…Et jordskjelv Hvis du ser et jordskjelv eller føler et jordskjelv i drømmen din, indikerer dette arbeidsfeil og en stor ulykke som følge av forstyrrelser og kriger mellom nasjoner ….

Og den som ser at jorden rystet eller slo den, mister den, så er det en ulykke som kommer ned over det landet, og den som ser at jorden har falt til side og svelget den, og hvis han er fra ondskapens folk, er det en straff for ham eller en fjern reise er redd for ikke å komme tilbake fra ham

…Et jordskjelv er i en drøm en frykt for autoritet . Og det ble sagt : Et jordskjelv er en ulykke som skjer av den største kongen, og hvis den er generell, er ulykken generell . Hvis synet av et fjell ristet eller ristet, eller fjernet seg fra stedet, og deretter bosatte seg på stedet, er det herredømmet til dette stedet . Og den som ser et land som har ristet og en sekte er ødelagt i det og en annen gruppe blir levert, da ville sultanen komme ned det landet og torturere dets folk . Det ble sagt : Det indikerer alvorlig sykdom . Og hvis jordskjelvet rammer et land, undertrykker kongen undersåtterne sine . Og den som ser jorden rystes, og himmelen blir forstyrret, da vil folket i byen bli straffet med myndighet, og de vil lide sykdom og sykdom i seg selv og sin rikdom . Og hvis en person ser at jorden beveger seg i en drøm, indikerer det visjonærens bevegelse og liv . Og den som ser at jorden har rystet, så er det en ulykke som påvirker landet fra dets autoritet, eller at regionen er utsatt for gresshopper, hagl, tørke eller stor frykt . Og hvis du ser et jordskjelv i en drøm, indikerer det panikk, frykt og urovekkende nyheter . Og hvis en gravid kvinne så henne, fødte hun . Jordskjelvet kan indikere at mennesker er forstyrret, og hvis veggene kollapser, vil det oppstå en reell død, og det kan indikere at den som søker er døende . Og vibrasjonen i det tørre landet er bevis på dets anbefaling og vekst ved dyrking . Kanskje indikerte det at de døde ble gjenopplivet . Jordskjelvet indikerer reise til sjøs, eller dans og glede, eller forstyrrelse av reise på sjøen . Kanskje jordskjelvet tydet på ektemannenes nød . Hvis jordskjelvet var i en frukthage, antydet det overflod av planter og overflod av sommerfrukter, og det indikerte oppstanden fra landsbyens folk . Hvis han så henne i en drøm, og visjonen var i mai, indikerer det en kamp som foregår mellom mennesker og kontinuerlig strid . Og hvis han så det i en drøm, og visjonen var i juni, var det et bevis på ødeleggelse av de ugudelige, og hvis det var dagtid, indikerte det fornyelsen av de lærdes stillinger . Hvis han så henne og det var i juli, indikerte det at en stor mann døde . Og hvis han så det og det var i august, indikerte det at en fiende kom til det landet . Og hvis han så det og det var i september, indikerer det en merkelig mann som kommer til det landet, og han får smerter som vil bli fulgt av døden . Hvis han så henne og det var i oktober, indikerer det sykdommen og sikkerheten til gravide kvinner . Hvis han så henne og det var i november, indikerer det at gravide kvinner falt . Hvis han så det, og det var i desember, indikerte det forekomsten av alvorlig sykdom og død med sikkerhet fra fienden . Hvis han så henne, og det var i januar, indikerte det ungdommens død . Hvis han så henne og det var i februar, tydet det på sult og fall av gravide kvinner . Og hvis han så det og det var i mars, var det bevis på velstand ….

…Al-Wind : betegner autoriteten i seg selv for sin makt og autoritet over skapningene uten dem, med deres fordel og skade . Kanskje det angav kongen av sultanen, hans soldater, hans ordre, hans ulykker, hans tjenere og hans assistenter, og hun var en tjener for Salomo, fred være med ham . Kanskje indikerte det plager, skadedyr og skadedyr fordi de skjedde da de raset, og de mange trærne som falt og druknet fra skip i dem, spesielt hvis det var en veps, og fordi det var vinden som gikk til grunne, kom den tilbake med den , og fordi det er en vind som ikke pollinerer . Og kanskje indikerte vinden fruktbarhet, levebrød, seier, seier og gode nyheter, fordi Gud den allmektige sender dem gjennom hendene på Hans barmhjertighet og skåner skip som kjører etter hans befaling, så hva med dem hvis de kommer fra pollenvind, når de kommer tilbake fra dem fra plantens og fruktens godhet, som er guttedag og han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa. : ~Jeg erobret ungdom og omkom . Han kom tilbake med hornet .~ Og araberne kaller aksept for guttedag fordi det tilsvarer vepsen, og hvis aksept og hornet ikke ble utledet, bortsett fra ved navn, er det tilstrekkelig . Kanskje indikerer vinden sykdommer og sykdommer og raseri hos mennesker, som forkjølelse og hodepine, og blant dem er det folk sier om at dette er en rasende vind, fordi det er en sykdom skapt av Gud den allmektige når en vind blåser og luft skiftes. eller atskilt . Den som ser en vind som bærer den og bærer den uten frykt, frykt, mørke eller tåke, så eier han mennesker hvis det er passende for ham å gjøre det, eller han går over dem og de gjør narr av hans tjeneste med ære, eller han reiser i havet intakt hvis han er fra folket i den eller som håper ham, eller hans industri blir brukt hvis den var treg . Eller under ham en vind som bærer ham og løfter ham, og gir næring hvis han er fattig, og hvis han løfter den opp og går med den, blir den dratt bort og han er redd og forferdelig angst . Eller det hadde mørke, støv, forstyrrelse og sans, og hvis det var i et skip, ble det skadet av det, og hvis det var i en sykdom, økte det av det, ellers vil det bli rammet av jordskjelv og ulykker, eller det vil gå ut i den, eller sultanens eller herskerens kommando ender i den til det han nådde i en drøm . Hvis ikke noe av det ble rammet av en støvete oppvigling med vind og forstyrrende jordskjelv . Hvis han i så fall ser vinden rive trær og ødelegge vegger, eller flyge mennesker, dyr eller mat, så er det en generell plage blant mennesker, enten en pest, et sverd, en oppstandelse, et raid, en fangenskap, en affære , en urettferdighet og lignende . Hvis den generelle vinden var stille eller fra pollenvind, så hvis folket var i urettferdighet, nød, epidemi eller beleiret av en fiende, endret forholdene deres, deres saker flyttet og deres bekymringer ble lettet . Giftvind er varme sykdommer . Og vinden med gult er en sykdom, og vinden med torden er urettferdig kraft med styrke . Og den som bar vinden fra et sted til et annet, han traff en hersker eller reiste en reise hvorfra han ikke kom tilbake, for Gud den allmektige sa : ~ Ellers vil vinden falle med den på et sted langt borte .~ Vindens fall på en by eller hær, og hvis de var i krig, omkom de, og den myke og klare vinden er god og velsignelse, og den stormfulle vinden er sultanens undertrykkelse, og vinden med støv er et tegn på krig ….

…Når det gjelder knusing og jordskjelv : Den som så et land som ristet, og en gruppe av det ble herjet, og en gruppe ble utfridd, da ville sultanen komme ned det landet og pine folket, og det ble sagt at det var en alvorlig sykdom , og hvis han så et fjell av fjellene riste , skjelve eller forsvinne, så avgjorde han sin avgjørelse, da plaget myndighetene eller dets store rammet dem hardt. Det er alvorlig, og dette vil gå bort fra dem like mye som det har skjedd dem, og jordskjelvet hvis det kommer ned, fordi kongen undertrykker undersåtterne sine eller faller inn i ham med strid eller sykdommer, og den som hører disse skyene, han vil falle inn i folket i den regionen av strid, fiendskap og tap, og noen av dem sa : Formørkelse og jordskjelv, et dårlig bevis for alle mennesker og deres ødeleggelse og ødeleggelse deres eiendeler, og hvis en person ser jorden som bevegelig, er det bevis på visjonærens bevegelse og hans liv . Når det gjelder den som ser at han har blitt forkjølet, er det fattigdom . Og hvis den blir brent med ild eller en galakse eller røyk, mangler den jakten på sultanens arbeid, og det er farlig og forferdelig . Og hvis det som brukes som ild, brenner, så gjør det sultanens arbeid . Hvis det er et kull, søker han penger til et foreldreløst barn . Og hvis den er tent med røyk, så kaster den seg i forferdelse, og noen av dem sa : Kulden er en kald reaksjon, og det indikerer hos den reisende at hans reise ikke er fullført, og hans saker er kalde . Og tåke er en tvetydig sak og lidelse, og en dag med skyer er nød og nød ….

…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

…Den som i en drøm ser at han har kommet inn i en by fra Al-Madaen, er trygg fra det han frykter . Og Ibn Sirin, må den allmektige Gud være nådig med ham, elsket å komme inn i byene, og han likte ikke å forlate dem, fordi Gud den allmektige sa : ( Så han gikk ut fra dem i frykt og ventet. Han sa : Herre, frels meg fra de urettferdige menneskene ). Og det ble sagt : Byen uttrykkes av en kunnskapsmann , for han, fred være med ham, sa : ( Jeg er kunnskapens by og jeg er ved porten til den ). Og den som kommer inn i en by og finner den i ruiner, lærde har mistet den . Og det ble sagt : Byen er kongens død eller hans undertrykkelse i den . I enhver by som sees og det ikke er autoritet i den, er maten overpriset i den . Den kjente byen er verden og den ukjente er det hinsidige . Og den som så en by ødelagt, religionen til folket er borte . Menneskets by som tilskrives sin far uttrykkes av faren, så den som så at en by ble ødelagt av jordskjelv, hans far døde av drap . Og den som ser at han er i landet Øvre Egypt, hans levebrød vil være urolig og elendig, ellers vil hans tillit øke . Og den som så at i Nubia ville han få en velsignelse . Og hvem så at i Abessinia, reduserte prestisjen hans . Og den som ser at han er i Egypt, velsigner Gud sitt liv og forlenger sitt liv . Og den som ser at han er i landet El-Arish, det gode vil være rikelig . Og den som så at han tapte pengene sine i Konstantinopel . Og den som ser at han er i Jerusalem og Tur Sinai-fjellet, dette er et år foran ham . Den som ser at han er i Betlehem, hans soliditet vil øke og hans religion vil bli styrket . Og den som så at han var i landene i øst, han ville bli god . Den som så at han hadde tilsyn med Bagdad, kom til herskeren fordi Bagdad var hjemmet til imamen . Og den som ser at han er i Jordan, han vil motta en reise eller ydmykelse . Og den som ser at han er i Damaskus, Gud vil sørge for ham . Den som tror at han er i romernes land, så har han tillit til den allmektige Gud, så vel som landene til armenerne . Og den som ser at han er i Frankenes land, hans hjerte blir blind . Og den som ser at han er i de ikke-arabernes land, han lærer uhøflighet . Den som ser at han er i landet India og erobrer sine fiender og erobrer sin misunnelse . Og den som ser at han er i ruiner, han vil bli rammet av et folk som ikke har makt over dem . Og den som ser at han er i saltet eller svovelaktig land, han vil bli syk . Og landet er en ed, fordi Gud den allmektige sier : ( Jeg sverger ikke ved dette landet ). Landet er trygt fra frykt . Kanskje indikerte landet i en drøm omvendelse og tilgivelse . Regionen kan referere til hans hersker, autoritet, hersker eller lærd . Hvis en person eide et land i en drøm, oppnådde han en konge eller vergemål, og hvis han var sølibat, giftet han seg, eller en syk person ble kurert av sykdommen, eller en utro som angret, eller en tapt mann, ble han veiledet . Og å se de døde i en drøm i en by kan ha vært i himmelen, akkurat som om han ble sett i en landsby, indikerer at han er i helvete for at folket skal lide og deres elendighet . Hvis byen har et navn for Saleh, for eksempel Sana’a, som betegner fabrikasjonen, eller Dhofar fra fiendens seier, og hemmeligheten til den som ser er av glede . Og den som forlater en synder, han vil bli frelst fra en synder . Og portene til den velkjente byen er dens guvernører, herskere og vakter . Og den som ser at han er i en ukjent by, det er det rettferdige tegn . Og den som så bymuren revet, dens arbeider døde eller ble avskjediget fra sitt arbeid . Og den som så at han hadde et hakk i bymuren til en løve, strøm eller tyv kom inn i Medina, svekket islamsk kommando i den, eller blokkerte markedet for kunnskap . Se også The Village ….

…Øde indikerer i en drøm spredning av familien og deres død . Ødeleggelsen av byen indikerer kongens død, eller hans undertrykkelse, akkurat som kongens død indikerer ødeleggelsen av byen . Og den som ser seg selv i ruiner, han vil bli rammet av oppstår som de ikke kan ha . Og den som ser at en by er ødelagt av jordskjelv eller noe annet, han skal dømmes til døden . Og den som ser en velstående landsby ødelagt, og gårdene dens blir forstyrret, så råder veiledning eller ulykke dens eiere, og hvis han ser den full av kraft, er det rettferdigheten til dets folks religion . Og den som ser verden ødelagt fra gårder og boliger, og han ser seg selv i ruiner, med en god form for klær og båter, så er han en verden som vil føre den på villspor . Og den som ser veggene i huset ødelagt av en strøm, så er det hans kones død . Og den som ser at huset hans har falt på det, og det er støv, da er det meslinger . Kanskje fallet på taket var en katastrofe . Og den som ser ødeleggelse, han vil komme tilbake til en sann bygning, for det er godhet i religionens eier, og hans retur fra feil til veiledning . Og den som ser noe fra huset sitt, palasset eller huset hans faller inn, og han er fraværende, da skal han betale det . Og hvis vinden river et hus ned, så er det døden på stedet av en urettferdig hersker . Og den som ser at han ødelegger et hus eller eldgamle strukturer, da vil ondskapen ramme ham . Og den som ser at huset hans har kollapset mot ham, og noen av dem har kollapset, så dør en person i det, eller en ulykke eller en forferdelig ulykke rammer eieren . Hvis en kvinne ser at taket på huset hennes har kollapset, er det ektemannens død . Og den som ser at sylinderen i huset hans er ødelagt eller ødelagt, så vil han eller noen av hans familie som er elsket av ham, dø, så vel som hvert brudd eller riving av et hus eller en mur er en ulykke . Og hvis Sultan så at huset hans var ødelagt, ville det fjernet ham uansett ….

…Medina : indikerer sitt folk og dets innbyggere, og indikerer møtet og større masse, sikkerhet og befestning, for da Moses kom inn i Middin, sa Shuaib til ham : Ikke vær redd, jeg overlevde, og kanskje landsbyen indikerer verden, og byen indikerer det hinsidige, fordi dens lykke er viktigere, og befolkningen er jevnere, og boligene er større . Og byen kan referere til verden, og landsbyen til fjellet, fordi den er fremtredende og isolert fra den med uaktsomhet fra folket . Kanskje den kjente byen antydet verdens bolig og den ukjente byen i det hinsidige . Kanskje den vakre ukjente byen betegner paradis, og den forhatte sorte landsbyen i brann, på grunn av lykke fra folket i byene og elendigheten til folket i Mour . Hvis en person flytter i søvnen fra en ukjent landsby til en by også, se på tilstanden hans. Hvis han er en vantro, blir han muslim, og hvis han er en synd, angrer han, og hvis han er god, fattig og foraktet, så er han rik og stolt, og hvis han er med sin godhet av frykt for sikkerhet, og hvis eieren av en hemmelighet er gift, og hvis han er med sin godhet, en syk mann, døde han, og hvis det var for en død person, har tilstanden endret seg og huset hans har endret seg, men det er to hjem, ett hvorav er bedre enn den andre, så den som flytter fra det stygge huset til den vakre gode gjerningen, slapp fra ilden og gikk inn i himmelen, hvis Gud ville . Men som kom ut fra byen til landsbyen uidentifisert, i motsetning til den første, men ble Marovin ansett som deres navn og Jawaharhama, vil herske for flyttede betydninger, slik som utsiden av Bagaah til byen Egypt, konkluderer det fra punk av spørsmål og sikre hans frykt, verset : ~ Gå inn i Egypt, hvis Gud vil, Amenin .~ Hvis hans avgang var fra hemmeligheten til den som så til Khurasan, flyttet han lykkelig til en dårlig tid, hans tid var kommet . Likeledes utsiden fra Mahdia og indre til Sousse, utenfor Huda og rett til ondskap og korrupsjon, på denne måten og dens konsekvenser i alle kjente landsbyer og byer . Når det gjelder de velkjente portene til byen, deres verger eller deres herskere og de som vokter og bevarer dem . Når det gjelder dens rolle, er dets folk blant høvdingene og de eldste i lokaliteten, og hver vei er indikativ for de som grenser til den, og de som trengs av folket i denne lokaliteten i sine oppgaver og saker, og deres ulykker vil bli returnert fra dem med sin fortjeneste og autoritet, eller med hans kunnskap og penger . Noen av dem sa : Medina er en mann med kunnskap, hvis du ser det på lang avstand, og det ble sagt : Medina er en religion, og å forlate Medina er frykt, fordi Gud den allmektige sa : “ Han gikk ut fra den i frykt og venter på . ”Og å komme inn i Medina er en forsoning mellom ham og folket, de kaller ham til sannheten. Gud den allmektige sa : ~ Gå inn i all fred ~ , byen, byen så at årgangen, har ødelagt den viser gammel eller født der en lærd eller imam, skjer der from og Nasca . Og den som så at han hadde kommet inn i et land og så en ødelagt by som ikke hadde murer, bygninger eller monumenter, for hvis det på den dagen var lærde som døde og gikk og studerte, og ingen av dem eller deres avkom ble igjen, og hvis han så at han eldet seg, da ville bli født av etterkommerne til de gjenværende forskerne, vil en sønn dukke opp i ham. disse forskerne, og så byen eller de ledige landene i sultanen, matvareprisen gikk til ekstremer der, den så en by eller et land ubefruktet god beplantning , det er bedre om folket, og sa noen av dem : Hvis byene er stille, er de i fruktbar om natten på sult, og i fruktbarhet er en guide til fruktbarhet . Det er bedre for en person å se de rike og fruktbare byer, for de indikerer en høy og fruktbar by, og hvis han ser lite fertil familie, indikerer familien mangelen på godhet, og menneskets by indikerer fedrene, for eksempel : at en mann så ut som om byen hans hadde falt fra jordskjelv, så han dømte sin far til døden . Og fortalt at Kie var med det Koutaiba gikk fra vanning til Khorasan, han så Wakee i en drøm som å rive Sharif, byen hans og sprengte , spurte han krysset, sa han : tilsynet med fallet Jaham på din hånd og Aosmon, var også ….

…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….

…Tank : Det kan tyde på jordskjelv eller krig, og den som syklet den ble med i slaget hvis han var soldat og hvis han ikke overvann motstanderne, eller hvis han gjennomgikk en verbal kamp med motstanderne, og det kan betegne møtet på skrekkene til noen ville eller giftige dyr ….