Kamel : Når det gjelder kameler, hvis de kommer inn i en by uten en enhet, eller går på en annen måte enn en hest, er det skyer og regn . Når det gjelder den som eier en kamel, beseirer han menn som er forutbestemt . En enkelt kamel er en mann, og hvis den er fra araberne, er den arabisk, og hvis den er en formue, så er den en ikke-arabisk, og svaret på den er en reisende, en sjeik, en eunuk eller en kjent mann . Kanskje indikerte kamel Satan, da det ble rapportert at Satan var på topp . Kanskje indikerte det døden på grunn av hans høytidelighet og redningen for hans skapelse, og fordi han ber til sine kjære til fjerne steder . Og kanskje antydet han den uvitende, hykleriske mannen, for å si til Den Høyeste : ~ De er ikke annet enn sauer .~ Og det indikerer graviditeten til en pasient . Kanskje han antydet skipet, fordi kameler er skip på land . Det indikerer tristhet når profeten, fred og velsignelser er over ham, sa: ~Å ri på en kamel er sorg og berømmelse .~ Hvis pasienten så at han kjørte på en kamel for å reise, døde han, og det var hans kiste og berømmelse . Og den som rir på en kamel og er sunn, han reiser, med mindre han kjører den midt i byen eller ser ham ikke gå med den, for han vil oppleve sorg mens han hindrer ham i å komme seg opp på bakken, som inneslutning og sykdom på grunn av jordens avstand fra ham, og berømmelse : hvis han ser at opprør mot autoritet eller skapelse vil utholde over kongene, blir han tatt og omkommet, spesielt hvis det er noe som legger til hans velkjente klær, med mindre han legger den på en bærende eller en båre, for han kan søke hjelp fra en diger mann eller være i stand til det . Hvis kneet hans er en kvinne som ikke har en mann, er hun gift, og hvis mannen hennes er fraværende, vil han ta det før henne, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer ondskap og skandaler, for hun er kjent for det blant mennesker . Når det gjelder den som så en kamel som kom inn i halsen, vannet eller redskapet , så er han en jinn som kommer inn i den, eller den som indikerer at fartøyet fra familien og tjenerne hans kommer inn . Og den som ser en kamel lemlestet i et hus, da dør husets herre hvis han er syk, eller hans tjener, tjener eller overordnede dør, spesielt hvis hans kjøtt er atskilt og hans bein er atskilt, dette er hans arv . Og hvis han slaktet ham for å spise den, og det ikke er noen syk, er det et lagerhus som han åpner, eller en endring som tillater ham å få sin bounty . Men hvis kamelen er midt i byen eller blant en gruppe mennesker, er det en mann med en kjøl som blir drept eller dør . Hvis han ble slaktet, så ble han gjort urett, og hvis han ble slaktet i live, var hans autoritet borte eller fjernet fra ham, eller han tok pengene hans, og den som så en kamel spise kjøtt eller søke rollen som mennesker, da spiser han av det fra hvert hus en ukjent spiser, så er det en epidemi som er i mennesker, og hvis han jager dem, så er det en hersker eller en fiende Eller en strøm som skader mennesker, så den som bryter den, bryter et medlem av den , eller spiser det, vil han bli skadet i så mye som han har mottatt . I tillegg til elefanten, sjiraffen og strutsen i dette ansiktet . Et kameltog om vinteren er en slepeguide . Det ble sagt at det å ri på en arabisk kamel er en pilegrimsreise, og den som faller av en kamel, vil bli fattig . Og fra spydet hans en syk kamel . Og den som ble fanget på en kamel, han ble rammet av penger og sorg, og det kranglet mellom ham og en mann . Eden så ut som om han var hard mot ham, bedrøvet av en sterk fiende . Hvis han tar kamelkroken og fører den til et kjent sted, betegner det en ødeleggende mann til godhet . Og det ble sagt at kamelen drives av tøylene, et bevis på at noen høvdinger er underlagt den . Og den som pleier en gudfarskamel, vil få vergemål over araberne, og hvis det er Bakhatti over ikke-araberne, og den som ser som om han har tatt fra brønnene sine, vil han ha pengene igjen, og hvis han ser to kameler slåss , vil en krig finne sted mellom to store konger eller to menn . Og den som spiser et rått kamelhode, han vil baksnakke en stor mann . Å ri på en kamel for de som ser den, vil reise med den, og hvis han ser at han melker kameler, vil han slå forbudte penger . Og den som spiser kamelkjøtt, han blir syk . Og den som blir slått av kjøttet sitt uten å spise, får penger av den årsaken som kameler tilskrives i synet, og kamelskinn er arvestykker ….

…Når det gjelder kameler, den som ser at han kjører på en ukjent kamel, så reiser han nær, og det ble sagt at den som så at han kjørte på en kamel, ble det sagt at han ville slå en linjal, og hvis han var syk han døde, og hvis hun så ham en kvinne uten ektemann gift, og hvis mannen hennes reiste, kom han til henne, og den som så at han gikk av en kamel, så ble han syk og den som så at han kjempet hvis han så at han beseiret en kamel, så ville han undertrykke ham, han ville undertrykke ham, og hvis han så ved døren til huset hans, var han en lammer i den, så er han kisten hans, og den som ser at han kommer inn i en kamel fra et nødsted og ikke er i stand til å komme inn i det fra det, så er det en innovasjon. En kamel gir melk i moskeen, en duk eller en barnehage, for det er et fruktbart år. Og den som ser at noen mennesker har impregnert en kamel, vil lidelse komme over dem fra himmelen med deres umoral, og kamelen i tolkning kan være en kvinne. Hvis han ser at han har slått en kamel eller knærne, vil han gifte seg med en vellykket kvinne, og hvis han ser at han melker henne, vil han få penger fra en kvinne. Og den som ser at han spiser kjøttet fra en kamel eller kamel , så blir han syk og den som ser at han har mange kameler som eier det, så følger han et vergemål over folket, og hvis han ser at han melker det, vil han ha penger fra sultanen. Hvis det som melkes er blod, er det forbudte penger eller kjære, så er det tillatt, og den som ser en kamel som kommer inn i en landsby eller land Kameler er ukjente, så de kommer inn på stedet som en fiende, strøm eller sykdom Og den som ser en kamel eller annen kameltramping, vil han bli rammet av nød, frykt og ydmykelse, og hvis han ser at han har slått fra kamelskinn, vil han bli truffet med penger…

…Å spise ham ble skadet så mye som han fikk . Og det ble sagt : Å ri på en arabisk kamel er en pilegrimsreise, hvis han tar kamelkroken og fører den til et kjent sted, så indikerer det en korrupt mann av godhet . Hvis han leder ham på en ukjent vei, vil han bli ledet av korrupsjon . Det ble sagt : Å lede en kamel med tøylene er bevis på at noen høvdinger ble underlagt den . Og den som så at han melket kameler, han slo penger fra en sultan, fordi melking med blod rammet forbudte penger . Og den som tror at han setter en kamel på et smalt sted, men den stillingen ikke er i stand til ham, så indikerer dette kjetteri . Og den som ser at en kamel behandler ham til frykt, alvorlighetsgrad og ydmykelse, selv om han er arbeider, vil han bli bøtelagt . Og den som ser at han slo fra kamelskinn, han vil slå penger . Å spise ham ble skadet så mye som han fikk . Det ble sagt : å ri på den arabiske kamelpilegrimsreisen , ta Bouktam kamelens rygg og førte til en kjent posisjon, det viser en korrupt mann på rettferdighet . Hvis han leder ham på en ukjent vei, vil han bli ledet av korrupsjon . Det ble sagt : Å lede en kamel med tøylene er bevis på at noen høvdinger ble underlagt den . Og den som så at han melket kameler, han slo penger fra en sultan, fordi melking med blod rammet forbudte penger . Og den som ser at han setter en kamel på et smalt sted, men den posisjonen ikke kan, så indikerer det kjetteri . Og den som ser at en kamel behandler ham til frykt, alvorlighetsgrad og ydmykelse, selv om han er arbeider, vil han bli bøtelagt . Og den som ser at han slo fra kamelskinn, han vil slå penger…

…Hun er en kvinne i en drøm . Og den som ser at han melker kamel, han vil gifte seg med en rettferdig kvinne, og hvis han er gift, har han en mannlig sønn, eller verge for staten der han samler zakat . Kamelkjøtt indikerer oppfyllelse av et løfte eller en ulykke eller sykdom eller levebrød . Og kjører på en kameljente . Og den som kamel dør, hans kone eller reisehelt, vil dø . Kanskje var kamel en kvinne med mange krangler . Og den som ser en kamel inn i en by, det er en prøvelse, fordi Gud den allmektige sier : ( Vi som sender en kamel, har prøvelse for dem, så vent på dem og vær tålmodig ). Den som bryter kamelen, angrer på det han handlet og fikk en ulykke, og den som eier en kamel, blir gift eller svigersønn eller eier et hus eller en jord . Hvis det melkes fra det annet enn melk, som blod og pus, var disse pengene forbudt . Og den som ser at en kamel er tapt eller stjålet, han forlater sin kone . Kamelen er en god kvinne, tålmodig med slit og bærende vekter . Hvis slaktet indikerer bekymringer og forfedre . En kamel i en drøm er et tre, et skip eller et palme . Og sen kamel og klyngen og kuppelen og båren . Alt det kvinnene . Og den som ser en kamel gi melk i moskeen eller i leiren, det er et fruktbart år . Se også setningene ….

…Og den som ser at han sitter på en kamel og har forvillet seg fra veien mens han kjører kamelen og ikke kjenner veien, så indikerer han og den som ser at han har funnet en kamel, indikerer ekteskap, og hvis kamel har en fraksjon med henne, da vil kvinnen få en sønn ….

…Og den som ser at han kjører en kamel opp ned, så begår han en umoralsk og en flammet kamel for sin reise der han er redd for å blokkere veien ….

…Og den som ser at hans kamel spiste en kamel, det indikerer at penger og en velsignelse er oppnådd fra autoritet, og et syn på kamelhud er en fordel, og det ble sagt at penger er fra en arv ….

…Og den som ser at det er en kamel, kamelkjøtt : eller en kamel, da vil han være syk . Hvis han ser at han slo fra kjøttet deres uten å spise det, treffer han penger på grunn av at kameler tilskrives ham i tolkningen ….

…Og den som ser en kamel hjemme hos ham, og hvis han er syk, uskyldig for sin sykdom, og hvis han har en tvist, slutter han den. Hvis ikke den som ser at en kamel er punktert i sitt hjem, vil den eldste i huset dø, og på samme måte hvis han ser det død ….

…Og den som ser en kamel komme inn på et sted, det tolkes med fitnah, fordi Gud den allmektige sier: ~Vi sender kamel er en prøvelse for dem .~…

…Og den som ser på døren til huset sitt en kamel fra et smalt sted, og det stedet ikke kan være i stand til det, så indikerer det ketteri fordi den allmektige sa, og de vil ikke komme inn i paradiset før kamel trer inn i skredderens gift ….

…Ibn Sirin sa at den som så at han kjørte på en kamel mens han var en fartsfylt sjåfør, dette indikerer at han reiser ….

…Og den som ser at hans kamel er blitt fordrevet, da vil det være en krangel mellom ham og hans kone ….

…Og den som ser at han er på en kamel mens han snurrer, det indikerer kontemplasjon, bekymring og sorg ….

…Og den som ser at han har stammet ned fra en kamel, det indikerer sykdom og helbredelse etter det ….

…Og den som ser at hodet hans er som hodet på en kamel, indikerer at han har begått det som ikke er tillatt for ham, og kanskje indikerer beroligelse, idioti og underkastelse til dem under ham ….

…Og det ble sagt at den som så at han hadde slått en kamel eller knærne, ville gifte seg med en uren kvinne, og melken hennes ville bli tolket som et resultat av at pengene ble rammet av kvinnene ….

…Og den som ser at kamelen forvandles mot ham, han vil bli plaget av sorg, og hvis en kvinne ser en kamel, blir mannen tolket for henne, og hvis hun er gift, så er han god i hennes rett, og hvis mannen hennes er reisende, vil han komme foran henne ….

…Og Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som ser at han kjører på en kamel, da vil han slå en fremmed sultana, og hvis han er syk, kan han dø .~…

…Og den som ser at en kamel har bitt den, det indikerer at det har skjedd en skade fra en mann med stor skjebne ….

…For en kamel : en hatefull mann, en reisende som flytter penger fra sted til sted, og det ble sagt at han er en fiende og eieren av forbudte penger . Marihøne : En skitten tung fiende ….

…Den grillede kamel : Det var uenighet om det, og noen av dem sa at hvis det var fett, så er det mye penger, og hvis det var lite, så lite penger og levebrød i tretthet . Noen av dem sa at den grillede kamelen er trygg fra frykt, og noen sa at den grillede kamelen er en sønn . Hvis han så at han spiste av det, ville han få en sønn som ville vokse opp og spise av sin egen fortjeneste . Og hvis han var moden, oppnådde sønnen god oppførsel, og hvis han ikke var moden, var han ikke en pose i arbeidet sitt . Og det ble sagt : Hvis grillen på markedet er en god nyhet . Hvis han ikke er moden, er han sorg fra sønnen . Og den som ser som om grillarmen snakket med ham, han vil flykte fra undergangen til historien om Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred i den forgiftede armen som talte til ham ….

…Melking er en bedragersk tolkning . Og melken av kamel er et arbeid på landet Bakhtiyeh, et arbeid på persernes land, som jobber i et år og instinkt . Hvis han melker det og det kommer ut med blod, så er det i hans kontroll, fordi melking er gift, så han samler inn forbudte penger . Hvis en kjøpmann melket det, fikk han tillatt levebrød og fortjeneste i sin handel, og verden kom til ham like mye som juret strømmet over ham, og pollenmelken er et instinkt i religionen ….

…Han sa at en person så at han bar en søt sesamkamel fra johannesbrødens herre mens han var på vei mot steinene, så han solgte dem og kjøpte dadler, og de ble spredt fra ham. Så bunnen av Al-Hodge ventet, og pengene ble bortkastet, og det var grunnen til at han ikke stemte, fordi Gud ønsket at han skulle avsløre sine visjoner ….

…Og den som ser at blod kom ut av kamelens kropp og søl fra det, det indikerer at lykke og nåde har skjedd ….

Og den som ser at han melker dem, så vil han slå penger fra en hersker, og hvis det er kjære, er det på to sider å få tillatte penger og slå en knute av å leve ….

…Daniel sa den rasende kamelen, en mann med stor skjebne ….

…Al-Kirmani sa at å skille kamelkjøtt tolkes som å skille en kvinnes penger ….

…Og den som så at han falt fra kamelens bakside, han var i fare ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – På myndighet av Muhammad bin Ishaq sa han : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr og Yazid bin Roman fortalte meg på myndighet av Urwa bin al- Zubayr og andre forskere på Ibn Abays autoritet – må Gud være fornøyd med dem – hver av dem fortalte meg noen denne samtalen samlet for å snakke mens de fikk næring fra Hadeseth fra Badr, sa : til Masama Allahs sendebud – fred være med ham – Abu Sufyan kom fra Sham arr muslimer til dem og sa : dette Ir Quraish hvor pengene deres hentet frem, kan Gud Infelkmoha Vantdb folk være redd for noen av dem og vekten til noen av dem og at de ikke gjorde De tror at sendebudet til Gud – må Guds bønner og fred være over ham – kaster krig, og Abu Sufyan, da han nærmet seg fra Hijaz, var følsom overfor nyhetene og spurte de som møttes fra Rukbanen og fryktet for folks saker til han fikk en nyhet fra noen av Rukbanene som Muhammad hadde appellert til sine følgesvenner for deg og for din vanære, så han advarte om at han hyret Dhamdham bin Amr Al-Ghafari sendte ham til Mekka og beordret ham til å komme til Koraysh, og han ville slå dem av for pengene sine, og han fortalte dem at Muhammad hadde tilbudt det til sine følgesvenner, så Dhamdham bin Amr gikk raskt ut til Mekka . Ibn Ishaq sa : Så fortell meg hvem jeg ikke anklager, på myndighet av Ikrimah på autoritet fra Ibn Abbas, og Yazid bin Roman på myndighet av Urwa bin Al-Zubayr, som sa : Atika, datteren til al-Muttalib , så ankomsten av annekteringen av Mekka på tre netter, en visjon som skremte meg og fryktet at folket ditt kunne komme ut av det onde og ulykke, så han skjulte det han fortalte deg om. Han sa til henne : Hva så du? Hun sa : Jeg så en passasjer komme til en kamel for ham til han sto i skålen og sa på toppen av stemmen : Ikke fremmedgjøre deg, o familie av forræderi til bryteren din på tre ganger, så jeg ser folk samlet seg til ham, så kom han inn i moskeen og folket fulgte ham, mens de var rundt ham som ham med kamel på baksiden av Kaaba, og så ropte han slik: Ikke fremmedgjøre deg Al Treachery for din bryter i tre ganger, da representerte han kamel på hodet til Abu Qubays, så ropte han slik, så tok han en stein og sendte den, og den kom til å falle, selv om den var i bunnen av fjellet, ville den bli avvist . Al-Abbas sa : Av Gud, dette er en visjon, og du er, så skjul det og ikke nevn det for noen . Så kom Al-Abbas ut og møtte Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a, og han hadde en venn . Al-Abbas sa : Så jeg gikk rundt huset, og Abu Jahl bin Hisham i Rahat fra Quraish Qud snakket med en dyster visjon, og da Abu Jahl så meg sa han : O Abu Al-Fadl, hvis du er ferdig med din omringing, så kom til oss, så når du var ferdig, kom du og satte deg sammen med dem. Abu Jahl sa til meg : Oh Bani Abdul Muttalib Når skjedde denne profetinnen deg? Han sa : Hva er det? Han sa : Den visjonen hun så er uanstendig. Han sa : Så jeg sa : Hva så hun? O sønn av Abd al-Muttalib, aksepterte du ikke dine menn til å profetere slik at kvinnene dine skulle profetere, og Atika hevdet i sin visjon at han sa: ~Gå foran deg i tre, så vil vi vente på deg fra disse tre. Hvis du virkelig er det du sier, vil det være at hvis de tre går forbi, og det ikke er noe av det, skriver vi en bok om deg som du lyver for folket i det arabiske huset. Abbas sa : sikker på hva det var fra meg til ham en stor ting, men jeg Jehdt det og Ankkrt å bli sett noe, sa han : del oss da når jeg ikke lenger er en kvinne av sønnene til Abdul Muttalib bare kom til meg , sa hun : Oorteurtm denne irriterende ondartede som er lokalisert i dine menn og kvinner kan spise deg du hører, så har du ikke Er, noe jeg hørte, sa han : Jeg sa : Måtte Gud gjøre det jeg hadde fra meg til ham fra en stor HEM Gud Otardhan ham den returnerte Okwilkenh, sa : Vdot på den tredje dagen av synet av Atika og Onaa jern irritert Ars Jeg de savnet det er som at han fanger ham, sa han : Jeg kom inn i moskeen Jeg så ham jeg sverger Jeg går mot ham Otardh tilbake til noen av døren til moskeen intensiveres , sa han : Jeg sa til meg selv : hva med ham om Gud, spis denne forskjellen for meg at Ohatmh, sa han : Hvis han har hørt hva jeg ikke har hørt, stemmen til å bli med Bin Amr Al-Ghafari som ropte i magen i dalen, stående på kamel, hadde stubbet kamel og rundt hans reise og rev skjorta mens han sa : Å, bor Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, pengene dine med Abi Sufyan. Muhammad tilbød det til ledsagere at jeg ikke ser at du vil innse det. Lettelse er lettelse, sa han : Så han distraherte meg fra ham, og det som kom fra ordren tok fra meg (1). * Og i en fortelling : Jeg ble distrahert av det som kom fra kommandoen, og det var ingenting annet enn enheten før vi dro, og den traff Quraish med det som skjedde på Badr-dagen, ved å drepe deres adelsmenn og fange deres valg . Atika bint Abdul-Muttalib sa om det hun så, og hva Quraysh sa om det : Var ikke synet sant, og han kom til deg for å tro det, fordi et av folket er en flyktning, så du sa, og jeg gjorde ikke løgn, men den som er en løgner, forteller oss sannferdig….