han et folk med glede, og mellom ham og dem er det uenighet om å leve for ham, og de mange rene fluffene og god mat på bordet er bevis på deres stor hengivenhet, og noen av dem sa at bordet er religion . Det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, i går så jeg en grønn plen med dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg , Guds sendebud, du reiste deg til den syvende og ba om det og kalte folk til bordet . Han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når det gjelder bordet, islam og den grønne plenen er himmelen, og prekestolen er syv grader, forble verden syv tusen år, hvorav seks tusen år gikk, og Jeg ble syv . Og appellen, jeg inviterer skapelsen til himmelen og islam . Og noen av dem sa : Al-Ma’idah er et råd om det som trenger hjelpere fra en bybygning eller en landsbybygning . Og noen av dem sa at bordet er en manns kvinne . Og han sa at noen av dem ut som om de spiste ved et bord . Hver gang han rakte hånden ut mot den, kom hånden til en blond hund ut under bordet, og han spiste med ham . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis ditt syn er sant, vil en ung Saqlabah- gutt dele med deg din kone . Han lette etter saken og fant den som han sa . Og hvis han ser brød spredt på bordet, vises en fiende for ham . Og hvis han at han spiste av det, ville det oppstå en tvist mellom ham og hans fiende, ifølge noen uttrykkers ordtak . Og det ble sagt at han spiste ved bordet, han spiste mye mer enn sin vane å like det, dette indikerer lengden på livet hans like mye som han spiste . Og hvis han at bordet var hevet, ville han ha gått tom for livet . Og det ble sagt at hvis han ser en eller to farger av mat på bordet, er det bestemmelse at han kan nå . Og til barna hans, basert på hva den allmektige sa: ~ Bring ned et bord fra himmelen til oss .~ Og det ble sagt at bordet er en bytte i fare, og at byttet har gått bort . Det ble sagt at det var maten og livsoppholdet til dem som hadde og spiste av det . Hvis det er på henne alene, blir det ikke bestridt . Og hvis hun hadde noen andre, var det brødrene som var involvert . Og den hyppige flagringen av deres kjærlighet, og mangelen på deres mangel på kjærlighet . Et brød av kjærlighet er Sunnah, og hvis han ser at han sprer mat, er det hans tilsidesettelse av Guds allmektige nåde . Og Mamlouk som om herrens bord hadde gått ut og flyktet mens dyret stakk av. Da hun kom til døren, ble hun knust, han foreslo for ham at kona til hans herre hadde dødd fra den dagen og ødelagt alt hun hadde, og det var en plikt, fordi han bordet som han ble servert på. var ødelagt . Når det gjelder turen : en flott reise som oppnår kapasitet i den, og det ble sagt at det er en reise til en konge av stor betydning, og får kapasitet og komfort for de som finner det, fordi det er mineralet av mat og spising ….

…Glass : Uansett hva som er laget av det, bæres det av forfengelighet og knuses med penger . Og konvolutten til ham er et kar, en kone, en tjener eller andre kvinner . Og hans overflod hjemme er en indikasjon på at kvinner samles på godt og vondt . Når det gjelder løkken : Den som klamrer seg til et håndtak eller legger hånden i det, hvis han er en vantro, omfavner islam og holder seg til det mest pålitelige håndtaket, og hvis han våkner med hånden i den, vil han dø i islam . Og indikerer selskapets verden og jobber med vitenskap og bok ….

…Al-Sadr Utvidelsen av brystet og dets godhet i en drøm er bevis på den vantro i hans islam, og det er for ulydige å omvende seg og lindre lydighet, og indikerer tilrettelegging av det vanskelige . Kanskje indikerte Hassan al-Sadr altruisme . Al-Sadr kan referere til kunnskap, penger, veiledning eller villfarelse han skjuler hos ham . Al-Sadr er gjest, kone eller stilling . Og tetthet i brystet . Hvis min dhimmi ser at brystet er tett, vil han miste pengene sine . Og det ble sagt : Brystets kapasitet er generøs og tettheten er gjerrig . Han følte : at brystet hans snudde en stein, det ville være grovt . Bredden på brystet indikerer og urettferdighet, og brystet er stedet for bekymring og glede, den som brystet bredt, vil være fornøyd, og den som brystet smalt, han vil få nød og villfarelse . Og det ble sagt : hans utvidelse av islam og hans innsnevring av tyranni . Og hvis en vantro ser brystet, blir han muslim og tjener på sin handel . Og den som smerte i brystet, han syndet og ble straffet for sin synd, og det ble sagt : Han er ekstravagant i lydighet mot den allmektige Gud . Og hvis en mann ser to bryster i brystet, gifter han seg hvis han er sølibat, eller hvis han er forelsket, blir forholdet hans klart ….