…Han er i en drøm, hvis han vet antallet, så er det kvinner, og hvis han ikke vet antallet, så er det penger og bytte . Hvalen er kongens minister, og havet er konge og fisk er kongens hær . Hvis fisken var fersk, angitt av den jomfruelige hushjelpen . Og den som ser at han fanger en stor fisk, dette indikerer en fordel og godhet . Den myke skallfisken er en god guide for de som vil lure . Og brun fisk er en god guide for de som vil gifte seg . Og den døde fisken i havet er et dårlig tegn på håp som ikke vil bli oppfylt . Og den som ser en fisk i sengen sin, det er et dårlig bevis for noen som går i sjøen eller som er syk . Og den som fanger fisk fra kaotisk vann, de vil bli hardt rammet . Og den som så at han spiste levende fisk, det ville nå kongen . Og hvis han spiser salt fisk, får han alvorlighetsgrad . Og det ble sagt : Hvis fisken når fire, er den kvinner, og hvis den er mer enn fire, så er det bytte og penger . Og stekt fisk indikerer et svar på en invitasjon, og det ble sagt at grillet fisk er en reise i en forespørsel om kunnskap . Og den som ser at han kjøper fisken sin fra en fisk, så kjøper han en hushjelp eller gifter seg med en kvinne . Hvis fisken beveger seg fra det søte havet til det salte havet, og den salte havfisken beveger seg til det søte, indikerer dette hykleri . Og liten og stor fisk indikerer interesse for gleder og sorger . Hvis en stekt fisk kommer ned fra himmelen, er gode nyheter at hans bønn vil bli besvart, hans seier over fiendene og hans økte evne . Og kanskje å se fisk indikerer bekymring, beklagelse og sykdom ….

Oppkast Den som ser i en drøm at han kastet opp mens han fastet og deretter slikket om det, så har han en gjeld som han kan betale og ikke betale, så han synder i den . Hvis oppkastet smaker godt, så er det anger med godhet fra en sjel som har en dårlig smak , og hvis det er vanskelig og har en dårlig smak, skyldes hans omvendelse hans motvilje . Og oppkast er også at eieren skal returnere det han tok ulovlig, og det er anger . Og hvis han kaster opp blod, omvender han seg fra synd eller forbudt rikdom . Blir han full og kaster opp, er han en knapp mann . Og hvis han svelger perler og kaster opp honning, blir han tolket av Koranen, og hvis han kaster opp med melk, forlater han islam . Hvis han kastet opp en gul fylling i den, vil han komme tilbake for sin synd med en straff . Og hvis han kaster opp mat, gir han noe til en person, og hvis han svelger oppkastet, kommer han tilbake i sin gave . Og den som kaster opp mye, han skal dø eller nær å omkomme . Og den som så at han kastet opp mye blod, så har han penger og et barn født eller en fraværende retur . Hvis han ser at tarmen kommer ut med oppkast, indikerer det guttens død, og hos pasienten indikerer det døden . Og hvis han kaster levende og er syk, så dør han, og hvis han har helse, da en fiende . Og det ble sagt : Oppkast er bortkastet penger . Og oppkast for de fattige er et godt tegn, og det takker ikke de rike, men det er skadelig for pengene deres . Oppkast indikerer retur av innskudd til eierne, avsløring av hemmeligheter og forsvinningen av skaden i ham . Hvis han var syk, døde han ….

…Liten fisk : sorgen til den som slo ham som gutter, og den som slo en myk fisk eller to, slo en kvinne eller to, og hvis han slo en perle i magen på fisken, ville han slå en gutt . Og hvis han slo magen hennes med fett, slo han fra den med penger og godhet, og hvis han slo salt fisk, slo de ham fra saltholdigheten, og hans unger er heller ikke til gode . Kanskje en persons karakter, hvis han så salt fisk i søvne, ville slå penger og godhet, og hvis en fisk kom ut fra munnen hans, er det et ord han snakker fra butikkene i en kvinne, og den som ser en fisk som kom av hans minne fødte han en jente og den ferske, levende fisken, den førstefødte, og fisket på land, begikk uanstendighet, og det ble sagt at det var gode nyheter . Og å fiske fra vanndråper er alvorlig, og fra rent vann er det et levebrød, eller en sønn blir født for ham . Den som spiser levende fisk, får en konge . Og myk grillet fisk er et bytte og godt, for historien om Jesu bord, fred være med ham . Og det ble sagt at det er oppfyllelse av et behov eller svaret på en bønn eller et bredt levebrød, og hvis mannen er from, ellers er det en straff, og det grillede saltet reiser i jakten på kunnskap eller visdom, fordi Gud den allmektige sier : “Vi glemte hvalen deres. ” Og den som så at han mulket liten fisk i mel og stekte dem med fett, så er det passende. Det som ikke gagner ham og bruker på ærlige penger, og han blir lei av det til det blir deilige og hederlige penger . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så på fisken min en fisk som jeg og min tjener spiste fra ryggen og magen, sa hun, søk på tjeneren din, for det påvirker familien din . Så han søkte etter ham og fant Hurgel ….

…Og den som ser at det er en annen fisk i magen på en fisk, så gifter han seg med en kvinne, og hvis han finner to fisk i magen hennes, gifter han seg med to kvinner, og fettet av grillet saltfisk tolkes ved å reise i jakten av kunnskap eller selskap med kapers, spesielt for de som spiser det, og hvis det saltede ikke er grillet, indikerer det manglende godhet hos søkeren og en straff som kommer til ham, og det sies å spise fisk ikke er velkommen fordi beinet er mer enn kjøttet ….

Oppkast : beviset for omvendelse er hyggelig . Hvis han ikke er i stand til og hater smaken, mislikes han av ham, og hvis han kaster opp mens han faste, og så hengir seg til det, har han en gjeld som han er i stand til å betale og ikke gjøre opp for det, da synder han i det . Hvis han drikker melk og kaster opp melk og honning, er det anger. Hvis han svelger perler og kaster opp honning, lærer han tolkningen av Koranen, og hvis han kaster opp melk, frafaller han fra islam . Hvis han kaster opp mat, gir han en person noe . Hvis han kommer tilbake i oppkast, kommer han tilbake i gaven sin . Hvis han drakk alkohol og ikke ble ruset og kastet, tok han forbudte penger og returnerte dem . Blir han full og kaster opp, er han en elendig mann som bruker lite på familien sin, og han angrer på å bruke det . Hvis han ser tarmene komme ut av ham, indikerer dette at hans barn døde . Og det ble sagt at hvis han så en hikke og oppkast med en hikke, indikerer dette hans død . Og det ble sagt at den som så at han kastet opp mye farget blod, indikerer at han vil få en nyfødt . Hvis blodet rant i en bolle, levde gutten . Hvis det driver på bakken, vil gutten dø raskt . Denne visjonen om de fattige har penger og mye konge, og denne visjonen er klanderverdig for alle som ønsker å lure en person, fordi hans sak blir avslørt ….

Fisk Hvis du drømte om at du så fisk i klare elver, betyr dette at du vil bli elsket av de rike og mektige . En død fisk forutsier et tap av rikdom og makt på grunn av en forferdelig katastrofe . Hvis en jente drømmer om at hun så en fisk, forutsier dette at hun vil ha en kjekk og talentfull elsker . Hvis du drømte om at du fikk en steinbit, betyr dette at de onde tråder av fiender vil forvirre deg, men lykken og den mentale tilstedeværelsen vil hjelpe deg til å overvinne problemer på en trygg måte . Hvis du gikk i vannet for å fange fisk, betyr dette at du vil ha en formue du får på grunn av innsatsen og arbeidet ditt . Hvis du drømmer om å fiske, betyr dette energi og økonomi, men hvis du ikke lykkes med å fange noen fisk, vil innsatsen din for å oppnå ære og rikdom være forgjeves . Å spise fisk i en drøm indikerer varme og varige assosiasjoner ….

…Den som ser at den påvirker en eller to bløtfisker : den rammer en eller to kvinner . Hvis han så at han traff en eller to perler i fiskens buk, slo han en eller to gutter fra dem . Hvis han slo fett i magen hennes . Det påvirker penger og godhet fra det . Det samme er fiskekjøtt . Og hvis det var mer fisk, var det penger . Hvis han ser at han har truffet en salt fisk som han spiser etter at han kommer i hånden og har den, da blir han truffet av en besatt, tjener eller eid sak, og han lider av ham like mye som han fikk av saltet fisk, spiste den eller slo den . I tillegg til liten fisk og salt kabbarah ikke den fineste i den . Og kanskje motsatte menneskets natur den salte fisken. Hvis han så den i søvne, ville han ha penger og godhet hvis fisken var gammel . Det var fisken som Moses, fred være med ham, sa til jenta si : Vi tok med vår lunsj salt stor, så Moses kom bekymret inn . Hvis han ser en levende fisk snu seg på et ukjent sted, så hvis fisken er essensen av kvinner eller tjenere, vil kanskje en tjener eller noe lignende vende seg i en fornektelse av kommandoen fra sin verden eller dens fordømmelse . Hvis han så en fisk som kom ut av urinrøret, ville han ha en slavinne, og hvis han så at fisken kom ut av munnen hans, så snakker han ord som er forvirret om ham . Når det gjelder å spise fersk fisk, er det bortskjemt og godt, fordi det er fra fiske ….

Fisk : Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en fisk på bordet mitt som jeg og min tjener spiste fra ryggen og magen . Han sa : Søk din tjener, for det vil ramme familien din . Han gjennomsøkte tjeneren sin, og om han var en mann . Grillet salt fisk er en reise i jakten på kunnskap, eller selskap av en høvding, fordi Gud den allmektige sier : ~Vi glemte deres hval .~ Og den som fanger en myk grillet fisk, han vil bli rammet av bytte og godhet, for historien om Jesu bord, fred være med ham, og den grillede fisken vil oppfylle et behov eller svare på en søksmål eller et stort levebrød, hvis mannen er from . Ellers vil han bli pålagt en straff . Hvis han ser at han mulket den unge fisken i mel og stekte den med fett, så bruker han pengene sine på noe verdiløst til det blir verdifullt og blir deilig og ærlig . Og det ble sagt at fisken er prisverdig, spesielt de grillede, bortsett fra den unge fisken, fordi deres torner er mer enn deres kjøtt, og det indikerer fiendskap mellom den og folket i hans husstand, og det indikerer håpet om noe uoppnåelig . Og å spise salt fisk indikerer godt og fordel på den tiden . Når det gjelder smaken av ting : hans tolkning er forskjellig etter forskjellige omstendigheter. Hvis han ser ut som om han smakte noe, så søk glede og overbærenhet, for han oppnår lettelse og nåde, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hvis vi har smakt en person fra oss, glede oss over det .~ Hvis han ser ut som om han har smakt noe og synes det er bittert, så ber han om noe som vil skade ham . Hvis han så ut som om han svelget varm, grov mat, indikerer dette at hans levebrød er ubehagelig ….

…Og den som ser at han kaster opp perler, så vil han lide tolkningen av den store Koranen, og hvis han kaster opp melk, vil han frafalle seg fra islam ….

…Det han spiste av fersk fisk : det er bortskjemt og godt, fordi det er fra fiske . Hvis han så at han hadde truffet en salt fisk og så at han spiste den eller ikke spiste den etter at den var i hånden og hadde den, så skjedde det av en eier eller en tjener, og han likte den like mye som han kom fra den salte fisken eller spiste den eller traff den, så vel som den unge og gamle saltfisken, det er ikke noe godt i den. Kanskje motsatte naturen mennesket i salt fisk, hvis han så det i søvne, ville han ha penger og godhet hvis fisken var gammel ….

…Kaste Den som ser i en drøm at han kaster en katapult, det er svik og intriger . Kanskje indikerte det baktalelse og tvang fra lærde, eller baktalelse om kvinnene som var vaksinert, og religionens utfordring . Kanskje hans visjon indikerte oppvigling . Og å kaste piler i en drøm er et bevis på å snakke om symptomer ved symptomer, og hvis pilene i dem var kniver, helbredet de budbringere, den tiltenkte tingen ville skje, og hvis det ikke var noen kapitler i dem, indikerer det skuffelse i det som er ment . Og den som kaster pilen og er den som er skadet, han vil få sitt behov fra nærhet til den allmektige Gud, og hvis han er i denne verden, vil han oppnå ære . Og den som ser to rader med mennesker kaste hverandre, da krangler de som er urett, med sannhet og galt, og snakker om sine motstandere med løgn . Og den som ser at han skyter mennesker med piler, han vil skyte dem onde ord . Og den som ser at han kaster og gjør en feil, så har han en ondsinnet tunge som han snakker til folks ære med . Og den som ser at han sikter mot et objekt og ikke gjør en feil, han vil nå sitt mål ved å sende en bok eller et budbringer . Og den som kaster en person, men ikke slår ham, han kaster ham med falske ord . Og den som ser at han kaster piler mot et fjell i øst og vest, og klærne hans er nye og hvite, han vil få en konge og myndighet hvis han er verdig det. Piler er bøkene hans som han utfører i brev og ordrer . Og kast hasselnøtt steinet . Og det ble sagt : Å kaste hasselnøtter i urbane områder kastes for den steiningen, og hvis kastingen foregår på land for jaktens skyld, er det rov og gevinst . Og den som kaster en pil og tømmer sitt blod, han vil få fordel av en stor mann . Og hvis pilene faller i hans hjerte, er det merknadene til en god gutt eller en vakker hushjelp . Og den som ser at han kaster katapulten som en festning for fiendene, så er det ord av rettferdighet som han taler, eller en bønn som Gud den allmektige krever ….

…Og den som ser at han kaster en pil ved et uhell, han sender hensikt i skjult list og kaster den opp ned, og kanskje sender den til å være spion ….

…Og den som ser at han kaster en person med rullestein, han kaster den med ord, og mengden av den skal være like mye som skaden ….

…Pebbles hennes visjon i en drøm indikerer menn og kvinner, unge mennesker, dirham, pilegrimsreise og kaste stein, hardhet og nød, fornærmelser og baktalelse . Så den som så en fugl stige ned fra himmelen og plukket opp en rullestein og fløy med den, og det var i en moske der en god mann omkom, og hvis drømmeren var syk, og han var et av folkene i godhet eller en som ber i denne moskeen, da er visjonens eier død . Hvis han hentet rullesteinen fra en kirke, ble pasientens korrupsjon vurdert . Og hvis han tok det hjemmefra eller fra et ukjent sted, ville visjonens person ha en sønn . Når det gjelder den som plukket opp en del småstein, så dekket han dem i plagget sitt eller svelget dem, og han hentet dem fra en moske, et lærdomshus eller noens minne om kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minne og avklaring like mye som rullesteinene ble plukket opp . Hvis det blir plukket opp fra markedet, er det interesse for denne verden, og dirham for det består av handel eller veldedighet . Og hvis det er bak trærne, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en verden hvis det er en gave fra en rik kone, hvis han har en sønn, og hvis han ikke har en sønn, vil han ha en sønn . Når det gjelder den som kaster småstein i havet, vil pengene hans gå tapt . Kaster han det i en brønn, gir han penger til ekteskap eller rikdom til en tjener . Og hvis han kastet et dyr som en løve, en tiger, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende, og det var i Hajjs dager, kastet han steinene, og opprinnelsen til steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være med ham, å kaste djevelen på dem når han ble utsatt for ham, så ble det Sunnah, og hvis det ikke var i Hajjs dager, var det en rullestein Hans bønn mot en fiende eller umoralsk person, eller fornærmende, fornærmende eller vitnesbyrd han er vitne til mot ham . Og hvis han kastet det med andre enn disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen forbanne bakover og snakke om de rettferdige blant folket og de befestede . Og småstein lærde mennesker . Og det ble sagt : Omvendelse til den ulydige og veiledning til de vantro, og kanskje småstein antydet martyrium, fordi han svømte i profetens håndflate, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Småstein kan indikere sykdom, for eksempel sand . Og han kan indikere pensjonistene hva de driver med utro med eller søke veiledning, eller hva som gjøres av det . Småstein er harde ord, og mye av det er en bekymring . Og den som ser at han har en rullestein som har sitrus i øret og kaster den, så hører han et hardt ord, og øret hans smigrer det ….

…Den som tror at han kastet opp mens han faste, så la det i seg, og hvis han skylder en gjeld, er han i stand til å betale det og ikke gjøre opp, så synder han for det ….

…Den som så at han steg opp til himmelen ved fred eller på grunn av noen av årsakene, vil få fra kongens gunst og prestisje, og hvis han steg opp til himmelen uten fred og uten grunn, vil han tjene av ham frykt ….

…Hennes hånd tørket opp i Manan 88 – på myndighet av Hashan bin Hassan på myndighet av Wasel Mawla Abi Ayyainah, på myndighet av Musa bin Ubaidah, på autoritet fra Safiya bint Shaybah, som sa : Jeg var med Aisha – må Gud vær fornøyd med henne – og en kvinne kom til henne med hånden, og han fikk kvinner til å forbanne henne, og hun sa : Jeg kom til deg, bortsett fra min hånd. Min far var en tålmodig mann, og jeg så i en drøm menn som menstruerte med vanningskar som vannet den som kom til dem, og jeg så faren min, sa jeg : Hvor er min mor? Han sa : Se, så så jeg, og hvis moren min ikke hadde noe annet enn et stykke fille, sa han : Hun ga aldri veldedighet bortsett fra med fille og fett fra en ku de slaktet, fordi det fettet smeltet og myknet opp med det , og hun sa og tørste, hun sa : Så jeg tok et kar med vann og vannet det, og jeg kalte ovenfra : Den som ga det å drikke, Gud vil tørke sin hånd. Så min hånd ble som du ser…

…Og den som ser at han kastet opp og ingenting kom ut av ham eller noe han hater kom ut av ham, så indikerer han sykdom, og hvis sputum kom ut, kom han seg raskt, og hvis han kastet opp blod, indikerer det død og hvis det er gul, så er han trygg fra svakhet, og hvis den er svart, blir han reddet fra bekymring og sorg ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Hvis han ser at solen har stått opp spesielt fra mørket : på et spesielt sted benekter han det for henne og ikke har lyset fra sitt kjente lys, så påvirker denne ulykken ham på det stedet, som krig, ild, pest , maleren eller lignende . Hvis han ser at det dukket opp på en privat eller generell måte med sitt fulle lys og utseendet ikke har et mørke som blander seg med det, og det ikke er noe vitne om å vitne om det som ikke liker det, så er det lesingen av den største kongen, folket der stedet, med godhet og preferanse for dem og deres rettferdighet, eller hvis vannet rådet, silt og krusninger, var hans tolkning tortur . I tillegg til brannvarer for opprettelse og fordeler for dem . Hvis hun ikke er overveldende, rasende og lydig, så er hun hans tjener . Hvis den erobrer og spiser det som kom og gikk ut av lydighet, blir det tolket som krig, drap, pest, maler og pine . På samme måte, hvis vinden blåser myk og stille, hviler folket på den og pollinerer plantene for dem, og trærne vokser, og de har fordelene, så hvis den blåses og benådet, vil dens tolkning være en straff for folk der stedet . Samt lyn og torden ….

…Teltet, den som ser at han setter opp et telt eller setter opp for ham og sitter i det, og hvis han er fra tornen, vil han skaffe seg en stat og penger, og hvis han er en kjøpmann, så vil han få penger fra hans reiser, og hvis det ikke er nevnt, blir det fordelt av tristhet og sorg, og hvis det er voldsomt og avskåret, så er det skadelig og tapt, og hvis han kjenner eieren, overgår det til ham ….

…Og den som ser som om han plukker opp det som faller fra de spredte piggene i en høst : en beplantning kjenner eieren, så vil han lide av eieren av plantasjen et spredt gods som vil vare i lang tid . Hvis det som blir plukket opp, er en gruppe med ham, så treffer den en ammunisjon fra andres gevinst ….

…Og det ble sagt at hvis en kvinne så at en fisk kom ut av skjeden hennes, ville det bli tolket av jenta ….

…Og den som ser en fisk komme ut av ham, så kommer en jente til ham, og det ble sagt at hvis den kom ut av urinrøret, var hun en datter, og hvis den kom ut av munnen hans, var det et ord som var umulig, og hvis det kom ut av anusen hans, er det ikke noe godt i det ….

…Og den som ser at han har fanget en fisk som han hater å spise sammen med folk for å selge den, så vil han gå i krangel med svigerfamilien sin, og det ble sagt at synet på den myke fisken tolkes av kvinne ….

Og hvis en fisk kom ut, ble det til ham en slavejente fra en kvinne som traff henne fra kysten av Østens hav

…Og den som ser at han fanger en fersk fisk, han vil treffe penger fra en løsning ….

…Og den som ser at en fisk kommer ut av en kanalbrønn, det indikerer at penger blir innhentet fra det vanlige folket gjennom bedrag og lureri ….

…Og den som ser en fisk foran seg mens han spiser den, og noen deler den, han skal passe seg for sin kone ….

Og den som ser at han har fanget en stor fisk og ikke ser større enn henne, da vil han gifte seg med en rik kvinne fra husstanden, og det ble sagt at visjonen om den grillede myke fisken indikerer bevis på historien om Jesus, fred være på ham, for hans ord: Vår Herre!